Рішення
від 18.09.2023 по справі 240/22317/23
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 вересня 2023 року м. Житомир справа № 240/22317/23

категорія 111030600

Житомирський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Нагірняк М.Ф.,

секретар судового засідання Мельниченко В.В.,

за участю: представника позивача - Гарбузюк О.В.,

представника відповідача - Шевчук І.М.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Фермерського господарства "Сан Санич" до Головного управління ДПС у Житомирській області про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії,

встановив:

Фермерське господарство "Сан Санич" звернулося з позовом до Головного управління ДПС у Житомирській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії щодо реєстрації в Єдиному державному реєстрі податкових накладних податкової накладної №1 від 16.01.2023року та податкової накладної №2 від21.02.2023року.

Ухвалою суду від 31.07.2023року позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження, адміністративну справу було призначено до розгляду за правилам спрощеного позовного провадження з викликом сторін.

Ухвалою суду від 29.08.2022року відкладено проведення судового засідання у справі за клопотанням представника Позивача для підготовки до судового розгляду з урахуванням відзиву Відповідачів на позов.

Ухвалою суду від 07.09.2023року в судовому засідання на стадії дослідження письмових доказів була оголошена перерва для надання сторонами додаткових доказів.

Ухвалою суду від 14.09.2023року в судовому засідання на стадії дослідження письмових доказів була оголошена перерва для надання сторонами додаткових доказів.

В судовому засіданні представник Позивача, Фермерського господарства "Сан Санич", позовні вимоги підтримала в повному обсязі і зазначила, що оскаржуваними рішеннями комісії Головного управління ДПС у Житомирській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних безпідставно було відмовлено в реєстрації податкових накладних №1 від 16.01.2023року та №2 від 21.02.2023року, виданих Позивачем в підтвердження поставки філії ВКВК "Вінницька птахофабрика" відповідно 71,037т та 199,893т. соняшнику врожаю 2022року. Вартість цього товару була оплачена. Позивачем до податкового органу були надані всі необхідні документи на підтвердження реальності вказаної господарської операції, а тому оскаржувані рішення Відповідача є протиправними та підлягають скасуванню.

Крім того, представник Позивача вважає, що Відповідач-1 при зупиненні реєстрації вказаних податкових накладних протиправно не конкретизував які документи слід додатково надати для проведення державної реєстрації.

Представник Відповідачів, Головного управління ДПС у Житомирській області та Державної податкової служби України, в судовому засіданні проти позову заперечила і пояснила, що платнику правомірно було відмовлено в реєстрації спірних податкових накладних, так як на вимогу податкового органу не було надано на підтвердження реальності господарських операцій повний пакет документів, перш за все складські документи на зберігання вказаного соняшнику.

Представник Відповідачів вважає, що перелік документів, які на погляд платника слід подавати для реєстрації податкової накладної, перелічені в постанові Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 р. N1165, а тому не підлягають конкретизації зі сторони податкових органів.

Крім того, представник Відповідачів вважає, що Позивачем пропущено строки звернення з даним позовом.

Заслухавши пояснення представника Позивача та представника Відповідачів, розглянувши подані сторонами документи та матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення на них, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку, що позов не підлягає задоволенню за таких підстав.

Спірні правовідносини між сторонами по даній справі щодо порядку і підстав реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, а також щодо порядку та підстав зупинення такої реєстрації регулюються правовими нормами Податкового кодексу України, що були чинні на день виникнення таких відносин.

За приписами п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Відповідно до вимог п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних (далі - Реєстр) визначений правовими нормами Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 р. N 1246 (надалі Порядок N 1246), що були чинні на день виникнення спірних відносин.

Судом встановлено, що 16.01.2023року Позивачем Товариству з обмеженою відповідальністю "Вінницька птахофабрика" була видана податкова накладна №1 про поставку соняшнику врожаю 2022року обсягом 71,037т. вартістю 1219726,87грн., в тому числі 149791,02 грн. ПДВ, яка 02.02.2023року була подана до Головного управління ДПС у Житомирській області для проведення її реєстрації.

За результатами розгляду вказаної податкової накладної Відповідачем-1 в особі Комісії було ухвалено оскаржуване рішення №8347878/40275300 від 28.02.2023року про відмову в реєстрації в Єдиному державному реєстрі податкових накладних податкової накладної №1 від 16.01.2023року по причині надання платником не повного пакету документів, а саме відсутні складські документи відповідно до договору складського зберігання.

Вказане рішення Відповідача-1 Позивачем було оскаржено до Відповідача-2 в особі відповідної Комісії. За результатами розгляду скарги Позивача Відповідачем-2 16.03.2023року було ухвалено рішення про відмову в задоволенні скарги платника.

Аналогічно судом встановлено, що 21.02.2023року Позивачем Товариству з обмеженою відповідальністю "Вінницька птахофабрика" була видана податкова накладна №2 про поставку соняшнику врожаю 2022року обсягом 199,893т. вартістю 3352220,13грн., в тому числі 411676,16 грн. ПДВ, яка 13.03.2023року була подана до Головного управління ДПС у Житомирській області для проведення її реєстрації.

За результатами розгляду вказаної податкової накладної Відповідачем-1 в особі Комісії було ухвалено оскаржуване рішення №8912678/40275300 від 28.02.2023року про відмову в реєстрації в Єдиному державному реєстрі податкових накладних податкової накладної №2 від 21.02.2023року по причині надання платником не повного пакету документів, а саме відсутні складські документи відповідно до договору складського зберігання.

Вказане рішення Відповідача-1 Позивачем було оскаржено до Відповідача-2 в особі відповідної Комісії. За результатами розгляду скарги Позивача Відповідачем-2 21.06.2023року було ухвалено рішення про відмову в задоволенні скарги платника.

Відповідно до висновків, наведених у відзиві, у протоколі засідання Комісії та доводів представника Відповідачів в судовому засіданні за своєю суттю оскаржувані рішення зумовлені виключно ненаданням платником всіх первинних документів, а саме щодо складського зберігання товару - соняшнику врожаю 2022року.

Такі доводи Відповідача-1 відповідають обставинам справи та ґрунтуються на вимогах чинного законодавства з огляду на таке.

Судом встановлена наявність господарських операцій Позивача з філією "Внутрішньогосподарський комплекс по виробництву кормів" ТОВ "Вінницька птахофабрика" за договором поставки № 3835/в від 16.01.2023року. Як зазначено в дослідженому судом п.1 копії вказаного договору, Позивач зобов`язувався здійснити поставку філії "Внутрішньогосподарський комплекс по виробництву кормів" ТОВ "Вінницька птахофабрика" товару згідно додатку №2 до цього Договору.

Вид товару, його кількість та вартість визначена в Специфікації №1 від 16.01.2023року та Специфікації №2 від 21.02.2023року до цього Договору.

Як пояснила представник Позивача, саме на виконання вказаних домовленостей за видатковою накладною №1 від 16.01.2023року Позивач передав філії "Внутрішньогосподарський комплекс по виробництву кормів" ТОВ "Вінницька птахофабрика" соняшник врожаю 2022року в кількості 71,037т. на загальну суму 1219726,87грн., в тому числі 149791,02грн. ПДВ.

Аналогічно, згідно пояснень представника Позивача, на виконання вказаних домовленостей за видатковою накладною №3 від 21.02.2023року Позивач передав філії "Внутрішньогосподарський комплекс по виробництву кормів" ТОВ "Вінницька птахофабрика" соняшник врожаю 2022року в кількості 199,893т. на загальну суму 13352220,13грн., в тому числі 411676,16грн. ПДВ.

За приписами п.187.1 ст.187 Податкового кодексу України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку. Для документів, складених в електронній формі, датою оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку, вважається дата, зазначена у самому документі як дата його складення відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", незалежно від дати накладення електронного підпису.

Суд визнає, що у відповідності до вказаних правових норм у платника можуть виникнути податкові зобов`язання з податку на додану вартість саме з дати відвантаження філії "Внутрішньогосподарський комплекс по виробництву кормів" ТОВ "Вінницька птахофабрика" соняшнику врожаю 2022року в кількості відповідно 71,037т. на загальну суму 1219726,87грн., в тому числі 149791,02грн. ПДВ. та соняшнику врожаю 2022року в кількості 199,893т. на загальну суму 13352220,13грн., в тому числі 411676,16грн. ПДВ., за умови реальності вказаних господарських операцій, тобто за умови наявності первинних документів щодо зберігання, поставки її і транспортування.

Одночасно суд погоджується з доводами представника Відповідачів, що платником на підтвердження реальності господарських операцій з поставки соняшнику врожаю 2022року не були надані всі необхідні документи на підтвердження їх реальності, а саме складські квитанції на зерно з огляду на таке.

Як зазначено в наданих до податкового органу письмових поясненнях Позивача, урожай соняшнику 2022року з 06.10.2021року зберігався на складі філії "Внутрішньогосподарський комплекс по виробництву кормів" ТОВ "Вінницька птахофабрика" за адресою: Вінницька область, м.Ладижин, вул.Сагаєва Івана,1 за договором складського зберігання зерна та супутніх послуг №3053/в від 06.10.2022року.

На підтвердження вказаних обставин Позивачем до позову долучено копії:

- договору складського зберігання зерна та супутніх послуг щодо зберігання соняшнику загальною кількістю 300тон на складі філії "Внутрішньогосподарський комплекс по виробництву кормів" ТОВ "Вінницька птахофабрика" за адресою: Вінницька область, м.Ладижин, вул.Сагаєва Івана,1;

- акти виконаних робіт (наданих послуг) щодо такого зберігання.

Суд враховує, що відповідно до вимог ст.24 Закону України "Про зерно та ринок зерна в Україні" від 4 липня 2002 року № 37-IV (надалі - Закон № 37-IV) зерно підлягає зберіганню у зернових складах.

Власники зерна мають право укладати договори складського зберігання зерна на зберігання зерна у зернових складах з отриманням складських документів на зерно, а також зберігати зерно у власних зерносховищах.

Регламент зберігання зерна та продуктів його переробки затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної аграрної політики.

Відповідно до вимог ст.1 цього ж Закону № 37-IV зберігання зерна - комплекс заходів, які включають приймання, доробку, зберігання та відвантаження зерна, а зерносховище - спеціально обладнане місце для зберігання зерна (приміщення, будівля тощо). Складські документи на зерно - товаророзпорядчі документи, що видаються зерновим складом власнику зерна як підтвердження прийняття зерна на зберігання та посвідчення наявності зерна і зобов`язання зернового складу повернути його володільцеві такого документа (п.24 ст.1 Закону № 37-IV).

Як зазначено в ст.37 Закону № 37-IV, зерновий склад на підтвердження прийняття зерна видає один із таких документів: подвійне складське свідоцтво, просте складське свідоцтво або складську квитанцію.

Складський документ на зерно виписується після передачі зерна на зберігання не пізніше наступного робочого дня.

Після заповнення обов`язкових реквізитів простого або подвійного складського свідоцтва на зерно, реєстрації їх у реєстрі з присвоєнням порядкового номера заповнений бланк простого або подвійного складського свідоцтва на зерно передається особі, яка здала зерно на зберігання.

Зерновий склад зобов`язаний виписувати окремо складські документи на зерно для партій зерна, що належать різним товарним класам, відповідно до нормативно-правових актів.

Форма бланків складських документів на зерно, порядок їх випуску, передачі, продажу зерновим складам встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до вимог ст.43 Закону № 37-IV, якщо зерновий склад приймає зерно на зберігання без видачі простого або подвійного складського свідоцтва, то для підтвердження прийняття зерна на зберігання він повинен видати складську квитанцію.

Істотні дані складської квитанції встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Тобто, на підтвердження перебування на складському зберіганні на складі філії "Внутрішньогосподарський комплекс по виробництву кормів" ТОВ "Вінницька птахофабрика" за адресою: Вінницька область, м.Ладижин, вул.Сагаєва Івана,1 соняшнику врожаю 2022року у Позивача повинні бути наявні складські документи на таке зерно, як певні товаророзпорядчі документи, що видаються зерновим складом власнику зерна як підтвердження прийняття зерна на зберігання та посвідчення наявності зерна і зобов`язання зернового складу повернути його володільцеві такого документа

Всупереч вказаним вимогам, Позивачем як власником соняшнику врожаю 2022року, що перебував на відповідному складському зберіганні, до податкового органу не було надано жодних складських документів на такий соняшник врожаю 2022року, що знаходився на зберіганні.

Представник Позивача лише на вимогу суду надала копії складських квитанцій від 16.01.2023року та від 21.02.2023року на підтвердження того, що зерновий склад ТОВ "Вінницька птахофабрика" за адресою: Вінницька область, м.Ладижин, вул.Сагаєва Івана,1 прийняв на зберігання від ТОВ "Вінницька птахофабрика" соняшник врожаю 2022року у кількості відповідно 71037кг та 199893кг шляхом переоформлення з ФГ "Сан Санич" своїх відносин із перевізником товару (ТОВ "Агробізнес"), які не були надані на вимогу податкового органу.

Одночасно суд вважає безпідставними доводи представника Позивача щодо реальності вказаних господарських операцій та надання платником податку для реєстрації податкових накладних №1 від 16.01.2023року та №2 від 21.02.2023року всіх необхідних документів з огляду на таке.

Як вже зазначалося судом, вказані податкові накладні (№1 від 16.01.2023року та №2 від 21.02.2023року) були видані ТОВ "Вінницька птахофабрика", а не її філії "Внутрішньогосподарський комплекс по виробництву кормів".

На підтвердження тих чи інших господарських відносин Позивача саме з ТОВ "Вінницька птахофабрика" суду не надано.

Більш того, як встановлено в судовому засіданні та не заперечується представниками сторін, спірна поставка соняшнику здійснювалася на виконання договору поставки № 3835/в від 16.01.2023року, який укладено Позивачем з філією "Внутрішньогосподарський комплекс по виробництву кормів" ТОВ "Вінницька птахофабрика".

Загальновідомо, що відповідно до положень ст.ст.91,92 ЦК України лише юридична особа здатна мати такі ж цивільні права та обов`язки (цивільну правоздатність), як і фізична особа, крім тих, які за своєю природою можуть належати лише людині, та лише юридична особа набуває цивільних прав та обов`язків і здійснює їх через свої органи, які діють відповідно до установчих документів та закону.

Разом з тим, згідно дослідженої судом копії Положення про філію "Внутрішньогосподарський комплекс по виробництву кормів" ТОВ "Вінницька птахофабрика" вказаний підрозділ не є юридичною особою.

Зазначене свідчить, що такий договір поставки відповідно до положень ст.ст.215 і 216 ЦК України є недійсним і не може створювати жодних юридичних наслідків, в тому числі щодо видачі Позивачем вказаних податкових накладних саме ТОВ "Вінницька птахофабрика".

Суд вважає також безпідставними доводи представника Позивача, що Відповідач-1 при зупиненні реєстрації вказаної податкової накладної протиправно не конкретизував які документи слід додатково надати для проведення державної реєстрації.

Так, алгоритм дій податкового органу щодо зупинення реєстрації податкової накладної визначений правовими нормами Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 р. N1165, що набрала чинності з 01.02.2020року (надалі - Порядок N1165).

Відповідно до вимог п.11 цього Порядку N1165 та на відміну від нормативних актів, що діяли у спірних відносинах до набрання чинності Порядком N1165 (постанова КМ України від 21 лютого 2018 р. № 117 "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних"), контролюючий орган у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної може лише пропонувати платнику податку надати пояснення та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

В зв`язку з цим суд вважає недоречним посилання Позивачем на правові позиції, наведені у постановах Верховного Суду від 22.07.2019року (справа №815/2985/18), так як правовідносини у справах не є подібними, як наслідок, висновок Верховного Суду, викладений у таких постановах відносно інших правових норм (норми Порядку N1165 набрали чинності лише з 01.02.2020року), та не підлягає застосуванню до правовідносин, що склалися у цій справі.

Суд зауважує на тому, що предметом оскарження у цій справі є саме рішення (у вигляді протоколу) комісії контролюючого органу про відмову у реєстрації податкової накладної, яке і створює негативні наслідки для платника податку, відтак є предметом спору у суді. В оскаржуваних рішеннях Відповідача-1 прямо зазначено, що причиною для їх прийняття є ненадання платником відповідних документів бухгалтерського обліку (складських документів) на підтвердження спірної господарської операції, а не на вимогу податкового органу.

На підставі викладеного суд робить висновок, що при поданні на реєстрацію податкових накладних №1 від 16.01.2023року та №2 від 21.02.2023року Позивачем не було долучено належних первинних документів бухгалтерського обліку щодо наявності на відповідному складі зі зберігання зерна (зерносховищі) відповідного товару (соняшнику) і його відчуження, та щодо відсутності господарських відносин з ТОВ "Вінницька птахофабрика" про поставки соняшнику та, як наслідок, про відсутність підстав для виникнення податкових зобов`язань з податку на додану вартість за вказаними податковими накладними.

Зазначене одночасно свідчить про правомірність рішень комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Житомирській області №8347878/40275300 від 28.02.2023року про відмову Фермерському господарству "Сан Санич" в реєстрації в Єдиному державному реєстрі податкових накладних податкової накладної №1 від 16.01.2023року та рішення №8912678/40275300 від 28.02.2023року про відмову в реєстрації в Єдиному державному реєстрі податкових накладних податкової накладної №2 від 21.02.2023року, що виключає можливість зобов`язання Державну податкову службу України вчинити дії щодо реєстрації в Єдиному державному реєстрі податкових накладних цих податкових накладних.

В зв`язку з цим позовні вимоги Позивача суд вважає необґрунтованими і такими, що не підлягають задоволенню в повному обсязі.

Суд зазначає, що таке судове рішення про відмову в задоволенні позову не перешкоджає Позивачу в установленому порядку звернутися до Відповідача-1 про реєстрацію вказаних податкових накладних та надати належні документи бухгалтерського обліку на підтвердження господарських відносин саме з ТОВ "Вінницька птахофабрика".

Суд частково погоджується із доводами представника Відповідачів, що Позивачем пропущено трьохмісячний строк звернення до суду з даним позовом.

Безспірно строк позовної давності на оскарження Позивачем рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Житомирській області №8347878/40275300 від 28.02.2023року про відмову Фермерському господарству "Сан Санич" в реєстрації в Єдиному державному реєстрі податкових накладних податкової накладної №1 від 16.01.2023року сплинув 16.06.2023року.

Позивач до суду з даним позовом звернувся 28.07.2023року.

Разом з тим, строк позовної давності на оскарження Позивачем рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Житомирській області №8912678/40275300 від 28.02.2023року про відмову в реєстрації в Єдиному державному реєстрі податкових накладних податкової накладної №2 від 21.02.2023року не сплинув, так як за результатами розгляду скарги Позивача на таке рішення Відповідачем-2 було ухвалено рішення про відмову в задоволенні скарги платника лише 21.06.2023року.

Більш того, суд вважає обґрунтованими доводи Позивача, наведені у клопотанні, щодо поважності пропуску строку для звернення до суду з даним позовом в частині щодо протиправності рішення Відповіача-1 №8347878/40275300 від 28.02.2023року про відмову Фермерському господарству "Сан Санич" в реєстрації в Єдиному державному реєстрі податкових накладних податкової накладної №1 від 16.01.2023року.

Підстави, передбачені ст.ст.139-143 КАС України, для стягнення або відшкодування судових витрат по даній справі, відсутні.

Керуючись статтями 2, 77, 90, 139-143, 242-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

вирішив:

В задоволенні позову Фермерського господарства "Сан Санич" до Головного управління ДПС у Житомирській області Державної податкової служби України та Державної податкової служби України відмовити в повному обсязі.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Учасники справи, особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси та (або) обов`язки, мають право подати до Сьомого апеляційного адміністративного суду апеляційну скаргу на рішення суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Головуючий суддя М.Ф. Нагірняк

Повне судове рішення складене 25 вересня 2023 року

СудЖитомирський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.09.2023
Оприлюднено28.09.2023
Номер документу113728792
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —240/22317/23

Постанова від 07.12.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Боровицький О. А.

Ухвала від 07.11.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Боровицький О. А.

Ухвала від 18.10.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Боровицький О. А.

Рішення від 18.09.2023

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Нагірняк Микола Федорович

Ухвала від 31.07.2023

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Нагірняк Микола Федорович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні