Ухвала
від 15.08.2023 по справі 335/3289/22
ОРДЖОНІКІДЗЕВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЗАПОРІЖЖЯ

1Справа № 335/3289/22 1-кс/335/2004/2023

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15 серпня 2023 року м. Запоріжжя

Слідчий суддя Орджонікідзевського районного суду м. Запоріжжя ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Запорізькій області капітана поліції ОСОБА_3 , погоджене прокурором Спеціалізованої екологічної прокуратури Запорізької обласної прокуратури ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42022080000000028 від 16.05.2022 року, за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 Кримінального кодексу України,

ВСТАНОВИВ:

Старший слідчий СУ ГУНП в Запорізькій області капітан поліції ОСОБА_3 03.08.2023 року звернувся до Орджонікідзевського районного суду м. Запоріжжя з клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні за №42022080000000028 від 16.05.2022 року, за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, в обґрунтуванні якого зазначив наступне.

Слідчим управлінням ГУНП в Запорізькій області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №42022080000000028 від 16.05.2022 року, за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України за фактом зловживання службовим становищем посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 з метою одержання неправомірної вигоди для себе чи іншої юридичної або фізичної особи упродовж 2022 року, чим спричинено тяжкі наслідки місцевому бюджету.

В ході проведення досудового розслідування встановлено, що 29.03.2021 року між ІНФОРМАЦІЯ_1 в особі директора департаменту ОСОБА_5 (далі Замовник) та Комунальним ремонтно-будівельним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_2 », в особі директора ОСОБА_6 (далі Виконавець) укладено договір № 24/21/05 щодо надання послуг з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Догляду за зеленими насадженнями м. Запоріжжя) на загальну суму 45148382,80 грн. (далі Договір). Відповідно до п. 5.1 Договору термін надання послуг передбачений з 01.04.2021 року по 31.12.2021 року.

Крім того, 28.12.2021 року між Замовником та Виконавцем укладено додаткову угоду № 4 до Договору, якою продовжено термін надання послуг до 01.06.2022 року. В подальшому, 12.01.2022 року між сторонами укладено додаткову угоду № 5 до Договору, якою передбачено суму оплати за надані послуги у 2022 році у розмірі 9029676 грн.

Водночас, у період часу з 01.01.2022 року по 14.04.2022 Замовником на рахунки Виконавця сплачено грошові кошти у загальній сумі 9029676 грн. відповідно до укладеного Договору за надання послуг щодо догляду за зеленими насадженнями у м. Запоріжжя. При цьому, основну частину переведених грошових коштів на користь Виконавця у сумі 6138510 грн. здійснено після введення воєнного стану в Україні у зв`язку з військовою агресією Російської Федерації з 24.02.2022 року по 14.04.2022 року.

Однак, органом досудового розслідування встановлено, що фактично з початку дії воєнного стану в України виконавцем фактично не надавалися послуги по догляду за зеленими насадженнями в м. Запоріжжі, а вартість робіт за такі послуги була навмисно завищена у порівнянні із аналогічними видами послуг, що надаються іншими суб`єктами господарської діяльності, та кошти витрачалась не за цільовим призначенням.

За таких обставин орган досудового розслідування приходить до висновку, що посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 у період часу з 29.03.2021 року по 14.04.2022 року, умисно, з метою одержання неправомірної вигоди на користь себе та Комунального ремонтно-будівельного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 », використовуючи своє службове становище всупереч інтересам служби, перерахували бюджетні кошти на рахунки Комунального ремонтно-будівельного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » по договору № 24/21/05 від 29.03.2021 року за послуги, які фактично не надавалися, та за завищеною вартістю таких послуг, чим спричинили тяжкі наслідки.

Водночас, в ході проведення тимчасових доступів до речей і документів в банківських установах, в яких КРБП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » відкрито рахунки, встановлено, що протягом 2021 року Замовником на рахунки Підрядника за Договором перераховувалися грошові кошти. Після цього, 01.12.2021 року КРБП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » відкрито депозитний рахунок в АКБ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та перераховано на даний рахунок грошові кошти в загальній сумі 10000000 грн., що були раніше сплачені Замовником. Протягом грудня 2021 року по 24.02.2022 року згідно депозитного договору на користь підприємства нараховувалися дивіденди. Однак, згідно фінансових планів КРБП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на 2021-2022 роки, затверджених ІНФОРМАЦІЯ_1 , отримання прибутків з розміщення коштів комунального підприємства на депозитних рахунках не передбачено.

Після цього, 24.02.2022 року, 25.02.2022 року, 01.03.2022 року та 04.03.2022 року, з рахунку АКБ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » заступником головного бухгалтера КРБП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в касі АКБ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » були зняті грошові кошти в загальній сумі 250000 грн., більша частина з яких являла собою дивіденди. Згідно грошових чеків, які були підписані директором, головним бухгалтером та заступником головного бухгалтера КРБП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » грошові кошти з рахунку АКБ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » знімалися з метою виплати заробітної плати та з метою покриття господарських витрат.

Однак, встановлено, що заробітна плата на КРБП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » завжди сплачувалася працівникам підприємства у безготівковій формі та з основного рахунку АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_4 ». При цьому, фактично сплачена заробітна плата працівникам підприємства з вказаного рахунку відповідає даним податкової звітності підприємства, зокрема за лютий березень 2022 року. Водночас, заробітна плата працівникам КРБП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ніколи не сплачувалася готівкою та з рахунку АКБ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».

Допитаний в якості свідка директор КРБП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_6 пояснив, що необхідність сплати заробітної плати в готівковій формі працівникам підприємства було обумовлена дією воєнного стану на Україні, так само як і зняття готівки для покриття господарських витрат.

На даний час орган досудового розслідування приходить до висновку, що зняття грошових коштів в касах АКБ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » посадовими особами КРБП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » було обумовлено виведенням грошових коштів в тіньовий обіг незаконно перерахованими ІНФОРМАЦІЯ_1 згідно актів приймання виконаних будівельних робіт за роботи, які фактично КРБП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » не виконувалися, а так само отриманням неправомірної вигоди з дивідендів депозитного рахунку. В свою чергу, документи, які б вказували на виконання робіт за Договором (акти приймання виконаних будівельних робіт) та виплату працівникам підприємства заробітної плати готівкою є фіктивними, так само як і документи з приводу покриття господарських витрат готівковими коштами: закупівлі продуктів харчування у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ).

Водночас, 19.08.2022 року в ході проведення обшуку у КРБП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » виявлено та вилучено фінансові плани підприємства на 2021-2022 роки, акти приймання виконаних робіт за Договором, документацію щодо виплати заробітної плати працівникам підприємства готівковими коштами, знятими з рахунків АКБ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », подорожні листи, в яких відображені витрати пального службовим автотранспортом при проведенні робіт за Договором та іншу бухгалтерську документацію вказаного комунального підприємства.

Аналізом вилучених подорожніх листів встановлені факти зловживань службовим становищем посадовими особами КРБП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » при відображенні обсягів витраченого пального та при формуванні норм витрат пального при використанні службового автотранспорту при виконанні робіт за Договором. Зокрема, при формуванні норм для витрат пального при використанні службового автотранспорту виявлені норми в розмірах 100-150 літрів на 100 кілометрів (більше ніж 1 літр палива на 1 кілометр). Водночас, до подорожніх листів вносилися відомості щодо витрат по 50-100 літрів палива за 1 робочий день одним службовим автомобілем.

В свою чергу, згідно наказу Міністерства транспорту України № 43 від 10.02.1998 року «Про затвердження Норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті» встановлені гранично допустимі базові норми витрат пального для автомобілів, зокрема вантажних. Так, для вантажних автомобілів встановлюються гранично допустимі норми витрат пального від 30 до 40 літрів на 100 кілометрів (але аж ніяк не 100-150 літрів). При цьому, допускається коефіцієнт збільшення витрат пального в розмірі 10-20 % від такої норми в залежності від погодних умов, температури тощо.

Згідно документації щодо руху грошових коштів по банківським рахункам КРБП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за 2021-2022 роки підприємством закуплено автомобільного палива на загальну суму 3202354,7 грн. у двох суб`єктів господарської діяльності: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) на суму 1587394,7 грн. та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) на суму 1614960 грн.

Відповідно до наказу Міністерства фінансів України № 879 від 02.09.2014 року для підприємств проведення інвентаризації товарно-матеріальних цінностей є обов`язковим перед складанням річної фінансової звітності.

Станом на липень 2023 року від судових експертів надійшли клопотання з проханням надання додаткових документів, які необхідні для подальшого проведення експертних досліджень.

На теперішній час, для встановлення істини по справі, подальшого проведення судової економічної експертизи, виникла необхідність у проведені тимчасового доступу до речей і документів з метою вилучення завірених належним чином копій документів у Комунальному ремонтно-будівельному підприємстві « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 .

Згідно клопотання, забезпечення тимчасового доступу до речей та вилучення зазначених вище документів, є необхідним для виконання завдань досудового розслідування.

Беручи до уваги вищевикладене, та враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що зазначені документи, які знаходяться у володінні Комунального ремонтно-будівельного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 , мають суттєве значення для встановлення фактичних обставин у кримінальному провадженні, необхідні для подальшого проведення судових економічних експертиз, вилучення речових доказів, подальшого допиту посадових осіб та прийняття законного рішення, необхідно отримати тимчасовий доступ до оригіналів наступних документів з можливістю вилучення їх оригіналів та завірених належним чином копій, а саме:

- завірених належним чином копій облікових регістрів щодо перерахування грошових коштів на карткові рахунки осіб, зазначених у відомостях на виплату грошових коштів № 1-4 за лютий 2022 року;

- завірених належним чином копій розрахунково-платіжних відомостей (типової форми № П-6) розгорнуто з зазначенням нарахування за видами оплат, утримування за видами утримання та до виплати;

- завірених належним чином копій облікових регістрів в яких зазначено нарахування та перерахування заробітної плати робітникам КРБП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » зазначених у відомостях на виплату грошових коштів №1-4 за лютий 2022 року;

- завірених належним чином копій звітів про фінансовий результат КРБП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за 2021-2022 роки;

- завірених належним чином копій облікових регістрів по рахункам: 719 «Інші доходи від операційної діяльності» та 31 «Рахунки в банках» (за відповідними субрахунками) або Меморіальні ордери, де обліковуються доходи за відсотками по депозитах;

- завірених належним чином копій оборотно-сальдових відомостей по рахунку 203.1 кількість та вартість по кожному місяцю окремо за 2021-2022 роки в цілому по видам паливно-мастильних матеріалів;

- завірених належним чином копій наказів про призначення на посаду, звільнення, переведення директора КРБП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_6 та функціональних (посадових) обов`язків вказаного працівника з моменту призначення на посаду по теперішній час;

- завірених належним чином копій наказів про призначення на посаду, звільнення, переведення головного бухгалтера КРБП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_7 та функціональних (посадових) обов`язків вказаного працівника з моменту призначення на посаду по теперішній час;

- завірених належним чином копій наказів про призначення на посаду, звільнення, переведення заступника головного бухгалтера КРБП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_8 та функціональних (посадових) обов`язків вказаного працівника з моменту призначення на посаду по теперішній час;

- оригіналів документів із вільними зразками підпису ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та ОСОБА_8 в кількості по 15 документів на кожну зазначену особу.

Вилучення вказаних у клопотанні документів обумовлене тим, що вказані документи необхідні для подальшого проведення досудового розслідування, встановлення важливих для слідства обставин справи, а також для проведення судових експертиз.

Слідчий подав до суду заяву про розгляд справи за його відсутності та без проведення фіксації судового засідання технічними засобами в порядку ч. 4 ст. 107 КПК України. На задоволенні клопотання наполягає.

Представник особи, у володінні якої перебувають документи в судове засідання не з`явилась, подала заяву про розгляд справи без її участі та без фіксування судового засідання. Заперечує проти клопотання слідчого.

У відповідності до положеньст. 26 КПК України, сторони кримінального провадження є вільними у використанні своїх прав у межах та спосіб, передбачених цим Кодексом.

За відсутності клопотань від учасників, на підставі ст. 107 КПК України, фіксування процесуальної дії за допомогою технічних засобів не здійснювалось.

Вивчивши клопотання, дослідивши його матеріали, слідчий суддя за своїм внутрішнім переконанням, яке ґрунтується на всебічному, повному й неупередженому дослідженні всіх обставин кримінального провадження, керуючись законом, оцінивши кожний доказ з точки зору належності, допустимості, достовірності, а сукупність зібраних доказів - з точки зору достатності та взаємозв`язку для прийняття відповідного процесуального рішення, приходить до наступного висновку.

Обґрунтовуючи внесене клопотання сторона обвинувачення вказує, щослідчим управлінням ГУНП в Запорізькій області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №42022080000000028 від 16.05.2022 року, за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України за фактом зловживання службовим становищем посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 з метою одержання неправомірної вигоди для себе чи іншої юридичної або фізичної особи упродовж 2022 року, чим спричинено тяжкі наслідки місцевому бюджету, що підтверджується Витягом із ЄРДР.

Згідно клопотання, на даний час, для встановлення істини по справі, подальшого проведення судової економічної експертизи, виникла необхідність у проведені тимчасового доступу до речей і документів з метою вилучення завірених належним чином копій документів у Комунальному ремонтно-будівельному підприємстві « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 .

Забезпечення тимчасового доступу до речей та вилучення зазначених вище документів, згідно клопотання, є необхідним для виконання завдань досудового розслідування.

Відповідно до ч. 1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Згідно приписів ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

З урахуванням викладеного, враховуючи, що інформація, яка міститься у володінні у Комунальному ремонтно-будівельному підприємстві « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 , в інший спосіб отримана бути не може, разом з тим, така інформація є необхідною для встановлення обставин, які підлягають доказуванню в кримінальному провадженні, в цілях також забезпечення повноти, всебічності та неупередженості досудового розслідування, слідчий суддя приходить до переконання про те, що клопотання слідчого є обґрунтованим.

У клопотанні доведено наявність достатніх підстав вважати, що документи, доступ до яких просить надати слідчий, наддадуть можливість органу досудового розслідування встановити фактичні обставини вчинення ймовірного злочину та можуть мати доказове значення під час судового розгляду, при цьому підтвердження обставин, які передбачається довести за допомогою цієї інформації та документів в інший спосіб є неможливим.

Відтак, завдання, для виконання якого сторона обвинувачення звертається з клопотанням про тимчасовий доступ до речей та документів, може бути досягнуто в результаті застосування даного заходу забезпечення кримінального провадження.

Однак, на думку слідчого судді клопотання слідчого в частині визначення періоду, за який необхідно отримати інформацію, є не обґрунтованим, а відтак слідчий суддя вважає за можливе надати дозвіл на тимчасовий доступ до інформації зазначеної у клопотанні за період з 29.03.2021 року по 16.05.2022 року по дату внесення відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань включно.

За таких обставин, клопотаннястаршого слідчого СУ ГУНП в Запорізькій області капітана поліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів підлягає частковому задоволенню.

З огляду на обсяг дії, яка підлягає виконанню, вважається достатнім час на її вчинення протягом одного місяця.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 132, 159, 163-164, 309 КПК України, слідчий суддя

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Запорізькій області капітана поліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити частково.

Надати старшому слідчому СУ ГУНП в Запорізькій області капітану поліції ОСОБА_3 тимчасовий доступ до оригіналів наступних документів:

- завірених належним чином копій облікових регістрів щодо перерахування грошових коштів на карткові рахунки осіб, зазначених у відомостях на виплату грошових коштів № 1-4 за лютий 2022 року;

- завірених належним чином копій розрахунково-платіжних відомостей (типової форми № П-6) розгорнуто з зазначенням нарахування за видами оплат, утримування за видами утримання та до виплати за періодз29.03.2021 року по 16.05.2022 року;

- завірених належним чином копій облікових регістрів в яких зазначено нарахування та перерахування заробітної плати робітникам КРБП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » зазначених у відомостях на виплату грошових коштів №1-4 за лютий 2022 року;

- завірених належним чином копій звітів про фінансовий результат КРБП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за період з 29.03.2021 року по 16.05.2022 року;

- завірених належним чином копій облікових регістрів по рахункам: 719 «Інші доходи від операційної діяльності» та 31 «Рахунки в банках» (за відповідними субрахунками) або Меморіальні ордери, де обліковуються доходи за відсотками по депозитах за період з 29.03.2021 року по 16.05.2022 року;;

- завірених належним чином копій оборотно-сальдових відомостей по рахунку 203.1 кількість та вартість по кожному місяцю окремо за період з 29.03.2021 року по 16.05.2022 року в цілому по видам паливно-мастильних матеріалів;

- завірених належним чином копій наказів про призначення на посаду, звільнення, переведення директора КРБП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_6 та функціональних (посадових) обов`язків вказаного працівника з моменту призначення на посаду по 16.05.2022 рік;

- завірених належним чином копій наказів про призначення на посаду, звільнення, переведення головного бухгалтера КРБП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_7 та функціональних (посадових) обов`язків вказаного працівника з моменту призначення на посаду по 16.05.2022 рік;

- завірених належним чином копій наказів про призначення на посаду, звільнення, переведення заступника головного бухгалтера КРБП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_8 та функціональних (посадових) обов`язків вказаного працівника з моменту призначення на посаду по 16.05.2022 рік;

- оригіналів документів із вільними зразками підпису ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та ОСОБА_8 в кількості по 15 документів на кожну зазначену особу, які перебувають у володінні Комунального ремонтно-будівельного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 .

В задоволенні іншої частини вимог клопотання відмовити.

Визначити строк дії ухвали тривалістю в один місяць з дня її постановлення, а саме до 15.09.2023 року.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку, згідно з положеннями КПК України, з метою відшукання та вилучення зазначених документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудОрджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя
Дата ухвалення рішення15.08.2023
Оприлюднено02.05.2024
Номер документу112853605
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —335/3289/22

Ухвала від 15.08.2023

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Макаров В. О.

Ухвала від 24.04.2023

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Макаров В. О.

Ухвала від 24.04.2023

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Макаров В. О.

Ухвала від 06.12.2022

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Макаров В. О.

Ухвала від 06.12.2022

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Макаров В. О.

Ухвала від 06.12.2022

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Макаров В. О.

Ухвала від 01.08.2022

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Воробйов А. В.

Ухвала від 01.08.2022

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Воробйов А. В.

Ухвала від 29.06.2022

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Макаров В. О.

Ухвала від 29.06.2022

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Макаров В. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні