Рішення
від 22.08.2023 по справі 520/13315/23
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

22 серпня 2023 р. № 520/13315/23

Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Волошина Д.А., розглянувши в порядку спрощеного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Українська пивна компанія - Арматура" до Вінницької митниці про визнання протиправним та скасування рішення,

У С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Українська пивна компанія - Арматура" звернулось до Харківського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить суд визнати протиправним та скасувати рішення Вінницької митниці щодо класифікації товарів за №23UA40100000021-KT від 16.05.2023.

В обґрунтування позову позивач зазначив, що оскаржуване рішення Вінницької митниці щодо класифікації товарів за №23UA40100000021-KT від 16.05.2023 є протиправним та таким, що винесено з порушенням норм чинного законодавства України, а тому підлягає скасуванню.

Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 19.06.2023 відкрито спрощене провадження в порядку, передбаченому статтею 262 Кодексу адміністративного судочинства України, та запропоновано відповідачу надати відзив на позов. Запропоновано позивачу подати до суду відповідь на відзив, а відповідачу - заперечення протягом п`яти календарних днів з моменту отримання відповідних документів.

Копія ухвали про відкриття спрощеного провадження доставлена відповідачу до електронного кабінету через систему "Електронний суд", що підтверджується довідкою про доставку електронного листа.

Відповідач надав до суду відзив на позов, в якому зазначив, що 09.05.2023 позивачем за ЕМД типу ІМ40ЕА № 23UA401020024226U7 було подано до митного оформлення товар « 1.Вироби (люки для ємкостей харчової промисловості), з нержавіючої сталі, механічно оброблені (розмір в мм.): Лаз кільцевий розміром ДН 300 з реверсивним та бічним відкриваннями, лаз кільцевий розміром ДН 400 з реверсивним та бічним відкриваннями, лаз кільцевий, лаз кільцевий розміром ДН 220 з реверсивним та бічним відкриванням, лаз кільцевий розміром ДН 600 з реверсивним та бічним відкриванням. Товар було класифіковано за кодом згідно УКТЗЕД 7326909890 (ставка ввізного мита 5%). Відповідно до правила 1 Основних правил інтерпретації, для юридичних цілей класифікація товарів в УКТЗЕД здійснюється виходячи з назв товарних позицій і відповідних приміток до розділів чи груп і, якщо цими назвами не передбачено іншого. Тобто товар з назвою «Вироби (люки для ємкостей харчової промисловості), з нержавіючої сталі» може відноситься до наступних товарних позицій: 7326 - Інші вироби з чорних металів, 8309 - Пробки, ковпачки та кришки (включаючи корончасті пробки і ковпачки, що загвинчуються, та пробки з пристроєм для розливання), зовнішні ковпачки для пляшок, пробки з різьбою, пломби та інші пакувальні пристрої з недорогоцінних металів. Враховуючи вищевикладене та з урахуванням назви товарної позиції 8309 «Пробки, ковпачки та кришки (включаючи корончасті пробки і ковпачки, що загвинчуються, та пробки з пристроєм для розливання), зовнішні ковпачки для пляшок, пробки з різьбою, пломби та інші пакувальні пристрої з недорогоцінних металів» митницею 16.05.2023 прийнято класифікаційне рішення 23UА40100000021-КТ, яким задекларований товар класифіковано в товарній підкатегорії 8309909000 згідно УКТЗЕД (ставка ввізного мита 15%).

Відповідно до ч. 5 ст. 262 Кодексу адміністративного судочинства України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше.

Оскільки в період з 17.08.2023 по 18.08.2023 суддя Волошин Д.А. перебував у щорічній відпустці, тому розгляд справи здійснюється в перші робочі дні.

Дослідивши матеріали справи та вказані заяви, суд встановив наступне.

Відповідно до умов укладеного з F.lli Marchisio C. S.p.a., Італія, зовнішньоекономічного контракту №А-033 від 31.05.2012 та Специфікації №14 від 19.04.2023. яка є його невід`ємною частиною, позивачем було придбано та ввезено на митну територію України наступний товар:

- 4131002012АЛаз кільцевий розміром ДН 300 з реверсивним та бічним відкриванням Н.100, Т.2 S 1,2 з нерж. сталі марки AISI 304 з ущільненням EPDM/ROUND LID DN 300 REVERSE AND SIDE OPENING AISI304 Н.100 T.2 S 1,2 EPDM SEALS;

- 4141002015ЛЛаз кільцевий розміром ДН 400 з реверсивним та бічним відкриванням Н.100, Т.2 S 1,5 з нерж. сталі марки AISI 316 з ущільненням EPDM/ROUND LID DN 400 REVERSE AND SIDE OPENING A1SI316 Н.100 T.2 S 1,5 EPDM SEALS;

- 4151002015АЛаз кільцевий розміром ДН 500 з реверсивним та бічним відкриванням Н.100, Т.2 S 1,5 з нерж. сталі марки AISI 304 з ущільненням EPDM/ROUND LID DN 500 REVERSE AND SIDE OPENING AISI304 Н.100 T.2 S 1,5 EPDM SEALS;

- 4121002012АЛаз кільцевий розміром ДН 220 з реверсивним та бічним відкриванням Н.100, Т.2 S 1,2 з нерж. сталі марки AISI 304 з ущільненням EPDM/ROUND LID DN 220 REVERSE AND SIDE OPENING AISI304 Н.100 T.2 S 1,2 EPDM SEALS;

- 4161002015ВЛаз кільцевий розміром ДН 600 з реверсивним та бічним відкриванням Н.100, Т.2 S 1,5 з нерж. сталі марки AISI 304 з ущільненням EPDM/ROUND LID DN 600 REVERSE AND SIDE OPENING AISI304 Н.100 T.2 S 1,5 EPDM SEALS.

Позивачем для митного оформлення вантажу до Вінницької митниці було подано митну декларацію МД типу ІМ 40 ЕА №23UA401020024226U7 від 09.05.2023.

У графі « 31» митної декларації ІМ 40 ЕА №23UA401020024226U7 від 09.05.2023 позивачем було вказано опис товару, у графі « 33» вказаний код УКТ ЗЕД - 7326909890.

При оформленні вантажу Вінницькою митницею був здійснений огляд товарів в присутності представника позивача та складений акт про проведення огляду (переогляду) товарів, транспортних засобів, ручної поклажі та багажу від 16.05.2023.

Згідно з Актом про проведення огляду (переогляду) товарів, транспортних засобів, ручної поклажі та багажу від 16.05.2023, митної декларації ІМ 40 ЕА №23UA401020024226U7, констатовано у п.8.3.4: "Під час митного огляду товару, що перемішується у ТЗ д.н. НОМЕР_1 / НОМЕР_2 , встановлено, що товар являє собою люки для ємкостей харчової промисловості, з нержавіючої сталі, різних розмірів, з реверсивним та бічним відкриванням, з ущільненням. Маркування на упаковці: "Marchisio S.р.a.". При проведенні огляду здійснено фотографування товарів/

Отже, відповідач візуальним оглядом встановив не відповідність товару відомостям, заявленим у митній декларації ІМ 40 ЕА №23UA401020024226U7 за результатом чого 16.05.2023 прийняв оскаржуване рішення щодо класифікації товарів за №23UA40100000021-KT від 16.05.2023, у якому було змінено найменування товару та код УКТ ЗЕД товару з 7326909890 на 8309909000 - «Пробки, ковпачки та кришки (включаючи корончасті пробки і ковпачки, що загвинчуються, та пробки з пристроєм для розливання), кришки для пляшок, заглушки нарізні, оболонки пробок та іншіпакувальні пристрої з недорогоцінних металів - інші».

Позивач вважає, що зміна коду та опису товару відповідачем проведено безпідставно, так як товар за своїми властивостями та описом не відповідає зміненому ним коду 8309909000 УКТ ЗЕД.

Вважаючи оскаржуване рішення протиправним, позивач звернувся до суду з цим позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд враховує таке.

Частиною другою статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Наведена норма означає, що суб`єкт владних повноважень зобов`язаний діяти лише на виконання закону, за умов і обставин, визначених ним, вчиняти дії, не виходячи за межі прав та обов`язків, дотримуватися встановленої законом процедури, обирати лише встановлені законодавством України способи правомірної поведінки під час реалізації своїх владних повноважень.

Засади державної митної справи, зокрема, правовий статус органів доходів і зборів, митна територія та митний кордон України, процедури митного контролю та митного оформлення товарів, що переміщуються через митний кордон України, митні режими та умови їх застосування, заборони та/або обмеження щодо ввезення в Україну, вивезення з України та переміщення через територію України транзитом окремих видів товарів, умови та порядок справляння митних платежів, митні пільги, визначаються Митним кодексом України (МК України) та іншими законами України.

Відповідно до ч. 1 ст. 4 МК України митний контроль - це сукупність заходів, що здійснюються з метою забезпечення додержання норм цього Кодексу, законів та інших нормативно-правових актів з питань державної митної справи, міжнародних договорів України, укладених у встановленому законом порядку.

Згідно з ч. 4 ст. 69 МК України, у разі виявлення під час митного оформлення товарів або після нього порушення правил класифікації товарів митний орган має право самостійно класифікувати такі товари.

Відповідно до ч.5 ст.69 МК України, для цілей класифікації товарів під складним випадком класифікації товару розуміється випадок, коли у процесі контролю правильності заявленого декларантом або уповноваженою ним особою коду товару виникають суперечності щодо тлумачення положень УКТ ЗЕД, вирішення яких потребує додаткової інформації, спеціальних знань, проведення досліджень тощо.

Для цілей класифікації товарів під товарами з ідентичними характеристиками розуміються товари, які мають однакові характерні для них ознаки (фізичні характеристики, хімічний склад, призначення та порядок застосування тощо) і відмінності між цими товарами не впливають на характеристики, визначальні для класифікації таких товарів за одним класифікаційним кодом згідно з УКТ ЗЕД.

Тобто, митний орган має право самостійно класифікувати товари під час митного оформлення товарів або після нього у складному випадку класифікації товарів, коли є суперечності щодо тлумачень УКТ ЗЕД, вирішення яких потребує: 1) додаткової інформації; 2) спеціальних знань; 3) проведення досліджень; 4) тощо.

Згідно з ч.7 ст.69 МК України, рішення митних органів щодо класифікації товарів для митних цілей є обов`язковими. Такі рішення оприлюднюються у встановленому законодавством порядку. У разі незгоди з рішенням митного органу щодо класифікації товару декларант або уповноважена ним особа має право оскаржити це рішення відповідно до глави 4 цього Кодексу.

Тобто, із наведених положень слідує, що класифікацію товарів за УКТ ЗЕД здійснює декларант; орган доходів і зборів здійснює контроль за такою класифікацією; орган доходів і зборів може самостійно визначити код задекларованого товару лише у тому разі, коли виявить порушення правил класифікації з боку декларанта.

Слід також зазначити, що законом України №2697-ІХ від 19.10.2022 встановлений Митний тариф України, який визначає, зокрема, Основні правила інтерпретації УКТ ЗЕД, згідно з якими, класифікація товарів здійснюється за такими правилами:

1. Назви розділів, груп і підгруп наводяться лише для зручності користування УКТ ЗЕД; для юридичних цілей класифікація товарів в УКТ ЗЕД здійснюється виходячи з назв товарних позицій і відповідних приміток до розділів чи груп і, якщо цими назвами не передбачено іншого, відповідно до таких правил:

2. (a) будь-яке посилання в назві товарної позиції на будь-який виріб стосується також некомплектного чи незавершеного виробу за умови, що він має основну властивість комплектного чи завершеного виробу. Це правило стосується також комплектного чи завершеного виробу (або такого, що класифікується як комплектний чи завершений згідно з цим правилом), незібраного чи розібраного;

(b) будь-яке посилання в назві товарної позиції на будь-який матеріал чи речовину стосується також сумішей або сполук цього матеріалу чи речовини з іншими матеріалами чи речовинами. Будь-яке посилання на товар з певного матеріалу чи речовини розглядається як посилання на товар, що повністю або частково складається з цього матеріалу чи речовини. Класифікація товару, що складається більше ніж з одного матеріалу чи речовини, здійснюється відповідно до вимог правила 3.

3. У разі якщо згідно з правилом 2 (b) або з будь-яких інших причин товар на перший погляд (prіma facіe) можна віднести до двох чи більше товарних позицій, його класифікація здійснюється таким чином:

(a) перевага надається тій товарній позиції, в якій товар описується конкретніше порівняно з товарними позиціями, де подається більш загальний його опис. Проте в разі коли кожна з двох або більше товарних позицій стосується лише частини матеріалів чи речовин, що входять до складу суміші чи багатокомпонентного товару, або лише частини товарів, що надходять у продаж у наборі для роздрібної торгівлі, такі товарні позиції вважаються рівнозначними щодо цього товару, навіть якщо в одній з них подається повніший або точніший опис цього товару;

(b) суміші, багатокомпонентні товари, які складаються з різних матеріалів або вироблені з різних компонентів, товари, що надходять у продаж у наборах для роздрібної торгівлі, класифікація яких не може здійснюватися згідно з правилом 3 (a), повинні класифікуватися за тим матеріалом чи компонентом, який визначає основні властивості цих товарів, за умови що цей критерій можна застосувати;

(c) товар, класифікацію якого не можна здійснити відповідно до правила 3 (a) або 3 (b), повинен класифікуватися в товарній позиції з найбільшим порядковим номером серед номерів товарних позицій, що розглядаються.

Таким чином, за змістом вказаних норм, для митного оформлення імпортованого товару особа подає митному органу декларацію, у якій наводить детальний опис цього товару та зазначає його код згідно з УКТ ЗЕД. Здійснюючи митний контроль, митний орган, у разі виявлення порушень правил класифікації товарів, має право самостійно класифікувати такий товар.

Відповідно до правової позиції Верховного Суду, викладеної в постанові від 10.02.2021 у справі №380/671/20 за загальним правилом класифікації товарів у разі коли товар на перший погляд, (prima facie) можна віднести до двох чи більше товарних позицій, його класифікація здійснюється таким чином: перевага надається тій товарній позиції, в якій товар описується конкретніше порівняно з товарними позиціями, де дається більш загальний його опис.

Застосовуючи зазначені положення законодавства України, Верховний Суд в постанові від 20.06.2019 у справі № 826/7208/16 зробив висновок про те, що зазначеними правилами передбачено, що при віднесенні товару до тієї чи іншої товарної підкатегорії слід виходити з більш конкретного опису товару, тобто саме характеристики товару з визначальними для класифікації товару відповідно до УКТ ЗЕД.

Згідно розділу XV «Недорогоцінні метали та вироби з них» Основних правил за кодом 7326 зазначаються: "Інші вироби з чорних металів:". До товарної підпозиції "7326 90" - "- інші:" відноситься товари з кодом 7326 90 94 90 "- - - штамповані" та 7326 90 9890 - "- - - - інші". Ставки мита за вказаними кодами товарів - 5%.

Відповідно до розділу ХV (група 83) «Інші вироби з недорогоцінних металів» за кодом 8309 зазначаються: «Пробки, ковпачки та кришки (включаючи корончасті пробки і ковпачки, що загвинчуються, та пробки з пристроєм для розливання), кришки для пляшок, заглушки нарізні, оболонки пробок та інші пакувальні пристрої з недорогоцінних металів:». До товарної підпозиції 8309 90 «- інші:» відноситься товари з кодом 8309 90 90 00 «- - інші».

Ухвалою суду від 05.07.2023, зокрема, витребувано у Товариства з обмеженою відповідальністю "Українська пивна компанія - Арматура" переклад каталогу виробника товару, доданий до позовної заяви; технічний опис або інші документи від виробника щодо призначення та експлуатації товару, за яким визначено код товару згідно з УКТЗЕД з офіційним перекладом, як того вимагає КАС України, та з доказами направлення вказаних доказів відповідачу.

На виконання ухвали суду позивачем надано до суду Експертний висновок №526/23 від 10.07.2023 Харківської торгово-промислової палати, в якому зазначено, що згідно з проведеним аналізом наданих документів (копія з каталогу виробника) та у відповідності з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТЗЕД), викладеною у додатку до Закону України «Про Митний тариф України» від 19.10.2022 № 2697-ІХ, нижченаведена продукція:

- лаз кільцевий розміром ДН 300 з реверсивним та бічним відкриванням НЛ00, Т.2 S 1,2® нерж. сталі марки AISI 304 з ущільненням EPDM / ROUND LID DN 300 REVERSE AND SIDE OPENING AISI304 НЛ00 T.2 S 1,2 EPDM SEALS (артикул 4131002012A);

- лаз кільцевий розміром ДН 400 з реверсивним та бічним відкриванням НЛ00, Т.2 S 1,5 з нерж. сталі марки AISI 316 з ущільненням EPDM / ROUND LID DN 400 REVERSE AND SIDE OPENING AISI316 H.100 T.2 S 1,5 EPDM SEALS (артикул 4141002015A);

- лаз кільцевий розміром ДН 500 з реверсивним та бічним відкриванням H.100, Т.2 S 1,5 з нерж. сталі марки AISI 304 з ущільненням EPDM / ROUND LID DN 500 REVERSE AND SIDE OPENING AISI304 H.100 T.2 S 1,5 EPDM SEALS (артикул 4151002015A);

- лаз кільцевий розміром ДН 220 з реверсивним та бічним відкриванням H.100, Т.2 S 1,2 з нерж. сталі марки AISI 304 з ущільненням EPDM / ROUND LID DN 220 REVERSE AND SIDE OPENING AISI304 H.100 T.2 S 1,2 EPDM SEALS (артикул 4121002012A);

- лаз кільцевий розміром ДН 600 з реверсивним та бічним відкриванням НЛ00, Т.2 S 1,5 з нерж. сталі марки AISI 304 з ущільненням EPDM / ROUND LID DN 600 REVERSE AND SIDE OPENING AISI304 НЛ00 T.2 S 1,5 EPDM SEALS (артикул 4161002015A) відноситься до коду: 7326 90 98 90 (Інші вироби з чорних металів; Інші; Інші вироби з чорних металів; Інші; Інші).

Окрім того суд звертає увагу на те, що код товару 7326909890 також зазначено в наданих до Митного органу товаросупровідних документах (інвойс, декларація-інвойс від уповноваженого експортера, експортна декларація ЕХ) Продавця/Виробника товару F.lli Marchisio C. S.p.a., Італія, який при визначенні коду застосовує аналогічні правила інтерпретації УКТ ЗЕД та керується примітками та роз`ясненнями, які подаються у класифікаторі товарів Гармонізованої системи опису та кодування товарів, затвердженою Всесвітньою митною організацією, членом якої є країни як Продавця/Виробника, так і Покупця означеного товару.

Українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) базується на Гармонізованій системі опису та кодування товарів.

Згідно з Постановою Верховної Ради України №2479-ХХ1І від 19.06.1992 та Постановою Кабінету Міністрів України №229 від 01.06.1992 Україна приєдналася до Конвенції 1950 року про створення Ради Митного Співробітництва і з 10.11.1992 є повноправним членом Всесвітньої митної організації. 15.02.2011 прийнято Закон України №3018-VІ «Про внесення змін до Закону України «Про приєднання України до Протоколу про внесення змін до Міжнародної конвенції про спрощення та гармонізацію митних процедур» (Кіотської Конвенції). Закон набрав чинності 05.03.2011. У цьому зв`язку, українською стороною Генеральному секретарю ВМО передано Інструмент про приєднання України до цієї Конвенції, який набрав чинності для України з 15.09.2011.

Митні органи країни експортера при експорті товару, вказаного позивачем у МД №23UА401020024226U7 від 09.05.2023 визнали його відповідність класифікації коду 7326909890 Гармонізованої системи опису та кодування товарів.

Крім цього встановлено, що для здійснення своєї господарської діяльності з розробки та будування ліній харчової промисловості позивач вже ввозив аналогічний товар (Лаз кільцевий з реверсивним та бічним відкриванням різних розмірів) на митну територію України і такий товар розмитнювався за кодом УКТ ЗЕД 7326909890, що підтверджується копією митної декларації UА807180/2022/000766 від 15.02.2022 із кодом товару за УКТ ЗЕД 7326909890, яка додана до матеріалів справи (Львівська митниця). При цьому правильність визначення такого коду УКТ ЗЕД не ставилась Митним органом під сумнів.

Тобто, однаковий товар не може на різних митницях України мати різний код УКТ ЗЕД за відсутності для цього законних підстав, зокрема, у випадках передбачених МК України, встановлення протиправності дій (бездіяльності) посадових осіб митного органу при визначенні коду, інше, чого немає у цьому випадку.

За діючими правилами, при класифікації товару Митний орган повинен враховувати всі документи та відомості, що передаються разом із митною декларацією. При цьому жоден із них не має вирішального значення, має інформаційний або довідковий характер та оцінюється у сукупності з іншими доказами на підтвердження того чи іншого коду товару згідно з УКТ ЗЕД. Відтак, врахування чи неврахування того чи іншого носія доказової інформації має обов`язково бути обґрунтованим у відповідному рішенні митного органу.

Між тим, рішення щодо класифікації товарів №23UА40100000021-КТ від 16.05.2023 у графі 3 «Перелік документів» містить посилання на ті документи, які надавалися при декларуванні імпортованого Товару на підтвердження коду згідно з УКТЗЕД 7326909890, але у графі 6 «Висновок» не зазначено причини їх неврахування при прийнятті таких рішення, що прямо свідчить про те, що відповідачем при прийнятті рішення не дотримано вимог нормативно-правових актів щодо врахування при класифікації товару всіх документів та відомостей, що передаються під час декларування.

Таким чином проаналізувавши наведені норми законодавства, контракт, специфікацію, інвойс, декларацію-інвойс від уповноваженого експортера, експортну декларацію ЕХ, суд дійшов до висновку, що товар, імпортований позивачем має бути віднесений саме до товарної позиції 7326, за кодом УКТЗЕД 7326 90 98 90, адже придбані позивачем лази використовуються в харчовій промисловості для обслуговування ємностей в процесі їх експлуатації. Ємності (бочки, танки, тощо) розробляються, виробляються та використовуються на підприємствах відповідно до їх технологічного призначення. В разі необхідності на ємності додаються лази для обслуговування.

Враховуючи вищенаведене, такі лази не відповідають опису 8309 90 90 00 УКТЗЕД так як не відносяться до пробок, ковпачків та кришок (включаючи корончасті пробки і ковпачки, що загвинчуються, та пробки з пристроєм для розливання), кришок для пляшок, заглушок нарізних, оболонки пробок, тощо, та мають інше цільове призначення.

Згідно ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Згідно з ч. 2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги позивача підлягають задоволенню.

Судовий збір підлягає розподілу відповідно до ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України.

Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Українська пивна компанія - Арматура" (вул. Селянська, буд. 110, м. Харків, 61157, ЄДРПОУ 34689920) до Вінницької митниці (вул. Лебединського, буд. 17, м. Вінниця, 21034, ЄДРПОУ 43997544) про визнання протиправним та скасування рішення - задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення Вінницької митниці щодо класифікації товарів №23UA40100000021-KT від 16.05.2023.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Українська пивна компанія - Арматура" сплачений судовий збір у розмірі 2684,00 грн (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири гривні 00 коп.) за рахунок бюджетних асигнувань Вінницької митниці.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя Д.А. Волошин

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.08.2023
Оприлюднено24.08.2023
Номер документу112971125
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо митної справи (крім охорони прав на об’єкти інтелектуальної власності); зовнішньоекономічної діяльності; спеціальних заходів щодо демпінгового та іншого імпорту, у тому числі щодо

Судовий реєстр по справі —520/13315/23

Постанова від 02.09.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Ухвала від 02.09.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Ухвала від 13.11.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Ухвала від 27.09.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Рішення від 22.08.2023

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Волошин Д.А.

Ухвала від 05.07.2023

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Волошин Д.А.

Ухвала від 19.06.2023

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Волошин Д.А.

Ухвала від 06.06.2023

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Волошин Д.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні