Рішення
від 20.09.2023 по справі 360/803/23
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

Іменем України

20 вересня 2023 рокум. ДніпроСправа № 360/803/23

Суддя Луганського окружного адміністративного суду Смішлива Т.В., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) справу за позовом ОСОБА_1 до Новоайдарської селищної ради, Новоайдарської селищної військової адміністрації Щастинського району Луганської області про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

До Луганського окружного адміністративного суду 21 липня 2023 року через підсистему Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи "Електронний суд" надійшла позовна заява ОСОБА_1 (далі - позивач, ОСОБА_1 ) до Новоайдарської селищної ради (далі - відповідач 1) в якій просить:

- визнати противоправними бездіяльність Новоайдарської селищної ради по не оприлюдненню на офіційному сайті проєктів рішень 21 позачергової сесії 8 скликання Новоайдарської селищної ради;

- зобов`язати Новоайдарську селищну раду оприлюднити проекти рішень 21 позачергової сесії 8 на офіційному сайті.

В обґрунтування позовної заяви зазначено, що 20.07.2023 позивач звернувся до офіційного сайту https://novoaydarska.gromada.org.ua Новоайдарської селищної ради так як на сайті у вкладці документи https://novoaydarska.gromada.org.ua/docs/ нема публічної інформації, а саме: «Проєкти рішень 21 позачергової сесії 8 скликання».

Вважає, що Новоайдарська селищна рада протиправною бездіяльністю порушила його право на можливість вільного одержання, використання, поширення інформації, необхідної для реалізації його прав, свобод і законних інтересів, а тому звернувся до суду за захистом своїх прав.

Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 25.07.2023 позовну заяву залишено без руху, визначено недоліки позовної заяви, шляхи їх усунення та встановлено строк для усунення недоліків позову.

Ухвалою суду від 01 серпня 2023 року прийнято позовну заяву до розгляду після усунення недоліків та відкрито провадження у справі, вирішено справу розглядати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні). Залучено в якості співвідповідача Новоайдарську селищну військову адміністрацію Щастинського району Луганської області (далі - відповідач 2).

Ухвала суду від 01 серпня 2023 року направлена сторонам через підсистему "Електронний суд" та надіслано учаснику процесу Новоайдарська селищна рада на його електронну адресу novoaydarskarada@ukr.net. Ухвалу доставлено всім учасникам процесу.

Від Новоайдарської селищної військової адміністрації Щастинського району Луганської області (відповідач 2) 04 серпня 2023 року на офіційну електронну адресу суду надійшов відзив на позов ОСОБА_1 , однак зазначений документ не скріплений електронним цифровим підписом уповноваженої особи, про що судом складено відповідний акт.

Ухвалою суду від 07 серпня 2023 року відзив Новоайдарської селищної військової адміністрації Щастинського району Луганської області у справі № 360/803/23 за позовом ОСОБА_1 про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити певні дії повернути особі, яка її подала.

Жодних інших документів від першого та другого відповідача на адресу суду не надходило.

Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до вимог статей 72-77, 90 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), судом встановлено таке.

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , рнокпп НОМЕР_1 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_1 , є внутрішньо переміщеною особою, що підтверджено довідкою від 05 червня 2023 року № 3009-7001801676, адреса проживання за довідкою ВПО: АДРЕСА_2 .

Відповідно до витягу за кодом 548496079789 з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) Новоайдарська селищна рада, Код ЄДРПОУ юридичної особи: 04335571, (місцезнаходження: вул. Дружби, буд. 1, смт. Новоайдар, Щастинський район, Луганська область, 93500) є органом місцевого самоврядування, у процесі припинення юридичної особи не перебуває.

Новоайдарська селищна рада має офіційний веб-сайт https://novoaydarska.gromada.org.ua/, який розміщений в домені GOV.UA.

Дослідженням офіційного веб-сайту Новоайдарської селищної ради у вкладці «Документи» судом встановлено, що в архіві документів за критерієм пошуку 8 скликання 21 сесія (https://novoaydarska.gromada.org.ua/docs/) на час розгляду справи по суті відсутня інформація стосовно оприлюднених проєктів рішень 21 позачергової сесії 8 скликання. Оприлюднено лише тексти рішень 21 позачергової сесії 8 скликання Новоайдарської селищної ради від 21.10.2021.

У зв`язку з військовою агресією російської федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України "Про правовий режим воєнного стану" Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/202 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженим Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні", постановлено ввести в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб.

Строк дії воєнного стану неодноразово продовжувався і станом на час розгляду справи судом воєнний стан не скасовано.

Указом Президента України від 23.09.2022 № 665/2022 "Про утворення військових адміністрацій населених пунктів у Луганській області", який згідно з пунктом 4 набирає чинності з дня його оприлюднення, на виконання Закону України "Про правовий режим воєнного стану", утворено, зокрема Новоайдарську селищну військову адміністрацію Щастинського району Луганської області.

Указ Президента України від 23.09.2022 № 665/2022 "Про утворення військових адміністрацій населених пунктів у Луганській області" набрав чинності 27.09.2022.

Розпорядженням Президента України від 23.09.2022 № 210/2022-рп "Про призначення І. Шопіна начальником Новоайдарської селищної військової адміністрації Щастинського району Луганської області" призначено Шопіна Ігоря Вікторовича начальником Новоайдарської селищної військової адміністрації Щастинського району Луганської області.

Згідно з інформацією з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Новоайдарська селищна військова адміністрація Щастинського району Луганської області (місцезнаходження: вул. Дружби, буд. 1, смт. Новоайдар, Щастинський район, Луганська область, 93500, ідентифікаційний код 44840780) є органом державної влади, державна реєстрація створення юридичної особи проведена 29.09.2022, номер запису: 1010621020000000012.

Таким чином, Новоайдарська селищна військова адміністрація Щастинського району Луганської області тимчасово набула правосуб`єктності, прав та обов`язків 29.09.2022 з дня внесення запису про її державну реєстрацію як юридичної особи до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

За приписами пункту 1 частини 2-1 статті 28 Закону України "Про правовий режим воєнного стану" у разі введення воєнного стану в окремих місцевостях у зв`язку із збройною агресією Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях:

у день набрання чинності актом Президента України про утворення військової адміністрації припиняються згідно із цим Законом повноваження:

сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад, їх виконавчих органів, сільських, селищних, міських голів, інших посадових та службових осіб місцевого самоврядування, які працюють у цих органах місцевого самоврядування, старост - у разі утворення військової адміністрації відповідного населеного пункту (населених пунктів).

Статус Новоайдарської селищної ради як юридичної особи на час виникнення спірних правовідносин не припинено, проте її повноваження припинені наразі в силу Закону України "Про правовий режим воєнного стану", права та обов`язки органу місцевого самоврядування - Новоайдарської селищної ради виконує Новоайдарська селищна військова адміністрація Щастинського району Луганської області.

Вирішуючи адміністративну справу по суті заявлених вимог, надаючи оцінку обставинам (фактам), якими обґрунтовано вимоги і заперечення учасників справи, суд виходить з такого.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно частин третьої та четвертої статті 140 Конституції України місцеве самоврядування здійснюється територіальною громадою в порядку, встановленому законом, як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування: сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи. Органами місцевого самоврядування, що представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ та міст, є районні та обласні ради.

Відповідно до частини першої статті 144 Конституції України органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов`язковими до виконання на відповідній території.

Згідно з частиною першою статті 10 Закону України від 21 травня 1997 року № 280/97-ВР "Про місцеве самоврядування в Україні" (далі Закон № 280/97-ВР) сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.

Частиною першою статті 46 Закону № 280/97-ВР передбачено, що сільська, селищна, міська, районна у місті (у разі її створення), районна, обласна рада проводить свою роботу сесійно. Сесія складається з пленарних засідань ради, а також засідань постійних комісій ради.

Відповідно до пункту 34 частини першої статті 26 Закону № 280/97-ВР виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються такі питання: вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.

Частиною третьою статті 24 Закону № 280/97-ВР визначено, що органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, а в Автономній Республіці Крим - також нормативно-правовими актами Верховної Ради і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, прийнятими у межах їхньої компетенції.

Частиною першою статті 59 Закону № 280/97-ВР встановлено, що рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.

Згідно з абзацом першим частини одинадцятої статті 59 Закону № 280/97-ВР акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування підлягають обов`язковому оприлюдненню та наданню за запитом відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації". Проекти актів органів місцевого самоврядування оприлюднюються в порядку, передбаченому Законом України "Про доступ до публічної інформації", крім випадків виникнення надзвичайних ситуацій та інших невідкладних випадків, передбачених законом, коли такі проекти актів оприлюднюються негайно після їх підготовки.

В актах та проектах актів органів та посадових осіб місцевого самоврядування не може бути обмежено доступ до інформації про витрати чи інше розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним чи комунальним майном, у тому числі про умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримують ці кошти або майно, а також до іншої інформації, обмеження доступу до якої заборонено законом (абзац другий частини одинадцятої статті 59 Закону № 280/97-ВР).

Відповідно до пункту 4 частини третьої статті 50 Закону № 280/97-ВР секретар сільської, селищної, міської ради організує підготовку сесій ради, питань, що вносяться на розгляд ради, забезпечує оприлюднення проектів рішень ради відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації" та інших законів.

Положеннями статті 34 Конституції України передбачено, що кожен має право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб - на свій вибір.

Відповідно до преамбули Закону України від 13 січня 2011 року № 2939-VI "Про доступ до публічної інформації" (далі Закон № 2939-VI) цей Закон визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб`єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом, та інформації, що становить суспільний інтерес.

Відповідно до частини першої статті 2 Закону № 2939-VI метою цього Закону є забезпечення прозорості та відкритості суб`єктів владних повноважень і створення механізмів реалізації права кожного на доступ до публічної інформації.

Приписами пункту 1 частини першої статті 3 Закону № 2939-VI встановлено, що право на доступ до публічної інформації гарантується обов`язком розпорядників інформації надавати та оприлюднювати інформацію, крім випадків, передбачених законом.

Відповідно до статті 5 Закону № 2939-VI, доступ до інформації забезпечується шляхом: 1) систематичного та оперативного оприлюднення інформації: в офіційних друкованих виданнях; на офіційних веб-сайтах в мережі Інтернет; на єдиному державному веб-порталі відкритих даних; на інформаційних стендах; будь-яким іншим способом; 2) надання інформації за запитами на інформацію.

Згідно з пунктами 1, 2 частини першої статті 12 Закону № 2939-VI суб`єктами відносин у сфері доступу до публічної інформації є: запитувачі інформації - фізичні, юридичні особи, об`єднання громадян без статусу юридичної особи, крім суб`єктів владних повноважень; 2) розпорядники інформації - суб`єкти, визначені у статті 13 цього Закону.

Пунктом 1 частини першої статті 13 Закону № 2939-VI встановлено, що розпорядниками інформації для цілей цього Закону визнаються: суб`єкти владних повноважень - органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, органи влади Автономної Республіки Крим, інші суб`єкти, що здійснюють владні управлінські функції відповідно до законодавства та рішення яких є обов`язковими для виконання.

Відповідно до пункту 1 частини першої статті 14 Закону № 2939-VI розпорядники інформації зобов`язані оприлюднювати інформацію, передбачену цим та іншими законами.

Згідно з пунктом 2 частини першої статті 15 Закону № 2939-VI розпорядники інформації зобов`язані оприлюднювати: нормативно-правові акти, акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті розпорядником, проекти рішень, що підлягають обговоренню, інформацію про нормативно-правові засади діяльності.

Абзацом першим частини третьої статті 15 Закону № 2939-VI регламентовано, що проекти нормативно-правових актів, рішень органів місцевого самоврядування, розроблені відповідними розпорядниками, оприлюднюються ними не пізніш як за 10 робочих днів до дати їх розгляду з метою прийняття.

Вимоги цієї частини щодо строку оприлюднення не застосовуються до проектів рішень органів місцевого самоврядування, спрямованих на надання адміністративних послуг, якщо це призведе до порушення встановленого законом строку надання відповідної адміністративної послуги (абзац перший частини третьої статті 15 Закону № 2939-VI).

Пунктом 6 частини другої статті 23 Закону № 2939-VI закріплено, що запитувач має право оскаржити невиконання розпорядниками обов`язку оприлюднювати інформацію відповідно до статті 15 цього Закону.

Оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації до суду здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України (частина третя статті 23 Закону № 2939-VI).

Отже, право особи на доступ до публічної інформації включає в себе не тільки право на отримання відповідної інформації, а й право на своєчасність її оприлюднення.

Оскільки позивач вважає порушеними свої права внаслідок недотримання відповідачем встановленого законом строку оприлюднення проєктів рішення органу місцевого самоврядування (не пізніш як за 10 робочих днів до дати його розгляду з метою прийняття), а також оприлюднення вже прийнятих рішень, тому в силу приписів пункту 6 частини другої статті 23 Закону № 2939-VI позивач, як запитувач інформації, має право оскаржити невиконання розпорядником обов`язку оприлюднювати інформацію відповідно до статті 15 цього Закону.

Суд акцентує увагу на тому, що обов`язок відповідача 1 своєчасно, у встановленому законом порядку оприлюднювати на офіційному веб-порталі, або в будь - який інший спосіб передбачений Законом як проєкти, так і прийняті рішення є однією із гарантій права на інформацію та права на доступ до публічної інформації, що передбачено пунктом 1 частини першої статті 3 Закону № 2939-VI.

Як вже зазначив суд раніше, на офіційному веб-сайті Новоайдарської селищної ради відсутня інформація стосовно оприлюднення проєктів рішень 21 позачергової сесії 8 скликання яка відбулась 21 жовтня 2021 року.

Отже Новоайдарською селищною радою допущено протиправну бездіяльність, яка полягає у не оприлюдненні всіх проєктів рішень 21 позачергової сесії 8 скликання.

Відновленням порушеного права позивача є зобов`язання другого відповідача 2 оприлюднити проєкти рішень 21 позачергової сесії 8 скликання Новоайдарської селищної ради.

Щодо строків звернення позивача з цим позовом суд зазначає таке.

Згідно з частиною першою, другою статті 122 КАС України позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами.

Для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.

При цьому позивач оскаржує бездіяльність Новоайдарської селищної ради щодо не оприлюднення проєктів рішень, виходячи виключно з положень Закону України "Про доступ до публічної інформації".

У розумінні адміністративного судочинства бездіяльність - певна форма поведінки суб`єкта владних повноважень, яка полягає у невиконанні ним дій, які він повинен був і міг вчинити відповідно до покладених на нього посадових обов`язків згідно із законодавством України;

Верховний Суд України у постанові від 24 листопада 2015 року в адміністративній справі № П/800/259/15 (21-3538а15) зазначив, що сама по собі бездіяльність - це триваюча пасивна поведінка суб`єкта, яка виражається у формі невчинення дії (дій), яку він зобов`язаний був і міг вчинити. Тобто, бездіяльність не має чітко окреслених часових меж, а саме явище бездіяльності є триваючим (реєстраційний № рішення в Єдиному державному реєстрі судових рішень 54398764).

Отже, не оприлюднення на офіційному сайті проєктів перелічених вище рішень та самих рішень, є триваючою пасивною поведінкою відповідача 1.

Позивач у позові зазначає, що 20.07.2023 він звернувся до офіційного сайту https://novoaydarska.gromada.org.ua Новоайдарської селищної ради та виявив, що на сайті у вкладці документи https://novoaydarska.gromada.org.ua/docs/ нема публічної інформації, а саме: "Проєкти рішень 21 позачергової сесії 8 скликання".

До суду з позовом позивач звернувся вже 21.07.2023, тобто в межах шестимісячного строку, визначеного частиною другою статті 122 КАС України.

Жодні належні та допустимі докази того, що позивач був ознайомлений з інформацією, яка розміщена на офіційному сайті Новоайдарської селищної ради щодо наявності чи відсутності проєктів рішень 21 позачергової сесії 8 скликання до 20.07.2023 в матеріалах справи відсутні, а відповідачі такі докази не надавали.

Сторонами суду не наведено інших специфічних, доречних та важливих аргументів, які суд зобов`язаний оцінити, виконуючи свої зобов`язання щодо пункту 1 статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод.

За практикою Європейського суду з прав людини пункт 1 статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод зобов`язує суди давати обґрунтування своїх рішень, але це не може сприйматись як вимога надавати детальну відповідь на кожен аргумент. Межі цього обов`язку можуть бути різними в залежності від характеру рішення. Крім того, необхідно брати до уваги, між іншим, різноманітність аргументів, які сторона може представити в суд, та відмінності, які існують у державах-учасницях, з огляду на положення законодавства, традиції, юридичні висновки, викладення та формулювання рішень. Таким чином, питання, чи виконав суд свій обов`язок щодо подання обґрунтування, що випливає зі статті 6 Конвенції, може бути визначено тільки у світлі конкретних обставин справи (див. "Руїз Торія проти Іспанії" (Ruiz Toriya v. Spaine), рішення від 09.12.1994, Серія A, № 303-A, параграф 29). Водночас, відповідь суду повинна бути достатньо детальною для відповіді на основні (суттєві) аргументи сторін.

З урахуванням зазначеного, суд не надає оцінку іншим доводам сторін, оскільки вони не мають суттєвого впливу на рішення суду за результатами вирішення цього спору.

Згідно з нормами частин першої, другої статті 77 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Виходячи з меж та підстав заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку, що відповідачі в ході розгляду справи не довели правомірності своїх дій, а тому позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню зі словесним корегуванням обраного позивачем способу судового захисту.

Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд виходить з такого.

При зверненні до суду з позовом позивачем сплачено судовий збір у розмірі 1073,60 грн, що підтверджено квитанцією № 32528798800007369490 від 20.07.2023.

Згідно з частиною першою статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

З огляду на розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб станом на 01.01.2023, з урахуванням приписів частини третьої статті 4 Закону України «Про судовий збір», позивач за подання адміністративного позову немайнового характеру повинен був сплатити судовий збір в розмірі 858,88 гривень (1073,60*0,8).

З огляду на те, що позовні вимоги носять немайновий характер і позов підлягає частковому задоволенню через коригування обраного позивачем способу захисту, відповідно до приписів частини першої статті 139 КАС України суд присуджує позивачу за рахунок бюджетних Новоайдарської селищної військової адміністрації Щастинського району Луганської області понесені ним і документально підтверджені судові витрати зі сплати судового збору в сумі 858,88 грн.

Суд роз`яснює, що відповідно до пункту 1 частини першої статті 7 Закону України «Про судовий збір» сплачена сума судового збору повертається за клопотанням особи, яка його сплатила за ухвалою суду в разі: зменшення розміру позовних вимог або внесення судового збору в більшому розмірі, ніж встановлено законом.

Відповідно до частини другої статті 7 Закону України «Про судовий збір» у випадках, установлених пунктом 1 частини першої цієї статті, судовий збір повертається в розмірі переплаченої суми.

Керуючись статтями 2, 8, 9, 19, 20, 32, 72, 77, 90, 94, 132, 241-246, 250, 255, 262, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позов ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , рнокпп НОМЕР_1 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_1 ) до Новоайдарської селищної ради (місцезнаходження: вул. Дружби, буд. 1, смт. Новоайдар, Щастинський район, Луганська область, 93500, ідентифікаційний код 04335571), Новоайдарської селищної військової адміністрації Щастинського району Луганської області (місцезнаходження: вул. Дружби, буд. 1, смт. Новоайдар, Щастинський район, Луганська область, 93500, ідентифікаційний код 44840780) про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити певні дії задовольнити.

Визнати протиправною бездіяльність Новоайдарської селищної ради, яка полягає у не оприлюдненні проєктів рішень 21 позачергової сесії 8 скликання.

Зобов`язати Новоайдарську селищну військову адміністрацію Щастинського району Луганської області оприлюднити проєкти рішень 21 позачергової сесії 8 скликання.

Стягнути на користь ОСОБА_1 за рахунок бюджетних асигнувань Новоайдарської селищної військової адміністрації Щастинського району Луганської області судові витрати по сплаті судового збору у розмірі 858,88 грн (вісімсот п`ятдесят вісім гривень 88 коп.).

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга подається безпосередньо до Першого апеляційного адміністративного суду.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя Т.В. Смішлива

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.09.2023
Оприлюднено22.09.2023
Номер документу113599399
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо захисту політичних (крім виборчих) та громадянських прав, зокрема щодо забезпечення права особи на доступ до публічної інформації

Судовий реєстр по справі —360/803/23

Постанова від 19.02.2024

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Ухвала від 26.10.2023

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Ухвала від 26.10.2023

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Рішення від 20.09.2023

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.В. Смішлива

Ухвала від 07.08.2023

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.В. Смішлива

Ухвала від 01.08.2023

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.В. Смішлива

Ухвала від 25.07.2023

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.В. Смішлива

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні