Постанова
від 16.09.2010 по справі 2а-4959/10/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія №2.11.17

ПОСТАНОВА

Іменем України

16 вересня 2010 року Справа № 2а-4959/10/1270

Луганський окружни й адміністративний суд у скл аді:

головуючого - судді Ципко О.В.

при секретарях судового за сідання - Лященко М.С., Бороді ній І.Ю.,

за участю:

представника позивача: Феденка С.В. (довірені сть від 09.08.2010 р.),

представник відповідача: Гузія Ю.С. (дові реність № 10339/10 від 12.07.2010 р.),

розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за позовом тов ариства з обмеженою відповід альністю «АН-Сент» до держав ної податкової інспекції у Ж овтневому районі м. Луганськ а про визнання дій комісії не законними, акту № 72 від 16.04.2010 р. не дійсним та зобов' язання вчи нити певні дії, -

ВСТАНОВИВ

22 червня 2010 року до Луга нського окружного адміністр ативного суду надійшов позов від товариства з обмеженою в ідповідальністю «АН-Сент» (д алі - ТОВ «АН-Сент») до держав ної податкової інспекції у Ж овтневому районі м. Луганськ а (далі - ДПІ у Жовтневому рай оні), в якому позивач просив ви знати дії комісії ДПІ в Жовтн евому районі м. Луганська по а нулюванню реєстрації платни ка податку на додану вартіст ь ТОВ«АН-Сент» незаконними т акими, що суперечать діючому законодавству, визнати акт № 72 від 16.04.2010 р. виписаний ДПІ в Жов тневому районі м. Луганська п ро анулювання реєстрації пла тника податку на додану варт ість ТОВ «АН-Сент» недійсним та зобов'язати ДПІ в Жовтнево му районі м. Луганська понови ти у реєстрі платників подат ку на додану вартість ДПІ в Жо втневому районі м.Луганська ТОВ«АН-Сент».

В обґрунтування своїх п озовних вимог позивач зазнач ив, що актом № 72 державної пода ткової інспекції у Жовтневом у районі м. Луганська було ану льовано свідоцтво платника п одатку на додану вартість № 100 157536 видане ТОВ «АН-Сент».

Позивач в позові зазнач ив, що відповідачем були пору шені вимоги процедури з анул ювання свідоцтва платника по датку на додану вартість № 1001575 36, а саме: відповідно до пункту 1.3 ст. 1 Закону України «Про под аток на додану вартість» пла тник податку - особа, яка згідн о з цим Законом зобов'язана зд ійснювати утримання та внесе ння до бюджету податку, що спл ачується покупцем, або особа , яка імпортує товари на митну територію України. Згідно до підпункту 2.3.1 пункту 2.3 особа пі длягає обов'язковій реєстрац ії як платник податку у разі к оли загальна сума від здійсн ення операцій з поставки тов арів (послуг), у тому числі з ви користанням локальної або гл обальної комп'ютерної мережі , що підлягають оподаткуванн ю згідно з цим Законом, нарахо вана (сплачена, надана) такій о собі або в рахунок зобов'язан ь третім особам, протягом ост анніх дванадцять календарни х місяців сукупно перевищує 300 000 гривень (без урахування по датку на додану вартість). Пун ктом 9.3 ст. 9 Закону України «Про податок на додану вартість» встановлено, що особи, які під падають під визначення пункт у 2.3 статті 2 цього Закону, зобов 'язані зареєструватися як пл атник податку у податковому органі за їх місцезнаходженн ям (місцем проживання). Якщо ос оба, що не підпадає під визнач ення пункту 2.3.1 пункту 2.3 статі 2 Закону України «Про податок на додану вартість» як платн ик податку у разі коли загаль на сума від здійснення опера цій з поставки товарів (послу г), у тому числі з використання м локальної або глобальної к омп'ютерної мереж, що підляга ють оподаткуванню згідно з ц им Законом, нарахована (сплач ена, надана) такій особі або в рахунок зобов'язань третім о собам, протягом останніх два надцяти календарних місяців сукупно перевищує 300 000 гривен ь (без урахування податку на д одану вартість), вважає за доц ільне зареєструватись як пла тник податку, така реєстраці я здійснюється за її заявою.

Представник позивача, зазначив, що пунктом 9.8 ст. 9 Зак ону України «Про податок на д одану вартість» встановлено вичерпний перелік випадків анулювання реєстрації платн ика податку на додану вартіс ть. Згідно абз. «в» п.п. 9.8 ст. 9 Зак ону України «Про податок на д одану вартість», встановлено що анулювання, відбувається у випадку, якщо особа, зареєст рована як платник податку, ре єструється як платник єдиног о податку або стає суб'єктом і нших спрощених систем оподат кування, які визначають особ ливий порядок нарахування чи сплати податку на додану вар тість, відмінний від тих, що вс тановлені цим Законом, чи зві льняють таку особу від сплат и цього податку за рішенням с уду або з будь-яких інших прич ин. Виходячи зі змісту абз «в» п.п. 9.8 ст. 9 Закону України «Про п одаток на додану вартість» з акон не пов'язує між собою фак т заниження податкових зобов 'язань платником податків, об сяг яких за оподатковуваними операціями перевищує суму, в изначену п.п. 2.3.1 п. 2.3 ст. 3 Закону У країни «Про податок на додан у вартість» та подальше пере бування в якості платника по датку на додану вартість.

Таким чином, у відпові дача були відсутні будь-які з аконні підстави для анулюван ня свідоцтва платника податк у на додану вартість ТОВ«АН-С ент», оскільки звільнення ві д оподаткування податком на додану вартість повинно здій снюватись відповідно до вимо г Закону України «Про подато к на додану вартість». Тому, пр осив суд задовольнити позовн і вимоги в повному обсязі.

Представник позивача в суд овому засіданні позовні вимо ги підтримав в повному обсяз і, дав пояснення по суті позов них вимог. Крім того, надав суд у уточнення до позовних вимо г, в яких просив п. 3 даного адмі ністративного позову виклас ти їх у такому вигляді, а саме: рішення суду про визнання ді й комісії ДПІ у Жовтневому ра йоні м. Луганська про анулюва ння реєстрації свідоцтва пла тника податку на додану варт ість ТОВ «АН-Сент» та визнанн я акту № 72 від 16.04.2010 року про анул ювання свідоцтва платника ПД В ТОВ «АН-Сент» із копіями від повідних документів направи ти до Державної податкової а дміністрації України для вне сення відповідних змін до Ре єстру платників податку на д одану вартість про поновленн я ТОВ«АН-Сент» у Реєстрі плат ників ПДВ.

Представник відповідача у судовому засіданні надав су ду письмові заперечення прот и позову в якому вказав, що на підставі наданої ТОВ «АН-Сен т» податкової звітності з по датку на додану вартість за п еріод з 01.01.2009 по 01.02.2010 роки та згідн о результатів автоматизован ого співставлення податкови х зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контраген тів на рівні ДПА України було встановлено заниження подат кових зобов'язань на загальн у суму ПДВ 7371,80 грн. Вказані пору шення були відображені в акт і про результати документаль ної невиїзної (камеральної) п еревірки податкової деклара ції з податку на додану варті сть від 16.04.2010 року за № 597/160/36255917 (відп равлено поштою). Сума занижен ня податкових зобов'язань 7371,80 грн. На підставі вказаного ак ту про результати документал ьної невиїзної (камеральної ) перевірки податкової декла рації з податку на додану вар тість від 16.04.2010 року за № 597/160/36255917 бу ло підготовлено акт (форма №6-П ДВ ) про анулювання реєстраці ї платника податку на додану вартість від 19.04.2010 року за № 72, зг ідно з яким анулювання свідо цтва ПДВ по ТОВ «АН-Сент» відб улося 16.04.2010 року. Акт про анулюв ання свідоцтва платника ПДВ було направлено платнику пош тою. Підставою для анулюванн я реєстрації є підпункт «в» п ункту 9.8 статті 9 Закону Україн и від 03.04.1997 року №168/97-ВР (зі змінам и та доповненнями), яким перед бачено можливість анулюванн я реєстрації з будь-яких інши х причин. В обґрунтування інш их причини відповідач посила вся на розпорядження Кабінет у Міністрів України “Деякі п итання адміністрування пода тків, зборів (обов' язкових п латежів)” від 09.09.2009 № 1120-р, яким вст ановлено право органу держав ної податкової служби в разі встановлення факту виписува ння податкових накладних, зг ідно з якими платник податк у на додану вартість - постача льник товарів (робіт, послуг) не задекларував податкові з обов'язання, мають право вжит и заходів для анулювання ре єстрації такого платника ві дповідно до Закону України "П ро податок на додану вартіст ь". Враховуючи вищевказане пр едставник відповідача проси в суд у задоволені позову від мовити.

Заслухавши пояснення пред ставника позивача та предста вника відповідача, перевірив ши матеріали справи, розглян увши справу в межах заявлени х позовних вимог, суд вважає, щ о позов підлягає задоволенн ю з наступних підстав.

Частиною 1 ст. 2 Кодексу а дміністративного судовчинс тва встановлено, що завдання м адміністративного судочин ства є захист прав, свобод та і нтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових ві дносин від порушень з боку ор ганів державної влади, орган ів місцевого самоврядування , їхніх посадових і службових осіб, інших суб' єктів при зд ійсненні ними владних управл інських функцій на основі за конодавства, в тому числі на в иконання делегованих повнов ажень.

Судом встановлено, що т овариство з обмеженою відпов ідальністю «АН-Сент», іденти фікаційний код 36255917 зареєстров ано як суб'єкт підприємницьк ої діяльності виконавчим ко мітетом Луганської міської р ади 26.11.2008 року за номером № 1 382 102 0000 0 15 763, що підтверджується свідоц твом про державну реєстрацію серії А01 № 485023 (а.с.9). З 04.12.2008 року ТОВ «АН-Сент» було взято на облік в ДПІ в Жовтневому районі м.Лу ганська за номером № 06801, про що свідчить довідка про взяття на облік платника податків № 2556 від 04.12.2008 року (а.с.10).

Позивач зареєстрував ся як платник податку на дода ну вартість за місцем знаход ження 26.12.2008 р., отримав свідоцтв о про реєстрацію платника по датку на додану вартість № 1001575536 на бланку Ф.№2-ПДВ, серії Н Б №103230 та йому було присвоєно і ндивідуальний податковий но мер 362559112345 (а.с.11).

Відповідно до ст. 9 Закону Ук раїни "Про систему оподаткув ання" платники податків і збо рів зобов'язані сплачувати в ідповідну суму податків та з борів в установлені законом строки. Цим Законом України в изначено, що під податком і зб ором (обов'язковим платежем) д о бюджетів та до державних ці льових фондів слід розуміти обов'язковий внесок до бюдже ту відповідного рівня або де ржавного цільового фонду, зд ійснюваний платниками у поря дку і на умовах, що визначають ся законами України про опод аткування. Платниками податк ів і зборів (обов'язкових плат ежів) є юридичні і фізичні осо би, на яких згідно з законами У країни покладено обов'язок с плачувати податки і збори (об ов'язкові платежі. Платники п одатків і зборів (обов'язкови х платежів) зобов'язані у числ і іншого, сплачувати належні суми податків і зборів (обов'я зкових платежів) у встановле ні законами терміни.

Згідно Закону України «Про державну податкову службу в Україні» завданням органів державної податкової служби є здійснення контролю за дод ержанням податкового законо давства, правильністю обчисл ення, повнотою і своєчасніст ю сплати до бюджетів, державн их цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платеж ів), а також неподаткових дохо дів, установлених законодавс твом.

Згідно пунктів 13, 14 Поло ження про реєстр платників п одатку на додану вартість, за твердженого наказом ДПА Укра їни від 01.03.2000р. №79, зареєстровано го в Міністерстві юстиції Ук раїни 03.04.2000 р. за № 208/4429, реєстрація платника податку на додану в артість здійснюється за заяв ою особи, що підпадає під визн ачення платника податку згід но зі статтею 2 Закону, або що в важає за доцільне зареєструв атися як платник податку.

Підпунктом 25.2 Положен ня про реєстрацію платників податку на додану вартість, з атвердженого наказом Держа вної податкової адміністрац ії України № 79 від 01.03.2000 р. та заре єстрованого в Міністерстві ю стиції України 3.04.2000 р. за № 208/4429 (да лі - наказ ДПА України № 79) рег ламентовано, що рішення про а нулювання реєстрації платни ка податку на додану вартіст ь за ініціативою податково го органу оформляється

актом про анулювання реєс трації платника податку на додану вартість за формою N 6-ПДВ. Такий акт складається у двох примірниках комісією, у твореною відповідно до розп орядження керівника податко вого органу, та затверджуєть ся керівником (заступником к ерівника) податкового органу . В акті про анулювання реєстр ації платника податку на додану вартість обов'язково вказується підстава для т акого анулювання з посилан ням на відповідні норми Зак ону.

Дата затвердження акта п ро анулювання реєстрації п латника податку на додану в артість вважається днем пр ийняття такого рішення. Акт и про анулювання реєстрації платників податку на додан у вартість у день їх затвер дження реєструються у журнал і

обліку актів про анулюванн я реєстрації платників подат ку на додану вартість за фор мою N 6-РЖ. Номер акта відповід ає порядковому номеру запи су в цьому журналі.

Судом встановлено, що 16 .04.10 р. ДПІ в Жовтневому районі м . Луганська було складено акт про анулювання реєстрації п латника податку на додану ва ртість № 72.

Правовою підставою д ля анулювання реєстрації поз ивача як платника податку на додану вартість послугувало встановлене податковим орга ном заниження податкових зоб ов' язань позивачем на загал ьну суму 7 371,80 грн.

Тому відповідно до абз. «в» п.п. 9.8 ст. 9 Закону України «Про п одаток на додану вартість» № 168/97 свідоцтво платника з 16.04.2010 р. було анульовано.

Підпунктом 25.4 наказу ДПА Укр аїни № 79 передбачено оскарже ння рішення про анулювання р еєстрації платника податку н а додану вартість за ініціат ивою органу державної податк ової служби.

Пункт 9.8 статті 9 Закону Украї ни “Про податок на додану вар тість” встановлює виключний перелік підстав анулювання реєстрації платника податку на додану вартість, який в сил у пункту 11.4 статті 11 зазначеног о Закону не може бути розшире ний інакше, ніж шляхом внесен ня змін до цього Закону окрем им законом з питань оподатку вання податком на додану вар тість, суд приходить до висно вку про неправомірне застосу вання відповідачем п. 3 розпор ядження Кабінету Міністрів У країни “Деякі питання адміні стрування податків, зборів (о бов' язкових платежів)” від 09.09.2009 № 1120-р, яким встановлено пра во органу державної податков ої служби в разі встановленн я факту виписування податков их накладних, згідно з якими платник податку на додану ва ртість - постачальник товарі в (робіт, послуг) не задеклару вав податкові зобов'язання, м ають право вжити заходів для анулювання реєстрації так ого платника відповідно до З акону України "Про податок на додану вартість".

Так, відповідно до підпунк ту “в” пункту 9.8 статті 9 Закон у України “Про податок на дод ану вартість” реєстрація пла тника податку на додану варт ість діє до дати її анулюванн я, яка відбувається у випадку , якщо особа, зареєстрована я к платник податку, реєструєт ься як платник єдиного подат ку або стає суб' єктом інших спрощених систем оподаткува ння, які визначають особливи й порядок нарахування чи спл ати податку на додану вартіс ть, відмінний від тих, що встан овлені цим Законом, чи звільн яють таку особу від сплати ць ого податку за рішенням суду або з будь-яких інших причин.

Як свідчить аналіз наведен ої норми, реєстрація особи в я кості платника податку на до дану вартість з підстав, визн ачених цією нормою, анулюєть ся в двох випадках: 1) у випадку реєстрації особи в якості пл атника єдиного податку; 2) у ви падку, якщо така особа стає су б'єктом інших спрощених сист ем оподаткування.

Згідно Інструкції про поря док застосування штрафних (ф інансових) санкцій органами державної податкової служби , затвердженої наказом Держа вної податкової адміністрац ії України від 17.03.2001 N 110, зареєстр овану в Міністерстві юстиції України 23 березня 2001 р. за N 268/5459 (да лі - Інструкція № 110) камераль ною вважається перевірка, як а проводиться контролюючим о рганом виключно на підставі даних, зазначених у податков их деклараціях, без проведен ня будь-яких інших видів пере вірок платника податків.

Пунктом 6.1.3 Інструкції № 110 вст ановлено, що у разі коли за дан ими документальних перевіро к результати діяльності плат ника податків свідчать про з аниження суми його податкови х зобов'язань, заявлених у под аткових деклараціях, і контр олюючий орган виявляє суму н едоплати платника податків, такий платник податків зобов 'язаний сплатити штраф у розм ірі десяти відсотків від сум и недоплати за кожний з подат кових періодів, установлених для такого податку, збору (обо в'язкового платежу), починаюч и з податкового періоду, на як ий припадає така недоплата, т а закінчуючи податковим пері одом, на який припадає отрима ння таким платником податків податкового повідомлення ві д контролюючого органу, але н е більше п'ятдесяти відсоткі в такої суми недоплати та не м енше десяти неоподатковуван их мінімумів доходів громадя н сукупно за весь строк недоп лати, незалежно від кількост і податкових періодів, що мин ули.

Якщо за результатами перев ірки виявлено в окремих пода ткових періодах суми недопла т, то за кожний з таких податко вих періодів нараховуються ш трафні (фінансові) санкції у п орядку та в розмірах, визначе них цим пунктом.

Наказом Державної по даткової адміністрації Укра їни від 10.08.2005 N 327, зареєстрований в Міністерстві юстиції Укра їни 25 серпня 2005 р. за N 925/11205 «Про зат вердження Порядку оформленн я результатів невиїзних доку ментальних, виїзних планових та позапланових перевірок з питань дотримання податково го, валютного та іншого закон одавства (далі - наказ ДПА № 32 7) передбачено, що за результа тами проведення невиїзних документальних, виїзних план ових та позапланових перевір ок фінансово-господарської д іяльності суб'єктів господар ювання оформляється акт, а в разі відсутності порушень податкового, валютного та іншого законодавства - до відка.

Акт - службовий доку мент, який стверджує факт про ведення невиїзної документа льної або виїзної планової чи позапланової перевірки фінансово-господарської ді яльності суб'єкта господарю вання і є носієм доказової інформації про виявлені пор ушення вимог податкового, в алютного та іншого законода вства суб'єктами господарюва ння.

Під час судового засі дання представником позивач а суду був наданий акт про рез ультати документальної неви їзної (камеральної) перевірк и податкової декларації з по датку на додану вартість від 16.04.2010 року № 597/160/36255917 за період з 01.01.2009 року по 01.02.2010 року, в якому встан овлено порушення п.п. 7.2.3 п. 7.2, 7.3, 7.5.1 п. 7.5 ст. 7 Закону України «Про по даток на додану вартість» ві д 03.04.1997 року та п.3 розпорядження Кабінету Міністрів України “Деякі питання адмініструва ння податків, зборів (обов' я зкових платежів)” від 09.09.2009 № 1120-р у зв' язку з чим, ТОВ «АН-Сент » було анульовано реєстрацію платника податку на додану в артість.

Також, в судовому засі данні представником позивач а були надані довідки ДПІ в Жо втневому районі м. Луганська про результати документальн ої невиїзної перевірки за пе ріод - жовтень 2009 року від 23.03.2010 ро ку № 23-219/36255917 та від 07.04.2010 року № 474/23-219/36 255917 за період - листопад, груд ень 2009 року. Згідно вказаних до відок вбачається, що перевір кою ТОВ «АН-Сент» не встановл ено розбіжностей з відомостя ми, отриманими від ТОВ «Гал-Ка т», яке мало правові відносин и з платником податків та вст ановлено відображення в пода тковому обліку результатів г осподарських відносин відпо відно до відомостей, отриман их від ТОВ «Гал-Кат», яке мало правові відносини з платнико м податків.

Суд дійшов до висновку про р озбіжності висновків, які за значені у вищезазначених док ументах відносно ТОВ «АН-Сен т» з боку відповідача, тому су дом встановлено відсутність підстав у відповідача для пр ийняття такого рішення, оскі льки його посилання на розпо рядження Кабінету Міністрів України № 1120 не беруться судом до уваги через те, що відповід ачем документально не підтве рджено факту заниження позив ачем податкових зобов' язан ь з податку на додану вартіст ь на суму 7371,80 грн., а за результа тами проведення камеральної перевірки не було проведено податковим органом докумен тальної перевірки для підтве рдження факту заниження пода ткового зобов' язання. До по зивача не застосовувались шт рафні (фінансові) санкції та н е донараховувався податок з ДПВ.

Відповідачем не доведено с уду правомірності прийняття акту про анулювання реєстра ції платника податку на дода ну вартість ТОВ «АН-Сент» від 16.04.2010 № 72, у зв'язку з чим позов пр о скасування цього акту підл ягає задоволенню.

З урахуванням вимог ч .2 ст. 11 Кодексу адміністративн ого судочинства України, суд вважає за необхідне для повн ого захисту прав і свобод інт ересів позивача, про захист я ких він просить, вийти за межі позовних вимог. Позивач прос ив визнати недійсним акт № 72 в ід 16.04.2010 року. Однак, відповідно ч.2 п.1 ст.162 КАС України суд може прийняти постанову про визна ння протиправними рішення су б'єкта владних повноважень ч и окремих його положень, дій ч и бездіяльності і про скасув ання або визнання нечинним р ішення чи окремих його полож ень.

У зв' язку з тим, що су д дійшов висновку про протип равність дій комісії державн ої податкової інспекції у Жо втневому районі м. Луганська по анулюванню реєстрації пл атника податку на додану вар тість ТОВ «АН-Сент», які поля гали у винесені вказаного ак ту, тому суд вважає за необхід не визнати протиправним та с касувати акт державної подат кової інспекції у Жовтневому районі м. Луганська про анулю вання реєстрації свідоцтва п латника податку на додану ва ртість № 72 від 16.04.2010 року.

Керуючись ст.ст. 2, 11, 71, 18, 87, 94, 159 - 163, 167 Кодексу адміністративн ого судочинства України, суд ,-

ПОСТАНОВИВ

Уточненні позовні ви моги товариства з обмеженою відповідальністю «АН-Сент» до державної податкової інсп екції у Жовтневому районі м. Л уганська задовольнити.

Визнати протиправними дії комісії державної подат кової інспекції у Жовтневому районі м. Луганська по анулюв анню реєстрації платника под атку на додану вартість това риства з обмеженою відповіда льністю «АН-Сент».

Визнати протиправним та ск асувати акт державної податк ової інспекції у Жовтневому районі м. Луганська про анулю вання реєстрації свідоцтва п латника податку на додану ва ртість № 72 від 16.04.2010 р.

Зобов' язати державну под аткову інспекцію у Жовтневом у районі м. Луганська поновит и товариства з обмеженою від повідальністю «АН-Сент» у Ре єстрі платників податку на д одану вартість шляхом направ лення копії судового рішення по адміністративній справі № 2а-4959/10/1270 із копіями відповідни х документів до Державної по даткової адміністрації Укра їни для внесення відповідних змін до Реєстру.

Постанова може б ути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеля ційного адміністративного с уду.

Апеляційна скарга подаєть ся до Донецького апеляційног о адміністративного суду чер ез Луганський окружний адмін істративний суд. Копія апеля ційної скарги одночасно надс илається особою, яка її подає , до суду апеляційної інстанц ії.

Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня от римання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повно важень у випадках та порядку , передбачених частиною четв ертою статті 167 КАС України, бу ло повідомлено про можливіст ь отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеля ційне оскарження постанови с уду обчислюється з наступног о дня після закінчення п'ятид енного строку з моменту отри мання суб'єктом владних повн оважень повідомлення про мож ливість отримання копії пост анови суду.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и, встановленого статтею 186 КА С України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .

Повний текст постанови буд е складено 21 вересня 2010 року.

Суддя О.В. Ципко

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.09.2010
Оприлюднено29.09.2010
Номер документу11349549
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-4959/10/1270

Ухвала від 18.10.2010

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Попов Володимир Васильович

Ухвала від 18.10.2010

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Попов Володимир Васильович

Ухвала від 02.11.2010

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Попов В.В.

Постанова від 16.09.2010

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.В. Ципко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні