Ухвала
від 02.10.2023 по справі 420/17111/23
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/17111/23

У Х В А Л А

02 жовтня 2023 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Пекного А.С., розглянувши у письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження клопотання про розгляд справи за правилами загального позовного провадження в адміністративній справі за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Стіл Хаб» до Одеської митниці про визнання протиправними та скасування рішень про коригування митної вартості товарів, карток відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення,

встановив:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Стіл Хаб» (далі - позивач, ТОВ «Стіл Хаб»), в інтересах якого діє адвокат Мічуріна Олена Вікторівна, звернулося до суду з адміністративним позовом до Одеської митниці (далі - відповідач), в якому просить:

визнати протиправним та скасувати рішення Одеської митниці Державної митної служби про коригування митної вартості товарів номер UА500080/2023/000002/1 від 01.02.2023;

визнати протиправною та скасувати картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення Одеської митниці Державної митної служби України UА500080/2023/000015 від 01.02.2023;

визнати протиправним та скасувати рішення Одеської митниці Державної митної служби про коригування митної вартості товарів номер UА500060/2023/000003/1 від 01.02.2023;

визнати протиправною та скасувати картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення Одеської митниці Державної митної служби України UА500080/2023/000018 від 01.02.2023;

визнати протиправним та скасувати рішення Одеської митниці Державної митної служби про коригування митної вартості товарів номер UA500080/2023/000004/1 від 01.02.2023;

визнати протиправною та скасувати картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортник засобів комерційного призначення Одеської митниці Державної митної служби України UА500080/2023/000019 від 01.02.2023;

визнати протиправним та скасувати рішення Одеської митниці Державної митної служби про коригування митної вартості товарів номер UА500080/2023/000005/1 від 01.02.2023;

визнати протиправною та скасувати картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення Одеської митниці Державної митної служби України UA50008072023/000017 від 01.02.2023;

визнати протиправним та скасувати рішення Одеської митниці Державної митної служби про коригування митної вартості товарів номер UА500080/2023/000006/1 від 01.02.2023;

визнати протиправною та скасувати картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення Одеської митниці Державної митної служби України UА500080/2023/000020 від 01.02.2023;

визнати протиправним та скасувати рішення Одеської митниці Державної митної служби про коригування митної вартості товарів номер UА500080/2023/000007/1 від 01.02.2023;

визнати протиправною та скасувати картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чипропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення Одеської митниці Державної митної служби України UА500080/2023/000021 від 01.02.2023;

визнати протиправним та скасувати рішення Одеської митниці Державної митної служби про коригування митної вартості товарів номер UА500080/2023/000008/1 від 01.02.2023;

визнати протиправною та скасувати картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення Одеської митниці Державної митної служби України UА500080/2023/000016 від 01.02.2023;

визнати протиправним та скасувати рішення Одеської митниці Державної митної служби про коригування митної вартості товарів номер UА500080/2023/000009/1 від 01.02.2023;

визнати протиправною та скасувати картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чипропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення Одеської митниці Державної митної служби України UА500080/2023/000022 від 01.02.2023;

визнати протиправним та скасувати рішення Одеської митниці Державної митної служби про коригування митної вартості товарів номер UА500080/2023/000010/1 від 01.02.2023;

визнати протиправною та скасувати картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чипропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення Одеської митниці Державної митної служби України UА500080/2023/000023 від 01.02.2023;

визнати протиправним та скасувати рішення Одеської митниці Державної митної служби про коригування митної вартості товарів номер UА500080/2023/000011/1 від 01.02.2023;

визнати протиправною та скасувати картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення Одеської митниці Державної митної служби України UА500080/2023/000024 від 01.02.2023;

визнати протиправним та скасувати рішення Одеської митниці Державної митної служби про коригування митної вартості товарів номер UА500080/2023/000012/1 від 01.02.2023;

визнати протиправною та скасувати картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення Одеської митниці Державної митної служби України UА500080/2023/000025 від 01.02.2023;

визнати протиправним та скасувати рішення Одеської митниці Державної митної служби про коригування митної вартості товарів номер UА500080/2023/000013/1 від 01.02.2023;

визнати протиправною та скасувати картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чипропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення Одеської митниці Державної митної служби України UА500080/2023/00002б від 01.02.2023;

визнати протиправним та скасувати рішення Одеської митниці Державної митної служби про коригування митної вартості товарів номер UА500080/2023/000014/1 від 01.02.2023;

визнати протиправною та скасувати картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення Одеської митниці Державної митної служби України UА500080/2023/000027 від 01.02.2023;

визнати протиправним та скасувати рішення Одеської митниці Державної митної служби про коригування митної вартості товарів номер UА500080/2023/000015/1 від 03.02.2023;

визнати протиправною та скасувати картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення Одеської митниці Державної митної служби України UА500080/2023/000033 від 03.02.2023;

визнати протиправним та скасувати рішення Одеської митниці Державної митної служби про коригування митної вартості товарів номер UА500080/2023/000016/1 від 03.02.2023;

визнати протиправною та скасувати картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення Одеської митниці Державної митної служби України UА500030/2023/000033 від 03.02.2023;

визнати протиправним та скасувати рішення Одеської митниці Державної митної служби про коригування митної вартості товарів номер UА500080/2023/000017/1 від 03.02.2023;

визнати протиправною та скасувати картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення Одеської митниці Державної митної служби України UА500030/2023/000034 від 03.02.2023;

визнати протиправним та скасувати рішення Одеської митниці Державної митної служби про коригування митної вартості товарів номер UА500080/2023/000018/1 від 03.02.2023;

визнати протиправною та скасувати картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чипропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення Одеської митниці Державної митної служби України UA500080/2023/000030 від 03.02.2023;

визнати протиправним та скасувати рішення Одеської митниці Державної митної служби про коригування митної вартості товарів номер UA 500080/2023/000019/1 від 03.02.2023;

визнати протиправною та скасувати картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення Одеської митниці Державної митної служби України UA500080/2023/000030 від 03.02.2023;

визнати протиправним та скасувати рішення Одеської митниці Державної митної служби Про коригування митної вартості товарів номер UA500080/2023/000020/1 від 03.02.2023;

визнати протиправною та скасувати картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення Одеської митниці Державної митної служби України UA500080/2023/000037 від 03.02.2023;

визнати протиправним та скасувати рішення Одеської митниці Державної митної служби про коригування митної вартості товарів номер UA500080/2023/000021/1 від 03.02.2023;

визнати протиправною та скасувати картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення Одеської митниці Державної митної служби України UA 500080/2023/000035 від 03.02.2023;

визнати протиправним та скасувати рішення Одеської митниці Державної митної служби про коригування митної вартості товарів номер UA500080/2023/000022/1 від 03.02.2023;

визнати протиправною та скасувати картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення Одеської митниці Державної митної служби України UA500080/2023/000031 від 03.02.2023;

визнати протиправним та скасувати рішення Одеської митниці Державної митної служби про коригування митної вартості товарів номер UA500080/2023/000023/1 від 03.02.2023;

визнати протиправною та скасувати картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення Одеської митниці Державної митної служби України UA500080/2023/000039 від 03.02.2023;

визнати протиправним та скасувати рішення Одеської митниці Державної митної служби про коригування митної вартості товарів номер UA500080/2023/000024/1 від 03.02.2023;

визнати протиправною та скасувати картку відмови в прийнятті митної декларацій митному оформленні випуску чи пропуску товарів транспортних засобів комерційного призначення Одеської митниці Державної митної служби України UA500080/2023/000032 від 03.02.2023;

визнати протиправним та скасувати рішення Одеської митниці Державної митної служби про коригування митної вартості товарів номер UA500080/2023/000025/1 від 03.02.2023;

визнати протиправною та скасувати картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення Одеської митниці Державної митної служби України UA500080/2023/000038 від 03.02.2023;

визнати протиправним та скасувати рішення Одеської митниці Державної митної служби про коригування митної вартості товарів номер UA500080/2023/000026/1 від 06.02.2023;

визнати протиправною та скасувати картку віднови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення Одеської митниці Державної митної служби України UA500080/2023/000040 від 06.02.2023;

визнати протиправним та скасувати рішення Одеської митниці Державної митної служби про коригування митної вартості товарів номер UA500080/2023/000027/1 від 06.02.2023;

визнати протиправною та скасувати картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення Одеської митниці Державної митної служби України UA500080/2023/000041 від 06.02.2023;

визнати протиправним та скасувати рішення Одеської митниці Державної митної служби про коригування митної вартості товарів номер UA500080/2023/000028/1 від 06.02.2023;

визнати протиправною та скасувати картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення Одеської митниці Державної митної служби України UA500080/2023/000047 від 06.02.2023;

визнати протиправним та скасувати рішення Одеської митниці Державної митної служби про коригування митної вартості товарів номер UA500080/2023/000029/1 від 06.02.2023;

визнати протиправною та скасувати картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чипропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення Одеської митниці Державної митної служби України UA500080/2023/000046 від 06.02.2023;

визнати протиправним та скасувати рішення Одеської митниці Державної митної служби про коригування митної вартості товарів номер UA500080/2023/000030/1 від 06.02.2023;

визнати протиправною та скасувати картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення Одеської митниці Державної митної служби України UA500080/2023/000043 від 06.02.2023;

визнати протиправним та скасувати рішення Одеської митниці Державної митної служби про коригування митної вартості товарів номер UA500080/2023/000031/1 від 06.02.2023;

визнати протиправною та скасувати картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення Одеської митниці Державної митної служби України UA500080/2023/000045 від 06.02.2023;

визнати протиправним та скасувати рішення Одеської митниці Державної митної служби про коригування митної вартості товарів номер UA500080/2023/000032/1 від 06.02.2023;

визнати протиправною та скасувати картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортник засобів комерційного призначення Одеської митниці Державної митної служби України UA500080/2023/000044 від 06.02.2023;

визнати протиправним та скасувати рішення Одеської митниці Державної митної служби про коригування митної вартості товарів номер UA500080/2023/000033/1 від 06.02.2023;

визнати протиправною та скасувати картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення Одеської митниці Державної митної служби України UA500080/2023/000042 від 06.02.2023;

визнати протиправним та скасувати рішення Одеської митниці Державної митної служби про коригування митної вартості товарів номер UA500080/2023/000034/1 від 06.02.2023;

визнати протиправною та скасувати картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чипропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення Одеської митниці Державної митної служби України UA500080/2023/000048 від 06.02.2023;

визнати протиправним та скасувати рішення Одеської митниці Державної митної служби про коригування митної вартості товарів номер UA500080/2023/000035/1 від 07.02.2023;

визнати протиправною та скасувати картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чипропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення Одеської митниці Державної митної служби України UA500080/2023/000050 від 07.02.2023;

визнати протиправним та скасувати рішення Одеської митниці Державної митної служби про коригування митної вартості товарів номер UA500080/2023/000036/1 від 07.02.2023;

визнати протиправною та скасувати картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення Одеської митниці Державної митної служби України UA500080/2023/000051 від 07.02.2023;

визнати протиправним та скасувати рішення Одеської митниці Державної митної служби про коригування митної вартості товарів номер UA500080/2023/000037/1 від 07.02.2023;

визнати протиправною та скасувати картку віднови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортник засобів комерційного призначення Одеської митниці Державної митної служби України UA500080/2023/000052 від 07.02.2023;

визнати протиправним та скасувати рішення Одеської митниці Державної митної служби про коригування митної вартості товарів номер UA500080/2023/000038/1 від 08.02.2023;

визнати протиправною та скасувати картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення Одеської митниці Державної митної служби України UA500080/2023/000055 від 08.02.2023;

визнати протиправним та скасувати рішення Одеської митниці Державної митної служби про коригування митної вартості товарів номер UA500080/2023/000039/1 від 08.02.2023;

визнати протиправною та скасувати картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортник засобів комерційного призначення Одеської митниці Державної митної служби України UA500080/2023/000056 від 08.02.2023.

У зв`язку із зверненням до суду з адміністративним позовом, який не відповідає вимогам процесуального законодавства, ухвалою суду від 17.07.2023 вказаний позов було залишено без руху з наданням позивачу строку на усунення недоліків протягом десяти днів з дня отримання ухвали.

Позивач ухвалу суду виконав, недоліки позову усунув.

Ухвалою від 03.08.2023 відкрито провадження у справі та вирішено розглядати її за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

22.09.2023 до суду від представника Одеської митниці надійшло клопотання, у якому відповідач просить розглянути справу за правилами загального позовного провадження. В обґрунтування клопотання відповідач зазначає, що справа не відноситься до справ незначної складності та має виняткове значення для Одеської митниці як органу державної влади та бюджету України в цілому, так як у разі прийняття рішення суду не на користь Одеської митниці з Державного бюджету України будуть повернуті митні платежі на загальну суму 1438513,99 грн.

Вирішуючи вказане клопотання, суд виходить з такого.

Відповідно до положень статті 12 КАС України, адміністративне судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку позовного провадження (загального або спрощеного). Спрощене позовне провадження призначене для розгляду справ незначної складності та інших справ, для яких пріоритетним є швидке вирішення справи. Загальне позовне провадження призначене для розгляду справ, які через складність або інші обставини недоцільно розглядати у спрощеному позовному провадженні.

Умови, за яких суд має право розглядати справи у загальному або спрощеному позовному провадженні, визначаються цим Кодексом.

За приписами частини третьої статті 257 КАС України при вирішенні питання про розгляд справи за правилами спрощеного або загального позовного провадження суд враховує:

1) значення справи для сторін;

2) обраний позивачем спосіб захисту;

3) категорію та складність справи;

4) обсяг та характер доказів у справі, в тому числі чи потрібно у справі призначати експертизу, викликати свідків тощо;

5) кількість сторін та інших учасників справи;

6) чи становить розгляд справи значний суспільний інтерес;

7) думку сторін щодо необхідності розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження.

Відповідно до ч. 1 ст. 260 КАС України питання про розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження суд вирішує в ухвалі про відкриття провадження у справі.

Положеннями ст. 260 КАС України передбачене право відповідача на звернення до суду із запереченнями проти розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження. При цьому за наслідками розгляду відповідного заперечення суд, з урахуванням конкретних обставин справи, наділений дискреційними повноваженнями з огляду на принцип диспозитивності на підставі рішень Європейського суду з прав людини у справах "Engel and Others v. the Netherlands", "Lawless v. Ireland", "Michael Kuhnen v. Germany", "Preda and Dardari v. Italy", "Refah Partisi and Others v. Turkey", "Witzsch v. Germany", "Z'danoka v Latvia".

Частина 4 цієї ж статті закріплює спеціальне правило про процесуальні повноваження адміністративного суду залежно від обґрунтованості заперечень відповідача проти розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження:

залишити заяву відповідача без задоволення;

розглянути справу за правилами загального позовного провадження та зробити заміну засідання для розгляду справи по суті підготовчим засіданням.

Водночас відповідно до частини другої статті 257 КАС України за правилами спрощеного позовного провадження може бути розглянута будь-яка справа, віднесена до юрисдикції адміністративного суду, за винятком справ, зазначених у частині четвертій цієї статті, якою передбачено, що за правилами спрощеного позовного провадження не можуть бути розглянуті справи у спорах:

1) щодо оскарження нормативно-правових актів, за винятком випадків, визначених цим Кодексом;

2) щодо оскарження рішень, дій та бездіяльності суб`єкта владних повноважень, якщо позивачем також заявлено вимоги про відшкодування шкоди, заподіяної такими рішеннями, діями чи бездіяльністю, у сумі, що перевищує п`ятсот розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб;

3) про примусове відчуження земельної ділянки, інших об`єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної необхідності;

4) щодо оскарження рішення суб`єкта владних повноважень, на підставі якого ним може бути заявлено вимогу про стягнення грошових коштів у сумі, що перевищує п`ятсот розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Відповідні норми містить також частина четверта статті 12 КАС України, згідно з якою виключно за правилами загального позовного провадження розглядаються справи у спорах:

1) щодо оскарження нормативно-правових актів, за винятком випадків, визначених цим Кодексом;

2) щодо оскарження рішень, дій та бездіяльності суб`єкта владних повноважень, якщо позивачем також заявлено вимоги про відшкодування шкоди, заподіяної такими рішеннями, діями чи бездіяльністю, у сумі, що перевищує п`ятсот розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб;

3) про примусове відчуження земельної ділянки, інших об`єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної необхідності;

4) щодо оскарження рішення суб`єкта владних повноважень, на підставі якого ним може бути заявлено вимогу про стягнення грошових коштів у сумі, що перевищує п`ятсот розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб;

5) щодо оскарження рішень Національної комісії з реабілітації у правовідносинах, що виникли на підставі Закону України "Про реабілітацію жертв репресій комуністичного тоталітарного режиму 1917-1991 років";

6) щодо оскарження індивідуальних актів Національного банку України, Фонду гарантування вкладів фізичних осіб, Міністерства фінансів України, Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, рішень Кабінету Міністрів України, визначених частиною першою статті 266-1 цього Кодексу.

Суд встановив, що спір в цій справі не відноситься до вказаного переліку справ, які розглядаються виключно за правилами загального позовного провадження.

Ціна позову у даній справі не є свідченням того, що справа підлягає розгляду виключно за правилами загального позовного провадження, так як позивачем не заявлено вимоги про відшкодування шкоди, заподіяної такими рішеннями, діями чи бездіяльністю, у сумі, що перевищує п`ятсот розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Як зазначено в ухвалі Великої Палати Верховного Суду від 05.07.2019р. у справі №9901/279/19, згідно із пунктом 1 статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод від 04 листопада 1950 року (далі - Конвенція) однією з істотних гарантій справедливого судового розгляду є публічний судовий розгляд.

Практику Європейського суду з прав людини (далі - ЄСПЛ) з питань гарантій публічного характеру провадження у судових органах у контексті пункту 1 статті 6 Конвенції, свідчить про те, що публічний розгляд справи може бути виправданим не в кожному випадку (рішення від 08 грудня 1983 року у справі «Axen v. Germany» («Аксен проти Німеччини»), заява № 8273/78; рішення від 25 квітня 2002 року у справі «Varela Assalino v. Portugal» («Варела Ассаліно проти Португалії»), заява № 64336/01). Так, у випадках, коли мають бути вирішені тільки питання права, розгляд письмових заяв, на думку ЄСПЛ, є доцільнішим, ніж усні слухання, і розгляд справи на основі письмових доказів є достатнім. Заявник (в одній із зазначених справ) не надав переконливих доказів на користь того, що для забезпечення справедливого судового розгляду після обміну письмовими заявами необхідно було провести також усні слухання. Зрештою, у певних випадках влада має право брати до уваги міркування ефективності й економії. Зокрема, коли фактичні обставини не є предметом спору, а питання права не становлять особливої складності, та обставина, що відкритий розгляд не проводився, не є порушенням вимоги пункту 1 статті 6 Конвенції про проведення публічного розгляду справи.

Вивчивши матеріали справи, судом встановлена відсутність великої кількості обставин та фактів, які підлягають встановленню.

Отже, обставини даної справи та докази не є складними, не потребують додаткових пояснень чи спеціальних знать, тому не вимагають проведення підготовчого провадження та (або) судового засідання для повного та всебічного встановлення її обставин.

Таким чином, станом на день постановлення даної ухвали, суд не убачає підстав та необхідності призначати дану справу до розгляду за правилами загального позовного провадження.

Керуючись ст. 243, 248, 257, 260 КАС України,

ухвалив:

Клопотання Одеської митниці про розгляд справи №420/17111/23 за правилами загального позовного провадження залишити без задоволення.

Ухвала оскарженню не підлягає та набирає законної сили з моменту її підписання суддею.

Суддя А.С. Пекний

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.10.2023
Оприлюднено04.10.2023
Номер документу113863436
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо митної справи (крім охорони прав на об’єкти інтелектуальної власності); зовнішньоекономічної діяльності; спеціальних заходів щодо демпінгового та іншого імпорту, у тому числі щодо

Судовий реєстр по справі —420/17111/23

Ухвала від 17.12.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бойко А.В.

Ухвала від 04.07.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бойко А.В.

Ухвала від 20.06.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бойко А.В.

Ухвала від 21.02.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бойко А.В.

Ухвала від 29.01.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бойко А.В.

Рішення від 25.12.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Пекний А.С.

Ухвала від 02.10.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Пекний А.С.

Ухвала від 02.10.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Пекний А.С.

Ухвала від 03.08.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Пекний А.С.

Ухвала від 17.07.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Пекний А.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні