Постанова
від 30.05.2019 по справі 361/6817/16-ц
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД

Апеляційне провадження № 22-ц/824/4569/2019 Головуючий у 1 інстанції - Петришин Н.М.

Унікальний номер справи № 361/6817/16-ц Доповідач - Андрієнко А.М.

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

30 травня 2019 року Київський апеляційний суд в складі:

Судді - доповідача: Андрієнко А.М.

Суддів: Соколової В.В.

Поліщук Н.В.

При секретарі Дроздовій Ж.В.

Розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Києві цивільну справу за апеляційною скаргою ОСОБА_1 в інтересах ОСОБА_2 на рішення Броварського міськрайонного суду Київської області від 14 листопада 2018 року у цивільній справі за позовом керівника Броварської місцевої прокуратури Київської області в інтересах держави в особі Київського обласного та по м. Києву управління лісового та мисливського господарства, Державного підприємства Вищедубечанське лісове господарство до Рожнівської сільської ради Броварського району Київської області, ОСОБА_2 , треті особи, що не заявляють самостійних вимог : ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , приватний нотаріус Київського міського нотаріального округу Постол Наталія Іванівна, Броварська районна державна адміністрація Київської області, про визнання недійсними рішення сільської ради та скасування рішення про реєстрацію прав та їх обтяжень, витребування земельних ділянок з чужого незаконного володіння,

В С Т А Н О В И Л А:

У листопаді 2016 року керівник Броварської місцевої прокуратури в інтересах держави в особі Київського обласного та по м. Києву управління лісового та мисливського господарства, ДП Вищедубечанське лісове господарство звернувся до суду із позовом до Рожнівської сільської ради Броварського району Київської області, ОСОБА_2 , треті особи, що не заявляють самостійних вимог: ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , приватний нотаріус КМНО Постол Н.І., Броварська районна державна адміністрація Київської області, про визнання недійсними рішення сільської ради та скасування рішення про реєстрацію прав та їх обтяжень, витребування земельних ділянок з чужого незаконного володіння.

На обґрунтування позовних вимог вказував, що рішенням Рожнівської сільської ради Броварського району Київської області №953 від 26.12.2012 Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок та передачу їх у власність в межах АДРЕСА_1 , на території Рожнівської сільської ради затверджено проект землеустрою, розроблений ТОВ Агро-проект-стиль , щодо відведення земельних ділянок загальною площею 3,7000 га у власність 16 - ти громадянам для будівництва й обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд за рахунок земель державної власності в с. Рожни, Рожнівської сільської ради Броварського району Київської області та передано у власність вказаним громадянам земельні ділянки загальною площею 3,7000 га для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (згідно додатку) в с. Рожни Рожнівської сільської ради Броварського району Київської області.

За даним рішенням Рожнівської сільської ради відведено у власність громадянам наступні земельні ділянки:

- ОСОБА_3 відведено та передано у власність земельну ділянку площею 0, 2500 га, з кадастровим номером НОМЕР_1 , що розташована на території АДРЕСА_1 ;

- ОСОБА_4 земельну ділянку площею 0,2500 га, з кадастровим номером: НОМЕР_2 , що розташована на території АДРЕСА_1 ;

- ОСОБА_5 земельну ділянку площею 0,25 га, з кадастровим номером: НОМЕР_3 ; що розташована на території АДРЕСА_1 .

Проте, згодом вищевказані земельні ділянки перейшли до ОСОБА_2 на підставі договорів купівлі - продажу земельних ділянок.

Відповідно до інформації ДП Вищедубечанське лісове господарство зазначені земельні ділянки відносяться до земель лісового фонду та перебувають у користуванні ДП Вищедубечанське лісове господарство на підставі державного акту на право постійного користування землею Серії НОМЕР_4 від 10.04.1998 року.

ДП Вищедубечанське лісове господарство та Київське обласне та по м. Києву управління лісового та мисливського господарства не надавало дозволу на вилучення даної земельної ділянки лісового фонду, зміни цільового призначення земель не проводилось.

Рішенням Броварського міськрайонного суду Київської області від 14 листопада 2018 року позов керівника Броварської місцевої прокуратури Київської області в інтересах держави в особі Київського обласного та по м. Києву управління лісового та мисливського господарства, Державного підприємства Вищедубечанське лісове господарство до Рожнівської сільської ради Броварського району Київської області, ОСОБА_2 , треті особи, що не заявляють самостійних вимог : ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , приватний нотаріус Київського міського нотаріального округу Постол Наталія Іванівна, Броварська районна державна адміністрація Київської області, про визнання недійсними рішення сільської ради та скасування рішення про реєстрацію прав та їх обтяжень, витребування земельних ділянок з чужого незаконного володіння - задоволено.

Визнано недійсним рішення Рожнівської сільської ради Броварського району Київської області № 953 від 26.12.2012 року Про затвердження проекту землеустрою щодо підведення земельної ділянки та передачу її у власність у межах с. Рожни, на території Рожнівської сільської ради Броварського району Київської області в частині виділення та передачі у власність ОСОБА_3 земельної ділянки площею 0,2500 га, що знаходиться на території АДРЕСА_1 , ОСОБА_4 земельної ділянки, площею 0,2500 га, що знаходиться на території АДРЕСА_1 , ОСОБА_5 земельної ділянки площею 0,2500 га, що знаходиться на території АДРЕСА_1 .

Скасовано рішення приватного нотаріуса Київського міського нотаріального округу Постол Н.І. про державну реєстрацію прав та їх обтяжень: індексний номер: 2296170 від 16.05.2013; індексний номер: 2295237 від 16.05.2013; індексний номер 2293279 від 16.05.2013.

Витребувано у ОСОБА_2 на користь держави в особі Державного підприємства Вищедубечанське лісове господарство земельні ділянки: кадастровий номер: НОМЕР_5 , площею 0,2500 га; кадастровий номер: НОМЕР_1 , площею 0,2500 га; кадастровий номер: НОМЕР_3 , площею 0,2500 га.

Стягнуто з Рожнівської сільської ради Броварського району Київської області на користь Прокуратури Київської області понесені витрати на сплату судового збору у розмірі 3 116 грн. 54 коп.

Стягнуто з ОСОБА_2 на користь Прокуратури Київської області понесені витрати на оплату судового збору у розмірі 6233 грн. 08 коп.

Стягнуто з Рожнівської сільської ради Броварського району Київської області та ОСОБА_2 на користь Державного підприємства Вищедубечанське лісове господарство понесені судові витрати у розмірі по 726 грн.

Не погоджуючись з рішенням суду, ОСОБА_1 в інтересах ОСОБА_2 подала апеляційну скаргу, в якій просить скасувати рішення суду та ухвалити нове рішення, яким відмовити у задоволенні позовних вимог в повному обсязі, мотивуючи тим, що рішення було постановлено з порушенням норм процесуального права, неправильним застосуванням норм матеріального права, неповним з`ясуванням обставин справи.

На обґрунтування апеляційної скарги вказує, що за практикою судових рішень Європейського суду з прав людини жодна фізична або юридична особа не може бути позбавлена своєї власності, якщо нею не було вчинено порушень закону. У випадку, якщо такі порушення вчинені лише з боку державного органу, це не може тягнути за собою скасування правовстановлюючих документів або будь - яких інших негативних наслідків, що покладаються на власника (користувача).

Зазначає, що місцевий суд проігнорував, заявлений стороною сплив строку позовної давності, який підлягав застосуванню у даному спорі.

Представник відповідача підтримав апеляційну скаргу, просив її задовольнити, рішення суду першої інстанції скасувати та постановити нове рішення про відмову у задоволенні позовних вимог.

Представник прокуратури та ДП Вищедубечанське лісове господарство просили апеляційну скаргу залишити без задоволення, рішення суду першої інстанції - без змін.

3-і особи до суду не з 'явилися, про час та місце розгляду справи були належним чином повідомлені.

На підставі ст. 372 ЦПК України колегія суддів прийшла до висновку про можливість розгляду справи за відсутності , що не з`явились.

Розглянувши справу в межах доводів апеляційної скарги, перевіривши законність і обґрунтованість постановленого рішення, колегія суддів прийшла до висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволеннюз наступних підстав.

Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції виходив із того, що прокуратурою надані належні докази на підтвердження того, що спірні земельні ділянки належать до земель лісового фонду та перебували у користуванні ДП Вищедубечанське лісове господарство , були неправомірно вилучені із користування та розподілені фізичним особам, без зміни цільового призначення в установленому законом порядку.

З таким висновком суду колегія суддів погоджується виходячи з наступного.

Згідно з частиною третьою статті 3 ЦПК України провадження в цивільних справах здійснюється відповідно до законів, чинних на час вчинення окремих процесуальних дій, розгляду і вирішення справи.

Відповідно до частин першої, другої та п`ятої статті 263 ЦПК України судове рішення повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим.

Судом установлено, що рішенням Рожнівської сільської ради Броварського району Київської області №953 від Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок та передачу їх у власність в межах с. Рожни , на території Рожнівської сільської ради затверджено проект землеустрою, розроблений ТОВ Агро-проект-стиль , щодо відведення земельних ділянок загальною площею 3,7000 га у власність 16-ти громадянам (згідно додатку) для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд за рахунок земель державної власності в с. Рожни, Рожнівської сільської ради Броварського району Київської області та передано у власність вказаним громадянам земельні ділянки загальною площею 3,7000 га для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (згідно додатку) в с. Рожни Рожнівської сільської ради Броварського району Київської області.

Вказаним рішенням Рожнівської сільської ради відведені у власність громадянам наступні земельні ділянки:

- ОСОБА_3 відведено та передано у власність земельну ділянку площею 0, 2500 га, з кадастровим номером НОМЕР_5 , що розташована на території АДРЕСА_1 ;

- ОСОБА_4 відведено та передано у власність земельну ділянку площею 0,2500 га, з кадастровим номером: НОМЕР_6 , що розташовується на території АДРЕСА_1 ;

- ОСОБА_5 відведено та передано у власність земельну ділянку площею 0,2500 га, з кадастровим номером: НОМЕР_3 ; що розташовується на території АДРЕСА_1 .

На підставі даного рішення Рожнівської сільської ради 29 грудня 2012 року видані державні акти на право власності на земельну ділянку: ОСОБА_3 - державний акт серії НОМЕР_7 на земельну ділянку з кадастровим номером НОМЕР_2 , ОСОБА_4 - державний акт серії НОМЕР_8 на земельну ділянку з кадастровим номером НОМЕР_1 , ОСОБА_5 - державний акт серії НОМЕР_9 на земельну ділянку з кадастровим номером НОМЕР_3 .

Окрім цього, на підставі вказаного рішення Рожнівської сільської ради приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Постол Н.І. 16.05.2013 року внесено відомості про державну реєстрацію речового права на земельну ділянку з кадастровим номером: НОМЕР_5 , індексний номер 2292625; на земельну ділянку з кадастровим номером НОМЕР_1 індексний номер 2292896; на земельну ділянку з кадастровим номером НОМЕР_3 , індексний номер: 2293279.

У подальшому, вказані земельні ділянки перейшли до ОСОБА_2 на підставі договорів купівлі - продажу земельних ділянок, зокрема:

право власності на земельну ділянку з кадастровим номером НОМЕР_5 , площею 0,2500 га перейшло до ОСОБА_2 на підставі договору купівлі - продажу земельної ділянки від 16.05.2013 року № 846, посвідченого нотаріусом Київського міського нотаріального округу Постол Н.І., на підставі чого внесені відомості про державну реєстрацію прав та їх обтяжень №2295237 від 16.05.2013 року ;

право власності на земельну ділянку з кадастровим номером НОМЕР_1 , площею 0,2500 га перейшло до ОСОБА_2 на підставі договору купівлі - продажу земельної ділянки від 16.05.2013 року № 848, посвідченого нотаріусом Київського міського нотаріального округу Постол Н.І., на підставі чого внесені відомості про державну реєстрацію прав та їх обтяжень № 2296170 від 16.05.2013 року;

право власності на земельну ділянку з кадастровим номером НОМЕР_10 :0070 перейшло до ОСОБА_2 на підставі договору купівлі - продажу земельної ділянки від 16.05.2013 року № 850, посвідченого нотаріусом Київського міського нотаріального округу Постол Н.І., на підставі чого внесені відомості про державну реєстрацію прав та їх обтяжень №2297543 від 16.05.2013 року.

Як убачається із державного акту на право постійного користування землею, виданого 10 квітня 1998 року, Вищедубечанському держлісгоспу на території Рожнівської сільської ради Броварського району надано у постійне користування 334,2 га землі в межах згідно з планом землекористування, землю надано у постійне користування для ведення лісового господарства, відповідно до рішення 17 сесії 22 скликання Рожнівської сільської ради народних депутатів від 11 лютого 1998 року.

20 листопада 2015 року ДП Вищедубечанське лісове господарство звернулося до прокуратури Київської області із заявою про злочин, в якій вказало, що на землях державного лісового фонду наданих у постійне користування у кварталі 905, виділ 11, 12 Хотянівського (Лівобережного) лісництва в адміністративних межах Рожнівської сільської ради Броварського району Київської області відбувається грубе порушення діючого законодавства, а саме прикриваючись незаконно виданими державними актами, ТОВ Будіндустрія сервіс ЛТД намиває з річки Десна на землі державного лісового фонду пісок, чим забруднює землі та знищує будь - яку рослинність та природні ландшафти у безпосередній близькості річки Десна. У зв`язку з чим просить повернути незаконно вилучені землі державного лісового фонду у державну власність, припинити знищення природних ландшафтів намивом та складуванням піску, а також притягти до відповідальності винних осіб, ( Том І а.с. 31).

Згідно із листом Київського обласного та по м. Києву управління лісового та мисливського господарства від 01.07.2016 за № 04-36/1396 земельні ділянки, в тому числі, за кадастровими номерами НОМЕР_5 , площею 0,2500, НОМЕР_1 площею 0,25 га, та НОМЕР_3 , площею 0,25 га, що розташовані на території Рожнівської сільської ради Броварського району Київської області та знаходяться у постійному користуванні ДП Вищедубечанське лісове господарство , яке підпорядковане правлінню. Управління та ДП Вищедубечанський лісгосп не надавали погодження на вилучення даних земельних ділянок з лісового фонду та зміни цільового призначення, ( Том І а.с. 24).

Земельні ділянки з кадастровими номерами: НОМЕР_5 , НОМЕР_1 , НОМЕР_3 , що розташовані на території села Рожни, повністю накладаються на землі лісогосподарського призначення, що перебувають у користуванні ДП Вищедубечанське лісове господарство та розташовані у АДРЕСА_2 (за матеріалами лісовпорядкування 2004 року - Пірнівське лісництво, квартал 181), що підтверджується відповіддю Українського державного проектного лісовпорядного виробничого об`єднання від 30.06.2016 року за № 422 ( Том І , а.с. 167-169).

Згідно із висновком експерта №42/18 за результатами проведення судової земельно - технічної експертизи від 24.09.2018 року, яка проведена судовим експертом Савчак В .В., земельні ділянки, в тому числі, за кадастровими номерами НОМЕР_1 , площею 0,2500, НОМЕР_5 площею 0,25 га, та НОМЕР_3 , площею 0,25 га, повністю розташовані в межах земель, що перебувають у користуванні ДП Вищедубечанське лісове господарство (Том 2 а.с. 150- 160).

Відповідно до частини першої статті 116 Земельного кодексу (далі - ЗК) України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим кодексом, або за результатами аукціону.

Рішення суб`єкта владних повноважень у сфері земельних відносин може оспорюватися з погляду його законності, а вимога про визнання такого рішення незаконним - розглядатися в порядку цивільного або господарського судочинства, якщо внаслідок реалізації рішення у фізичної чи юридичної особи виникло цивільне право, і спірні правовідносини, на яких ґрунтується позов, мають приватноправовий характер. У такому разі вимогу про визнання відповідного рішення незаконним можна розглядати як спосіб захисту порушеного цивільного права за статтею 16 Цивільного кодексу України та пред`являти до суду для розгляду в порядку цивільного або господарського судочинства, якщо фактично метою пред`явлення зазначеної позовної вимоги є оспорювання речового права (зокрема, права власності), що виникло внаслідок реалізації вказаного рішення суб`єкта владних повноважень.

Як убачається із матеріалів справи, Прокуратура в інтересах держави в особі Київського обласного та по м. Києву управління лісового та мисливського господарства, ДП Вищедубечанське лісове господарство звернулась до суду з позовом про визнання протиправним і скасування рішення сільської ради. Мотиви його оскарження пов`язані з відсутністю згоди власника на відчуження спірних земельних ділянок, а у Рожнівської сільської ради Броварського району Київської області відсутні повноваження на розпорядження землями лісогосподарського призначення.

Як встановлено місцевим судом, ДП Вищедубечанське лісове господарство згоди на вилучення у нього земельних ділянок з кадастровими номерами: НОМЕР_1 , площею 0,2500, НОМЕР_5 площею 0,25 га, НОМЕР_3 , площею 0,25 га, що розташовані на території села Рожни Броварського району Київської області, які перебувають у його користуванні, не надавало.

Відповідно до ст.19 ЗК України землі України за основним цільовим призначенням поділяються на відповідні категорії, у тому числі землі лісогосподарського призначення.

Згідно з ч.ч.1,2 та 4 ст.20 ЗК України віднесення земель до тієї чи іншої категорії здійснюється на підставі рішень органів державної влади та органів місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень. Зміна цільового призначення земель провадиться органами виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, які приймають рішення про передачу цих земель у власність або надання у користування, вилучення (викуп) земель і затверджують проекти землеукстрою або приймають рішення про створення об`єктів природоохоронного та історико - культурного призначення. Зміна цільового призначення земель, зайнятих лісами, провадиться з урахуванням висновків органів виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища та лісового господарства.

Порушення порядку встановлення та зміни цільового призначення земель є підставою: для визнання недійсними рішень органів державної влади та органів місцевого самоврядування про надання (передачу) земельних ділянок громадянам та юридичним особам; визнання недійсними угод щодо земельних ділянок; відмови в державній реєстрації недійсною; притягнення до відповідальності відповідно до закону громадян та юридичних осіб, винних у порушенні порядку встановлення та зміни цільового призначення земель (ст.21 ЗК України).

Так, згідно до ст.55 ЗК України до земель лісогосподарського призначення належать землі вкриті лісовою рослинністю, а також не вкриті лісовою рослинністю, нелісові землі, які надані та використовуються для потреб лісового господарства. До земель лісогосподарського призначення не належать землі зайняті: зеленими насадженнями у межах населених пунктів, які не віднесені до категорії лісів; окремими деревами і групами дерев, чагарниками на сільськогосподарських угіддях, присадибних, дачних і садових ділянках.

Відповідно до ст.ст.56,57 ЗК України землі лісогосподарського призначення можуть перебувати у державній, комунальній та приватній власності.

Громадянам та юридичним особам за рішенням органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади можуть безоплатно або за плату передаватись у власність замкнені земельні ділянки лісогосподарського призначення загальною площею до 5 га у складі угідь селянських, фермерських та інших господарств. Громадяни та юридичні особи в установленому порядку можуть набувати у власність земельні ділянки деградованих і малопродуктивних угідь для залісення.

Згідно зі ст.7 ЛК України ліси, які знаходяться в межах території України, є об`єктами права власності українського народу.

Відповідно до ст.8 ЛК України у державній власності перебувають усі ліси України, крім лісів, що перебувають у комунальній або приватній власності. Право державної власності на ліси набувається і реалізується державою в особі Кабінету Міністрів України, Ради Міністрів АРК, місцевих державних адміністрацій згідно із законом.

Відповідно до ст.13 ЗК України до повноважень Кабінету Міністрів України в галузі земельних відносин належить, зокрема, розпорядження землями державної власності в межах, визначених цим Кодексом.

Передача у власність, надання в постійне користування для не лісогосподарських потреб земельних лісових ділянок площею більше, як 1 га, що перебувають у державній власності, належить до повноважень Кабінету Міністрів України у сфері лісових відносин (ст.27 ЛК України в редакції чинній на час виникнення спірних правовідносин).

Згідно зі ст.149 ЗК України вилучення земельних ділянок провадиться за згодою землекористувачів на підставі рішень Кабінету Міністрів України, Ради Міністрів АРК, місцевих державних адміністрацій, сільських, селищних, міських рад відповідно до їх повноважень.

Як встановлено судом, право постійного користування ДП Вищедубечанське лісове господарство на спірну земельну ділянку не припинене в установленому законом порядку і згоди цього державного підприємства на вилучення у нього спірної земельної ділянки не було.

В силу п.4 та п.10 ч.2 ст.16 ЦК України способами захисту цивільного права є відновлення становища, яке існувало до порушення та визнання незаконними рішення, дій чи бездіяльності органу державної влади, органу влади АРК або органу місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб.

На підставі ч.1 ст.21 ЦК України суд визнає незаконним та скасовує нормативно - правовий акт органу державної влади, органу влади АРК, або органу місцевого самоврядування, якщо він суперечить актам цивільного законодавства і порушує цивільні права або інтереси.

На підставі цього слідує, що оспорений акт є незаконним і безпосередньо впливає на законність правовстановлюючих документів, а тому підлягає скасуванню для забезпечення реального захисту порушених прав позивача, в інтересах держави в особі Київського обласного та по м. Києву управління лісового та мисливського господарства та ДП Вищедубечанське лісове господарство , якому передано у користування спірну земельну ділянку лісогосподарського призначення.

Відповідно до ст.387 ЦК України власник має право витребувати своє майно від особи, яка незаконно без відповідної правової підстави заволоділа ним.

За таких обставин колегія суддів вважає, що суд першої інстанції прийшов до правильного висновку про витребування у відповідача ОСОБА_2 земельних ділянок, які вибули із законного володіння держави неправомірним шляхом.

При цьому колегія суддів погоджується із висновком місцевого суду щодо незастосування до спірних правовідносин положень ч. 1 ст. 261 ЦК України, яким встановлено, що перебіг позовної давності починається від дня, коли держава в особі її органів як суб`єкт владних повноважень довідалася або могла довідатись про порушення прав і законних інтересів.

Як установлено судом, директор ДП Вищедубечанське лісове господарство , дізнавшись про незаконне вилучення спірної земельної ділянки, звернувся до прокуратури Київської області із заявою про злочин. Таким чином, про допущені Рожнівською сільською радою порушення вимог земельного та лісового законодавства прокуратура довідалася лише у листопаді 2015 року.

Прокуратура в інтересах держави звернулася до суду із позовом в листопаді 2016 року.

Внаслідок незаконних рішень сільської ради порушено право держави в особі Київського обласного та по м. Києву управління лісового та мисливського господарства, Державного підприємства Вищедубечанське лісове господарство на землі лісогосподарського призначення, якими всупереч закону розпорядився орган державної влади з перевищенням передбачених законом повноважень.

Таким чином, початок перебігу позовної давності слід обраховувати з 2015 року, коли ДП Вищедубечанське лісове господарство дізналось про факт незаконного вилучення Рожнівською сільською радою Броварського району земельної ділянки лісогосподарського призначення та передачі її у приватну власність.

Посилання представника відповідача про те, що прокурор в даному процесі є неналежним позивачем, оскільки інтереси держави щодо захисту її права на лісогосподарські угіддя представляє Київське обласне та по м.Києву управління лісового та мисливського господарства та Державного підприємства Вищедубечанське лісове господарство .

Колегія суддів вважає, що прокуратура звернулася до суду з позовом в інтересах держави в особі Київського обласного та по м.Києву управління лісового та мисливського господарства та Державного підприємства Вищедубечанське лісове господарство за зверненням зазначених осіб, оскільки вони звернулися до прокуратури із заявою в листопаді 2015 року про порушення їх права. За цих обставин прокуратура правомірно представляє інтереси позивачів і її участь у справі є правомірною.

За таких обставин колегія суддів вважає, що суд першої інстанції повно і всебічно з`ясував обставини справи, зібраним доказам дав належну оцінку та прийшов до вірного висновку про відмову в задоволенні позовних вимог.

Постановлене судом рішення відповідає вимогам матеріального та процесуального права і не може бути скасоване з підстав, що наведені в апеляційній скарзі.

Керуючись ст.ст. 367, 374, 375 ЦПК України, колегія суддів,

П О С Т А Н О В И Л А:

Апеляційну скаргу ОСОБА_1 в інтересах ОСОБА_2 залишити без задоволення.

Рішення Броварського міськрайонного суду Київської області від 14 листопада 2018 року залишити без змін.

Постанова може бути оскаржена до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повний текст постанови виготовлено 3 червня 2019 року.

Суддя - доповідач:

Судді:

СудКиївський апеляційний суд
Дата ухвалення рішення30.05.2019
Оприлюднено04.06.2019
Номер документу82155992
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —361/6817/16-ц

Ухвала від 06.09.2023

Цивільне

Броварський міськрайонний суд Київської області

Петришин Н. М.

Ухвала від 25.05.2023

Цивільне

Броварський міськрайонний суд Київської області

Петришин Н. М.

Ухвала від 06.04.2021

Цивільне

Броварський міськрайонний суд Київської області

Петришин Н. М.

Ухвала від 01.03.2021

Цивільне

Броварський міськрайонний суд Київської області

Петришин Н. М.

Постанова від 19.02.2020

Цивільне

Касаційний цивільний суд Верховного Суду

Ігнатенко Вадим Миколайович

Ухвала від 31.01.2020

Цивільне

Касаційний цивільний суд Верховного Суду

Ігнатенко Вадим Миколайович

Ухвала від 05.07.2019

Цивільне

Касаційний цивільний суд Верховного Суду

Ігнатенко Вадим Миколайович

Постанова від 30.05.2019

Цивільне

Київський апеляційний суд

Андрієнко Антоніна Миколаївна

Ухвала від 12.02.2019

Цивільне

Київський апеляційний суд

Андрієнко Антоніна Миколаївна

Ухвала від 07.02.2019

Цивільне

Київський апеляційний суд

Андрієнко Антоніна Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні