Рішення
від 11.09.2023 по справі 260/6285/23
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

11 вересня 2023 року м. Ужгород№ 260/6285/23 Закарпатський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Гаврилка С.Є., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "Ковосервіс" до Костринської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області про визнання протиправним та скасування рішення і зобов`язання вчинити дії, -

ВСТАНОВИВ:

24 липня 2023 року до Закарпатського окружного адміністративного суду звернувся з позовом Товариство з обмеженою відповідальністю "Ковосервіс"(88000, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Ш. Петефі, буд. 47, код ЄДРПОУ 19105121) до Костринської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області (89022, Закарпатська область, Великоберезнянський район, с. Кострино, буд. 47, код ЄДРПОУ 04350926), яким просить суд: "1. Відкрити адміністративне провадження за позовною заявою; 2. Визнати незаконним (протиправним) та скасувати рішення 10 сесії 8 скликання Костринської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області № 485 від 24 лютого 2023 р. у відмові у наданні дозволу TOB "Ковосервіс" на розробку технічної документації (дозвіл розроблення проекту землеустрою земельної ділянки для обслуговування виробничих приміщень: для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості) про встановлення (відновлення) меж купленої TOB "Ковосервіс" земельної ділянки в натурі (на місцевості) за адресою: село Кострино, буд. №186 Ужгородського району, Закарпатської області, в частині земельної ділянки, що знаходиться в межах населеного пункту, площею ділянки - 1,0600 га; 3. Зобов`язати Костринську сільську раду Ужгородського району Закарпатської області надати дозвіл TOB "Ковосервіс" на розробку технічної документації (дозвіл розроблення проекту землеустрою земельної ділянки для обслуговування виробничих приміщень: для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості) про встановлення (відновлення) меж купленої TOB "Ковосервіс" земельної ділянки в натурі (на місцевості) за адресою: село Кострино, буд. №186 Ужгородського району, Закарпатської області, в частині земельної ділянки, що знаходиться в межах населеного пункту площею ділянки - 1,0600 га.".

Ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду від 31 липня 2023 року було прийнято дану позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в даній адміністративній справі.

Ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду від 11 вересня 2023 року у задоволенні клопотання представника відповідача про розгляд справи в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін відмовлено.

Позовні вимоги обґрунтовує тим, що у зв`язку з придбанням в 1993 та 1995 роках у власність нерухомого майна в с. Кострино, а також будівництва на спірній земельній ділянці ангару та трансформаторної підстанції. На виконання вказаного рішення Закарпатського окружного адміністративного суду від 21 жовтня 2022 року у справі № 260/2951/22, Костринською сільською радою Ужгородського району Закарпатської області було повторно розглянуто вказане клопотання позивача про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою. Однак, рішенням 10 сесії 8 скликання Костринської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області № 485 від 24 лютого 2023 року було відмовлено у наданні дозволу TOB "Ковосервіс" на розробку технічної документації проекту землеустрою. Таке рішення позивач вважає протиправним, у зв`язку із чим звернувся із даним позовом до суду.

Відповідач надав суду відзив на позовну заяву, відповідно до якого просить відмовити у задоволенні позову в зв`язку з тим, що позивачу було правомірно відмовлено у затвердженні проекту землеустрою відповідно до пункту 27 підпункту 5 Розділу X "Перехідні положення" Земельного кодексу України, під час дії воєнного стану безоплатна передача земель державної, комунальної власності у приватну власність, надання дозволів на розроблення документації із землеустрою з метою такої безоплатної передачі, розроблення такої документації забороняється. Враховуючи те, що позивач звернувся до органу місцевого самоврядування саме в період дії воєнного стану, такому було правомірно відмовлено у задоволенні його клопотання. Звертає увагу суду на безпідставності твердження позивача щодо наявності в нього права власності на спірну земельну ділянку, оскільки таке не підтверджено будь-якими належними доказами. З огляду на що вважає, що спірна земельна ділянка перебуває у комунальній власності.

Відповідно до статті 229 частини 4 КАС України, у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Розглянувши подані сторонами докази, (заслухавши сторони та їх представників) всебічно і повно оцінивши всі фактичні обставини (факти), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, суд встановив наступне.

Судом встановлено, що рішенням Закарпатського окружного адміністративного суду від 21 жовтня 2022 року у справі № 260/2951/22, позовну визнано протиправною бездіяльність Костринської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області щодо не розгляду поданого Товариством з обмеженою відповідальністю "Ковосервіс" клопотання про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою № 34 від 11 липня 2022 року у порядку, встановленому Земельним кодексом України. Зобов`язано Костринську сільську раду Ужгородського району Закарпатської області розглянути в порядку, встановленому Земельним кодексом України, подане Товариством з обмеженою відповідальністю "Ковосервіс" клопотання про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою № 34 від 11 липня 2022 (а.с.а.с. 14-16).

На виконання вказаного рішення суду, 24 лютого 2023 року Костринською сільською радою Ужгородського району Закарпатської області було повторно розглянуто вказане клопотання позивача. Відповідно до відомості за результатами голосування 10-ї сесії 8-го скликання Костринської сільської ради Закарпатської області від 24 лютого 2023 року, за результатами голосування 14 депутатів проголосували проти надання дозволу на розроблення проекту землеустрою Товариству з обмеженою відповідальністю "Ковосервіс", а відтак рішенням № 485 від 24 лютого 2023 року відмовлено позивачу у наданні дозволу на розроблення документації із землеустрою " (а.с.а.с. 12, 13).

Листом від 04 квітня 2023 року № 344 Костринська сільська рада повідомила ТОВ "Ковосервіс" про неможливість розгляду поданої заяви у порядку, встановленому статтею 118 Земельного кодексу України, в умовах дії правового режиму воєнного стану на території України. Так, відповідно до частини 27 пункту 5 Розділу Х Перехідних положень Земельного кодексу України, під час дії воєнного стану безоплатна передача земель державної, комунальної власності у приватну власність, надання дозволів на розроблення документації із землеустрою з метою такої безоплатної передачі, розроблення такої документації забороняється (а.с. 11).

Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.

Конституція України гарантує право власності на землю, яке набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону (стаття 14 частина 2 Конституції України).

Таке право реалізується громадянами та юридичними особами та державою на правових титулах володіння, користування та розпорядження земельними ділянками.

Відповідно до положень статті 143 Конституції України територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування управляють майном, що є в комунальній власності.

Згідно із статтею 144 Конституції України органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов`язковими до виконання на відповідній території.

Відповідно до статті 10 частини 1 Закону України "Про місцеве самоврядування" від 21 травня 1997 року № 280/97-ВР сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.

Відповідно до статті 26 частини 1 пункту 34 Закону України "Про місцеве самоврядування" виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються такі питання як вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.

Згідно із статтею 24 частиною 3 Закону України "Про місцеве самоврядування" органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, а в Автономній Республіці Крим - також нормативно-правовими актами Верховної Ради і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, прийнятими у межах їхньої компетенції.

У відповідності до статті 42 частини 4 пункту 3 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" сільський, селищний, міський голова підписує рішення ради та її виконавчого комітету.

Правовідносини у сфері забезпечення права на землю громадян, юридичних осіб, територіальних громад та держави, раціонального використання та охорони земель регламентуються Земельним кодексом України.

Згідно із статтею 3 частиною 1 Земельного кодексу України (далі - ЗК України) земельні відносини регулюються Конституцією України, цим Кодексом, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.

Порядок набуття права на землю громадянами та юридичними особами регулюється нормами глави 19 ЗК України.

Відповідно до положень статті 116 частини 1 ЗК України, громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результатами аукціону.

Набуття права власності громадянами та юридичними особами на земельні ділянки, на яких розташовані об`єкти, які підлягають приватизації, відбувається в порядку, визначеному частиною першою статті 128 цього Кодексу.

Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування. Земельні ділянки, які перебувають у власності чи користуванні юридичних осіб, передаються у власність чи користування за рішенням органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування лише після припинення права власності чи користування ними в порядку, визначеному законом (стаття 116 частини 2, 5 ЗК України).

Судом встановлено, що рішенням Закарпатського окружного адміністративного суду від 21 жовтня 2022 року у справі № 260/2951/22, визнано протиправною бездіяльність Костринської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області щодо не розгляду поданого Товариством з обмеженою відповідальністю "Ковосервіс" клопотання про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою № 34 від 11 липня 2022 року у порядку, встановленому Земельним кодексом України. Зобов`язано Костринську сільську раду Ужгородського району Закарпатської області розглянути в порядку, встановленому Земельним кодексом України, подане Товариством з обмеженою відповідальністю "Ковосервіс" клопотання про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою № 34 від 11 липня 2022 (а.с.а.с. 14-16).

На виконання вказаного рішення суду, 24 лютого 2023 року Костринською сільською радою Ужгородського району Закарпатської області було повторно розглянуто вказане клопотання позивача. Відповідно до відомості за результатами голосування 10-ї сесії 8-го скликання Костринської сільської ради Закарпатської області від 24 лютого 2023 року, за результатами голосування 14 депутатів проголосували проти надання дозволу на розроблення проекту землеустрою Товариству з обмеженою відповідальністю "Ковосервіс", таким чином рішенням № 485 від 24 лютого 2023 року відмовлено позивачу у наданні дозволу на розроблення документації із землеустрою (а.с.а.с. 12, 13).

Листом від 04 квітня 2023 року № 344 Костринська сільська рада повідомила ТОВ "Ковосервіс" про неможливість розгляду поданої заяви у порядку, встановленому статтею 118 Земельного кодексу України, в умовах дії правового режиму воєнного стану на території України. Так, відповідно до частини 27 пункту 5 Розділу Х Перехідних положень Земельного кодексу України, під час дії воєнного стану безоплатна передача земель державної, комунальної власності у приватну власність, надання дозволів на розроблення документації із землеустрою з метою такої безоплатної передачі, розроблення такої документації забороняється (а.с. 11).

Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні" у зв`язку з військовою агресією російської федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України "Про правовий режим воєнного стану" в Україні введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб.

В подальшому Указом Президента України від 14 березня 2022 року за № 133/2022 на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України "Про правовий режим воєнного стану", внесено часткову зміну статті 1 Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ, та продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 26 березня 2022 року строком на 30 діб.

Указом Президента України від 18 квітня 2022 року № 259/2022 воєнний стан в Україні продовжується з 05:30 год 25 квітня 2022 року строком на 30 діб (тобто до 25 травня).

Відповідно до Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" від 17.05.2022 року № 341/2022, продовжується строк дії воєнного стану в Україні з 05:30 год 25.05.2022 року строком на 90 діб.

Указом Президента України від 12.08.2022 року № 573/2022 воєнний стан в Україні продовжується з 05:30 год 23.08.2022 року строком на 90 діб.

Указом Президента України від 07 листопада 2022 року № 757 воєнний стан в Україні продовжений на 90 днів до 19 лютого 2023 року.

Указом Президента України від 06 лютого 2023 року № 58/2023 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні", яким строк дії воєнного стану в Україні продовжується з 05 години 30 хвилин 19 лютого 2023 року строком на 90 діб.

Указом Президента України від 1 травня 2023 року №254/2023 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні", яким строк дії воєнного стану в Україні продовжується з 05 години 2023 року 30 хвилин 20 травня 2023 року строком на 90 діб.

Указом Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" №451/2023 від 26 липня 2023 року продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 18 серпня 2023 року строком на 90 діб.

Відповідно до статті 1 Закону України "Про правовий режим воєнного стану" воєнний стан це особливий правовий режим, що вводиться в Україні або в окремих її місцевостях у разі збройної агресії чи загрози нападу, небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності та передбачає надання відповідним органам державної влади, військовому командуванню, військовим адміністраціям та органам місцевого самоврядування повноважень, необхідних для відвернення загрози, відсічі збройної агресії та забезпечення національної безпеки, усунення загрози небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності, а також тимчасове, зумовлене загрозою, обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина та прав і законних інтересів юридичних осіб із зазначенням строку дії цих обмежень.

Отже, у зв`язку з військовою агресією російської федерації, з міркувань безпеки було тимчасово призупинене функціонування більшості державних електронних реєстрів, в тому числі - Державного земельного кадастру та Державного реєстру речових прав. А без їх функціонування неможливо набувати у власність та постійне користування земельні ділянки за процедурою, яка передбачена чинним земельним законодавством України. Крім того, в умовах воєнного стану, мають місце і інші фактори, які обумовлюють необхідність запровадження на період воєнного стану особливого, спрощеного порядку доступу до земель для сталого функціонування економіки держави та виробництва сільськогосподарської продукції.

06 квітня 2022 року опубліковано Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо створення умов для забезпечення продовольчої безпеки в умовах воєнного стану" №2145-IX від 24 березня 2022 року, який набув чинності 07 квітня 2022 року.

Вказаним Законом України № 2145-IX від 24.03.2022 року Розділ X "Перехідні положення" Земельного кодексу України доповнено пунктами 27 і 28, які урегульовують більшість питань щодо використання земель для виробництва сільськогосподарської продукції та розміщення відповідної виробничої інфраструктури.

Відтак, Земельний кодекс України містить, зокрема, наступні доповнення на час дії воєнного стану: земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної, комунальної власності можуть надаватися у користування лише для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (пункт 27 підпункт 4 Розділ X "Перехідні положення"); безоплатна передача земель державної, комунальної власності у приватну власність, надання дозволів на розроблення документації із землеустрою з метою такої безоплатної передачі, розроблення такої документації забороняється (пункт 27 підпункт 5 Розділ X "Перехідні положення"); формування земельних ділянок, зазначених у підпункті "а" підпункту 1 цього пункту, крім тих, що передаються в оренду відповідно до підпункту 2 цього пункту, забороняється (пункт 27 підпункт 6 Розділ X "Перехідні положення").

Тобто, Закон України № 2145-IX від 24 березня 2022 року станом на дату подання позивачем відповідної заяви 11 липня 2022 року, встановлює беззаперечну заборону під час дії воєнного стану на вчинення дій стосовно безоплатної передачі земель державної, комунальної власності у приватну власність, надання дозволів на розроблення документації із землеустрою з метою безоплатної передачі та формування земельної ділянки.

Таким чином, до припинення (скасування) воєнного стану в Україні діє встановлена законом заборона на безоплатну передачу у приватну власність земель державної та комунальної власності, на надання уповноваженим органом виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування дозволів на розроблення документації із землеустрою з метою такої безоплатної передачі, а також на розроблення відповідної документації.

Отже, суд зазначає, що станом на час звернення позивача із заявою від 11 липня 2022 року прийняття спірного рішення Земельним кодексом України встановлено додаткову заборону щодо, зокрема, надання дозволів на розроблення документації із землеустрою з метою такої безоплатної передачі, яка зумовлена встановленням воєнного стану в Україні. Тобто у спірній ситуації у відповідача не існує іншої альтернативи як відмовити у наданні дозволу на розроблення документації із землеустрою

Оскільки законодавцем не було встановлено у якій формі зазначена заборона повинна бути виражена під час розгляду спірного питання, то відмова у наданні дозволу на розроблення документації із землеустрою у формі рішення компетентного органу є матеріальним вираженням такої заборони.

Відповідно до статті 2 частини 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

А відтак, рішення Костринської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області № 485 від 24 лютого 2023 року про відмову у наданні дозволу на розроблення документації із землеустрою Товариству з обмеженою відповідальністю "Ковосервіс" відповідає критеріям встановленим статтею 2 частини 2 КАС України та є правомірним, підстав для його скасування суд не вбачає.

Відповідно до статті 9 КАС України розгляд та вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Суд зазначає, що, у відповідача, до припинення (скасування) воєнного стану в Україні, фактично існує заборона, що стосується прийняття позитивного рішення щодо надання дозволу на розроблення документації із землеустрою позивачу, зокрема щодо правовідносин що виникли між сторонами на підставі заяви від 11 липня 2022 року.

А відтак, суд приходить до висновку про існування обставин, на час ухвалення даного рішення суду, що унеможливлюють виконання відповідачем рішення суду в зобов`язальній частині.

Згідно вимог статті 77 частини 1 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до статті 77 частини 2 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідно до статті 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

За вказаних обставин, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку про необхідність відмови у задоволенні позовної заяви.

Керуючись статтями 378, 242-246 КАС України, суд,

УХВАЛИВ:

У задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Ковосервіс"(88000, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Ш. Петефі, буд. 47, код ЄДРПОУ 19105121) до Костринської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області (89022, Закарпатська область, Великоберезнянський район, с. Кострино, буд. 47, код ЄДРПОУ 04350926) про визнання протиправним рішення та зобов`язання вчинити дії відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції.

СуддяС.Є. Гаврилко

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.09.2023
Оприлюднено14.09.2023
Номер документу113399377
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них з питань здійснення публічно-владних управлінських функцій з розпорядження земельними ділянками

Судовий реєстр по справі —260/6285/23

Постанова від 09.02.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Ухвала від 15.01.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Ухвала від 13.11.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Ухвала від 13.11.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Ухвала від 24.10.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Ухвала від 11.09.2023

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Гаврилко С.Є.

Рішення від 11.09.2023

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Гаврилко С.Є.

Ухвала від 31.07.2023

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Гаврилко С.Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні