Категорія №2.11.17
ПОСТАНОВА
Іменем України
21 вересня 2010 року Справа № 2а-4917/10/1270
Луганський окружни й адміністративний суд у скл аді:
головуючого - судді Ципко О.В.
при секретарях судового за сідання - Лященко М.С., Бороді ній І.Ю.,
за участю:
представника позивача: Феденка С.В. (довіреніс ть від 09.08.2010 р.),
представник відповідача: Гузія Ю.С. (дові реність № 10339/10 від 12.07.2010 р.),
розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за позовом мал ого приватного підприємства «Торгівельна фірма «Ліб-Дар » до державної податкової ін спекції у Жовтневому районі м. Луганська про визнання дій комісії незаконними, акту № 14 0 від 19.05.2010 р. недійсним та зобов' язання вчинити певні дії, -
ВСТАНОВИВ
21 червня 2010 року до Луга нського окружного адміністр ативного суду надійшов позов від малого приватного підпр иємства «Торгівельна фірма « Ліб-Дар» (далі - ПП «Торгівел ьна фірма «Ліб-Дар») до держав ної податкової інспекції у Ж овтневому районі м. Луганськ а (далі - ДПІ у Жовтневому рай оні), в якому позивач просив ви знати протиправними дії комі сії державної податкової інс пекції у Жовтневому районі м . Луганська по анулюванню реє страції платника податку на додану вартість ПП “Торгівел ьна фірма «Ліб-Дар», визнати п ротиправним акт державної по даткової інспекції у Жовтнев ому районі м. Луганська про ан улювання реєстрації свідоцт ва платника податку на додан у вартість № 140 від 19.05.2010 р. та зобо в' язати державну податкову інспекцію у Жовтневому райо ні м. Луганська поновити ПП “Т оргівельна фірма «Ліб-Дар» у Реєстрі платників податку н а додану вартість.
В обґрунтування свої х позовних вимог позивач заз начив, що актом державної под аткової інспекції у Жовтнево му районі м. Луганська було ан ульовано свідоцтво платника податку на додану вартість № 100141513 видане ПП «Торгівельна фі рма «Ліб-Дар».
Позивач в позові зазна чив, що відповідачем були пор ушені вимоги процедури з ану лювання свідоцтва платника п одатку на додану вартість № 100 141513, а саме: відповідно до пункт у 1.3 ст.1 Закону України «Про под аток на одану вартість» плат ник податку - особа, яка згідно з цим Законом обов'язана здій снювати утримання та внесенн я до бюджету податку, що плачу ється покупцем, або особа, яка імпортує товари на митну тер иторію країни. Відповідно до підпункту 2.3.1 пункту 2.3 особа пі длягає обов'язковій реєстрац ії як платник податку у разі к оли загальна сума від здійсн ення операцій з поставки тов арів (послуг), у тому числі з ви користанням локальної або гл обальної комп'ютерної мережі , що підлягають оподаткуванн ю згідно з цим Законом, нарахо вана (сплачена, надана) такій о собі або в рахунок зобов'язан ь третім особам, протягом ост анніх дванадцяти календарни х місяців сукупно перевищує 300 000 гривень (без урахування п одатку на додану вартість). Пу нктом 9.3 ст. 9 Закону України «Пр о податок на додану вартість » встановлено, що особи, які пі дпадають під визначення пунк ту 2.3 статті 2 цього Закону, зобо в'язані зареєструватися як п латник податку у податковому органі за їх місцезнаходжен ням (місцем проживання). Якщо о соба, що не підпадає під визна чення пункту 2.3.1 пункту 2.3 статі 2 Закону України «Про податок на додану вартість» як платн ик податку у разі коли загаль на сума від здійснення опера цій з поставки товарів (послу г), у тому числі з використання м локальної або глобальної к омп'ютерної мережі, що підляг ають оподаткуванню згідно з цим Законом, нарахована (спла чена, надана) такій особі або в рахунок зобов'язань третім о собам, протягом останніх два надцяти календарних місяців сукупно перевищує 300 000 гривень (без урахування податку на до дану вартість), вважає за доці льне зареєструватись як плат ник податку, така реєстрація здійснюється за її заявою.
Таким чином, законодав ством наряду з обов'язковою р еєстрацією атника ПДВ, коли о соба є платником цього подат ку в силу закону, передбачена реєстрація в добровільному порядку, за якого особа стає с уб'єктом податкового правові дношення за власним волевияв ленням, з прийняттям на себе з а свою ініціативою прав і обо в'язків такого суб'єкта.
Пунктом 9.8 ст. 9 Закону Ук раїни «Про податок на додану вартість» встановлено вичер пний перелік випадків анулюв ання реєстрації платника под атку на додану вартість. Згід но абз. «в» п.п. 9.8 ст. 9 Закону Укр аїни «Про податок на додану в артість», встановлено що ану лювання, відбувається у випа дку, якщо особа, зареєстрован а як платник податку, реєстру ється як платник єдиного под атку або стає суб'єктом інших спрощених систем оподаткува ння, які визначають особливи й порядок нарахування чи спл ати податку на додану вартіс ть, відмінний від тих, що стано влені цим Законом, чи звільня ють таку особу від сплати цьо го податку за рішенням суду а бо з будь-яких інших причин. Ви ходячи зі змісту абз. «в» п.п. 9.8 ст. 9 Закону України «Про одат ок на додану вартість», закон не пов'язує між собою факт зан иження податкових зобов'язан ь платником податків, обсяг я ких за оподатковуваними опер аціями перевищує суму, визна чену п.п. 2.3.1 п. 2.3 ст.3 Закону Украї ни «Про податок на додану вар тість» та подальше перебуван ня в якості платника податку на додану вартість.
Таким чином, представн ик позивача вказав, що у відпо відача були відсутні будь-як і законні підстави для анулю вання свідоцтва платника под атку на додану вартість ПП «Т оргівельна фірма «ЛІБ-ДАР», о скільки звільнення від опода ткування податком на додану вартість повинно здійснюват ись відповідно до вимог Зако ну України «Про податок на до дану вартість».
Тому, просив суд визна ти протиправними дії комісії державної податкової інспек ції у Жовтневому районі м. Луг анська по анулюванню реєстра ції платника податку на дода ну вартість, визнати протипр авним та скасувати акт держа вної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Лугансь ка про анулювання реєстрації свідоцтва платника податку на додану вартість № 140 від 19.05.2010 р. та зобов' язати державну п одаткову інспекцію у Жовтнев ому районі м. Луганська понов ити ПП “Торгівельна фірма «Л іб-Дар» у Реєстрі платників п одатку на додану вартість.
Представник позивача в суд овому засіданні позовні вимо ги підтримав в повному обсяз і, надав пояснення по суті поз овних вимог та заперечення п роти результатів камерально ї перевірки податкової декла рації з податку на додану вар тість.
Представник відповіда ча у судовому засіданні позо в не визнав, надав суду письмо ві заперечення проти позову в якому вказав, що на підставі наданих ПП “Торгівельна фір ма «Ліб-Дар» податкової звіт ності з податку на додану вар тість за період з жовтня 2009 рок у по березень 2010 року та згідно результатів автоматизовано го співставлення податкових зобов'язань та податкового к редиту в розрізі контрагенті в на рівні ДПА України було вс тановлено заниження податко вих зобов'язань на загальну с уму ПДВ 2 991 762,93 грн. Вказані поруш ення були відображені в акті про результати документальн ої невиїзної (камеральної) пе ревірки податкової декларац ії з податку на додану вартіс ть від 19.05.2010 року за № 793/160/36128677. Сума з аниження податкових зобов'яз ань складає 2991 762,93 грн. На підста ві вказаного акту про резуль тати документальної невиїзн ої (камеральної) перевірки по даткової декларації з податк у на додану вартість від 19.05.2010 р оку за № 793/160/36128677 було підготовле но акт про анулювання реєстр ації платника податку на дод ану вартість від 19.05.2010 року за № 140 згідно з яким анулювання св ідоцтва ПДВ по ПП “Торгівель на фірма відбулося 19.05.2010 року. П ідставою для анулювання реєс трації є підпункт «в» пункту 9.8 статті 9 Закону України від 0 3.04.1997 року №168/97-ВР (зі змінами та до повненнями), яким передбачен о можливість анулювання реєс трації з будь-яких інших прич ин. В обґрунтування інших при чини відповідач посилався на розпорядження Кабінету Міні стрів України “Деякі питання адміністрування податків, з борів (обов' язкових платежі в)” від 09.09.2009 № 1120-р, яким встановле но право органу державної по даткової служби в разі встан овлення факту виписування по даткових накладних, згідно з якими платник податку на д одану вартість - постачальни к товарів (робіт, послуг) не за декларував податкові зобов'я зання, мають право вжити захо дів для анулювання реєстрац ії такого платника відповід но до Закону України "Про пода ток на додану вартість".Врахо вуючи вищевказане представн ик відповідача просив суд у з адоволені позову відмовити.
Заслухавши пояснення пред ставника позивача та предста вника відповідача, перевірив ши матеріали справи, розглян увши справу в межах заявлени х позовних вимог, суд вважає, щ о позов підлягає задоволенн ю з наступних підстав.
Частиною 1 ст. 2 Кодексу а дміністративного судовчинс тва встановлено, що завдання м адміністративного судочин ства є захист прав, свобод та і нтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових ві дносин від порушень з боку ор ганів державної влади, орган ів місцевого самоврядування , їхніх посадових і службових осіб, інших суб' єктів при зд ійсненні ними владних управл інських функцій на основі за конодавства, в тому числі на в иконання делегованих повнов ажень.
Судом встановлено, що пр иватне підприємство «Торгів ельна фірма «ЛІБ-ДАР» (іденти фікаційний код 36128677) зареєстро вано як суб'єкт підприємниць кої діяльності у виконавчому комітеті Луганської міської ради 04.09.2008 року за номером запи су № 1 382 102 0000 015379, що підтверджуєтьс я свідоцтвом про державну ре єстрацію серії А01 № 227542 (а.с.9). З 05.09.2 008 року ПП «ТФ «ЛІБ-ДАР» було вз ято на облік в органах держав ної служби в Державній подат ковій інспекції в Жовтневому районі м. Луганська за номеро м № 06711, про що свідчить довідка про взяття на облік платника податків № 2383 від 05.09.2008 року (а.с.10).
Приватне підприємство « Торгівельна фірма «ЛІБ-ДАР» було зареєстроване як платни к податку на додану вартість за місцем свого знаходження 26.09.2008 р., що підтверджується сві доцтвом про реєстрацію платн ика податку на додану вартіс ть №100141513 на бланку Ф.№2-ПДВ, серії НБ №103116 та підприємству було п рисвоєно індивідуальний под атковий номер 361286712340 (а.с.11).
Відповідно до ст. 9 Закону Ук раїни "Про систему оподаткув ання" платники податків і збо рів зобов'язані сплачувати в ідповідну суму податків та з борів в установлені законом строки. Цим Законом України в изначено, що під податком і зб ором (обов'язковим платежем) д о бюджетів та до державних ці льових фондів слід розуміти обов'язковий внесок до бюдже ту відповідного рівня або де ржавного цільового фонду, зд ійснюваний платниками у поря дку і на умовах, що визначають ся законами України про опод аткування. Платниками податк ів і зборів (обов'язкових плат ежів) є юридичні і фізичні осо би, на яких згідно з законами У країни покладено обов'язок с плачувати податки і збори (об ов'язкові платежі. Платники п одатків і зборів (обов'язкови х платежів) зобов'язані у числ і іншого, сплачувати належні суми податків і зборів (обов'я зкових платежів) у встановле ні законами терміни.
Згідно Закону України «Про державну податкову службу в Україні» завданням органів державної податкової служби є здійснення контролю за дод ержанням податкового законо давства, правильністю обчисл ення, повнотою і своєчасніст ю сплати до бюджетів, державн их цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платеж ів), а також неподаткових дохо дів, установлених законодавс твом.
Згідно пунктів 13, 14 Пол оження про реєстр платників податку на додану вартість, з атвердженого наказом ДПА Укр аїни від 01.03.2000р. №79, зареєстрован ого в Міністерстві юстиції У країни 03.04.2000 р. за № 208/4429, реєстраці я платника податку на додану вартість здійснюється за за явою особи, що підпадає під визначення платника податк у згідно статтею 2 Закону, аб о що вважає за доцільне зар еєструватися як платник под атку.
Підпунктом 25.2 Положен ня про реєстрацію платників податку на додану вартість, з атвердженого наказом Держа вної податкової адміністрац ії України № 79 від 01.03.2000 р. та заре єстрованого в Міністерстві ю стиції України 3.04.2000 р. за № 208/4429 (да лі - наказ ДПА України № 79) рег ламентовано, що рішення про а нулювання реєстрації платни ка податку на додану вартіст ь за ініціативою податково го органу оформляється
актом про анулювання реєс трації платника податку на додану вартість за формою N 6-ПДВ. Такий акт складається у двох примірниках комісією, у твореною відповідно до розп орядження керівника податко вого органу, та затверджуєть ся керівником (заступником к ерівника) податкового органу . В акті про анулювання реєстр ації платника податку на додану вартість обов'язково вказується підстава для т акого анулювання з посилан ням на відповідні норми Зако ну.
Дата затвердження акта про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість вважається днем прийняття такого рішення. А кти про анулювання реєстрац ії платників податку на дод ану вартість у день їх затв ердження реєструються у журн алі
обліку актів про анулюванн я реєстрації платників подат ку на додану вартість за фор мою N 6-РЖ. Номер акта відповід ає порядковому номеру запи су в цьому журналі.
Судом встановлено, що 19 .05.2010 року ДПІ в Жовтневому райо ні м. Луганська було складено акт про анулювання реєстрац ії платника податку на додан у вартість № 140.
Правовою підставою дл я анулювання реєстрації пози вача як платника податку на д одану вартість послугувало в становлене податковим орган ом заниження податкових зобо в' язань позивачем з жовтня 2009 року по березень 2010 року на за гальну суму 2991762,93 грн.
Тому відповідно до абз. «в» п.п. 9.8 ст. 9 Закону України «Про п одаток на додану вартість» № 168/97 свідоцтво платника з 19.05.2010 р. було анульовано.
Підпунктом 25.4 наказу ДПА Укр аїни № 79 передбачено оскарже ння рішення про анулювання р еєстрації платника податку н а додану вартість за ініціат ивою органу державної податк ової служби.
Пункт 9.8 статті 9 Закону Украї ни “Про податок на додану вар тість” встановлює виключний перелік підстав анулювання реєстрації платника податку на додану вартість, який в сил у пункту 11.4 статті 11 зазначеног о Закону не може бути розшире ний інакше, ніж шляхом внесен ня змін до цього Закону окрем им законом з питань оподатку вання податком на додану вар тість, суд приходить до висно вку про неправомірне застосу вання відповідачем п.3 розпор ядження Кабінету Міністрів У країни “Деякі питання адміні стрування податків, зборів (о бов' язкових платежів)” від 09.09.2009 № 1120-р, яким встановлено пра во органу державної податков ої служби в разі встановленн я факту виписування податков их накладних, згідно з якими платник податку на додану ва ртість - постачальник товарі в (робіт, послуг) не задеклару вав податкові зобов'язання, м ають право вжити заходів для анулювання реєстрації так ого платника відповідно до З акону України "Про податок на додану вартість".
Так, відповідно до підпунк ту “в” пункту 9.8 статті 9 Закон у України “Про податок на дод ану вартість” реєстрація пла тника податку на додану варт ість діє до дати її анулюванн я, яка відбувається у випадку , якщо особа, зареєстрована я к платник податку, реєструєт ься як платник єдиного подат ку або стає суб' єктом інших спрощених систем оподаткува ння, які визначають особливи й порядок нарахування чи спл ати податку на додану вартіс ть, відмінний від тих, що встан овлені цим Законом, чи звільн яють таку особу від сплати ць ого податку за рішенням суду або з будь-яких інших причин.
Як свідчить аналіз наведен ої норми, реєстрація особи в я кості платника податку на до дану вартість з підстав, визн ачених цією нормою, анулюєть ся в двох випадках: 1) у випадку реєстрації особи в якості пл атника єдиного податку; 2) у ви падку, якщо така особа стає су б'єктом інших спрощених сист ем оподаткування.
Згідно Інструкції про поря док застосування штрафних (ф інансових) санкцій органами державної податкової служби , затвердженої наказом Держа вної податкової адміністрац ії України від 17.03.2001 № 110, зареєст ровану в Міністерстві юстиці ї України 23 березня 2001 р. за N 268/5459 (д алі - Інструкція № 110) камерал ьною вважається перевірка, я ка проводиться контролюючим органом виключно на підстав і даних, зазначених у податко вих деклараціях, без проведе ння будь-яких інших видів пер евірок платника податків.
Пунктом 6.1.3 Інструкції № 110 вст ановлено, що у разі коли за дан ими документальних перевіро к результати діяльності плат ника податків свідчать про з аниження суми його податкови х зобов'язань, заявлених у под аткових деклараціях, і контр олюючий орган виявляє суму н едоплати платника податків, такий платник податків зобов 'язаний сплатити штраф у розм ірі десяти відсотків від сум и недоплати за кожний з подат кових періодів, установлених для такого податку, збору (обо в'язкового платежу), починаюч и з податкового періоду, на як ий припадає така недоплата, т а закінчуючи податковим пері одом, на який припадає отрима ння таким платником податків податкового повідомлення ві д контролюючого органу, але н е більше п'ятдесяти відсоткі в такої суми недоплати та не м енше десяти неоподатковуван их мінімумів доходів громадя н сукупно за весь строк недоп лати, незалежно від кількост і податкових періодів, що мин ули.
Якщо за результатами перев ірки виявлено в окремих пода ткових періодах суми недопла т, то за кожний з таких податко вих періодів нараховуються ш трафні (фінансові) санкції у п орядку та в розмірах, визначе них цим пунктом.
Наказом Державної по даткової адміністрації Укра їни від 10.08.2005 N 327, зареєстрований в Міністерстві юстиції Укра їни 25 серпня 2005 р. за N 925/11205 «Про зат вердження Порядку оформленн я результатів невиїзних доку ментальних, виїзних планових та позапланових перевірок з питань дотримання податково го, валютного та іншого закон одавства (далі - наказ ДПА № 32 7) передбачено, що за результа тами проведення невиїзних документальних, виїзних план ових та позапланових перевір ок фінансово-господарської д іяльності суб'єктів господар ювання оформляється акт, а в разі відсутності порушень податкового, валютного та іншого законодавства - до відка.
Акт - службовий доку мент, який стверджує факт про ведення невиїзної документа льної або виїзної планової чи позапланової перевірки фінансово-господарської ді яльності суб'єкта господарю вання і є носієм доказової інформації про виявлені пор ушення вимог податкового, в алютного та іншого законода вства суб'єктами господарюва ння.
Відповідачем не було надан о акту камеральної перевірки , на який він посилався в своїх запереченнях, та який послуг ував підставою для прийняття рішення податковим органом щодо анулювання свідоцтва пл атника ПП «Торгівельна фірма «Ліб-Дар». Оскільки доказів н аявності підстав для анулюва ння реєстрації позивача, як п латника ПДВ, передбачених пі дпунктами “в” пункту 9.8 статті 9 Закону України “Про податок на додану вартість”, відпові дач суду не надав, а відповідн о до частини другої статті 71 К одексу адміністративного су дочинства України в адмініст ративних справах про протипр авність рішень, дій чи бездія льності суб'єкта владних пов новажень обов'язок щодо дока зування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльност і покладається на відповідач а, якщо він заперечує проти ад міністративного позову. Одна к, відповідачем на вимогу суд у не було надано ні акту камер альної перевірки, ні витягу з автоматизованої системи на підставі чого, на твердження відповідача було встановлен о заниження податкового зобо в' язання.
Відповідно до ч.6 ст. 71 К АС України особа, яка бере уча сть у справі, без поважних при чин не надасть докази на проп озицію суду для підтвердженн я обставин, на які вона посила ється, суд вирішує справу на о снові наявних доказів.
Тому, суд не вбачає підстав для відмови в задоволені поз ову, оскільки факт порушення відповідачем не доведено та не підтверджено документаль но.
Суд дійшов висновку про від сутність порушень з боку від повідача щодо дотримання про ведення процедури анулюванн я свідоцтва платника ПДВ, одн ак судом встановлено відсутн ість підстав у відповідача д ля прийняття такого рішення, оскільки його посилання на р озпорядження Кабінету Мініс трів України № 1120 не беруться с удом до уваги через те, що відп овідачем документально не пі дтверджено факту заниження п озивачем податкових зобов' язань з податку на додану вар тість на суму 2 991 762,93 грн.
Відповідачем не доведено с уду правомірності прийняття акту про анулювання реєстра ції платника податку на дода ну вартість ПП «Торгівельна фірма «Ліб-Дар». від 19.05.2010 року № 140, у зв'язку з чим позов про ска сування цього акту підлягає задоволенню.
З урахуванням вимог ч .2 ст. 11 Кодексу адміністративн ого судочинства України, суд вважає за необхідне для повн ого захисту прав і свобод інт ересів позивача, про захист я ких він просить, вийти за межі позовних вимог. Позивач прос ив визнати недійсним акт від 19.05.2010 року № 140. Однак, відповідно ч.2 п.1 ст.162 КАС України суд може прийняти постанову про визна ння протиправними рішення су б'єкта владних повноважень ч и окремих його положень, дій ч и бездіяльності і про скасув ання або визнання нечинним р ішення чи окремих його полож ень.
У зв' язку з тим, що су д дійшов висновку про протип равність дій комісії державн ої податкової інспекції у Жо втневому районі м. Луганська по анулюванню реєстрації пл атника податку на додану вар тість ПП «Торгівельна фірма «Ліб-Дар», які полягали у вине сені вказаного акту, тому суд вважає за необхідне визнати протиправним та скасувати а кт державної податкової інсп екції у Жовтневому районі м. Л уганська про анулювання реєс трації свідоцтва платника по датку на додану вартість № 72 в ід 16.04.2010 року.
Керуючись ст.ст. 2, 11, 71, 18, 87, 94, 159 - 163, 167 Кодексу адміністратив ного судочинства України, су д,-
ПОСТАНОВИВ
Позовні вимоги м алого приватного підприємст ва “Торгівельна фірма «Ліб-Д ар» до державної податкової інспекції у Жовтневому район і м. Луганська задовольнити.
Визнати протиправними дії комісії державної подат кової інспекції у Жовтневому районі м. Луганська по анулюв анню реєстрації платника под атку на додану вартість мало го приватного підприємства “ Торгівельна фірма «Ліб-Дар».
Визнати протиправним та скасувати акт державної п одаткової інспекції у Жовтне вому районі м. Луганська про а нулювання реєстрації свідоц тва платника податку на дода ну вартість № 140 від 19.05.2010 р.
Зобов' язати державну податкову інспекцію у Жовтн евому районі м. Луганська пон овити мале приватне підприєм ство “Торгівельна фірма «Ліб -Дар» у Реєстрі платників под атку на додану вартість шлях ом направлення копії судовог о рішення по адміністративні й справі № 2а-4917/10/1270 із копіями ві дповідних документів до Держ авної податкової адміністра ції України для внесення від повідних змін до Реєстру.
Постанова може бути о скаржена в апеляційному поря дку до Донецького апеляційно го адміністративного суду.
Апеляційна скарга подаєть ся до Донецького апеляційног о адміністративного суду чер ез Луганський окружний адмін істративний суд. Копія апеля ційної скарги одночасно надс илається особою, яка її подає , до суду апеляційної інстанц ії.
Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня от римання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повно важень у випадках та порядку , передбачених частиною четв ертою статті 167 КАС України, бу ло повідомлено про можливіст ь отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеля ційне оскарження постанови с уду обчислюється з наступног о дня після закінчення п'ятид енного строку з моменту отри мання суб'єктом владних повн оважень повідомлення про мож ливість отримання копії пост анови суду.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и, встановленого статтею 186 КА С України, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .
Повний текст постанов и буде складено 21 вересня 2010 ро ку.
Суддя О.В. Ципко
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.09.2010 |
Оприлюднено | 29.09.2010 |
Номер документу | 11349548 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Шишов Олег Олексійович
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Шишов Олег Олексійович
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
О.В. Ципко
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні