УКРАЇНА
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49027
E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63
УХВАЛА
про відкриття провадження
у справі про банкрутство
13.09.2023м. ДніпроСправа № 904/4801/23
За заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "ПЕРЛИНА БУРНАСУ", Одеська обл., Татарбунарський район, с. Базар`янка
до боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "СІГМА ТАУН" (49038, м. Дніпро, вул. Вокзальна, буд. 5, код ЄДРПОУ 43435128)
про визнання банкрутом
Суддя Соловйова А.Є.
Секретар судового засідання Фітісова Д.В.
Представники:
від Товариства з обмеженою відповідальністю "ПЕРЛИНА БУРНАСУ": Корсуновський П.Ю., ордер серія АЕ №1223606 від 12.09.2023
від Товариства з обмеженою відповідальністю "СІГМА ТАУН": не з`явився
арбітражний керуючий: Надтока О.В., посвідчення №1999 від 18.12.2019
СУТЬ СПРАВИ:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЕРЛИНА БУРНАСУ" звернулось до Господарського суду Дніпропетровської області із заявою про порушення провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "СІГМА ТАУН" (49038, м. Дніпро, вул. Вокзальна, буд. 5, код ЄДРПОУ 43435128).
Ухвалою суду від 05.09.2023 прийнято заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "ПЕРЛИНА БУРНАСУ" про відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "СІГМА ТАУН" (49038, м. Дніпро, вул. Вокзальна, буд. 5, код ЄДРПОУ 43435128) до розгляду в підготовчому засіданні, яке призначене на 13.09.2023 о 11:15 год. Зобов`язано боржника до дати проведення підготовчого засідання надати до господарського суду відзив на заяву кредитора, докази в обґрунтування заперечень, докази щодо відсутності спору про право по вимогах, заявлених кредитором, баланс на останню звітну дату, докази оплати заборгованості, копію статуту.
У підготовче засідання, призначене на 13.09.2023, з`явився представник заявника та арбітражний керуючий Надтока О.В.
Представник ТОВ "ПЕРЛИНА БУРНАСУ" підтримав подану заяву про відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "СІГМА ТАУН".
Товариство з обмеженою відповідальністю "СІГМА ТАУН" правом на подання відзиву не скористалось.
Відповідно до частини 4 ст.36 Кодексу України з процедур банкрутства відсутність відзиву на заяву про відкриття провадження у справі не перешкоджає провадженню у справі.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши учасників справи, господарський суд
ВСТАНОВИВ:
1. 03.09.2020 між ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нова назва ТОВ "СІГМА ТАУН"), як постачальником, та ТОВ "ПЕРЛИНА БУРНАСУ", як покупцем був укладений договір поставки № 0309/1.
За змістом п. 1.1 договору поставки № 0309/1 від 03.09.2020, Постачальник зобов`язується в порядку та на умовах, визначених цим Договором, передати у власність Покупця Товар, а Покупець зобов`язується прийнята та оплатити його в кількості, в строк, асортименту та найменуванню, відповідно до узгодженої Сторонами Специфікації. Найменування Товару: засоби захисту рослин, мінеральні добрива (п. 1.2 договору поставки № 0309/1 від 03.09.2020).
Відповідно до п.п. 1.3, 1.4 договору поставки № 0309/1 від 03.09.2020, конкретні асортимент, ціна та кількість Товару вказуються в Специфікаціях.
Загальна кількість Товару, поставленого по цьому договору, відповідає усій кількості Товару, що був поставлений протягом дії цього договору, і підтверджуєте накладними та іншими товаросупроводжувальними документами.
Ціна та асортимент Товару визначаються в Додаткових угодах (Специфікаціях), я є невід`ємною частиною Договору (п. 3.1 договору поставки №0309/1 від 03.09.2020).
Ціна кожного найменування Товару, його марки, виду, сорту, одиниці виміру, також загальна вартість кожної партії Товару вказується в Специфікації (Додатку) / Договору. Ціна і загальна вартість кожної партії Товару, встановлюється в національній валюті України - гривні у Специфікації (Додатку) (п.п. 3.5,3.6 договору поставки № 0309/1 від 03.09.2020).
Відповідно до п. 3.8 договору поставки № 0309/1 від 03.09.2020, розрахунки за Товар здійснюються відповідно до умов, передбачених Сторонами Договору у Специфікації (Додатку).
За змістом п. 7.1 договору поставки № 0309/1 від 03.09.2020 в редакції Додаткової угоди від 01.01.2021 до договору поставки № 0309/1 від 03.09.2020, даний Договір набуває чинності з моменту його підписання обома Сторонами та скріплення печатками Сторін (за наявності). Строк дії Договору закінчується 31 грудня 2022 року. Закінчення строку дії цього Договору не тягне за собою припинення зобов`язань щодо розрахунків за Договором, не звільняє Сторони від необхідності належного їх виконання та від відповідальності за іхнє неналежне виконання.
17.09.2020 сторони уклали Специфікацію № 1 до договору поставки № 0309/1 від 03.09.2020 (копія додається), за якою відповідно до умов Договору поставки Постачальник продає, а Покупець придбає наступну продукцію па загальну суму з ПДВ - 900 000,00 грн (дев`ятсот тисяч гривень 00 коп.):
1. Фунгіцид "Принцип 9% КЕ" у кількості 600 л на суму 510 000,00 грн;
2. Фунгіцид "Антракол 70% з.п." у кількості 500 кг на суму 261 300,00 грн;
3. Фунгіцид "Купросил" у кількості 990 л на суму 128 700,00 грн.
Відповідно до п. 2 Специфікації № 1 до договору поставки № 0309/1 від 03.09.2020, Покупець здійснює передплату 100 % вартості Товару, вказаної у п. 1 цієї Специфікації, не пізніше 01.10.2020 шляхом: перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
З метою виконання власних зобов`язань, передбачених п.п. 3.8 договору поставки № 0309/1 від 03.09.2020 та п. 2 Специфікації № 1 до договору поставки № 0309/1 від 03.09.2020, ТОВ "ПЕРЛИНА БУРНАСУ" 18.09.2020 перерахувало на поточний рахунок ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нова назва - ТОВ "СІГМА ТАУН") передплату у розмірі 100% вартості товару, узгодженого у п. 1 Специфікації № 1, загальною вартістю 900 000,00 грн (дев`ятсот тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 150 000,00 грн, що підтверджуєтеся платіжним дорученням № 76 від 18.09.2020 та податковою накладною № 13 від 18.09.2020.
23.09.2020 сторони уклали Специфікацію № 2 до договору поставки № 0309/1 від 03.09.2020 (копія додається), за якою відповідно до умов Договору поставки Постачальник продає, а Покупець придбає наступну продукцію на загальну суму з ПДВ - 2 970 290,00 грн (два мільйони дев`ятсот сімдесят тисяч двісті дев`яносто гривень 00 коп.):
1. Сильвет Голд ПАР у кількості 180 л на суму 387 900,00 грн;
2. Гербіцид "Люмакс 537,5 5Е" у кількості 1 200 л на суму 798 000,00 грн;
3. Фунгіцид "Талендо Екстра 24% к.е." у кількості 400 л на суму 1 100 000,00 грн;
4. Фунгіцид "Косайд 2000 в.г." у кількості 1 300 кг на суму 617 500,00 грн;
5. Фунгіцид "Шавит Ф 71,5% з.п." у кількості 100 кг на суму 66 890,00 грн.
Відповідно до п. 2 Специфікації № 2 до договору поставки № 0309/1 від 03.09.2020, Покупець здійснює передплату 100 % вартості Товару, вказаної у п. 1 цієї Специфікації, не пізніше 07.10.2020 шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника..
Поставка товару здійснюєтеся за письмовою вимогою покупця не пізніше 30.09.2021 (п. З Специфікації № 2).
З метою виконання власних зобов`язань, передбачених п.п. 3.8 договору поставки № 0309/1 від 03.09.2020 та п. 2 Специфікації № 2 до договору поставки № 0309/1 від 03.09.2020, ТОВ "ПЕРЛИНА БУРНАСУ" 23.09.2020 перерахувало на поточний рахунок ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нова назва - ТОВ "СІГМА ТАУН") передплату у розмірі 100% вартості товару, узгодженого у п. 1 Специфікації № 2, загальною вартістю 2 970 290,00 грн (два мільйони дев`ятсот сімдесят тисяч двісті дев`яносто гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 495.048,33 грн, що підтверджується платіжним дорученням № 79 від 23.09.2020 та податковою накладною № 14 від 23.09.2020 (копії додаються).
19.10.2020 сторони уклали Специфікацію № 3 до договору поставки № 0309/1 від 03.09.2020 (копія додається), за якою відповідно до умов Договору поставки Постачальник продає, а Покупець придбає наступну продукцію на загальну суму з ПДВ -1 000 000,00 грн (один мільйон гривень 00 коп.):
1. Фунгіцид "Принцип 9% КЕ" у кількості 600 л па суму 510 000,00 грн;
2. Фунгіцид "Антракол 70% з.п." у кількості 500 кг на суму 261 300,00 грн;
3. Фунгіцид "Купросил" у кількості 1 750,01 л на суму 228 700,00 грн.
Відповідно до п. 2 Специфікації № 3 до договору поставки № 0309/1 від 03.09.2020, Покупець здійснює передплату 100 % вартості Товару, вказаної у п. 1 цієї Специфікації, не пізніше 19.10.2021 шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
Поставка товару здійснюється за письмовою вимогою покупця не пізніше 31.10.2022 (п. 3 Специфікації № 3).
З метою виконання власних зобов`язань, передбачених п.п. 3.8 договору поставки No 0309/1 від 03.09.2020 та п. 2 Специфікації № 3 до договору поставки № 0309/1 від 03.09.2020, ТОВ "ПЕРЛИНА БУРНАСУ" 19.10.2021 перерахувало на поточний рахунок ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нова назва - ТОВ "СІГМА ТАУН") передплату у розмірі 100% вартості товару, узгодженого у п. 1 Специфікації № 3, загальною вартістю 1 000 000,00 грн (один мільйон гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 166 666,67 грн, що підтверджуєтеся платіжного інструкцією в національній валюті №24 від 19.10.2021 та податковою накладною № 2 від 19.10.2021.
Таким чином, ТОВ "ПЕРЛИНА БУРНАСУ" як покупцем за договором поставки № 0309/1 від 03.09.2020 було належним чином та в повному обсязі виконано власні зобов`язання з перерахування на користь ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нова назва - ТОВ "СІГМА ТАУН") як постачальника попередньої оплати за обумовлений договором та специфікаціями до нього товар у загальному розмірі 4 870 290,00 грн (чотири мільйони вісімсот сімдесят тисяч двісті дев`яносто гривень 00 коп.).
Проте ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нова назва - ТОВ "СІГМА ТАУН") зустрічного виконання власних зобов`язань не здійснило і жодний із товарів, передбачених у специфікаціях до договору поставки № 0309/1 від 03.09.2020, на користь ТОВ "ПЕРЛИНА БУРНАСУ" - не поставило. Тому заборгованість ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нова назва - ТОВ "СІГМА ТАУН") перед ТОВ "ПЕРЛИНА БУРНАСУ" за договором поставки № 0309/1 від 03.09.2020 становить 4 870 290,00 грн (чотири мільйони вісімсот сімдесят тисяч двісті дев`яносто гривень 00 коп.), що відповідає сумі попередньої оплати за товар, поставку якого ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нова назва - ТОВ "СІГМА ТАУН") у встановлені договором строки на користе ТОВ "ПЕРЛИНА БУРНАСУ" не здійснило.
2. 10.09.2020 між ТОВ "ПЕРЛИНА БУРНАСУ" як постачальником та ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нова назва - ТОВ "СІГМА ТАУН") як покупцем було укладено договір поставки № 10/09/20-В, за змістом п. 1.1 якого Постачальник зобов`язуєтеся передати у власнісгь Покупця виноград свіжий технічний (надалі - Товар), а Покупець зобов`язуєтеся прийняти та оплатити його на умовах, передбачених цим Договором.
Найменування, кількість, ціна Товару зазначаються у видаткових накладних (п. 1.2 договору поставки № 10/09/20-В від 10.09.2020).
Поставка Товару здійснюється партіями. Партією вважаєтеся кількість Товару, що оформлюєтеся однією видатковою накладною (п. 2.2 договору поставки № 10/09/20-В від 10.09.2020).
Згідно з п. 2.3 договору поставки № 10/09/20-В від 10.09.2020, строки поставки Товару - з 10.09.2020 по 30.11.2020.
За п.п. 3.1-3.3 договору поставки № 10/09/20-В від 10.09.2020, ціна Договору відповідає загальній ціні Товару, який поставлений на умовах даного Договору.
Оплата поставленого Товару здійснюєтеся не пізніше "31" грудня 2021 року.
Датою здійснення Покупцем оплати Товару, що поставляється, є дата зарахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
Покупець зобов`язаний прийнята переданий Постачальником Товар : сплатити за нього згідно умов Договору (п. 4.2.1 договору поставки № 10/09/20-В в 10.09.2020).
Відповідно до п. 7.4 договору поставки № 10/09/20-В від 10.09.2020, у випадках, і передбачених Договором, Сторони керуються діючим законодавством України.
Так, на виконання власних зобов`язань за договором поставки № 10/09/20-В в 10.09.2020 ТОВ "ПЕРЛИНА БУРНАСУ" як постачальник здійснило поставки товару, а саме винограду суміш білих сортів:
1. у кількості 21 270 кг на суму 63 810,00 грн, у тому числі ПДВ 10 635,00 грн, що підтверджується видатковою накладною № 1 від 23.09.2020, товарно-транспортною накладною № 1 від 23.09.2020 та податковою накладною № 1/2 від 23.09.2020;
2. у кількості 22 640 кг на суму 67 920,00 грн, у тому числі ПДВ 11 320,00 грн, що підтверджується видатковою накладною № 2 від 23.09.2020, товарно-транспортною накладною № 2 від 23.09.2020 та податковою накладною № 2/2 від 23.09.2020;
3. у кількості 22 960 кг на суму 68 880,00 грн, у тому числі ПДВ 11 480,00 грн, що підтверджується видатковою накладною № 3 від 23.09.2020, товарно-транспортною накладною № 3 від 23.09.2020 та податковою накладною № 3/2 від 23.09.2020;
Щодо здійснених поставок ТОВ "ПЕРЛИНА ВУРНАСУ" як постачальником було виставлено в адресу ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нова назва - ТОВ "СІГМА ТАУН") як покупцю рахунок на оплату № 1 від 23.09.2020 товару (виноград суміш білих сортів) у кількості і 870 кг на загальну суму 200 610,00 грн, у тому числі ПДВ 33 435,00 грн (копія додається).
4. у кількості 20 390 кг на суму 61 170,00 грн, у тому числі ПДВ 10 195,00 грн, що підтверджується видатковою накладною № 4 від 24.09.2020, товарно-транспортною накладною № 4 від 24.09.2020 та податковою накладною № 4/2 від 24.09.2020;
5. у кількості 23 060 кг на суму 69 180,00 грн, у тому числі ПДВ 11 530,00 грн, що підтверджується видатковою накладною № 5 від 24.09.2020, товарно-транспортною накладною № 5 від 24.09.2020 та податковою накладною № 5/2 від 24.09.2020;
6. у кількості 22 760 кг на суму 68 280,00 грн, у тому числі ПДВ 11 380,00 грн, що підтверджується видатковою накладною № 6 від 24.09.2020, товарно-транспортною накладною № 6 від 24.09.2020 та податковою накладною № 6/2 від 24.09.2020.
Щодо здійснених поставок ТОВ "ПЕРЛИНА БУРНАСУ" як постачальником буї виставлено в адресу ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нова назва - ТОВ "СІГМА ТАУН") як покупи рахунок на оплату № 2 від 24.09.2020 товару (виноград суміш білих сортів) у кількості (210 кг на загальну суму 198 63.0,00 грн, у тому числі ПДВ 33 105,00 грн.
7. у кількості 23 310 кг на суму 69 930,00 грн, у тому числі ПДВ 11 655,00 грн, що підтверджується видатковою накладною № 7 від 25.09.2020, товарно-транспортною накладною № 7 від 25.09.2020 та податковою накладною № 7/2 від 25.09.2020;
8. у кількості 21 840 кг на суму 65 520,00 грн, у тому числі ПДВ 10 920,00 грн, що підтверджуєтеся видатковою накладною № 8 від 25.09.2020, товарно-транспортною накладною № 8 від 25.09.2020 та податковою накладною № 8/2 від 25.09.2020;
9. у кількості 22 350 кг на суму 67 050,00 грн, у тому числі ПДВ 11 175,00 грн, що підтверджується видатковою накладною № 9 від 25.09.2020, товарно-транспортною накладною № 9 від 25.09.2020 та податковою накладною № 9/2 від 25.09.2020.
Щодо здійснених поставок ТОВ "ПЕРЛИНА БУРНАСУ" як постачальником було виставлено в адресу ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нова назва - ТОВ "СІГМА ТАуН") як покупцю рахунок на оплату № 3 від 25.09.2020 товару (виноград суміш білих сортів) у кількості 67 500 кг на загальну суму 202 500,00 грн, у тому числі ПДВ 33 750,00 грн.
10. у кількості 21 650 кг на суму 64 950,00 грн, у тому числі ПДВ 10 825,00 грн, що підтверджуєтеся видатковою накладною № 10 від 26.09.2020, товарно-транспортною накладною № 10 від 26.09.2020 та податковою накладною № 10/2 від 26.09.2020;
11. у кількості 23 210 кг на суму 69 630,00 грн, у тому числі ПДВ 11 605,00 грн, що підтверджуєтеся видатковою накладною № 11 від 26.09.2020, товарно-транспортною накладною № 11 від 26.09.2020 та податковою накладною № 11/2 від 26.09.2020;
12. у кількості 22 810 кг на суму 68 430,00 грн, у тому числі ПДВ 11 405,00 грн, що підтверджуєтеся видатковою накладною № 12 від 26.09.2020, товарно-транспортного накладною № 12 від 26.09.2020 та податковою накладною № 12/2 від 26.09.2020.
Щодо здійснених поставок ТОВ "ПЕРЛИНА БУРНАСУ" як постачальником було виставлено в адресу ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нова назва - ТОВ "СІГМА ТАУН") як покупцю рахунок на оплату № 4 від 26.09.2020 товару (виноград суміш білих сортів) у кількості 67 670 кг на загальну суму 203 010,00 грн, у тому числі ПДВ 33 835,00 грн (копія додається).
Товар за усіма вищезазначеними поставками був прийнятий уповноваженим представником ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нова назва - ТОВ "СІГМА ТАУН") директором Фроловою О.В., що діяла на підставі довіреності № 9 від 22.09.2020 на отримання від ТОВ "ПЕРЛИНА БУРНАСУ" цінностей за договором № 10/09/20-В від 10.09.2020, дійсної до 01.10.2020, тобто протягом строку, під час якого здійснювались поставки обумовленого договором поставки № 10/09/20-В від 10.09.2020 товару. Увесь поставлений товар був прийнятий ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нова назва - ТОВ "СІГМА ТАУН") без жодних зауважень, що підтверджується підписом уповноваженого представника покупця на всіх видаткових та товарно-транспортних накладних й засвідчено печаткою ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нова назва - ТОВ "СІГМА ТАУН").
Таким чином, ТОВ "ПЕРЛИНА БУРНАСУ" як постачальником належним чином та у встановлені п. 2.3 договору поставки № 10/09/20-В від 10.09.2020 строки було виконано власні зобов`язання за договором та поставлено ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нова назва - ТОВ "СІГМА ТАУН") обумовлений договором товар на загальну суму 804 750,00 грн (вісімсот чотири тисячі сімсот п`ятдесят гривень 00 коп.).
Проте ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нова назва - ТОВ "СІГМА ТАУН") не виконало власних зобов`язань за договором поставки № 10/09/20-В від 10.09.2020, оскільки жодних оплат поставленого за договором поставки № 10/09/20-В від 10.09.2020 товару ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нова назва - ТОВ "СІГМА ТАУН") на користь ТОВ "ПЕРЛИНА БУРНАСУ" - не здійснило. Тому заборгованість ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нова назва - ТОВ "СІГМА ТАУН") перед ТОВ "ПЕРЛИНА БУРНАСУ" за договором поставки № 10/09/20-В від 10.09.2020 становить 804 750,00 грн (вісімсот чотири тисячі сімсот п`ятдесят гривень 00 коп.).
3. 01.10.2021 між ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нова назва - ТОВ "СІГМА ТАУН") (код ЄДРПОУ 43435128) як постачальником та ТОВ "ПЕРЛИНА БУРНАСУ" (код ЄДРПОУ 33064946) як покупцем було укладено договір поставки № 0110/21 (копія додаються).
За змістом п. 1.1 договору поставки № 0110/21 від 01.10.2021, Постачальник зобов`язується в порядку та на умовах, визначених цим Договором, передати у власність Покупця Товар, а Покупець зобов`язується прийняти та оплатити його в кількості, в строк, асортименту та найменуванню, відповідно до узгодженої Сторонами Специфікації.
Найменування Товару: нітроамофоска (п. 1.2 договору поставки № 0110/21 від 01.10.2021).
Відповідно до п.п. 1.3,1.4 договору поставки № 0110/21 від 01.10.2021, конкретний асортимент, ціна та кількість Товару вказуються в Специфікаціях.
Загальна кількість Товару, поставленого по цьому договору, відповідає усій кількості Товару, що був поставлений протягом дії цього договору, і підтверджується накладними та іншими товаросупроводжувальними документами.
Ціна та асортимент Товару визначаються в Додаткових угодах (Специфікаціях), які є невід`ємною частиною Договору на умовах попередньої оплати (п. 3.1 договору поставки № 0110/21 від 01.10.2021).
Ціна кожного найменування Товару, його марки, виду, сорту, одиниці виміру, а також загальна вартість кожної партії Товару вказуєтеся в Специфікації (Додатку) до Договору. Ціна і загальна вартість кожної партії Товару, встановлюєтеся в національній валюті України - гривні у Специфікації (Додатку) (п.п. 3.5,3.6 договору поставки № 0110/21 від 01.10.2021).
Відповідно до п. 3.8 договору поставки № 0110/21 від 01.10.2021, розрахунки за Товар здійснюються шляхом здійснення попередньої оплати 100%.
За змістом п. 7.1 договору поставки № 0110/21 від 01.10.2021, даний Договір набуває чинності з моменту його підписання обома Сторонами та скріплення печатками Сторін (за наявності). Строк дії Договору закінчується 31 грудня 2022 року. Закінчення строку дії цього Договору не тягне за собою припинення зобов`язань щодо розрахунків за Договором, не звільняє Сторони від необхідності належного їх виконання та від відповідальності за їхнє неналежне виконання.
18.10.2021 сторони уклали Специфікацію № 1 до договору поставки № 0110/21 від 01.10.2021 (копія додається), за якою відповідно до умов Договору поставки Постачальник продає, а Покупець придбає товар, а саме Нітроамофоска у кількості 40 000 кг на загальну суму 1 000 000,00 грн, у тому числі ПДВ 166 666,67 грн.
Відповідно до п. 2 Специфікації № 1 до договору поставки № 0110/21 від 01.10.2021, Покупець здійснює передплату 100 % вартості Товару, вказаної у п. 1 цієї Специфікації шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
Поставка товару здійснюєтеся за письмовою вимогою покупця не пізніше 31.10.2022 (п. З Специфікації № 1).
З метою виконання власних зобов`язань, передбачених п.п. 3.8 договору поставки № 0110/21 від 01.10.2021 та п. 2 Специфікації № 1 до договору поставки № 0110/21 від 01.10.2021, ТОВ "ПЕРЛИНА БУРНАСУ" 18.10.2021 перерахувало на поточний рахунок ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нова назва - ТОВ "СІГМА ТАУН") передплату у розмірі 100% вартості товару, узгодженого у п. 1 Специфікації № 1, загальною вартістю 1 000 000,00 грн (один мільйон гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 166 666,67 грн, що підтверджуєтеся платіжною інструкцією в національній валюті № 21 від 18.10.2021 та податковою накладною № 1 від 18.10.2021 (копії додаються).
19.10.2021 сторони уклали Специфікацію № 2 до договору поставки № 0110/21 від 01.10.2021 (копія додається), за якою відповідно до умов Договору поставки Постачальник продає, а Покупець придбає товар, а саме Нітроамофоска у кількості 40 000 кг на загальну суму 1 000 000,00 грн, у тому числі ПДВ 166 666,67 гри.
Відповідно до п. 2 Специфікації № 2 до договору поставки № 0110/21 від 01.10.2021, Покупець здійснює передплату 100 % вартості Товару, вказаної у п. 1 цієї Специфікації шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
Поставка товару здійснюється за письмовою вимогою покупця не пізніше 31.10.2022 (п. З Специфікації № 2).
З метою виконання власних зобов`язань, передбачених п.п. 3.8 договору поставки № 0110/21 від 01.10.2021 та п. 2 Специфікації № 2 до договору поставки № 0110/21 від 01.10.2021, ТОВ "ПЕРЛИНА БУРНАСУ" 19.10.2021 перерахувало на поточний рахунок ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нова назва - ТОВ "СІГМА ТАУН") передплачу у розмірі 100% вартості товару, узгодженого у п. 1 Специфікації № 2, загальною вартістю 1 000 000,00 грн (один мільйон гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 166 666,67 грн, що підтверджується платіжною інструкцією в національній валюті № 23 від 19.10.2021 та податковою накладною № 1 від 19.10.2021 (копії додаються).
19.10.2021 сторони уклали Специфікацію № 3 до договору поставки № 0110/21 від 01.10.2021 (копія додається), за якою відповідно до умов Договору поставки Постачальник продає, а Покупець придбає товар, а саме Нітроамофоска у кількості 40 000 кг на загальну суму 1 000 000,00 грн, у тому числі ПДВ 166 666,67 грн.
Відповідно до п. 2 Специфікації No 1 до договору поставки № 0110/21 від 01.10.2021, Покупець здійснює передплату 100 % вартості Товару, вказаної у п. 1 цієї Специфікації шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
Поставка товару здійснюється за письмовою вимогою покупця не пізніше 31.10.2022 (п. 3 Специфікації № 3).
З метою виконання власних зобов`язань, передбачених п.п. 3.8 договору поставки № 0110/21 від 01.10.2021 та п. 2 Специфікації № 3 до договору поставки № 0110/21 від 01.10.2021, ТОВ "ПЕРЛИНА БУРНАСУ" 21.10.2021 перерахувало на поточний рахунок ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нова назва - ТОВ "СІГМА ТАуН") передплату у розмірі 100% вартості товару, узгодженого у п. 1 Специфікації № 3, загальною вартістю 1 000 000,00 грн (один мільйон гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 166 666,67 грн, що підтверджується платіжною інструкцією в національній валюті № 26 від 21.10.2021 та податковою накладною № 1 від 21.10.2021 (копії додаються).
Таким чином, ТОВ "ПЕРЛИНА БУРНАСУ" як покупцем за договором поставки № 0110/21 від 01.10.2021 було належним чином та в повному обсязі виконано власні зобов`язання з перерахування на користь ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нова назва - ТОВ "СІГМА ТАуН") як постачальника попередньої оплати за обумовлений договором та специфікаціями до нього товар у загальному розмірі 3 000 000,00 грн (три мільйони гривень 00 коп.).
Проте ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нова назва - ТОВ "СІГМА ТАУН") зустрічного виконання власних зобов`язань не здійснило і обумовлений договором поставки № 0110/21 від 01.10.2021 та специфікаціями до нього товар, на користь ТОВ "ПЕРЛИНА БУРНАСУ" не поставило. Тому заборгованість ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нова назва - ТОВ "СІГМА ТАУН") перед ТОВ "ПЕРЛИНА БУРНАСУ" за договором поставки № 0110/21 від 01.10.2021 становить 3 000 000,00 грн (три мільйони гривень 00 коп.), що відповідає сумі попередньої оплати за товар, поставку якого ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нова назва - ТОВ "СІГМА ТАУН") у встановлені договором строки на користь ТОВ "ПЕРЛИНА БУРНАСУ" не здійснило.
З урахуванням вищевикладеного, загальний розмір кредиторських вимог ТОВ "ПЕРЛИНА БУРНАСУ" до ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нова назва - ТОВ "СІГМА ТАУН") за договором поставки №° 0309/1 від 03.09.2020, договором поставки № 10/09/20-В від10.09.2020 та договором поставки No 0110/21 від 01.10.2021 становить 8 675 040,00 грн (вісім мільйонів шістсот сімдесят п`ять тисяч сорок гривень 00 коп.).
Відповідно до ч. 1 ст. 193 ГК України, суб`єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов`язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов`язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться.
До виконання господарських договорів застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом.
За змістом ч. 1 ст. 526 ЦК України, зобов`язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.
Одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом (ст. 525 ЦК України).
Згідно з ч. 1 ст. 626 ЦК України, договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків.
Відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вішаними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості (ч. 1 ст. 627 ЦК України).
Договір є обов`язковим для виконання сторонами, що передбачено ст. 629 ЦК України.
За договором поставки одна сторона - постачальник зобов`язується передати (поставити) у зумовлені строки (строк) другій стороні - покупцеві товар (товари), а покупець зобов`язується прийняти вказаний товар (товари) і сплатити за нього певну грошову суму (ч. 1 ст. 265 ГК України).
Згіді-ю зі ст. 712 ЦК України, за договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов`язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов`язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов`язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму.
До договору поставки застосовуються загальні положення про купівлю-продаж, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає з характеру відносин сторін.
Відповідно до ст. 655 ЦК України, за договором купівлі-продажу одна сторона (продавець) передає або зобов`язується передати майно (товар) у власність другій стороні (покупцеві), а покупець приймає або зобов`язується прийнята майно (товар) і сплатити за нього певну грошову суму.
Продавець зобов`язаний передати покупцеві товар, визначений договором купівлі-продажу (ч. 1 ст. 662 ЦК України).
Продавець зобов`язаний передати товар покупцеві у строк, встановлений договором купівлі-продажу, а якщо зміст договору не дає змоги визначити цей строк, відповідно до положень статті 530 цього Кодексу (ст. 663 ЦК України).
За змістом ч.ч. 1, 2 ст. 693 ЦК України, якщо договором встановлений обов`язок покупця частково або повністю оплатити товар до його передання продавцем (попередня оплата), покупець повинен здійснити оплату в строк, встановлений договором купівлі-продажу, а якщо такий строк не встановлений договором, - у строк, визначений відповідно до статті 530 цього Кодексу.
Якщо продавець, який одержав суму попередньої оплати товару, не передав товар у встановлений строк, покупець мас право вимагати передання оплаченого товару або повернення суми попередньої оплата.
Крім того, покупець зобов`язаний оплатити товар за ціною, встановленою у договорі купівлі-продажу, або, якщо вона не встановлена у договорі і не може бути визначена виходячи з його умов, за ціною, що визначається відповідно до статті 632 цього Кодексу, а також вчинити за свій рахунок дії, які відповідно до договору, актів цивільного законодавства або вимог, що звичайно ставляться, необхідні для здійснення платежу (ст. 691 ЦК України).
Згідно зі ст. 692 ЦК України, покупець зобов`язаний оплатити товар після його прийняття або прийняття товаророзпорядчих документів на нього, якщо договором або актами цивільного законодавства не встановлений інший строк оплати товару. Покупець зобов`язаний сплатити продавцеві повну ціну переданого товару. Договором купівлі-продажу може бути передбачено розстрочення платежу.
Крім того, за змістом ч. 1 ст. 530 ЦК України, якщо у зобов`язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).
Відповідно до ст. 599 ЦК України, зобов`язання припиняється виконанням, проведеним належним чином.
Порушенням зобов`язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов`язання (неналежне виконання) (ст. 610 ЦК України).
Враховуючи все вищезазначене, ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нова назва - ТОВ "СІГМА ТАУН") власні зобов`язання як постачальник за договором поставки № 0309/1 від 03.09.2020 та договором поставки № 0110/21 від 01.10.2021, а також як покупець за договором поставки № 10/09/20-В від 10.09.2020 перед ТОВ "ПЕРЛИНА БУРНАСУ" в частині здійснення поставок оплаченого ТОВ "ПЕРЛИНА БУРНАСУ" товару за договорами поставки № 0309/1 від 03.09.2020 та № 0110/21 від 01.10.2021 і в частині здійснення своєчасної і повної оплати за отриманий від ТОВ "ПЕРЛИНА БУРНАСУ" товар за договором поставки № 10/09/20-В від 10.09.2020 - не виконало.
За змістом ч. 1 ст. 209 Господарського кодексу України у разі нездатності суб`єкта підприємництва після настання встановленого строку, виконати свої грошові зобов`язання перед іншими особами, територіальною громадою або державою інакше як через відновлення його платоспроможності цей суб`єкт (боржник) відповідно до частини четвертої статті 205 цього Кодексу визнається неспроможним.
Відповідно до статті 1 Кодексу України з процедур банкрутства банкрутством є визнана господарським судом неспроможність боржника відновити свою платоспроможність за допомогою процедури санації та реструктуризації і погасити встановлені у порядку, визначеному цим Кодексом, грошові вимоги кредиторів інакше, ніж через застосування ліквідаційної процедури; боржник - юридична особа або фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, неспроможна виконати свої грошові зобов`язання, строк виконання яких настав.
Положеннями частини 2 статті 39 Кодексу України з процедур банкрутства перевірка обґрунтованості вимог заявника, а також з`ясування наявності підстав для відкриття провадження у справі про банкрутство здійснюються господарським судом у підготовчому засіданні, яке проводиться в порядку, передбаченому цим Кодексом. Неявка у підготовче засідання сторін та представника державного органу з питань банкрутства, а також відсутність відзиву боржника не перешкоджають проведенню засідання. У підготовчому засіданні господарський суд розглядає подані документи, заслуховує пояснення сторін, оцінює обґрунтованість заперечень боржника, вирішує інші питання, пов`язані з розглядом справи.
Відповідно до частини 5, 6 статті 39 Кодексу України з процедур банкрутства за результатами розгляду заяви про відкриття провадження у справі та відзиву боржника господарський суд постановляє ухвалу про:
відкриття провадження у справі;
відмову у відкритті провадження у справі.
Господарський суд відмовляє у відкритті провадження у справі, якщо: вимоги кредитора свідчать про наявність спору про право, який підлягає вирішенню у порядку позовного провадження; вимоги кредитора (кредиторів) задоволені боржником у повному обсязі до підготовчого засідання суду.
Згідно положень частини 8, 9 статті 39 Кодексу України з процедур банкрутства в ухвалі про відкриття провадження у справі про банкрутство зазначається про: відкриття провадження у справі про банкрутство; визнання вимог кредитора та їх розмір; введення мораторію на задоволення вимог кредиторів; введення процедури розпорядження майном; призначення розпорядника майна, встановлення розміру його винагороди та джерела її сплати; вжиття заходів щодо забезпечення вимог кредиторів шляхом заборони боржнику та власнику майна (органу, уповноваженому управляти майном) боржника приймати рішення щодо ліквідації, реорганізації боржника, а також відчужувати основні засоби та предмети застави; строк подання розпорядником майна до господарського суду відомостей про результати розгляду вимог кредиторів, який не може перевищувати одного місяця та 20 днів після дати проведення підготовчого засідання суду; дату попереднього засідання суду, яке має відбутися не пізніше 70 календарних днів, а в разі великої кількості кредиторів - не пізніше трьох місяців після дати проведення підготовчого засідання суду; строк проведення розпорядником майна інвентаризації майна боржника, який не може перевищувати двох місяців, а в разі значного обсягу майна - трьох місяців після дати проведення підготовчого засідання суду.
З метою виявлення кредиторів та осіб, які виявили бажання взяти участь у санації боржника, на офіційному веб-порталі судової влади України не пізніше наступного дня з дня постановлення ухвали суду про відкриття провадження у справі господарський суд оприлюднює повідомлення про відкриття провадження у справі боржника (офіційне оприлюднення). За змістом частини 13 статті 39 Кодексу України з процедур банкрутства процедура розпорядження майном вводиться господарським судом на строк, визначений частиною другою статті 44 цього Кодексу, одночасно з постановленням ухвали про відкриття провадження у справі.
Дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку щодо відсутності підстав для відмови у відкритті провадження у справі про банкрутство, в той час як докази, надані заявником в обґрунтування вимог, викладених в заяві Товариства з обмеженою відповідальністю "ПЕРЛИНА БУРНАСУ", свідчать про наявність ознак неплатоспроможності боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "СІГМА ТАУН" (49038, м. Дніпро, вул. Вокзальна, буд. 5, код ЄДРПОУ 43435128), що є підставою для відкриття провадження у справі про банкрутство згідно ст. 39 Кодексу України з процедур банкрутства, у зв`язку з чим господарським судом вводиться мораторій на задоволення вимог кредиторів, процедура розпорядження майном боржника та встановлюється порядок подальших дій учасників справи про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "СІГМА ТАУН" (49038, м. Дніпро, вул. Вокзальна, буд. 5, код ЄДРПОУ 43435128) за відповідною ухвалою суду.
Разом з тим, з огляду на введення судом процедури розпорядження майном боржника, існує необхідність у визначенні арбітражного керуючого, на якого покладаються обов`язки розпорядника майна боржника у справі №904/4801/23.
17.10.2020 набрали чинності зміни внесені до Кодексу України з процедур банкрутства, а саме відповідно до п. 21 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства визначено, що до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи призначення арбітражного керуючого для виконання повноважень розпорядника майна або керуючого реструктуризацією у разі відкриття провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) здійснюється з урахуванням особливостей, визначених цим пунктом. Заява ініціюючого кредитора або боржника - фізичної особи про відкриття провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність), крім відомостей, передбачених частиною першою статті 34, частиною другою статті 116 цього Кодексу, повинна містити пропозицію щодо кандидатури арбітражного керуючого для виконання повноважень розпорядника майна або керуючого реструктуризацією. Ініціюючий кредитор або боржник - фізична особа додає до заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) заяву арбітражного керуючого, зазначеного в абзаці другому цього пункту, про участь у справі, яка повинна відповідати вимогам, встановленим частиною третьою статті 28 цього Кодексу.
Господарський суд, відкриваючи провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність), призначає арбітражного керуючого, зазначеного в абзаці другому цього пункту, розпорядником майна або керуючим реструктуризацією.
Заява ТОВ "ПЕРЛИНА БУРНАСУ" містить пропозицію щодо кандидатури арбітражного керуючого для виконання повноважень розпорядника майна, а саме, заявник просить призначити розпорядником майна боржника арбітражного керуючого Надтоку Олену Володимирівну.
До заяви ТОВ "ПЕРЛИНА БУРНАСУ" про відкриття провадження у справі про банкрутство додано заяву вих.№01-21/19 від 24.08.2023 арбітражного керуючого Надтоки Олени Володимирівни (свідоцтво №1933 від 18.12.2019) про згоду на участь у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "СІГМА ТАУН" (49038, м. Дніпро, вул. Вокзальна, буд. 5, код ЄДРПОУ 43435128).
Оскільки заява ТОВ "ПЕРЛИНА БУРНАСУ" містить пропозицію щодо призначення розпорядником майна Товариства з обмеженою відповідальністю "СІГМА ТАУН" (49038, м. Дніпро, вул. Вокзальна, буд. 5, код ЄДРПОУ 43435128) Надтоку О.В. та останньою надана згода на участь у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "СІГМА ТАУН", розпорядником майна у справі №904/4801/23 призначається Надтока О.В. (свідоцтво №1933 від 18.12.2019).
Керуючись ст.ст.170, 234-235 Господарського процесуального кодексу України, ст.ст.28, 36, 39, 41, 44 Кодексу України з процедур банкрутства, суд
УХВАЛИВ:
Відкрити провадження за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "ПЕРЛИНА БУРНАСУ" у справі №904/4801/23 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "СІГМА ТАУН" (49038, м. Дніпро, вул. Вокзальна, буд. 5, код ЄДРПОУ 43435128).
Визнати грошові вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "ПЕРЛИНА БУРНАСУ" в сумі 87 140,00 грн (судовий збір за подання заяви, авансування винагороди арбітражного керуючого) - 1 черга задоволення вимог кредиторів, 8 675 040,00 грн (основна заборгованість) - 4 черга задоволення вимог кредиторів.
Ввести мораторій на задоволення вимог кредиторів (зупинення виконання боржником грошових зобов`язань і зобов`язань щодо сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), строк виконання яких настав до дня введення мораторію, і припинення заходів, спрямованих на забезпечення виконання цих зобов`язань та зобов`язань щодо сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), застосованих до дня введення мораторію, згідно зі ст.41 Кодексу України з процедур банкрутства.
З метою виявлення кредиторів та осіб, які виявили бажання взяти участь у санації боржника, на офіційному веб-порталі судової влади України не пізніше наступного дня з дня постановлення ухвали суду про відкриття провадження у справі оприлюднити повідомлення про відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "СІГМА ТАУН" (49038, м. Дніпро, вул. Вокзальна, буд. 5, код ЄДРПОУ 43435128).
Ввести процедуру розпорядження майном боржника строком на сто сімдесят календарних днів до 01.03.2024.
Призначити розпорядником майна боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "СІГМА ТАУН" (49038, м. Дніпро, вул. Вокзальна, буд. 5, код ЄДРПОУ 43435128) арбітражного керуючого Надтоку Олену Володимирівну (свідоцтво №1933 від 18.12.2019) (49106, м. Дніпро, вул. Тернопільська, буд. 27).
Встановити розмір грошової винагороди розпоряднику майна Надтоці О.В. у розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника - Товариства з обмеженою відповідальністю "СІГМА ТАУН" (49038, м. Дніпро, вул. Вокзальна, буд. 5, код ЄДРПОУ 43435128) за останніх 12 місяців його роботи до відкриття провадження у справі, але не менше трьох розмірів мінімальної заробітної плати за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень.
Вжити заходи щодо забезпечення вимог кредиторів шляхом заборони Товариства з обмеженою відповідальністю "СІГМА ТАУН" (49038, м. Дніпро, вул. Вокзальна, буд. 5, код ЄДРПОУ 43435128) та власникам майна (органу, уповноваженому управляти майном) Товариства з обмеженою відповідальністю "СІГМА ТАУН" приймати рішення щодо ліквідації, реорганізації боржника, а також відчужувати основні засоби та предмети застави Товариства з обмеженою відповідальністю "СІГМА ТАУН" (49038, м. Дніпро, вул. Вокзальна, буд. 5, код ЄДРПОУ 43435128).
Зобов`язати розпорядника майна Надтоку О.В. надати господарському суду відомості про результати розгляду вимог кредиторів, письмовий звіт про надіслання всім кредиторам боржника повідомлення про результати розгляду грошових вимог в порядку ч.3 ст. 44 Кодексу України з процедур банкрутства, скласти реєстр вимог кредиторів та подати господарському суду реєстр вимог кредиторів в строк до 27.10.2023.
Призначити попереднє засідання суду на 31.10.2023 о 10:30 год., яке відбудеться в приміщенні Господарського суду Дніпропетровської області в залі судових засідань №3-310 за адресою: м. Дніпро, вул. Володимира Винниченка, 1.
Розпоряднику майна повідомити суди (загальні, господарські та адміністративні), які розглядають позовні вимоги конкурсних кредиторів, про опублікування оголошення про порушення справи про банкрутство боржника.
Зобов`язати розпорядника майна повідомити всіх сторін, в тому числі кредиторів які заявили свої кредиторські вимоги до господарського суду, про день та час призначення господарським судом попереднього засідання.
Зобов`язати розпорядника майна не рідше одного разу на місяць надавати господарському суду (комітету кредиторів) звіт про свою діяльність з моменту призначення господарським судом.
Зобов`язати розпорядника майна підготувати та надати в межах строку процедури розпорядження майном господарському суду аналіз фінансово господарської діяльності, інвестиційного становища боржника та його становища на ринках разом з документами, що підтверджують відповідну інформацію.
Зобов`язати боржника надати розпоряднику майна необхідні документи на його вимогу для підготовки аналізу фінансово господарської діяльності, інвестиційного становища боржника та його становища на ринках.
Зобов`язати розпорядника майна в строк до 13.11.2023 провести інвентаризацію майна боржника та надати інвентаризаційні відомості господарському суду в 10-ти денний строк після закінчення інвентаризації.
Зобов`язати боржника надати розпоряднику майна всі необхідні документи та представити майно для проведення інвентаризації на вимогу розпорядника майна.
Згідно ст. 78 Податкового кодексу України копію ухвали про порушення провадження у справі про банкрутство слід направити до органу державної податкової служби за місцезнаходження боржника для розгляду питання щодо проведення позапланової перевірки своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податків та зборів (обов`язкових платежів) та вжиття заходів, передбачених чинним законодавством. Матеріали за результатами перевірки направити суду для долучення до справи про банкрутство.
Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття - 13.09.2023.
Копію ухвали надіслати: ініціюючому кредитору; боржнику; арбітражному керуючому Надтоці О.В.; Першому Правобережному відділу державної виконавчої служби у Шевченківському та Центральному районах міста Дніпра Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса); Правобережній державній податковій інспекції Головного управління ДПС у Дніпропетровській області; Департаменту реєстраційних послуг Запорізької міської ради; державному реєстратору.
Ухвала може бути оскаржена в порядку, передбаченому статтями 256, 257 Господарського процесуального кодексу України.
Інформацію про дату та час розгляду справи можна отримати за електронною адресою суду: http://dp.arbitr.gov.ua/sud5005/spisok/csz\.
Повний текст ухвали складено 14.09.2023.
Суддя А.Є. Соловйова
Суд | Господарський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 13.09.2023 |
Оприлюднено | 18.09.2023 |
Номер документу | 113461951 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Соловйова Анастасія Євгенівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Соловйова Анастасія Євгенівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Соловйова Анастасія Євгенівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Соловйова Анастасія Євгенівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Соловйова Анастасія Євгенівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Соловйова Анастасія Євгенівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Соловйова Анастасія Євгенівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Соловйова Анастасія Євгенівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Соловйова Анастасія Євгенівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Соловйова Анастасія Євгенівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні