Рішення
від 11.09.2023 по справі 200/2567/23
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

11 вересня 2023 року Справа№200/2567/23

Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Голубової Л.Б., розглянувши за правилами спрощеного позовного (письмового) провадження адміністративну справу

за позовом підприємства об`єднання громадян «Глобальна Ініціатива»

до Головного управління ДПС у м. Києві

про визнання незаконними та скасування податкових повідомлень-рішень,

зобов`язання вчинити певні дії

Підприємство об`єднання громадян «Глобальна Ініціатива» звернулось до Донецького окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у м. Києві про:

- визнання незаконним та скасування податкового повідомлення-рішень №00353510704 від 06.12.2022 за формою «В4» на суму 586762,00 гривень;

- визнання незаконним та скасування податкового повідомлення-рішень №00353520704 від 06.12.2022 за формою «В1» на суму 2537465,00 гривень та штрафні санкції в сумі 634366,25 гривень;

- зобов`язання внести до Реєстру заяв про повернення бюджетного відшкодування податку на додану вартість необхідні дані по заяві підприємства об`єднання громадян «Глобальна Ініціатива» про повернення суми бюджетного відшкодування у розмірі 2537465,00 гривень, як такої, що є узгодженою.

Заявлені вимоги позивач обґрунтовував безпідставністю висновків фіскального органу, викладених в акті документальної позапланової невиїзної перевірки з питань достовірності нарахування сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість на поточний рахунок платника податку за січень 2022 року № 38065/26-15-07-04-01/43963987 від 16.11.2022 року про порушення позивачем п. 44.1, п. 44.6 ст. 44, п. 185.1 ст. 185 , п. 198.1, п. 198.3, п. 198.6 ст. 198 ,п. 200.1, п. 200.4 ст. 200, п. 201.1, абз. 21 п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України, що призвело до завищення суми бюджетного відшкодування ПДВ на поточний рахунок платника у банку за січень 2022 року на суму 2 537 465 гривень та завищення суми від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного періоду за січень 2022 року на суму 586 762 гривень.

Сутність порушень, встановлених актом перевірки полягає у тому, що позивачем вчинено певні порушення при веденні господарської діяльності за договорами з ризиковими контрагентами-постачальниками товарів, оскільки позивачем до перевірки не надано документи з контрагентами-постачальниками та контрагентами-покупцями за січень 2022 року, а також за періоди, які вказані в Додатку 3 до уточнюючої декларації за січень 2022 року.

Зокрема, на думку відповідача, ПОГ «ГЛОБАЛЬНА ІНІЦІАТИВА», оформляло взаємовідносини з ризиковими контрагентами, відображення яких у податковому обліку вплинуло на визначення в уточнюючому розрахунку податкових зобов`язань з ПДВ і зв`язку з виправленням самостійно виявлених помилок платника податків за січень 2022 року від`ємного значення з ПДВ а саме: ПП «ТЕКСТИЛЬ ПРОД» (ЄДРПОУ 43862714), ТОВ «ДЕВЕЛОПБУДШЛЯХ», (ЄДРПОУ 41115001), ТОВ «ВОРФОЛК ПРОГРЕС» (ЄДРПОУ 44063447), ТОВ «ЕНТЕР КОННЕКТЕД» (ЄДРПОУ 44112074).

Відповідно до акту перевірки та згідно з даними інформації, що міститься в ЄРПН позивач податковий кредит за серпень, вересень, жовтень, листопад 2021 року сформовано за рахунок придбання трикотажної тканини і швейної фурнітури та документально оформлених податкових накладних, виписаних контрагентами постачальниками ПП «ТЕКСТИЛЬ ПРОД» (ЄДРПОУ 43862714),ТОВ «ДЕВЕЛОПБУДШЛЯХ», (ЄДРПОУ 41115001).

На думку відповідача, при проведені аналізу даних ЄРПН позивача встановлено, що придбаний товар в подальшому позивачем не реалізовано. До перевірки не надавалось документів, що підтверджують фактичне використання придбаних товарів (саме трикотажне полотно та швейна фурнітура) у господарській діяльності підприємства або списання зіпсованих товарів, що не відповідає фактичним обставинам.

З зазначених підстав позивач вважає висновки акту документальної позапланової невиїзної перевірки від 16.11.2022 року № 38065/26-15-07-04-01/43963987 неправомірними, а винесені на його підставі податкові повідомлення-рішення від 06.12.2022 року № 00353510704, № 00353520704 просить визнати незаконними та скасувати.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 08 червня 2023 року позовну заяву залишено без руху.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 18 липня 2023 року відкрито спрощене позовне провадження без повідомлення учасників справи (письмове провадження) в строки встановлені ст. 258 КАС України.

Вказаною ухвалою встановлено відповідачу 15 (п`ятнадцятиденний) строк з дня вручення даної ухвали для подання відзиву на позовну заяву. У зазначений строк відповідач має право надіслати суду відзив на позовну заяву через особистий кабінет в системі «Електронний суд» або електронною поштою на е-mail: inbox@adm.dn.court.gov.ua, який повинен відповідати вимогам ст. 162 КАС України, і всі письмові та електронні докази (які можливо доставити до суду), висновки експертів і заяви свідків, що підтверджують заперечення проти позову.

Ухвалу про відкриття провадження відповідачем отримано 18 липня 2023 року, про що в програмі ДСС значиться позначка статусу доставки, як «отримано».

Представником відповідача письмового відзиву на позовну заяву чи якихось клопотань не надано.

Частиною 6 статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами. Крім того, ч. 4 ст. 159 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що неподання суб`єктом владних повноважень відзиву на позов без поважних причин може бути кваліфіковано судом як визнання позову.

Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст. 72-79 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВСТАНОВИВ:

Підприємство об`єднання громадян «Глобальна Ініціатива», код ЄДРПОУ 43963987 значиться як юридична особа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, про що свідчить відповідна виписка з реєстру.

Видами діяльності позивача за КВЕД, зокрема є:

13.20 Ткацьке виробництво (основний) ;

13.10 Підготування та прядіння текстильних волокон;

13.30 Оздоблення текстильних виробів;

13.92 Виробництво готових текстильних виробів, крім одягу;

13.93 Виробництво килимів і килимових виробів;

13.94 Виробництво канатів, мотузок, шпагату та сіток;

13.96 Виробництво інших текстильних виробів технічного та промислового призначення; 13.99 Виробництво інших текстильних виробів, н.в.і.у.;

14.11 Виробництво одягу зі шкіри;

14.12 Виробництво робочого одягу;

14.13 Виробництво іншого верхнього одягу;

14.14 Виробництво спіднього одягу;

14.19 Виробництво іншого одягу й аксесуарів;

14.20 Виготовлення виробів із хутра;

14.31 Виробництво панчішно-шкарпеткових виробів;

14.39 Виробництво іншого трикотажного та в`язаного одягу;

46.41 Оптова торгівля текстильними товарами;

46.42 Оптова торгівля одягом і взуттям;

46.49 Оптова торгівля іншими товарами господарського призначення;

47.51 Роздрібна торгівля текстильними товарами в спеціалізованих магазинах;

47.53 Роздрібна торгівля килимами, килимовими виробами, покриттям для стін і підлоги в спеціалізованих магазинах, тощо.

Згідно наданого позивачем витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань підприємство позивача перереєстровано з м. Києва за адресою: Донецька область, м. Слов`янськ, вул. Професійна, буд. 9.

Підприємством позивача укладено договір оренди приміщення площею 74 кв.м від 19.07.2021 року за №202107191, яке розташоване за адресою: 04070, місто Київ, вулиця Почайнинська, будинок 23.

Позивач перебуває на податковому обліку Головного управління ДПС у м. Києві та є платником податку на додану вартість, про що зазначено в акті перевірки від 16.11.2022 року.

Крім того, відповідно до розпорядження Київської обласної державної адміністрації від 07 липня 2021 року № 416, оскільки на підприємстві працює 8 осіб з інвалідністю, позивачу надано дозвіл на користування пільгами з оподаткування, відповідно до встановленого порядку про надання дозволу на право користування пільгами з оподаткування для підприємств та організацій осіб з інвалідністю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.08.2007 року.

Про наявність інвалідів на підприємстві позивача свідчить експертний висновок ТОВ «Центр судових експертиз» «Альтернатива» № 14/22 від 10.02.2022 року, відповідно до якого, з 12 працівників позивача 8 мають вади здоров`я (інвалідність), що складає 66,7% штатного розпису.

Підприємством об`єднання громадян «Глобальна Ініціатива» 21.02.2022 року було подано декларацію з ПДВ № 9036477382, а у квітні 2022 року подано уточнюючу декларацію з податку на додану вартість за січень 2022 року із додатками № 9049308691 від 29.04.2022 року із сумою від`ємного значення з ПДВ, у тому числі заявленого до відшкодування з бюджету, яке визначено з урахуванням від`ємного значення з ПДВ, задекларованого у попередніх звітних періодах (за серпень, вересень, жовтень, листопад 2021 року), що становить 2537465,00 гривень та, що зараховуються до складу податкового кредиту наступного звітного періоду за січень 2022 року в сумі 586762 гривень.

Фахівцями Головного управління ДПС у м. Києві проведено документальну позапланову невиїзну перевірку з питань достовірності нарахування сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість на поточний рахунок платника податку за січень 2022 року, про що складено акт № 38065/26-15-07-04-01/43963987 від 16.11.2022 року.

Згідно висновків акту перевірки встановлено порушення позивачем п. 44.1, п. 44.6 ст. 44, п. 185.1 ст. 185 , п. 198.1, п. 198.3, п. 198.6 ст. 198 ,п. 200.1, п. 200.4 ст. 200, п. 201.1, абз. 21 п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України, що призвело до завищення суми бюджетного відшкодування ПДВ на поточний рахунок платника у банку за січень 2022 року на суму 2 537 465 гривень та завищення суми від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного періоду за січень 2022 року на суму 586 762 гривень. Крім того, позивачем завищено податковий кредит у січні 2022 року на суму 3124227 гривень.

За результатами вказаного акту перевірки Головним управленням ДПС у м. Києві були прийняті податкові повідомлення-рішення від 06.12.2022 року:

- форми «В1» № 00353520704 на суму завищення бюджетного відшкодування в розмірі 2537465,00 гривень та на суму штрафних санкцій 634366,25 гривень;

- форми «В4» № 00353510704 щодо завищення від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду в розмірі 586762,00 гривень.

Сутність порушень, встановлених актом перевірки полягає у тому, що позивачем до перевірки не надано документи з контрагентами-постачальниками та контрагентами-покупцями за січень 2022 року, а також за періоди, які вказані в Додатку 3 до уточнюючої декларації за січень 2022 року.

При цьому, згідно наказу директора підприємства позивача від 25.02.2022 року № 25/02 у зв`язку з військовою агресією РФ у відношенні України та ризиком втрати первинних документів проведено евакуацію документації за адресою: м. Львів, вул. Залізнична, будинок 24.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України.

Відповідно до пункту 61.1 статті 61 Податкового кодексу України, статті 94 Податкового кодексу України (надалі ПК України) податковий контроль - система заходів, що вживаються контролюючими органами з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Відповідно до пп. 14.1.18 п. 14.1 ст. 14 ПК України бюджетне відшкодування - відшкодування від`ємного значення податку на додану вартість на підставі підтвердження правомірності сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість за результатами перевірки платника.

Згідно з п. 44.1 ст. 44 ПК України для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.

Відповідно до п. 198.2 ст. 198 ПК України датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше:

- дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг;

- дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.

За приписами п. 198.3 ст. 198 ПК України податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв`язку з:

- придбанням або виготовленням товарів та наданням послуг;

- придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи);

- ввезенням товарів та/або необоротних активів на митну територію України.

Нарахування податкового кредиту здійснюється незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах провадження господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.

Згідно з п. 198.6 ст. 198 ПК України не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв`язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних податковими накладними/розрахунками коригування до таких податкових накладних чи не підтверджені митними деклараціями (тимчасовими, додатковими та іншими видами митних декларацій, за якими сплачуються суми податку до бюджету при ввезенні товарів на митну територію України), іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу.

У разі коли на момент перевірки платника податку контролюючим органом суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними у абзаці першому цього пункту документами, платник податку несе відповідальність відповідно до цього Кодексу.

Податкові накладні, отримані з Єдиного реєстру податкових накладних, є для отримувача товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

У разі якщо платник податку не включив у відповідному звітному періоді до податкового кредиту суму податку на додану вартість на підставі отриманих податкових накладних/розрахунків коригування до таких податкових накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, таке право зберігається за ним протягом 1095 календарних днів з дати складення податкової накладної/розрахунку коригування.

Відповідно до п. 200.1 та 200.4 ст. 200 ПК України сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов`язання звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту такого звітного (податкового) періоду.

При від`ємному значенні суми, розрахованої згідно з пунктом 200.1 цієї статті, така сума:

а) враховується у зменшення суми податкового боргу з податку, що виник за попередні звітні (податкові) періоди (у тому числі розстроченого або відстроченого відповідно до цього Кодексу) в частині, що не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 200-1.3 статті 200-1 цього Кодексу на момент отримання контролюючим органом податкової декларації, а в разі відсутності податкового боргу -

б) або підлягає бюджетному відшкодуванню за заявою платника у сумі податку, фактично сплаченій отримувачем товарів/послуг у попередніх та звітному податкових періодах постачальникам таких товарів/послуг або до Державного бюджету України, в частині, що не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 200-1.3 статті 200-1 цього Кодексу на момент отримання контролюючим органом податкової декларації, на поточний рахунок платника податку та/або у рахунок сплати грошових зобов`язань або погашення податкового боргу такого платника податку з інших платежів, що сплачуються до державного бюджету;

в) та/або зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду.

Відповідно до пункту 200.1 статті 200 ПК України сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов`язання звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту такого звітного (податкового) періоду.

Згідно пунктів «б», «в» пункту 200.4 статті 200 ПК України при від`ємному значенні суми, розрахованої згідно з пунктом 200.1 цієї статті, така сума підлягає бюджетному відшкодуванню за заявою платника у сумі податку, фактично сплаченій отримувачем товарів/послуг у попередніх та звітному податкових періодах постачальникам таких товарів/послуг або до Державного бюджету України, в частині, що не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 200-1.3 статті 200-1 цього Кодексу на момент отримання контролюючим органом податкової декларації, на поточний рахунок платника податку та/або у рахунок сплати грошових зобов`язань або погашення податкового боргу такого платника податку з інших платежів, що сплачуються до державного бюджету; та/або зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду.

Пунктом 200.7 статті 200 ПК України передбачено, що платник податку, який має право на отримання бюджетного відшкодування та прийняв рішення про повернення суми бюджетного відшкодування, подає відповідному контролюючому органу податкову декларацію та заяву про повернення суми бюджетного відшкодування, яка відображається у податковій декларації.

Відповідно до пункту 200.14 статті 200 ПК України, якщо за результатами камеральної або документальної перевірки, контролюючий орган виявляє невідповідність суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у податковій декларації, то такий орган:

- у разі перевищення заявленої платником податку суми бюджетного відшкодування над сумою, визначеною контролюючим органом за результатами перевірок, надсилає платнику податку податкове повідомлення, в якому зазначаються сума такого перевищення та підстави для її вирахування;

- у разі з`ясування за результатами проведення перевірок факту, за яким платник податку не має права на отримання бюджетного відшкодування, надсилає платнику податку податкове повідомлення, в якому зазначаються підстави відмови в наданні бюджетного відшкодування.

Актом позапланової перевірки встановлено порушення, які відбулись за взаємовідносинами позивача з його контрагентами, проте жодного документу в акті позапланової документальної перевірки працівниками податкового органу не описано з підстав ненадання позивачем документів до перевірки.

Між тим, актом позапланової перевірки відповідачем встановлено порушення позивачем п. 44.1, п. 44.6 ст. 44, п. 185.1 ст. 185 , п. 198.1, п. 198.3, п. 198.6 ст. 198 ,п. 200.1, п. 200.4 ст. 200, п. 201.1, абз. 21 п. 201.10 ст. 201 ПК України по взаємовідносинам з наступними контрагентами постачальниками товарів та послуг: ПП «ТЕКСТИЛЬ ПРОД» (ЄДРПОУ 43862714), ТОВ «ДЕВЕЛОПБУДШЛЯХ», (ЄДРПОУ 41115001). Акт містить лише дані податкових декларацій позивача з ПДВ.

Стосовно контрагентів - постачальників ТОВ «ВОРФОЛК ПРОГРЕС» (ЄДРПОУ 44063447), ТОВ «ЕНТЕР КОННЕКТЕД» (ЄДРПОУ 44112074) акт документальної перевірки відомостей також не містить.

Відповідач дійшов висновку, що позивач мав взаємовідносини з ризиковими контрагентами, відображення яких у бухгалтерському і податковому обліку вплинуло на визначення в уточненій декларації № 9049308691 від 29.04.2022 року, в якій уточнено від`ємне значення з ПДВ за січень 2022 року, у тому числі заявленого до бюджетного відшкодування.

Відповідно до п. 78.1 ст. 78 ПК України документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з таких підстав, зокрема якщо платником податків подано контролюючому органу уточнюючий розрахунок з відповідного податку за період, який перевірявся контролюючим органом (п.п. 78.1.3 п. 78.1 ст. 78 ПКУ).

Документальна позапланова перевірка з підстав, визначених у п.п. 78.1.8 п. 78.1 ст. 78 ПКУ, проводиться виключно щодо законності декларування заявленого до відшкодування з бюджету податку на додану вартість та/або з від`ємного значення з податку на додану вартість, яке становить більше 100 тис. гривень (п.п. 78.1.8 п. 78.1 ст. 78 ПКУ).

Дослідивши, надані до матеріалів справи документи, суд встановив наступне.

Між ПОГ «ГЛОБАЛЬНА ІНІЦІАТИВА» (покупець) із ТОВ «ВОРФОЛК ПРОГРЕС» (постачальник) укладено договір № 1607 від 16.07.2021 року та договір № 25/08 від 25.08.2021 року, предметом договору є придбання тканини та ниток. Ціна товару та асортимент вказана у видаткових накладних.

Поставка тканин за договором № 25/08 від 25.08.2021 року підтверджується специфікацією № 1 від 25.08.2021 року.

У періоді за серпень - жовтень 2021 року ПОГ «ГЛОБАЛЬНА ІНІЦІАТИВА» отримано тканини та нитки в асортименті від ТОВ «ВОРФОЛК ПРОГРЕС» відповідно до договорів № 1607 від 16.07.2021 року та № 25/08 від 25.08.2021 року згідно первинних документів:

за серпень 2021 року:

- видаткова накладна № 35 від 02 серпня 2021 року на суму 1 722 240, 00 грн. з ПДВ;

- податкова накладна № 35 від 02 серпня 2021 року на суму 1 722 240, 00 грн. з ПДВ;

- видаткова накладна № 38 від 03 серпня 2021 року на суму 1 520 400, 00 грн. з ПДВ;

- податкова накладна № 38 від 03 серпня 2021 року на 1 520 400, 00 грн. з ПДВ;

- видаткова накладна № 41 від 04 серпня 2021 року на суму 538 098, 00 грн. з ПДВ;

- податкова накладна № 41 від 04 серпня 2021 року на суму 538 098, 00 грн. з ПДВ;

- видаткова накладна № 42 від 06 серпня 2021 року на суму 992 160, 00 грн. з ПДВ;

- податкова накладна № 42 від 06 серпня 2021 року на суму 992 160, 00 грн. з ПДВ;

за вересень 2021 року:

- видаткова накладна № 64 від 24 вересня 2021 року на суму 350 685, 18 грн. з ПДВ;

- податкова накладна № 67 від 24 вересня 2021 року на суму 350 685, 18 грн. з ПДВ;

- видаткова накладна № 67 від 24 вересня 2021 року на суму 313 282, 88 грн. з ПДВ;

- податкова накладна № 70 від 24 вересня 2021 року на суму 313 282, 88 грн. з ПДВ;

- видаткова накладна № 70 від 24 серпня 2021 року на суму 73 528, 45 грн. з ПДВ;

- податкова накладна № 73 від 24 серпня 2021 року на суму 73 528, 45 грн. з ПДВ;

за жовтень 2021 року:

- видаткова накладна № 77 від 18 жовтня 2021 року на суму 374 259, 74 грн. з ПДВ;

- податкова накладна № 80 від 18 жовтня 2021 року на суму 374 259, 74 грн. з ПДВ;

- видаткова накладна № 80 від 18 жовтня 2021 року на суму 898 751, 68 грн. з ПДВ;

- податкова накладна № 83 від 18 жовтня 2021 року на суму 898 751, 68 грн. з ПДВ;

- видаткова накладна № 83 від 18 жовтня 2021 року на суму 344 266, 20 грн. з ПДВ;

- податкова накладна № 91 від 18 жовтня 2021 року на суму 344 266, 20 грн. з ПДВ;

Відповідно до платіжних доручень ПОГ «ГЛОБАЛЬНА ІНІЦІАТИВА» сплачено на користь ТОВ «ВОРФОЛК ПРОГРЕС» за серпень - жовтень 2021 року за укладеними договорами № 1607 від 16.07.2021 року та № 25/08 від 25.08.2021 року:

- платіжне доручення № 58 від 24.09.2021 року на суму 1 520 400, 00 грн. з ПДВ;

- платіжне доручення № 43 від 22.09.2021 року на суму 1 722 240, 00 грн. з ПДВ;

- платіжне доручення № 59 від 24.09.2021 року на суму 992 160, 00 грн. з ПДВ;

- платіжне доручення № 57 від 23.09.2021 року на суму 538 098, 00 грн. з ПДВ;

У вказаних платіжних дорученнях призначення платежу: оплата за тканину згідно договору № 1607 від 16 липня 2021 року.

Відповідно до п. 3.2. укладеного між сторонами договору поставки товар передається шляхом доставки на склад покупця, а саме, за адресою: м. Київ, вулиця Почайнинська, будинок 23, за рахунок та силами постачальника.

Таким чином, за період серпень - жовтень 2021 року ПОГ «ГЛОБАЛЬНА ІНІЦІАТИВА» отримано від ТОВ «ВОРФОЛК ПРОГРЕС» товар (тканина та нитки в асортименті) з договорами № 1607 від 16.07.2021 року та № 25/08 від 25.08.2021 року на суму:

- за серпень 2021 року -3977 415, 00 грн. без ПДВ;

- за вересень 2021 року - 614 580, 00 грн. без ПДВ;

- за жовтень 2021 року - 1347 731, 35 грн. без ПДВ;

Також між ПОГ «ГЛОБАЛЬНА ІНІЦІАТИВА» (покупець) та ТОВ «АРФАН» (постачальник), який зокрема не є платником ПДВ, укладено договір № 19-07 від 19 липня 2021 року, предметом якого є постачання швейної фурнітури в асортименті.

Постачання товару підтверджується специфікацією № 1 до вищевказаного договору поставки № 19-07 від 19 липня 2021 року, де визначений асортимент товару, а саме:

- бейка трикотажна чорна загальною кількістю 50160, 00 м на суму 140448,00 грн.;

- бахрома чорна 15 см, загальною кількістю 16150, 00 м на суму 195415, 00 грн.;

- гумка 5 мм, чорна, загальною кількістю 8550, 00 м на суму 13167,00 грн.;

- гудзики, загальною кількістю 38 000 шт. на суму 95000, 00 грн.;

- нитки, загальною кількістю 9500 котушок на суму 56050 ,00 грн.

Так, за період серпень - жовтень 2021 року постачальником передано, а покупцем прийнято швейну фурнітуру в асортименті, що підтверджується наступними видатковою накладною № 3 від 01 серпня 2021 року на суму 500080, 00 грн.

Оскільки ТОВ «АРФАН» не є платником ПДВ, тому податковий кредит за взаємовідносинами з цим постачальником позивачем не формувався.

Крім того, між ПОГ «ГЛОБАЛЬНА ІНІЦІАТИВА» (покупець) та ТОВ «ЕНТЕР КОНТЕКТЕД» (постачальник) укладено договір № 02/09-21 від 02 вересня 2021 року, предметом якого є постачання товару в асортименті.

Так, ціна та асортимент товару визначається в видаткових накладних та підтверджується податковими накладними:

- видаткова накладна № ТЕ 000000307 від 21.10.2021 року на суму 766281, 52 грн. (з ПДВ);

- податкова накладна № 651 від 21.10.2021 року на суму 766281, 52 грн. (з ПДВ);

- видаткова накладна № ТЕ 000000310 від 21.10.2021 року на суму 1430545,49 грн. (з ПДВ);

- податкова накладна № 654 від 21.10.2021 року на суму 1430545,49 грн. (з ПДВ);

- видаткова накладна № ТЕ 000000313 від 21.10.2021 року на суму518 636, 76 грн. (з ПДВ);

- податкова накладна № 657 від 21.10.2021 року на суму 518 636, 76 грн. (з ПДВ);

Відповідно до п. 3.2. укладеного між сторонами договору товар передається шляхом доставки на склад покупця, за адресою: м. Київ, вулиця Почайнинська, будинок 23, за рахунок та силами постачальника.

Таким чином, ПОГ «ГЛОБАЛЬНА ІНІЦІАТИВА» за період серпень - жовтень 2021 року отримало трикотажне полотно та швацьку фурнітуру за договором № 02/09-21 від 02 вересня 2021 року на загальну суму 2 262 886, 47 грн. без ПДВ, в тому числі за жовтень 2 262 886, 47 без ПДВ.

Також між ПОГ «ГЛОБАЛЬНА ІНІЦІАТИВА» (покупець) та приватним підприємством «ТЕКСТИЛЬ ПРОД» (постачальник) укладено договір № 24/08 від 24 серпня 2021 року, предметом якого є постачання товару в асортименті. Асортимент, кількість та вартість товару зазначена у специфікаціях на кожну партію поставки товару.

Отримання товару підтверджена видатковими та податковими накладними:

за вересень 2021 року:

- видаткова накладна № 84 від 16.09.2021 на суму 990 379,20 грн. (з ПДВ);

- податкова накладна № 84 від 16.09.2021 року на суму 990379,20 грн. (з ПДВ);

- видаткова накладна № 85 від 16.09.2021 на суму 159 693, 36 грн. (з ПДВ);

- податкова накладна № 85 від 16.09.2021 року на суму 159693, 36 грн.(з ПДВ);

Оплата за договором поставки № 24/08 від 19.08.2021 відбулася наступним чином:

- платіжне доручення № 94 від 20.10.2021 року на суму 159 693, 36 грн., в тому числі ПДВ 26 615, 56 грн.;

- платіжне доручення № 98 від 25.10.2021 року на суму 990 379, 20 грн., в тому числі ПДВ 165 063, 20 грн.;

за жовтень 2021 року:

- видаткова накладна № 120 від 16.10.2021 року на суму 961064, 95 грн. (з ПДВ);

- податкова накладна № 120 від 16.10.2021 року на суму 961064, 95 грн.(з ПДВ);

- видаткова накладна № 123 від 16.10.2021 року на суму 780031, 14 грн. (з ПДВ);

- податкова накладна № 123 від 16.10.2021 року на суму 780031, 14 грн. (з ПДВ);

Разом з тим, постачання товару за видатковими накладними № 120 та № 123 від 16 10.2021 року не відбулось, оскільки покупець, відмовився проводити оплату товару, оскільки відповідно до п. 6.2 розділу 6 «ціна та умов розрахунків» вищевказаного договору поставки розрахунки за товар здійснюються покупцем одразу після його отримання. Оскільки позивач відмовився оплачувати товар, то постачальником було прийнято рішення не проводити доставку товару за видатковими накладними № 120 та № 123 від 16 жовтня 2021 року, в зв`язку з не оплатою покупцем товару.

З зазначених підстав, оскільки податкові накладні № 120 та № 123 від 16.10.2021 року не були оплачені, суми по них не були заявлені до податкового кредиту та відшкодування ПДВ.

Відповідно до п. 3 пп. 3.1. договору № 8/09-21 від 07 вересня 2021 року в новій редакції, товар передається шляхом доставки на склад покупця, за адресою: м. Київ, вулиця Почайниньска, будинок 23 за рахунок та силами постачальника.

Крім того, між ПОГ «ГЛОБАЛЬНА ІНІЦІАТИВА» (покупець) з ТОВ «ДЕВЕЛОПБУДШЛЯХ» (постачальник) було укладено договір поставки № 23/08 від 23 серпня 2021 року, предметом якого є постачання товару в асортименті. Асортимент, кількість та вартість товару визначена у специфікаціях на кожну партію поставки товару.

Товар було отримано відповідно до видаткових та податкових накладних:

- видаткова накладна № 107 від 16. 09. 2021 року на суму 412 622,40 грн. (з ПДВ);

- податкова накладна № 6 від 16.09. 2021 року на суму 412 622,40 грн. (з ПДВ);

- видаткова накладна № 117 від 16. 09. 2021 року на суму 470 573,10 грн. (з ПДВ);

- податкова накладна № 102 від 16.09. 2021 року на суму 470 573,10 грн. (з ПДВ);

- видаткова накладна № 118 від 16. 09. 2021 року на суму 483 300, 00 грн. (з ПДВ);

- податкова накладна № 103 від 16.09.2021 року на суму 483 300, 00 грн. (з ПДВ);

- видаткова накладна № 119 від 16. 09. 2021 року на суму 435 975, 24 грн. (з ПДВ);

- податкова накладна № 104 від 16.09.2021 року на суму 435 975, 24 грн. (з ПДВ);

- видаткова накладна № 120 від 16. 09. 2021 року на суму 484 740, 00 грн. (з ПДВ);

- податкова накладна № 105 від 16.09.2021 року на суму 484 740, 00 грн. (з ПДВ);

- видаткова накладна № 121 від 16. 09. 2021 року на суму 484 740, 00 грн. (з ПДВ);

- податкова накладна № 106 від 16. 09. 2021 року на суму 484 740, 00 грн. (з ПДВ);

- видаткова накладна № 122 від 16. 09. 2021 року на суму 466295, 50 грн. (з ПДВ);

- податкова накладна № 107 від 16.09.2021 року на суму 466295, 50 грн. (з ПДВ);

- видаткова накладна № 123 від 16. 09. 2021 року на суму 491635,20 грн. (з ПДВ);

- податкова накладна № 108 від 16. 09. 2021 року на суму 491635,20 грн. (з ПДВ);

- видаткова накладна № 124 від 16. 09. 2021 року на суму 500 414, 40 грн. (з ПДВ);

- податкова накладна № 101 від 16.09.2021 року на суму 500 414, 40 грн. (з ПДВ);

Оплата позивачем здійснена платіжними дорученнями:

- платіжне доручення № 93 від 20.10.2021 року на суму 484 740, 00 грн. (з ПДВ);

- платіжне доручення № 96 від 22.10.2021 року на суму 491635, 20 грн. (з ПДВ);

- платіжне доручення № 97 від 22.10.2021 року на суму 466295, 50 грн. (з ПДВ);

- платіжне доручення № 99 від 26.10.2021 року на суму 435 975, 00 грн. (з ПДВ);

- платіжне доручення № 100 від 26.10.2021 року на суму 484 740, 00 грн. (з ПДВ);

- платіжне доручення № 101 від 28.10.2021 року на суму 470 573, 10 грн. (з ПДВ);

- платіжне доручення № 102 від 28.10.2021 року на суму 483 300, 00 грн. (з ПДВ.

Відповідно до п. 3 пп. 3.1. договору № 23/08-21 від 23 вересня 2021 року товар передається шляхом доставки на склад покупця, за адресою: м. Київ, вулиця Почайниньска, будинок 23 за рахунок та силами постачальника.

Таким чином, позивачем як покупцем за період серпень - жовтень 2021 року отримано товарно - матеріальних цінностей від п`яти контрагентів, а саме: ТОВ «ВОРФОЛК ПРОГРЕС», ТОВ «АРФАН» (не є платником ПДВ), ПП «ТЕКСТИЛЬ ПРОД», ТОВ «ЕНТЕР КОНЕКТЕД», ТОВ «ДЕВЕЛОПБУДШЛЯХ» на загальну суму 14 637 246, 56 грн. без ПДВ, у тому числі:

- від ТОВ «ВОРФОЛК ПРОГРЕС» - 5939 726, 35 грн. без ПДВ;

- від ТОВ «АРФАН» - 500 080, 00 грн. без ПДВ;

- від ПП «ТЕКСТИЛЬ ПРОД» - 2 409 307, 21 грн. без ПДВ;

- від ТОВ «ЕНТЕР КОНЕКТЕД» - 2 262 886, 47 грн. ПДВ;

- від ТОВ «ДЕВЕЛОПБУДШЛЯХ» - 3 525 246, 53 грн. без ПДВ, у тому числі у періодах:

- за серпень 2021 року - 4 477 495 грн. без ПДВ;

- за вересень 2021 року - 5 098 220, 33 грн. без ПДВ;

- за жовтень 2021 року - 5 061 531, 23 грн. без ПДВ.

Відтак, документально підтверджено, що ПОГ «ГЛОБАЛЬНА ІНІЦІАТИВА» в період з серпня по жовтень 2021 року від зазначених вище контрагентів отримано товарно- матеріальних цінностей на суму 14 637 246, 56 грн. без ПДВ.

Стосовно використання у господарській діяльності позивача придбаних ТМЦ суд зазначає наступне.

Між ПОГ «ГЛОБАЛЬНА ІНІЦІАТИВА» (постачальник) та ТОВ «МАТРІКС ПРОДАКШН» (покупець) було укладено договір поставки № 19/07/21 від 19 липня 2021 року, предметом якого є постачання товару постачальником на адресу покупця в кількості і асортименті, визначених в накладних. Ціна товару визначається у видаткових накладних.

Постачання товару договору № 19/07/21 від 19.07.2021 року, підтверджується відповідними специфікаціями:

специфікація №1 від 01.08.2021 року (постачання сценічних костюмів № 3, код товару 6103);

специфікація № 2 від 01.09.2021 року (постачання сценічних костюмів № 6, код товару 6103);

специфікація № 3 від 01.10.2021 року (постачання сценічних костюмів № 7, код товару 6103).

Постачання товару за укладеним договором підтверджується видатковими накладними за період серпень - жовтень 2021 ПОГ «ГЛОБАЛЬНА ІНІЦІАТИВА» як постачальником готової продукції на адресу ТОВ «МАТРІКС ПРОДАКШН» за вказаним вище договором поставки № 19/07/21 від 19 липня 2021 року видатковими та податковими накладними:

за серпень:

- видаткова накладна № 4 від 31.08.2021 року сценічні костюми в кількості 400 шт. на суму 210000, 00 грн.

- податкова накладна №14 від 31.08.2021на суму 210000,00 грн., реєстраційний номер 9267311602;

- видаткова накладна № 5 від 31.08.2021 року сценічні костюми в кількості 700 шт. на суму 367500, 00 грн.

- податкова накладна № 13 від 31.08.2021 року на суму 367500, 00 грн, реєстраційний номер 9267388617;

- видаткова накладна № 6 від 30.08.2021 року сценічні костюми в кількості 700 шт. на суму 367500, 00 грн.

- податкова накладна № 12 від 30.08.2021 року на суму 367500, 00 грн., реєстраційний номер 9267392681;

- видаткова накладна № 7 від 30.08.2021 року сценічні костюми в кількості 700 шт. на суму 367500, 00 грн.

- податкова накладна № 11 від 30.08.2021 року на суму 367500, 00 грн., реєстраційний номер 9267305671;

- видаткова накладна № 8 від 27.08.2021 року сценічні костюми в кількості 700 шт. на суму 367500, 00 грн.

- податкова накладна № 10 від 27.08.2021 року на суму 367500, 00 грн., реєстраційний номер 9267388257;

- видаткова накладна № 9 від 27.08.2021 року сценічні костюми в кількості 700 шт. на суму 367500, 00 грн.

- податкова накладна № 9 від 27.08.2021 року на суму 367500, 00 грн., реєстраційний номер 9267388707;

- видаткова накладна № 10 від 26.08.2021 року сценічні костюми в кількості 700 шт. на суму 367500, 00 грн.

- податкова накладна № 8 від 26.08.2021 року на суму 367500, 00 грн., реєстраційний номер 9267418882;

- видаткова накладна № 11 від 26.08.2021 року сценічні костюми в кількості 700 шт. на суму 367500, 00 грн.

- податкова накладна № 7 від 26.08.2021 року на суму 367500, 00 грн., реєстраційний номер 9267425731;

- видаткова накладна № 12 від 25.08.2021 року сценічні костюми в кількості 700 шт. на суму 367500, 00 грн.

- податкова накладна № 6 від 25.08.2021 року на суму 367500, 00 грн., реєстраційний номер 9267310159;

- видаткова накладна № 13 від 25.08.2021 року сценічні костюми в кількості 700 шт. на суму 367500, 00 грн.;

- податкова накладна № 5 від 25.08.2021 року на суму 367500, 00 грн., реєстраційний номер 9267308537;

- видаткова накладна № 14 від 24.08.2021 року сценічні костюми в кількості 700 шт. на суму 367500, 00 грн.

- податкова накладна № 4 від 24.08.2021 року на суму 367500, 00 грн., реєстраційний номер 9267391652;

- видаткова накладна № 15 від 24.08.2021 року сценічні костюми в кількості 700 шт. на суму 367500, 00 грн.

- податкова накладна № 3 від 24.08.2021 року на суму 367500, 00 грн., реєстраційний номер 9267404176;

- видаткова накладна № 16 від 23.08.2021 року сценічні костюми в кількості 700 шт. на суму 367500, 00 грн.;

- податкова накладна № 2 від 23.08.2021 року на суму 367500, 00 грн., реєстраційний номер 9267313343;

- видаткова накладна № 17 від 23.08.2021 року сценічні костюми в кількості 700 шт. на суму 367500, 00 грн.;

- податкова накладна № 1 від 23.08.2021 року на суму 367500, 00 грн., реєстраційний номер 9267404880;

За вересень:

- видаткова накладна № 18 від 30.09.2021 року сценічні костюми в кількості 10 шт. на суму 46 781, 00 грн.;

- податкова накладна № 25 від 30.09.2021 року на суму 46781, 00 грн., реєстраційний номер 9306560801;

- видаткова накладна № 19 від 30.09.2021 року сценічні костюми в кількості 50 шт. на суму 233905, 00 грн.;

- податкова накладна № 19 від 30.09.2021 року на суму 233905, 00 грн., реєстраційний номер 9306389786;

- видаткова накладна № 20 від 30.09.2021 року сценічні костюми в кількості 50 шт. на суму 233905, 00 грн.;

- податкова накладна № 20 від 30.09.2021 року на суму 233905, 00 грн., реєстраційний номер 9306384962;

- видаткова накладна № 21 від 30.09.2021 року сценічні костюми в кількості 50 шт. на суму 233905, 00 грн.;

- податкова накладна № 21 від 30.09.2021 року на суму 233905, 00 грн., реєстраційний номер 9306408271;

- видаткова накладна № 22 від 30.09.2021 року сценічні костюми в кількості 50 шт. на суму 233905, 00 грн.;

- податкова накладна № 22 від 30.09.2021 року на суму 233905, 00 грн., реєстраційний номер 9306417764;

- видаткова накладна № 23 від 30.09.2021 року сценічні костюми в кількості 50 шт. на суму 233905, 00 грн.;

- податкова накладна № 23 від 30.09.2021 року на суму 233905, 00 грн., реєстраційний номер 9306408316;

- видаткова накладна № 24 від 30.09.2021 року сценічні костюми в кількості 50 шт. на суму 233905, 00 грн.;

- податкова накладна № 24 від 30.09.2021 року на суму 233905, 00 грн., реєстраційний номер 9306437363;

- видаткова накладна № 25 від 29.09.2021 року сценічні костюми в кількості 50 шт. на суму 233905, 00 грн.;

- податкова накладна № 13 від 29.09.2021 року на суму 233905, 00 грн., реєстраційний номер 9306437387;

- видаткова накладна № 26 від 29.09.2021 року сценічні костюми в кількості 50 шт. на суму 233905, 00 грн.;

- податкова накладна № 14 від 29.09.2021 року на суму 233905, 00 грн., реєстраційний номер 9306408788;

- видаткова накладна № 27 від 29.09.2021 року сценічні костюми в кількості 50 шт. на суму 233905, 00 грн.;

- податкова накладна № 18 від 30.09.2021 року на суму 233905, 00 грн., реєстраційний номер 9306442563;

- видаткова накладна № 28 від 29.09.2021 року сценічні костюми в кількості 50 шт. на суму 233905, 00 грн.;

- податкова накладна № 15 від 29.09.2021 року на суму 233905, 00 грн., реєстраційний номер 9306455143;

- видаткова накладна № 29 від 29.09.2021 року сценічні костюми в кількості 50 шт. на суму 233905, 00 грн.;

- податкова накладна № 16 від 29.09.2021 року на суму 233905, 00 грн., реєстраційний номер 9306408288;

- видаткова накладна № 30 від 29.09.2021 року сценічні костюми в кількості 50 шт. на суму 233905, 00 грн.;

- податкова накладна № 17 від 29.09.2021 року на суму 233905, 00 грн., реєстраційний номер 9306429505;

- видаткова накладна № 31 від 28.09.2021 року сценічні костюми в кількості 50 шт. на суму 233905, 00 грн.;

- податкова накладна № 10 від 28.09.2021 року на суму 233905, 00 грн., реєстраційний номер 9306414738;

- видаткова накладна № 32 від 28.09.2021 року сценічні костюми в кількості 50 шт. на суму 233905, 00 грн.;

- податкова накладна № 9 від 28.09.2021 року на суму 233905, 00 грн., реєстраційний номер 9306446420;

- видаткова накладна № 33 від 28.09.2021 року сценічні костюми в кількості 50 шт. на суму 233905, 00 грн.;

- податкова накладна № 8 від 28.09.2021 року на суму 233905, 00 грн., реєстраційний номер 9306397857;

- видаткова накладна № 34 від 28.09.2021 року сценічні костюми в кількості 50 шт. на суму 233905, 00 грн.;

- податкова накладна № 11 від 28.09.2021 року на суму 233905, 00 грн., реєстраційний номер 9306370530;

- видаткова накладна № 35 від 28.09.2021 року сценічні костюми в кількості 50 шт. на суму 233905, 00 грн.;

- податкова накладна № 12 від 29.09.2021 року на суму 233905, 00 грн., реєстраційний номер 9306408274;

- видаткова накладна № 36 від 28.09.2021 року сценічні костюми в кількості 50 шт. на суму 233905, 00 грн.;

- податкова накладна № 7 від 29.09.2021 року на суму 233905, 00 грн., реєстраційний номер 9306442593;

- видаткова накладна № 37 від 27.09.2021 року сценічні костюми в кількості 50 шт. на суму 233905, 00 грн.;

- податкова накладна № 1 від 27.09.2021 року на суму 233905, 00 грн., реєстраційний номер 9306433953;

- видаткова накладна № 38 від 27.09.2021 року сценічні костюми в кількості 50 шт. на суму 233905, 00 грн.;

- податкова накладна № 2 від 27.09.2021 року на суму 233905, 00 грн., реєстраційний номер 9306396980;

- видаткова накладна № 39 від 27.09.2021 року сценічні костюми в кількості 50 шт. на суму 233905, 00 грн.;

- податкова накладна № 3 від 27.09.2021 року на суму 233905, 00 грн., реєстраційний номер 9306359659;

- видаткова накладна № 40 від 27.09.2021 року сценічні костюми в кількості 50 шт. на суму 233905, 00 грн.;

- податкова накладна № 4 від 27.09.2021 року на суму 233905, 00 грн., реєстраційний номер 9306437337;

- видаткова накладна № 41 від 27.09.2021 року сценічні костюми в кількості 50 шт. на суму 233905, 00 грн.;

- податкова накладна № 5 від 27.09.2021 року на суму 233905, 00 грн., реєстраційний номер 9306409783;

- видаткова накладна № 42 від 27.09.2021 року сценічні костюми в кількості 50 шт. на суму 233905, 00 грн.;

- податкова накладна № 6 від 27.09.2021 року на суму 233905, 00 грн., реєстраційний номер 9306338941;

За жовтень 2021 року:

- видаткова накладна № 58 від 22.10.2021 року сценічні костюми в кількості 300 шт. на суму 177 723, 00 грн.;

- податкова накладна № 1 від 22.10.2021 року на суму 177 723, 00 грн., реєстраційний номер 9347912366;

- видаткова накладна № 59 від 22.10.2021 року сценічні костюми в кількості 300 шт. на суму 177 723, 00 грн.;

- податкова накладна № 2 від 22.10.2021 року на суму 177 723, 00 грн., реєстраційний номер 9347887705;

- видаткова накладна № 60 від 22.10.2021 року сценічні костюми в кількості 300 шт. на суму 177 723, 00 грн.;

- податкова накладна № 3 від 22.10.2021 року на суму 177 723, 00 грн., реєстраційний номер 9347919208;

- видаткова накладна № 55 від 25.10.2021 року сценічні костюми в кількості 300 шт. на суму 177 723, 00 грн.;

- податкова накладна № 4 від 25.10.2021 року на суму 177 723, 00 грн., реєстраційний номер 9347863486;

- видаткова накладна № 56 від 25.10.2021 року сценічні костюми в кількості 300 шт. на суму 177 723, 00 грн.;

- податкова накладна № 5 від 25.10.2021 року на суму 177 723, 00 грн., реєстраційний номер 9347935372;

- видаткова накладна № 57 від 25.10.2021 року сценічні костюми в кількості 300 шт. на суму 177 723, 00 грн.;

- податкова накладна № 6 від 25.10.2021 року на суму 177 723, 00 грн., реєстраційний номер 9347896249;

- видаткова накладна № 52 від 26.10.2021 року сценічні костюми в кількості 300 шт. на суму 177 723, 00 грн.;

- податкова накладна № 7 від 26.10.2021 року на суму 177 723, 00 грн., реєстраційний номер 9347935409;

- видаткова накладна № 53 від 26.10.2021 року сценічні костюми в кількості 300 шт. на суму 177 723, 00 грн.;

- податкова накладна № 8 від 26.10.2021 року на суму 177 723, 00 грн., реєстраційний номер 9347931652;

- видаткова накладна № 54 від 26.10.2021 року сценічні костюми в кількості 300 шт. на суму 177 723, 00 грн.;

- податкова накладна № 9 від 26.10.2021 року на суму 177 723, 00 грн., реєстраційний номер 9347924059;

- видаткова накладна № 49 від 27.10.2021 року сценічні костюми в кількості 300 шт. на суму 177 723, 00 грн.;

- податкова накладна № 10 від 27.10.2021 року на суму 177 723, 00 грн., реєстраційний номер 9347917570;

- видаткова накладна № 50 від 27.10.2021 року сценічні костюми в кількості 300 шт. на суму 177 723, 00 грн.;

- податкова накладна № 11 від 27.10.2021 року на суму 177 723, 00 грн., реєстраційний номер 9347935839;

- видаткова накладна № 51 від 27.10.2021 року сценічні костюми в кількості 300 шт. на суму 177 723, 00 грн.;

- податкова накладна № 12 від 27.10.2021 року на суму 177 723, 00 грн., реєстраційний номер 9347887764;

- видаткова накладна № 46 від 28.10.2021 року сценічні костюми в кількості 300 шт. на суму 177 723, 00 грн.;

- податкова накладна № 13 від 28.10.2021 року на суму 177 723, 00 грн., реєстраційний номер 9347938544;

- видаткова накладна № 47 від 28.10.2021 року в кількості 300 шт. на суму 177 723, 00 грн.;

- податкова накладна № 14 від 28.10.2021 року на суму 177 723, 00 грн., реєстраційний номер 9347916522;

- видаткова накладна № 48 від 28.10.2021 року сценічні костюми в кількості 300 шт. на суму 177 723, 00 грн.;

- податкова накладна № 15 від 28.10.2021 року на суму 177 723, 00 грн., реєстраційний номер 9347940579;

- видаткова накладна № 43 від 29.10.2021 року сценічні костюми в кількості 100 шт. на суму 59241,00 грн.;

- податкова накладна № 18 від 29.10.2021 року на суму 59241, 00 грн., реєстраційний номер 9347942811;

- видаткова накладна № 44 від 29.10.2021 року сценічні костюми в кількості 300 шт. на суму 177 723, 00 грн.;

- податкова накладна № 17 від 29.10.2021 року на суму 177 723, 00 грн., реєстраційний номер 9347852325;

- видаткова накладна № 45 від 29.10.2021 року сценічні костюми в кількості 300 шт. на суму 177 723, 00 грн.;

- податкова накладна № 16 від 29.10.2021 року на суму 177 723, 00 грн., реєстраційний номер 9347932845.

ТОВ «МАТРІКС ПРОДАКШН» за поставлені сценічні костюми за період серпень - жовтень 2021 року за укладеним договором поставки № 19/07/21 від 19 липня 2021 року розрахувалося з позивачем згідно платіжних доручень:

- платіжне доручення № 24 від 23.09.2021 року на суму 367500, 00 грн. з призначенням платежу № 19/07/21 від 19.07.2021 р. ;

- платіжне доручення № 25 від 23.09.2021 року на суму 367500, 00 грн. з призначенням платежу № 19/07/21 від 19.07.2021 р. ;

- платіжне доручення № 25 від 24.09.2021 року на суму 367500, 00 грн. з призначенням платежу № 19/07/21 від 19.07.2021 р. ;

- платіжне доручення № 26 від 24.09.2021 року на суму 367500, 00 грн. з призначенням платежу № 19/07/21 від 19.07.2021 р. ;

- платіжне доручення № 27 від 24.09.2021 року на суму 367500, 00 грн. з призначенням платежу № 19/07/21 від 19.07.2021 р. ;

- платіжне доручення № 28 від 22.09.2021 року на суму 210000, 00 грн. з призначенням платежу № 19/07/21 від 19.07.2021 р. ;

- платіжне доручення № 29 від 22.09.2021 року на суму 367500, 00 грн. з призначенням платежу № 19/07/21 від 19.07.2021 р. ;

- платіжне доручення № 30 від 22.09.2021 року на суму 367500, 00 грн. з призначенням платежу № 19/07/21 від 19.07.2021 р. ;

- платіжне доручення № 33 від 22.09.2021 року на суму 367500, 00 грн. з призначенням платежу № 19/07/21 від 19.07.2021 р. ;

- платіжне доручення № 33 від 24.09.2021 року на суму 367500, 00 грн. з призначенням платежу № 19/07/21 від 19.07.2021 р. ;

- платіжне доручення № 34 від 22.09.2021 року на суму 367500, 00 грн. з призначенням платежу № 19/07/21 від 19.07.2021 р. ;

- платіжне доручення № 34 від 24.09.2021 року на суму 367500, 00 грн. з призначенням платежу № 19/07/21 від 19.07.2021 р. ;

- платіжне доручення № 35 від 22.09.2021 року на суму 367500, 00 грн. з призначенням платежу № 19/07/21 від 19.07.2021 р. ;

- платіжне доручення № 35 від 24.09.2021 року на суму 367500, 00 грн. з призначенням платежу № 19/07/21 від 19.07.2021 р. ;

за жовтень 2021 року:

- платіжне доручення № 10 від 21.10.2021 року на суму 233905, 00 грн. з призначенням платежу № 19/07/21 від 19.07.2021 р. ;

- платіжне доручення № 15 від 22.10.2021 року на суму 233905, 00 грн. з призначенням платежу № 19/07/21 від 19.07.2021 р. ;

- платіжне доручення № 16 від 22.10.2021 року на суму 233905, 00 грн. з призначенням платежу № 19/07/21 від 19.07.2021 р. ;

- платіжне доручення № 17 від 22.10.2021 року на суму 233905, 00 грн. з призначенням платежу № 19/07/21 від 19.07.2021 р. ;

- платіжне доручення № 18 від 25.10.2021 року на суму 233905, 00 грн. з призначенням платежу № 19/07/21 від 19.07.2021 р. ;

- платіжне доручення № 19 від 25.10.2021 року на суму 233905, 00 грн. з призначенням платежу № 19/07/21 від 19.07.2021 р. ;

- платіжне доручення № 20 від 25.10.2021 року на суму 233905, 00 грн. з призначенням платежу № 19/07/21 від 19.07.2021 р. ;

- платіжне доручення № 21 від 25.10.2021 року на суму 233905, 00 грн. з призначенням платежу № 19/07/21 від 19.07.2021 р. ;

- платіжне доручення № 29 від 27.10.2021 року на суму 233905, 00 грн. з призначенням платежу № 19/07/21 від 19.07.2021 р. ;

- платіжне доручення № 30 від 27.10.2021 року на суму 233905, 00 грн. з призначенням платежу № 19/07/21 від 19.07.2021 р. ;

- платіжне доручення № 31 від 27.10.2021 року на суму 233905, 00 грн. з призначенням платежу № 19/07/21 від 19.07.2021 р. ;

- платіжне доручення № 32 від 27.10.2021 року на суму 233905, 00 грн. з призначенням платежу № 19/07/21 від 19.07.2021 р. ;

- платіжне доручення № 29 від 27.10.2021 року на суму 233905, 00 грн. з призначенням платежу № 19/07/21 від 19.07.2021 р. ;

- платіжне доручення № 30 від 27.10.2021 року на суму 233905, 00 грн. з призначенням платежу № 19/07/21 від 19.07.2021 р. ;

- платіжне доручення № 31 від 27.10.2021 року на суму 233905, 00 грн. з призначенням платежу № 19/07/21 від 19.07.2021 р. ;

- платіжне доручення № 32 від 27.10.2021 року на суму 233905, 00 грн. з призначенням платежу № 19/07/21 від 19.07.2021 р. ;

- платіжне доручення № 37 від 29.10.2021 року на суму 233905, 00 грн. з призначенням платежу № 19/07/21 від 19.07.2021 р. ;

- платіжне доручення № 38 від 29.10.2021 року на суму 233905, 00 грн. з призначенням платежу № 19/07/21 від 19.07.2021 р. ;

- платіжне доручення № 39 від 29.10.2021 року на суму 233905, 00 грн. з призначенням платежу № 19/07/21 від 19.07.2021 р. ;

- платіжне доручення № 40 від 29.10.2021 року на суму 233905, 00 грн. з призначенням платежу № 19/07/21 від 19.07.2021 р. ;

- платіжне доручення № 38 від 25.10.2021 року на суму 233905, 00 грн. з призначенням платежу № 19/07/21 від 19.07.2021 р. ;

- платіжне доручення № 39 від 20.10.2021 року на суму 233905, 00 грн. з призначенням платежу № 19/07/21 від 19.07.2021 р. ;

- платіжне доручення № 39 від 25.10.2021 року на суму 233905, 00 грн. з призначенням платежу № 19/07/21 від 19.07.2021 р. ;

- платіжне доручення № 40 від 20.10.2021 року на суму 233905, 00 грн. з призначенням платежу № 19/07/21 від 19.07.2021 р. ;

- платіжне доручення № 40 від 25.10.2021 року на суму 233905, 00 грн. з призначенням платежу № 19/07/21 від 19.07.2021 р. ;

- платіжне доручення № 41 від 20.10.2021 року на суму 233905, 00 грн. з призначенням платежу № 19/07/21 від 19.07.2021 р. ;

- платіжне доручення № 41 від 25.10.2021 року на суму 233905, 00 грн. з призначенням платежу № 19/07/21 від 19.07.2021 р. ;

- платіжне доручення № 42 від 21.10.2021 року на суму 233905, 00 грн. з призначенням платежу № 19/07/21 від 19.07.2021 р.

Таким чином, відповідно до видів діяльності позивача за КВЕД з отриманих від п`яти постачальників ТМЦ ним було виготовлено та продано сценічні костюми №№ 3, 6, 7 на адресу ТОВ «МАТРІКС ПРОДАКШН», що підтверджується наведеними вище первинними документами до договору поставки № 19/07/21 від 19 липня 2021 року.

Відповідно до приписів статті 72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Ці дані встановлюються такими засобами:

1) письмовими, речовими і електронними доказами;

2) висновками експертів;

3) показаннями свідків.

Позивачем на підтвердження спірних господарських операцій надано експертний висновок ТОВ «Центр судових експертиз» «Альтернатива» № 14/22 від 10.02.2022 року, який суд приймає у якості доказу.

Стосовно ненадання позивачем на позапланову документальну перевірку документів, як зазначено вище, позивачем видано наказ від 25.02.2022 року № 25/02 про евакуацію первинної бухгалтерської документації ПОГ «ГЛОБАЛЬНА ІНІЦІАТИВА» до міста Львів у зв`язку із постійними обстрілами м. Києва та пошкодженням електромереж.

Як зазначив у письмових поясненнях представник позивача, відповідачем 26 жовтня 2022 року було видано наказ на проведення невиїзної позапланової перевірки з 4 листопада 2022 року терміном на 5 днів включно, тобто до 8 листопада 2022 року включно. Рішення про проведення невиїзної позапланової перевірки прийнято відповідачем, оскільки при здійсненні податківцями виходу за адресою у м. Києві, де знаходився позивач, відповідачем встановлено, що ПОГ «ГЛОБАЛЬНА ІНІЦІАТИВА» відсутнє за своїм зареєстрованим місцезнаходженням.

Таким чином, всі запити відповідача про надання інформації та документів, були надіслані на юридичну адресу позивача в місті Києві, у той час, як підприємство знаходилося у місті Львові, а тому позивач не міг отримати запити про надання документів та пояснень, надіслані засобами поштового зв`язку.

Крім того, можливість отримати позивачем інформацію, зробити копію, отримати поштові відправлення суттєво ускладнювалося погодинним відключенням електроенергії у Києві з 11 жовтня 2022 року, оскільки ДТЕК запровадив графік планового призупинення електропостачання через ракетні удари по місту 10 жовтня 2022 року, якими були пошкоджені об`єкти енергетичної інфраструктури та що є загальновідомою обставиною.

Згідно з ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

З огляду на викладене вище, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення заявлених позивачем вимог про визнання незаконними та скасування податкових повідомлень-рішень Головного управління ДПС у м. Києві №00353510704 від 06.12.2022 за формою «В4» на суму 586762,00 гривень та №00353520704 від 06.12.2022 за формою «В1» на суму 2537465,00 гривень та штрафних санкцій в сумі 634366,25 гривень та зобов`язання внести до Реєстру заяв про повернення бюджетного відшкодування податку на додану вартість необхідні дані по заяві підприємства об`єднання громадян «Глобальна Ініціатива» про повернення суми бюджетного відшкодування у розмірі 2537465,00 гривень, як такої, що є узгодженою.

Порядок визначення суми податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або відшкодуванню з Державного бюджету України (бюджетному відшкодуванню), та строки проведення розрахунків передбачений статтею 200 ПК України.

Відповідно до пп. 200.7.1 п. 200.7 ст. 200 ПК України формування Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування здійснюється на підставі баз даних центрального органу виконавчої влади, що реалізує податкову політику, та центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів.

На підставі п. 200.15 ст. 200 ПК України у разі коли за результатами перевірки сум податку, заявлених до відшкодування, платник податку розпочинає процедуру адміністративного або судового оскарження, контролюючий орган не пізніше наступного робочого дня після отримання відповідного повідомлення від платника або ухвали суду про порушення провадження у справі зобов`язаний внести відповідні дані до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування.

Після закінчення процедури адміністративного оскарження або набрання законної сили рішенням суду контролюючий орган на наступний робочий день після отримання відповідного рішення зобов`язаний внести до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування дані щодо узгодженої суми бюджетного відшкодування платника.

Пунктом 200.12 статті 200 ПК України, зокрема визначено, що узгоджена сума бюджетного відшкодування стає доступною органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, для виконання на наступний операційний день за днем її відображення в Реєстрі заяв про повернення суми бюджетного відшкодування та перераховується органом, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, у строки, передбачені пунктом 200.13 цієї статті, на поточний банківський рахунок платника податку в обслуговуючому банку та/або на бюджетні рахунки для перерахування у рахунок сплати грошових зобов`язань або погашення податкового боргу такого платника податку з інших платежів, що сплачуються до Державного бюджету України.

Вказані приписи статті 200 ПК України цілком узгоджуються з пунктами 6, 7, 12, Порядку ведення реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.01.2017 року № 26.

Відтак, вимога позивача про зобов`язання Головного управління ДПС у м. Києві області внести до Реєстру заяв про повернення бюджетного відшкодування податку на додану вартість даних по заяві підприємства об`єднання громадян «Глобальна Ініціатива» про повернення суми бюджетного відшкодування у розмірі 2537465,00 гривень, як такої, що є узгодженою також підлягає задоволенню.

З зазначених причин, позовні вимоги підлягають задоволенню у спосіб, визначений позивачем.

За вимогами ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

З огляду на викладене, на підставі положень Податкового кодексу України, ст.ст. 2, 17, 77, 90, 139, 242-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позовні вимоги підприємства об`єднання громадян «Глобальна Ініціатива» (84122, Донецька область, м. Слов`янськ, вул. Професійна, буд. 9, код ЄДРПОУ 43963987) до Головного управління ДПС у м. Києві (04116, м. Київ, вул. Шолуденко, буд. 33/19, код ЄДРПОУ ВП 44116011) про визнання незаконними та скасування податкових повідомлень-рішень, зобов`язання вчинити певні дії задовольнити.

Визнати незаконними та скасувати податкові повідомлення-рішення Головного управління ДПС у м. Києві №00353510704 від 06.12.2022 року за формою «В4» на суму 586762,00 гривень та №00353520704 від 06.12.2022 року за формою «В1» на суму 2537465,00 гривень та штрафних санкцій в сумі 634366,25 гривень.

Зобов`язати Головне управління ДПС у м. Києві внести до Реєстру заяв про повернення бюджетного відшкодування податку на додану вартість необхідні дані по заяві підприємства об`єднання громадян «Глобальна Ініціатива» про повернення суми бюджетного відшкодування у розмірі 2537465,00 гривень, як такої, що є узгодженою.

Стягнути з Головного управління ДПС у м. Києві (код ЄДРПОУ ВП 44116011) за рахунок бюджетних асигнувань на користь підприємства об`єднання громадян «Глобальна Ініціатива» (код ЄДРПОУ 43963987) судові витрати з судового збору у розмірі 29524 (двадцять дев`ять тисяч пят`сот двадцять чотири) гривні 00 копійок.

Рішення складено у повному обсязі та підписано 11 вересня 2023 року.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Рішення суду може бути оскаржене безпосередньо до Першого апеляційного адміністративного суду.

Суддя Л.Б. Голубова

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.09.2023
Оприлюднено14.09.2023
Номер документу113398972
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних)

Судовий реєстр по справі —200/2567/23

Ухвала від 05.06.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 20.05.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 16.04.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 12.03.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 21.02.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Блажівська Н.Є.

Постанова від 15.01.2024

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Постанова від 15.01.2024

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 15.01.2024

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 11.01.2024

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 14.12.2023

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні