Справа № 369/1118/19
Провадження №1-кп/369/1383/23
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
04.10.2023 року м. Київ
Києво-Святошинський районний суд Київської області у складі:
головуючого судді ОСОБА_1
за участю секретаря ОСОБА_2
за участю прокурорів ОСОБА_3
за участю захисника ОСОБА_4
за участю обвинуваченої ОСОБА_5
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Києві кримінальне провадження за обвинуваченням ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженки м. Брянка Луганської області, українка, громадянки України, офіційно не працюючої, зареєстрованої та проживаючої за адресою: АДРЕСА_1 , раніше не судимої,
у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 190, ч.2 ст. 190 КК України, -
встановив:
Згідно пред`явленого обвинувачення, ОСОБА_5 з 27 квітня 2015 року перебувала на обліку внутрішньо переміщених осіб в Управлінні праці та соціального захисту населення Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області, у зв`язку з чим відносилась до категорії осіб, які за наявності підстав та відсутності заборон мають право отримувати щомісячну адресну допомогу внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг.
Механізм надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг (далі - грошова допомога), регулюється «Порядком надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг», затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2014 року за № 505 (далі - Порядок).
Відповідно до частини 3 Постанови установлено, що фінансування витрат, пов`язаних з наданням щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, здійснюється за рахунок коштів резервного фонду державного бюджету та коштів, що надходять до державного бюджету як благодійна або міжнародна допомога.
Пунктом 2 Порядку, передбачено, що грошова допомога надається громадянам України, іноземцям та особам без громадянства, які постійно проживають на території України і переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції або змушені були покинути своє постійне місце проживання в населених пунктах, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють або здійснюють не в повному обсязі свої повноваження, і перемістилися в населені пункти, на території яких органи державної влади здійснюють свої повноваження в повному обсязі, а також стоять на обліку в структурних підрозділах з питань соціального захисту населення районних, районних у місті Києві держадміністрацій, структурних підрозділах з питань соціального захисту населення виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення) рад (далі - уповноважені органи), з дня звернення за її призначенням та виплачується по місяць зняття з такого обліку включно, але не більше ніж шість місяців.
Відповідно до п. 3 Порядку, грошова допомога особам, які переміщуються, призначається на сім`ю та виплачується одному з її членів за умови надання письмової згоди довільної форми про виплату грошової допомоги цій особі від інших членів сім`ї (далі - уповноважений представник сім`ї).
Пунктом 5 Порядку, передбачено, що для отримання грошової допомоги уповноважений представник сім`ї звертається до уповноваженого органу за фактичним місцем проживання з відповідною заявою та пред`являє паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу, та довідки всіх членів сім`ї про взяття на облік осіб, які переміщуються. У заяві зазначаються відомості про всіх членів сім`ї, які претендують на отримання грошової допомоги, а саме прізвище, ім`я та по-батькові; дата народження; серія, номер паспорта громадянина України, ким і коли виданий; реєстраційний номер облікової картки платника податків; зареєстроване та фактичне місце проживання; реквізити рахунка уповноваженого представника сім`ї в уповноваженому банку, на який перераховуватиметься грошова допомога; наявність у будь-кого з членів сім`ї у власності житлового приміщення, розташованого в регіонах, інших ніж тимчасово окупована територія України та райони проведення антитерористичної операції; наявність у володінні всіх членів сім`ї транспортних засобів (механізмів), що підлягають державній реєстрації та обліку в Державтоінспекції (із зазначенням строку експлуатації з дати випуску); наявність у будь-кого з членів сім`ї на депозитному банківському рахунку коштів у розмірі, що перевищує 10-кратний розмір прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб; місце роботи осіб працездатного віку та час, з якого особа там працює. До заяви додається копія свідоцтва про одруження, копії свідоцтв про народження дітей та письмова згода довільної форми про виплату грошової допомоги уповноваженому представнику сім`ї від інших членів сім`ї та згода на обробку персональних даних.
13.10.2016 ОСОБА_5 з метою поліпшення свого матеріального становища за рахунок коштів резервного фонду державного бюджету, перебуваючи у приміщенні Управління праці та соціального захисту населення Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області, розташованого за адресою: Місто Київ, вул.Янтарна, 12а, подала «Заяву про призначення щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг».
На підставі вказаної заяви, рішенням від 02.12.2016 начальника Управління праці та соціального захисту населення Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області ОСОБА_6 , ОСОБА_5 було призначено допомогу переміщеним особам на проживання на період з 12.10.2016 по 11.04.2017.
Тим часом, 25.11.2016 року державним реєстратором Комунального підприємства «Центр розвитку та інвестицій Васильківського району» Київської області ОСОБА_7 , посвідчено право власності ОСОБА_5 на квартиру загальною площею 51,1 кв.м., житловою площею 24,9 кв.м., що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 . Підставою виникнення у ОСОБА_5 права приватної власності на нерухоме майно став технічний паспорт, серія та номер:б/н від 23.08.2016, видавник СГ ТОВ «Юні Пак», договір про пайову участь у кооперативі, серія та номер: 2016/46, виданий 20.01.2016 та довідка, серія та номер:131/2016, видана 25.11.2016, видавник ОЖБК «ПРОВАНС».
Згідно п. 6 Порядку, грошова допомога не призначається у разі, коли: будь-хто з членів сім`ї має у власності житлове приміщення, розташоване в регіонах, інших ніж тимчасово окупована територія України та райони проведення антитерористичної операції.
Згідно п. 11 Порядку, уповноважений представник сім`ї, якому призначено грошову допомогу, зобов`язаний повідомляти уповноваженому органу про зміну обставин, які впливають на призначення грошової допомоги,?
Так, ОСОБА_5 , маючи прямий умисел та корисливий мотив на незаконне збагачення з метою поліпшення свого матеріального становища за рахунок коштів резервного фонду державного бюджету, перебуваючи у денний час доби у приміщенні Управління праці та соціального захисту населення Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області, розташованого за адресою: місто Київ, вул. Янтарна, 12-а, під час заповнення заяви на отримання грошової допомоги, усвідомлюючи те, що з 25.11.2016 в її володінні на праві приватної власності перебуває квартира, загальною площею 50 кв.м.. житловою площею 24,9 кв.м., що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 (на підставі технічного паспорту, серія та номер: б/н від 23.08.2016, видавник СГ ТОВ «Юні Пак», договору про пайову участь у кооперативі, серія та номер: 2016/46, виданого 31.012016 та довідки, серія та номер: 131/2016, видана 25.11.2016, видавник ОЕЕБК «ПРОВАНС», посвідчених державним реєстратором КП «Центр розвитку та інвестицій Васильківського району» Київської області ОСОБА_7 ), маючи умисел, направлений на незаконне заволодіння грошовими коштами резервного фонду державного бюджету шляхом обману, переслідуючи при цьому мету незаконного збагачення, діючи умисно, не повідомила про зміну обстановки Управління праці та соціального захисту населення Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області та продовжила отримувати допомогу переміщеним особам на проживання, призначену йому рішенням від 02.12.2016 начальника Управління праці та соціального захисту населення Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області ОСОБА_6 , на період з 12.10.2016 по 14.07.2017.
Грошові кошти у вигляді щомісячної адресної допомоги внутрішньо перемішеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, призначені ОСОБА_5 враховувались на рахунок № НОМЕР_1 , відкритий на її ім`я у філії - Головне управління по м. Києву та Київській області АТ «Ощадбанк», ТВБВ №10026/0830/9999, МФО 322669, код ЄДРПОУ 09322277.
Внаслідок чого, ОСОБА_5 незаконно, умисно, з корисливих мотивів, шляхом обману, отримала на вказаний рахунок наступні грошові кошти, виділені з державного бюджету у вигляді соціальної допомоги:
Грудень 2016 року - 1326,00 гривень;
Січень 2017 року - 1326,00 гривень;
Лютий 2017 року - 1326,00 гривень;
Березень 2017 року - 1326,00 гривень;
Квітень 2017 року - 486,20 гривень;
якими розпорядилася на власний розсуд, чим завдала державі збитку на суму 5790,20 гривень.
Крім того, 05.07.2017 ОСОБА_5 , маючи прямий умисел та корисливий мотив на незаконне збагачення з метою поліпшення свого матеріального становища за рахунок коштів резервного фонду державного бюджету, перебуваючи у денний час доби у приміщенні Управління праці та соціального захисту населення Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області, розташованого за адресою: місто Київ, вул. Янтарна, 12-а, під час заповнення заяви на отримання грошової допомоги, усвідомлюючи те, що з 25.11.2016 в її володінні на праві приватної власності перебуває квартира, загальною площею 51,1 кв.м., житловою площею 24,9 кв.м. що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 (на підставі технічного паспорту, серія та номер: б/н від 23.08.2016, видавник СГ ТОВ «Юні Пак», договору про пайову участь у кооперативі, серія та номер: 2016/46, виданого 20.01.2016 та довідки, серія та номер:131/2016, видана 25.11.2016, видавник ОЖБК «ПРОВАНС», посвідчених державним реєстратором КП «Центр розвитку та інвестицій Васильківського району» Київської області ОСОБА_7 ), маючи умисел, направлений на незаконне заволодіння грошовими коштами резервного фонду державного бюджету шляхом обману, переслідуючи при цьому мету незаконного збагачення, діючи умисно, подала до Управління праці та соціального захисту населення Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області «Заяву про призначення щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання у тому числі на оплату житлово-комунальних послуг», до якої власноруч внесла неправдиві відомості щодо відсутності у володінні житла, розташованого в регіонах, інших ніж тимчасово окупована територія України та райони проведення антитерористичної операції.
В подальшому, на підставі вказаної заяви, рішенням від 27.07.2017 начальника Управління праці та соціального захисту населення Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області ОСОБА_8 який не був обізнаний про злочинні наміри ОСОБА_5 останній було призначено допомогу переміщеним особам на проживання на період з 05.07.2017 по 04.01.2018.
Грошові кошти у вигляді щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, призначені ОСОБА_5 зараховувались на рахунок № НОМЕР_1 , відкритий на її ім`я у філії - Головне управління по м. Києву та Київській області АТ «Ощадбанк», ТВБВ №10026/0830/9999, МФО 322669, код ЄДРПОУ 09322277.
Внаслідок чого, ОСОБА_5 незаконно, умисно, з корисливих мотивів, шляхом обману, отримала на вказаний рахунок наступні грошові кошти, виділені з державного бюджету у вигляді соціальної допомоги:
Липень 2017 року - 1154,90 гривень;
Серпень 2017 року - 1326,00 гривень;
Вересень 2017 року - 1326,00 гривень;
Жовтень 2017 року - 1326,00 гривень;
Листопад 2017 року - 1326,00 гривень;
Грудень 2017 року - 1326,00 гривень;
Січень 2018 року - 1370,90,
якими розпорядилася на власний розсуд, чим завдала державі збитку на суму 9155,80 гривень.
Крім того, 02.01.2018 ОСОБА_5 , маючи прямий умисел та корисливий мотив на незаконне збагачення з метою поліпшення свого матеріального становища за рахунок коштів резервного фонду державного бюджету, перебуваючи у денний час доби у приміщенні Управління праці та соціального захисту населення Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області, розташованого за адресою: місто Київ, вул. Янтарна, 12-а, під час заповнення заяви на отримання грошової допомоги, усвідомлюючи те, що з 25.11.2016 в її володінні на праві приватної власності перебуває квартира, загальною площею 51,1 кв.м., житловою площею 24.9 кв.м., що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 (на підставі технічного паспорту, серія та номер: б/н від 25 082016 . видавник СГ ТОВ «Юні Пак», договору про пайову участь у кооперативі, серія та номер: 2016/46, виданого 20.01.2016 та довідки, серія та номер: 131/2016, видана 25.11.2016, видавник ОЖБК «ПРОВАНС», посвідчених державним реєстратором КП «Центр розвитку та інвестицій Васильківського ранову» Київської області ОСОБА_7 ), маючи умисел, направлений на незаконне заволодіння грошовими коштами резервного фонду державного бюджету шляхом обману, переслідуючи при цьому мету незаконного збагачення, діючи умисно, подала до Управління праці та тильного захисту населення Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області «Заяву про призначення щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання у тому числі на оплату житлово-комунальних послуг», до якої власноруч внесла неправдиві відомості щодо відсутності у володінні житла, розташованого в регіонах, інших ніж тимчасово окупована територія України та райони проведення антитерористичної операції.
В подальшому, на підставі вказаної заяви, рішенням від 27.01.2018 начальника Управління праці та соціального захисту населення Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області ОСОБА_8 , який не був обізнаний про злочинні наміри ОСОБА_5 останній було призначено допомогу переміщеним особам на проживання на період з 05.01.2017 по 04.07.2018.
Грошові кошти у вигляді щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, призначені ОСОБА_5 враховувались на рахунок № НОМЕР_1 , відкритий на її ім`я у філії - Головне управління по м. Києву та Київській області AT «Ощадбанк», ТВБВ №10026/0830/9999, МФО 322669, код ЄДРПОУ 09322277.
Внаслідок чого, ОСОБА_5 незаконно, умисно, з корисливих мотивів, шляхом обману, отримала на вказаний рахунок наступні грошові кошти, «ділені з державного бюджету у вигляді соціальної допомоги:
Лютий 2018 року - 1442,00;
Березень 2018 року - 1442,00;
Квітень 2018 року - 1442,00;
Травень 2018 року - 1442,00;
Червень 2018 року - 1442,00;
Липень 2018 року - 186,06,
якими розпорядилася на власний розсуд, чим завдала державі збитку на суму 7396,06 гривень.
Органом досудового розслідування дії ОСОБА_5 кваліфіковані за ч. 1 ст. 190 КК України, як заволодіння чужим майном шляхом обману (шахрайство) та ч.2 ст. 190 КК України, як заволодіння чужим майном шляхом обману (шахрайство), вчинене повторно.
У судовому засіданні захисник ОСОБА_4 заявила клопотання про звільнення від кримінальної відповідальності обвинуваченої та закриття провадження відносно неї у зв`язку із закінченням строків давності.
Обвинувачена ОСОБА_5 підтримала клопотання захисника.
Прокурор не заперечувала з приводу заявленого клопотання.
Судом роз`яснено ОСОБА_5 наслідки звільнення від кримінальної відповідальності на підставі ст.49 КК України у зв`язку із закінченням строків давності.
Заслухавши думку учасників процесу, вивчивши клопотання, суд вважає необхідним задовольнити заявлене клопотання з наступних підстав.
Відповідно до ч. 2, 3 ст. 4 КК України кримінальна протиправність і караність, а також інші кримінально-правові наслідки діяння визначаються законом про кримінальну відповідальність, що діяв на час вчинення цього діяння. Часом вчинення кримінального правопорушення визнається час вчинення особою передбаченої законом про кримінальну відповідальність дії або бездіяльності.
Згідно зі ст. 44 КК України особа, яка вчинила кримінальне правопорушення, звільняється від кримінальної відповідальності у випадках, передбачених цим Кодексом. Звільнення від кримінальної відповідальності у випадках, передбачених цим Кодексом, здійснюються виключно судом. Порядок звільнення від кримінальної відповідальності встановлюється законом.
Аналогічне положення містить ч. 1 ст. 285 КПК України, відповідно до якої особа звільняється від кримінальної відповідальності у випадках, передбачених законом України про кримінальну відповідальність.
Відповідно до постанови Верховного Суду у складі колегії суддів Першої судової палати Касаційного кримінального суду від 04 червня 2020 року (справа №127/26665/16-к; провадження № 51-1066км20), положеннями ч. 4 ст. 286 КПК визначено, що в разі, якщо під час судового розгляду сторона у кримінальному провадженні звернеться до суду з клопотанням про звільнення обвинуваченого від кримінальної відповідальності, суд має невідкладно розглянути таке клопотання. Ця норма, як і положення ст. 49 КК України є імперативними нормами, які передбачають не право суду, а його обов`язок розглянути відповідне питання.
Частиною 3 ст. 288 КПК України передбачено, що суд своєю ухвалою закриває кримінальне провадження та звільняє підозрюваного, обвинуваченого від кримінальної відповідальності у випадку встановлення підстав, передбачених законом України про кримінальну відповідальність.
Відповідно до ст. 49 КК України (в редакції, що діяла на час вчинення діяння), особа звільняється від кримінальної відповідальності, якщо з дня вчинення нею злочину і до дня набрання вироком законної сили минули такі строки: 1) два роки - у разі вчинення злочину невеликої тяжкості, за який передбачене покарання менш суворе, ніж обмеження волі; 2) три роки - у разі вчинення злочину невеликої тяжкості, за який передбачене покарання у виді обмеження або позбавлення волі; 3) п`ять років - у разі вчинення злочину середньої тяжкості; 4) десять років - у разі вчинення тяжкого злочину; 5) п`ятнадцять років - у разі вчинення особливо тяжкого злочину.
Відповідно до ст. 49 КК України (в редакції, що діє на час постановлення ухвали), особа звільняється від кримінальної відповідальності, якщо з дня вчинення нею кримінального правопорушення і до дня набрання вироком законної сили минули такі строки: 1) два роки - у разі вчинення кримінального проступку, за який передбачене покарання менш суворе, ніж обмеження волі; 2) три роки - у разі вчинення кримінального проступку, за який передбачено покарання у виді обмеження волі, чи у разі вчинення нетяжкого злочину, за який передбачено покарання у виді позбавлення волі на строк не більше двох років; 3) п`ять років - у разі вчинення нетяжкого злочину, крім випадку, передбаченого у пункті 2 цієї частини; 4) десять років - у разі вчинення тяжкого злочину; 5) п`ятнадцять років - у разі вчинення особливо тяжкого злочину.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 КК України закон про кримінальну відповідальність, що скасовує кримінальну протиправність діяння, пом`якшує кримінальну відповідальність або іншим чином поліпшує становище особи, має зворотну дію у часі, тобто поширюється на осіб, які вчинили відповідні діяння до набрання таким законом чинності, у тому числі на осіб, які відбувають покарання або відбули покарання, але мають судимість.
Частиною 2 цієї ж статті визначено, що закон про кримінальну відповідальність, що встановлює кримінальну протиправність діяння, посилює кримінальну відповідальність або іншим чином погіршує становище особи, не має зворотної дії в часі.
Відповідно до ч. 2 ст. 12 КК України кримінальне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 190 КК України, на час вчинення відповідного діяння (не пізніше квітень 2017 року), було злочином невеликої тяжкості, санкція якого передбачала покарання у виді штрафу до п`ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадських робіт на строк до двохсот сорока годин, або виправних робіт на строк до двох років, або обмеження волі на строк до трьох років.
У відповідності до ч. 2 ст. 12 КК України станом на 02.08.2023, кримінальне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 190 КК України, є кримінальним проступком, за яке передбачено покарання у виді штрафу від двох тисяч до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадських робіт на строк від двохсот до двохсот сорока годин, або виправних робіт на строк до двох років, або обмеження волі на строк до трьох років.
З огляду на положення ч. 1 ст. 5 КК України, слід рахувати, що інкриміноване ОСОБА_5 кримінальне правопорушення за ч.1 ст. 190 КК України є кримінальним проступком.
Відповідно до ч. 2 ст. 12 КК України кримінальне правопорушення, передбачене ч. 2 ст. 190 КК України, на час вчинення відповідного діяння (не пізніше липень 2018 року), було злочином середньої тяжкості, санкція якого передбачала покарання у виді штрафу від п`ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправних робіт на строк від одного до двох років, або обмеження волі на строк до п`яти років, або позбавлення волі на строк до трьох років.
У відповідності до ч. 2 ст. 12 КК України станом на 02.08.2023, кримінальне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 190 КК України, є нетяжким злочином, за яке передбачено покарання у виді штрафу від трьох тисяч до чотирьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправних робіт на строк від одного до двох років, або обмеження волі на строк до п`яти років, або позбавлення волі на строк до трьох років.
Виходячи з фактичних обставин справи, так як вони викладені в обвинувальному акті, подія кримінального правопорушення за ч.1 ст. 190 КК України мала місце не пізніше квітня 2017 року, відтак на даний час сплинув передбачений п.2 ч. 1 ст. 49 КК України строк притягнення особи до кримінальної відповідальності, а події кримінального правопорушення за ч.2 ст. 190 КК України мали місце не пізніше липня 2018 року, відтак на даний час сплинув передбачений п.3 ч. 1 ст. 49 КК України строк притягнення особи до кримінальної відповідальності, у зв`язку з чим, суд, за наявності згоди обвинуваченої на закриття кримінального провадження з підстав, визначених ст. 49 КК України, приходить до висновку про необхідність звільнення ОСОБА_5 від кримінальної відповідальності, передбаченої ч. 1 ст. 190, ч.2 ст. 190 КК України, у зв`язку із закінченням строків давності притягнення до кримінальної відповідальності.
Як визначено п. 1 ч. 2 ст. 284 КПК України, кримінальне провадження закривається судом у зв`язку зі звільненням особи від кримінальної відповідальності.
Цивільний позов по кримінальному провадженню не заявлено.
Долю речових доказів суд вирішує на підставі ст. 100 КПК України.
Процесуальні витрати по кримінальному провадженню відсутні.
Керуючись ст. ст. 4, 5, 12, 15, 44, 49, 190 КК України, ст. ст. 284, 285, 286, 288, 369-372 КПК України, -
ухвалив:
Клопотання захисника ОСОБА_4 про закриття кримінального провадження та звільнення ОСОБА_5 від кримінальної відповідальності на підставі ст. 49 КК України у зв`язку із закінченням строків давності притягнення до кримінальної відповідальності - задовольнити.
Звільнити ОСОБА_5 обвинувачену у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 190, ч.2 ст. 190 КК України, від кримінальної відповідальності на підставі ст. 49 КК України, у зв`язку із закінченням строків давності.
Кримінальне провадження відносно ОСОБА_5 обвинуваченої у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 190, ч.2 ст. 190 КК України - закрити.
Речові докази:
- особову справу ОСОБА_5 долучену до матеріалів кримінального провадження - залишити в матеріалах кримінального провадження;
- документи, що стали підставою виникнення права приватної власності у ОСОБА_5 , долучені до матеріалів кримінального провадження - залишити в матеріалах кримінального провадження.
Ухвала може бути оскаржена до Київського апеляційного суду через Києво-Святошинський районний суд Київської області протягом 7 днів з дня її проголошення.
Суддя ОСОБА_1
Суд | Києво-Святошинський районний суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 04.10.2023 |
Оприлюднено | 05.10.2023 |
Номер документу | 113911260 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Злочини проти власності Шахрайство |
Кримінальне
Києво-Святошинський районний суд Київської області
Гришко О. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні