Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Вінниця
19 вересня 2023 р. Справа № 120/2015/23
Вінницький окружний адміністративний суд у складі
головуючого судді Крапівницької Н.Л.,
розглянувши у письмовому провадженні в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом
ОСОБА_1
до Головного управління ДПС у Вінницькій області
про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень
В С Т А Н О В И В :
До Вінницького окружного адміністративного суду звернулась ОСОБА_1 (далі- ОСОБА_1 , позивач) з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Вінницькій області (далі- ГУ ДПС у Вінницькій області, відповідач), в якому просила:
-визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення- рішення від 08.12.2022 року № 2178386-2412-0228 на суму 58377,48 грн.;
-визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення- рішення від 08.12.2022 року № 2178387-2412-0228 на суму 87205,30 грн.;
-визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення- рішення від 08.12.2022 року № 2178388-2412-0228 на суму 14341,05 грн.;
-визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення- рішення від 08.12.2022 року № 2178389-2412-0228 на суму 6875,85 грн.;
-визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення- рішення від 08.12.2022 року № 2178392-2412-0228 на суму 27989,20 грн.;
-визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення- рішення від 08.12.2022 року № 2178393-2412-0228 на суму 11140,49 грн.;
-визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення- рішення від 08.12.2022 року № 2178394-2412-0228 на суму 21401,46 грн.;
-визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення- рішення від 08.12.2022 року № 2178395-2412-0228 на суму 42661,27 грн.;
-визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення- рішення від 08.12.2022 року № 2178396-2412-0228 на суму 22207,23 грн.;
-визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення- рішення від 08.12.2022 року № 2178397-2412-0228 на суму 45394,54 грн.;
-визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення- рішення від 09.12.2022 року № 2178762-2412-0228 на суму 25146,71 грн.;
-визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення- рішення від 09.12.2022 року № 2178763-2412-0228 на суму 12056,64 грн.;
Позов мотивовано тим, що спірними рішеннями позивачу визначено податкові зобов`язання з орендної плати з фізичних осіб за 2022 рік за земельні ділянки, які перебувають в оренді очолюваного нею ФГ «Садок вишневий».
Позивач стверджує, що саме ФГ «Садок вишневий» є землекористувачем цих земельних ділянок, які були надані засновнику для утворення та ведення фермерського господарства та у 2020-2022 роках сплачувало орендну плату за ці земельні ділянки, а нарахування орендної плати за них ще й позивачу вказує на подвійне оподаткування, що є неприпустимим. З цих підстав просить суд визнати вказані рішення протиправними та скасувати їх.
Ухвалою від 07.03.2023 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі. Вирішено розгляд справи здійснювати в порядку спрощеного позовного провадження, без повідомлення (виклику) сторін. Також даною ухвалою встановлено відповідачу строк на подачу відзиву на позов.
У встановлений судом строк від відповідача надійшов відзив на позов, в якому останній заперечив щодо задоволення позову. Зазначив, що Фермерське господарство Садок вишневий, якому на підставі акту прийому-передачі передано у строкове платне користування земельні ділянки з кадастровими номерами 0521282600:01:000:0018, 0521282600:01:000:0017, 0521282600:01:000:0029, не є стороною договору оренди землі, а тому не є платником орендної плати. Окремо наголосив, що позивач не оформив належним чином передачу земельних ділянок фермерському господарству як землекористувачу, оскільки відповідно до ст. 125 ЗК України право користування землею, так само як і суміжні права та обов`язки виникають з моменту реєстрації права оренди або права власності на землю.
Крім того вказав, що відповідно до Витягів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права щодо земельних ділянок з кадастровими номерами 0521282600:01:000:0018, 0521282600:01:000:0017, 0521282600:01:000:0029 суб`єктом іншого речового права вказано орендаря - ОСОБА_1 . Таким чином, на думку відповідача, враховуючи що орендарем зазначених земельних ділянок є фізична особа ОСОБА_1 , то саме на неї покладено обов`язок щодо сплати орендної плати згідно з договором оренди землі, а тому вищевказані податкові повідомлення-рішення є правомірними.
07.04.2023 від позивача надійшла відповідь на відзив, в якій остання заперечила щодо доводів відповідача і просила задовольнити позов.
Ухвалою від 23.03.2023 в задоволенні клопотання представника Головного управління ДПС у Вінницькій області про розгляд справи у судовому засіданні з викликом учасників справи відмовлено.
Крім того, 19.07.2023 позивачем подано додаткові докази.
Дослідивши матеріали справи, оцінивши надані докази в їх сукупності, суд встановив наступне.
23.06.2016 року між Головним управлінням Держгеокадастру у Вінницькій області (орендодавець) та ОСОБА_1 (орендар) було укладено договори оренди землі № 314, № 315 та № 316, згідно з якими Орендодавець відповідно до наказу Головного управління Держгеокадастру у Вінницькій області від 19.05.2016 № 2-5377/15-16-СГ надає а Орендар приймає в строкове платне користування земельні ділянки з кадастровими номерами 0521282600:01:000:0029 площею 4,5474 га, 0521282600:01:000:0017 площею 9,0682 га, та 0521282600:01:000:0018 площею 18,5109 га, що розташовані на території Іллінецької сільської ради (за межами населеного пункту), Іллінецького району, Вінницької області.
Договори укладено строком на 7 років з моменту укладання (п.8 Договору). Орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі в розмірі 8% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки (п. 9 Договору).
Крім того, 25.06.2021 між Іллінецькою сільською радою (орендодавець) та ОСОБА_1 (орендар) укладено додаткові угоди до договорів оренди землі № 314 від 23.06.2016, № 315 від 23.06.2016 та № 316 від 23.06.2016, оскільки Іллінецькою міською радою, серед іншого, прийнято у комунальну власність земельні ділянки сільськогосподарського призначення з кадастровими номерами 0521282600:01:000:0029 площею 4,5474 га, 0521282600:01:000:0017 площею 9,0682 га, та 0521282600:01:000:0018 площею 18,5109 га, що розташовані на території Іллінецької сільської ради (за межами населеного пункту), Іллінецького району, Вінницької області.
Відповідно до додаткових угод до договорів оренди землі № 314,315,316 внесено зміни до пунктів 5,8,9,11 Договорів оренди землі №314, №315, №316 та, зокрема встановлено, що орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі в розмірі 12% від нормативної грошової оцінки щодо кожної земельної ділянки у відповідному розмірі.
В подальшому, на підставі рішення засновника № 1/2016 від 01.08. 2016 року ОСОБА_1 було створено Фермерське господарство «Садок вишневий» що зареєстроване в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 03.08.2016, номер запису 11521020000000854 (код ЄДРПОУ: 40713772).
01.08.2016 року між ОСОБА_1 та ФГ «Садок вишневий» було складено акт прийому-передачі об`єкта оренди (земельних ділянок) за договорами оренди від 23.06.2016 року № 316, № 315, № 314, відповідно до якого ОСОБА_1 передано, а ФГ «Садок вишневий» прийнято у строкове платне користування земельні ділянки з кадастровими номерами 0521282600:01:000:0018, 0521282600:01:000:0017, 0521282600:01:000:0029, площею 18,5109, 9,0682, 4,5474 відповідно, що розташовані на території Іллінецької сільської ради (за межами населеного пункту), Іллінецького району, Вінницької області.
Як зазначає позивач, Фермерським господарством «Садок вишневий» до ГУ ДПС у Вінницькій області подано податкові декларації з плати за землю за 2020-2020 роки, в яких самостійно визначено податкові зобов`язання з орендної плати по зазначених вище ділянках.
Однак, Головним управління ДПС у Вінницькій області проведено нарахування ОСОБА_1 грошового зобов`язання з орендної плати за землю та сформовано податкові повідомлення - рішення від 08.12.2022 за 2020 рік:
- №2178386-2412-0228 про сплату орендної плати за землю з фізичних осіб у сумі 58377,48 грн. Площа земельної ділянки 18,5109 га, що розташована на території Іллінецької міської ради за межами с-ще Хмельове, кадастровий номер земельної ділянки 0521282600:01:000:0018 НГО (нормативно-грошова оцінка землі станом на 01.01.2020) *8 %=729718,54 *8 %=58377,48 грн;
- №2178388-2412-0228 про сплату орендної плати за землю з фізичних осіб у сумі 14341,05 грн. Площа земельної ділянки 4,5474 га, що розташована на території Іллінецької міської ради за межами с-ще Хмельове, кадастровий номер земельної ділянки 0521282600:01:000:0029 НГО (нормативно-грошова оцінка землі станом на 01.01.2020) *8 %= 179263,14 *8 %=14341,05 грн;
Сформовано податкове повідомлення - рішення від 09.12.2022 за 2020 рік:
- №2178762-2412-0228 про сплату орендної плати за землю з фізичних осіб у сумі 25146,71 грн. Площа земельної ділянки 9,0682 га, що розташована на території Іллінецької міської ради за межами с-ще Хмельове, кадастровий номер земельної ділянки 0521282600:01:000:0017 НГО (нормативно-грошова оцінка землі станом на 01.01.2020) *8 %=314333,82 *8 %=25146,71 грн;
Сформовано податкові повідомлення - рішення від 08.12.2022 за 2021 рік:
- №2178392-2412-0228 про сплату орендної плати за землю з фізичних осіб у сумі 27989,20 грн. Площа земельної ділянки 18,5109 га, що розташована на території Іллінецької міської ради за межами с-ще Хмельове, кадастровий номер земельної ділянки 0521282600:01:000:0018 НГО (нормативно-грошова оцінка землі станом на 01.01.2021) *8 % =729718,54 *8 % : 12 місяців * 5 місяців 24 дні ( додаткова угода до договору оренди землі від 25.06.2021) = 27989,20 грн;
Згідно додаткової угоди до договору оренди землі від 25.06.2021:
- №2178397-2412-0228 про сплату орендної плати за землю з фізичних осіб у сумі 45394,54 грн. Площа земельної ділянки 18,5109 га, що розташована на території Іллінецької міської ради за межами с-ще Хмельове, кадастровий номер земельної ділянки 0521282600:01:000:0018 НГО (нормативно-грошова оцінка землі станом на 01.01.2021) *8 % =726710,85 *12 % : 12 місяців * 6 місяців 6 дні ( з 25.06.2021 року по 31.12.2021 року)=45394,54 грн;
- №2178389-2412-0228 про сплату орендної плати за землю з фізичних осіб у сумі 6875,85 грн. Площа земельної ділянки 4,5474 га, що розташована на території Іллінецької міської ради за межами с-ще Хмельове, кадастровий номер земельної ділянки 0521282600:01:000:0029 НГО (нормативно-грошова оцінка землі станом на 01.01.2021) *8 % =179263,14 *8 % : 12 місяців * 5 місяців 24 дні (додаткова угода до договору оренди землі від 25.06.2021) =6875,85 грн;
Згідно додаткової угоди до договору оренди землі від 25.06.2021:
- №2178393-2412-0228 про сплату орендної плати за землю з фізичних осіб у сумі 11140,49 грн. Площа земельної ділянки 4,5474 га, що розташована на території Іллінецької міської ради за межами с-ще Хмельове, кадастровий номер земельної ділянки 0521282600:01:000:0029 НГО (нормативно-грошова оцінка землі станом на 01.01.2021) *12 % =21401,40 *12 % : 12 місяців *6 місяців 6 дні ( з 25.06.2021 року по 31.12.2021 року)=11140,49 грн.
Сформовано податкове повідомлення - рішення від 09.12.2022 за 2021 рік:
- №2178763-2412-0228 про сплату орендної плати за землю з фізичних осіб у сумі 12056,64 грн. Площа земельної ділянки 9,0682 га, що розташована на території Іллінецької міської ради за межами с-ще Хмельове, кадастровий номер земельної ділянки 0521282600:01:000:0017 НГО (нормативно-грошова оцінка землі станом на 01.01.2021) *8 % =314333,82 *8 % : 12 місяців * 5 місяців 24 дні ( додаткова угода до договору оренди землі від 25.06.2021 року) =12056,64 грн;
Сформовано податкові повідомлення - рішення від 08.12.2022 за 2021 рік:
Згідно додаткової угоди до договору оренди землі від 25.06.2021:
- №2178396-2412-0228 про сплату орендної плати за землю з фізичних осіб у сумі 22207,23 грн. Площа земельної ділянки 9,0682 га, що розташована на території Іллінецької міської ради за межами с-ще Хмельове, кадастровий номер земельної ділянки 0521282600:01:000:0017 НГО (нормативно-грошова оцінка землі станом на 01.01.2021 ) *12 % =355510,56 *12 % : 12 місяців *6 місяців 6 дні ( з 25.06.2021 року по 31.12.2021 року)=22207,23 грн; Сформовано податкові повідомлення - рішення від 08.12.2022 за 2022рік:
- №2178387-2412-0228 про сплату орендної плати за землю з фізичних осіб у сумі 87205,30 грн. Площа земельної ділянки 18,5109 га, що розташована на території Іллінецької міської ради за межами с-ще Хмельове, кадастровий номер земельної ділянки 0521282600:01:000:0018 НГО (нормативно-грошова оцінка землі станом на 01.01.2022) *12 %=726710,85 *12 %=87 205,30 грн;
- №2178395-2412-0228 про сплату орендної плати за землю з фізичних осіб у сумі 42661,27 грн. Площа земельної ділянки 9,0682 га, що розташована на території Іллінецької міської ради за межами с-ще Хмельове, кадастровий номер земельної ділянки 0521282600:01:000:0017 НГО (нормативно-грошова оцінка землі станом на 01.01.2022 ) *12 %=355510,56 *12 %=42661,27 грн;
- №2178394-2412-0228 про сплату орендної плати за землю з фізичних осіб у сумі 21401,46 грн. Площа земельної ділянки 4,5474 га, що розташована на території Іллінецької міської ради за межами с-ще Хмельове, кадастровий номер земельної ділянки 0521282600:01:000:0029 НГО (нормативно-грошова оцінка землі станом на 01.01.2020) *12 %=178345,50 *12 %=21401,46 грн.
Разом з тим, не погоджуючись прийнятими відповідачем податковими повідомленням-рішеннями, позивач звернувся з цим позовом до суду.
Визначаючись щодо заявлених позовних вимог, суд виходить із наступного.
За змістом підпункту 9.1.10 пункту 9.1 статті 9 Податкового кодексу України (далі - ПК) плата за землю належить до загальнодержавних податків і зборів, яка в силу підпункту 14.1.147 пункту 14.1 статті 14 цього ж Кодексу є податком і справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.
Відповідно до підпункту 14.1.136 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України (далі - ПК України) орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - обов`язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою (далі у розділі XII - орендна плата).
Підпунктом 14.1.73 пункту 14.1 статті 14 ПК України визначено, що землекористувачі - юридичні та фізичні особи (резиденти і нерезиденти), яким відповідно до закону надані у користування земельні ділянки державної та комунальної власності, у тому числі на умовах оренди.
Правовідносини щодо регулювання питань плати за землю визначені у ст. 269 - 289 ПК України.
У відповідності до вимог ст. 270, 271 ПК України об`єктами оподаткування є: земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні; земельні частки (паї), які перебувають у власності; базою оподаткування є, зокрема, нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом.
Ст. 286 ПК України визначений порядок обчислення плати за землю, згідно якого підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.
За приписами пункту 287.1 статті 287 ПК України власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.
Відповідно до пунктів 288.1, 288.2, 288.3 статті 288 ПК України підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки. Платником орендної плати є орендар земельної ділянки. Об`єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду.
За правилами статей 125, 126 Земельного кодексу України право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав. Право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».
Згідно з частиною другою статті 16 Закону України «Про оренду землі» укладення договору оренди земельної ділянки із земель державної або комунальної власності здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування - орендодавця, прийнятого у порядку, передбаченому Земельним кодексом України, або за результатами аукціону.
Частинами першою, другою статті 21 цього Закону встановлено, що орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою згідно з договором оренди землі. Розмір, умови і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до ПК України).
Аналіз вказаних норм свідчить, що орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності сплачується орендарем з дня виникнення права користування земельною ділянкою, тобто з дня державної реєстрації права оренди відповідно до договору оренди земельної ділянки. Сплата орендної плати є обов`язком орендаря, яке кореспондується з його правом користування земельною ділянкою.
Частиною першою статті 5 Закону України «Про фермерське господарство» визначено, що право на створення фермерського господарства має кожний дієздатний громадянин України, який досяг 18-річного віку та виявив бажання створити фермерське господарство.
За правилами частини першої статті 7 Закону України «Про фермерське господарство» надання земельних ділянок державної та комунальної власності у власність або користування для ведення фермерського господарства здійснюється в порядку, передбаченому Земельним кодексом України.
Відповідно до статті 8 Закону України «Про фермерське господарство» фермерське господарство підлягає державній реєстрації у порядку, встановленому законом для державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, за умови набуття громадянином України або кількома громадянами України, які виявили бажання створити фермерське господарство, права власності або користування земельною ділянкою.
Таким чином, можливість реалізації громадянином права на створення фермерського господарства безпосередньо пов`язана з наданням (передачею) такій фізичній особі земельних ділянок для ведення фермерського господарства, що є обов`язковою умовою для державної реєстрації фермерського господарства.
За приписами статті 12 Закону України «Про фермерське господарство» землі фермерського господарства можуть складатися із: земельної ділянки, що належить на праві власності фермерському господарству як юридичній особі; земельних ділянок, що належать громадянам - членам фермерського господарства на праві приватної власності; земельної ділянки, що використовується фермерським господарством на умовах оренди. Права володіння та користування земельними ділянками, які знаходяться у власності членів фермерського господарства, здійснює фермерське господарство.
Визначаючи, що землі фермерського господарства можуть складатися із земельної ділянки, що використовується фермерським господарством на умовах оренди, Закон України «Про фермерське господарство» при цьому не встановлює будь-яких виключень щодо правового регулювання оренди земельної ділянки. Не встановлює названий Закон і такі наслідки, як набуття фермерським господарством права оренди земельної ділянки, яка була надана громадянину для створення фермерського господарства, в силу факту державної реєстрації фермерського господарства.
Так, судом встановлено, що земельні ділянки хоч і перебували у фактичному користуванні Фермерського господарства «Садок вишневий», проте позивач не оформив належним чином передачу земельних ділянок фермерському господарству як землекористувачу.
Згідно витягів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майна про реєстрацію іншого речового права № 264537781, № 264540658 та № 264517178 орендарем земельних ділянок за кадастровими номерами 0521282600:01:000:0018 , 0521282600:01:000:0017 та 0521282600:01:000:0029 відповідно є ОСОБА_1 , а тому, саме на неї відповідно до пункту 288.2 статті 288 ПК покладено обов`язок щодо сплати орендної плати згідно з договорами оренди землі.
Той факт, що використання земельних ділянок відбувається через створене позивачем фермерського господарства «Садок вишневий» не змінює статусу позивача як орендаря земельної ділянки та не звільняє його від визначеного чинним законодавством обов`язку сплачувати орендну плату. Не звільняє його від цього обов`язку і фактична сплата Фермерським господарством «Садок вишневий» орендної плати за землю. Платник податку, як це встановлено підпунктом 7.1.1 пункту 7.1 статті 7 ПК України, є обов`язковим елементом податку, який визначається виключно нормами ПК України. Статтею 2 ПК України встановлено, що зміна положень цього Кодексу може здійснюватися виключно шляхом внесення змін до цього Кодексу.
Аналогічні правові висновки містяться в постановах Верховного Суду від 13 квітня 2023 у справі № 120/433/20-а, від 28 серпня 2018 року у справі № 808/3798/16, від 13 вересня 2019 року у справі № 120/4362/18-а, від 10 липня 2020 року у справі № 0240/2978/18-а, а також в постанові Верховного Суду у складі колегії суддів судової палати з розгляду справ щодо податків, зборів та інших обов`язкових платежів Касаційного адміністративного суду від 18 червня 2021 року у справі № 400/1730/19 та постанові Сьомого апеляційного адміністративного суду від 14 жовтня 2022 року у справі № 120/8624/21-а.
Водночас, суд не бере до уваги посилання позивача на висновки, викладені у постанові Верховного Суду від 04 вересня 2018 року у справі № 814/1005/16, оскільки фактичні обставини в ній, відмінні від обставин у справі, що розглядається.
Встановлюючи обов`язковим при виборі і застосуванні норм права до спірних правовідносин врахування висновків щодо застосування норм права, викладених в постановах Верховного Суду, частина п`ята статті 242 Кодексу адміністративного судочинства України презюмує застосування норм права у подібних правовідносинах.
Таким чином, на час судового розгляду цієї справи та за наявних у матеріалах справи доказів, у суду відсутні підстави для задоволення даного позову.
Відповідно до ч. 1 ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Згідно з ч. 1 та ч. 2 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст.78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Враховуючи усі вищевикладені обставини, суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення даного адміністративного позову.
Враховуючи відмову у задоволенні позовних вимог, питання про розподіл судових витрат відповідно до ст. 139 КАС України судом не вирішується.
Керуючись ст.ст. 73-77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, суд, -
В И Р І Ш И В :
В задоволенні адміністративного позову відмовити.
Рішення суду набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.
Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Інформація про учасників справи:
Позивач: ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 )
Відповідач: Головне управління ДПС у Вінницькій області (вул. Хмельницьке шосе, 7, м. Вінниця, код ЄДРПОУ ВП 44069150)
СуддяпідписКрапівницька Н. Л.
Згідно з оригіналом
Суддя
Секретар
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.09.2023 |
Оприлюднено | 22.09.2023 |
Номер документу | 113592711 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них плати за землю |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Крапівницька Н. Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні