Рішення
від 17.08.2023 по справі 500/5661/21
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 500/5661/21

17 серпня 2023 рокум.ТернопільТернопільський окружний адміністративний суд, у складі:

головуючого судді Мандзія О.П. за участю:

секретаря судового засідання Потихач В.В.

представник позивача Станчак А.І.

представник відповідача Басок Т.Г.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Тернопільській області до Лановецького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 імені Юрія Коваля Лановецької міської ради про застосування заходів реагування,

ВСТАНОВИВ:

Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Тернопільській області (далі позивач) звернулось до Тернопільського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Лановецького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 імені Юрія Коваля Лановецької міської ради (далі відповідач), в якій, з урахуванням заяви про уточнення позовних вимог просить: зобов`язати керівника (директора) Лановецького закладу середньої освіти І-ІІІ ступенів імені Юрія Коваля Лановецької міської ради повністю зупинити експлуатацію будівлі Лановецького закладу середньої освіти І-ІІІ ступенів імені Юрія Коваля Лановецької міської ради за адресою: 47400, Тернопільська область, Кременецький район, м. Ланівці, вул. Шкільна, 5, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки зазначених у позовній заяві.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що за результати позапланової перевірки додержання та виконання вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки територій, будівлі Лановецького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 імені Юрія Коваля Лановецької міської ради встановлено ряд порушень, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей, про що складено акт від 25.06.2021 №62. Заходи запропоновані до виконання у приписі не виконані в повному обсязі, що і зумовило звернення до суду з даним позовом.

Ухвалою суду від 09.09.2021 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі. Ухвалено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін та призначено судове засідання.

На виконання вимог вказаної ухвали, Лановецьким закладом загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 імені Юрія Коваля Лановецької міської ради 30.09.2021 подано до суду відзив. Заперечуючи проти позову, відповідач послався на те, що станом на дату подання відзиву на позов до Тернопільського окружного адміністративного суду ряд порушень, визначених за результатами проведення перевірки - усунуто, а саме: здійснено заміну пошкоджених розеток; закуплено вогнегасники, відповідно до вимог Правил експлуатації та типових норм належності вогнегасників; проведено обслуговування пристроїв блискавкозахисту будівель закладу; закуплено знаки безпеки згідно з ДСТУ EN ISO 7010:2019 "Графічні символи. Кольори та знаки безпеки. Зареєстровані знаки безпеки" та знаки для зазначення місцезнаходження первинних засобів пожежогасіння; проведено навчання працівників з цивільного захисту та питань з електробезпеки та пожежної безпеки; проведено повторний інструктаж з питань пожежної безпеки з працівниками; заведено журнал обліку вогнегасників, згідно встановленого взірця передбаченого наказом МВС України від 15.01.2018 № 25 "Про затвердження Правил експлуатації та типових норм належності вогнегасників",

Усунути усі порушення та недоліки, встановлених Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Тернопільській області, немає змоги, оскільки зазначене потребує значних коштів. З цією метою Лановецький заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 1 імені Юрія Коваля неодноразово звертався до головного розпорядника коштів про необхідність виділення суми коштів для усунення порушень (обробку дерев`яних елементів горищ засобами вогнезахисту, обладнання будівлі відповідача системою пожежної сигналізації, виготовлення та монтаж протипожежного люка), встановлених в приписі про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки. Просив відмовити у задоволенні позовних вимог.

Ухвалою суду від 02.11.2021 провадження в адміністративній справі зупинено для надання сторонам часу для примирення до 17.01.2022.

Ухвалою суду від 28.01.2022 поновлено провадження у справі та призначено судове засідання у справі.

Ухвалою суду від 28.03.2022 провадження в адміністративній справі зупинено до припинення перебування Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Тернопільській області у складі Збройних Сил України або інших утворених відповідно до закону військових формувань, що переведені на воєнний стан.

Ухвалою суду від 21.07.2023 поновлено провадження у справі та призначено судове засідання у справі.

В судовому засіданні представник позивача підтримав уточненні позовні вимоги (а.с. 130) з підстав, наведених у позовній заяві, просив суд задовольнити їх в повному обсязі. Наголосив, що порушення у сфері пожежної безпеки, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей в будівлі Лановецького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 імені Юрія Коваля Лановецької міської ради залишаються невиконаними в повному обсязі.

В судовому засіданні представник відповідача позовні вимоги не визнав, просив залишити позов без задоволення. Відзначив про відсутність запланованих витрат для нагального виконання усіх поставлених завдань приписом. Послалися на необхідність застосування принципу співмірності обраного заходу реагування тим порушенням, які виникли та тим, які залишилися не усунутими на час розгляду справи, а також дотримання справедливого балансу між інтересами відповідача і публічними інтересами.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін, з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду і вирішення справи по суті, проаналізувавши на підставі фактичних обставин справи застосування норм матеріального та процесуального права, суд при прийнятті рішення виходить з наступних підстав і мотивів.

Судом встановлено, що Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Тернопільській області в присутності директора Лановецького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 імені Юрія Коваля Лановецької міської ради Басок Тамари Григорівни, проведено позапланові перевірки виконання вимог припису про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки від 26.12.2019 №81, який був виданий за результатами позапланового заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки щодо будівлі Лановецького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 імені Юрія Коваля Лановецької міської ради за адресою: 47400, Тернопільська область, Кременецький район, м. Ланівці, вул. Шкільна, 5.

Під час здійснення перевірок встановлено, що заходи запропоновані до виконання у приписі не виконані в повному обсязі, на підставі чого було складено акти за результатами проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки від 25.06.2021 № 62 та від 01.11.2021 №249.

Надалі, виконання відповідачем порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, які стали підставою подання Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Тернопільській області позовної заяви до Тернопільського окружного адміністративного суду, було предметом здійснення позапланового заходу державного нагляду (контролю), за результатами розгляду якого складено акт від 27.01.2022 №10.

Під час проведеної перевірки з`ясовано, що залишаються не виконані грубі порушення вимог нормативних актів у сфері пожежної та техногенної безпеки, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей, зокрема:

дерев`яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) будівлі школи не оброблено засобами вогнезахисту, що забезпечують першу групу вогнезахисної ефективності;

будівля школи не обладнана системою пожежної сигналізації типу СОЗ, оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей;

сходові клітки, внутрішні відкриті та зовнішні сходи, коридори, проходи та інші шляхи евакуації у будівлі школи не забезпечені евакуаційним освітленням;

сходова клітина, що веде до підвального поверху, стеля другого поверху, стіни першого поверху оздоблені горючим матеріалом, без визначених показників пожежної небезпеки;

не встановлено протипожежний люки 2-го типу з класом вогнестійкості ЕІ 30, який веде на горище (до виконання з 2018 року).

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.

Відповідно до ст.1 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища, а заходи державного нагляду (контролю) - планові та позапланові заходи, які здійснюються у формі перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та в інших формах, визначених законом.

Статтею 64 Кодексу цивільного захисту України визначено, що центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб.

Центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення.

До складу центрального органу виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, і його територіальних органів входять: 1) органи державного нагляду у сфері пожежного нагляду; 2) органи державного нагляду у сфері цивільного захисту і техногенної безпеки; 3) підрозділи забезпечення та інші структурні підрозділи.

Відповідно до ст.65 Кодексу цивільного захисту України центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) з питань, які визначені частиною першою статті 64 цього Кодексу щодо: 1) центральних органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, інших державних органів та органів місцевого самоврядування; 2) суб`єктів господарювання; 3) аварійно-рятувальних служб.

У суб`єктів господарювання приватної форми власності органи державного нагляду у сфері цивільного захисту контролюють виконання заходів щодо захисту населення та працівників на випадок надзвичайної ситуації, а також вирішення питань техногенної та пожежної безпеки, що стосуються прав та інтересів інших юридичних осіб і громадян.

Повноваження центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки визначені у ст.67 Кодексу цивільного захисту України, відповідно п.12 ч.1 якої до них належить, зокрема: звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежно-небезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей".

Положеннями ч.1, 2 ст.68 Кодексу цивільного захисту України посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, у разі порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, у тому числі невиконання їх законних вимог, зобов`язані застосовувати санкції, визначені законом.

У разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення.

Підстави для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, визначені у ч.1 ст.70 Кодексу цивільного захисту України, якими є: 1) недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; 2) порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення; 3) випуск і реалізація вибухопожежонебезпечної продукції та продукції протипожежного призначення з відхиленням від стандартів чи технічних умов або без даних щодо відповідності такої продукції вимогам пожежної безпеки; 4) нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій; 5) відсутність на виробництвах, на яких застосовуються небезпечні речовини, паспортів (формулярів) на обладнання та апаратуру або систем із забезпечення їх безперебійної (безаварійної) роботи; 6) невідповідність кількості засобів індивідуального захисту органів дихання від небезпечних хімічних речовин нормам забезпечення ними працівників суб`єкта господарювання, їх непридатність або відсутність; 7) порушення правил поводження з небезпечними речовинами; 8) відсутність або непридатність до використання засобів індивідуального захисту в осіб, які здійснюють обслуговування потенційно небезпечних об`єктів або об`єктів підвищеної небезпеки, а також в осіб, участь яких у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації передбачена планом локалізації і ліквідації наслідків аварій; 9) відсутність на об`єкті підвищеної небезпеки диспетчерської служби або її неготовність до виконання покладених на неї завдань, у тому числі через відсутність відповідних документів, приладів, обладнання або засобів індивідуального захисту; 10) неготовність до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб`єктів господарювання; 11) проведення робіт з будівництва будинків та споруд, розміщення інших небезпечних об`єктів, інженерних і транспортних комунікацій, які порушують встановлений законодавством з питань техногенної безпеки порядок їх проведення або проведення яких створює загрозу безпеці населення, суб`єктам господарювання, обладнанню та майну, що в них перебувають.

Згідно з ч.2 цієї статті повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

Аналіз викладених правових норм дає підстави для висновку, що застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг можливе лише за рішенням адміністративного суду, прийнятим за зверненням центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки. Такі заходи можуть бути застосовані на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки і ці порушення створюють загрозу життю та здоров`ю людей.

Згідно з ч.3 ст.55 Кодексу цивільного захисту України забезпечення пожежної безпеки суб`єкта господарювання покладається на власників та керівників таких суб`єктів господарювання.

Пожежна безпека - це відсутність неприпустимого ризику виникнення і розвитку пожеж та пов`язаної з ними можливості завдання шкоди живим істотам, матеріальним цінностям і довкіллю (п.33 ч.1 ст.2 Кодексу цивільного захисту України).

Згідно з п.26 ч.1 ст.2 Кодексу цивільного захисту України небезпечний чинник - це складова частина небезпечного явища (пожежа, вибух, викидання, загроза викидання небезпечних хімічних, радіоактивних і біологічно небезпечних речовин) або процесу, що характеризується фізичною, хімічною, біологічною чи іншою дією (впливом), перевищенням нормативних показників і створює загрозу життю та/або здоров`ю людини.

Аналізуючи наведені вищі норми суд вважає, що настання реальної загрози життю та здоров`ю людей необхідно пов`язувати з обставинами, які можуть призвести до займання, розповсюдження вогню та з впливом небезпечних факторів, які породжують вказані явища.

Як встановлено судом, під час здійснення перевірок встановлено, що заходи запропоновані до виконання у приписі про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки від 26.12.2019 №81, який був виданий за результатами позапланового заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки щодо будівлі Лановецького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 імені Юрія Коваля Лановецької міської ради, не виконані в повному обсязі, на підставі чого було складено акти за результатами проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки від 25.06.2021 № 62 та від 01.11.2021 №249.

Також матеріалами справи стверджується, що виконання відповідачем порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, які стали підставою подання Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Тернопільській області позовної заяви до Тернопільського окружного адміністративного суду, було предметом здійснення позапланового заходу державного нагляду (контролю), за результатами розгляду якого складено акт від 27.01.2022 №10.

Так, під час проведеної перевірки з`ясовано, що залишаються не виконані грубі порушення вимог нормативних актів у сфері пожежної та техногенної безпеки, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей, зокрема:

дерев`яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) будівлі школи не оброблено засобами вогнезахисту, що забезпечують першу групу вогнезахисної ефективності;

будівля школи не обладнана системою пожежної сигналізації типу СОЗ, оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей;

сходові клітки, внутрішні відкриті та зовнішні сходи, коридори, проходи та інші шляхи евакуації у будівлі школи не забезпечені евакуаційним освітленням;

сходова клітина, що веде до підвального поверху, стеля другого поверху, стіни першого поверху оздоблені горючим матеріалом, без визначених показників пожежної небезпеки;

не встановлено протипожежний люки 2-го типу з класом вогнестійкості ЕІ 30, який веде на горище (до виконання з 2018 року).

Суд зазначає, що перед зверненням до суду та в ході розгляду справи по суті, у Лановецького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 імені Юрія Коваля Лановецької міської ради було достатньо часу для належного усунення виявлених порушень.

Із долучених Лановецьким закладом загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 імені Юрія Коваля Лановецької міської ради доказів вбачається, що такі вказують на намір відповідача усунути вказані порушення вимог пожежної безпеки, однак не вказують на повне їх виконання.

При цьому, суд звертає увагу на ту обставину, що застосування заходу реагування має тимчасовий характер, період дії якого залежить безпосередньо від факту повного усунення виявлених порушень.

Натомість, станом на день ухвалення судом даного рішення залишаються не усунутими такі грубі порушення вимог нормативних актів у сфері пожежної та техногенної безпеки, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей, як:

дерев`яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) будівлі школи не оброблено засобами вогнезахисту, що забезпечують першу групу вогнезахисної ефективності;

будівля школи не обладнана системою пожежної сигналізації типу СОЗ, оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей;

сходові клітки, внутрішні відкриті та зовнішні сходи, коридори, проходи та інші шляхи евакуації у будівлі школи не забезпечені евакуаційним освітленням;

За сукупністю наведених обставин та системного аналізу наведених законодавчих норм, суд приходить до висновку, що існують очевидні підстави, не спростовані відповідачем, для застосування заходу реагування у вигляді повного зупинення експлуатації будівлі Лановецького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 імені Юрія Коваля Лановецької міської ради за адресою: Тернопільська область, Кременецький район, м. Ланівці, вул. Шкільна, 5, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки зазначених у позові, а отже позов підлягає до задоволення в повному обсязі.

Разом з тим, суд відзначає, що застосовує такий захід реагування у зв`язку з наявністю декількох наявних порушень законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, оскільки ці порушення створюють загрозу життю та здоров`ю людей, до повного їх усунення.

Водночас, відповідач у разі усунення недоліків у повному обсязі, виявлених позивачем, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей, не позбавлений можливості звернутися до органу державного нагляду (контролю), який ініціював призупинення із повідомленням відновлення господарської діяльності.

Відповідно до ч.2 ст.139 КАС України, при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Керуючись ст.139, 241-246, 250 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити.

Зобовязати Лановецький заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 імені Юрія Коваля Лановецької міської ради повністю зупинити експлуатацію будівель Лановецького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 імені Юрія Коваля Лановецької міської радиза адресою: Тернопільська область, Кременецький район, м. Ланівці, вул. Шкільна, 5 до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки зазначених у позові.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Відповідно до частини першої статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Згідно із статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга подається безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Повне судове рішення складено 21 серпня 2023 року.

Реквізити учасників справи:

позивач:

- Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Тернопільській області (місцезнаходження: вул.Лесі Українки, 6, м.Тернопіль, 46011, код ЄДРПОУ: 38535547);

відповідач:

- Лановецький заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 імені Юрія Коваля Лановецької міської ради (місцезнаходження: вул. Шкільна,5, м.Ланівці, Лановецький район, Тернопільська область, 47401, код ЄДРПОУ: 24622284).

Головуючий суддяМандзій О.П.

Дата ухвалення рішення17.08.2023
Оприлюднено23.08.2023
Номер документу112943514
СудочинствоАдміністративне
Сутьзастосування заходів реагування

Судовий реєстр по справі —500/5661/21

Ухвала від 30.04.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білак М.В.

Ухвала від 15.03.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білак М.В.

Постанова від 23.01.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Наталія Михайлівна

Ухвала від 22.01.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Наталія Михайлівна

Ухвала від 11.12.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Наталія Михайлівна

Ухвала від 04.12.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Наталія Михайлівна

Ухвала від 23.10.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Наталія Михайлівна

Ухвала від 23.10.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Наталія Михайлівна

Ухвала від 27.09.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Наталія Михайлівна

Рішення від 17.08.2023

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мандзій Олексій Петрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні