Справа № 550/769/23
Провадження № 2-а/550/9/23
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
18 серпня 2023 року смт. Чутове
Чутівський районний суд Полтавської області в складі:
головуючого судді - Хоменка Д.Є.,
за участю секретаря судового засідання - Лисенко Р.О.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку спрощеного провадження без повідомлення сторін адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Державної служби України з безпеки на транспорті про визнання протиправними та скасування постанов про накладення адміністративних стягнень,-
В С Т А Н О В И В:
ОСОБА_1 звернулася до суду з адміністративним позовом до Державної служби України з безпеки на транспорті, в якому просить скасувати постанову по справі про адміністративне правопорушення у сфері безпеки на автомобільному транспорті, зафіксоване в автоматичному режимі серія АА № 00009700 від 13.06.2023 року винесену головним спеціалістом відділу впровадження систем автоматичної фіксації порушень Департаменту державного нагляду (контролю) за безпекою на наземному транспорті Соколюком Л.М. про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч. 2 ст. 132-1 КУпАП, та накладення адміністративного стягнення у виді штрафу в розмірі 8500 грн., справу про адміністративне правопорушення закрити, та скасувати постанову по справі про адміністративне правопорушення у сфері безпеки на автомобільному транспорті, зафіксоване в автоматичному режимі серія АА № 00009716 від 13.06.2023 року винесену заступником директора Департаменту державного нагляду (контролю) за безпекою на наземному транспорті Сидоренко А.В. про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч. 2 ст. 132-1 КУпАП, та накладення адміністративного стягнення у виді штрафу в розмірі 17000 грн., справу про адміністративне правопорушення закрити.
В обґрунтування позовних вимог посилається на те, що вона є власником вантажного транспортного засобу марки MERCEDES-BENZ 1835, реєстраційний номер НОМЕР_1 . 20.06.2023 року засобами поштового зв`язку позивач отримала постанову по справі про адміністративне правопорушення у сфері безпеки на автомобільному транспорті, зафіксоване в автоматичному режимі серії АА № 00009700 від 13.06.2023 року якою її притягнуто до адміністративної відповідальності за ч. 2 ст.132-1 КУпАП та накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу у розмірі 17000,00 грн.
Згідно зі змістом постанови 10.05.2023 року о 21 год. 15 хв. за адресою М-06, км 246+008 Житомирська область, автоматичним пунктом фіксації адміністративних правопорушень у сфері безпеки на автомобільному транспорті зафіксовано транспортний засіб MERCEDES-BENZ 1835», реєстраційний номер НОМЕР_1 , позивач, тобто відповідальна особа допустила рух транспортного засобу із перевищенням нормативних параметрів, зазначених пунктом 22.5 ПДР України, зокрема з перевищенням загальної маси транспортного засобу на 14.965 % (2,694 тон) при дозволеній максимальній вазі 18 тон, навантаження на одинарну вісь транспортного засобу на 11.903% (1.369 тон), при дозволеному максимальному навантаженню на вісь 11.5 тон. У постанові зазначено назву технічного засобу, яким в автоматичному режимі зафіксоване правопорушення, «WIM 11, 11»; серію, номер свідоцтва про повірку технічного засобу UA.TR.001 35219-21 із строком його дії до 16 червня 2022 року.
Крім того, в цей же день (20.06.2023 року) засобами поштового зв`язку позивач отримала постанову по справі про адміністративне правопорушення у сфері безпеки на автомобільному транспорті, зафіксоване в автоматичному режимі серії АА № 00009716 від 13.06.2023 року якою її притягнуто до адміністративної відповідальності за ч. 2 ст.132-1 КУпАП та накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу у розмірі 8500,00 грн. Згідно з постановою 11.05.2023 року о 07 год. 40 хв. за адресою М-03, км 22+712 Київська область, автоматичним пунктом фіксації адміністративних правопорушень у сфері безпеки на автомобільному транспорті зафіксовано транспортний засіб MERCEDES-BENZ 1835», реєстраційний номер НОМЕР_1 , позивач, тобто відповідальна особа допустила рух транспортного засобу із перевищенням нормативних параметрів, зазначених пунктом 22.5 ПДР України, зокрема з перевищенням загальної маси транспортного засобу на 5.5% (0,99 тон) при дозволеній максимальній вазі 18 тон. У постанові зазначено назву технічного засобу, яким в автоматичному режимі зафіксоване правопорушення, «WIM 59, WAGA WIM35, зав. №8»; серію, номер свідоцтва про повірку технічного засобу UA.TR.113-0619/06F-21 із строком його дії до 28 грудня 2022 року. Позивач вважає, що вимірювання проведені в автоматичному режимі технічним приладом з не чинним свідоцтвом про його повірку викликає сумнів в їх достовірності, а тому інформаційні картки габаритно-вагового контролю не можуть вважатися належними та допустимими доказами, крім того, на транспортному засобі марки MERCEDES-BENZ 1835, реєстраційний номер НОМЕР_1 10.05.2023 року та 11.05.2023 року перевозився один і той же вантаж, однією і тією ж вагою, під час одного і того ж рейсу, але технічним засобом «WIM 11, 11» зазначено перевищення нормативної ваги на 0,99 тон, а технічним засобом «WIM 59, WAGA WIM35, зав. №8» визначено перевищення нормативної ваги на 2.694 тон (перерва в русі транспортного засобу MERCEDES-BENZ 1835, реєстраційний номер НОМЕР_1 була викликана настанням комендантської години). Також позивач вказує, що зазначені постанови винесені не уповноваженими особами та правопорушення, які зафіксовані в постановах, мали розглядатися як триваючі правопорушення, вчинені в межах перевезення одного вантажу, позивача ніхто не попередив про нібито перевищення нормативних параметрів, зазначених пунктом 22.5 ПДР України, зафіксованих в автоматичному режимі пунктами автоматичного вагового обладнання, оскільки представниками відповідача автомобіль за жодним із перевезень, не зупинявся і відповідні акти не складалися, у зв`язку з чим постанови по справі про адміністративне правопорушення у сфері безпеки на автомобільному транспорті, зафіксовані в автоматичному режимі просить скасувати та справи про адміністративні правопорушення закрити.
Ухвалою суду від 03.07.2023 року було відкрито провадження у справі та призначено розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у письмовому провадженні).
15.08.2023 року від представника відповідача до суду надійшов відзив на позовну заяву, в якому представник просив відмовити в задоволенні позовних вимог в повному обсязі, посилаючись на необґрунтованість та безпідставність вказаного позову. Крім того, вказав, що технічні засоби фіксації адміністративних правопорушень у сфері безпеки на автомобільному транспорті в автоматичному режимі відповідають вимогам Технічного регламенту засобів вимірювальної техніки, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 року № 163, на підтвердження чого додав копії сертифікатів перевірки типу та сертифікатів відповідності, а також зазначив, що посилання позивача на те, що він не повідомлявся про перевищення нормативних параметрів, зафіксованих в автоматичному режимі пунктами автоматичного вагового обладнання, оскільки представниками відповідача автомобіль за жодним з перевезень не зупинявся і відповідні акти не складалися, спростовуються нормами чинного законодавства, оскільки ст. 279-5 КУпАП передбачено, що постанова про накладення адміністративного стягнення за правопорушення у сфері безпеки на автомобільному транспорті, зафіксовані за допомогою засобів фото і кінозйомки, відеозапису, у тому числі в автоматичному режимі, може виноситися без участі особи, яка притягається до адміністративної відповідальності.
Представник позивача надав відповідь на відзив, в якому просив відзив повернути відповідачу без розгляду, оскільки доводи зазначені в ньому є помилковими та необґрунтованими, вказуючи, що строк дії повірки технічного засобу, яким в автоматичному режимі зафіксовано правопорушення закінчився 16.06.2022 року та 28.12.2022 року, тобто до дати винесення постанови про накладення адміністративного стягнення (13.06.2023 року).
Суд, дослідивши матеріали справи, надавши оцінку змісту заперечень, вважає, що в задоволенні позовних вимог слід відмовити з наступних підстав.
Відповідно до п.1 ч.3 ст.286 КАС України за наслідками розгляду справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності місцевий загальний суд як адміністративний має право залишити рішення суб`єкта владних повноважень без змін, а позовну заяву без задоволення.
Судом встановлено, що постановою серії АА № 00009700 від 13.06.2023 року ОСОБА_1 була притягнута до адміністративної відповідальності за ч. 2 ст. 132-1 КУпАП та на неї накладений штраф у розмірі 17000,00 грн. (а.с.8).
Зі змісту постанови серії АА № 00009700 від 13.06.2023 вбачається, що 10.05.2023 року о 21 год. 15 хв. за адресою М-06, км 246+008, Житомирська обл. зафіксований транспортний засіб MERCEDES-BENZ 1835», днз НОМЕР_1 , відповідальна особа допустила рух транспортного засобу із перевищенням нормативних параметрів, зазначених пунктом 22.5 ПДР України: перевищення загальної маси транспортного засобу на 14.965% (2,694 тон) при дозволеній максимальній фактичній масі 18 тон, навантаження на одинарну вісь транспортного засобу на 11.903% (1.369 тон), при дозволеному максимальному навантаженню на вісь 11.5 тон.
В постанові також зазначено, що правопорушення зафіксоване за допомогою технічного засобу, «WIM11,11»; серію, номер свідоцтва про повірку технічного засобу UA.TR.001 35 219-21 із строком його дії до 16.06.2022 року. Постанова винесена головним спеціалістом відділу впровадження систем автоматичної фіксації порушень Департаменту державного нагляду (контролю) за безпекою на наземному транспорті, ОСОБА_2 .
Крім того, постановою серії АА № 00009716 від 13.06.2023 року ОСОБА_1 була притягнута до адміністративної відповідальності за ч. 2 ст. 132-1 КУпАП та на неї накладений штраф у розмірі 8500,00 грн. (а.с.9).
Зі змісту постанови серії АА № 00009716 від 13.06.2023 вбачається, що 11.05.2023 року о 7 год. 40 хв. за адресою М-03, км 22+717, Київська обл. зафіксований транспортний засіб MERCEDES-BENZ 1835», днз НОМЕР_1 , відповідальна особа допустила рух транспортного засобу із перевищенням нормативних параметрів, зазначених пунктом 22.5 ПДР України: перевищення загальної маси транспортного засобу на 5,5% (0,99 тон) при дозволеній максимальній фактичній масі 18 тон.
В постанові також зазначено, що правопорушення зафіксоване за допомогою технічного засобу, «WIM 59, WAGA WIM35, зав. №8» серію, номер свідоцтва про повірку технічного засобу UA.TR.113-0619/06F-21 із строком його дії до 28.12.2022 року. Постанова винесена заступником директора Департаменту державного нагляду (контролю) за безпекою на наземному транспорті начальником відділу впровадження систем автоматичної фіксації порушень ОСОБА_3 .
Відповідно до п. 1 Положення про Державну службу України з безпеки на транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015р. № 103 Державна служба України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра інфраструктури України, який реалізує державну політику з питань безпеки на наземному транспорті.
Відповідно до п.п. 15, 29 п. 5 Положення Укртрансбезпека відповідно до покладених на неї завдань, зокрема, здійснює габаритно-ваговий контроль транспортних засобів у зонах габаритно-вагового контролю, у випадках, передбачених законом, складає протоколи про адміністративні правопорушення, розглядає справи про адміністративні правопорушення і накладає адміністративні стягнення.
Пунктом 22.5 Правил дорожнього руху України встановлено, що за спеціальними правилами здійснюється дорожнє перевезення небезпечних вантажів, рух транспортних засобів та їх составів у разі, коли хоч один з їх габаритів перевищує за шириною 2,6м (для сільськогосподарської техніки, яка рухається за межами населених пунктів, дорогами сіл, селищ, міст районного значення, - 3,75м), за висотою від поверхні дороги - 4м (для контейнеровозів на встановлених Укравтодором і Національною поліцією маршрутах - 4,35м), за довжиною - 22м (для маршрутних транспортних засобів - 25м), фактичну масу понад 40т (для контейнеровозів - понад 44т, на встановлених Укравтодором і Національною поліцією для них маршрутах - до 46т), навантаження на одиночну вісь - 11т (для автобусів, тролейбусів - 11,5 т), здвоєні осі - 16т, строєні 22т (для контейнеровозів навантаження на одиночну вісь - 11т, здвоєні осі - 18т, строєні - 24т) або якщо вантаж виступає за задній габарит транспортного засобу більш як на 2м. Осі слід вважати здвоєними або строєними, якщо відстань між ними (суміжними) не перевищує 2,5м. Рух транспортних засобів та їх составів з навантаженням на одиночну вісь понад 11т, здвоєні осі - понад 16т, строєні осі - понад 22т або фактичною масою понад 40т (для контейнеровозів - навантаження на одиночну вісь - понад 11т, здвоєні осі - понад 18т, строєні осі - понад 24т або фактичною масою понад 44т, а на встановлених Укравтодором і Національною поліцією для них маршрутах - понад 46т) у разі перевезення подільних вантажів автомобільними дорогами забороняється. Забороняється рух транспортних засобів з навантаженням на вісь понад 7т або фактичною масою понад 24т автомобільними дорогами загального користування місцевого значення.
Відповідно доч.2ст.132-1КУпАПперевищення встановленихзаконодавством габаритно-ваговихнорм підчас рухувеликогабаритними івеликоваговими транспортнимизасобами автомобільнимидорогами,вулицями абозалізничними переїздами тягне за собою накладення штрафу в розмірі: п`ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - у разі перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм від 5% до 10% включно; однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - у разі перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм понад 10%, але не більше 20%; двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - у разі перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм понад 20%, але не більше 30%; трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - у разі перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм понад 30%.
Приміткою до ст. 132-1 КУпАП передбачено, що підставою для звільнення від відповідальності, передбаченої частинами першою і другою цієї статті, є наявність дозволу на проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні.
Відповідно до ч. 1 ст. 14-3 КУпАП адміністративну відповідальність за правопорушення у сфері безпеки на автомобільному транспорті, передбачені частиною другою статті 122-2, частинами другою і третьою статті 132-1 цього Кодексу, зафіксовані за допомогою засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі в автоматичному режимі (за допомогою комплексу технічних засобів автоматичного визначення вагових, габаритних та інших параметрів транспортного засобу з функціями фотозйомки та/або відеозапису, що функціонують згідно із законодавством про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах), несе відповідальна особа - фізична особа або керівник юридичної особи, за якою зареєстровано транспортний засіб, а в разі якщо до Єдиного державного реєстру транспортних засобів внесено відомості про належного користувача відповідного транспортного засобу - належний користувач транспортного засобу, а якщо в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань на момент запиту відсутні відомості про керівника юридичної особи, за якою зареєстрований транспортний засіб,- особа, яка виконує повноваження керівника такої юридичної особи.
Порядком фіксації адміністративних правопорушень у сфері безпеки на автомобільному транспорті в автоматичному режимі, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2019р. № 1174, передбачено, що автоматичний пункт фіксації адміністративних правопорушень у сфері безпеки на автомобільному транспорті - комплекс технічних засобів автоматичного визначення вагових, габаритних та інших параметрів транспортного засобу в русі, визначених пунктом 12 цього Порядку, з одночасною його фотозйомкою, відеозаписом (за наявністю) та ідентифікацією за державним реєстраційним номером.
Відповідно до п. 12 цього Порядку автоматичний пункт може забезпечувати, зокрема: вимірювання навантажень, що припадають на кожну вісь транспортного засобу; вимірювання загальної маси транспортного засобу; визначення кількості осей транспортного засобу та віднесення транспортного засобу до однієї із відповідних категорій; фіксацію та розпізнавання державних номерних знаків транспортного засобу, причепу, напівпричепу та інших причіпних пристроїв (у разі використання такого та/або заднього державного номерного знаку транспортного засобу); фіксацію фронтального зображення транспортного засобу; фіксацію загального вигляду транспортного засобу (вигляд збоку) в момент проїзду через автоматичний пункт (оглядова фотографія транспортного засобу, на якій відображені його контури та кількість осей).
Відповідно до п. 17 Порядку № 1174, у постанові про накладення адміністративного стягнення за правопорушення, зафіксоване в автоматичному режимі, зазначаються виміряні з урахуванням похибки вагові та габаритні параметри транспортного засобу, які перевищили нормативні вагові та/або габаритні параметри транспортних засобів на ділянці автомобільної дороги, а також нормативні габаритно-вагові параметри транспортних засобів на даній ділянці автомобільної дороги.
Оскаржувані постанови містять всі передбачені законодавством відомості щодо обставин вчинення адміністративного правопорушення, що підтверджується: фотографіями та відеозаписом транспортного засобу, здійсненими в момент проїзду через автоматичний пункт; інформаційною карткою автоматичного пункту габаритно-вагового контролю, сформованою автоматичним пунктом при фіксації адміністративного правопорушення, вчиненого ОСОБА_1 ; витягом з програми АРМ-аудиту щодо виявленого правопорушення.
Фотографії та відеозапис руху транспортного засобу через автоматичний пункт також містяться на офіційному веб-сайті Укртрансбезпеки у мережі інтернет за посиланнями, які є у кожній постанові, та можуть бути перевірені на предмет їх належності, об`єктивності та достовірності.
Інформаційна картка безпосередньо формується автоматичним пунктом та надсилається уповноваженій посадовій особі, яка здійснює розгляд справи про адміністративне правопорушення, у вигляді метаданих та використовується нею при встановленні події та складу адміністративного правопорушення, відображає, як саме відбувається розгляд справи про адміністративне правопорушення.
Таким чином, зміст постанов серії АА №00009700 та серії АА № 00009716 від 13.06.2023 року відображає усі істотні ознаки складу правопорушення, усі відомості, які містяться в оскаржуваних постановах, відповідають вимогам чинного законодавства.
Тобто відповідачем надана повна інформація з фотографіями в момент вчинення правопорушення.
Посадовими особами Державної служби України з безпеки на транспорті під час опрацювання матеріалів інформаційного файлу, створеного системою за допомогою технічних засобів було встановлено факт вчинення адміністративних правопорушень, а саме перевищення загальної маси транспортного засобу на 14,965% (2,694тон) та на 5,5% (0,99 тон) при дозволеній максимальній вазі 18 тон, що в свою чергу є складом адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачена ч. 2 ст. 132-1 КУпАП.
Оскаржувані постанови та інші надані відповідачем докази містить інформацію щодо маси перевищення вагової норми та її відсоток, посилання на нормативні габаритно-вагові параметри транспортного засобу на даній ділянці автомобільної дороги, відомості про марку, модель, номерний знак транспортного засобу, відповідальну особу.
Отже, відповідачем правомірно винесені постанови від 13.06.2023 року серії АА № 00009700 та серії АА № 00009716, якими накладено адміністративні стягнення на позивача ОСОБА_1 і в задоволенні її позову слід відмовити.
Щодо винесення оскаржуваних постанов не уповноваженою особою, суд зазначає наступне, що згідно зі ст. 229 КУпАП передбачено, що органи автомобільного транспорту та електротранспорту (тролейбус, трамвай) розглядають справи про адміністративні правопорушення, зв`язані з порушенням правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, правил користування автомобільним транспортом та електротранспортом (стаття 119, частина друга статті 122-2, частини друга, третя статті 132-1, стаття 132-2, частина п`ята статті 133, частини перша, друга, четверта, п`ята і сьома статті 133-1, стаття 133-2, частина друга статті 134, абзаци четвертий, шостий та восьмий статті 135).
Від імені органів автомобільного транспорту та електротранспорту розглядати справи про адміністративні правопорушення і накладати адміністративні стягнення мають право:
1) на автомобільному транспорті посадові особи центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті (частина друга статті 122-2, частини друга, третя статті 132-1, стаття 132-2, частини перша, друга, четверта, п`ята і сьома статті 133-1, стаття 133-2); керівник перевізника, який в установленому законодавством порядку надає транспортні послуги, його заступники та контролери (частина третя статті 119, частина п`ята статті 133, частина друга статті 134, абзаци четвертий, шостий та восьмий статті 135), тобто при розгляді справ про адміністративні правопорушення передбачені ч.2 ст. 132-1 КУпАП, посадові особи відповідного органу діють не як самостійний суб`єкт владних повноважень, а від імені Державної служби України з безпеки на транспорті.
Судом встановлено, що технічним засобом«WIM11,11»; серія, номер свідоцтва про повірку технічного засобу UA.TR.001 35219-21, виданий 13.04.2021 року та чинний до 12.04.2031 року було здійснено вимірювання транспортного засобу марки MERCEDES-BENZ 1835, реєстраційний номер НОМЕР_1 .
Сертифікатом перевірки типу «WIM» Державного підприємства «Всеукраїнський державний науково-виробничий центр стандартизації, метрології, сертифікації та захисту прав споживачів» від 17.06.2021 року (чинний до 16.06.2030 року) встановлена відповідність підсистеми вагового контролю транспортних засобів затвердженому типу, описаному у сертифікаті перевірки типу та застосованим вимогам Технічного регламенту (сертифікат UA.TR.001 76-20);
сертифікатом відповідності типу «WIM» Державного підприємства «Всеукраїнський державний науково-виробничий центр стандартизації, метрології, сертифікації та захисту прав споживачів» від 17.06.2021 року встановлена відповідність підсистеми вагового контролю транспортних засобів затвердженому типу, описаному у сертифікаті перевірки типу та застосованим вимогам Технічного регламенту (сертифікат UA.TR.001 35219-21);
сертифікатом перевірки типу WAGAWIM35 ННЦ «Інститут Метрології» ООВ «Метрологія» Мінекономіки України від 13.04.2021 року (чинний до 12.04.2031 року) встановлено, що прилад автоматичний для зважування дорожніх транспортних засобів у русі WAGAWIM35 відповідає затвердженому типу, описаному у сертифікаті перевірки типу та застосованим вимогам Технічного регламенту (сертифікат UA.TR.113-0619-21);
сертифікатом відповідності типу WAGAWIM35 ННЦ «Інститут Метрології» ООВ «Метрологія» Мінекономіки України від 29.12.2021 року (чинний до 28.12.2022 року) встановлено, що прилад автоматичний для зважування дорожніх транспортних засобів у русі, відповідає затвердженому типу описаному у сертифікаті перевірки типу та застосованим вимогам Технічного регламенту (сертифікат UA.TR.113-0619/06F-21).
Тобто, відповідачем надані належні докази, що комплекс «Інформаційно-телекомунікаційної системи Автоматизована система зважування ТЗ у русі відповідає вимогами нормативних документів.
Крім того, оскаржувані постанови відповідають вимогам п. 17 Порядку фіксації адміністративних правопорушень у сфері безпеки на автомобільному транспорті в автоматичному режимі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2019 року № 1174, а також положенням ст. 283 КУпАП, що спростовує доводи представника позивача про складання постанови з порушенням вимог чинного законодавства.
Оскільки воєнний стан «…це особливий правовий режим, що вводиться в Україні або в окремих її місцевостях у разі збройної агресії чи загрози нападу…»(ст.1 ЗУ «Про правовий режим воєнного стану» ), а Указом Президента України №451/2023 від 26 липня 2023 року строк його дії продовжено з 05 години 30 хвилин 18 серпня 2023 року строком на 90 діб на всій території України, то діють приписи п.1 Постанови Кабінету Міністрів України від 7 квітня 2023 р. № 440 «Деякі питання повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки в умовах воєнного та надзвичайного стану» в частині чинності результатів повірки засобів вимірювальної техніки на територіях можливих бойових дій протягом шести місяців з дати припинення можливості бойових дій на таких територіях відповідно до переліку. Зважаючи на введення військового стану на всій території України ризик бойових дій існує на всій території держави.
Враховуючи викладене, суд дійшов висновку про відмову в задоволенні позовних вимог.
Судові витрати зі сплати судового збору згідно зі ст. 139 КАС України у даному випадку розподілу не підлягають.
На підставі викладеного, керуючись ст. 14-3, ч. 2 ст. 132-1, ст. 283, 297-7, КУпАП, п. 22.5 ПДР України, Положенням про Державну службу України з безпеки на транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015р. № 103, Порядком фіксації адміністративних правопорушень у сфері безпеки на автомобільному транспорті в автоматичному режимі, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2019р. № 1174, ст.ст. 4, 5, 12, 46, 72-77, 139, 241-246, 286 КАС України, суд,-
У Х В АЛ И В :
В задоволенні позовних вимог ОСОБА_1 до Державної служби України з безпеки на транспорті про визнання протиправними та скасування постанов про накладення адміністративних стягнень відмовити.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Другого апеляційного адміністративного суду через Чутівський районний суд Полтавської області. Апеляційна скарга на рішення суду відповідно до ч. 4 ст. 286 КАС України подається протягом десяти днів з дня його проголошення.
Учасник справи, якому рішення суду не було вручено у день його складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження якщо апеляційна скарга подана протягом десяти днів з дня вручення йому рішення суду.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Повне найменування учасників справи.
Позивач ОСОБА_1 , зареєстрована за адресою: АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_2 , паспорт НОМЕР_3 .
Відповідач Державна служба України з безпеки на транспорті, адреса місцезнаходження: 03150, м. Київ, вул. Антоновича, буд. 51, код ЄДРПОУ 39816845.
Суддя Д.Є. Хоменко
Суд | Чутівський районний суд Полтавської області |
Дата ухвалення рішення | 18.08.2023 |
Оприлюднено | 30.08.2023 |
Номер документу | 113077620 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо дорожнього руху, транспорту та перевезення пасажирів, з них дорожнього руху |
Адміністративне
Чутівський районний суд Полтавської області
Хоменко Д. Є.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні