Ухвала
від 22.08.2023 по справі 240/36996/21
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про заміну сторони у виконавчому провадженні

22 серпня 2023 року м. Житомир справа № 240/36996/21

категорія 112010203

Житомирський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Майстренко Н.М., розглядаючи у письмовому провадженні питання про заміну сторони виконавчого провадження у справі за позовом Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області до Народицької районної державної адміністрації Житомирської області про визнання протиправною бездіяльності, зобов`язання вчинити дії,

встановив:

Від Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області надійшла заява про заміну боржника.

Розгляд заяви призначено на 22.08.2023.

Учасники процесу у судове засідання не прибули, про дату, час та місце проведення судового розгляду повідомлені вчасно та належним чином.

Згідно з частиною 2 статті 379 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) передбачено, що неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.

Керуючись приписами частини 3 статті 194, частини 9 статті 205, частини 4 статті 229 КАС України, суд дійшов висновку про можливість розгляду заяви про заміну сторони виконавчого провадження у порядку письмового провадження.

Згідно з частиною 4 статті 243 КАС України судове рішення, постановлене у письмовому провадженні, повинно бути складено у повному обсязі не пізніше закінчення встановлених цим Кодексом строків розгляду відповідної справи, заяви або клопотання.

Частиною 5 статті 250 КАС України встановлено, що датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.

Дослідивши доводи заяви, суд дійшов такого висновку.

Рішенням Житомирського окружного адміністративного суду від 08.09.2022 у справі №240/36996/21 позов Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області (вул. О.Ольжича, 7, м. Житомир, 10003, РНОКПП 13559341) до Народицької районної державної адміністрації Житомирської області (вул. 1 Травня, 15, смт. Народичі, Житомирська область, 11401, код ЄДРПОУ 04053565) про стягнення заборгованості задоволено. Стягнуто з Народицької районної державної адміністрації Житомирської області заборгованість у загальній сумі 66852,93 грн. на користь Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області.

Житомирським окружним адміністративним судом позивачу видано виконавчий лист №1698 2023 р. лише 16.01.2023.

Ухвалою суду від 08.02.2023 визнано поважними причини пропуску Головним управлінням Пенсійного фонду України в Житомирській області строку пред`явлення виконавчого листа від 16.01.2023 у справі №240/36996/21 до виконання. Поновлено пропущений строк для пред`явлення виконавчого листа від 16.01.2023 у справі №240/36996/21 до виконання.

Судом встановлено, що 16.12.2020 Кабінет Міністрів України прийняв постанову "Про реорганізацію та утворення районних державних адміністрацій" №1635-р, якою вирішив:

- здійснити реорганізацію районних державних адміністрацій районів, ліквідованих згідно з постановою Верховної Ради України від 17 липня 2020 р. № 807-IX Про утворення та ліквідацію районів, шляхом приєднання до районних державних адміністрацій, розташованих в адміністративних центрах районів, утворених зазначеною постановою, згідно з додатком 1;

- утворити районні державні адміністрації в адміністративних центрах районів, утворених зазначеною постановою, як нові юридичні особи публічного права згідно з додатком 2;

- здійснити реорганізацію районних державних адміністрацій районів, ліквідованих зазначеною постановою, шляхом їх приєднання до районних державних адміністрацій, утворених згідно з абзацом третім цього пункту, згідно з додатком 3.

Відповідно до вказаної Постанови №807-ІХ утворено Коростенський район (з адміністративним центром у місті Коростень) у складі територій Білокоровицької сільської, Гладковицької сільської, Горщиківської сільської, Іршанської селищної, Коростенської міської, Лугинської селищної, Малинської міської, Народицької селищної, Овруцької міської, Олевської міської, Словечанської сільської, Ушомирської сільської, Чоповицької селищної територіальних громад.

Крім того, 16.12.2020 Кабінетом Міністрів України прийнято постанову №1321, якою затверджено Порядок здійснення заходів щодо утворення та реорганізації районних державних адміністрацій, а також правонаступництва щодо майна, прав та обов`язків районних державних адміністрацій, що припиняються (далі - Порядок №1321).

Вищезазначений Порядок №1321 визначає механізм здійснення заходів, пов`язаних з утворенням або реорганізацією райдержадміністрацій, а також правонаступництва щодо майна, прав та обов`язків райдержадміністрацій, що припиняються, у зв`язку із зміною адміністративно-територіального устрою України.

Дія цього Порядку поширюється на райдержадміністрації, які у зв`язку з прийняттям постанови Верховної Ради України від 17.07.2020 № 807-IX "Про утворення та ліквідацію районів" підлягають утворенню та/або реорганізації (п. 2 Порядку №1321).

Пунктом 4 Порядку №1321 визначено, що у випадку, якщо територія району, ліквідованого Верховною Радою України, включається до території новоутвореного району, в адміністративному центрі якого вже існує райдержадміністрація, райдержадміністрація, що діяла на території ліквідованого району, реорганізується шляхом її приєднання до райдержадміністрації, розташованої в адміністративному центрі новоутвореного району.

Відповідно до пункту 7 Порядку №1321 у разі існування райдержадміністрації в адміністративному центрі новоутвореного району та приєднання до неї райдержадміністрацій, що припиняються, ліквідованих районів, перехід повноважень, прав та обов`язків (публічно-владне правонаступництво) райдержадміністрацій, що припиняються, до райдержадміністрацій новоутворених районів здійснюється з моменту утворення комісії з реорганізації райдержадміністрації, що припиняється.

Згідно з пунктом 8 Порядку №1321 у разі існування райдержадміністрації в адміністративному центрі новоутвореного району та приєднання до неї райдержадміністрацій, що припиняються, ліквідованих районів, перехід майна, майнових прав та обов`язків райдержадміністрацій, що припиняються, до райдержадміністрацій новоутворених районів здійснюється з дня затвердження передавального акта комісії з реорганізації.

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1635-р "Про реорганізацію та утворення районних державних адміністрацій" Народицька районна державна адміністрація Житомирської області реорганізується шляхом приєднання до Коростенської районної державної адміністрації Житомирської області.

Таким чином, відповідно до законодавства України, Коростенська районна державна адміністрація Житомирської області є правонаступником Народицької районної державної адміністрації Житомирської області.

Частиною 4 ст. 379 КАС України передбачено, що положення цієї статті застосовуються також у випадку необхідності заміни боржника або стягувача у виконавчому листі до відкриття виконавчого провадження.

За таких обставин, враховуючи приписи ст. 379 КАС України, суд вважає за необхідне замінити сторону у виконавчому листі у справі.

На підставі викладеного, керуючись статтями 243, 248, 379 КАС України, суд

ухвалив:

Заяву задовольнити.

Замінити сторону у виконавчому листі у справі №240/36996/21 - Народицьку районну державну адміністрацію Житомирської області, її правонаступником - Коростенською районною державною адміністрацією Житомирської області.

Ухвала суду може бути оскаржена до Сьомого апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції протягом п`ятнадцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повний текст ухвали складено 22.08.2023.

Суддя Н.М. Майстренко

СудЖитомирський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.08.2023
Оприлюднено24.08.2023
Номер документу112968535
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

Судовий реєстр по справі —240/36996/21

Ухвала від 22.08.2023

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Майстренко Наталія Миколаївна

Ухвала від 23.06.2023

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Майстренко Наталія Миколаївна

Ухвала від 08.02.2023

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Майстренко Наталія Миколаївна

Рішення від 07.09.2022

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Майстренко Наталія Миколаївна

Ухвала від 19.11.2021

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Майстренко Наталія Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні