Рішення
від 18.08.2023 по справі 370/456/23
МАКАРІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

МАКАРІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Д.Ростовського, 35, смт. Макарів, Київська область, 08001, тел/факс (04578)5-13-39, e-mail inbox@mk.ko.court.gov.ua

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"18" серпня 2023 р. Справа №370/456/23

Макарівський районний суд Київської області у складі головуючого судді Білоцької Л.В., розглянувши у приміщенні суду у смт Макарів Київської області у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін за наявними матеріалами справу за позовом

ОСОБА_1 в особі представника, адвоката Богданчук Олександри Володимирівни, до ОСОБА_2 , Макарівської селищної ради про визнання недійсним та скасування рішення органу виконавчої влади про передачу земельної ділянки у приватну власність, скасування реєстрації права власності на земельну ділянку,

в с т а н о в и в:

ОСОБА_1 в особі представника, адвоката Богданчук О.В. (далі позивач), звернувся до суду із позовом до ОСОБА_2 (далі відповідач-1), Макарівської селищної ради (далі відповідач-2) про визнання недійсним та скасування рішення органу виконавчої влади про передачу земельної ділянки у приватну власність, скасування реєстрації права власності на земельну ділянку, в якому просив визнати недійсним та скасувати рішення Копилівської сільської ради Макарівського району Київської області від 26 листопада 2020 року № 1197-75-VII « Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність гр. України ОСОБА_1 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), в АДРЕСА_1 на території Копилівської сільської ради Макарівського району Київської області»; скасувати номер запису про право власності, індексний номер: 55597637 від 09.12.2020 року. Реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 2243824132227 в Єдиному Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, кадастровий номер земельної ділянки 3222783201:01:004:0140, площа 0,16 га, власник ОСОБА_1 .

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що 07.12.2020 року за ним зареєстровано право власності на земельну ділянку площею 0,1600 га, з цільовим призначенням для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) кадастровий номер 3222783201:01:004:0140, яка розташована в АДРЕСА_1 на території Копилівської сільської ради Макарівського району Київської області.

У січні місяці 2023 року позивачу стало відомо про те, що на спірну земельну ділянку на підставі рішення від 28.10.2010 року № 304-35-V Копилівської сільської ради Макарівського району, Київської області ОСОБА_2 , надано дозвіл на виготовлення технічної документації для передачі земельної ділянки у власність.

За заявою ОСОБА_2 . Державним підприємством «Київський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» розроблено технічну документацію із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право власності на земельну ділянку гр. ОСОБА_2 для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд в с. Копилів Копилівської сільської ради Макарівського району Київської області.

Як стало відомо позивачу, земельна ділянка для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), яку було виділено ОСОБА_2 28.10.2010 року на підставі рішення Копилівської сільської ради, розташована в АДРЕСА_1 на території Копилівської сільської ради Макарівського району Київської області.

Тобто, Копилівська сільська рада, правонаступником якої є Макарівська селищна рада Бучанського району Київської області, порушила конституційні права ОСОБА_2 , шляхом передачі у безоплатну власність належну їй земельну ділянку, позивачу у 2020 році.

Для врегулювання спірного питання позивач звернувся до державного реєстратора для виключення відомостей з Єдиного державного реєстру на нерухоме майно на спірну земельну ділянку.

На звернення позивача, державним реєстратором роз`яснено, що скасування права власності на спірну земельну ділянку вирішується в судовому порядку.

Тому за захистом своїх прав позивач звернувся до суду з даним позовом.

Ухвалою суддіМакарівського районногосуду Київськоїобласті ТандираО.В.від 11.04.2023року позовнузаяву ОСОБА_1 прийнято дорозгляду та відкрито провадження у даній справі. Розгляд справи постановлено проводити в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін. Встановлено відповідачам 15-тиденний строк з дня вручення даної ухвали для поданнявідзиву на позовну заяву відповідно до ст. 178 ЦПК України.

Копію ухвали від 11.04.2023 року та копію позовної заяви з додатками відповідач-1 ОСОБА_2 отримала 20.04.2023 року, що підтверджується рекомендованим повідомленням № 0800100198030. Відповідно у встановлений судом строк, відповідач на адресу суду клопотань про розгляд справи з повідомленням сторін та відзиву на позовну заяву не надала, у зв`язку з чим суд відповідно до ч. 8 ст. 178 ЦПК України вирішує справу за наявними матеріалами.

Копію ухвали від 11.04.2023 року та копію позовної заяви з додатками відповідач-2 Макарівська селищна рада отримала 18.04.2023 року, що підтверджується відміткою на супровідному листі. Відповідно у встановлений судом строк, відповідач на адресу суду подав відзив, який прийнятий судом та приєднаний до матеріалів справи.

У відзиві відповідач-2 вказав, що 14.05.2020 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо визначення територій та адміністративних центрів територіальних громад», яким було внесено зміни, зокрема, до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», а саме: розділ V «Прикінцеві та перехідні положення» цього Закону доповнено пунктом 7 і такого змісту: «До прийняття закону про адміністративно-територіальний устрій України визначення адміністративних центрів територіальних громад та затвердження територій територіальних громад здійснює Кабінет Міністрів України».

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 12.06.2020 № 715-р «Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Київської області» адміністративним центром Макарівської територіальної громади визначено смт Макарів та затверджено територію Макарівської територіальної громади у складі таких територіальних громад: Макарівська, Андріївська, Борівська, Великокарашинська, Гавронщинська, Забуянська, Кодрянська, Колонщинська, Комарівська, Копилівська, Королівська, Липівська, Людвинівська, Маковищанська, Мар`янівська, Мотижинська, Наливайківська, Небелицька, Ніжиловицька, Пашківська, Плахтянська, Рожівська, Ситняківська, Фасівська, Червонослобідська та Юрівська.

Відповідно до підпункту 4 частини другої розділу II Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо визначення територій та адміністративних центрів територіальних громад» повноваження сільських, селищних, міських рад, сільських, селищних, міських голів, старост сіл, селищ територіальних громад, які увійшли до складу територіальних громад, території яких затверджено Кабінетом Міністрів України на підставі цього Закону, припиняються в день набуття повноважень сільських, селищних, міських рад, обраних на перших місцевих виборах у 2020 році відповідно до підпункту 2 цього пункту.

Згідно з частиною восьмою статті 45 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» повноваження місцевої ради, обраної на позачергових, повторних або перших виборах, закінчуються в день відкриття першої сесії відповідної ради, обраної на наступних (чергових або позачергових) виборах.

27.11.2020 року відбулося перше пленарне засідання Макарівської селищної ради VIII скликання, у зв`язку з чим повноваження Копилівської сільської ради сьомого скликання припинено.

06.12.2020 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо впорядкування окремих питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування і районних державних адміністрацій», яким було внесено зміни до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», а саме: розділ V «Прикінцеві та перехідні положення» цього Закону доповнено, зокрема, пунктом 6і, яким передбачено наступне: «До прийняття закону про адміністративно-територіальний устрій України закінчення повноважень сільських, селищних, міських рад, їхніх виконавчих органів, а також реорганізація сільських, селищних, міських рад, їхніх виконавчих органів як юридичних осіб у зв`язку із змінами в адміністративно-територіальному устрої України здійснюються з урахуванням таких положень:

4) сформована територіальна громада є правонаступником усього майна, прав та обов`язків розформованої територіальної громади з урахуванням особливостей, визначених підпунктами 5 і 6 цього пункту;

8) не пізніше завершення другої сесії новообраної ради у порядку, визначеному цим пунктом, починається реорганізація відповідних юридичних осіб - сільських, селищних, міських рад, обраних розформованими територіальними громадами та розміщених поза адміністративним центром сформованої територіальної громади, шляхом їх приєднання до юридичної особи - сільської, селищної, міської ради, розміщеної в адміністративному центрі сформованої територіальної громади. Після завершення реорганізації відповідні сільські, селищні, міські ради припиняються як юридичні особи з урахуванням особливостей, визначених цим пунктом;

9) юридична особа - сільська, селищна, міська рада, розміщена в адміністративному центрі сформованої територіальної громади, є правонаступником прав та обов`язків усіх юридичних осіб - сільських, селищних, міських рад, обраних розформованими територіальними громадами, з дня набуття повноважень новообраною радою.

З огляду на вказані норми законодавства повноваження Копилівської сільської ради сьомого скликання були припинені в силу закону з 27.11.2020 року.

17.12.2020 Макарівською селищною радою було прийнято рішення за № 18-02-VIII «Про початок реорганізації Кодрянської селищної, Андріївської, Борівської, Великокарашинської, Г`авронщинської, Забуянської, Колонщинської, Комарівської, Копилівської, Королівської, Липівської, Людвинівської, Маковищанської, Мар`янівської, Мотижинської, Наливайківської, Небелицької, Ніжиловицької, Пашківської, Плахтянської, Рожівської, Ситняківської, Фасівської, Червонослобідської, Юрівської сільських рад шляхом приєднання до Макарівської селищної ради».

На виконання вище згаданого рішення 21.12.2020 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань було внесено запис за № 1003401270014000672 щодо прийняття рішення про припинення Копилівської сільської ради (код згідно з ЄДРПОУ 04362314, місцезнаходження: 08033, Київська область, Макарівський район, село Копилів, вулиця Жовтнева, 57) в результаті реорганізації.

Відповідно до статті 20 ЗУ «Про землеустрій» землеустрій проводиться в обов`язковому порядку на землях усіх категорій незалежно від форми власності в разі:

а) розробки документації із землеустрою щодо організації раціонального використання та охорони земель;

б) встановлення та зміни меж об`єктів землеустрою, у тому числі визначення та встановлення в натурі (на місцевості) державного кордону України;

в) надання, вилучення (викупу), відчуження земельних ділянок;

г) встановлення в натурі (на місцевості) меж земель, обмежених у використанні і обмежених (обтяжених) правами інших осіб (земельні сервітути);

ґ) організації нових і впорядкування існуючих об`єктів землеустрою;

д) виявлення порушених земель і земель, що зазнають впливу негативних процесів, та проведення заходів щодо їх відновлення чи консервації, рекультивації порушених земель, землювання малопродуктивних угідь, захисту земель від ерозії, підтоплення, заболочення, вторинного засолення, висушення, ущільнення, забруднення промисловими відходами, радіоактивними і хімічними речовинами та інших видів деградації, консервації деградованих і малопродуктивних земель.

Статтею 22 ЗУ «Про землеустрій» встановлено, що землеустрій здійснюється на підставі:

а) рішень органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування шодо проведення робіт із землеустрою;

б) укладених договорів між юридичними чи фізичними особами (землевласниками і землекористувачами) та розробниками документації із землеустрою;

в) судових рішень.

Відповідно до пункту 34 частини 1 ст. 26 «Про місцеве самоврядування в Україні» виключно на пленарних засіданнях вирішуються питання відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.

Згідно з положеннями ч. 15 ст. 46 «Про місцеве самоврядування в Україні» сесії ради оформлюються протоколом сесій сільської, селищної, міської ради, а прийняті нею рішення підписуються сільським, селищним, міським головою, районної у місті, районної, обласної ради - головою відповідної ради.

У зв`язку з припиненням Копилівської сільської ради здійснювались відповідні заходи Комісією з припинення Копилівської сільської ради у результаті реорганізації шляхом приєднання до Макарівської селищної ради (далі - Комісія з припинення), а саме складання передавального акту щодо передачі майна до документів.

При цьому, 17.12.2021 Комісією з припинення складено довідку про не виявлення документів (далі - Довідка).

Згідно з вказаної Довідки Комісією з припинення не було виявлено ряд документів, в тому числі й Рішення сесії Копилівської сільської ради «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність гр. України ОСОБА_1 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) в АДРЕСА_1 на території Копилівської сільської ради Макарівського району Київської області» від 26.11.2020 № 1197-75-VІІ.

Таким чином, в ході роботи Комісії з припинення не вдалося виявити оригінали документів, що стосуються інформації з приводу виділення Копилівською сільською радою вказаної у позовній заяві земельної ділянку у 2020 році. А тому просив прийняти даний відзив та врахувати його при розгляді справи.

Від позивача відповіді на відзив до суду не надходило.

Відповідно до Розпорядження № 259 від 31.05.2023 року та Протоколу повторного автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 31.05.2023 року дану справу передано на розгляд судді Білоцькій Л.В.

Відповідно до ч. 2 ст.247ЦПК України фіксування судового процесу за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Дослідивши письмові матеріали справи, суд встановив наступні факти та відповідні їм правовідносини.

Рішенням Копилівської сільської ради Макарівського району Київської області від 26.11.2020 № 1197-75-VІІ «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність гр. України ОСОБА_1 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), в АДРЕСА_1 на території Копилівської сільської ради Макарівського району Київської області», вирішено: затвердити проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність гр. України ОСОБА_1 площею 0,1600 га для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) кадастровий номер 3222783201:01:004:0140, яка розташована в АДРЕСА_1 на території Копилівської сільської ради Макарівського району Київської області. Передати у власність земельну ділянку гр. України ОСОБА_1 площею 0,1600 га для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) кадастровий номер 3222783201:01:004:0140, яка розташована в АДРЕСА_1 на території Копилівської сільської ради Макарівського району Київської області (а.с. 9).

Відповідно Витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку НВ-6314268182020 від 30.11.2020 земельна ділянка з кадастровим номером 3222783201:01:004:0140 має площу 0,1600 га, цільове призначення для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), розташована: АДРЕСА_1 , на підставі Проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок, 16.11.2020; ТОВ «ТЕРР-М» ОСОБА_3 , зареєстрована Відділом у Валківському районі Міжрайонного управління у Валківському та Коломацькому районах Головного управління Держгеокажастру у Харківській області 30.11.2020 року (а.с. 10-11).

Згідно копії Витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності від 09.12.2020 року земельна ділянка площею 0,16 га, кадастровий номер 3222783201:01:004:0140, на підставі рішення органу місцевого самоврядування, серія та номер: 1197-75-VII, виданий 26.11.2020, видавник: Копилівська сільська рада Макарівського району Київської області, на праві приватної власності належить ОСОБА_1 (а.с. 15).

Також за інформацією Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру від 15.02.2022 року вказана земельна ділянка зареєстрована в державному реєстрі прав 07.12.2020 року за ОСОБА_1 , номер запису: 39608847 (а.с. 16-17).

З копії технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право власності на земельну ділянку гр. ОСОБА_2 для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд в с. Копилів Копилівської сільської ради Макарівського району Київської області встановлено, що її виготовлено щодо земельної ділянки площею 0,25 га під будівництво і обслуговування жилого будинку господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), яка розташована по АДРЕСА_2 (а.с. 21-21-28).

З копії довідки Копилівської сільської ради (а.с. 25 зворот) встановлено, що ОСОБА_2 дійсно користується земельною ділянкою для будівництва та обслуговування житлових споруд площею 0,25 га, яка знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 з 1995 року по даний час.

Рішенням № РВ-4800059032023 від 27.03.2023 року ОСОБА_2 відмовлено у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру у зв`язку з перетином її земельної ділянки з ділянками 3222783201:01:004:0132; 3222783201:01:004:0140; 3222783201:01:004:0139 (а.с. 46). Також вказане підтверджується копією Протоколу № ПП-4800018972023 від 27.03.2023 року та копією Висновку щодо перевірки електронного документа (а.с. 47, 48).

Вирішуючи даний спір, суд виходить також з наступного.

Відповідно до ст. 4 ЦПК України, кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи законних інтересів.

Відповідно до ст. 16 ЦК України, кожна особа має право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу. Способи захисту цивільних прав та інтересіввизначені ч. 2 вказаної статті.

Відповідно до ст. 13 ЦПК України, суд розглядає справи не інакше як за зверненням особи, поданим відповідно до цього Кодексу, в межах заявлених нею вимог і на підставі доказів, поданих учасниками справи або витребуваних судом у передбачених цим Кодексом випадках.

Відповідно до ст.ст. 12, 81 ЦПК України, кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Статтею 116 ЗК України визначено підстави набуття права на землю із земель державної та комунальної власності.

Статті 116, 118 ЗК України передбачають, що громадяни та юридичні особи набувають права власності або права користування земельними ділянками на підставі рішень органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу.

Відповідно ч. 1 ст. 152 ЗК України, власник земельної ділянки або землекористувач може вимагати усунення будь-яких порушень його прав на землю.

Захист прав громадян та юридичних осіб на земельні ділянки здійснюється згідно з ч. 3 ст. 152 ЗК України шляхом:

а) визнання прав;

б) відновлення стану земельної ділянки, який існував до порушення прав, і запобігання вчиненню дій, що порушують права або створюють небезпеку порушення прав;

в) визнання угоди недійсною;

г) визнання недійсними рішень органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування;

ґ) відшкодування заподіяних збитків;

д) застосування інших, передбачених законом, способів.

В силу ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з ч. 1 ст. 21 ЦК України суд визнає незаконним та скасовує правовий акт індивідуальної дії, виданий органом державної влади, органом влади Автономної Республіки Крим або органом місцевого самоврядування, якщо він суперечить актам цивільного законодавства і порушує цивільні права або інтереси.

Частинами першою,другою статті152ЗК Українипередбачено,що державазабезпечує громадянамта юридичнимособам рівніумови захиступрав власностіна землю. Власник земельної ділянки або землекористувач може вимагати усунення будь-яких порушень його прав на землю, навіть якщо ці порушення не пов`язані з позбавленням права володіння земельною ділянкою, і відшкодування завданих збитків.

Відповідно доч.1ст.393ЦК Україниправовий акторгану державноївлади,органу владиАвтономної РеспублікиКрим абооргану місцевогосамоврядування,який невідповідає законовіі порушуєправа власника,за позовомвласника майнавизнається судомнезаконним таскасовується. Якщо інше не встановлено законом, власник майна, права якого порушені внаслідок видання правового акта органом державної влади, органом влади Автономної Республіки Крим або органом місцевого самоврядування, має право вимагати відновлення того становища, яке існувало до видання цього акта. У разі неможливості відновлення попереднього становища власник має право на відшкодування майнової та моральної шкоди.

Відповідно до частин другої, п`ятої статті 158 ЗК України виключно судом вирішуються земельні спори з приводу володіння, користування і розпорядження земельними ділянками, що перебувають у власності громадян і юридичних осіб, а також спори щодо розмежування територій сіл, селищ, міст, районів та областей. У разі незгоди власників землі або землекористувачів з рішенням органу місцевого самоврядування спір вирішується у судовому порядку.

Відповідно до ч. 1 ст. 155 ЗК України, у разі видання органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування акта, яким порушуються права особи щодо володіння, користування чи розпорядження належною їй земельною ділянкою, такий акт визнається недійсним.

Відповідно абзацу 2 п. 7 Постанови Пленуму ВСУ від 16.04.2004 року № 7 «Про практику застосування судами земельного законодавства при розгляді цивільних справ», захист прав громадян та юридичних осіб на земельні ділянки здійснюється згідно із ч. 3 ст. 152 ЗК України шляхом: визнання прав; відновлення стану земельної ділянки, який існував до порушення прав і запобігання вчиненню дій, що порушують права або створюють небезпеку порушення прав; визнання угоди недійсною; визнання недійсним рішень органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування; відшкодування заподіяних збитків; застосування інших передбачених законом, способів захисту (ст. 16 ЦК України).

Відповідно до ч. 3 ст. 26 ЗУ «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» Відомості про речові права, обтяження речових прав, внесені до Державного реєстру прав, не підлягають скасуванню та/або вилученню, крім випадків, передбаченихпунктом 1частини сьомоїстатті 37цього Закону. У разі скасування рішення державного реєстратора про державну реєстрацію прав на підставі судового рішення чи визнання його прийнятим з порушенням цього Закону та анулювання у випадку, передбаченомупунктом 1частини сьомої статті 37 цього Закону, на підставі рішення Міністерства юстиції України, а також у разі визнання на підставі судового рішення недійсними чи скасування на підставі судового рішення документів, на підставі яких проведено державну реєстрацію прав, скасування на підставі судового рішення державної реєстрації прав, що мало наслідком державну реєстрацію набуття речових прав, обтяжень речових прав, відповідні права чи обтяження припиняються. У разі якщо в Державному реєстрі прав, у тому числі в його невід`ємній архівній складовій частині, наявні відомості про речові права, обтяження речових прав, припинені у зв`язку з проведенням відповідної державної реєстрації, або якщо відповідним судовим рішенням також визнаються речові права, обтяження речових прав, одночасно з державною реєстрацією припинення речових прав чи обтяжень речових прав проводиться державна реєстрація набуття відповідних прав чи обтяжень. При цьому дата і час державної реєстрації набуття речових прав, обтяжень речових прав, що були припинені у зв`язку з проведенням відповідної державної реєстрації та наявні в Державному реєстрі прав, у тому числі в його невід`ємній архівній складовій частині, залишаються незмінними.

Враховуючи встановлені судом обставини, рішення Копилівської сільської ради Макарівського району Київської області від 26.11.2020 року № 1197-75-VII «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність гр. України ОСОБА_1 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), в АДРЕСА_1 на території Копилівської сільської ради Макарівського району Київської області» слід визнати недійсним та його скасувати. Як наслідок слід скасувати рішення державного реєстратора про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, оскільки підстава, що слугувала державній реєстрації (вказане вище рішення органу місцевого самоврядування) визнана недійсною та скасована.

Тож,оцінюючи належність,допустимість,достовірність кожногодоказу окремо,достатність івзаємний зв`язокнаданих сторонамидоказів уїх сукупності,а такожте,що доказівна спростуваннявстановлених судомобставин судунадано не було, тому суд приходить до висновку, що позовні вимоги обгрунтовані та підлягають задоволенню в повному обсязі.

Згідно ч. 5 ст. 268 ЦПК України датою ухвалення рішення, ухваленого за відсутності учасників справи, є дата складення повного судового рішення.

Керуючись ст.ст.5,76-81,83,95,247,265, 354-355 ЦПК України суд,

у х в а л и в :

Позовні вимоги ОСОБА_1 в особі представника, адвоката Богданчук Олександри Володимирівни, до ОСОБА_2 , Макарівської селищної ради про визнання недійсним та скасування рішення органу виконавчої влади про передачу земельної ділянки у приватну власність, скасування реєстрації права власності на земельну ділянку задовольнити.

Визнати недійсним та скасувати рішення Копилівської сільської ради Макарівського району Київської області від 26.11.2020 року № 1197-75-VII «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність гр. України ОСОБА_1 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), в АДРЕСА_1 на території Копилівської сільської ради Макарівського району Київської області».

Скасувати рішення державного реєстратора Макарівської районної державної адміністрації Київської області Заріцької Вікторії Василівни про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (з відкриттям розділу), індексний номер: 55597637 від 09.12.2020 13:19:55 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 2243824132227 в Єдиному Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, кадастровий номер земельної ділянки 3222783201:01:004:0140, площа 0,16 га, власник ОСОБА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ).

Рішення може бути оскаржене до Київського апеляційного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення, а якщо воно не проголошувалося з дати складання повного його тексту, через Макарівський районний суд Київської області.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог ст. 273 ЦПК України.

Повний текст рішення складено та підписано 18.08.2023 року.

Реквізити сторін:

ОСОБА_1 , адреса: АДРЕСА_3 , РНОКПП НОМЕР_1 ;

ОСОБА_2 : АДРЕСА_4 , РНОКПП НОМЕР_2 ;

Макарівська селищна рада: 08001, Київська обл., Бучанський р-н, смт Макарів, вул. Димитрія Ростовського, 30, код ЄДРПОУ 04362183.

Суддя Л.В. Білоцька

СудМакарівський районний суд Київської області
Дата ухвалення рішення18.08.2023
Оприлюднено21.08.2023
Номер документу112896061
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із земельних відносин, з них: спори про припинення права власності на земельну ділянку

Судовий реєстр по справі —370/456/23

Рішення від 18.08.2023

Цивільне

Макарівський районний суд Київської області

Білоцька Л. В.

Ухвала від 11.04.2023

Цивільне

Макарівський районний суд Київської області

Тандир О. В.

Ухвала від 27.02.2023

Цивільне

Макарівський районний суд Київської області

Тандир О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні