Ухвала
від 06.09.2023 по справі 361/6817/16-ц
БРОВАРСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

06.09.2023

УКРАЇНА

БРОВАРСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇОБЛАСТІ

справа № 361/6817/16-ц

провадження № 6/361/139/23

УХВАЛА

06 вересня 2023 року м. Бровари

Броварський міськрайонний суд Київської області у складі:

головуючого судді: Петришин Н.М.

за участю секретаря: Мищенко С.Л.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду м. Бровари заяву керівника Броварської окружної прокуратури Київської області про зміну способу виконання судового рішення та заміну сторони правонаступником про у справі за позовом керівника Броварської місцевої прокуратури Київської області в інтересах держави в особі Київського обласного та по м. Києву управління лісового та мисливського господарства, Державного підприємства «Вищедубечанське лісове господарство» до Зазимської сільської ради Броварського району Київської області, ОСОБА_1 , треті особи, що не заявляють самостійних вимог: ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , приватний нотаріус Київського міського нотаріального округу Постол Наталія Іванівна, Броварська районна державна адміністрація Київської області, про визнання недійсним рішення сільської ради та скасування рішення про реєстрацію прав та їх обтяжень, витребування земельних ділянок з чужого незаконного володіння,

в с т а н о в и в :

У травні 2023 року до суду звернувся керівник Броварської окружної прокуратури Київської області про зміну способу виконання судового рішення та заміну сторони правонаступником.

Заява мотивована тим, що на стадії виконання рішення суду у справі №361/6817/16 виникла необхідність у зміні способу виконання судового рішення та зміні сторони правонаступником, зокрема замінити Київське обласне та по м. Києву управління лісового та мисливського господарства на Броварську районну державну адміністрацію (Броварська районна військова адміністрація), яка процесуально має повноваження звернутися до державного реєстратора, оскільки є заявником у розумінні абзацу 2 п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону № 1952-IV та п. 6 Порядку № 1127, у зв`язку зі змінами повноважень органів виконавчої влади з питань розпорядження земельними ділянками лісогосподарського призначення у межах населеного пункту районного значення, тобто відбулася зміна суб`єкта, уповноваженого розпоряджатися вказаними землями, отже, відбулося процесуальне правонаступництво.

З огляду на викладене, враховуючи зміну сторони правонаступника, виникає необхідність змінити і спосіб виконання судового рішення, зокрема резолютивну частину рішення Броварського міськрайонного суду Київської області від 14.11.2018 у справі № 361/6817/16 «витребувати з незаконного володіння ОСОБА_1 на користь держави в особі ДП «Вищедубечанське лісове господарство» земельні ділянки: кадастровий номер: 3221287201:01:121:0066, площею 0,2500 га; 3221287201:01:121:0067, площею 0,2500 га; 3221287201:01:121:0070, площею 0, 2500 га» викласти в наступній редакції: «витребувати з незаконного володіння ОСОБА_1 на користь держави в особі Броварської районної державної адміністрації (Броварська районна військова адміністрація) земельні ділянки: кадастровий номер: 3221287201:01:121:0066, площею 0,2500 га; 3221287201:01:121:0067, площею 0,2500 га; 3221287201:01:121:0070, площею 0, 2500 га».

У судове засідання заявник та заінтересовані особи не з`явились, про розгляд справи повідомлені у встановленому законом порядку.

Перевіривши заяву керівника Броварської окружної прокуратури Київської області та інші матеріали справи, суд приходить до таких висновків.

Установлено, що рішенням Броварського міськрайонного суду Київської області від 14листопада 2018року позовнівимоги керівникаБроварської місцевоїпрокуратури Київськоїобласті задоволено. Визнано недійсним рішення Рожнівської сільської ради Броварського району Київської області № 953 від 26.12.2012 «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачу її у власність у межах с. Рожни, на території Рожнівської сільської ради Броварського району Київської області» в частині виділення та передачі у власність ОСОБА_2 земельної ділянки площею 0,2500 га, що знаходиться на території АДРЕСА_1 , ОСОБА_3 земельної ділянки, площею 0,2500 га, що знаходиться на території АДРЕСА_1 , ОСОБА_4 земельної ділянки площею 0,2500 га, що знаходиться на території АДРЕСА_1 .

Скасовано рішення приватного нотаріуса Київського міського нотаріального округу Постол Н.І. про державну реєстрацію прав та їх обтяжень: індексний номер: 2296170 від 16.05.2013; індексний номер: 2295237 від 16.05.2013; індексний номер 2293279 від 16.05.2013.

Витребувано у ОСОБА_1 накористь державив особіДержавного підприємства«Вищедубечанське лісовегосподарство» земельніділянки: кадастровий номер:3221287201:01:121:0066, площею 0,2500 га; кадастровий номер: 3221287201:01:121:0067, площею 0,2500 га; кадастровий номер: 3221287201:01:121:0070, площею 0, 2500 га.

Розподілено судові витрати.

Постановою Верховного Суду від 19.02.2020 рішення Броварського міськрайонного суду Київської області від 14.11.2018 та постанову Київського апеляційного суду від 30.05.2019 залишено без змін

28 грудня 2020 року Броварським міськрайонним судом Київської області виданий виконавчий лист у вищевказаній справі за № 361/6817/16-ц .

Ухвалою Броварського міськрайонного суду Київської області від 06 квітня 2021 року замінено боржника Рожнівську сільську раду Броварського району Київської області на її правонаступника Зазимську сільську раду Броварського району Київської області у виконавчому провадженні за виконавчим листом № 361/6817/16-ц, виданим на підставі рішення Броварського міськрайонного суду Київської області, ухваленого 14 листопада 2018 року.

З метою виконання судового рішення у справі № 361/6817/16 Броварською окружною прокуратурою на адресу ДП «Вищедубечанське лісове господарство» 31.08.2022 скеровано лист № 52-4047вих-22 про з`ясування питання вжиття державним підприємством заходів про повернення вказаних земельних ділянок.

У наданій ДП «Вищедубечанське лісове господарство» відповіді від 21.09.2022 № 06-46/440 є лише посилання на судові рішення у справі № 361/6817/16-ц.

Повторно, з метою виконання судового рішення у справі № 361/6817/16-ц Броварською окружною прокуратурою на адресу ДП «Вищедубечанське лісове господарство» 30.09.2022 № 52-4758вих-22 скеровано лист з долученням копій судових рішень у вказаній справі.

Листами від 19.10.2022 № 10-46/521 та від 21.10.2022 № 10-46/622 ДП «Вищедубечанське лісове господарство» повідомило окружну прокуратуру про неможливість виконання судового рішення з посиланням на ст. 31-1 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та просить посприяти в реалізації фактичного виконання судового рішення у справі № 361/6817/16-ц.

15.12.2022 Броварська окружна прокуратура звернулася до Броварської районної державної адміністрації (Броварської районної державної військової адміністрації) із листом № 52-6747вих-22 з обґрунтуванням щодо необхідності виконати рішення суду.

З листа Броварської РДА від 27.12.2022 № 4365/вс вбачається, що остання звернулася до державного реєстратора Центру обслуговування «Прозорий офіс» Броварської міської ради, проте реєстратор у прийнятті заяви відмовив, оскільки Броварська РДА не є належним заявником, а відповідно до рішення суду, відповідне право має бути зареєстрованим за ДП «Вищедубечанське лісове господарство».

Так, ч. 1 ст. 18 ЦПК України визначено, що судові рішення, що набрали законної сили, обов`язкові для всіх органів державної влади і органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, посадових чи службових осіб та громадян і підлягають виконанню на всій території України.

Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 01.07.2004 № 1952-IV (далі за текстом Закон № 1952-IV) регулює відносини, що виникають у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, і спрямований на забезпечення визнання та захисту державою таких прав.

Умови, підстави та процедура проведення державної реєстрації прав, перелік документів, необхідних для її проведення, права та обов`язки суб`єктів у сфері державної реєстрації прав визначає Порядок державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 № 1127 (далі за текстом Порядок № 1127).

Відповідно до вимог п. 9 ч. 1 ст. 27 Закону № 1952-IV, державна реєстрація права власності та інших речових прав проводиться на підставі судового рішення, що набрало законної сили, щодо набуття, зміни або припинення права власності та інших речових прав на нерухоме майно.

Відповідно до абзацу 2 п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону № 1952-IV заявником є власник, інший правонабувач, сторона правочину, у яких виникло, перейшло чи припинилося речове право (у тому числі замовник будівництва, девелопер будівництва, управитель фонду фінансування будівництва), або уповноважені ними особи - у разі подання документів для проведення державної реєстрації набуття, зміни або припинення права власності та інших речових прав.

Так, ДП «Вищедубечанське лісове господарство» є постійним користувачем спірної земельної ділянки на підставі державного акту на право постійного користування землею Серії ІІ-КВ № 000989 від 10.04.1998, а отже, не може бути заявником у розумінні абзацу 2 п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону № 1952-IV та п. 6 Порядку № 1127.

Більше того, Київське обласне та по м. Києву управління лісового та мисливського господарства, на стадії виконання рішення суду у справі № 361/6817/16, не уповноважений суб`єкт на його виконання, оскільки не може бути заявником у розумінні абзацу 2 п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону № 1952-IV та п. 6 Порядку № 1127 та вибув із процесу суб`єкта спірного правовідношення з огляду на таке.

Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до абз. 2, 3 ст. 1 Лісового кодексу України ліси України є її національним багатством і за своїм призначенням та місце розташуванням виконують переважно водоохоронні, захисні, санітарно-гігієнічні, оздоровчі, рекреаційні, естетичні, виховні, інші функції та є джерелом для задоволення потреб суспільства в лісових ресурсах.

Усі ліси на території України, незалежно від того, на землях яких категорій за основним цільовим призначенням вони зростають, та незалежно від права власності на них, становлять лісовий фонд У країни і перебувають під охороною держави.

Відповідно до ст. ст. 4, 5 Лісового кодексу України до лісового фонду України належать лісові ділянки, в тому числі захисні насадження лінійного типу, площею не менше 0,1 гектара. До земель лісогосподарського призначення належать лісові землі, на яких розташовані лісові ділянки та нелісові землі, зайняті сільськогосподарськими угіддями, водами й болотами, спорудами, комунікаціями, малопродуктивними землями тощо, які надані в установленому порядку та використовуються для потреб лісового господарства.

Статтею 7 Лісового кодексу України передбачено, що ліси, які знаходяться в межах території України, є об`єктами права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника па ліси здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених Конституцією України. Ліси можуть перебувати в державній, комунальній та приватній власності. Суб`єктами права власності на ліси є держава, територіальні громади, громадяни та юридичні особи.

Судом установлено, що земельні ділянки з кадастровими номерами: 3221287201:01:121:0066, площею 0,2500 га; 3221287201:01:121:0067, площею 0,2500 га; 3221287201:01:121:0070, площею 0, 2500 га розташовані в межах населеного пункту с. Рожни Броварського району Київської області, що додатково підтверджено листом Зазимської сільської ради № 2828/02-24 від 28.10.2022.

Пунктом 4 ч. 1 ст. 32 Лісового кодексу України визначено, що районні державні адміністрації у сфері лісових відносин у межах своїх повноважень на їх території приймають рішення про виділення в установленому порядку для довгострокового тимчасового користування лісами лісових ділянок, шо перебувають у державній власності, у межах сіл, селищ, міст районного значення.

Землі лісового фонду, які за матеріалами лісовпорядкування знаходяться у користуванні державних лісогосподарських підприємств, належать до державної власності та перебувають у розпорядженні обласних державних адміністрацій.

Відповідно до ст. 122 Земельного кодексу України районні державні адміністрації на їхній території передають земельні ділянки із земель державної власності, крім випадків, визначених частинами четвертою і восьмою цієї статті, у власність або у користування у межах сіл, селиш, міст районного значення для всіх потреб.

На теперішній час реєстрація державної власності на спірну земельну ділянку не здійснена, в той час, коли повноваження (компетенція) представляти державу у відповідних правовідносинах з урахуванням вимог ст. 122 Земельного кодексу України належить Броварській районній державній адміністрації (Броварська районна військова адміністрація).

Так, відповідно до ч. 5 ст. 20 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та п. 6 Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 № 1127, а саме, що державна реєстрація прав проводиться за заявою заявника шляхом звернення до суб`єкта державної реєстрації прав або нотаріуса.

У разі подання заяви про проведення реєстраційних дій у паперовій формі така заява формується, реєструється у базі даних заяв із зазначенням дати і часу реєстрації та скріплюється особистим підписом заявника.

Отже, виконати вказане рішення суду, як завершальну стадію судового провадження на даний час неможливо, оскільки заявником, у розумінні абзацу 2 п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону № 1952-IV та п. 6 Порядку № 1127, наразі є Броварська районна державна адміністрація (Броварська районна військова адміністрація), проте на час звернення до суду з позовом не була органом уповноваженим державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах.

Аналізуючи вище викладене, Київське обласне та по м. Києву управління лісового та мисливського господарства, наразі не має повноважень на витребування із чужого незаконного володіння ОСОБА_1 земельних ділянок з кадастровими номерами: 3221287201:01:121:0066; 3221287201:01:121:0067; 3221287201:01:121:0070, площею 0,2500 га кожна, а також на здійснення державної реєстрації за собою права власності на них відповідно, оскільки внаслідок внесених законодавчих змін такі повноваження відійшли до Броварської районної державної адміністрації, в якої в свою чергу виник обов`язок здійснити державну реєстрацію права на вказану земельну ділянку на виконання рішення Броварського міськрайонного суду Київської області від 14.11.2018.

Отже, належне виконання рішення суду є важливим і невід`ємним елементом ефективного захисту прав держави. Саме з метою забезпечення своєчасного захисту та відновлення порушеного права держави в Цивільному процесуальному кодексі Україні закріплено інститут встановлення чи зміни способу або порядку виконання судового рішення.

Відповідно до статті 435 ЦПК України за заявою стягувача чи виконавця (у випадках, встановлених законом) суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, може встановити чи змінити спосіб або порядок його виконання. При цьому підставою для встановлення або зміни способу або порядку виконання судового рішення є обставини, що істотно ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим.

Заява про встановлення чи зміну способу або порядку виконання судового рішення розглядається у десятиденний строк з дня її надходження у судовому засіданні з повідомленням учасників справи.

Процесуальна можливість встановити чи змінити спосіб або порядок виконання судового рішення не передбачає зміну судового рішення по суті, обрання нового способу захисту порушеного права, а полягає лише у вирішенні питання про вжиття нових заходів для належного виконання рішення та захисту порушеного права у визначений раніше спосіб.

У даному випадку слід відрізняти способи захисту цивільного права, передбачені ст. 16 ЦК України, та способи і порядок виконання рішення суду.

Поняття «спосіб» і «порядок» виконання судового рішення мають спеціальне значення, яке реалізується при виконанні судового рішення.

Вони означають визначену рішенням суду послідовність і зміст вчинення виконавчих дій.

Спосіб виконання судового рішення це спосіб реалізації та здійснення способу захисту, встановленого статтею 16 Цивільного кодексу України.

Під зміною способу виконання рішення суду необхідно розуміти прийняття судом нових заходів для реалізації рішення у разі неможливості його виконання у раніше встановлений спосіб. Така правова позиція міститься у постановах Верховного Суду від 10.06.2019 у справі № 350/426/16-ц, від 05.09.2018 у справі № 2-749/11/2229.

Аналіз ч. 2 ст. 435 ЦПК України дає підстави для висновку, що суд може змінити чи встановити спосіб і порядок виконання судового рішення лише у виняткових випадках, за наявності обставин, що ускладнюють його виконання за умови надання достатніх доказів наявності таких обставин.

Відповідно до вимог ст. 55 ЦПК України у разі смерті фізичної особи, припинення юридичної особи, заміни кредитора чи боржника у зобов`язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд залучає до участі у справі правонаступника відповідної сторони або третьої особи на будь-якій стадії судового процесу. Усі дії, вчинені в цивільному процесі до вступу правонаступника, обов`язкові для нього так само, як вони були обов`язкові для особи, яку він замінив.

Вказана стаття регулює саме процесуальне правонаступництво, яке полягає у заміні сторони або третьої особи (правопопередника) іншою особою (правонаступником) у зв`язку з вибуттям із судового процесу суб`єкта спірного або встановленого рішенням суду правовідношення, за якої до правонаступника у правовідносинах переходять усі процесуальні права та обов`язки правопопередника і він продовжує в господарському судочинстві участь останнього.

У свою чергу, в постанові Верховного Суду від 20.03.2018 у справі № 910/1972/17 зазначено, що за загальним визначенням правонаступництво - це перехід прав і обов`язків від одного суб`єкта до іншого.

Тобто, процесуальне правонаступництво це заміна сторони або третьої особи (правопопередника) іншою особою (правонаступником) у зв`язку з вибуттям із процесу суб`єкта спірного або встановленого рішенням суду правовідношення, за якої до правонаступника переходять усі процесуальні права та обов`язки правопопередника і він продовжує в цивільному судочинстві участь останнього.

Правонаступництво може бути універсальним або частковим (сингулярним). За універсального правонаступництва до правонаступника (фізичної або юридичної особи) переходять усі права і обов`язки того суб`єкта, якому вони належали раніше. За часткового (сингулярного) правонаступництва від одного до іншого суб`єкта переходять лише окремі права і обов`язки.

У п.п. 18 та 19 постанови Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 29.08.2022 у справі № 160/10978/20 суд зазначив: «Відповідно до усталеної практики Верховного Суду заміна сторони у відносинах, щодо яких виник спір (процесуальне правонаступництво) можлива на будь-якій стадії адміністративного процесу, як на стадії розгляду справи, так і на стадії виконання судового рішення, яке набрало законної сили, зокрема, і до видання виконавчого листа, і відбувається виключно за відповідним рішенням суду, а не державного виконавця (що стосується заміни сторони виконавчого провадження), незалежно від того виданий судом виконавчий лист на момент звернення із заявою про правонаступництво та чи пред`явлений він (виконавчий лист) до примусового виконання.

Така правова позиція викладена у постановах Верховного Суду від 24.04.2018 у справі № 2а/0612/649/11, від 03.05.2018 № 2а-1864/10, від 13.12.2018 у справі № 2а-1710/11, від 29.01.2020 у справі № 815/1303/17 і Суд не вбачає підстав для відступу від неї».

Публічне правонаступництво органів державної влади є окремим, особливим видом правонаступництва, під таким терміном розуміється перехід в установлених законом випадках прав та обов`язків одного суб`єкта права іншому. При цьому обов`язок по відновленню порушених прав особи покладається на орган, компетентний відновити такі права. Такий підхід щодо переходу до правонаступника обов`язку відновити порушене право відповідає принципу верховенства права, оскільки метою правосуддя є ефективне поновлення порушених прав, свобод і законних інтересів.

У спорах, які виникають з публічних правовідносин, де оскаржуються рішення (дії, бездіяльність) державного органу, пов`язані зі здійсненням функції від імені держави, стороною є сама держава в особі того чи іншого уповноваженого органу. Функції держави, які реалізовувались ліквідованим органом, не можуть бути припинені і підлягають передачі іншим державним органом, за виключенням того випадку, коли держава відмовляється від таких функцій взагалі.

Таким чином, правонаступництво в сфері управлінської діяльності органів державної влади (публічне правонаступництво) передбачає повне або часткове передання (набуття) компетенції, визначеної Конституцією України та законами України, одного суб`єкта владних повноважень до іншого або внаслідок припинення первісного суб`єкта, або внаслідок повного чи часткового припинення його компетенції, визначеної Конституцією України та законами України.

У такому випадку також відбувається вибуття суб`єкта владних повноважень із публічних правовідносин.

Особливістю публічного правонаступництва є те, що подія переходу прав та обов`язків, що відбувається із суб`єктами владних повноважень, сама по собі має бути публічною та врегульованою нормами чинного законодавства.

Отже, коли відбувається публічне правонаступництво, вирішальним є встановлення факту переходу повністю чи частково функцій від одного суб`єкта владних повноважень до іншого, а не факту державної реєстрації припинення вибувшого з публічних правовідносин суб`єкта владних повноважень як юридичної особи.

Вказана правова позиція викладена в постановах Верховного Суду від 29.08.2022 у справі № 160/10978/20, від 30.12.2020 у справі № 805/4361/17-а, від 29.04.2021 у справі № 160/6782/19.

За таких обставин, наразі, на стадії виконання рішення суду у справі № 361/6817/16 виникла необхідність у зміні способу виконання судового рішення та зміні сторони правонаступником, зокрема замінити Київське обласне та по м. Києву управління лісового та мисливського господарства на Броварську районну державну адміністрацію (Броварська районна військова адміністрація), який процесуально має повноваження звернутися до державного реєстратора, оскільки є заявником у розумінні абзацу 2 п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону № 1952-IV та п. 6 Порядку № 1127, у зв`язку зі змінами повноважень органів виконавчої влади з питань розпорядження земельними ділянками лісогосподарського призначення у межах населеного пункту районного значення, тобто відбулася зміна суб`єкта, уповноваженого розпоряджатися вказаними землями, тобто відбулося процесуальне правонаступництво.

З огляду на викладене, враховуючи зміну сторони правонаступника, необхідно також змінити і спосіб виконання судового рішення, зокрема резолютивну частину рішення Броварського міськрайонного суду Київської області від 14.11.2018 у справі № 361/6817/16 «витребувати з незаконного володіння ОСОБА_1 на користь держави в особі ДП «Вищедубечанське лісове господарство» земельні ділянки: кадастровий номер: 3221287201:01:121:0066, площею 0,2500 га; 3221287201:01:121:0067, площею 0,2500 га; 3221287201:01:121:0070, площею 0, 2500 га» викласти в такій редакції: «витребувати з незаконного володіння ОСОБА_1 на користь держави в особі Броварської районної державної адміністрації (Броварська районна військова адміністрація) земельні ділянки: кадастровий номер: 3221287201:01:121:0066, площею 0,2500 га; 3221287201:01:121:0067, площею 0,2500 га; 3221287201:01:121:0070, площею 0, 2500 га».

Вказані зміни способу виконання судового рішення Броварського міськрайонного суду Київської області від 14.11.2018 у справі № 361/6817/16 та сторони правонаступником в частині витребування земельних ділянок не призведе до прийняття нового рішення по суті, а лише забезпечить повне виконання судового рішення.

З огляду на викладене заява керівника Броварської окружної прокуратури Київської області про зміну способу виконання судового рішення та заміну сторони правонаступником є обґрунтованою та підлягає задоволенню.

На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 183, ч. 2 ст. 435, 442 ЦПК України, суд -

у х в а л и в :

Заяву керівника Броварської окружної прокуратури Київської області про зміну способу виконання судового рішення та заміну сторони правонаступником задовольнити.

Замінити позивача Київське обласне та по м. Києву управління лісового та мисливського господарства на Броварську районну державну адміністрацію (Броварська районна військова адміністрація) код ЄДРПОУ 04054820, вул. Героїв України (Гагаріна), 15, м. Бровари, Київська область, 07400).

Змінити спосіб виконання рішення Броварського міськрайонного суду Київської області від 14.11.2018 у справі № 361/6817/16, виклавши четвертий абзац резолютивної частини у такій редакції: «Витребувати з незаконного володіння ОСОБА_1 на користь держави в особі Броварської районної державної адміністрації (Броварська районна військова адміністрація) земельні ділянки: кадастровий номер: 3221287201:01:121:0066, площею 0,2500 га; 3221287201:01:121:0067, площею 0,2500 га; 3221287201:01:121:0070, площею 0, 2500 га».

Ухвала набирає законної сили негайно після її проголошення.

Ухвала може бути оскаржена до Київського апеляційного суду через Броварський міськрайонний суд Київської області шляхом подання апеляційної скарги протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення.

Суддя Н.М.Петришин

СудБроварський міськрайонний суд Київської області
Дата ухвалення рішення06.09.2023
Оприлюднено03.10.2023
Номер документу113841952
СудочинствоЦивільне
КатегоріяІнші скарги та заяви в процесі виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб)

Судовий реєстр по справі —361/6817/16-ц

Ухвала від 06.09.2023

Цивільне

Броварський міськрайонний суд Київської області

Петришин Н. М.

Ухвала від 25.05.2023

Цивільне

Броварський міськрайонний суд Київської області

Петришин Н. М.

Ухвала від 06.04.2021

Цивільне

Броварський міськрайонний суд Київської області

Петришин Н. М.

Ухвала від 01.03.2021

Цивільне

Броварський міськрайонний суд Київської області

Петришин Н. М.

Постанова від 19.02.2020

Цивільне

Касаційний цивільний суд Верховного Суду

Ігнатенко Вадим Миколайович

Ухвала від 31.01.2020

Цивільне

Касаційний цивільний суд Верховного Суду

Ігнатенко Вадим Миколайович

Ухвала від 05.07.2019

Цивільне

Касаційний цивільний суд Верховного Суду

Ігнатенко Вадим Миколайович

Постанова від 30.05.2019

Цивільне

Київський апеляційний суд

Андрієнко Антоніна Миколаївна

Ухвала від 12.02.2019

Цивільне

Київський апеляційний суд

Андрієнко Антоніна Миколаївна

Ухвала від 07.02.2019

Цивільне

Київський апеляційний суд

Андрієнко Антоніна Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні