Ухвала
від 18.09.2023 по справі 404/5239/20
ЛЕНІНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КІРОВОГРАДА

Справа № 404/5239/20

1-кп/405/221/20

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 вересня 2023 року Ленінський районний суд м. Кіровограда в складі:

головуючого: ОСОБА_1 ,

при секретарі: ОСОБА_2 ,

за участюпрокурора: ОСОБА_3 ,

захисника: ОСОБА_4 ,

обвинуваченого: ОСОБА_5 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Кропивницький кримінальне провадження, внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12019120000000277 від 20.11.2019, за обвинуваченням:

ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця м.Кропивницький, українця, громадянина України, з вищою освітою, одруженого, маючого на утриманні неповнолітніх дітей ІНФОРМАЦІЯ_2 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , працюючого директором ПП «Кабекс», ПП «Кабекслайн», зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , проживаючого за адресою: АДРЕСА_2 , раніше не судимого,

у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч.2 ст.191, ч.1 ст.366 КК України,

встановив:

В ході досудового розслідування встановлено, що ОСОБА_5 відповідно до наказу № 1-к від 25.02.2015 став засновником та директором ПП «Кабекс», та діючи відповідно до статуту затвердженого в новій редакції №3 від 20.04.2018, являючись службовою особою та в межах своєї компетенції виконував адміністративно-господарські та організаційно-розпорядчі функції.

Також, відповідно до наказу № 21/02-2012 к від 21.02.2012 ОСОБА_5 став засновником та директором ПП «Кабекслайн» та діючи відповідно до статуту затвердженого в новій редакції № 3 від 27.10.2016 являється службовою особою та в межах своєї компетенції виконував адміністративно-господарські та організаційно-розпорядчі функції.

Так, відповідно до розділу 7 «Управління підприємством» Статуту ПП «Кабекс» та ПП «Кабекслайн», так як вони ідентичні, директор має право розпоряджатись майном та коштами Підприємства, складати проекти планів: звіти про виконання планів, представлення засновнику річного балансу та звіти про фінансово-господарську діяльність, укладення угод, видання наказів, встановлення цін і тарифів на продукцію Підприємства, представляти Підприємство в усіх установах, підприємствах та організаціях.

Отже, в силу наділених повноважень ОСОБА_5 , будучи директором ПП «Кабекс» та ПП «Кабекслайн», являється службовою особою, наділеною організаційно-розпорядчими і адміністративно- господарськими функціями.

06.06.2018 між Головним Управлінням житлово-комунального господарства Міської ради міста Кропивницького, в особі начальника управління ОСОБА_6 , та ПП «Кабекс», в особі директора ОСОБА_5 , укладено договір № 312 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення проспекту Євгена Тельнова, 8, корп. 1, 9, корп. 1, 2, 10/16, 11/31, 12, 13, 14/22, вул. Волкова, 20, корп. 1 у м. Кропивницькому», на загальну суму 487 521, 70 грн. в тому числі ПДВ.

Відповідно до умов Договору, Підрядник та Замовник можуть і повинні переглядати договірну ціну у разі зменшення обсягів закупівлі залежні від реального фінансування. Підрядник зобов`язаний почати виконання робіт з моменту підписання договору, закінчити їх до 31.12.2018, та виконувати роботи в розмірі підсумкової вартості та у відповідні строки.

Крім того, відповідно до Договору, Підрядник зобов`язаний виконувати роботи у відповідності з будівельними нормами України та Порядку проведення ремонту та утримання об`єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154, а Замовник в свою чергу має право здійснювати контроль за відповідністю якості, обсягів і ціни виконаних робіт по проекту, кошторису, будівельним нормам і правилам, а матеріалів, конструкцій і виробів державним стандартам і технічним умовам. При виявленні відхилень Замовник видає Підряднику розпорядження про їх усунення.

Відповідно до п.4.1. Розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 10-ти банківських днів після підписання сторонами форми № 2 КБ-2в.

Після укладання договору та відповідно до проектно - кошторисної документації (локального кошторису № 2-1-1) ОСОБА_5 мав придбати світильники світлодіодного потужністю від Рр=25Вт та світильник світлодюдний CEC 1-25Л4, а у якості світильника світлодіодного потужністю від Рр=15Вт світильник світлодіодний CEC 1-20Л4.

Так, ОСОБА_5 вирішив придбати світильники вказаної потужності в ТОВ «Торговий дім Радій». Відповідно до цін станом на червень 2018 року світильник світлодіодного CEC 1 -20Л4 виробництва TOB «Торговий дім Радій» становив 1771,46 грн. з ПДВ, а світильник світлодіодного СЕС 1-25Л4 цього ж виробництва становив 1781,46 грн.

В цей час у ОСОБА_5 виник умисел на заволодіння грошовими коштами, які були виділені з місцевого бюджету, та розробив схему до якої залучив ПП «Кабекслайн» як посередника вчинення даного злочину.

Реалізовуючи свій злочинний умисел, направлений на заволодіння грошовими коштами, що виділені на виконання робіт по вказаному об`єкту, ОСОБА_5 діючи умисно та цілеспрямовано, шляхом зловживання своїм службовим становищем, здійснив оформлення купівлі світильників світлодіодних СЕС 1-20Л4 та СЕС 1-25Л4 виробництва ТОВ «Торговий дім Радій» через пов`язану до нього юридичну особу ПП «Кабекслайн» із оформленням завідомо недостовірного документа - видаткової накладної № 19 від 18.07.2018 на загальну суму 117249, 80 грн., в тому числі ПДВ із закладеною відпускною вартістю світильника світлодіодного потужністю від Рр=15Вт у сумі 2262,56 грн. без ПДВ, та відпускної вартості світильника світлодіодного потужністю від Рр=25Вт у сумі 2880,46 грн. без ПДВ, достовірно знаючи, що вказане обладнання фактично придбане ним особисто через ПП «Кабекслайн» у ТОВ «Торговий дім Радій» за нижчою ціною, у офіційного виробника на підставі договору поставки продукції № 61-30/05/18 від 30.05.2018, відповідно до якого вартість світильників складала всього 73 039, 86 грн. з ПДВ.

В подальшому ОСОБА_5 , достовірно знаючи, що реальна вартість вуличних світильників, складала 73 039, 86 грн. з ПДВ, вніс до Акту №1 виконаних робіт за липень 2018 року, завідомо неправдиві відомості про вартість вуличних світильників, що складала 117249, 80 грн. з ПДВ.

На підставі Ату № 1 виконаних робіт за серпень 2018 року, замовником ГУЖКГ Міської ради м. Кропивницького згідно платіжного дорученням № 136 від 14.08.2018 та платіжного доручення № 49 від 15.06.2018 перераховано на розрахунковий рахунок підрядника ПП «Кабекс» грошові кошти місцевого бюджету в загальній сумі 487 521, 70 грн.

Також, проведеною судово-економічною експертизою № 139/140/2417-2419/20-27 від 09.06.2020 документально підтверджується нанесення збитків ГУЖКГ Міської ради міста Кропивницького, внаслідок завищення відпускної ціни на вуличні світильники (з урахуванням витрат, пов`язаних з їх придбанням), включеної до загальної вартості робіт по об`єкту «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення проспекту Євгена Євгена Тельнова, 8, корп. 1, 9, корп. 1, 2, 10/16, 11/31, 12, 13, 14/22, вул. Волкова, 20, корп. 1 у м. Кропивницькому» відповідно до Акту виконаних робіт № 1 за липень 2018 року на загальну суму 44 209, 94 грн., якими в подальшому ОСОБА_5 розпорядився на власний розсуд.

Отже, ОСОБА_5 , будучи директором ПП «Кабекс», діючи умисно, з корисливих спонукань, вчинив привласнення коштів на загальну суму 44 209, 94 грн., тим самим спричинив органам місцевого самоврядування в особі ГУЖКГ Міської ради міста Кропивницького матеріальну шкоду на вказану суму.

Крім того, відповідно до наказу № 1-к від 25.02.2015 ОСОБА_5 став засновником та директором ПП «Кабекс», та діючи відповідно до статуту затвердженого в новій редакції №3 від 20.04.2018, являючись службовою особою і в межах своєї компетенції виконував адміністративно-господарські та організаційно-розпорядчі функції.

Так, діючи умисно та цілеспрямовано, зловживаючи службовим становищем, з метою привласнення коштів місцевого бюджету, виділених на виконання робіт договору № 312 від 06.06.2018 по об`єкту «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення проспекту Євгена Тельнова, 8, корп. 1, 9, корп. 1, 2, АДРЕСА_3 , АДРЕСА_4 , АДРЕСА_5 , 13, 14/22, вул. Волкова, 20, корп. 1 у м. Кропивницькому», достовірно знаючи, що реальна вартість вуличних світильників, що фактично були придбані у офіційного виробника, складала 73 039, 86 грн. з ПДВ, вніс до офіційного документу - Акту № 1 виконаних робіт за липень 2018 року, завідомо неправдиві для нього відомості в частині вартості вуличних світильників, що склала 117249, 80 грн. з ПДВ, який посвідчив власним підписом, тим самим вчинив службове підроблення.

Таким чином, органом досудового розслідування ОСОБА_5 обвинувачується у:

-привласненні чужого майна шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, тобто у кримінальному правопорушенні, передбаченому ч.2 ст.191 КК України;

-службовому підробленні, а саме внесенні до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, тобто у кримінальному правопорушенні, передбаченому ч.1 ст.366 КК України.

В ході судового розгляду до суду надійшло клопотання захисника обвинуваченого ОСОБА_5 адвоката ОСОБА_7 , у якому останній просив звільнити ОСОБА_5 від кримінальної відповідальності за ч.2 ст.191, ч.1 ст.366 КК України на підставі п.3 ч.1 ст.49 КК України, у зв`язку із закінченням строків давності, та закрити кримінальне провадження на підставі п.1 ч.2 ст.284 КПК України.

Обвинувачений ОСОБА_5 підтримав клопотання захисника, просив його задовольнити.

Прокурор не заперечив щодо закриття кримінального провадження, просив скасувати накладений арешт, речові докази залишити зберігати при матеріалах справи, судові витрати стягнути з обвинуваченого ОСОБА_5 , а позовну заяву залишити без розгляду.

Заслухавши думку учасників судового розгляду, дослідивши матеріали кримінального провадження, суд приходить до наступних висновків.

Верховний Суд у своїй Постанові від 24.05.2018 (справа № 531/2332/14-к) зазначив: «Відповідно до вимог ч. 4 ст. 286 КПК України, якщо сторона кримінального провадження звернеться до суду з клопотанням про звільнення від кримінальної відповідальності обвинуваченого, суд має невідкладно розглянути таке клопотання».

Як вбачається з матеріалів кримінального провадження датою вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.366 КК України, є дата оформлення завідомо недостовірного документа видаткової накладної №19 від 18.07.2018, датою вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.191 КК України є 14.08.2018, тобто день перерахування на розрахунковий рахунок підрядника ПП «Кабекс» грошових коштів місцевого бюджету.

Відповідно до класифікації злочинів, визначеній ст.12 КК України, кримінальні правопорушення за ч.2 ст.191, ч.1 ст.366 КК України відносяться до категорії нетяжких злочинів.

Згідно п.3 ч.1 ст.49 КК України, особа звільняється від кримінальної відповідальності, якщо з дня вчинення нею злочину і до дня набрання вироком законної сили минули такі строки: п`ять років - у разі вчинення нетяжкого злочину.

Пунктом 1 частини 2 статті 284КПК України передбачено, що кримінальне провадження закривається судом у зв`язку зі звільненням особи від кримінальної відповідальності.

Також судом встановлено, що перебіг строку давності не зупинявся, так як обвинувачений від органів досудового розслідування та суду не ухилявся та не переривався, оскільки ним в період досудового розслідування та судового розгляду кримінального провадження нових кримінальних правопорушень не вчинено.

За таких обставин, за наявності згоди обвинуваченого ОСОБА_5 на звільнення на підставі спливу строків давності, суд вважає, що останній підлягає такому звільненню від кримінальної відповідальності, а справа відносно нього закриттю, у зв`язку із закінченням строків давності.

Крім того, у разі постановлення ухвали про закриття кримінального провадження у зв`язку зі звільненням особи від кримінальної відповідальності заявлений у кримінальному провадженні цивільний позов по суті не вирішується, а залишається без розгляду. У такому випадку позивач вправі вирішити свої вимоги в порядку цивільного судочинства.

Наведене обґрунтовано випливає з положень ч. 1 ст. 129 КПК України, згідно з якими вирішення цивільного позову по суті заявлених вимог можливо лише у разі ухвалення обвинувального вироку або постановлення ухвали про застосування примусових заходів медичного або виховного характеру.

Тобто, цивільний позов Головного управління житлово-комунального господарства Міської ради м.Кропивницького про стягнення з ОСОБА_5 та ПП «Кабекс» на користь держави, в особі Головного управління житлово-комунального господарства Міської ради м.Кропивницького, матеріальної шкоди, завданої кримінальним правопорушення, в розмірі 44209,94 грн. необхідно залишити без розгляду.

При цьому, відповідно до п.20 Постанови Пленуму ВСУ "Про практику застосування судами України законодавства про звільнення особи від кримінальної відповідальності" №12 від 23.12.2005 року звільняючи особу від кримінальної відповідальності, суд або суддя має вирішити відповідно до вимог чинного кримінально-процесуального законодавства питання про скасування чи зміну запобіжного заходу, речові докази, відшкодування судових витрат тощо.

Таким чином, суд приходить до висновку, що долю речових доказів слід вирішити відповідно до положень ст.100 КПК України.

Згідно з ч.1 ст.126 КПК України суд вирішує питання щодо процесуальних витрат у вироку суду або ухвалою.

Велика Палата Верховного Суду у постанові від 17 червня 2020 року у справі №598/1781/17 дійшла висновку, що кримінальний процесуальний закон не обмежує можливість вирішення питання розподілу процесуальних витрат, виключно обвинувальним вироком.

Суд повинен вирішити питання про розподіл процесуальних витрат у будь-якому рішенні, яким завершується розгляд кримінального провадження по суті. Очевидно, що, звільняючи особу від кримінальної відповідальності, суд або суддя має вирішити питання про скасування чи зміну запобіжного заходу, речові докази, розподіл процесуальних витрат тощо. Таким чином, ВП ВС вважає, що це питання може бути вирішене й ухвалою суду.

Нормами КПК встановлено, що, ухвалюючи вирок, суд повинен вирішити питання про розподіл процесуальних витрат (п. 13 ч. 1 ст. 368, ч. 4 ст. 374 КПК).

Оскільки ст.126КПК визначено,що означенепитання можебути вирішеной ухвалоюсуду,ВП ВСробить висновок,що у випадку наявних судових витрат або заявлення учасниками кримінального провадження клопотання про компенсацію процесуальних витрат суд, ухвалюючи остаточне рішення за результатами розгляду кримінального провадження (вирок або ухвалу), вирішує питання щодо розподілу процесуальних витрат.

Вказаний висновок колегії суддів узгоджується з правовою позицією викладеною в постанові Великою Палати Верховного Суду від 21 листопада 2018 року у справі №462/6473/16-ц де зазначено, що процесуальні витрати, понесені, зокрема, у кримінальному провадженні, не є збитками, що можуть бути стягнуті шляхом подання цивільного позову до обвинуваченого. Такі витрати розподіляються виключно за правилами, встановленими главою 8 КПК України.

Отже, кримінальний процесуальний закон не обмежує можливість вирішення питання розподілу процесуальних витрат, зокрема витрат на залучення експертів, виключно обвинувальним вироком.

Суд повинен вирішити питання про розподіл процесуальних витрат у будь-якому рішенні, яким завершується розгляд кримінального провадження по суті.

Очевидно, що, звільняючи особу від кримінальної відповідальності, суд або суддя має вирішити питання про скасування чи зміну запобіжного заходу, речові докази, розподіл процесуальних витрат тощо.

З огляду на викладене враховуючи те, що кримінальне провадження відносно ОСОБА_5 закрито з нереабілітуючих підстав, а також вимоги ст.126 КПК та позицію Великої Палати Верховного Суду, викладену в постанові від 17.06.2020 (справа № 598/1781/17, провадження № 13-47кс20) суд вважає, що витрати за проведення експертних досліджень, а саме судово-економічної експертизи (висновок №139/140/2417-2419/20-27 від 09.06.2020) в сумі 19612,80 грн.; судово-почеркознавчої експертизи (висновок №3366/3367/20-27 від 14.08.2020) в сумі 6537,60 грн. підлягають стягненню на користь держави з ОСОБА_5 .

Окрім того, згідно норм частини 4 ст.174 КПК України, суд одночасно з ухваленням судового рішення, яким закінчується судовий розгляд, вирішує питання про скасування арешту майна. Суд скасовує арешт майна, зокрема, у випадку виправдання обвинуваченого, закриття кримінального провадження судом, якщо майно не підлягає спеціальній конфіскації, непризначення судом покарання у виді конфіскації майна та/або незастосування спеціальної конфіскації, залишення цивільного позову без розгляду або відмови в цивільному позові.

Судом встановлено, що ухвалою слідчого судді Ленінського районного суду м.Кіровограда від 28.04.2020 (справа №405/2579/20, провадження №1-кс/405/1322/20) накладено арешт на майно, яке було виявлено та вилучено під час проведення обшуку від 24.04.2020 в офісі АДРЕСА_6 .

Також, ухвалою слідчого судді Ленінського районного суду м.Кіровограда від 12.05.2020 (справа № 405/2580/20, провадження №1-кс/405/1323/20) накладено арешт на речі та документи, які 24.04.2020 вилучені під час проведення обшуку в приміщенні ТОВ «Радій Лед», який розташований за адресою м. Академка Тамма, 33/32, із забороною користування та розпоряджатися майном, які підлягають стягненню.

Керуючись ст. 49 КК України, п.1 ч.2 ст.284, 285-288 КПК України, суд,

постановив:

Звільнити від кримінальної відповідальності у зв`язку із закінченням строків давності ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 .

Провадження по кримінальному провадженню, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12019120000000277 від 20.11.2019, за обвинуваченням ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , у вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч.2 ст.191, ч.1 ст.366 КК України, - закрити на підставі п.1 ч.2 ст.284 КПК України.

Строк дії запобіжного заходу відносно ОСОБА_5 у вигляді домашнього арешту закінчився.

Цивільний позов Головного управління житлово-комунального господарства Міської ради м.Кропивницького про стягнення з ОСОБА_5 та ПП «Кабекс» на користь держави, в особі Головного управління житлово-комунального господарства Міської ради м.Кропивницького, матеріальної шкоди, завданої кримінальним правопорушення, в розмірі 44 209,94 грн. - залишити без розгляду, роз`яснивши позивачеві, що він має право на звернення з позовними вимогами до суду в порядку цивільного судочиства.

Речові докази залишити зберігати при матеріалах кримінального провадження, а саме:

?диск Verbatim CD-R 52X 700MB|80 min, на якому містяться документи, що становлять банківську таємницю по рахунку, який належить ПП «Кабекс» (ЄДРПОУ 39660513);

?диск DVD-R з наявною інформацією, вилучений на підставі ухвали слідчого судді №405/1602/20 (1-кс/405/746/20), а саме документами, які належить ПП «Кабекс»;

?документація, яка підтверджує господарськофінансові відносини між ПП «Кабекслайн» та ТОВ «Радій Лед» - колишня назва «Торговий дім Радій», виявлена під час проведення обшуку в офісі №503, за адресою: м. Кропивницький, вул. Братів Ельворті, буд.2:

- видаткова накладна № 4/02 від 17.02.2019 (1 арк);

- видаткова накладна № 12 від 04.03.2019 (1 арк);

- видаткова накладна № 10 від 05.03.2019 (1 арк);

- видаткова накладна № 9/02 від 18.02.2019 (1 арк);

- видаткова накладна № 11/02 від 18.02.2019 (1 арк);

- видаткова накладна № 5 від 26.02.2019 (1 арк);

- видаткова накладна № 5/02 від 18.02.2019 (1 арк);

- видаткова накладна № 6/02 від 18.02.2019 (1 арк);

- видаткова накладна № 5/02 від 18.02.2019 (1 арк);

- видаткова накладна № 5/02 від 18.02.2019 (1 арк);

- видаткова накладна № 5/02 від 18.02.2019 (1 арк);

- видаткова накладна № 6/02 від 18.02.2019 (1 арк);

- видаткова накладна № 3/02 від 18.02.2019 (1 арк);

- видаткова накладна № 2 від 04.02.2019 (1 арк);

-копія паспорту ОСОБА_5 на (1 арк).

-видаткова накладна № 201 від 02.08.2018;

-специфікація № 2 від 30.05.2018;

-товарно-транспортна накладна №1 від 02.08.2018;

-видаткова накладна № 220 від 23.08.2018;

-товарно-транспортна накладна № 9 від 23.08.2018;

-видаткова накладна № 254 від 10.10.2018;

-товарно транспортна накладна № 5 від 10.10.2018;

-видаткова накладна № 333 від 10.12.2018;

-товарно-транспортна № 4 від 10.12.2018;

-видаткова накладна № 54 від 26.02.2019;

-товарно-транспортна №9 від 26.02.2019;

-видаткова накладна № 111 від 25.04.2019;

-видаткова накладна № 112 від 25.04.2019;

-видаткова накладна № 170 від 18.06.2019;

-товарно-транспортна накладна №3 від 18.06.2019;

-видаткова накладна №198 від 08.07.2019;

-товарно транспортна №2 від 08.07.2019;

-рахунок фактура №ТД 203 від 03.07.2019;

-видаткова накладна № 226 від 05.08.2019;

-товарно транспортна №1 від 05.08.2019;

-рахунок фактура № ТД 233 від 30.07.2019;

-видаткова накладна № 433 від 17.12.2019;

?документи, виявлені та вилучені на підставі ухвали слідчого судді № 405/1258/20 (1-кс/405/610/20), що перебували у володінні Головного управління житлово-комунального господарства Міської ради міста Кропивницького, а саме:

-договір № 59 від 15.02.2019 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення вул. Шульгиних, 39/4, 41, 43»,

-договір № 62 від 15.02.2019 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення вул. Академіка Корольова, 17, 19, 21, 23, 30»,

-договір № 51 від 15.02.2019 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення вул. Сухумська»,

-договір № 1145 від 10.02.2018 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення пров. Маріупольський у м. Кропивницькому»,

-договір № 491 від 16.07.2019 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення по вул. Воронезька у м. Кропивницькому»,

-договір № 799 від 07.10.2019 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення вул. Прилуцька у м. Кропивницькому»,

-договір № 793 від 07.10.2019 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення тупик Береславський у м. Кропивницькому»,

- договір № 312 від 06.06.2018 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення просп. Євгена Тельнова, 8, корп. 1, 9, корп. 1, 2, 10/16, 11/31, 12, 13, 14/22, вул. Волкова, 20, корп. 1 у м. Кропивницькому»,

-договір № 315 від 06.06.2018 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення вул. Бєляєва, 8, 10, АДРЕСА_5 , вул. Академіка Корольова, 25, 32, 36, 38 у м. Кропивницькому»,

-договір № 318 від 06.06.2018 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення вул. Солдатська, у т.ч. біля будинку 56 у м. Кропивницькому»,

-договір № 403 від 23.06.2018 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення по вул. Пацаєва, 2, вул. Пацаєва, 4, корп. 1-3, вул. Пацаєва, 6, корп. 1-3»,

-договір № 682 від 21.08.2018 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення вул. Івана Виговського»,

-договір № 400 від 23.06.2018 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення пішохідної доріжки від будинку № 13 по вул. Кременчуцькій до пішохідного мосту через р. Інгул»,

-договір № 685 від 21.08.2018 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення пров. Добролюбова»,

-договір № 406 від 23.06.2018 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення по пров. Фортечний, 21, 23, 25»,

-договір № 397 від 23.06.2018 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення по пров. Червоний»,

-договір № 410 від 25.06.2018 Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення по пров. Катранівський»,

-договір № 688 від 21.08.2018 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення вул. Бєляєва, 15»,

-договір № 880 від 03.10.2018 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення вул. Герцена у м. Кропивницькому»,

-договір № 877 від 03.10.2018 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення пров. Верхньовеселий у м. Кропивницькому»,

-договір № 857 від 03.10.2018 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення вул. Чкалова»,

-договір № 854 від 03.10.2018 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення вул. Посадочна»,

-договір від 06.12.2019 по об`єкту «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення пров. Абаканський у м. Кропивницькому» та відповідно звітної документації до зазначених договорів, а саме:

-копії договорів на виконання будівельно-монтажних робіт;

-підсумкові відомості ресурсів до актів приймання виконаних будівельних робіт, складених у відповідному звітному періоді,

-зведені кошторисні розрахунки вартості будівельних робіт,

-звіти про витрати основних матеріалів у будівництві у співвідношенні з виробничими нормами (форма М-29),

-платіжні доручення та накладні з оплати;

-договори, про виконання державного технічного нагляду, наказ на призначення інженера з технічного нагляду;

?документи виявлені та вилучені на підставі ухвали слідчого судді № 405/4454/20 (1-кс/405/2214/20), що перебували у володінні Міської ради міста Кропивницького, розташованої за адресою: м.Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41, а саме: реєстраційні справи ПП «Кабекс» (код ЄДРПОУ 39660513), юридична адреса: Кропивницький, вул. Академіка Тамма, 2, кв. 4; та ПП «Кабекслайн» (код ЄДРПОУ 38095345), юридична адреса: Кропивницький, вул. Академіка Тамма, 2, кв. 4;

?документи, виявлені та вилучені на підставі слідчого судді №405/4045/20 (1-кс/405/1998/20), що перебували у володінні Головного управління житлово-комунального господарства Міської ради міста Кропивницького щодо фінансово господарських відносин із ПП «Кабекс» (код ЄДРПОУ 39660513) по укладеним договорам, а саме:

-договір № 434 від 26.06.2019 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення вул. Акмолінська»,

-договір № 488 від 16.07.2019 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення пр. Ю. Дарагана»,

-договір № 425 від 26.06.2019 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення пров. Кам`яний»,

-договір № 440 від 26.06.2019 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення пров. Короткий»,

-договір № 491 від 16.07.2019 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення вул. Воронезька»,

договір № 437 від 26.06.2019 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення вул. Михайлівська»,

-договір № 431 від 26.06.2019 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення туп. Мирний»,

-договір № 428 від 26.06.2019 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення Студентського бульвару».

-договір № 65 від 15.02.2019 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення вул. Сергія Котового (Новозаводська)»,

-договір № 59 від 15.02.2019 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення вул. Шульгиних, 39/4, 41, 43»,

-договір № 62 від 15.02.2019 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення вул. Академіка Корольова, 17, 19, 21, 23, 30»,

-договір № 51 від 15.02.2019 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення вул. Сухумська»,

-договір № 1145 від 10.02.2018 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення пров. Маріупольський у м. Кропивницькому»,

-договір № 799 від 07.10.2019 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення вул. Прилуцька у м. Кропивницькому»,

-договір № 793 від 07.10.2019 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення тупик Береславський у м. Кропивницькому»,

-договір № 312 від 06.06.2018 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення просп. Євгена Тельнова, 8, корп. 1, 9, корп. 1, 2, 10/16, 11/31, 12, 13, 14/22, вул. Волкова, 20, корп. 1 у м. Кропивницькому»,

-договір № 315 від 06.06.2018 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення вул. Бєляєва, 8, 10, АДРЕСА_5 , вул. Академіка Корольова, 25, 32, 36, 38 у м. Кропивницькому»,

-договір № 318 від 06.06.2018 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення вул. Солдатська, у т.ч. біля будинку 56 у м. Кропивницькому»,

-договір № 403 від 23.06.2018 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення по вул. Пацаєва, 2, вул. Пацаєва, 4, корп. 1-3, вул. Пацаєва, 6, корп. 1-3»,

-договір № 682 від 21.08.2018 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення вул. Івана Виговського»,

-договір № 400 від 23.06.2018 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення пішохідної доріжки від будинку № 13 по вул. Кременчуцькій до пішохідного мосту через р. Інгул»,

-договір № 685 від 21.08.2018 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення пров. Добролюбова»,

-договір № 406 від 23.06.2018 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення по пров. Фортечний, 21, 23, 25»,

-договір № 397 від 23.06.2018 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення по пров. Червоний»,

-договір № 410 від 25.06.2018 Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення по пров. Катранівський»,

-договір № 688 від 21.08.2018 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення вул. Бєляєва, 15»,

-договір № 880 від 03.10.2018 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення вул. Герцена у м. Кропивницькому»,

-договір № 877 від 03.10.2018 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення пров. Верхньовеселий у м. Кропивницьком»,

-договір № 857 від 03.10.2018 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення вул. Чкалова»,

-договір № 854 від 03.10.2018 «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення вул. Посадочна», документів які стосуються вищезазначених договорів в оригіналах:

- договорів на виконання будівельно монтажних робіт,

-договорів підряду (субпідряду) з додатковими угодами, додатками і змінами до них,

-актів виконаних підрядних робіт ф. КБ-2,

-акти прихованих робіт,

-дефектні акти,

-підсумкові відомості ресурсів до актів приймання виконаних будівельних робіт, складених у відповідному звітному періоді

-довідок про вартість виконаних підрядних робіт ф. КБ-3.

?документи, виявлені та вилучені на підставі ухвал слідчого судді № 405/1207/20 (1-кс/405/586/20) у володінні ПП «Кабекс» (код ЄДРПОУ 39660513), зареєстрованого за юридичною адресою: м. Кропивницький, вул. Академіка Тамма, 2, кв. 4, а саме: договори підряду № 65 від 15.02.2019, № 59 від 15.02.2019, № 62 від 15.02.2019, № 51 від 15.02.2019, № 1145 від 10.02.2018, № 793 від 07.10.2019, № 312 від 06.06.2018, № 315 від 06.06.2018, № 318 від 06.06.2018, № 403 від 23.06.2018, № 682 від 21.08.2018, № 400 від 23.06.2018, № 685 від 21.08.2018, № 406 від 23.06.2018, № 397 від 23.06.2018, № 410 від 25.06.2018, № 688 від 21.08.2018, № 880 від 03.10.2018, № 877 від 03.10.2018, № 857 від 03.10.2018, № 854 від 03.10.2018, та до договору від 06.12.2019 по об`єкту «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення пров. Абаканський у м. Кропивницькому» та відповідно звітної документації до зазначених договорів: актів виконаних робіт форми КБ-2В, підсумкових відомостей ресурсів до актів приймання виконаних будівельних робіт, складених у відповідному звітному періоді, довідок про вартість виконаних робіт форми КБ-3, зведених кошторисних розрахунків вартості будівельних робіт, звітів про витрати основних матеріалів у будівництві у співвідношенні з виробничими нормами (форма М-29), договорів, видаткових накладних, товарно-транспортних накладних, шляхових листів, складських документів (складські квитанції, складське свідоцтво) по придбанню будівельних матеріалів та обладнання;

Стягнути з ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , на користь держави судові витрати за проведення експертиз в сумі 26150, 40 (двадцять шість тисяч сто п`ятдесят гривень сорок копійок) грн.

Скасувати арешти майна накладені:

?ухвалою слідчого судді Ленінського районного суду м.Кіровограда від 12.05.2020 (справа № 405/2580/20, провадження №1-кс/405/1323/20), накладені на речі та документи, які 24.04.2020 вилучені під час проведення обшуку в приміщенні ТОВ «Радій Лед», що розташований за адресою м. Академка Тамма, 33/32, а саме:

-оригінал договору поставки продукції № 61-30/05/18 від 30.05.2018 між ТОВ «Торговий дім Радій» та приватним підприємством «Кабекслайн», сума договору складає сума віх специфікацій на 3-ох арк.;

-оригінал специфікації № 1 від 30.05.2018 року на суму 140 735 грн. 34 коп., у т.ч. ПДВ 23 455 грн. 89 коп. на 1-му арк.;

-оригінал специфікації № 2 від 05.07.2018 року на суму 135 390 грн. 96 коп., у т.ч. ПДВ 22 565 грн. 16 коп. на 1-му арк.;

-оригінал специфікації № 3 від 13.08.2018 року на суму 90 854 грн. 46 коп., у т.ч. ПДВ 15 142 грн. 41 коп. на 1-му арк.;

-оригінал специфікації № 4 від 01.10.2018 року на суму 244 060 грн. 02 коп., у т.ч. ПДВ 40 676 грн. 67 коп. на 1-му арк.;

-оригінал специфікації № 5 від 27.11.2018 року на суму 35 629 грн. 20 коп., у т.ч. ПДВ 5 938 грн. 20 коп. на 1-му арк.;

-оригінал специфікації № 6 від 13.02.2019 року на суму 158 503 грн. 80 коп., у т.ч. ПДВ 26 417 грн. 30 коп. на 1-му арк.;

-оригінал специфікації № 7 від 18.04.2019 року на суму 22 737 грн., у т.ч. ПДВ 3 789 грн. 50 коп. на 1-му арк.;

-оригінал специфікації № 8 від 22.04.2019 року на суму 66 097 грн. 20 коп., у т.ч. ПДВ 11 016 грн. 20 коп. на 1-му арк.;

-оригінал специфікації № 9 від 12.06.2019 року на суму 97 941 грн. 60 коп., у т.ч. ПДВ 16 323 грн. 60 коп. на 1-му арк.;

-оригінал специфікації № 10 від 03.07.2019 року на суму 57 801 грн. 60 коп., у т.ч. ПДВ 9 633 грн. 60 коп. на 1-му арк.;

-оригінал специфікації № 11 від 22.07.2019 року на суму 86 112 грн., у т.ч. ПДВ 14 352 грн. на 1-му арк.;

-оригінал специфікації № 12 від 30.09.2019 року на суму 38 534 грн. 40 коп., у т.ч. ПДВ 6 422 грн. 40 коп. на 1-му арк.;

-оригінал специфікації № 13 від 16.12.2019 року на суму 32 252 грн. 40 коп., у т.ч. ПДВ 5 375 грн. 40 коп. на 1-му арк.;

-оригінал рахунку-фактури № 280 від 27.11.2018 року на загальну суму 35 629 грн. 20 коп., у т.ч. ПДВ 5 938 грн. 20 коп. на 1-му арк.;

-оригінал рахунку-фактури № 228 від 01.10.2018 року на загальну суму 244 060 грн. 02 коп., у т.ч. ПДВ 40 676 грн. 67 коп. на 1-му арк.;

-оригінал рахунку-фактури № 198 від 13.08.2018 року на загальну суму 90 854 грн. 46 коп., у т.ч. ПДВ 15 142 грн. 41 коп. на 1-му арк.;

-оригінал рахунку-фактури № 171 від 05.07.2018 року на загальну суму 135 390 грн. 96 коп., у т.ч. ПДВ 22 565 грн. 16 коп. на 1-му арк.;

-оригінал рахунку-фактури № 126 від 30.05.2018 року на загальну суму 140 735 грн. 34 коп., у т.ч. ПДВ 23 455 грн. 89 коп. на 1-му арк.;

-оригінал рахунку-фактури № ТД91 від 18.04.2019 року на загальну суму 22 737 грн. 00 коп., у т.ч. ПДВ 3 789 грн. 50 коп. на 1-му арк.;

-оригінал рахунку-фактури № ТД96 від 22.04.2019 року на загальну суму 66 097 грн. 20 коп., у т.ч. ПДВ 11 016 грн. 20 коп. на 1-му арк.;

-оригінал рахунку-фактури № ТД169 від 12.06.2019 року на загальну суму 97 941 грн. 60 коп., у т.ч. ПДВ 16 323 грн. 60 коп. на 1-му арк.;

-оригінал рахунку-фактури № ТД203 від 03.07.2019 року на загальну суму 57 801 грн. 60 коп., у т.ч. ПДВ 9 633 грн. 60 коп. на 1-му арк.;

-оригінал рахунку-фактури № ТД233 від 30.07.2019 року на загальну суму 86 112 грн. 00 коп., у т.ч. ПДВ 14 352 грн. 00 коп. на 1-му арк.;

-оригінал рахунку-фактури № ТД308 від 30.09.2019 року на загальну суму 38 534грн. 40 коп., у т.ч. ПДВ 6 422 грн. 40 коп. на 1-му арк.;

-оригінал рахунку-фактури № ТД491 від 16.12.2019 року на загальну суму 32 252 грн. 40 коп., у т.ч. ПДВ 5 375 грн. 40 коп. на 1-му арк.;

-оригінал видаткової накладної № 156 від 26.06.2018 року на загальну суму 140 735 грн. 34 коп., у т.ч. ПДВ 23 455 грн. 89 коп. на 1-му арк.;

-оригінал довіреності № 19 від 25.06.2018 року, видана майстеру дільниці ОСОБА_8 по рахунку № 126 від 30.05.2018 на 1-му арк.;

-оригінал товарно-транспортної накладної № 8 від 26.06.2018 року до видаткової накладної № 156 від 26.06.2018 року на 1-му арк.;

-оригінал видаткової накладної № 201 від 02.08.2018 року на загальну суму 135 390 грн. 96 коп., у т.ч. ПДВ 22 565 грн. 16 коп. на 1-му арк.;

-оригінал довіреності № 28 від 02.08.2018 року, видана начальнику відділу технічного контролю ОСОБА_9 по рахунку № 171 від 05.07.2018 на 1-му арк.;

-оригінал товарно-транспортної накладної № 1 від 02.08.2018 року до видаткової накладної № 201 від 02.08.2018 року на 1-му арк.;

-оригінал видаткової накладної № 220 від 23.08.2018 року на загальну суму 90 854 грн. 46 коп., у т.ч. ПДВ 15 142 грн. 41 коп. на 1-му арк.;

-оригінал довіреності № 34 від 20.08.2018 року, видана начальнику відділу технічного контролю ОСОБА_9 по рахунку № 198 від 13.08.2018 на 1-му арк.;

-оригінал товарно-транспортної накладної № 9 від 23.08.2018 року до видаткової накладної № 220 від 23.08.2018 року на 1-му арк.;

-оригінал видаткової накладної № 254 від 10.10.2018 року на загальну суму 244 060 грн. 02 коп., у т.ч. ПДВ 40 676 грн. 67 коп. на 1-му арк.;

-оригінал довіреності № 48 від 08.10.2018 року, видана начальнику відділу технічного контролю ОСОБА_9 по рахунку № 228 від 01.10.2018 на 1-му арк.;

-оригінал товарно-транспортної накладної № 5 від 10.10.2018 року до видаткової накладної № 254 від 10.10.2018 року на 1-му арк.;

-оригінал видаткової накладної № 333 від 10.12.2018 року на загальну суму 35 629 грн. 20 коп., у т.ч. ПДВ 5 938 грн. 20 коп. на 1-му арк.;

-оригінал довіреності № 72 від 05.12.2018 року, видана майстеру дільниці ОСОБА_8 по рахунку № 280 від 27.11.2018 на 1-му арк.;

-оригінал товарно-транспортної накладної № 4 від 10.12.2018 року до видаткової накладної № 333 від 10.12.2018 року на 1-му арк.;

-оригінал видаткової накладної № 54 від 26.02.2019 року на загальну суму 158 503 грн. 80 коп., у т.ч. ПДВ 26 417 грн. 30 коп. на 1-му арк.;

-оригінал довіреності № 9 від 22.02.2019 року, видана начальнику відділу технічного контролю ОСОБА_9 по рахунку № 27 від 14.02.2019 на 1-му арк.;

-оригінал товарно-транспортної накладної № 9 від 26.02.2019 року до видаткової накладної № 54 від 26.02.2019 року на 1-му арк.;

-оригінал видаткової накладної № 111 від 25.04.2019 року на загальну суму 66 097 грн. 20 коп., у т.ч. ПДВ 11 016 грн. 20 коп. на 1-му арк.;

-оригінал довіреності № 20 від 23.04.2019 року, видана майстеру дільниці ОСОБА_8 по рахунку № ТД96 від 22.04.2019 на 1-му арк.;

-оригінал видаткової накладної № 112 від 25.04.2019 року на загальну суму 22 737 грн. 00 коп., у т.ч. ПДВ 3 789 грн. 50 коп. на 1-му арк.;

-оригінал довіреності № 21 від 23.04.2019 року, видана майстеру дільниці ОСОБА_8 по рахунку № ТД9 від 18.04.2019 на 1-му арк.;

-оригінал видаткової накладної № 170 від 18.06.2019 року на загальну суму 97 941 грн. 60 коп., у т.ч. ПДВ 16 323 грн. 60 коп. на 1-му арк.;

-оригінал довіреності № 33 від 13.06.2019 року, видана електромонтажнику з кабельних мереж ОСОБА_8 по рахунку № ТД169 від 12.06.2019 на 1-му арк.;

-оригінал товарно-транспортної накладної № 3 від 18.06.2019 року до видаткової накладної № 170 від 18.06.2019 року на 1-му арк.;

-оригінал видаткової накладної № 198 від 08.07.2019 року на загальну суму 57 801 грн. 60 коп., у т.ч. ПДВ 9 633 грн. 60 коп. на 1-му арк.;

-оригінал довіреності № 35 від 03.07.2019 року, видана електромонтажнику з кабельних мереж ОСОБА_8 по рахунку № ТД203 від 03.07.2019 на 1-му арк.;

-оригінал товарно-транспортної накладної № 2 від 08.07.2019 року до видаткової накладної № 198 від 08.07.2019 року на 1-му арк.;

-оригінал видаткової накладної № 226 від 05.08.2019 року на загальну суму 86 112 грн. 00 коп., у т.ч. ПДВ 14 352 грн. 00 коп. на 1-му арк.;

-оригінал довіреності № 40 від 05.08.2019 року, видана електромонтажнику з кабельних мереж ОСОБА_8 по рахунку № ТД233 від 30.07.2019 на 1-му арк.;

-оригінал товарно-транспортної накладної № 1 від 05.08.2019 року до видаткової накладної № 226 від 05.08.2019 року на 1-му арк.;

-оригінал видаткової накладної № 282 від 03.10.2019 року на загальну суму 38 534 грн. 40 коп., у т.ч. ПДВ 6 422 грн. 40 коп. на 1-му арк.;

-оригінал довіреності № 51 від 01.10.2019 року, видана електромонтажнику з кабельних мереж ОСОБА_8 по рахунку № ТД308 від 30.09.2019 на 1-му арк.;

-оригінал товарно-транспортної накладної № 1 від 03.10.2019 року до видаткової накладної № 282 від 03.10.2019 року на 1-му арк.;

-оригінал видаткової накладної № 433 від 17.12.2019 року на загальну суму 32 252 грн. 40 коп., у т.ч. ПДВ 5 375 грн. 40 коп. на 1-му арк.;

-оригінал довіреності № 61 від 17.12.2019 року, видана електромонтажнику з кабельних мереж ОСОБА_8 по рахунку № ТД491 від 16.12.2019 на 1-му арк.;

-податкова накладна № 27 від 26.06.2018 року на загальну суму 140 735 грн 34 коп., у т.ч. ПДВ 23 455 грн. 89 коп. на 1-му арк.;

-податкова накладна № 3 від 02.08.2018 року на загальну суму 135 390 грн 96 коп., у т.ч. ПДВ 22 565 грн. 16 коп. на 1-му арк.;

-податкова накладна № 25 від 23.08.2018 року на загальну суму 90 854 грн 46 коп., у т.ч. ПДВ 15 142 грн. 41 коп. на 1-му арк.;

-податкова накладна № 7 від 10.10.2018 року на загальну суму 244 060 грн 02 коп., у т.ч. ПДВ 40 676 грн. 67 коп. на 1-му арк.;

-податкова накладна № 11 від 10.12.2018 року на загальну суму 35 629 грн 20 коп., у т.ч. ПДВ 5 938 грн. 20 коп. на 1-му арк.;

-податкова накладна № 25 від 26.02.2019 року на загальну суму 158 503 грн 80 коп., у т.ч. ПДВ 26 417 грн. 30 коп. на 1-му арк.;

-податкова накладна № 26 від 25.04.2019 року на загальну суму 66 097 грн 20 коп., у т.ч. ПДВ 11 016 грн. 20 коп. на 1-му арк.;

-податкова накладна № 27 від 25.04.2019 року на загальну суму 22 737 грн 00 коп., у т.ч. ПДВ 3 789 грн. 50 коп. на 1-му арк.;

-податкова накладна № 17 від 18.06.2019 року на загальну суму 97 941 грн 60 коп., у т.ч. ПДВ 16 323 грн. 60 коп. на 1-му арк.;

-податкова накладна № 17 від 08.07.2019 року на загальну суму 57 801 грн 60 коп., у т.ч. ПДВ 9 633 грн. 60 коп. на 1-му арк.;

-податкова накладна № 5 від 05.08.2019 року на загальну суму 86 112 грн 00 коп., у т.ч. ПДВ 14 352 грн. 00 коп. на 1-му арк.;

-податкова накладна № 6 від 03.10.2019 року на загальну суму 38 534 грн 40 коп., у т.ч. ПДВ 6 422 грн. 40 коп. на 1-му арк.;

-податкова накладна № 33 від 17.12.2019 року на загальну суму 32 252 грн 40 коп., у т.ч. ПДВ 5 375 грн. 40 коп. на 1-му арк.;

-банківська виписка по рахунку № НОМЕР_2 з АТ Укрсиббанк за 16.08.2018 року на 1-му арк.;

-банківська виписка по рахунку № НОМЕР_2 з АТ Укрсиббанк за 26.09.2018 року на 1-му арк.;

-банківська виписка по рахунку № НОМЕР_2 з АТ Укрсиббанк за 11.10.2018 року на 1-му арк.;

-банківська виписка по рахунку № НОМЕР_2 з АТ Укрсиббанк за 22.10.2018 року на 1-му арк.;

-банківська виписка по рахунку № НОМЕР_2 з АТ Укрсиббанк за 07.11.2018 року на 2-ох арк.;

-банківська виписка по рахунку № НОМЕР_2 з АТ Укрсиббанк за 17.12.2018 року на 1-му арк.;

-банківська виписка по рахунку № НОМЕР_3 з ПАТ АБ Укргазбанк за 17.04.2019 року на 1-му арк.;

-банківська виписка по рахунку № НОМЕР_3 з ПАТ АБ Укргазбанк за 11.07.2019 року на 1-му арк.;

-банківська виписка по рахунку № НОМЕР_3 з ПАТ АБ Укргазбанк за 21.08.2019 року на 1-му арк.;

-банківська виписка по рахунку № НОМЕР_3 з ПАТ АБ Укргазбанк за 20.11.2019 року на 1-му арк.;

-банківська виписка по рахунку № НОМЕР_3 з ПАТ АБ Укргазбанк за 19.12.2019 року на 1-му арк.;

-платіжні доручення:

-№ 547 від 19.12.2019 року на суму 38 534 грн. 40 коп.;

-№ 548 від 19.12.2019 року на суму 32 252 грн. 40 коп.;

-№ 138 від 17.04.2019 року на суму 158 503 грн. 80 коп.;

-№ 499 від 20.11.2019 року на суму 86 112 грн. 00 коп.;

-№ 338 від 21.08.2019 року на суму 57 801 грн. 60 коп.;

-№ 339 від 21.08.2019 року на суму 97 941 грн. 60 коп.;

-№ 266 від 11.07.2019 року на суму 66 097 грн. 20 коп.;

-№ 267 від 11.07.2019 року на суму 22 737 грн. 00 коп.;

-№ 511 від 17.12.2018 року на суму 35 629 грн. 20 коп.;

-№ 509 від 17.12.2018 року на суму 130 000 грн. 00 коп.;

-№ 427 від 07.11.2018 року на суму 114 060 грн. 02 коп.;

-№ 387 від 22.10.2018 року на суму 90 854 грн. 46 коп.;

-№ 364 від 11.10.2018 року на суму 80 000 грн. 00 коп.;

-№ 338 від 26.09.2018 року на суму 55 390 грн. 96 коп.;

-№ 337 від 26.09.2018 року на суму 100 000 грн. 00 коп.;

-№ 267 від 16.08.2018 року на суму 40 735 грн. 34 коп., всього на 16-ти арк.

?ухвалою слідчого судді Ленінського районного суду м.Кіровограда від 28.04.2020 (справа № 405/2579/20, провадження №1-кс/405/1322/20), накладені на речі та документи, які виявлено та вилучено під час проведення обшуку від 24.04.2020 - офісі №503 за адресою м. Кропивницький, вул. Братів Ельворті, буд.2, а саме документацію, яка підтверджує господарсько фінансові відносини між ПП «Кабекслайн» та ТОВ «Радій Лед» - колишня назва «Торговий дім Радій»: видаткова накладна № 4/02 від 17.02.2019 (1 арк); видаткова накладна № 12 від 04.03.2019 (1 арк); видаткова накладна № 10 від 05.03.2019 (1 арк); видаткова накладна № 9/02 від 18.02.2019 (1 арк); видаткова накладна № 11/02 від 18.02.2019 (1 арк); видаткова накладна № 5 від 26.02.2019 (1 арк); видаткова накладна № 5/02 від 18.02.2019 (1 арк); видаткова накладна № 6/02 від 18.02.2019 (1 арк); видаткова накладна № 5/02 від 18.02.2019 (1 арк); видаткова накладна № 5/02 від 18.02.2019 (1 арк); видаткова накладна № 5/02 від 18.02.2019 (1 арк); видаткова накладна № 6/02 від 18.02.2019 (1 арк); видаткова накладна № 3/02 від 18.02.2019 (1 арк); видаткова накладна № 2 від 04.02.2019 (1 арк); копія паспорту ОСОБА_5 на (1 арк); видаткова накладна № 201 від 02.08.2018; специфікація № 2 від 30.05.2018; товарно-транспортна накладна №1 від 02.08.2018; видаткова накладна № 220 від 23.08.2018; товарно-транспортна накладна № 9 від 23.08.2018; видаткова накладна № 254 від 10.10.2018; товарно транспортна накладна № 5 від 10.10.2018; видаткова накладна № 333 від 10.12.2018; товарно-транспортна № 4 від 10.12.2018; видаткова накладна № 54 від 26.02.2019; товарно-транспортна №9 від 26.02.2019; видаткова накладна № 111 від 25.04.2019; видаткова накладна № 112 від 25.04.2019; видаткова накладна № 170 від 18.06.2019; товарно-транспортна накладна №3 від 18.06.2019; видаткова накладна №198 від 08.07.2019; товарно транспортна №2 від 08.07.2019; рахунок фактура №ТД 203 від 03.07.2019; видаткова накладна № 226 від 05.08.2019; товарно транспортна №1 від 05.08.2019; рахунок фактура № ТД 233 від 30.07.2019; видаткова накладна № 433 від 17.12.2019.

Ухвала може бути оскаржена до Кропивницького апеляційного суду шляхом подачі апеляційної скарги через Ленінський районний суд м. Кіровограда протягом 7 днів з дня її оголошення.

Суддя

Ленінського районного суду

м. Кіровограда ОСОБА_10

СудЛенінський районний суд м.Кіровограда
Дата ухвалення рішення18.09.2023
Оприлюднено25.09.2023
Номер документу113643283
СудочинствоКримінальне
КатегоріяЗлочини проти власності Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем

Судовий реєстр по справі —404/5239/20

Ухвала від 18.09.2023

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Льон С. М.

Ухвала від 05.02.2021

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Льон С. М.

Ухвала від 16.10.2020

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Льон С. М.

Ухвала від 08.10.2020

Кримінальне

Кропивницький апеляційний суд

Широкоряд Р. В.

Ухвала від 01.10.2020

Кримінальне

Кіровський районний суд м.Кіровограда

Бурко Р. В.

Ухвала від 04.09.2020

Кримінальне

Кіровський районний суд м.Кіровограда

Бурко Р. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні