СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
06 вересня 2023 року Справа № 480/1762/23
Сумський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Кравченка Є.Д., розглянувши у порядку спрощеного позовного провадження в приміщенні суду в м. Суми адміністративну справу №480/1762/23 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "УРСА-ТОРГ" до Сумської міської ради про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії,-
В С Т А Н О В И В:
Товариство з обмеженою відповідальністю "УРСА-ТОРГ" (далі - позивач) звернулося до Сумського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Сумської міської ради (далі - відповідач), в якій просить:
- визнати протиправною систематичну бездіяльність Сумської міської ради щодо неприйняття рішення за результатами розгляду заяви Товариства з обмеженою відповідальністю «УРСА-ТОРГ» про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) за адресою: м. Суми, вул. Харківська, 4 а, площею 0,1757 га, кадастровий номер 5910136300:05:001:0039, з цільовим призначенням: для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості, на якій розташоване нежитлове приміщення, загальною площею 421,5 кв.м., яке складається з побутового приміщення літ. «Б», навісу літ. «В», навісу літ. «Г», огорожа 2, 3 (реєстраційний номер об`єкта 256975459101) та щодо передачі цієї земельної ділянки в оренду ТОВ «УРСА-ТОРГ»;
- зобов`язати Сумську міську раду розглянути на найближчому засіданні та затвердити технічну документацію ТОВ «УРСА-ТОРГ» із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) за адресою: м. Суми, вул. Харківська, 4 а, площею 0,1757 га, кадастровий номер 5910136300:05:001:0039, з цільовим призначенням: для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості, на якій розташоване нежитлове приміщення, загальною площею 421,5 кв.м., яке складається з побутового приміщення літ. «Б», навісу літ. «В», навісу літ. «Г», огорожа № 2, 3 (реєстраційний номер об`єкта 256975459101) та передати цю земельну ділянку в користування (оренду) ТОВ «УРСА-ТОРГ».
Позовні вимоги обгрунтовуються тим, що Товариству з обмеженою відповідальністю «УРСА-ТОРГ» на праві власності належить нерухоме майно, яке розташоване на земельній ділянці загальною площею 0,1757 га, кадастровий номер 55910136300:0:001:0039 за адресою: м. Суми, вул. 1-ша Замостянська, 1, а саме: нежитлове приміщення, загальною площею 421,5 кв.м., яке складається з побутового приміщення літ. «Б», навісу літ. «В», навісу літ. «Т», огорожа № 2, 3.
Рішенням Сумської міської ради VII скликання від 23.09.2020 № 75 19-МР, ТОВ «УРСА-ТОРГ» надано дозвіл на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в пазурі (на місцевості) за адресою: м. (Суми, вул. Харківська, 4 а, площею 0.1757 і а. кадастровий номер 5910136300:05:001:0039, з цільовим призначенням: для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості, під розміщеним виробничим приміщенням, за умови прийняття Сумською міською радою рішення стосовно надання даній земельній ділянці статусу «вимушеної невідповідності вимогам Плану зонування території міста Суми», яким буде визначено її вид використання «для розміщення та експлуатації основних, підсобних та допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості», у відповідності до функціонального призначення фактично існуючого об`єкта нерухомого майна.
У червні 2021 року, позивач звернувся до Сумської міської ради з заявою про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), загальною площею 0,1757 г, кадастровий номер 5910136300:05:001:0039, цільове призначення: для розміщення, експлуатації основних, підсобних та допоміжних будівель і споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості, що розташована за адресою: м. Суми, вул. Харківська, 4 а, та надання цієї ділянки у користування (оренду). Разом з заявою відповідачу були надані графічні матеріали, що забезпечують відображення всіх елементів та написів, що містить графічне зображення земельної ділянки із зазначенням місця розташування її меж, контурів об`єктів нерухомого майна, розташованих на земельній ділянці, із зазначенням кадастрового номера земельної ділянки, а також копії документів, які підтверджують право власності па нерухоме майно.
За результатом розгляду цього питання, 15.06.2021 постійною комісією з питань архітектури, містобудування, регулювання земельних відносин, природокористування та екології Сумської міської ради VIII скликання, перевірена технічна документація позивача із землеустрою та підготовлено проект рішення Сумської міської ради від 24.09.2021 № 1 11-МР «Про надання в оренду ТОВ «УРСА-ТОРГ» земельної ділянки за адресою м. Суми вул. Харківська, 4а, площею 0,1757 га», який передано на візування і оприлюднено 24.09.2021 на сайті Сумської міської ради.
Зазначений проект рішення, протягом жовтня 2021 року грудня 2022 року неодноразово виносився на розгляд сесій Сумської міської ради проте жодного рішення прийнято не було.
Не погоджуючись із такими діями відповідача позивач звернувся до суду із адміністративним позовом.
Ухвалою Сумського окружного адміністративного суду відкрито провадження в даній справі, призначено справу до судового розгляду по суті за правилами спрощеного позовного провадження та встановлено строк відповідачу для подання відзиву та доказів, які наявні у відповідача, а також встановлено строк позивачу для подання відповіді на відзив, а відповідачу заперечення.
На виконання зазначеної ухвали представником відповідача подано до суду відзив, в якому проти позовних вимог заперечує та просить відмовити в їх задоволенні, зокрема зазначивши, що 15.06.2021постійна комісія комісії з питань архітектури, містобудування, регулювання земельних відносин, природокористування та екології Сумської міської ради ухвалила погодити питання надання в оренду позивачу земельної ділянки за адресою: м. Суми, вул. Харківська, 4а, площею 0,1757 га, про що свідчить протокол засідання цієї комісії від 15.06.2021 №22.
24.09.2021 на офіційному сайті Сумської міської ради в мережі Інтернет був оприлюднений проект рішення Відповідача «Про надання в оренду Товариству з обмеженою відповідальністю «УРСА-ТОРГ» земельної ділянки за адресою: м. Суми, вул. Харківська, 4а.».
Це питання було неодноразово розглянуте на засіданнях сесії Сумської міської ради VIII скликання, але для прийняття рішення не вистачило необхідної кількості голосів, про що позивач був проінформований листом від 27.01.2023 №06.01-18/564.
Відповідач вважає, що він не допустив бездіяльності, оскільки заява позивача про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) та надання в оренду земельної ділянки була розглянута з дотриманням вимог законодавства.
Відповідно зазначає, що згідно статті 59 Регламенту роботи Сумської міської ради VIII скликання у випадку, якщо рішення не прийнято у встановленому цим Регламентом порядку, про це робиться відповідний запис у протоколі сесії. Факт неприйняття рішення не потребує оформлення окремого рішення з цього питання. Про результати розгляду питання зацікавлених осіб інформує письмово розробник проекту рішення.
Відповідно до витягів з протоколів пленарних засідань сесії Сумської міської ради Сумської міської ради VIII скликання, які відбулися 27.10.2021, 24.11.2021, 23.11.2022, 14.12.2022, 25.01.2023, за результатами голосування щодо прийняття «в цілому» рішення «Про надання в оренду Товариству з обмеженою відповідальністю «УРСА-ТОРГ» земельної ділянки за адресою: м. Суми, вул. Харківська, 4а.» - «рішення не прийнято».
Отже, відповідач вважає, що при розгляді питання про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) та надання в оренду земельною ділянки загальною площею 0.1757 га для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості, під розміщеним виробничим приміщенням за адресою: м. Суми, вул. Харківська, 4а, відповідач діяв відповідно до вимог Регламенту роботи Сумської міської ради VIII скликання, а тому в його діях відсутня бездіяльність, на яку посилається позивач (а.с. 60-62).
Суд, дослідивши матеріали справи, проаналізувавши докази у їх сукупності, вважає, що позов підлягає частковому задоволенню з наступних підстав.
22.03.2021 позивач звернувся до Сумської міської ради із заявою про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) та надання в оренду земельною ділянки загальною площею 0,1757 га для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості, під розміщеним виробничим приміщенням за адресою: м. Суми, вул. Харківська, 4а (а.с. 64).
15.06.2021 постійна комісія комісії з питань архітектури, містобудування, регулювання земельних відносин, природокористування та екології Сумської міської ради ухвалила погодити питання надання в оренду Позивачу земельної ділянки за адресою: м. Суми, вул. Харківська, 4а, площею 0,1757 га, про що свідчить протокол засідання цієї комісії від 15.06.2021 №22 (а.с. 65).
24.09.2021 відповідачем оприлюднено проект рішення «Про надання в оренду Товариству з обмеженою відповідальністю «УРСА-ТОРГ» земельної ділянки за адресою: м. Суми, вул. Харківська, 4а.» (а.с. 66).
Як встановлено судом із витягів із протоколу I пленарного засідання ХII сесії Сумської міської ради VIII скликання від 27 жовтня 2021 року (а.с. 70), протоколу I пленарного засідання ХIV сесії Сумської міської ради VIII скликання від 24 листопада 2021 року (а.с. 71), протоколу II пленарного засідання ХХIХ сесії Сумської міської ради VIII скликання від 23 листопада 2022 року (а.с. 69), протоколу XXXI сесії Сумської міської ради VIII скликання від 14 грудня 2022 року (а.с. 68) питання щодо надання в оренду Товариству з обмеженою відповідальністю «УРСА-ТОРГ» земельної ділянки за адресою: м. Суми, вул. Харківська, 4а. не було вирішене через відсутність необхідної кількості голосів для прийняття рішення.
Надаючи правову оцінку обставинам справи, суд зазначає наступне.
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із ч. 1 ст. 123 Земельного кодексу України надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування.
Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі:
надання земельної ділянки із зміною її цільового призначення;
формування нової земельної ділянки (крім поділу та об`єднання).
Надання у користування земельної ділянки, зареєстрованої в Державному земельному кадастрі відповідно до Закону України «Про Державний земельний кадастр», право власності на яку зареєстровано у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, без зміни її меж та цільового призначення здійснюється без складення документації із землеустрою.
Надання у користування земельної ділянки в інших випадках здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). У такому разі розроблення такої документації здійснюється на підставі дозволу, наданого Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування, відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, крім випадків, коли особа, зацікавлена в одержанні земельної ділянки у користування, набуває право замовити розроблення такої документації без надання такого дозволу.
Відповідно до п. 5 ч. 5 ст. 186 Земельного кодексу України технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) затверджується, зокрема, у разі передачі на підставі такої документації земельної ділянки у власність та користування Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування - рішенням таких органів.
Частиною 7 ст. 186 Земельного кодексу України визначено, що Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, органи виконавчої влади або органи місцевого самоврядування, інші суб`єкти, визначені цією статтею, зобов`язані протягом десяти робочих днів з дня одержання документації із землеустрою безоплатно надати або надіслати рекомендованим листом з повідомленням розробнику свої висновки про її погодження або про відмову в погодженні з обов`язковим посиланням на закони та прийняті відповідно до них нормативно-правові акти, що регулюють відносини у відповідній сфері. Строк дії таких висновків є необмеженим.
Згідно із ч. 10 ст. 186 Земельного кодексу України висновок (рішення) органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування, Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, іншого суб`єкта, визначеного цією статтею, щодо відмови у погодженні або затвердженні документації із землеустрою має містити вичерпний перелік недоліків документації із землеустрою з описом змісту недоліку та посиланням на відповідні норми законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, затверджену документацію із землеустрою або містобудівну документацію. Повторна відмова у погодженні або затвердженні документації із землеустрою допускається лише у разі, якщо розробник не усунув недоліки, зазначені у попередньому висновку (рішенні), а також якщо підстава для відмови виникла після надання попереднього висновку (рішення). Повторна відмова у погодженні або затвердженні не позбавляє розробника документації із землеустрою права усунути недоліки такої документації та подати її на погодження або затвердження.
Разом з тим ч. 1 ст. 122 Земельного кодексу України визначено, що сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.
При цьому, відповідно до ч. 1 ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування", виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються питання, зокрема, вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.
Нормами ч. 5 ст. 46 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" визначено, що сесія ради скликається в міру необхідності, але не менше одного разу на квартал, а з питань відведення земельних ділянок та надання документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності - не рідше ніж один раз на місяць.
Положеннями статті 59 Закону України "Про місцеве самоврядування" визначено, що рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.
Отже, виходячи з положень статті 186 Земельного кодексу України, статей 26, 46, 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" рішення про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі належить до повноважень міської ради шляхом прийняття відповідних рішень на пленарному засіданні. Тобто за результатами розгляду клопотання про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі, Сумською міською радою повинно прийматися відповідне рішення про затвердження документації із землеустрою або відмову у погодженні або затвердженні документації із землеустрою. При цьому у разі відмови у погодженні або затвердженні документації із землеустрою, рішення має містити вичерпний перелік недоліків документації із землеустрою з описом змісту недоліку та посиланням на відповідні норми законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, затверджену документацію із землеустрою або містобудівну документацію.
Судом встановлено, що представник позивача звернувся із адвокатським запитом до Сумської міської ради, щодо надання інформації про результати розгляду заяви про затвердження технічної документації із землеустрою та надання земельної ділянки, площею 0,1757 га в оренду (а.с. 42-43).
Листом від 27.01.2023 № 06.01-18/564 відповідач повідомив позивача, що на XXXVI сесії Сумської міської ради 25.01.2023 був винесений зазначений вище проект рішення, питання № 42. Проте по зазначеному питанню рішення Сумською міською радою не прийняте (а.с. 13-14), тобто даний лист має інформаційний характер.
Відтак, відсутність належним чином оформлених рішень про затвердження документації із землеустрою або відмову у погодженні або затвердженні документації із землеустрою, свідчить про те, що уповноважений орган не прийняв жодних рішень з числа тих, які він повинен ухвалити за законом. При цьому лист від 27.01.2023 № 06.01-18/564 не може сприйматися судом як належна відмова у затвердженні технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі.
Враховуючи викладене та те, що відповідачем фактично, в установлений законом спосіб не розглянуто клопотання позивача та не було прийнято відповідного рішення про затвердження документації із землеустрою або відмову у погодженні або затвердженні документації із землеустрою, а отже має місце протиправна бездіяльність, суд дійшов висновку, що в даному випадку належним способом захисту прав позивача є визнання протиправною бездіяльності Сумської міської ради щодо неприйняття рішення за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "УРСА-ТОРГ" від 22.03.2021 про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) та надання земельної ділянки в оренду терміном на 5 років за адресою: АДРЕСА_1 , площею 0,1757 га, з цільовим призначенням: для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості.
Щодо позовних вимог про зобов`язання Сумської міської ради розглянути на найближчому засіданні та затвердити технічну документацію ТОВ «УРСА-ТОРГ» із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) за адресою: м. Суми, вул. Харківська, 4 а, площею 0,1757 га, кадастровий номер 5910136300:05:001:0039, з цільовим призначенням: для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості, на якій розташоване нежитлове приміщення, загальною площею 421,5 кв.м., яке складається з побутового приміщення літ. «Б», навісу літ. «В», навісу літ. «Г», огорожа № 2, 3 (реєстраційний номер об`єкта 256975459101) та передати цю земельну ділянку в користування (оренду) ТОВ «УРСА-ТОРГ», суд зазначає наступне.
Зобов`язання судом відповідача затвердити документацію із землеустрою може мати місце лише у випадку, якщо судом встановлено відсутність таких підстав для відмови у погодженні та затвердженні документації із землеустрою, які передбачені законом, а саме невідповідність її положень вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, документації із землеустрою або містобудівної документації.
При цьому, суд не уповноважений здійснювати перевірку наявності чи відсутності усіх названих підстав, у випадку, якщо відповідач цього не здійснив, оскільки у такому разі це не входить до предмету судової перевірки.
А відтак прийняття судом рішення про зобов`язання відповідача затвердити документацію із землеустрою, без перевірки наявності чи відсутності усіх названих підстав для відмови у затвердженні документацію із землеустрою, може бути необґрунтованим та призвести до затвердження такої документації з порушенням закону.
За таких обставин, суд на цьому етапі позбавлений процесуальної можливості приймати рішення за умови відсутності перевірки, не надання оцінки та не встановлення певних обставин органом місцевого самоврядування з цього питання, а тому в цій частині позовні вимоги, є передчасними та не підлягають задоволенню.
Разом з тим, згідно ч. 2 ст. 9 Кодексу адміністративного судочинства України суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Враховуючи наведене, суд вважає за можливе вийти за межі позовних вимог для повного захисту прав, свобод та інтересів позивача, про захист яких він просить та зобов`язати відповідача розглянути заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "УРСА-ТОРГ" від 22.03.2021 про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) та надання земельної ділянки в оренду терміном на 5 років за адресою: м. Суми, вул. Харківська, 4 а, площею 0,1757 га, з цільовим призначенням: для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловостіта прийняти рішення відповідно до вимог чинного законодавства України, з урахуванням висновків суду.
Крім того, відповідно до ч. 3 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору
Враховуючи викладене, суд вважає за необхідне стягнути на користь Приватного підприємства "Агроспаське" за рахунок Кролевецької міської ради Конотопського району Сумської області суму судового збору у розмірі 1 342,00 грн., сплаченого відповідно до платіжного інструкції від 08.02.2023 № СВ07093093/1 (а.с. 53).
Керуючись ст.ст. 90, 139, 143, 241-246, 250, 255, 295 КАС України, суд, - В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "УРСА-ТОРГ" до Сумської міської ради про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії задовольнити частково.
Визнати протиправною бездіяльність Сумської міської ради щодо неприйняття рішення за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "УРСА-ТОРГ" від 22.03.2021 про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) та надання земельної ділянки в оренду терміном на 5 років за адресою: м. Суми, вул. Харківська, 4 а, площею 0,1757 га, з цільовим призначенням: для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості.
Зобов`язати Сумську міську раду (майдан Незалежності, 2, м. Суми, Сумська область, 40030, код ЄДРПОУ 23823253) розглянути заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "УРСА-ТОРГ" (вул. Садова, 32, кв. 97, м. Суми, Сумська область, 40009, код ЄДРПОУ 42580920) від 22.03.2021 про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) та надання земельної ділянки в оренду терміном на 5 років за адресою: м. Суми, вул. Харківська, 4 а, площею 0,1757 га, з цільовим призначенням: для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості та прийняти рішення відповідно до вимог чинного законодавства України, з урахуванням висновків суду.
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "УРСА-ТОРГ" (вул. Садова, 32, кв. 97, м. Суми, Сумська область, 40009, код ЄДРПОУ 42580920) за рахунок Сумської міської ради (майдан Незалежності, 2, м. Суми, Сумська область, 40030, код ЄДРПОУ 23823253) суму судового збору в розмірі 1 342 (одна тисяча триста сорок дві) грн. 00 коп.
У задоволенні іншої частини позовних вимог - відмовити.
Рішення може бути оскаржено до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного рішення.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя Є.Д. Кравченко
Суд | Сумський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.09.2023 |
Оприлюднено | 08.09.2023 |
Номер документу | 113272415 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них з питань здійснення публічно-владних управлінських функцій з розпорядження земельними ділянками |
Адміністративне
Сумський окружний адміністративний суд
Є.Д. Кравченко
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні