Ухвала
від 30.08.2023 по справі 905/3047/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

61022, м. Харків, пр. Науки, 5, тел.:(057) 702-07-99, факс: (057) 702-08-52,

гаряча лінія: (096) 068-16-02, E-mail: inbox@dn.arbitr.gov.ua,

код ЄДРПОУ: 03499901, UA368999980313151206083020649


У Х В А Л А

у справі про банкрутство

30.08.2023 Справа № 905/3047/17

Господарський суд Донецької області у складі судді Лейби М.О., за участю помічника (за дорученням) Лабуня С.Є., розглянувши в судовому засіданні матеріали справи

за заявою ініціюючого кредитора (заявника) Маріупольського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області

до боржника Товариства з обмеженою відповідальністю «Кадрове агентство «Азов Персонал Сервіс» (код ЄДРПОУ 35455697), м.Маріуполь, Донецька область

про банкрутство

ліквідатор арбітражний керуючий Сидорчук А.А.

Представники сторін:

від кредиторів: не з`явилися

ліквідатор: не з`явився

ВСТАНОВИВ:

Ухвалою Гсподарського суду Донецької області за результатами підготовчого засідання від 25.01.2018 відкрито провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Кадрове агентство "Азов Персонал Сервіс", введена процедура розпорядження майном боржника, розпорядником майна призначений арбітражний керуючий Плецька Ю.В. ведений мораторій на задоволення вимог кредиторів.

27.01.2018 за номером 48921 в мережі Інтернет на офіційному веб-сайті судової влади оприлюднено повідомлення про відкриття провадження у справі №905/3047/17 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Кадрове агентство "Азов Персонал Сервіс".

Ухвалою від 17.05.2018 за результатами попереднього засідання продовжено строк процедури розпорядження майном боржника, затверджено реєстр вимог кредиторів у складі кредиторів: 1) Лівобережного об`єднаного управління Пенсійного фонду України м.Маріуполя Донецької області в сумі основного боргу 1276723,87грн. (вимоги четвертої черги); 2) Приватного акціонерного товариства "Металургійний комбінат "Азовсталь" в сумі основного боргу 1670442,26грн. (вимоги четвертої черги); 3) ТОВ "ЕЙЧ АР ГАРАНТ" в сумі основного боргу 2768288,54грн. (вимоги четвертої черги).

Ухвалою від 17.05.2018 припинені повноваження розпорядника майна арбітражного керуючого Плецької Ю.В. за її заявою про відмову від участі у справі та розпорядником майна призначено арбітражного керуючого Пападюк І.В.

Постановою Господарського суду Донецької області від 31.07.2018 боржника ТОВ "Кадрове агентство "Азов Персонал Сервіс" визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру строком на 12 місяців та ліквідатором ТОВ "Кадрове агентство "Азов Персонал Сервіс" призначений арбітражний керуючий Пападюк І.В.

На офіційному веб-сайті судової влади 01.08.2018 оприлюднено повідомлення №53231 про визнання банкрутом ТОВ "Кадрове агентство "Азов Персонал Сервіс" і відкриття ліквідаційної процедури.

Ухвалою від 31.07.2018 затверджено звіт про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат розпоряднику майна ТОВ "Кадрове агентство "Азов Персонал Сервіс" - арбітражному керуючому Пападюк І.В. за період з 17.05.2018 по 24.07.2018 в сумі 19257,33грн., з яких: оплата послуг розпорядника майна - 16390,87грн., понесені витрати - 2866,46грн.

Ухвалою від 13.11.2018 визнані вимоги Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області в особі Маріупольського міського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області в сумі 722724,09грн. (вимоги ІІ черги). Витрати кредитора по сплаті судового збору за подання до суду заяви з кредиторськими вимогами до боржника в сумі 3524,00грн. включено до I черги реєстру вимог кредиторів.

Ухвалою від 13.03.2019 замінено кредитора Лівобережне об`єднане управління Пенсійного фонду України м.Маріуполя Донецької області на його правонаступника - Маріупольське об`єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області.

Ухвалою від 18.04.2019 задоволено заяву арбітражного керуючого Пападюк І.В. про видачу судового наказу, стягнуто з ініціюючого кредитора на користь арбітражного керуючого Пападюк І.В. грошову винагороду в розмірі 16390,87грн.

Ухвалою від 09.11.2020 справу прийнято до провадження новим складом суду.

Ухвалою від 20.01.2021 відсторонено арбітражного керуючого Пападюк І.В. від виконання повноважень ліквідатора ТОВ «Кадрове агентство «Азов Персонал Сервіс» за його заявою та призначений новий ліквідатор боржника арбітражний керуючий Сидорчук А.А.

Ухвалою від 05.06.2023 замінено кредитора Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області на його правонаступника Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області.

За результатами ліквідаційної процедури ліквідатором надані до суду для затвердження звіт про виконану роботу та ліквідаційний баланс банкрута, які призначені до розгляду в судовому засіданні 30.08.2023.

28.08.2023 на електронну адресу суду від ліквідатора в доповнення до поданого звіту надійшли додаткові документи.

Звіт та додані до нього документи, а також надані в доповнення до звіту додаткові документи підписані кваліфікованим та удосконаленим електронним підписом. Підпис перевірено протоколом створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису.

Надані документи долучені до матеріалів справи.

Учасники справи були повідомлені про місце, час та дату засідання суду належним чином. Копії ухвал суду були надіслані на електроні адреси учасників справи. Також, з метою повідомлення учасників справи про розгляд справи, відповідне оголошення розміщено на офіційному веб-порталі судової влади України на офіційному веб-сайті Господарського суду Донецької області у рубриці "Повідомлення для учасників процесу" розділу "Інше". Крім того всі процесуальні документи розміщені в Єдиному державному реєстрі судових рішень, що у силу статей 2, 4 Закону "Про доступ до судових рішень" свідчить про наявність додаткової можливості сторін справи ознайомитись із судовими рішеннями.

Від ліквідатора до суду надійшло клопотання про проведення судового засідання з розгляду звіту без його участі.

Станом на 30.08.2023 від кредиторів заяв чи клопотань про відкладення розгляду справи до суду не надходило. Процесуальних позицій (пояснень тощо) кредитори не висловили (не надіслали). Будь-яких заяв, клопотань тощо щодо неможливості реалізації ними своїх процесуальних прав на подання власної позиції (пояснень тощо) щодо звіту ліквідатора до суду не надходило.

Поряд з цим суд зазначає, що процедури банкрутства, мають строковий характер. Відтак, всі учасники провадження у справі про банкрутство, мають належним чином користуватися наданими Законом правами та власними повноваженнями сприяти дотриманню визначених строків судових процедур, задля зменшення негативних наслідків надмірною тривалістю цих процедур як для кредиторів так і боржника.

Відповідно до частини 1 статті 2 Кодексу України з процедур банкрутства провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України.

Згідно із частиною 1 статті 202 Господарського процесуального кодексу України, неявка у судове засідання будь-якого учасника справи за умови, що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.

Враховуючи належне повідомлення сторін про місце, час та дату засідання суду, не визнання явки учасників справи обов`язковою, поточну ситуацію щодо введення на території України воєнного стану, а також тривалість здійснення провадження у даній справі, клопотання ліквідатора про розгляд звіту без його участі за наявним матеріалами, суд розглядає звіт та ліквідаційний баланс за відсутності представників сторін за наявними в матеріалах справи документами.

Дослідивши звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, а також інші надані документи, перевіривши наявні матеріали справи, оцінивши подані докази та надавши їм правову оцінку, суд встановив:

Згідно з частиною 1 статті 61 Кодексу України з процедур банкрутства, ліквідатор з дня свого призначення здійснює, зокрема, такі повноваження: приймає у своє відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та визначає початкову вартість майна банкрута; аналізує фінансовий стан банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; формує ліквідаційну масу; заявляє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових актів підлягають обов`язковому зберіганню; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Кодексом; веде реєстр вимог кредиторів; здійснює дії щодо скасування реєстрації випуску акцій, передбачені законодавством, якщо організаційно-правовою формою юридичної особи - банкрута є акціонерне товариство; здійснює інші повноваження, передбачені цим Кодексом.

Відповідно до частини 1 статті 62 Кодексу України з процедур банкрутства усі види майнових активів (майно та майнові права) банкрута, які належать йому на праві власності або повного господарського відання, включаються до складу ліквідаційної маси.

На підставі наказу №1л від 14.03.2018 «Про усунення від виконання повноважень та покладання повноважень керівника» усунуто від виконання повноважень керівника відповідно до ст.36 КЗпП України, обов`язки керівника ТОВ «Кадрове агентство «Азов Персонал Сервіс» покладено на ліквідатора.

Згідно з відомостями наявними в матеріалах справи бухгалтерська та інша документація, печатки та штампи ліквідатору не передавалися.

На виконання вимог статті 61 Кодексу України з процедур банкрутства в ході ліквідаційної процедури з метою встановлення належних банкруту всіх видів майнових активів (майна та майнових прав), які належать йому на праві власності або повного господарського відання на дату відкриття ліквідаційної процедури та які в подальшому підлягають реалізації з метою задоволення вимог кредиторів та витрат, пов`язаних з процедурою ліквідації, ліквідатором вжито всіх можливих та необхідних заходів з пошуку, виявлення та повернення майнових активів банкрута.

Як вбачається із матеріалів справи, ліквідатором було проведено інвентаризацію майна банкрута та для розшуку майна банкрута направлені запити до відповідних державних органів і установ, що здійснюють реєстрацію та облік рухомого і нерухомого майна, у тому числі до: Державної архітектурно-будівельної інспекції у Донецькій області, Донецької митниці ДВФ, Маріупольське управління ГУ ДПІ у Донецькій області, Головного управління Держгеокадастру, Державної служби морського та річкового транспорту України, Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, Фонду державного майна України, Регіонального відділення Фонду державного майна України по Донецькій та Луганській областях, Головного управління Держпраці у Донецькій області, Головного управління Держпродспоживслужби у Донецькій області, Головного сервісного центру МВС України.

За результатами отриманих відомостей з`ясовано відсутність зареєстрованих за боржником на праві власності транспортних засобів, сільськогосподарської техніки та інших механізмів, суден, підіймальних споруд, парових та водонагрійних котлів, трубопроводів пари та гарячої води, атракціонів, об`єктів нафтогазового комплексу та інших об`єктів. Відкриті виконавчі провадження щодо ТОВ «Кадрове агенство «Азов Персонал Сервіс» на виконанні органу ДВС не перебувають (лист від 06.12.2021).

При цьому згідно відповіді ГУ Держгеокадастру у Донецькій області за ТОВ «Кадрове агентство «Азов Персонал Сервіс» зареєстровано 8 земельних ділянок.

За результатами інвентаризації, проведеної на підставі наказу №1 від 17.03.2021 складені акти інвентаризації, звіряльні відомості інвентаризації, інвентаризаційні описи, протокол інвентаризації. Вказані документи посвідчують наявність лише зареєстрованих за боржником земельних ділянок та підтверджують відсутність у боржника основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, дебіторської заборгованості та іншого майна, в тому числі грошових коштів в касі.

Земельні ділянки включені ліквідатором до складу ліквідаційної маси банкрута та проведена їх оцінка, про що суб`єктом оціночної діяльності ПП «М.С.Консалтинг» (Сертифікат суб`єкта оціночної діяльності №693/18 від 05.09.2018) складено звіт з висновками про оціночну вартість об`єкта незалежної оцінки земельних ділянок.

Отже, згідно з відповідями державних органів та установ, що здійснюють реєстрацію та облік рухомого і нерухомого майна, а також відповідно до Витягів з Державного реєстру обтяжень рухомого майна, Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта, у банкрута відсутні будь-які інші (окрім земельних ділянок) майнові активи у вигляді рухомого чи нерухоме майно, необхідні для ведення виробничої діяльності та погашення грошових зобов`язань, окрім земельних ділянок.

За результатами проведеної інвентаризації майно, що є предметом застави, у банкрута також відсутнє.

Відповідно до листа податкового органу станом на 16.04.2021 у ТОВ «Кадрове агентство «Азов Персонал Сервіс» відкритий рахунок в Маріупольській філії АТ КБ «Приватбанк». Разом з цим згідно довідки банку від 28.08.2023 рахунок закрито, дата закриття 08.11.2022.

Інших рахунків, в тому числі, в цінних паперах, на яких би обліковувалися акції іменні прості, бездокументарні, не виявлено. Банкрут не є засновником інших юридичних осіб (суб`єктів господарської діяльності). У банкрута відсутні філії, представництва та дочірні підприємства. Майно, щодо якого боржник є користувачем, балансоутримувачем або зберігачем, та яке підлягає поверненню його власнику відповідно до закону або договору, не встановлено.

Таким чином, за підсумком ліквідаційної процедури судом встановлені обставини пов`язані з вчинення дій ліквідатора щодо виявлення активів банкрута, інвентаризацією майна, реалізацією виявлених активів. В даному випадку єдиним реальним виявленим під час ліквідаційної процедури активом стали лише земельні ділянки, що були реалізовані на аукціоні 22.11.2021 та отримані від реалізації майна кошти спрямовані ліквідатором на часткове відшкодування його витрат, пов`язаних з виконанням повноважень ліквідатора у цій справі та сплату грошової винагороди. Відповідні докази надані суду та містяться в матеріалах справи (протоколи проведення електронного аукціону №UA-PS-2021-11-05-000029-2, №UA-PS-2021-11-05-000030-2, №UA-PS-2021-11-05-000031-2, №UA-PS-2021-11-05-000032-2, №UA-PS-2021-11-05-000033-2, №UA-PS-2021-11-05-000034-2, №UA-PS-2021-11-05-000036-2, №UA-PS-2021-11-05-000037-2, акти про придбання майна на аукціоні від 29.11.2021, виписка АТ «КБ «Приватбанк» за період з 20.01.2021 по 31.12.2022).

Реалізація майна банкрута проведена на підставі рішення зборів кредиторів ТОВ «Кадрове агентство «Азов Персонал Сервіс» від 15.06.2021 (шляхом опитування) про надання згоди на продаж майна банкрута. Рішення прийнято одноголосно та оформлено протоколом №1. Результати аукціону не оскаржувалися.

За висновком суду після реалізації виявленого майна земельних ділянок будь-яке нерухоме та рухоме майно відповідно до вимог Кодексу України з процедур банкрутства, яке є основним джерелом формування ліквідаційної маси та за рахунок якого можливо було би задовольнити кредиторські вимоги у підприємства банкрута відсутнє.

Вимог кредиторів щодо виплати заборгованості із заробітної плати за три місяці роботи, що передують порушенню справи про банкрутство чи припиненню трудових відносин у разі звільнення працівника до порушення справи про банкрутство не встановлено. Вимог кредиторів щодо виплати авторської винагороди, аліментів також не виявлено.

Подані ліквідатором звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута підтверджують факт неможливості погашення боржником кредиторської заборгованості та відповідають його дійсному майновому стану.

Ліквідатором до реєстру вимог кредиторів включені вимоги кредиторів: 1) Маріупольського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області в сумі основного боргу 1276723,87грн. (вимоги четвертої черги); 2) ПрАТ "Металургійний комбінат "Азовсталь" в сумі основного боргу 1670442,26грн. (вимоги четвертої черги); 3) ТОВ "ЕЙЧ АР ГАРАНТ" в сумі основного боргу 2768288,54грн. (вимоги четвертої черги); 4) Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області (правонаступника Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області в особі Маріупольського міського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області) в сумі 722724,09грн. (вимоги ІІ черги). Проте у зв`язку з недостатністю майнових активів кредиторські вимоги частково першої, повністю другої та четвертої черг залишилися незадоволеними.

Інші кредитори із заявами про визнання грошових вимог до боржника, зокрема щодо заборгованості зі сплати обов`язкових платежів на випадок безробіття, зі сплати капіталізованих платежів, податків і зборів перед відповідними органами, ані до ліквідатора, ані до Господарського суду Донецької області не зверталися.

Суд зазначає, що контролюючий орган був повідомлений як боржником, так і державним реєстратором та судом про прийняття рішення про припинення юридичної особи ТОВ "Кадрове агенство "Азов Персонал Сервіс" шляхом ліквідації та в подальшому про відкриття провадження у справі про банкрутство, а тому не був позбавлений права та можливості проведення документальних позапланових перевірок підприємства боржника. Вказаний висновок узгоджується з правовою позицією викладеною у постановах Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду від 15.08.2018 у справі №922/2945/17, від 03.12.2020 у справі №908/3338/19, в яких Верховний Суд зауважив, що перехід боржника до ліквідаційної процедури не перешкоджає податковим органам, вжити заходів щодо перевірки діяльності боржника на предмет наявності (відсутності) у нього заборгованості зі сплати податкових платежів, оскільки податковим законодавством України не визначається стадія процедури банкрутства, у якій така перевірка повинна бути проведена.

У постановах Верховного Суду від 14.05.2019 у справі №905/1675/18, від 19.05.2020 у справі №908/2332/19, від 17.08.2020 у справі №904/4398/19, від 10.08.2023 у справі №908/73/22 була висловлена правова позиція стосовно того, що норми чинного податкового законодавства та законодавства про банкрутство не містять заборони щодо проведення податковим органом перевірки боржника після визнання останнього банкрутом.

При цьому суд також зазначає, що проведення процедури банкрутства суб`єкта підприємницької діяльності згідно з приписами законодавства про банкрутство не залежить від факту можливості або неможливості провести перевірку банкрута податковим органом. Взаємовідносини між податковим органом як органом державного контролю та платником податків урегульовані спеціальними нормами Податкового кодексу України, які не залежать від норм Кодексу України з процедур банкрутства, якщо інше прямо не зазначено у самому законі. Ані норми Кодексу України з процедур банкрутства, ані норми Податкового кодексу України не містять положень про те, що підприємство - банкрут не може бути ліквідоване за рішенням суду чи ліквідаційна процедура має бути продовжена у зв`язку з неможливістю проведення перевірки банкрута податковим органом.

Обставини, пов`язані з виконанням податковим органом своїх повноважень, не можуть бути підставами для зупинення процесу ліквідації господарюючого суб`єкта, а також бути перешкодою для завершення провадження у справі про банкрутство за наявності передбачених законодавством про банкрутство підстав для того.

Станом на теперішній час скарги та заперечення стосовно проведення ліквідаційної процедури до суду не надходили.

Отже, ліквідатором в ході здійснення ліквідаційної процедури було проведено всі належні заходи, покладені на нього Кодексом України з процедур банкрутства, та які є обов`язковими при здійснені ним ліквідаційної процедури з огляду на необхідність вжиття персональних заходів з розшуку майна банкрута з метою його включення до ліквідаційної маси.

Відповідно до частини 7 статті 64 Кодексу України з процедур банкрутства вимоги, не погашені у зв`язку з недостатністю майна, вважаються погашеними.

Стосовно схвалення/несхвалення комітетом кредиторів звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу, слід зазначити наступне.

Нормами частини 6 статті 48 Кодексу України з процедур банкрутства визначено, що під час проведення процедур банкрутства інтереси всіх кредиторів представляє комітет кредиторів, утворений відповідно до цього Кодексу.

Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки кредиторів постановляє ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу (частина 1 статті 65 Кодексу України з процедур банкрутства).

Як встановлено судом ліквідатором засобами електронного листування направлено комітету кредиторів на погодження звіт за підсумками ліквідаційної процедури. Проте станом на теперішній час звіт ліквідатора комітетом кредиторів не схвалений.

Слід зазначити, що дії суду Кодекс пов`язує не з наявністю або відсутністю схвалення звіту, а із тим, яких висновків дійде суд за результатом його розгляду.

Згідно із частинами 2 та 3 статті 65 Кодексу України з процедур банкрутства, якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна або майно не виявлено чи відсутнє, господарський суд постановляє ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов`язаний окремо зазначити такі майнові активи у ліквідаційному балансі та подати до господарського суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.

Також, варто зауважити, що наявність різного роду схвалень та погоджень (плану санації, звіту ліквідатора, тощо) є лише додатковими гарантіями дотримання прав учасників провадження у справі про банкрутство. Господарський суд не зв`язаний такими погодженнями (або їх відсутністю) у своїх правових позиціях та у своїх процесуальних діях. Водночас він має їх досліджувати або обґрунтовано враховувати або відхиляти.

При цьому суд враховує, що процедури банкрутства, за приписами Кодексу України з процедур банкрутства, мають строковий характер.

Всі учасники провадження у справі про банкрутство, мають належним чином користуватися наданими Законом правами та власними повноваженнями сприяти дотриманню визначених Кодексом строків судових процедур, задля зменшення негативних наслідків надмірною тривалістю цих процедур як для кредиторів так і боржника.

Так, ліквідаційна процедура у даній справі триває більше п`яти років (31.07.2018 боржника визнано банкрутом).

Кодекс не містить процесуального наслідку порушення строку процедури ліквідації, проте довготривалість процедури призводить до збільшення витрат як власне на саму процедуру, так і на оплату роботи ліквідатора, знецінення визнаних грошових вимог кредиторів (інфляція), інші негативні наслідки.

В разі, якщо ліквідатор працює, на думку учасників провадження неефективно (в тому числі і щодо строків здійснення процедури ліквідації), то його дії повинні своєчасно оскаржуватись у порядку, визначеному Кодексом.

У зв`язку із цим та з урахуванням положень статті 74 ГПК України на кредитора або іншу особу, що відповідно до закону має право заперечувати звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс, зокрема з підстав неналежного виконання ліквідатором боржника своїх обов`язків у ліквідаційній процедурі та неповноти виконаних ним дій у цій процедурі, покладений тягар доведення цих обставин, доведення того, що ці порушення з боку ліквідатора мали місце і призвели до порушення порядку проведення дій у ліквідаційній процедурі, і тим самим вплинули на показники в ліквідаційному балансі боржника (змінили ці показники тощо), вплинули на формування ліквідаційної маси і на задоволення вимог кредиторів, і як результат - вплинули на результати проведеної ліквідаційної процедури боржника, а відповідно і на прийняття рішення за результатами розгляду та затвердження звіту та ліквідаційного балансу боржника.

Досліджуючи матеріали справи, судом не встановлено обставин надходження скарг на дії ліквідатора боржника або надходження від учасників даної судової справи інших документів, які б достеменно спростували зазначені ліквідатором боржника відомості в звіті ліквідатора та в ліквідаційному балансі.

Як про це вже вказувалось вище, процедури банкрутства мають строковий характер, ліквідаційна процедура у цій справі триває понад п`ять років, продовження такої процедури за відсутності реальної можливості наповнення ліквідаційної маси та вичерпаності дієвих заходів з боку ліквідатора призводить до збільшення витрат пов`язаних з ліквідаційною процедурою та знецінення визнаних грошових вимог кредиторів.

Згідно приписів пункту 5 частини 1 статті 90 Кодексу України з процедур банкрутства, Господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо затверджено звіт керуючого санацією або ліквідатора в порядку, передбаченому цим Кодексом.

Враховуючи наведене вище, зважаючи на тривалість ліквідаційної процедури впродовж п`яти років, відсутність майнових активів банкрута та безперспективність очікування завершення судових процесів, результати яких ніяким чином не вплинуть на збільшення (поповнення) ліквідаційної маси, приймаючи до уваги можливість настання негативних наслідків в результаті довготривалості ліквідаційної процедури, суд дійшов висновку про ліквідацію боржника юридичної особи, затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута - ТОВ «Кадрове агентство «Азов Персонал Сервіс» і як наслідок закриття провадження у цій справі, що в даному випадку є найбільш оптимальним в правових і фактичних умовах розгляду та вирішення даної справи.

Керуючись статтями 2, 9, 60, 61, 62, 64, 65, 90 Кодексу України з процедур банкрутства, статтями 3, 12, 77-79, 86, 233, 234 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

УХВАЛИВ:

Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Товариства з обмеженою відповідальністю «Кадрове агентство «Азов Персонал Сервіс», м.Маріуполь, Донецька область.

Ліквідувати юридичну особу - Товариство з обмеженою відповідальністю «Кадрове агентство «Азов Персонал Сервіс» (код ЄДРПОУ 35455697), м.Маріуполь, Донецька область.

Вимоги кредиторів, не задоволені за відсутністю майна, вважати погашеними.

Закрити провадження у справі №905/3047/17 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «Кадрове агентство «Азов Персонал Сервіс» (адреса: 87503, Донецька обл., м.Маріуполь, вул. Київська, буд. 53, кв.49; код ЄДРПОУ 35455697).

Копію даної ухвали надіслати ліквідатору, боржнику, кредитору, податковому органу, органу ДВС за місцезнаходженням боржника, державному органу з питань банкрутства, а також державному реєстратору за місцезнаходженням боржника для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи банкрута.

Ухвала набрала законної сили 30.08.2023 та може бути оскаржена в апеляційному порядку до Східного апеляційного господарського суду шляхом подачі апеляційної скарги у строки, передбачені ГПК України.

Суддя М.О. Лейба

Дата ухвалення рішення30.08.2023
Оприлюднено04.09.2023
Номер документу113143604
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —905/3047/17

Ухвала від 15.09.2023

Господарське

Господарський суд Донецької області

Лейба Максим Олександрович

Ухвала від 30.08.2023

Господарське

Господарський суд Донецької області

Лейба Максим Олександрович

Ухвала від 17.08.2023

Господарське

Господарський суд Донецької області

Лейба Максим Олександрович

Ухвала від 05.06.2023

Господарське

Господарський суд Донецької області

Лейба Максим Олександрович

Ухвала від 06.09.2022

Господарське

Господарський суд Донецької області

Лейба Максим Олександрович

Ухвала від 07.08.2022

Господарське

Господарський суд Донецької області

Лейба Максим Олександрович

Ухвала від 25.01.2022

Господарське

Господарський суд Донецької області

Лейба Максим Олександрович

Ухвала від 20.12.2021

Господарське

Господарський суд Донецької області

Лейба Максим Олександрович

Ухвала від 20.01.2021

Господарське

Господарський суд Донецької області

Лейба Максим Олександрович

Ухвала від 02.12.2020

Господарське

Господарський суд Донецької області

Лейба Максим Олександрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні