Ухвала
від 12.12.2023 по справі 904/4801/23
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УКРАЇНА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49027

E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63

УХВАЛА

12.12.2023м. ДніпроСправа № 904/4801/23

За заявою Приватного акціонерного товариства Сільськогосподарського підприємства "ЧОРНОМОРСЬКА ПЕРЛИНА" з грошовими вимогами в загальній сумі 34 776 617,53 грн

до боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "СІГМА ТАУН" (49038, м. Дніпро, вул. Вокзальна, буд. 5, код ЄДРПОУ 43435128)

Суддя Соловйова А.Є.

Секретар судового засідання Сулима Д.В.

Представники:

від Приватного акціонерного товариства Сільськогосподарського підприємства "ЧОРНОМОРСЬКА ПЕРЛИНА": Корсуновський П.Ю., ордер серія АЕ №1233081 від 11.12.2023

від Товариства з обмеженою відповідальністю "СІГМА ТАУН": не з`явився

від арбітражного керуючого: не з`явився

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЕРЛИНА БУРНАСУ" звернулось до Господарського суду Дніпропетровської області із заявою про порушення провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "СІГМА ТАУН" (49038, м. Дніпро, вул. Вокзальна, буд. 5, код ЄДРПОУ 43435128).

Ухвалою суду від 05.09.2023 прийнято заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "ПЕРЛИНА БУРНАСУ" про відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "СІГМА ТАУН" (49038, м. Дніпро, вул. Вокзальна, буд. 5, код ЄДРПОУ 43435128) до розгляду в підготовчому засіданні, яке призначене на 13.09.2023 о 11:15 год.

Ухвалою суду від 13.09.2023 відкрито провадження за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "ПЕРЛИНА БУРНАСУ" у справі №904/4801/23 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "СІГМА ТАУН" (49038, м. Дніпро, вул. Вокзальна, буд. 5, код ЄДРПОУ 43435128). Визнано грошові вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "ПЕРЛИНА БУРНАСУ" в сумі 87 140,00 грн (судовий збір за подання заяви, авансування винагороди арбітражного керуючого) - 1 черга задоволення вимог кредиторів, 8 675 040,00 грн (основна заборгованість) - 4 черга задоволення вимог кредиторів. Введено мораторій на задоволення вимог кредиторів (зупинення виконання боржником грошових зобов`язань і зобов`язань щодо сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), строк виконання яких настав до дня введення мораторію, і припинення заходів, спрямованих на забезпечення виконання цих зобов`язань та зобов`язань щодо сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), застосованих до дня введення мораторію, згідно зі ст.41 Кодексу України з процедур банкрутства. Введено процедуру розпорядження майном боржника строком на сто сімдесят календарних днів до 01.03.2024. Призначено розпорядником майна боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "СІГМА ТАУН" (49038, м. Дніпро, вул. Вокзальна, буд. 5, код ЄДРПОУ 43435128) арбітражного керуючого Надтоку Олену Володимирівну (свідоцтво №1933 від 18.12.2019) (49106, м. Дніпро, вул. Тернопільська, буд. 27). Призначено попереднє засідання суду на 31.10.2023 о 10:30 год.

На виконання ухвали суду від 13.09.2023, господарський суд 14.09.2023 опублікував оголошення на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет за №71399 від 14.09.2023 про відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "СІГМА ТАУН" (49038, м. Дніпро, вул. Вокзальна, буд. 5, код ЄДРПОУ 43435128).

06.11.2023 Приватним акціонерним товариством Сільськогосподарським підприємством "ЧОРНОМОРСЬКА ПЕРЛИНА" подано заяву б/н від 30.10.2023 з грошовими вимогами до Товариства з обмеженою відповідальністю "СІГМА ТАУН" (49038, м. Дніпро, вул. Вокзальна, буд. 5, код ЄДРПОУ 43435128) в загальній сумі 34 776 617,53 грн, з яких: 34 771 249,53 грн - основна заборгованість, 5 368,00 грн - судовий збір за подання заяви з грошовими вимогами до боржника.

Ухвалою суду від 09.11.2023 прийнято до розгляду заяву Приватного акціонерного товариства Сільськогосподарського підприємства "ЧОРНОМОРСЬКА ПЕРЛИНА" з грошовими вимогами до Товариства з обмеженою відповідальністю "СІГМА ТАУН" (49038, м. Дніпро, вул. Вокзальна, буд. 5, код ЄДРПОУ 43435128) в загальній сумі 34 776 617,53 грн, з яких: 34 771 249,53 грн - основна заборгованість, 5 368,00 грн - судовий збір за подання заяви з грошовими вимогами до боржника. Призначено розгляд заяви в судовому засіданні на 12.12.2023 о 11:40 год.

В судове засідання, призначене на 12.12.2023, з`явився представника кредитора, який підтримав заяву з грошовими вимогами до Товариства з обмеженою відповідальністю "СІГМА ТАУН" (49038, м. Дніпро, вул. Вокзальна, буд. 5, код ЄДРПОУ 43435128) в загальній сумі 34 776 617,53 грн

В матеріалах справи міститься повідомлення вих.№02-06/52 від 14.11.2023 арбітражного керуючого Надтоки О.В. про розгляд грошових вимог Приватного акціонерного товариства Сільськогосподарського підприємства "ЧОРНОМОРСЬКА ПЕРЛИНА", в якому розпорядник майна визнала грошові вимоги в повному обсязі.

Заперечень від інших кредиторів проти визнання грошових вимог Приватного акціонерного товариства Сільськогосподарського підприємства "ЧОРНОМОРСЬКА ПЕРЛИНА" заявлено не було.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши представника кредитора, господарський суд

ВСТАНОВИВ:

ПрАТ СП "ЧОРНОМОРСЬКА ПЕРЛИНА", як покупець, та ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нове найменування - ТОВ СІГМА ТАУН"), як постачальник, уклали між собою договори поставки:

1. Договір поставки № 1208/1 від 12.08.2020.

2. Договір поставки № 0709/1 від 07.09.2020.

Узгоджений сторонами зміст умов, викладений у вищезазначених договорах, переважно є ідентичним. Їх відмінності полягають лише в найменуванні товару, постачання якого обумовлено тим чи іншим договором.

У п. 1.1 укладених сторонами договорів передбачено, що Постачальник зобов`язується в порядку та на умовах, визначених цим Договором, передати у власність Покупця Товар, а Покупець зобов`язується прийняти та оплатити його в кількості, в строк, асортименту і найменуванню, відповідно до узгодженої Сторонами Специфікації.

Відповідно до п.п. 1.3, 1.4 договорів поставки, конкретний асортимент, ціна та кількість Товару вказуються в Специфікаціях. Загальна кількість Товару, поставленого по цьому договору, відповідає усій кількості Товару, що був поставлений протягом дії цього договору, і підтверджується накладними та іншими товаросупроводжувальними документами.

Ціна та асортимент Товару визначаються в Додаткових угодах (Специфікаціях), які є невід`ємною частиною Договору (п. 3.1 договорів поставки).

В процесі виконання Договору ціна Товару може змінюватися, що обумовлюється Сторонами у Додаткових угодах (Специфікаціях), які є невід`ємними частинами даного Договору (п. 3.3 договорів поставки).

Загальна вартість Товару за даним Договором становить суму партій Товару по всіх видаткових накладних до цього Договору (п. 3.4 договорів поставки). Ціна кожного найменування Товару, його марки, виду, сорту, одиниці виміру, а також загальна вартість кожної партії Товару вказується в Специфікації (Додатку) до Договору. Ціна і загальна вартість кожної партії Товару, встановлюється в національній валюті України - гривні у Специфікації (Додатку) (п.п. 3.5, 3.6 договорів поставки).

Відповідно до п. 3.8 договорів поставки, розрахунки за Товар здійснюються відповідно до умов, передбачених Сторонами Договору у Специфікації (Додатку).

У випадках, що не врегульовані даним Договором, Сторони керуються чинним законодавством України (п. 8.3 договорів поставки).

Щодо виконання зобов`язань за договором поставки № 1208/1 від 12.08.2020/

Відповідно до п. 1.2 договору поставки № 1208/1 від 12.08.2020, найменування Товару: Засоби захисту рослин, мінеральні добрива.

За змістом п. 7.1 договору поставки № 1208/1 від 12.08.2020 в редакції Додаткової угоди №1 від 30.12.2020 до договору поставки № 1208/1 від 12.08.2020, даний Договір набуває чинності з моменту його підписання обома Сторонами та скріплення печатками Сторін (за наявності). Строк дії Договору закінчується 31 грудня 2022 року. Закінчення строку дії цього Договору не тягне за собою припинення зобов`язань щодо розрахунків за Договором, не звільняє Сторони від необхідності належного їх виконання та від відповідальності за їхнє неналежне виконання.

На виконання п.п. 1.3, 3.1 договору поставки № 1208/1 від 12.08.2020, з метою визначення конкретного асортименту, ціни та кількості товару за договором поставки № 1208/1 від 12.08.2020 сторонами було укладено:

1.Специфікацію № 1 від 12.08.2020 до договору поставки № 1208/1 від 12.08.2020;

2.Специфікацію № 2 від 01.09.2020 до договору поставки № 1208/1 від 12.08.2020;

3.Специфікацію № 3 від 08.09.2020 до договору поставки № 1208/1 від 12.08.2020;

4.Специфікацію № 4 від 17.09.2020 до договору поставки № 1208/1 від 12.08.2020;

5.Специфікацію № 5 від 02.10.2020 до договору поставки № 1208/1 від 12.08.2020;

6.Специфікацію № 6 від 05.10.2020 до договору поставки № 1208/1 від 12.08.2020;

7.Специфікацію № 7 від 06.10.2020 до договору поставки № 1208/1 від 12.08.2020;

8.Специфікацію № 8 від 08.10.2020 до договору поставки № 1208/1 від 12.08.2020;

9.Специфікацію № 9 від 12.10.2020 до договору поставки № 1208/1 від 12.08.2020;

10.Специфікацію № 10 від 20.11.2020 до договору поставки № 1208/1 від 12.08.2020;

11.Специфікацію № 11 від 20.11.2020 до договору поставки № 1208/1 від 12.08.2020;

12.Специфікацію № 12 від 20.11.2020 до договору поставки № 1208/1 від 12.08.2020;

13.Специфікацію № 13 від 20.11.2020 до договору поставки № 1208/1 від 12.08.2020;

14.Специфікацію № 14 від 22.01.2021 до договору поставки № 1208/1 від 12.08.2020;

15.Специфікацію № 15 від 26.01.2021 до договору поставки № 1208/1 від 12.08.2020;

16.Специфікацію № 16 від 26.01.2021 до договору поставки № 1208/1 від 12.08.2020;

17.Специфікацію № 17 від 26.01.2021 до договору поставки № 1208/1 від 12.08.2020;

18.Специфікацію № 18 від 07.09.2021 до договору поставки № 1208/1 від 12.08.2020;

19.Специфікацію № 19 від 08.09.2021 до договору поставки № 1208/1 від 12.08.2020;

20.Специфікацію № 20 від 09.09.2021 до договору поставки № 1208/1 від 12.08.2020;

21.Специфікацію № 21 від 15.09.2021 до договору поставки № 1208/1 від 12.08.2020;

22.Специфікацію № 22 від 17.09.2021 до договору поставки № 1208/1 від 12.08.2020;

23.Специфікацію № 23 від 17.09.2021 до договору поставки № 1208/1 від 12.08.2020;

24.Специфікацію № 24 від 21.09.2021 до договору поставки № 1208/1 від 12.08.2020;

25.Специфікацію № 25 від 22.09.2021 до договору поставки № 1208/1 від 12.08.2020;

26.Специфікацію № 26 від 30.09.2021 до договору поставки № 1208/1 від 12.08.2020;

27.Специфікацію № 27 від 30.09.2021 до договору поставки № 1208/1 від 12.08.2020;

28.Специфікацію № 28 від 01.10.2021 до договору поставки № 1208/1 від 12.08.2020;

29.Специфікацію № 29 від 01.10.2021 до договору поставки № 1208/1 від 12.08.2020;

30.Специфікацію № 30 від 04.10.2021 до договору поставки № 1208/1 від 12.08.2020;

31.Специфікацію № 31 від 07.10.2021 до договору поставки № 1208/1 від 12.08.2020;

32.Специфікацію № 32 від 08.10.2021 до договору поставки № 1208/1 від 12.08.2020;

33.Специфікацію № 33 від 22.10.2021 до договору поставки № 1208/1 від 12.08.2020;

34.Специфікацію № 34 від 28.10.2021 до договору поставки № 1208/1 від 12.08.2020;

35.Специфікацію № 35 від 28.10.2021 до договору поставки № 1208/1 від 12.08.2020;

36.Специфікацію № 36 від 10.11.2021 до договору поставки № 1208/1 від 12.08.2020;

37.Специфікацію № 37 від 10.11.2021 до договору поставки № 1208/1 від 12.08.2020;

38.Специфікацію №38 від 16.11.2021 до договору поставки № 1208/1 від 12.08.2020;

39.Специфікацію № 39 від 17.11.2021 до договору поставки № 1208/1 від 12.08.2020/

Відповідно до п. 2 перелічених специфікацій №№ 1-39 до договору поставки № 1208/1 від 12.08.2020, Покупець здійснює передплату 100 % вартості товару, вказаної у п. 1 конкретної специфікації шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.

З метою виконання власних зобов`язань, передбачених п.п. 3.8 договору поставки № 1208/1 від 12.08.2020 та п. 2 специфікацій №№ 1-39 до договору поставки № 1208/1 від 12.08.2020, ПрАТ СП "ЧОРНОМОРСЬКА ПЕРЛИНА" перерахувало на поточний рахунок ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нове найменування - ТОВ "СІГМА ТАУН") передплату у розмірі 100% вартості товару, узгодженого у специфікаціях №№ 1-39 до договору поставки № 1208/1 від 12.08.2020, у загальному розмірі 35 934 414,04 грн (тридцять п`ять мільйонів дев`ятсот тридцять чотири тисячі чотириста чотирнадцять гривень 04 коп.), що підтверджується платіжними інструкціями, копії яких долучені до матеріалів справи.

Листом № 24/11-1 від 24.11.2020 ПрАТ СП "ЧОРНОМОРСЬКА ПЕРЛИНА" повідомило ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нове найменування - ТОВ "СІГМА ТАУН") про те, що в платіжному дорученні № 5667 від 24.11.2020 на суму 3 463 600,00 (три мільйони чотириста шістдесят три тисячі шістсот гривень 00 копійок.) вірним необхідно вважати призначення платежу: "За хімію, згідно дог, №1208/1 від 12.08.2020, у т. ч. ПДВ 20% - 577 266,67 грн".

Відповідно до договору поставки № 1208/1 від 12.08.2020 та укладених специфікацій, ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нове найменування - ТОВ "СІГМА ТАУН") здійснило на користь ПрАТ СП "ЧОРНОМОРСЬКА ПЕРЛИНА" наступні поставки товару:

1. 16.06.2021 поставлено товар на загальну суму 456 820,00 грн, у тому числі ПДВ 76 136,67 грн, що підтверджується видатковою накладною № 61 від 16.06.2021;

2. 16.06.2021 поставлено товар на загальну суму 60 000,00 грн, у тому числі ПДВ 10 000,00 грн, що підтверджується видатковою накладною № 62 від 16.06.2021;

3. 16.06.2021 поставлено товар на загальну суму 126 000,00 грн, у тому числі ПДВ 21 000,00 грн, що підтверджується видатковою накладною № 63 від 16.06.2021;

4. 05.07.2021 поставлено товар на загальну суму 2 026 502,00 грн, у тому числі ПДВ 337 750,33 грн, що підтверджується видатковою накладною № 75 від 05.07.2021;

5. 16.07.2021 поставлено товар на загальну суму 1 459 080,20 грн, утому числі ПДВ 243 180,03 грн, що підтверджується видатковою накладною № 101 від 16.07.2021;

6. 02.08.2021 поставлено товар на загальну суму 1 254 400,00 грн, утому числі ПДВ 209 066,67 грн, що підтверджується видатковою накладною № 108 від 02.08.2021;

7. 04.08.2021 поставлено товар на загальну суму 23 645,00 грн, у тому числі ПДВ 3 940,83 грн, що підтверджується видатковою накладною № 109 від 04.08.2021;

8. 27.08.2021 поставлено товар на загальну суму 165 000,00 грн, у тому числі ПДВ 27 500,00

грн, що підтверджується видатковою накладною № 116 від 27.08.2021;

9. 04.10.2021 поставлено товар на загальну суму 170 000,00 грн, у тому числі ПДВ 28 333,33

грн, що підтверджується видатковою накладною № 126 від 04.10.2021.

Таким чином, ПрАТ СП "ЧОРНОМОРСЬКА ПЕРЛИНА" як покупцем за договором поставки № 1208/1 від 12.08.2020 було належним чином та в повному обсязі виконано власні зобов`язання з перерахування на користь ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нова назва - ТОВ "СІГМА ТАУН") як - постачальника попередньої оплати за обумовлений договором поставки № 1208/1 від 12.08.2020 та специфікаціями №№ 1-39 до нього товар у загальному розмірі 35 934 414,04 грн (тридцять п`ять мільйонів дев`ятсот тридцять чотири тисячі чотириста чотирнадцять гривень 04 коп.). Проте ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нове найменування - ТОВ "СІГМА ТАУН"), всупереч п. 1.1 договору поставки № 1208/1 від 12.08.2020, здійснило поставку обумовленого договором № 1208/1 від 12.08.2020 та специфікаціями №№ 1-39 товару на користь ПрАТ СП "ЧОРНОМОРСЬКА ПЕРЛИНА" лише частково: на загальну суму 5 741 447,20 грн (п`ять мільйонів сімсот сорок одна тисяча чотириста сорок сім гривень 20 коп.).

З урахуванням вищевикладеного, загальний розмір заборгованості ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нове найменування ТОВ "СІГМА ТАУН") перед ПрАТ СП "ЧОРНОМОРСЬКА ПЕРЛИНА" за договором поставки № 1208/1 від 12.08.2020 становить 30 192 966,84 грн (тридцять мільйонів сто дев`яносто дві тисячі дев`ятсот шістдесят шість гривень 84 коп.), що відповідає вартості товару, який не було поставлено ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нове найменування - ТОВ "СІГМА ТАУН") на користь ПраТ СП "ЧОРНОМОРСЬКА ПЕРЛИНА" за договором поставки № 1208/1 від 12.08.2020 протягом строку його дії.

Щодо виконання зобов`язань за договором поставки № 0709/1 від 07.09.2020.

Відповідно до п. 1.2 договору поставки № 0709/1 від 07.09.2020, найменування Товару: Нітроамофоска.

За змістом п. 7.1 договору поставки № 0709/1 від 07.09.2020, в редакції Додаткової угоди №1 від 30.12.2020 до договору поставки № 0709/1 від 07.09.2020, даний Договір набуває чинності з моменту його підписання обома Сторонами та скріплення печатками Сторін (за наявності). Строк дії Договору закінчується 31 грудня 2022 року. Закінчення строку дії цього Договору не тягне за собою припинення зобов`язань щодо розрахунків за Договором, не звільняєСторони від необхідності належного їх виконання та від відповідальності за їхнє неналежне виконання.

На виконання п.п. 1.3, 3.1 договору поставки № 0709/1 від 07.09.2020, з метою визначення конкретного асортименту, ціни та кількості товару за договором поставки № 0709/1 від 07.09.2020 сторонами було укладено:

1.Специфікацію № 1 від 08.09.2020 до договору поставки № 0709/1 від 07.09.2020;

2.Специфікацію № 2 від 17.09.2020 до договору поставки № 0709/1 від 07.09.2020;

3.Специфікацію № 3 від 02.10.2020 до договору поставки № 0709/1 від 07.09.2020;

4.Специфікацію № 4 від 05.10.2020 до договору поставки № 0709/1 від 07.09.2020;

5.Специфікацію № 5 від 06.10.2020 до договору поставки № 0709/1 від 07.09.2020;

6.Специфікацію № 6 від 09.09.2021 до договору поставки № 0709/1 від 07.09.2020;

7.Специфікацію № 7 від 13.09.2021 до договору поставки № 0709/1 від 07.09.2020;

8.Специфікацію № 8 від 07.10.2021 до договору поставки № 0709/1 від 07.09.2020;

9.Специфікацію № 9 від 08.10.2021 до договору поставки № 0709/1 від 07.09.2020;

10.Специфікацію № 10 від 11.10.2021 до договору поставки № 0709/1 від 07.09.2020;

11.Специфікацію № 11 від 16.11.2021 до договору поставки № 0709/1 від 07.09.2020.

Загальна сума укладених специфікацій №№ 1-11 до договору поставки № 0709/1 від 07.09.2020 становить 9 419 000,00 грн (дев`ять мільйонів чотириста дев`ятнадцять тисяч гривень 00 коп.). Відповідно до п. 2 специфікацій №№ 1-11 до договору поставки № 0709/1 від 07.09.2020, Покупець здійснює передплату 100 % вартості товару, вказаної у п. 1 специфікації, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.

З метою виконання власних зобов`язань, передбачених п.п. 3.8 договору поставки № 0709/1 від 07.09.2020 та п. 2 специфікацій №№ 1-11 до договору поставки № 0709/1 від 07.09.2020, ПрАТ СП "ЧОРНОМОРСЬКА ПЕРЛИНА" перерахувало на поточний рахунок ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нове найменування - ТОВ "СІГМА ТАУН") передплату у розмірі 100% вартості товару, узгодженого у специфікаціях №№ 1-11 до договору поставки № 0709/1 від 07.09.2020, у загальному розмірі 9 419 000,00 грн (дев`ять мільйонів чотириста дев`ятнадцять тисяч гривень 00 коп.), що підтверджується платіжними інструкціями, копії яких долучені матеріалів справи.

Відповідно до договору поставки № 0709/1 від 07.09.2020, ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нове найменування - ТОВ "СІГМА ТАУН") здійснило на користь ПрАТ СП "ЧОРНОМОРСЬКА ПЕРЛИНА" наступні поставки товару:

1. 24.09.2021 поставлено товар на загальну суму 255 000,00 грн, у тому числі ПДВ 42 500,00 грн, що підтверджується видатковою накладною № 121 від 24.09.2021;

2. 29.09.2021 поставлено товар на загальну суму 506 000,00 грн, у тому числі ПДВ 84 333,33 грн, що підтверджується видатковою накладною № 124 від 29.09.2021.

Таким чином, ПрАТ СП "ЧОРНОМОРСЬКА ПЕРЛИНА", як покупцем за договором поставки № 0709/1 від 07.09.2020, було належним чином та в повному обсязі виконано власні зобов`язання з перерахування на користь ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нова назва - ТОВ "СІГМА ТАУН") як постачальника попередньої оплати за обумовлений договором поставки №. 0709/1 від 07.09.2020 та специфікаціями №№ 1-11 до нього товар у загальному розмірі 9 419 000,00 грн (дев`ять мільйонів чотириста дев`ятнадцять тисяч гривень 00 коп.).

Проте ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нове найменування - ТОВ "СІГМА ТАУН"), всупереч п. 1,1 договору поставки № 0709/1 від 07.09.2020, здійснило поставку обумовленого договором № 0709/1 від 07.09.2020 та специфікаціями №№ 1-11 товару на користь ПрАТ СП "ЧОРНОМОРСЬКА ПЕРЛИНА" лише частково: на загальну суму 761 000,00 грн (сімсот шістдесят одна тисяча гривень 00 кон.). Таким чином, ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нове найменування - ТОВ "СІГМА ТАУН") не було здійснено на користь ПрАТ СП "ЧОРНОМОРСЬКА ПЕРЛИНА" поставки товару протягом строку дії договору № 0709/1 від 07.09.2020 на суму 8 658 000,00 грн (вісім мільйонів шістсот п`ятдесят вісім гривень 00 коп.).

Водночас 31.07.2023 ПрАТ СП "ЧОРНОМОРСЬКА ПЕРЛИНА" направило ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нове найменування - ТОВ "СІГМА ТАУН") заяву про проведення зарахування зустрічних однорідних вимог, за змістом якої ПрАТ СП "ЧОРНОМОРСЬКА ПЕРЛИНА" заявило про зарахування зустрічних однорідних вимог між ПрАТ СП "ЧОРНОМОРСЬКА ПЕРЛИНА" та ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нове найменування - ТОВ "СІГМА ТАУН"), строк виконання яких настав, зокрема й за договором поставки № 0709/1 від 07.09.2020 в розмірі 4 090 317,31 грн (чотири мільйони дев`яносто тисяч триста сімнадцять гривень 31 коп.). Відповідно до вказаної заяви, залишок коштів в розмірі 4 567 682,69 грн (чотири мільйони п`ятсот шістдесят сім тисяч шістсот вісімдесят дві гривні 69 кон.) є визнаним боргом ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нове найменування - ТОВ "СІГМА ТАУН") перед ПрАТ СП "ЧОРНОМОРСЬКА ПЕРЛИНА" за договором поставки № 0709/1 від 07 вересня 2020 року, який підлягає сплаті відповідно до умов договору та законодавства України.

Проте залишок грошових коштів як боргу за договором поставки № 0709/1 від 07.09.2020 ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нове найменування - ТОВ "СІГМА ТАУН") станом на дату подання даної заяви не сплатило, жодних поставок товару не здійснювало, тому з урахуванням вищевикладеного, загальний розмір заборгованості ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нове найменування - ТОВ "СІГМА ТАУН") перед ПрАТ СП "ЧОРНОМОРСЬКА ПЕРЛИНА" за договором поставки № 0709/1 від 07.09.2020 становить 4 567 682,69 грн (чотири мільйони п`ятсот шістдесят сім тисяч шістсот вісімдесят дві гривні 69 коп.).

Відповідно до ч. 1 ст. 193 Господарського кодексу України (далі - ГК України), суб`єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов`язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов`язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться.

До виконання господарських договорів застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом.

За змістом ч. 1 ст. 526 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України), зобов`язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.

Одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом (ст. 525 ЦК України).

Згідно з ч. 1 ст. 626 ЦК України, договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків.

Відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості (ч. 1 ст. 627 ЦК України).

Договір є обов`язковим для виконання сторонами, що передбачено ст. 629 ЦК України. За договором поставки одна сторона - постачальник зобов`язується передати (поставити) у зумовлені строки (строк) другій стороні - покупцеві товар (товари), а покупець зобов`язується прийняти вказаний товар (товари) і сплатити за нього певну грошову суму (ч. 1 ст. 265 ГК України). Згідно зі ст. 712 ЦК України, за договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов`язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов`язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов`язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму.

До договору поставки застосовуються загальні положення про купівлю-продаж, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає з характеру відносин сторін. Відповідно до ст. 655 ЦК України, за договором купівлі-продажу одна сторона (продавець) передає або зобов`язується передати майно (товар) у власність другій стороні (покупцеві), а покупець приймає або зобов`язується прийняти майно (товар) і сплатити за нього певну грошову суму. Продавець зобов`язаний передати покупцеві товар, визначений договором купівлі-продажу (ч. 1 ст. 662 ЦК України).

Продавець зобов`язаний передати товар покупцеві у строк, встановлений договором купівлі-продажу, а якщо зміст договору не дає змоги визначити цей строк, - відповідно до положень статті 530 цього Кодексу (ст. 663 ЦК України).

За змістом ч.ч. 1, 2 ст. 693 ЦК України, якщо договором встановлений обов`язок покупця частково або повністю оплатити товар до його передання продавцем (попередня оплата), покупець повинен здійснити оплату в строк, встановлений договором купівлі-продажу, а якщо такий строк не встановлений договором, - у строк, визначений відповідно до статті 530 цього Кодексу. Якщо продавець, який одержав суму попередньої оплати товару, не передав товар у встановлений строк, покупець має право вимагати передання оплаченого товару або повернення суми попередньої оплати.

У постанові Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного господарського суду від 08.02.2019 у справі № 909/524/18 зазначено, що припис частини 2 статті 693 Цивільного кодексу України містить в собі альтернативу щодо реалізації покупцем своїх прав у випадку непоставки товару у встановлений договором строк, а саме: покупець має право вимагати передання оплаченоготовару або повернення суми попередньої оплати. Наведена норма наділяє покупця, як сторону правочину, саме правами, і яке з них сторона реалізує - є виключно її волевиявленням. Зі змісту зазначеної норми права вбачається, що умовою її застосування є неналежне виконання продавцем свого зобов`язання зі своєчасного передання товару покупцю. А у разі настання такої умови покупець має право діяти альтернативно: або вимагати передання оплаченого товару від продавця, або вимагати повернення суми попередньої оплати. Можливість обрання певно визначеного варіанта правової поведінки боржника є виключно правом покупця, а не продавця. Отже, волевиявлення щодо обрання одного з варіантів вимоги покупця має бути вчинено ним в активній однозначній формі такої поведінки, причому доведеної до продавця. Оскільки законом не визначено форму предявлення такої вимоги покупця, останній може здійснити своє право будь-яким шляхом: як шляхом звернення до боржника з претензією, листом, телеграмою тощо, так і шляхом пред`явлення через суд вимоги у визначеній законом процесуальній формі - формі позову. Верховний Суд України зробив висновок по застосуванню частини другої статті 693 ЦК України, згідно якого покупець має право вимагати повернення суми попередньої оплати без попередньої відмови від договору купівлі-продажу.

Відповідно до ст. 599 ЦК України, зобов`язання припиняється виконанням, проведеним належним чином.

Порушенням зобов`язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов`язання (неналежне виконання) (ст. 610 ЦК України).

Боржник вважається таким, що прострочив, якщо він не приступив до виконання зобов`язання або не виконав його у строк, встановлений договором або законом (ст. 612 ЦК України).

Враховуючи все вищезазначене, ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нова назва - ТОВ "СІГМА ТАУН") власні зобов`язання як постачальник за договорами поставки № 1208/1 від 12.08.2020 та № 0709/1 від 07.09.2020 в частині здійснення поставок оплаченого ПрАТ СП "ЧОРНОМОРСЬКА ПЕРЛИНА" товару протягом строку дії зазначених договорів - не виконало, тому ПрАТ СП "ЧОРНОМОРСЬКА, ПЕРЛИНА" як покупець має право на повернення залишку суми попередньої оплати, що відповідає вартості непоставленого ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нова назва - ТОВ "СІГМА ТАУН") на його користь товару. Тому станом на дату подання даної заяви за ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нова назва - ТОВ "СІГМА ТАУН") перед ПрАТ СП "ЧОРНОМОРСЬКА ПЕРЛИНА" наявна заборгованість:

за договором поставки № 1208/1 від 12.08.2020 - 30 192 966,84 грн (тридцять мільйонів сто дев`яносто дві тисячі дев`ятсот шістдесят шість гривень 84 коп.);

за договором поставки № 0709/1 від 07.09.2020 - 4 567 682,69 грн (чотири мільйони п`ятсот шістдесят сім тисяч шістсот вісімдесят дві гривні 69 коп.).

Щодо виконання зобов`язань за договором нро надання послуг № 22/09/20-П від 22.09.2020.

22.09.2020 між ПрАТ СП "ЧОРНОМОРСЬКА ПЕРЛИНА" як виконавцем та ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нове найменування - ТОВ "СІГМА ТАУН") як замовником було укладено договір про надання послуг № 22/09/20-П від 22.09.2020, відповідно до п. 1.1 якого Виконавець бере на себе зобов`язання по організації перевезення ввіреного йому вантажу Замовника шляхом залучення своїх транспортних засобів або ж транспортного засобу третьої особи, яка здійснює безпосередньо перевезення вантажів по території України, до пункту призначення і видати його уповноваженій на одержання вантажу особі.

За змістом п. 2.1 договору про надання послуг № 22/09/20-П від 22.09.2020, оплата послуг, що надаються за даним Договором, проводиться в національній валюті України - гривні, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця.

Вартість послуг визначається сторонами по факту їх надання та згідно виставлених рахунків Виконавцем (п. 2.2 договору про надання послуг № 22/09/20-П від 22.09.2020). Замовник зобов`язаний перерахувати суму, зазначену в виставленому рахунку після виконання умов договору у повному обсязі чи за вимогою Виконавця (п. 2.3 договору про надання послуг № 22/09/20-П від 22.09.2020).

За змістом п.п. 3.2.3, 3.2.4 договору про надання послуг № 22/09/20-П від 22.09.2020, обов`язками Замовника є приймати від Виконавця послуги, що надаються згідно з цим Договором; оплачувати послуги на умовах та в порядку, зазначеному в п.п. 2.3 та 2.4 цього Договору.

Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.12.2020, але у будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов`язань за цим Договором (п. 5.1 договору про надання послуг № 22/09/20-П від 22.09.2020).

На виконання п.п. 1.1, 3.1 договору про надання послуг № 22/09/20-П від 22.09.2020, ПрАТ СП "ЧОРНОМОРСЬКА ПЕРЛИНА" як виконавцем було виконано власні зобов`язання з надання послуг перевезення, що підтверджується Актом надання послуг № 149 від 30.09.2020 на суму 3 600,00 грн (три тисячі шістсот гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 600,00 грн, та зареєстрованою податковою накладною № 125 від 30.09.2020. Водночас всупереч п.п. 2.3, 3.2.4 договору про надання послуг № 22/09/20-П від 22.09.2020, ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нове найменування - ТОВ "СІГМА ТАУН") як замовник власні зобов`язання з оплати отриманих послуг перевезення за договором про надання послуг № 22/09/20-П від 22.09.2020 станом на дату подання даної заяви не виконав, адже жодних оплат за послуги, засвідчені Актом № 149 від 30.09.2020, на користь ПрАТ СП "ЧОРНОМОРСЬКА ПЕРЛИНА" як виконавця здійснено не було.

Відповідно до ч. 1 ст. 909 ЦК України, за договором перевезення вантажу одна сторона (перевізник) зобов`язується доставити довірений їй другою стороною (відправником) вантаж до пункту призначення та видати його особі, яка має право на одержання вантажу (одержувачеві), а відправник зобов`язується сплатити за перевезення вантажу встановлену плату.

За своєю правовою природою договір перевезення є договором про надання послуг.

За договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов`язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов`язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.

Положення цієї глави можуть застосовуватися до всіх договорів про надання послуг, якщо це не суперечить суті зобов`язання (ст. 901 ЦК України).

Якщо договором передбачено надання послуг за плату, замовник зобов`язаний оплатити надану йому послугу в розмірі, у строки та в порядку, що встановлені договором (ч. 1 ст. 903 ЦК України).

З урахуванням вищевикладеного та фактичних обставин, загальний розмір заборгованості ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нове найменування - ТОВ "СІГМА ТАУН") перед ПрАТ СП "ЧОРНОМОРСЬКА ПЕРЛИНА" за договором про надання послуг № 22/09/20-П від 22.09.2020 станом на дату подання даної заяви становить 3 600,00 грн (три тисячі шістсот гривень 00 коп.).

Щодо виконання зобов`язань за договором на виконання робіт вимірювальною лабораторією № 15/10 від 15.10.2020.

15.10.2020 між ПрАТ СП "ЧОРНОМОРСЬКА ПЕРЛИНА" як виконавцем та ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нове найменування - ТОВ "СІГМА ТАУН") як замовником було укладено договір на виконання робіт вимірювальною лабораторією № 15/10 від 15.10.2020, відповідно до п. 1.1 якого Виконавець виконує для Замовника роботи з контролю за якістю: винограду свіжого, соку виноградного свіжого, концентрату соку виноградного вимірювальною лабораторією, яка атестована на проведення вимірювань у сфері поширення державного метрологічного нагляду, а Замовник оплачує роботи згідно з умовами, зазначеними у додатку до цього Договору. Терміни виконання вищезазначених робіт: згідно замовлень Замовника (п. 1.3 договору на виконання робіт вимірювальною лабораторією № 15/10 від 15.10.2020).

Здача-приймання виконаних робіт здійснюється щомісячно згідно актів здачі-прийняття робіт, підписаних сторонами (п. 1.4 договору на виконання робіт вимірювальною лабораторією № 15/10 від 15.10.2020).

Відповідно до п.п. 2.1, 2.2 договору на виконання робіт вимірювальною лабораторією № 15/10 від 15.10.2020, загальна вартість виконаних робіт встановлюється на підставі актів виконаних робіт. Розрахунки по договору проводяться в безготівковому порядку на розрахунковий рахунок Виконавця у строк не пізніше 30 числа місяця.

За змістом п. 3.2 договору на виконання робіт вимірювальною лабораторією № 15/10 від 15.10.2020, Замовник зобов`язується повністю розрахуватись з Виконавцем за виконані роботи згідно з частиною 2 цього Договору.

Термін дії Договору встановлюється з 15.10.2020 по 31.12.2022 (п. 7.3 договору на виконання робіт вимірювальною лабораторією № 15/10 від 15.10.2020 з урахуванням змін, внесених Додатковою угодою № 1 від 30.12.2020 та Додатковою угодою №2 від 30.12.2021 про внесення змін до договору на виконання робіт вимірювальною лабораторією № 15/10 від 15.10.2020).

На виконання п.п. 1.1, 3.1 договору на виконання робіт вимірювальною лабораторією №15/10 від 15.10.2020, ПрАТ СП "ЧОРНОМОРСЬКА ПЕРЛИНА" як виконавцем було виконано власні зобов`язання з виконання обумовлених договором робіт, що підтверджується:

1. Актом надання послуг № 54 від 30.04.2021 на суму 560,00 гри, у тому числі ПДВ 93,33 грн,

та зареєстрованою податковою накладною № 29 від 30.04.2021;

2. Актом надання послуг № 74 від 31.05.2021 на суму 280,00 грн, у тому числі ПДВ 46,67 грн, та зареєстрованою податковою накладною № 47 від 3 1.05.2021;

3. Актом надання послуг № 97 від 30.06.2021 на суму 280,00 грн, у тому числі ПДВ 46,67 грн, та зареєстрованою податковою накладною № 12 від 30.06.2021;

4. Актом надання послуг № 141 від 31.07.2021 на суму 1 960,00 грн, у тому числі ПДВ 326,67 грн, та зареєстрованою податковою накладною № 42 від 31.07.2021;

5. Актом надання послуг № 164 від 31.08.2021 на суму 840,00 грн, у тому числі ПДВ 140,00 грн, та зареєстрованою податковою накладною № 26 від 31.08.2021;

6. Актом надання послуг № 230 від 15.12.2021 на суму 840,00 грн, у тому числі ПДВ 140,00 грн, та зареєстрованою податковою накладною № 3 від 15.12.2021;

7. Актом надання послуг № 251 від 31.12.2021 на суму 1 120,00 грн, у тому числі ПДВ 186,67 грн, та зареєстрованою податковою накладною № 26 від 31.12.2021;

8. Актом надання послуг № 24 від 31.01.2022 на суму 1 400,00 грн, у тому числі ПДВ 233,33 грн, та зареєстрованою податковою накладною № 23 від 31.01.2022;

9. Актом надання послуг № 115 від 30.04.2022 на суму 1 120,00 грн, у тому числі ПДВ 186,67 грн, та зареєстрованою податковою накладною № 22 від 30.04.2022;

10.Актом надання послуг № 139 від 21.06.2022 на суму 1 120,00 грн, у тому числі ПДВ 186,67 грн, та зареєстрованою податковою накладною № 4 від 21.06.2022;

11.Актом надання послуг № 171 від 05.08.2022 на суму 560,00 грн, у тому числі ПДВ 93,33 грн, та зареєстрованою податковою накладною № 2 від 05.08.2022;

12.Актом надання послуг № 210 від 07.09.2022 на суму 840,00 грн, у тому числі ПДВ 140,00

грн, та зареєстрованою податковою накладною № 6 від 07.09.2022.

Таким чином, ПрАТ СП "ЧОРНОМОРСЬКА ПЕРЛИНА" було виконано ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нове найменування - ТОВ "СІГМА ТАУН") роботи з контролю за якістю продукції за договором на виконання робіт вимірювальною лабораторією № 15/10 від 15.10.2020 на загальну суму 10 920,00 грн (десять тисяч дев`ятсот двадцять гривень 00 коп.).

За своєю правовою природою укладений договір на виконання робіт вимірювальною лабораторією № 15/10 від 15.10.2020 є договором про надання послуг.

За договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов`язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов`язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.

Положення цієї глави можуть застосовуватися до всіх договорів про надання послуг, якщо це не суперечить суті зобов`язання (ст. 901 ЦК України).

Якщо договором передбачено надання послуг за плату, замовник зобов`язаний оплатити надану йому послугу в розмірі, у строки та в порядку, що встановлені договором (ч. 1 ст. 903 ЦК України).

За п. 2.2 договору на виконання робіт вимірювальною лабораторією № 15/10 від 15.10.2020, розрахунки по договору проводяться в безготівковому порядку на розрахунковий рахунок Виконавця у строк не пізніш ЗО числа місяця.

Водночас всупереч п.п. 2.2, 3.2 договору на виконання робіт вимірювальною лабораторією № 15/10 від 15.10.2020, ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нове найменування - ТОВ "СІГМА ТАУН") як замовник власні зобов`язання зі своєчасної оплати робіт з контролю за якістю продукції за договором на виконання робіт вимірювальною лабораторією № 15/10 від 15.10.2020 виконало частково, сплативши за виконані роботи на користь ПрАТ СП "ЧОРНОМОРСЬКА ПЕРЛИНА" як виконавця лише 3 920,00 грн (три тисячі дев`ятсот двадцять гривень 00 коп.), що підтверджується платіжним дорученням № 288 від 08.09.2021.

Таким чином, загальний розмір заборгованості ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нове найменування - ТОВ "СІГМА ТАУН") перед ПрАТ СП "ЧОРНОМОРСЬКА ПЕРЛИНА" за договором на виконання робіт вимірювальною лабораторією № 15/10 від 15.10.2020 станом на дату подання даної заяви становить 7 000,00 грн (сім тисяч гривень 00 коп.).

Таким чином, з огляду на положення статті 1 та 64 КУзПБ, конкурсні кредиторські вимоги ПрАТ СП "ЧОРНОМОРСЬКА ПЕРЛИНА" до боржника ТОВ "АЛЬЯНСОПТ" (нове найменування - ТОВ "СІГМА ТАУН") становлять 34 776 617,53 гри (тридцять чотири мільйони сімсот сімдесят шість тисяч шістсот сімнадцять гривень 53 кон.) й складаються з:

5 368,00 гри (п`ять тисяч триста шістдесят вісім гривень 00 коп.) судового збору;

30 192 966,84 грн (тридцять мільйонів сто дев`яносто дві тисячі дев`ятсот шістдесят шість гривень 84 коп.) основної заборгованості за договором поставки № 1208/1 від 12.08.2020 -підлягають задоволенню й включенню до четвертої черги задоволення вимог кредиторів;

4 567 682,69 грн (чотири мільйони п`ятсот шістдесят сім тисяч шістсот вісімдесят дві гривні 69 коп.) основної заборгованості за договором поставки № 0709/1 від 07.09.2020;

7 000,00 грн (сім тисяч гривень 00 коп.) основної заборгованості за договором на виконання робіт вимірювальною лабораторією № 15/10 від 15.10.2020;

3 600,00 грн (три тисячі шістсот гривень 00 кон.) основної заборгованості за договором про надання послуг № 22/09/20-П від 22.09.2020.

За змістом положень статті 1 Кодексу України з процедур банкрутства конкурсними кредиторами є кредитори за вимогами до боржника, що виникли до відкриття провадження у справі про банкрутство і виконання яких не забезпечено заставою майна боржника

Згідно ч.1 ст. 45 Кодексу України з процедур банкрутства конкурсні кредитори за вимогами, що виникли до дня відкриття провадження у справі про банкрутство, зобов`язані подати до господарського суду письмові заяви з вимогами до боржника, а також документи, що їх підтверджують, протягом 30 днів з дня офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство.

Відлік строку на заявлення грошових вимог кредиторів до боржника починається з дня офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство.

Відповідно до п.4 ст.45 Кодексу України з процедур банкрутства для кредиторів, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, усі дії, вчинені у судовому процесі, є обов`язковими так само, як вони є обов`язковими для кредиторів вимоги яких були заявлені протягом встановленого строку.

Вимоги кредиторів, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, розглядаються господарським судом у порядку та черговості їх отримання у судовому засіданні, яке проводиться після попереднього засідання господарського суду (ч.6 ст.45 Кодексу України з процедур банкрутства). За результатами розгляду зазначених заяв суд постановляє ухвалу про визнання чи відхилення вимог таких кредиторів. Ухвала господарського суду є підставою для внесення відомостей про таких кредиторів до реєстру вимог кредиторів.

За змістом частини 1 статті 64 Кодексу України з процедур банкрутства кошти, одержані від продажу майна банкрута, спрямовуються на задоволення вимог кредиторів у порядку, встановленому цим Кодексом. При цьому:

1) у першу чергу задовольняються: вимоги щодо виплати заборгованості із заробітної плати працюючим та звільненим працівникам банкрута, грошові компенсації за всі невикористані дні щорічної відпустки та додаткової відпустки працівникам, які мають дітей, інші кошти, належні працівникам у зв`язку з оплачуваною відсутністю на роботі (оплата часу простою не з вини працівника, гарантії на час виконання державних або громадських обов`язків, гарантії і компенсації при службових відрядженнях, гарантії для працівників, які направляються для підвищення кваліфікації, гарантії для донорів, гарантії для працівників, які направляються на обстеження до медичного закладу, соціальні виплати у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності за рахунок коштів підприємства тощо), а також вихідна допомога, належна працівникам у зв`язку з припиненням трудових відносин, та нараховані на ці суми страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування та інше соціальне страхування, у тому числі відшкодування кредиту, отриманого на ці цілі; вимоги щодо виплати заборгованості із компенсації збитків, завданих Державному бюджету України внаслідок виконання рішень Європейського суду з прав людини, постановлених проти України; вимоги кредиторів за договорами страхування; витрати, пов`язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді; витрати кредиторів на проведення аудиту, якщо аудит проводився за рішенням господарського суду за рахунок їхніх коштів;

2) у другу чергу задовольняються: вимоги із зобов`язань, що виникли внаслідок заподіяння шкоди життю та здоров`ю громадян, шляхом капіталізації у ліквідаційній процедурі відповідних платежів, у тому числі до Фонду соціального страхування України за громадян, які застраховані в цьому фонді, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, зобов`язань із сплати страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування та інше соціальне страхування, крім вимог, задоволених позачергово, з повернення невикористаних коштів Фонду соціального страхування України, а також вимоги громадян - довірителів (вкладників) довірчих товариств або інших суб`єктів підприємницької діяльності, які залучали майно (кошти) довірителів (вкладників);

3) у третю чергу задовольняються: вимоги щодо сплати податків і зборів (обов`язкових платежів); вимоги центрального органу виконавчої влади, що здійснює управління державним резервом;

4) у четверту чергу задовольняються вимоги кредиторів, не забезпечені заставою;

5) у п`яту чергу задовольняються вимоги щодо повернення внесків членів трудового колективу до статутного капіталу підприємства;

6) у шосту чергу задовольняються інші вимоги.

Станом на подання заяви, грошові вимоги, зазначені в ній залишаються повністю неоплаченими з боку Боржника, у зв`язку з фактичною неплатоспроможністю.

З огляду на обґрунтованість вимог, викладених в заяві Приватного акціонерного товариства Сільськогосподарського підприємства "ЧОРНОМОРСЬКА ПЕРЛИНА", суд дійшов висновку щодо наявності підстав для визнання його конкурсним кредитором з грошовими вимогами до боржника в сумі 34 776 617,53 грн, яка підлягає погашенню у наступному порядку:

- 1 черга задоволення вимог кредиторів - 5 368,00 грн (судовий збір за подання заяви);

- 4 черга задоволення вимог кредиторів - 34 771 249,53 грн (основний борг).

Керуючись ст.ст. 2, 73-74, 76-79, 86, 91, 234-235 Господарського процесуального кодексу України, ст.ст. 45, 64 Кодексу України з процедур банкрутства, суд

УХВАЛИВ:

Визнати грошові вимоги Приватного акціонерного товариства Сільськогосподарського підприємства "ЧОРНОМОРСЬКА ПЕРЛИНА" (код ЄДРПОУ 00413446) до Товариства з обмеженою відповідальністю "СІГМА ТАУН" (49038, м. Дніпро, вул. Вокзальна, буд. 5, код ЄДРПОУ 43435128) в сумі 5 368,00 грн (судовий збір за подання заяви) - 1 черга задоволення вимог кредиторів, в сумі 34 771 249,53 грн (основний борг) - 4 черга задоволення вимог кредиторів.

Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття - 12.12.2023 та може бути оскаржена в порядку, передбаченому ст.ст. 254-258 Господарського процесуального кодексу України.

Суддя А.Є. Соловйова

Дата ухвалення рішення12.12.2023
Оприлюднено25.12.2023
Номер документу115853029
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —904/4801/23

Ухвала від 21.03.2024

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Соловйова Анастасія Євгенівна

Ухвала від 21.03.2024

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Соловйова Анастасія Євгенівна

Ухвала від 04.03.2024

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Соловйова Анастасія Євгенівна

Ухвала від 08.01.2024

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Соловйова Анастасія Євгенівна

Ухвала від 12.12.2023

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Соловйова Анастасія Євгенівна

Постанова від 30.11.2023

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Соловйова Анастасія Євгенівна

Ухвала від 30.11.2023

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Соловйова Анастасія Євгенівна

Ухвала від 09.11.2023

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Соловйова Анастасія Євгенівна

Ухвала від 31.10.2023

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Соловйова Анастасія Євгенівна

Ухвала від 13.09.2023

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Соловйова Анастасія Євгенівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні