Рішення
від 13.09.2023 по справі 380/9046/23
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа№380/9046/23

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

13 вересня 2023 року

Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого-судді Костецького Н.В., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Фермерського господарства «Бортків» (с. Бортків, Золочівський район, Львівська область, код ЄДРПОУ 39582383) до Головного управління ДПС у Львівській області (вул. Стрийська, 35, м. Львів, код ЄДРПОУ 43968090) про визнання протиправними дій, зобов`язання вчинити дії,-

в с т а н о в и в:

на розгляд Львівського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Фермерського господарства «Бортків» до Головного управління ДПС у Львівській області, у якій позивач просить суд:

- визнати протиправними дії Головного управління ДПС у Львівській області щодо відмови у підтвердженні Фермерському господарству «Бортків» статусу платника єдиного податку четвертої групи на 2023 рік;

- визнати протиправними дії Головного управління ДПС у Львівській області щодо виключення з 01.01.2023 з реєстру платників єдиного податку Фермерського господарства «Бортків»;

- визнати протиправним рішення Головного управління ДПС у Львівській області викладені у листі від 31.03.2023 № 10316/6/13-01-04-09, про відмову Фермерському господарству «Бортків» у набутті статусу платника єдиного податку четвертої групи, а поданій звітності присвоєння статусу «історія подання»;

- зобов`язати Головне управління ДПС у Львівській області включити до реєстру платників єдиного податку відомості про Фермерське господарство «Бортків» як платника єдиного податку четвертої групи, про що видати відповідну довідку.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що позивач вважає дії посадових осіб ГУ ДПС у Львівській області та рішення про відмову у наданні та/або підтвердженні статусу платника єдиного групи і наданні поданій звітності статусу «історія подання» оформленого листом ГУ ДПС у Львівській області від 31.03.2023 № 10316/6/13-01-04-09 протиправними, вчиненими за відсутністю законних підстав, з порушенням установленого порядку та не у спосіб, передбачений законом. Позивач вважає, що ним надіслано відповідачу усі необхідні звіти, передбачені приписами статті 298 Податкового кодексу України, у тому числі загальну податкову декларацію з податку на поточний рік щодо всієї площі земельних ділянок, з яких справляється податок, які прийняті контролюючим органом за відсутності будь-яких письмових повідомлень контролюючого органу про відмову у прийнятті його податкової декларації із зазначенням причин такої відмови. Звертає увагу, що норми чинного законодавства не наділяють контролюючий орган повноваженнями присвоювати податковій звітності статус «історія подання» або не визнавати звітність, в т.ч. з підстав пропущення платником податку строку на подачу декларації, встановленого пп. 298.8.1 п. 298.8 ст. 298 ПК України (пропущення встановлених цією нормою строків). Відзначає, що відповідачем не приймалося рішення про анулювання реєстрації позивача, а спірним рішення відповідач зазначив, що позивачу у 2023 році відмовлено у набутті статусу платника єдиного податку четвертої групи, а поданій податковій звітності присвоюється статус «історія подання», що не відповідає суті повноважень податкового органу. Таким чином, відповідач з порушенням процедури анулювання статусу платника єдиного податку, виключив позивача з реєстру платників єдиного податку четвертої групи.

Ухвалою суду від 03.05.2023 відкрито спрощене позовне провадження в адміністративній справі без повідомлення сторін.

Представник відповідача щодо задоволення позову заперечив з підстав, викладених у відзиві на позовну заяву. Зазначає, що порядок щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку четвертої групи аналогічний порядку переходу на спрощену систему оподаткування та вимагає дотримання вимог, визначених п.п.298.8.1 п.298.8 ст.298 Податкового кодексу України. Позивачем не було дотримано вимог п.п. 298.8.1, п.298.8, ст.298 Податкового кодексу України та подано неповний пакет документів для підтвердження статусу платника єдиного податку четвертої групи, зокрема, згідно інформаційної бази «Податковий блок» станом на 20.02.2023р. (по терміну), не подано загальну податкову декларацію з податку на 2023 рік щодо всієї площі земельних ділянок, з яких справляється податок (сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ, багаторічних насаджень), та/або земель водного фонду внутрішніх водойм (озер, ставків та водосховищ), - контролюючому органу за своїм місцезнаходженням (місцем перебування на податковому обліку). Дата фактичного подання декларації - 22.02.2023. Представник відповідача вважає, що платник четвертої групи, який на початку поточного року у встановлений строк до 20 лютого поточного року не подав або подав не повний комплект документів для підтвердження свого статусу, не може бути протягом поточного року таким платником. З наведених підстав просить відмовити в задоволенні позову.

Представником позивача подано до суду відповідь на відзив, у якому вважає доводи, викладені відповідачем у відзиві, безпідставними та такими що не відповідають обставинам справи. Вказує, що податковим органом не заперечується той факт, що згідно норми п.п 5 п.299.10 ст.299 ПК України реєстрація платником єдиного податку анульовується шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку саме за не подачу податкової звітності передбаченої підпунктом 295.9.1 пункту 295.9 статті 295 та підпунктом 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 ПК України, а не за несвоєчасну подачу такої звітності. Відповідачем не заперечується той факт, що норми чинного законодавства не наділяють контролюючий орган повноваженнями присвоювати податковій звітності статус «історія подання» або не визнавати звітність, в т.ч. з підстав пропущення платником податку строку на подачу декларації, встановленого пп. 298.8.1 п. 298.8 ст. 298 ПК України (пропущення встановлених цією нормою строків). Не і заперечується той факт, що податковим органом не приймалося рішення про анулювання реєстрації позивача, а спірним рішення відповідач зазначив, що позивачу у 2023 році відмовлено у набутті статусу платника єдиного податку четвертої групи, а поданій податковій звітності присвоюється статус «історія подання», що не відповідає суті повноважень податкового органу. Податковим органом не спростовується порушення процедури анулювання статусу платника єдиного податку, оскільки прийняття контролюючим органом рішення про анулювання реєстрації платника єдиного податку четвертої групи шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку можливе лише на підставі проведеної виїзної документальної перевірки відповідного платника податку та встановлених в ході останньої порушень, відповідно до яких платник податків не може перебувати на спрощеній системі оподаткування, тобто бути платником єдиного податку четвертої групи за критеріями, визначеними у підпункті 4 пункту 291.4. статті 291 Податкового кодексу України.

Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі факти, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для вирішення спору по суті, суд встановив такі обставини та надав їм правову оцінку.

Фермерське господарство «Бортків» зареєстроване 13 січня 2015 року як юридична особа, код ЄДРПОУ 39582383. Основний вид діяльності: 01.11 Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур (основний); 01.45 Розведення овець і кіз; 01.61 Допоміжна діяльність у рослинництві; 01.63 Післяурожайна діяльність; 49.41 Вантажний автомобільний транспорт; 77.31 Надання в оренду сільськогосподарських машин і устаткування.

З 01 січня 2016 року Фермерське господарство «Бортків» було платником єдиного податку та перебувало на спрощеній системі оподаткування - IV група.

20 лютого 2023 року з метою дотримання вимог п. 298.8.1 п. 298.8 ст. 298 Податкового кодексу України, Фермерським господарством «Бортків» подано контролюючому органу:

- «загальну» податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи за 2023 рік № 1 з Додатком № 1 «Відомості про наявність земельних ділянок», Додатком №3 «Розрахунок загального податкового зобов`язання за податковий (звітний) 2022 рік про що свідчить квитанція № 2 реєстраційний номер №9029376318;

- «звітну» податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи за 2023 рік № 1 з Додатком № 1 «Відомості про наявність земельних ділянок», Додатком №3 «Розрахунок загального податкового зобов`язання за податковий (звітний) 2022 рік про що свідчить квитанція № 2 реєстраційний номер №9029377063;

- «звітну» податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи за 2023 рік № 1 з Додатком № 1 «Відомості про наявність земельних ділянок», Додатком №3 «Розрахунок загального податкового зобов`язання за податковий (звітний) 2022 рік про що свідчить квитанція № 2 реєстраційний номер №9029434980;

- розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва за 2022 рік про що свідчить квитанція № 2 реєстраційний номер №9026008297;

- розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва за 2022 рік про що свідчить квитанція № 2 реєстраційний номер №9029535304.

Відповідно до квитанції № 2 від 20.02.2023 (реєстраційний номер №9029376318) до загальної податкової декларації з податку на поточний рік щодо всієї площі земельних ділянок, з яких справляється податок (сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ, багаторічних насаджень), та/або земель водного фонду внутрішніх водойм (озер, ставків та водосховищ), контролюючому органу за своїм місцезнаходженням (місцем перебування на податковому обліку) не прийнято у зв`язку із виявленням недостовірності коду КАТОТТГ.

22.02.2023 позивачем повторно подано дану декларацію (квитанція №9031129948).

10.04.2023 позивачем отримано листа ГУ ДПС у Львівській області від 31.03.2023 № 10316/6/13-01-04-09 «Про відмову у реєстрації платника єдиного податку". Як вбачається із тексту вищевказаного листа», яким повідомлено, що позивачу відмовлено у набутті статусу платника єдиного податку четвертої групи, а поданій податковій звітності присвоюється статус «Історія подання». Відповідно до вказаного листа, для підтвердження статусу платника єдиного податку IV групи на 2023 рік, позивачем не дотримано норму п.п. 298.8.1 п. 298.8 ст.298 Податкового кодексу України, а саме, згідно інформаційної бази «Податковий блок» станом на 20.02.2023 р. (по терміну) не подано загальну податкову декларацію з податку на поточний рік щодо всієї площі земельних ділянок, з яких справляється податок (сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ, багаторічних насаджень) та/або земель водного фонду внутрішніх водойм (озер, ставків та водосховищ), контролюючому органу за своїм місцезнаходженням (місцем перебування на податковому обліку).

Не погоджуючись з вказаним рішенням, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

На підставі Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» від 28.12.2014 №71-VIII, з 01.01.2015 фіксований сільськогосподарський податок трансформовано в єдиний податок (виділено в окрему 4 групу).

Пунктом 291.4 статті 291 Податкового кодексу України визначено, що суб`єкти господарювання, сільськогосподарські товаровиробники, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків, належать до 4 групи платників єдиного податку.

Підпунктом 298.8.4 пункту 298.8 статті 298 Податкового кодексу України врегульовано, що у разі коли у податковому (звітному) році частка сільськогосподарського товаровиробництва становить менш як 75 відсотків, сільськогосподарський товаровиробник - юридична особа сплачує податки у наступному податковому (звітному) році на загальних підставах.

Відповідно до підпункту 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 Податкового кодексу України сільськогосподарські товаровиробники для переходу на спрощену систему оподаткування або щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку подають не пізніше 20 лютого поточного року:

загальну податкову декларацію з податку на поточний рік щодо всієї площі земельних ділянок, з яких справляється податок (сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ, багаторічних насаджень), та/або земель водного фонду внутрішніх водойм (озер, ставків та водосховищ), - контролюючому органу за своїм місцезнаходженням (місцем перебування на податковому обліку);

звітну податкову декларацію з податку на поточний рік окремо щодо кожної земельної ділянки - контролюючому органу за місцем розташування такої земельної ділянки (юридичні особи);

розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва (юридичні особи) - контролюючим органам за своїм місцезнаходженням та/або за місцем розташування земельних ділянок за формою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної аграрної політики, за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику;

відомості (довідку) про наявність земельних ділянок - контролюючим органам за своїм місцезнаходженням та/або за місцем розташування земельних ділянок.

Водночас підпунктом 295.9.1 пункту 295.9 статті 295 Податкового кодексу України передбачено, що платники єдиного податку четвертої групи самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням платника податку та місцем розташування земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу.

Відповідно до пунктів 299.1, 299.2 статті 299 Податкового кодексу України реєстрація суб`єкта господарювання як платника єдиного податку здійснюється шляхом внесення відповідних записів до реєстру платників єдиного податку. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, веде реєстр платників єдиного податку, в якому міститься інформація про осіб, зареєстрованих платниками єдиного податку.

Згідно з пунктом 299.10 статті 299 Податкового кодексу України реєстрація платником єдиного податку є безстроковою та може бути анульована шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу у разі:

1) подання платником податку заяви щодо відмови від застосування спрощеної системи оподаткування у зв`язку з переходом на сплату інших податків і зборів, визначених цим Кодексом, - в останній день календарного кварталу, в якому подано таку заяву;

2) припинення юридичної особи (крім перетворення) або припинення підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем відповідно до закону - в день отримання відповідним контролюючим органом від державного реєстратора повідомлення про проведення державної реєстрації такого припинення;

3) у випадках, визначених підпунктом 298.2.3 пункту 298.2 та підпунктом 298.8.6 пункту 298.8 статті 298 цього Кодексу;

4) якщо у податковому (звітному) році частка сільськогосподарського товаровиробництва юридичної особи платника єдиного податку четвертої групи становить менш як 75 відсотків;

5) якщо платником єдиного податку четвертої групи не подано податкову звітність, передбачену підпунктом 295.9.1 пункту 295.9 статті 295 та підпунктом 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 цього Кодексу.

З матеріалів справи судом встановлено, що, з метою щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку відповідно до вимог підпункту 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 Податкового кодексу України, 20.02.2023 Фермерським господарством «Бортків» було подано до Головного управління ДПС у Львівській області ряд звітів, а саме: «загальну» податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи за 2023 рік № 1 з Додатком № 1 «Відомості про наявність земельних ділянок», Додатком №3 «Розрахунок загального податкового зобов`язання за податковий (звітний) 2022 рік, про що свідчить квитанція № 2 реєстраційний номер №9029376318; «звітну» податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи за 2023 рік № 1 з Додатком № 1 «Відомості про наявність земельних ділянок», Додатком №3 «Розрахунок загального податкового зобов`язання за податковий (звітний) 2022 рік, про що свідчить квитанція № 2 реєстраційний номер №9029377063; «звітну» податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи за 2023 рік № 1 з Додатком № 1 «Відомості про наявність земельних ділянок», Додатком №3 «Розрахунок загального податкового зобов`язання за податковий (звітний) 2022 рік, про що свідчить квитанція № 2 реєстраційний номер №9029434980; розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва за 2022 рік, про що свідчить квитанція № 2 реєстраційний номер №9026008297; розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва за 2022 рік, про що свідчить квитанція № 2 реєстраційний номер №9029535304.

Відповідно до квитанції № 2 від 20.02.2023 (реєстраційний номер №9029376318), подану позивачем загальну податкову декларацію з податку на поточний рік щодо всієї площі земельних ділянок, з яких справляється податок (сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ, багаторічних насаджень), та/або земель водного фонду внутрішніх водойм (озер, ставків та водосховищ), контролюючому органу за своїм місцезнаходженням (місцем перебування на податковому обліку) не прийнято, оскільки виявлено недостовірність значення обов`язкового реквізиту щодо коду за КАТОТТГ (не відповідає третьому або додатковому рівню кодів Кодифікатора адміністративно-територіальних одиниць та територій територіальних громад). 22.02.2023 позивачем повторно подано вищевказану декларацію.

Зі змісту листа відповідача від 31.03.2023 № 10316/6/13-01-04-09, судом встановлено, що підставою для відмови у набутті статусу платника єдиного податку четвертої групи, а поданій податковій звітності присвоєно статус «Історія подання», стало неподання станом на 20.02.2023 (по терміну), загальної податкової декларації з податку на 2023 рік щодо всієї площі земельних ділянок, з яких справляється податок (сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ, багаторічних насаджень), та/або земель водного фонду внутрішніх водойм (озер, ставків та водосховищ), - контролюючому органу за своїм місцезнаходженням (місцем перебування на податковому обліку).

Пунктом 299.10 та абзацом 2 пункту 299.11 статті 299 Податкового кодексу України визначено, що реєстрація платником єдиного податку є безстроковою та може бути анульована шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу у разі: 1) подання платником податку заяви щодо відмови від застосування спрощеної системи оподаткування у зв`язку з переходом на сплату інших податків і зборів, визначених цим Кодексом, - в останній день календарного кварталу, в якому подано таку заяву; 2) припинення юридичної особи (крім перетворення) або припинення підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем відповідно до закону - в день отримання відповідним контролюючим органом від державного реєстратора повідомлення про проведення державної реєстрації такого припинення; 3) у випадках, визначених підпунктом 298.2.3 пункту 298.2статті 298 цього Кодексу; 4) якщо у податковому (звітному) році частка сільськогосподарського товаровиробництва платника єдиного податку четвертої групи становить менш як 75 відсотків.

У разі виявлення відповідним контролюючим органом під час проведення виїзних документальних перевірок платника єдиного податку четвертої групи невідповідності вимогам підпункту 4 пункту 291.4 та пункту 291.5-1 статті 291 цього Кодексу у податковому (звітному) році або у попередніх періодах, такому платнику за такі періоди нараховуються податки та збори, від сплати яких він звільнявся як платник єдиного податку четвертої групи, та штрафні (фінансові) санкції (штрафи), передбачені главою 11 розділу цього Кодексу. Такий платник податку зобов`язаний перейти до сплати податків за загальною системою оподаткування, починаючи з наступного місяця після місяця, у якому встановлено таке порушення.

Аналіз наведених вище норм свідчить про те, що реєстрація платником єдиного податку є безстроковою та може бути анульована шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу у встановлених законом випадках. При цьому прийняття контролюючим органом рішення про анулювання реєстрації платника єдиного податку шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку можливе лише на підставі проведеної документальної перевірки відповідного платника податку та встановлених в ході останньої порушень, відповідно до яких платник податків не може перебувати на спрощеній системі оподаткування (бути платником єдиного податку четвертої групи).

Аналогічний правовий висновок зробив Верховний Суд у постанові від 06.05.2020 у справі № 812/1137/16.

Згідно з ч. 5 ст. 242 КАС України, при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Отже, контролюючим органом повинна бути: 1) проведена документальна перевірка платника податків; 2) прийнято рішення про анулювання реєстрації шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку.

Суд зазначає, що для прийняття рішення про анулювання реєстрації платника єдиного податку четвертої групи мають бути виконані всі вимоги передбачені Податковим кодексом України.

Натомість, відповідачем не надано доказів проведення документальної перевірки позивача.

Крім цього, відповідач не наділений повноваженнями не визнавати звітність, у зв`язку з пропущенням платником податку строку на подачу декларації, встановленого підпункту 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 Податкового кодексу України (пропущення встановлених цією нормою строків).

Аналогічний правовий висновок зроблено Верховним Судом у постанові від 24.01.2019 у справі №814/1394/15.

Таким чином, судом встановлено, що відповідачем не надано доказів проведення перевірки Фермерському господарству «Бортків» та відповідний акт перевірки не складався, а тому суд зазначає, що відповідач діяв не у спосіб, передбачений законом.

З урахуванням встановлених судом обставин, суд висновує про протиправність дій відповідача щодо відмови у підтвердженні статусу платника єдиного податку четвертої групи на 2023 рік, виключення позивача з 01.01.2023 з реєстру платників єдиного податку четвертої групи на 2023 рік та протиправний характер рішення, оформленого у листі від Головного управління ДПС у Львівській області від 31.03.2023 № 10316/6/13-01-04-09 про анулювання реєстрації платника єдиного податку - позивача, у зв`язку з чим такий підлягає скасуванню. Так як позивача протиправно було позбавлено статусу платника єдиного податку, позовна вимога про покладення на відповідача обов`язку поновлення такого статусу та видачі відповідної довідки, підлягає задоволенню.

Відповідно до ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог.

Згідно ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

За вимогами статті 78 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Відповідно до ч. 1 ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Виходячи із заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та доказів, зібраних у справі, суд висновує про необхідність задоволення позову повністю.

Що стосується судового збору, то, у відповідності до вимог ст.139 КАС України, такий підлягає стягненню на користь позивача.

Керуючись статтями 242-246, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

в и р і ш и в:

1. Позов задовольнити повністю.

2. Визнати протиправними дії Головного управління ДПС у Львівській області, щодо відмови у підтвердженні Фермерському господарству «Бортків» статусу платника єдиного податку четвертої групи на 2023 рік.

3. Визнати протиправними дії Головного управління ДПС у Львівській області щодо виключення з 01.01.2023 з реєстру платників єдиного податку Фермерського господарства «Бортків».

4. Визнати протиправним рішення Головного управління ДПС у Львівській області, викладене у листі від 31.03.2023 № 10316/6/13-01-04-09, про відмову Фермерському господарству «Бортків» у набутті статусу платника єдиного податку четвертої групи, а поданій звітності присвоєння статусу «історія подання».

5. Зобов`язати Головне управління ДПС у Львівській області (вул. Стрийська, 35, м. Львів, код ЄДРПОУ 43968090) включити до реєстру платників єдиного податку відомості про Фермерське господарство «Бортків» (с. Бортків, Золочівський район, Львівська область, код ЄДРПОУ 39582383) як платника єдиного податку четвертої групи, про що видати відповідну довідку.

6. Cтягнути на користь Фермерського господарства «Бортків» (с. Бортків, Золочівський район, Львівська область, код ЄДРПОУ 39582383) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Львівській області (вул. Стрийська, 35, м. Львів, код ЄДРПОУ 43968090) 10736,00 грн. сплаченого судового збору.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги, рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту судового рішення до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Повний текст судового рішення складено 13.09.2023 року.

Суддя Костецький Н.В.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.09.2023
Оприлюднено18.09.2023
Номер документу113479145
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —380/9046/23

Ухвала від 16.02.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 08.01.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Постанова від 30.11.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шевчук Світлана Михайлівна

Ухвала від 03.11.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шевчук Світлана Михайлівна

Ухвала від 03.11.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шевчук Світлана Михайлівна

Ухвала від 16.10.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шевчук Світлана Михайлівна

Рішення від 13.09.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Костецький Назар Володимирович

Ухвала від 03.05.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Костецький Назар Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні