Постанова
від 21.09.2010 по справі 2а-2326/10/0370
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 вересня 2010 року Справа № 2а-2326/10/0370

Волинський окружний адм іністративний суд у складі:

головуючого судді Дмитру ка В.В.,

при секретарі судового зас ідання Годунок Т.О.

з участю представника пози вача Даниліка Ф.Я.,

представника відповідача Талашко І.М.,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні в м.Луцьку адміністративну справу за п озовом Турійського районног о споживчого товариства до К овельської міжрайонної держ авної податкової інспекції п ро визнання протиправними та скасування рішень про засто сування штрафних (фінансових ) санкцій, часткове скасуванн я податкового повідомлення-р ішення,

ВСТАНОВИВ:

Турійське районне спо живче товариство звернулося з позовом до Ковельської між районної державної податков ої інспекції про визнання пр отиправними та скасування рі шень: №0000223303 від 14.07.2010р. про застосу вання штрафних (фінансових) с анкцій за порушення вимог За кону України «Про застосуван ня реєстраторів розрахунков их операцій у сфері торгівлі , громадського харчування та послуг» в сумі 27 335грн., №0000223303 від 14.07.2010р. про застосування штрафн их (фінансових) санкцій за пор ушення вимог Положення про в едення касових операцій в на ціональній валюті в Україні в сумі 2888грн.78коп., часткове ска сування податкового повідом лення-рішення №0000132301\1 від 12.08.2010р. п ро визначення товариству под аткового зобов' язання з под атку на прибуток в сумі 2250грн., в тому числі: 1500грн. основного п латежу та 750грн. штрафних санк цій.

Позовні вимоги обґрунтова ні наступним:

- товариством дійсно було вч инене порушення щодо нероздр укування фіскального звітно го чека (Z-звіту) за 16.04.2008р., однак ш трафна санкція в сумі 340грн. за дане порушення застосована відповідачем лише 14.07.2010р., тобто з пропуском встановленого с т.250 Господарського кодексу Ук раїни річного строку;

- отримання товариством кош тів як плати за навчання від ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5 не повинне було проводитис ь через РРО, оскільки дані кош ти не стосувались розрахунко вих операцій в сфері торгівл і, громадського харчування т а послуг, а були в повному обся зі направлені згідно платіжн их доручень Луцькому коопера тивному коледжу, з яким позив ачем були укладені договори на навчання зазначених фізич них осіб. Крім того, дані готів кові кошти отримувались това риством понад рік до проведе ння перевірки, а тому і вданом у випадку відповідачем пропу щено строк для застосування адміністративно-господарсь ких санкцій;

- відповідач помилково зазн ачає в акті перевірки про про ведення товариством готівко вих розрахунків на суму 2888грн .78коп. без подання одержувачем коштів платіжного документа , оскільки позивачем приймал ась с/г продукція від здаваль ника - фермерського господа рства «Прима», яке надавало п рибуткові накладні, скріплен і печаткою господарства, а ЗА Т «Каштан Трейд» надавало кв итанції до прибуткових касов их ордерів;

- податковим органом незако нно донараховано 1500грн. подат ку на прибуток.

Представник позивача в суд ових засіданнях позовні вимо ги підтримав повністю.

Відповідач у своєму запере ченні з приводу заявлених ви мог та представник відповіда ча в судових засіданнях прос ять в задоволенні адміністра тивного позову відмовити, мо тивуючи наступним:

- застосовані до позивача шт рафні санкції не є адміністр ативно-господарськими санкц іями в розумінні норм Господ арського кодексу України, а т ому відсутні підстави для за стосування до спірних правов ідносин строків застосуванн я санкцій, встановлених ст.250 Г К України;

- при отриманні коштів в опл ату за навчання від фізичних осіб товариство зобов' язан е було застосовувати РРО та в идавати розрахункові докуме нти, оскільки дані кошти отри мувались як плата за надану п ослугу;

- надані позивачем прибутко ві накладні та квитанції до п рибуткових касових ордерів н е є належними платіжними док ументами, зо допомогою яких м ожна було б підтвердити пров едення готівкових розрахунк ів на суму 2888грн.78коп.;

- перевіркою встановлено за ниження позивачем валового д оходу за 2007 рік, що виникло внас лідок невключення до його ск ладу приросту балансової вар тості запасів на загальну су му 6000грн., в зв' язку з чим пода тковим органом правомірно до нараховано Турійському РСТ п одаткове зобов' язання з под атку на прибуток в сумі 2250грн., в тому числі: 1500грн. основного п латежу та 750грн. штрафної санк ції.

Крім того, представник відп овідача в судовому засіданні пояснила факт присвоєння дв ом рішенням про застосування штрафних (фінансових) санкці й однакового номера - 0000223303 помилкою ревізора-інспекто ра.

Розглянувши доводи виклад ені позивачем у позовній зая ві, заслухавши пояснення пре дставників сторін, дослідивш и подані суду письмові доказ и, суд приходить до висновку п ро часткове задоволення позо ву. При цьому судом враховано наступне:

З 31.05.2010р. по 18.06.2010р. 06.02.2010р. працівни ками Ковельської МДПІ провед ено виїзну планову перевірку Турійського районного спожи вчого товариства з питань до тримання вимог податкового, валютного та іншого законода вства за період 01.04.2007р. по 31.03.2010р., п ро що складено акт від 25.06.2010 рок у № 9/23-32355026.

Перевіркою встановлено ря д порушень, в тому числі:

1) порушення п.5.9 ст.5 пп..5.6.2. п.5.6 ст .5 Закону України «Про оподатк ування прибутку підприємств » від 22.05.1997 року №283/97-ВР (далі - За кон України №283/97-ВР ) в результа ті чого занижено податку на п рибуток на суму 1750 грн., в т.ч. за 4-й квартал 2007 року -1500 грн., за 4 ква ртал 2008 року в сумі 250 грн.;

2) порушення п.п. 3.1; 3.2 розділу 3 « Положення про ведення касови х операцій у національній ва люті в Україні» затвердженог о постановою Правління Націо нального банку України від 15.1 2.2004року №637, та зареєстрованого в Міністерстві юстиції Укра їни 13.01.2005р. за №40/10320 (далі - Положе ння), зокрема, проведення Турі йським РСТ готівкових розрах унків без подання одержуваче м коштів платіжного документ а (товарного або касового чек а, квитанції до прибуткового ордера, іншого письмового до кумента), який би підтверджув ав сплату покупцем готівкови х коштів на загальну суму 2888гр н.78коп.;

3) порушення п.п. 1, 2 ст.3 Закону У країни «Про застосування реє страторів розрахункових опе рацій у сфері торгівлі, грома дського харчування та послуг » від 06.07.1995 року №265/95-ВР (далі - За кон України №265/95-ВР) Турійським районним споживчим товарист вом не забезпечено проведенн я розрахункових операцій від повідно реєстру прибуткових касових ордерів на суму 5399грн ., зокрема, плати за навчання в ід ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОС ОБА_5 через зареєстрований. опломбований у встановленом у порядку та переведений у фі скальний режим роботи реєстр атор розрахункових операцій з роздрукуванням відповідни х розрахункових документів,щ о підтверджують виконання ро зрахункових операцій та без видачі споживачам розрахунк ового документа встановлено ї форми на повну суму проведе ної операції;

4) порушення п.9 ст.3 Закону Укр аїни №265/95-ВР Турійським районн им споживчим товариством не забезпечено друкування та зб ерігання фіскального звітно го чека за 16.04.2008р. в книзі обліку розрахункових операцій № 03150022 56/2 від 08.02.2008р.

За наслідками перевірки 14.07.2 010р. Ковельською МДПІ прийнято податкове повідомлення-ріше ння №0000132301/0 про визначення това риству податкового зобов' я зання з податку на прибуток в сумі 2625грн., в тому числі: 1750грн. о сновного платежу та 875грн. штр афних санкцій, та два рішення за однаковим номером: рішенн я №0000223303 про застосування штраф них (фінансових) санкцій за по рушення вимог Закону України «Про застосування реєстрато рів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадськог о харчування та послуг» в сум і 27 335грн. (340грн. + 5 399грн. Х 5); рішення №0000223303 від 14.07.2010р. про застосуванн я штрафних (фінансових) санкц ій за порушення вимог Положе ння про ведення касових опер ацій в національній валюті в Україні в сумі 2888грн.78коп.

В результаті адміністрати вного оскарження податковог о повідомлення-рішення та за лишення скарги без задоволен ня Ковельською МДПІ прийнято податкове повідомлення-ріше ння №0000132301/1 від 12.08.2010р., яке оскаржу ється товариством в частині визначення податкового зобо в' язання з податку на прибу ток в сумі 2250грн., в тому числі: 15 00грн. основного платежу та 750гр н. штрафних санкцій.

1. З приводу донарахування п озивачу податкового зобов' язання з податку на прибуток суд вважає за необхідне зазн ачити наступне.

Відповідно до пп.2.3.2 Порядку оформлення результатів неви їзних документальних, виїзни х планових та позапланових п еревірок з питань дотримання податкового, валютного та ін шого законодавства, затвердж еного Наказом Державної пода ткової адміністрації Україн и від 10 серпня 2005 року N 327 та зареє строваного в Міністерстві юс тиції України 25 серпня 2005 р. за N 925/11205 (далі - Порядок), за кожним відображеним в акті фактом п орушення податкового законо давства необхідно:

висвітлити показники, які в ідображаються суб'єктом госп одарювання у податковій та і ншій звітності, та фактичні п оказники, виявлені у ході пер евірки на підставі первинних документів податкового та б ухгалтерського обліку суб'єк та господарювання у розрізі періодів у грошових одиницях , передбачених звітністю;

у разі виявлення розбіжнос тей чітко викласти зміст пор ушення з посиланням на конкр етні пункти і статті нормати вно-правових актів, що поруше ні платником податків, зазна чити період (місяць, квартал, р ік) фінансово-господарської діяльності платника податкі в, в якому дане порушення здій снено, при цьому додати до акт а письмові пояснення посадов их осіб суб'єкта господарюва ння щодо встановлених поруше нь

Як вбачається з п.3.1.1 акту пер евірки від 25.06.2010р. «Валові доход и» податковим органом конста товано, що в порушення п.5.9 ст.5 З акону України №283/97-ВР позиваче м при розрахунку приросту(уб утку ) балансової вартості то варів за 2007 рік (в т.ч. за 4 кварта л 2007 року) не відображено по гр. 4 табл.1 «Розрахунку приросту ( убутку) балансової вартості запасів» додатку К1/1 до Деклар ації з податку на прибуток 6000 г рн. вартості ТМЦ, використани х не в господарській діяльно сті, чим занижено валовий дох ід ( не включено до складу вало вого доходу приріст балансов ої вартості запасів за 2007 рік ( в т.ч. за 4 квартал) на загальну с уму 6000 грн.

Разом з тим, відсутні будь-я кі дані, які дали б змогу визна чити які саме товарно-матері альні цінності і у якій діяль ності вони використовувалис ь чи могли бути використані. Н адане представником відпові дача усне пояснення, що ці зап аси використовувались при пр оведенні ремонтів власних ос новних засобів, судом до уваг и не приймається, оскільки пі дтвердження вказаних даних в ідсутні в акті перевірки від 25.06.2010р.

Згідно з п.2.3.4 Порядку не допу скається відображення в акті перевірки необґрунтованих д аних, а також суб'єктивних при пущень перевіряючими, які не мають підтверджених доказів , та різного роду висновків що до дій посадових осіб суб'єкт а господарювання.

Таким чином, суд вважає непр авомірним та таким, що не ґрун тується на достатніх доказах донарахування податковим ор ганом позивачу податку на пр ибуток в сумі 1500грн., відповідн о й прийняте Ковельською МДП І податкове повідомлення-ріш ення від 12.08.2010р. №0000132301/1 в частині в изначення Турійському район ному споживчому товариству п одаткового зобов' язання з п одатку на прибуток в сумі 2250гр н., в тому числі: 1500грн. основног о платежу та 750грн. штрафних са нкцій підлягає скасуванню.

2. Стосовно рішення від 14.07.2010р. №0000223303 від 14.07.2010р. про застосуванн я штрафних (фінансових) санкц ій за порушення вимог Закону України «Про застосування р еєстраторів розрахункових о перацій у сфері торгівлі, гро мадського харчування та посл уг» в сумі 27 335грн. суд зазначає наступне.

В судовому засіданні предс тавник позивача визнав поруш ення позивачем п.9 ст.3 Закону № 265/95-ВР щодо нероздрукування фі скального звітного чека (Z-зві та) за 16.04.2008р., однак послався на п ропуск податковим органом ст року давності для застосуван ня до останнього адміністрат ивно-господарських санкцій, встановленого ст.250 Господарс ького кодексу України.

Відповідно до преамбули За кону України №265/95-ВР цей Закон визначає правові засади заст осування реєстраторів розра хункових операцій у сфері то ргівлі, громадського харчува ння та послуг, тобто не є Закон ом з питань оподаткування.

Таким чином, на думку суду, ш трафні (фінансові) санкції, вс тановлені законодавчими акт ами не з питань оподаткуванн я, за своєю суттю є адміністра тивно-господарськими санкці ями, які за визначенням части ни першої статті 238 Господарсь кого кодексу України можуть бути застосовані до суб' єкт ів господарювання уповноваж еними органами державної вла ди або органами місцевого са моврядування за порушення вс тановлених законодавчими ак тами правил здійснення госпо дарської діяльності як заход и організаційно-правового аб о майнового характеру, спрям овані на припинення правопор ушення суб' єкта господарюв ання та ліквідації його насл ідків.

3 огляду на це, такі санкції о рганами державної податково ї служби можуть застосовуват ись до суб' єктів господарюв ання протягом строків, визна чених статтею 250 зазначеного К одексу для застосування адмі ністративно-господарських с анкцій, тобто протягом шести місяців з дня виявлення пору шення, але не пізніше як через рік з дня порушення цим суб' єктом встановлених законода вчими актами правил здійснен ня господарської діяльності , крім випадків, передбачених законом.

Застосування санкцій за по рушення законів, які не є зако нами з питань оподаткування, повинно здійснюватися подат ковим органом шляхом прийнят тя рішення про застосування штрафних (фінансових) санкці й, яке складається за формою « С» згідно з додатком 8 до Поряд ку направлення органами держ авної податкової служби Укра їни податкових повідомлень п латникам податків та рішень про застосування штрафних (ф інансових) санкцій, затвердж еного наказом Державної пода ткової адміністрації Україн и від 21 червня 2001 року № 253.

При цьому ухвалення рішенн я за формою «С» повинно відбу тися протягом строків, устан овлених статтею 250 Господарсь кого кодексу України.

За таких обставин суд вважа є, що податковим органом при з астосуванні санкцій в сумі 340г рн. за порушення у вигляді нер оздрукування фіскального зв ітного чека від 16.04.2008р. пропущен о річний термін прийняття та кого рішення - 14.07.2010р., а отже в з в' язку з цим рішення від 14.07.2010р . №0000223303 в цій частині підлягає с касуванню.

Крім того, підлягає визнанн ю протиправним і скасуванню дане рішення також і в іншій ч астині, а саме: щодо застосува ння штрафних (фінансових) сан кцій в сумі 26995грн. за порушення п.п. 1, 2 ст.3 Закону України №265/95-ВР , що відповідно до п.1 ст.17 даног о Закону становить п' ятикра тний розмір суми коштів, яка н е була проведена позивачем ч ерез РРО та не було видано роз рахункові документи.

Згідно з абз.4 ст.2 Закону Укра їни №265/95-ВР розрахункова опера ція - приймання від покупця го тівкових коштів, платіжних к арток, платіжних чеків, жетон ів тощо за місцем реалізації товарів (послуг).

Відповідно до п.п. 1, 2 ст.3 Закон у України №265/95-ВР суб'єкти підп риємницької діяльності, які здійснюють розрахункові опе рації в готівковій та/або в бе зготівковій формі (із застос уванням платіжних карток, пл атіжних чеків, жетонів тощо) п ри продажу товарів (наданні п ослуг) у сфері торгівлі, грома дського харчування та послуг зобов'язані: 1) проводити розр ахункові операції на повну с уму покупки (надання послуги ) через зареєстровані, опломб овані у встановленому порядк у та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори ро зрахункових операцій з роздр укуванням відповідних розра хункових документів, що підт верджують виконання розраху нкових операцій, або у випадк ах, передбачених цим Законом , із застосуванням зареєстро ваних у встановленому порядк у розрахункових книжок; 2) вида вати особі, яка отримує або по вертає товар, отримує послуг у або відмовляється від неї, р озрахунковий документ встан овленої форми на повну суму п роведеної операції.

З аналізу зазначених вище н орм законодавства, суд прихо дить до висновку, що застосув ання штрафних санкцій до суб ' єкта господарювання можли ве лише тоді, коли він приймає готівку як оплату за продані товари чи послуги і не провод ить розрахункову операцію.

В спірних правовідносинах мала місце не розрахункова о перація, а лише факт прийнятт я Турійським РСТ готівки в ка су від фізичних осіб - ОСОБА _3, ОСОБА_4, ОСОБА_5 для п роведення оплати по договора х про підготовку молодших сп еціалістів Луцьким кооперат ивним коледжем, укладених то вариством. Дані кошти були в п овному обсязі спрямовані Луц ькому кооперативному коледж у, що підтверджується наявни ми в матеріалах справи платі жними дорученнями, а отже нео бхідним було лише дотримання вимог законодавства щодо оп рибуткування готівки в касі, що й було зроблено позивачем шляхом виписки прибуткових касових ордерів.

Враховуючи вищевикладене, рішення Ковельської міжрайо нної державної податкової ін спекції від 14.07.2010р. №0000223303 про заст осування до Турійського райо нного споживчого товариства штрафних (фінансових) санкці й в сумі 27 335грн. підлягає визна нню протиправним і скасуванн ю повністю.

3.Стосовно рішення №0000223303 від 14 .07.2010р. про застосування штрафн их (фінансових) санкцій за пор ушення вимог Положення про в едення касових операцій в на ціональній валюті в Україні в сумі 2888грн.78коп., суд вважає за необхідне вказати наступне.

Позивачем протягом лютого 2009 року - березня 2010 року за го тівку придбавалась с/г проду кція (картопля, буряк, огірки, помідори, морква) у Фермерськ ого господарства «Прима» на загальну суму 2382грн.09коп., а так ож в лютому 2010 року товар у ЗАТ «Каштан-Трейд» на загальну с уму 506грн.65коп.

На підтвердження отриманн я від покупця готівкових кош тів ФГ «Прима» було надано пр ибуткові накладні з відтиско м печатки та підписами прийм аючої особи, оригінали яких о глянуто в судовому засіданні , а копії долучено до матеріал ів справи, ЗАТ «Каштан» надан о квитанції до прибуткових к асових ордерів (долучено до м атеріалів справи) від 18.02.2010р.

Відповідно до п.3.1 Положення про ведення касових операці й в національній валюті в Укр аїні, затвердженого Постанов ою Правління Національного б анку України від 15 грудня 2004 ро ку №637 та зареєстрованого в Мі ністерстві юстиції України 1 3 січня 2005 р. за №40/10320 (далі - Полож ення), касові операції оформл яються касовими ордерами, ви датковими відомостями, розра хунковими документами, докум ентами за операціями із заст осуванням платіжних карток, іншими касовими документами , які згідно із законодавство м України підтверджували б ф акт продажу (повернення) това рів, надання послуг, отриманн я (повернення) готівкових кош тів.

Згідно з п.3.4 Положення підпр иємства, що займаються закуп івлею товарів сільськогоспо дарської продукції, проведен ня розрахунків за які не врег ульовано законодавством Укр аїни, можуть проводити видач у готівки здавальникам такої сільськогосподарської прод укції за відомостями, в яких з азначаються прізвища здавал ьників, їх адреси, обсяги здан ої продукції і сума виплачен ої готівки, що засвідчуються підписом здавальника.

Відповідно до абз.5 п.1 Указу П резидента України «Про засто сування штрафних санкцій за порушення норм з регулювання обігу готівки» (далі - Указ) за проведення готівкових роз рахунків без подання одержув ачем коштів платіжного докум ента (товарного або касового чека, квитанції до прибутков ого ордера, іншого письмовог о документа), який би підтверд жував сплату покупцем готівк ових коштів до юридичних осі б всіх форм власності застос овуються фінансові санкції у вигляді штрафу у розмірі спл ачених коштів.

Враховуючи, що споживче тов ариство закупляло с/г продук цію у здавальника - фермерс ького господарства «Прима» с уд вважає достатнім доказом щодо належного оформлення та кого придбання виписані ФГ « Прима» накладні, у яких вказа но суми готівки, поставлено п ечатку господарства та засві дчено підписом здавальника, а отже відсутні підстави для застосування штрафних санкц ій у розмірі 2382грн.09коп.

Разом з тим, суд погоджуєтьс я з твердженням відповідача про те, що отримання готівки З АТ «Каштан-Трейд» в сумі 506грн .65коп. не було підтверджене на лежними платіжними документ ами, оскільки як вбачається з наданих суду квитанцій до пр ибуткових касових ордерів ві д 18.02.2010р. №№14910-14913, вони не містять ж одного підпису, не зазначено прізвища та ініціалів, окрім штампу «сплачено».

Таким чином рішення Ковель ської МДПІ від 14.07.2010р. №0000223303 в част ині застосування до товарист ва штрафних (фінансових) санк цій в сумі 506грн.65коп. є правомі рним і не підлягає до скасува ння.

Відповідно до ч.3 ст.94 КАС Укр аїни якщо адміністративний п озов задоволено частково, су дові витрати, здійснені пози вачем, присуджуються йому ві дповідно до задоволених вимо г, а відповідачу - відповідно д о тієї частини вимог, у задово ленні яких позивачеві відмов лено.

Враховуючи, що позовні вимо ги Турійського РСТ підлягают ь до часткового задоволення, суд вважає за необхідне стяг нути з Державного бюджету на користь останнього лише час тину сплаченого судового збо ру в розмірі 3грн.20коп.

Керуючись статтями 2, 71, 94, 158-163 К одексу адміністративного су дочинства України, на підста ві Закону України «Про засто сування реєстраторів розрах ункових операцій у сфері тор гівлі, громадського харчуван ня та послуг», п.п. 3.1, 3.4 Положенн я про ведення касових операц ій в національній валюті в Ук раїні, Порядку оформлення ре зультатів невиїзних докумен тальних, виїзних планових та позапланових перевірок з пи тань дотримання податкового , валютного та іншого законод авства, суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний поз ов задовольнити частково.

Визнати протиправним і ска сувати податкове повідомлен ня-рішення Ковельської міжра йонної державної податкової інспекції від 12.08.2010р. №0000132301/1 в час тині визначення Турійському районному споживчому товари ству податкового зобов' яза ння з податку на прибуток в су мі 2250грн., в тому числі: 1500грн. осн овного платежу та 750грн. штраф них санкцій.

Визнати протиправними і ск асувати рішення Ковельської міжрайонної державної подат кової інспекції від 14.07.2010р. №000022330 3 про застосування до Турійсь кого районного споживчого то вариства штрафних (фінансови х) санкцій в сумі 27 335грн. повніс тю та рішення від 14.07.2010р. №0000223303 в ч астині застосування до Турій ського районного споживчого товариства штрафних (фінанс ових) санкцій за порушення ви мог Положення про ведення ка сових операцій в національні й валюті в Україні в сумі 2382грн .13коп.

Стягнути з Державного бюдж ету на користь Турійського р айонного споживчого товарис тва 3грн.20коп. в повернення вит рат по сплаті судового збору .

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и, встановленого статтею 186 КА С України, якщо таку апеляцій ну скаргу не було подано. У раз і подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасова но, набирає законної сили піс ля повернення апеляційної ск арги, відмови у відкритті апе ляційного провадження або на брання законної сили рішення м за наслідками апеляційного провадження.

Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку п овністю або частково шляхом подання апеляційної скарги д о Львівського апеляційного а дміністративного суду через Волинський окружний адмініс тративний суд. Апеляційна ск арга на постанову суду подає ться сторонами протягом деся ти днів з дня отримання копії постанови. Копія апеляційно ї скарги одночасно надсилаєт ься особою, яка її подає, до Ль вівського апеляційного адмі ністративного суду.

Суддя В.В.Дмитрук

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.09.2010
Оприлюднено30.09.2010
Номер документу11386269
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-2326/10/0370

Ухвала від 10.10.2013

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Мікула О.І.

Постанова від 21.09.2010

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Дмитрук Валентин Васильович

Ухвала від 27.08.2010

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Дмитрук Валентин Васильович

Ухвала від 27.08.2010

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Дмитрук Валентин Васильович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні