Рішення
від 19.09.2023 по справі 300/3152/23
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"19" вересня 2023 р. справа № 300/3152/23

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:

судді Гомельчука С.В.,

розглянувши у письмовому провадженні за правилами загального позовного провадження справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 , АДРЕСА_1 до Управління соціального захисту населення Верховинської районної державної адміністрації Івано-Франківської області, вул. Франка, 20,смт. Верховина, Верховинський район, Івано-Франківська область,78701 про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання до вчинення дій, -

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 (далі - позивачка) звернулася до суду з адміністративним позовом до Управління соціального захисту населення Верховинської районної державної адміністрації Івано-Франківської області (далі - відповідач), в якому просить:

-визнати протиправною бездіяльність Управління соціального захисту населення Верховинської районної державної адміністрації щодо призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченої сім`ї;

-зобов`язати відповідача призначити ОСОБА_1 державну соціальну допомогу малозабезпеченій сім`ї з 01.02.2023.

В обґрунтування позову зазначено, що позивачка звернулася до відповідача із заявами про призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченій сім`ї, проте отримала відмову у призначенні вищевказаного виду соціальної допомоги у вигляді листа від 27.04.2023, в якому вказано, що причиною відмови є те, що у складі сім`ї є непрацююча особа, якою не сплачено в мінімальному розмірі єдиний соціальний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування сумарно протягом 3 місяців. До того ж, період, за який беруться доходи, визначено третій та четвертий квартали 2022 року з 01.07.2022 по 31.12.2022, відтак, відповідачем неправомірно встановлено, що оскільки дата, з якої дитина потребує домашнього догляду, 25.07.2022, тому позивачкою не здійснювався догляд протягом усього піврічного періоду. Проте, позивачка не погоджується із зазначеним, позаяк доглядала дитину до 06.07.2022 до її трирічного віку, а вже 25.07.2022 продовжила догляд за дитиною згідно із довідкою ЛКК. Наголошує, що доглядала дитину понад три місяці у 3-4 кварталах 2022 року. Вважає, що її право на державну соціальну допомогу, як малозабезпеченій сім`ї, має бути відновлено з 01.02.2023 місяця звернення до відповідача з первісною заявою.

Ухвалою суду від 05.06.2023 прийнято позов до розгляду та відкрито провадження у справі, призначено розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження, без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

23.06.2023 до суду надійшов відзив на позов, в якому вказано, що позивачка зверталася до відповідача із заявою про призначення державної допомоги малозабезпеченим сім`ям, зокрема, пакет документів надійшов 10.02.2023. В ході розгляду було встановлено, що до складу сім`ї ОСОБА_1 входять чоловік (особа з інвалідністю ІІІ групи) та троє неповнолітніх дітей 2014, 2017, 2019 років, заявниця не працює з 2014 року, до 06.07.2022 здійснювала догляд за дитиною, яка потребує домашнього догляду (довідка № 46 від 25.07.2022, видана Верховинською поліклінікою). У період, за який беруться доходи, відповідно до звернення ОСОБА_1 3,4 квартали 2022 року ( з 01.07.2022 по 31.12.2022) заявниця не працювала та не сплачувала єдиний соціальний внесок. Вважає, що довідка за формою № 080-1/о видана позивачці безпідставно, оскільки ОСОБА_1 не працює. Тому рішенням від 01.03.2023 їй відмовлено у призначенні допомоги. Наголошує на необгрунтованості вимог позивачки. У задоволенні позову просить відмовити.

Позивачка скористалась правом подання відповіді на відзив, яка надійшла до суду 26.06.2023, в якій наголосила, що відповідачем, всупереч вимогам п. 21 Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям, рішення про призначення допомоги або відмову у її призначенні не було винесено протягом 10 календарних днів, про порядок оскарження не повідомлено (з врученням відповідного повідомлення під особистий підпис). Також, всупереч п.20 Порядку, відповідачем не поінформовано позивачку про подання додаткових документів. Вказує, що не працювала та не сплачувала ЄСВ з поважних причин до 06.07.2022 доглядала за дитиною до трирічного віку, з 16 по 21 липня 2022 року перебувала з нею у лікарні, з 25.07.2022 доглядала за дитиною відповідно до довідки ЛКК за формою № 080-1/о. Наголошує, що зміст рішення від 01.03.2023, про яке зазначає відповідач у відзиві, вона не отримувала та зміст його їй не відомий.

У період з 26.06.2023 по 10.07.2023 головуючий суддя у справі перебував у відпустці.

Ухвалою суду від 23.08.2023 вирішено подальший розгляд справи здійснювати в порядку загального позовного провадження. Підготовче судове засідання призначено на 05.09.2023.

Відповідно до ухвали суду від 05.09.2023 закрито підготовче провадження та призначено судове засідання для розгляду справи по суті на 15.09.2023.

15.09.2023 у судове засідання належним чином повідомлені сторони не прибули, подали заяви про розгляд справи без їх участі, в порядку письмового провадження.

Згідно з ч. 3 ст. 194 КАС України учасник справи має право заявити клопотання про розгляд справи за його відсутності. Якщо таке клопотання заявили всі учасники справи, судовий розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження на підставі наявних у суду матеріалів.

Відповідно до частини 4 статті 229 КАС України, у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Отже, наявні всі процесуальні підстави розглянути цю адміністративну справу в письмовому провадженні, без здійснення звукозапису технічними засобами. Потреби заслухати свідка чи експерта немає.

Дослідивши матеріали справи, суд встановив такі обставини.

З матеріалів справи вбачається, що 09.02.2023 позивачкою, як уповноваженим представником малозабезпеченої сім`ї, подано до Управління соціального захисту населення Верховинської районної державної адміністрації заяву про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсаційних пільг, в якій ОСОБА_1 просила призначити державну соціальну допомогу малозабезпеченій сім`ї.

Також 09.02.2023 через ЦНАП позивачкою подано заяву до начальника Управління соціального захисту населення Верховинської районної державної адміністрації відповідно до Закону України « Про адміністративні послуги» щодо надання вищевказаної допомоги.

До заяви про призначення, зокрема, додано Декларацію про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги.

Відповідно до довідки про склад сім`ї або зареєстрованих у житловому будинку осіб від 08.08.2023 №335, окрім уповноваженого власника ОСОБА_1 , до складу її сім`ї входять: ОСОБА_2 , чоловік, не працює з 31.08.2014, особа з інвалідністю 3 групи (згідно із довідкою МСЕК № 211687 йому протипоказані фізичні перевантаження); ОСОБА_3 , син, 2014 р.н., учень; ОСОБА_4 , дочка, 2017 р.н., на утриманні батьків; ОСОБА_5 , син, 2019 р.н., на утриманні батьків.

Також 31.03.2023 ОСОБА_1 вчергове звернулась до відповідача із заявою про перегляд справи та призначення допомоги.

Серед матеріалів справи наявне рішення відповідача, надане ним на виконання ухвали суду від 05.06.2023, від 01.03.2023 №382 (за повторним зверненням позивачки) про відмову в наданні державної соціальної допомоги малозабезпеченій сім`ї, в якому зазначено, що соціальну допомогу не призначено з таких підстав: у складі сім`ї є працездатна особа, яка не здійснює догляду, не працювала 3 місяці за період, за який враховується дохід. Роз`яснень щодо порядку оскарження дане рішення не містить.

Доказів направлення/вручення даного рішення позивачці відповідачем суду не надано.

Листом від 27.04.2023 №П-153 Управління соціального захисту населення Верховинської районної державної адміністрації поінформувало позивачку, що державна соціальна допомога малозабезпеченим сім`ям не призначається, якщо у складі сім`ї є непрацюючі працездатні особи, які не сплатили в мінімальному розмірі ЄСВ сумарно протягом трьох місяців. Крім того, зазначено, що у призначенні такої допомоги ОСОБА_1 відмовлено, оскільки дата, з якої її дитина потребує домашнього догляду 25.07.2022, тому позивачка не здійснювала догляд за дитиною, яка потребує домашнього догляду, протягом періоду, за який враховуються доходи, тобто з 01.07.2022 по 31.12.2022.

Вважаючи вказане протиправною бездіяльністю відповідача, позивачка звернулась з цим позовом до суду.

Надаючи правову оцінку обставинам справи та доказам у їх сукупності, суд зазначає про таке.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

У статті 46 Конституції України проголошено, що громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом. Це право гарантується загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням за рахунок страхових внесків громадян, підприємств, установ і організацій, а також бюджетних та інших джерел соціального забезпечення; створенням мережі державних, комунальних, приватних закладів для догляду за непрацездатними. Пенсії, інші види соціальних виплат та допомоги, що є основним джерелом існування, мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму, встановленого законом.

В положенні статті 48 Конституції України закріплено, що кожен має право на достатній життєвий рівень для себе і своєї сім`ї, що включає достатнє харчування, одяг, житло.

Реалізація конституційних гарантій права громадян на соціальний захист - забезпечення рівня життя не нижчого від прожиткового мінімуму шляхом надання грошової допомоги найменш соціально захищеним сім`ям здійснюється відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям» від 01.06.2000 № 1768-III (далі - Закон № 1768-III).

Право на державну соціальну допомогу мають малозабезпечені сім`ї, які постійно проживають на території України (ст. 3 Закону № 1768-III).

Відповідно до статті 1 цього Закону державна соціальна допомога малозабезпеченим сім`ям (далі - державна соціальна допомога) - це щомісячна допомога, яка надається малозабезпеченим сім`ям у грошовій формі в розмірі, що залежить від величини середньомісячного сукупного доходу сім`ї; малозабезпечена сім`я - це сім`я, яка з поважних або незалежних від неї причин має середньомісячний сукупний доход нижчий від прожиткового мінімуму для сім`ї.

Статтею 4 Закону № 1768-III передбачено, що призначення і виплата державної соціальної допомоги здійснюються структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад (далі - органи соціального захисту населення) за місцем проживання уповноваженого представника сім`ї.

Порядок призначення, умови виплати та підстави для припинення виплати державної соціальної допомоги, перелік документів, необхідних для призначення допомоги згідно із цим Законом, встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Положеннями статті 6 Закону № 1768-III визначено, що державна соціальна допомога призначається на шість місяців.

Порядок призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2003 р. № 250 (далі - Порядок №250).

Відповідно до пункту 5 Порядку №250 для призначення державної соціальної допомоги уповноважений представник малозабезпеченої сім`ї, особа якого посвідчується паспортом громадянина України або іншим документом, що підтверджує право на постійне проживання в Україні (для іноземця та особи без громадянства), подає такі документи: заяву, складену за формою, встановленою Мінсоцполітики; декларацію про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги, складену за формою, встановленою Мінсоцполітики (далі - декларація); довідку про доходи у разі зазначення в декларації доходів, інформація про які відсутня в ДПС, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування тощо та згідно із законодавством не може бути отримана за відповідним запитом органу соціального захисту населення. У разі неможливості підтвердження таких доходів довідкою до декларації додається письмове пояснення із зазначенням їх розміру; довідку встановленої форми про безпосередню участь особи в антитерористичній операції, у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях (за наявності).

Згідно з підпунктом 1 пункту 10 Порядку №250 державна соціальна допомога не призначається, якщо у складі сім`ї є працездатні особи, які досягли 18-річного віку станом на початок періоду, за який враховуються доходи, та не працювали, не проходили військової служби, не провадили підприємницької чи професійної незалежної діяльності, не здобували освіти за денною або дуальною формою здобуття освіти в закладах загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти, не зареєстровані в центрі зайнятості як безробітні або як такі, що шукають роботу, сумарно більше ніж три місяці протягом періоду, за який враховуються доходи (крім випадків, передбачених у пункті 11 цього Порядку).

Державна соціальна допомога у зазначеному випадку призначається, якщо особи протягом періоду, за який враховуються доходи: сплатили або за них сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у розмірі, не меншому від мінімального, сумарно протягом трьох місяців; доглядали за дітьми до досягнення ними трирічного віку або за дітьми, які потребують догляду протягом часу, визначеного в медичному висновку лікарсько-консультативної комісії, але не більше ніж до досягнення ними шестирічного віку, за дітьми, хворими на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гострі або хронічні захворювання нирок IV ступеня, за дітьми, які отримали тяжку травму, потребують трансплантації органа, потребують паліативної допомоги, яким не встановлено інвалідності, за особою з інвалідністю І групи, за особою з інвалідністю ІІ групи внаслідок психічного розладу, за дитиною з інвалідністю віком до 18 років, а також за особами, які досягли 80-річного віку; надавали соціальні послуги з догляду відповідно до законодавства.

Державна соціальна допомога призначається у разі, коли малозабезпечена багатодітна сім`я виховує трьох і більше дітей віком до 18 років (якщо діти навчаються за денною або дуальною формою здобуття освіти в закладах загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти, - до закінчення такими дітьми закладів освіти, але не довше ніж до досягнення ними 23 років) та у її власності є друга квартира (будинок), за винятком житла, зазначеного у підпункті 3 цього пункту, за умови, що загальна площа такого житла не перевищує 13,65 кв. метра на одного члена сім`ї та додатково 35,22 кв. метра на сім`ю.

З огляду на викладене, однією з підстав для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченій сім`ї за наявності в сім`ї працездатної особи є догляд нею за дітьми до досягнення ними трирічного віку або за дітьми, які потребують догляду протягом часу, визначеного в медичному висновку лікарсько-консультативної комісії у період, за який враховуються доходи.

Згідно з пунктом 20 Порядку №250 державна соціальна допомога призначається з місяця звернення за нею, якщо протягом місяця подано всі необхідні документи. Якщо до заяви не додано всіх необхідних документів, орган соціального захисту населення повідомляє уповноваженому представнику малозабезпеченої сім`ї про те, які документи у місячний строк потрібно подати додатково.

Відповідно до пункту 21 Порядку №250 рішення про призначення державної соціальної допомоги або про відмову в її призначенні приймається органом соціального захисту населення протягом 10 календарних днів з дня подання заяви і надсилається наступного дня після його прийняття уповноваженому представнику малозабезпеченої сім`ї.

У разі прийняття рішення про відмову в призначенні державної соціальної допомоги орган соціального захисту населення інформує про це уповноваженого представника малозабезпеченої сім`ї із зазначенням підстав для відмови та порядку оскарження рішення (з врученням відповідного повідомлення під особистий підпис).

Рішення органу соціального захисту населення про призначення державної соціальної допомоги чи про відмову в її призначенні може бути оскаржено заявником в органі виконавчої влади вищого рівня або в суді.

Суд зауважує, що відповідачем не дотримано процедуру, визначену Порядком № 250, щодо призначення державної соціальної допомоги або про відмову в її призначенні, а саме не винесено відповідне рішення протягом 10 календарних днів з дня подання ОСОБА_1 відповідної заяви. Відповідач підтверджує, що ним отримано заяву із пакетом документів 10.02.2023. Доказів витребування у позивачки додаткових необхідних документів, орган соціального захисту населення не надав. При цьому, рішення № 382 про відмову у призначенні державної соціальної допомоги ним винесено 01.03.2023, в якому не роз`яснено порядок його оскарження. До того ж дане рішення не було вручено позивачці у встановленому законом порядку. Інших розпорядчих актів за результатами розгляду заяви ОСОБА_1 відповідачем суду не надано. Про відмову у призначенні допомоги позивачку повідомлено листом від 27.04.2023 № П-153.

Разом з тим, суд зазначає, що підставою для відмови у призначенні допомоги стало те, що у складі сім`ї є непрацююча працездатна особа, яка не сплатила в мінімальному розмірі ЄСВ сумарно протягом трьох місяців, крім того вказано, що дата, з якої дитина ОСОБА_1 потребує домашнього догляду 25.07.2022, тому, на думку відповідача, позивачка не здійснювала догляд за дитиною, яка потребує домашнього догляду, протягом періоду, за який враховуються доходи, а саме з 01.07.2022 по 31.12.2022.

Водночас з матеріалів справи вбачається, що позивачка доглядала за дитиною - ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , до досягнення ним трирічного віку, тобто до ІНФОРМАЦІЯ_2 , з 16 до 21 липня 2022 року перебувала із цією дитиною в лікарні, що підтверджується Випискою епікризом КНП «Верховинська багатопрофільна лікарня» № 3205(22), з 25.07.2022 продовжила догляд за дитиною, яка потребує домашнього догляду згідно із довідкою лікарсько-консультативної комісії від 25.07.2022 №416 (форма № 080-1/о). Окрім того, ОСОБА_5 перебував на лікуванні також з 11 по 19.02.2022 та знаходиться на диспансерному обліку з 10.03.2022, про що свідчить вищевказана довідка ЛКК, дійсна до 24.07.2023.

Відтак, твердження відповідача про те, що позивачка не здійснювала догляд за дитиною, яка потребує домашнього догляду, протягом періоду, за який враховуються доходи, а саме з 01.07.2022 по 31.12.2022 є необгрунтованими.

Суд зазначає, що законодавець пов`язав право на отримання допомоги саме з малозабезпеченістю сім`ї. Малозабезпечена сім`я, в розумінні положень Закону № 1768-III - це сім`я, яка з поважних або незалежних від неї причин має середньомісячний сукупний доход нижчий від прожиткового мінімуму для сім`ї.

Відповідно до п. 19 Порядку № 250 органи соціального захисту населення мають право робити запити та безоплатно отримувати у строк до 10 календарних днів від підприємств, установ, організацій інформацію, необхідну для призначення державної соціальної допомоги та проведення перевірок достовірності даних, отриманих від осіб, які звертаються за її призначенням.

Отже, відповідач у разі звернення особи за призначенням державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям має право безоплатно отримувати від органів інформацію, необхідну для перевірки достовірності даних, отриманих від такої особи.

Разом з тим, в ході розгляду даної справи, судом встановлено, що Управлінням соціального захисту населення Верховинської районної державної адміністрації Івано-Франківської області було розглянуто звернення позивачки, листом від 27.04.2023 № П-153 повідомлено ОСОБА_1 про відмову у призначенні державної соціальної допомоги, серед матеріалів справи наявне рішення органу соціального захисту від 01.03.2023 № 382, тому, виходячи з п.1 позовних вимог ОСОБА_1 , суд не знаходить підстав для визнання бездіяльності відповідача протиправною.

Водночас, оскільки Управління соціального захисту населення Верховинської районної державної адміністрації Івано-Франківської області має виключну компетенцію в питаннях призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченій сім`ї, суд дійшов висновку, що вирішення питання, порушеного позивачкою у позовній заяві, є дискреційним повноваженням відповідача. Відповідно, суд не повноважний втручатися до таких повноважень.

З метою ефективного захисту прав ОСОБА_1 , про захист яких вона просить, суд, на підставі частини 2 статті 9 КАС України, вважає за необхідне вийти за межі позовних вимог, самостійно обравши спосіб захисту, який відповідає об`єкту порушеного права та у спірних правовідносинах є достатнім та необхідним.

Зважаючи на вищевикладене, суд вважає за необхідне зобов`язати відповідача повторно розглянути заяву позивачки від 09.02.2023 про призначення соціальної допомоги малозабезпеченій сім`ї, з урахуванням висновків суду у даному рішенні.

Згідно з ч. 1 ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідно до статті 90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

З урахуванням вищевикладеного, позовні вимоги ОСОБА_1 слід задовольнити частково.

На підставі документів, поданих позивачкою на виконання ухвали суду від 05.06.2023, судом задоволено її клопотання про звільнення від сплати судового збору, тому підстави для розподілу судових витрат відсутні.

На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити частково.

Зобов`язати Управління соціального захисту населення Верховинської районної державної адміністрації Івано-Франківської області (код ЄДРПОУ 03193293, вул. Франка, 20,смт. Верховина, Верховинський район, Івано-Франківська область,78701) повторно розглянути заяву ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ) від 09.02.2023 про призначення соціальної допомоги малозабезпеченій сім`ї, з урахуванням висновків суду.

У задоволенні іншої частини позовних вимог відмовити.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя Гомельчук С.В.

Дата ухвалення рішення19.09.2023
Оприлюднено22.09.2023
Номер документу113597275
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання бездіяльності протиправною та зобов`язання до вчинення дій

Судовий реєстр по справі —300/3152/23

Постанова від 28.02.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Ухвала від 19.02.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Ухвала від 29.01.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Ухвала від 29.01.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Ухвала від 29.01.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Ухвала від 27.12.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Ухвала від 11.12.2023

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Гомельчук С.В.

Ухвала від 29.11.2023

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Микитин Н.М.

Рішення від 19.09.2023

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Гомельчук С.В.

Ухвала від 05.09.2023

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Гомельчук С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні