номер провадження справи 4/14/21
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
У Х В А Л А
28.09.2023 Справа № 908/183/21
м.Запоріжжя Запорізької області
Суддя господарського суду Запорізької області Зінченко Н.Г., розглянувши матеріали заяви вих. № 8805 від 13.09.2023 (вх. № 19692/08-08/23 від 14.09.2023) Товариства з обмеженою відповідальністю «Запоріжжяелектропостачання», м. Запоріжжя про заміну сторони у виконавчому провадженні у справі № 908/183/21
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Запоріжжяелектропостачання», (69063, м. Запоріжжя, вул. Олександрівська, буд. 35)
третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача Комунальне некомерційне підприємство «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради, (69091, м. Запоріжжя, бул. Гвардійський, буд. 142)
про стягнення 49579,14 грн.
Заінтересовані особи:
новий боржник Комунальне некомерційне підприємство «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради, (69091, м. Запоріжжя, бул. Гвардійський, буд. 142)
За участю представників сторін:
від позивача (стягувача, заявника): Аксарін Р.М., на підставі довіреності № 1 від 01.01.2023 (адвокат);
від відповідача (первісного боржника): не з`явився;
від нового боржника: Іваниця О.О., на підставі Ордеру на надання правничої (правової) допомоги серія АР № 1137353 від 25.09.2023;
УСТАНОВИВ
14.09.2023 до господарського суду Запорізької області надійшла заява Товариства з обмеженою відповідальністю «Запоріжжяелектропостачання», м. Запоріжжя про заміну сторони виконавчого провадження, якою заявник просить суд в порядку ст., ст. 52, 334 ГПК України замінити боржника за виконавчим документом наказом господарського суду Запорізької області від 13.05.2021 по справі № 908/183/21 Комунальну установу «Запорізький обласний шкірно-венерологічний клінічний диспансер» Запорізької обласної ради, (69063, м. Запоріжжя, вул. Академіка Амосова, буд. 67, ідентифікаційний код юридичної особи 05498878) на її правонаступника Комунальне некомерційне підприємство «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради, (69091, м. Запоріжжя, бул. Гвардійський, буд. 142, ідентифікаційний код юридичної особи 05498849).
Протоколом передачі судової справи раніше визначеному складу суду від 14.09.2023 заяву вих. № 8805 від 13.09.2023 (вх. № 19692/08-08/23 від 14.09.2023) про заміну сторони виконавчого провадження у справі № 908/183/21 передано для розгляду судді Зінченко Н.Г.
Ухвалою господарського суду Запорізької області від 18.09.2023 заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «Запоріжжяелектропостачання», м. Запоріжжя про заміну сторони у виконавчому документі по справі № 908/183/21 прийнято до розгляду, судове засідання призначено на 27.09.2023.
В судовому засіданні оголошувалася перерва до 28.09.2023, про що зазначено в протоколі судового засідання від 27.09.2023.
В судові засідання 27.09.2023 і 28.09.2023 представник первісного боржника (відповідача) не з`явився, про причини неявки суд не повідомив, про дату, час та місце розгляду заяви про заміну сторони у виконавчому документі по справі № 908/183/21 учасники справи повідомлялись належним чином ухвалою суду по справі від 18.09.2023
Будь-яких письмових пояснень, заперечень щодо заяви про заміну сторони у виконавчому документі по справі № 908/183/21 від первісного боржника до суду станом на час проведення судового засідання не надійшло.
Неявка учасників справи та інших осіб не є перешкодою для вирішення питання про заміну сторони виконавчого провадження згідно з ч. 3 ст. 334 ГПК України.
З урахуванням викладеного, суд вирішив за доцільне розглянути заяву по суті за наявними в ній матеріалами та прийняв ухвалу про заміну сторони у виконавчому документі по справі № 908/183/21 її правонаступником в судовому засіданні 28.09.2023 без участі представника первісного боржника.
25.09.2023 до служби діловодства господарського суду Запорізької області від Комунального некомерційного підприємства «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради надійшли пояснення вих. № 1453 від 25.09.2023 (вх. № 20359/08-08/23 від 25.09.2023), відповідно до яких новий боржник заперечує проти задоволення судом заяви Товариства з обмеженою відповідальністю «Запоріжжяелектропостачання» про заміну боржника у виконавчому документі по справі № 908/183/21 на його правонаступника з тих підстав, що виходячи з приписів ст., ст. 52, 334 ГПК України заміна сторони виконавчого провадження здійснюється у разі припинення юридичної особи. Натомість, Комунальна установа «Запорізький обласний шкірно-венерологічний клінічний диспансер» Запорізької обласної ради як юридична особа не припинена, про що свідчить інформація з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Також в заяві про заміну боржника у виконавчому документі по справі № 908/183/21 на його правонаступника не міститься інформація у зв`язку із чим на час здійснення виконавчого провадження відносно Комунальної установи «Запорізький обласний шкірно-венерологічний клінічний диспансер» Запорізької обласної ради вказаний боржник позбавлений можливості вчиняти дії, спрямовані на виконання судового рішення, як і не зазначено на якій стадії перебуває виконання судового рішення, за яким відкрито виконавче провадження ВП № 65568914, чи можливо воно було виконано та в якій частині. Заперечуючи проти заміни сторони виконавчого провадження КНП «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради просить суд врахувати, що окрім формального визначення КНП «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради правонаступником Комунальної установи «Запорізький обласний шкірно-венерологічний клінічний диспансер» Запорізької обласної ради, як юридична особа, така інформація задля юридичної визначеності, повинна бути внесена до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Згідно рішення Запорізької обласної ради № 54 від 27.02.2020 «Про безплатну передачу нерухомого майна, яке розташоване за адресою: м. Запоріжжя, вул. Академіка Амосова, 67, на баланс комунального закладу «Госпіталь ветеранів війни» Запорізької обласної ради, що є об`єктом спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Запорізької області» нерухоме майно, яке розташоване за адресою: м. Запоріжжя, вул. Академіка Амосова, 67, було передано на баланс Комунального закладу «Госпіталь ветеранів війни» Запорізької обласної ради, яке до 18.03.2021 ним розпоряджалося. Тому які були підстави для укладення Договору про постачання електричної енергії постачальником універсальний послуг № 148 від 01.03.2020 між ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» та КУ «Запорізький обласний шкірно-венерологічний клінічний диспансер» Запорізької обласної ради чи ліквідаційною комісією не відомо, а погашення боргів за цим договором КНП «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради є безпідставним та призведе до понесення непередбачуваних витрат коштів, яких у лікарні у воєнний час, і так бракує. Стосовно листа № 909 від 26.05.2020, на який посилався позивач при розгляді справи та про який зазначено у рішенні суду від 29.03.2021, то КНП «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради не гарантувало оплату за Договором про постачання електричної енергії постачальником універсальний послуг № 148 від 01.03.2020, а лише зазначило про оплату договору, укладеного КУ «Бердянський шкіро-венерологічний диспансер» Запорізької обласної ради.
Розглянувши та дослідивши матеріали справи № 908/183/21 та заяву про заміну сторони у виконавчому документі по цій справі її правонаступником, суд встановив наступне.
22.01.2021 до господарського суду Запорізької області надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю «Запоріжжяелектропостачання», м. Запоріжжя до Комунальної установи «Запорізький обласний шкірно-венерологічний клінічний диспансер» Запорізької обласної ради, м. Запоріжжя про стягнення 49579,14 грн. заборгованості за договором про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг № 148, в тому числі 47632,42 грн. заборгованості за спожиту електричну енергію за квітень липень 2020 року, 1250,30 грн. пені, 312,59 грн. 3 % річних і 383,83 грн. інфляційних втрат.
Згідно Витягу з протоколу автоматизованого розподіл судової справи між суддями від 22.01.2021 справу № 908/183/21 за вищевказаною позовною заявою розподілено судді Зінченко Н.Г.
Ухвалою господарського суду Запорізької області від 27.01.2021 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі № 908/183/21 у порядку спрощеного позовного провадження, присвоєно справі номер провадження 4/14/21, вирішено здійснювати розгляд справи без повідомлення (виклику) учасників справи, до участі у справі № 908/183/21 у якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача залучено Комунальне некомерційне підприємство «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради, м. Запоріжжя.
Рішенням господарського суду Запорізької області від 29.03.2021 у справі № 908/183/21 позовні вимоги задоволено повністю, з Комунальної установи «Запорізький обласний шкірно-венерологічний клінічний диспансер» Запорізької обласної ради на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Запоріжжяелектропостачання» стягнуто 47632 грн. 42 коп. заборгованості за спожиту електричну енергію, 1250 грн. 30 коп. пені, 312 грн. 59 коп. 3 % річних, 383 грн. 83 коп. інфляційних втрат та 2270 грн. 00 коп. судового збору.
13.05.2021 господарським судом Запорізької області на примусове 183/21/22 видано відповідний наказ.
26.05.2021 постановою старшого державного виконавця Вознесенівського відділу державної виконавчої служби у місті Запоріжжі Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (см. Одеса) Вороніним Р.Б. відкрито виконавче провадження ВП № 65568914 щодо примусового виконання наказу господарського суду Запорізької області від 13.05.2021 № 908/183/21.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Запоріжжяелектропостачання» (заявник), посилаючись на ст., ст. 52, 334, 338 ГПК України, ст., ст. 104, 106-109 ЦК України, положення Закону України «Про виконавче провадження», просить суд замінити боржника Комунальну установу «Запорізький обласний шкірно-венерологічний клінічний диспансер» Запорізької обласної ради, (69063, м. Запоріжжя, вул. Академіка Амосова, буд. 67, ідентифікаційний код юридичної особи 05498878) у наказі господарського суду Запорізької області від 13.05.2021 у справі № 908/183/21 на його правонаступника Комунальне некомерційне підприємство «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради, (69091, м. Запоріжжя, бул. Гвардійський, буд. 142, ідентифікаційний код юридичної особи 05498849) у зв`язку із припиненням КУ «Запорізький обласний шкірно-венерологічний клінічний диспансер» Запорізької обласної ради шляхом приєднання до КНП «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради на підставі рішення Запорізької обласної ради № 18 від 12.12.2019.
Дослідивши матеріали справи № 908/183/21, подану заявником заяву про заміну боржника у виконавчому документі його правонаступником та докази, надані на її обґрунтування, суд дійшов висновку, що заява підлягає задоволенню з огляду на наступне.
Рішенням Запорізької обласної ради № 18 від 12.12.2019 ухвалено рішення про припинення Комунальної установи «Запорізький обласний шкірно-венерологічний клінічний диспансер» Запорізької міської ради шляхом приєднання до Комунальної установи «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради.
Задля виконання рішення від 12.12.2019 № 18 «Про припинення Комунальної установи «Запорізький обласний шкірно-венерологічний клінічний диспансер» Запорізької міської ради шляхом приєднання до Комунальної установи «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради» головою Запорізької обласної ради видано розпорядження № 80-св від 26.12.2019, відповідно до якого:
1.Створено комісію з припинення Комунальної установи «Запорізький обласний шкірно-венерологічний клінічний диспансер» Запорізької міської ради.
2.Затверджено склад комісії з припинення Комунальної установи «Запорізький обласний шкірно-венерологічний клінічний диспансер» Запорізької міської ради.
3.Голові комісії з припинення доручено вчинити ряд дій пов`язаних з припиненням Комунальної установи «Запорізький обласний шкірно-венерологічний клінічний диспансер» Запорізької міської ради, зокрема повідомити в письмовій формі про припинення Комунальної установи «Запорізький обласний шкірно-венерологічний клінічний диспансер» Запорізької обласної ради шляхом приєднання до Комунальної установи «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради кредиторів та інших юридичних осіб, які перебувають у договірних відносинах із Комунальною установою «Запорізький обласний шкірно-венерологічний клінічний диспансер» Запорізької обласної ради, із зазначенням порядку та строку заяви кредиторами своїх претензій.
Відповідно до інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на час вирішення судом заяви про заміну строки виконавчого провадження її правонаступником Комунальна установа «Запорізький обласний шкірно-венерологічний клінічний диспансер» Запорізької обласної ради (код за ЄДРПОУ 05498878) перебуває у стані припинення з 28.12.2019 на підставі рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи в результаті її реорганізації, про що внесено запис за № 11031270014001129.
Рішенням Запорізької обласної ради № 2 від 27.02.2020 створено Комунальне некомерційне підприємство «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради (код за ЄДРПОУ 05498849). Відповідно до пункту 2 зазначеного рішення Комунальне некомерційне підприємство «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради визначено правонаступником майна, прав та обов`язків Комунальної установи «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради.
Аналогічна інформація міститься в пункті 1.2 Статуту Комунальне некомерційне підприємство «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради,затвердженого рішенням Запорізької обласної ради від 27.02.2020 № 2.
Рішенням Запорізької обласної ради від 03.04.2020 № 10 вирішено внести зміни до рішення обласної ради від 12.12.2019 № 18 «Про припинення Комунальної установи «Запорізький обласний шкірно-венерологічний клінічний диспансер» Запорізької міської ради шляхом приєднання до Комунальної установи «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради» та викладено в новій редакції назву рішення, а саме «Про припинення Комунальної установи «Запорізький обласний шкірно-венерологічний клінічний диспансер» Запорізької обласної ради шляхом приєднання до Комунального некомерційного підприємства «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради.
Також, даним рішенням визначено, що Комунальне некомерційне підприємство «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради є правонаступником майна та усіх прав і обов`язків Комунальної установи «Запорізький обласний шкірно-венерологічний клінічний диспансер» Запорізької міської ради.
У силу ст. 129-1 Конституції України судове рішення є обов`язковим до виконання; держава забезпечує виконання судового рішення у визначеному законом порядку.
Відповідно до ст. 326 ГПК України та ст. 13 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» судові рішення, що набрали законної сили, є обов`язковими до виконання всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними і юридичними особами та їх об`єднаннями на всій території України; невиконання судових рішень має наслідком юридичну відповідальність, установлену законом.
Згідно з ч. 3 ст. 2 ГПК України до основних засад (принципів) господарського судочинства віднесено обов`язковість судового рішення.
Отже, у наведених правових нормах викладено принцип обов`язковості виконання рішення суду, що є однією із важливих складових принципу правової визначеності, а також права на справедливий суд, закріпленого, зокрема, у ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод.
У відповідності до абз. 1 ч. 5 ст. 15 Закону України «Про виконавче провадження» у разі вибуття однієї із сторін виконавець за заявою сторони, а також заінтересована особа мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником.
Положеннями ст. 334 ГПК України передбачено, що у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження суд замінює таку сторону її правонаступником. Заяву про заміну сторони її правонаступником може подати сторона (заінтересована особа), державний або приватний виконавець.
За приписами ч. 1 ст. 52 ГПК України у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення юридичної особи шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов`язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд залучає до участі у справі правонаступника відповідного учасника справи на будь-якій стадії судового процесу.
Для правонаступника усі дії, вчинені до його вступу у виконавче провадження, є обов`язковими тією мірою, якою вони були б обов`язковими для сторони, яку правонаступник замінив (абз. 1 ч. 5 ст. 15 Закону України «Про виконавче провадження», ч. 2 ст. 52 ГПК України).
Процесуальне правонаступництво є похідним від матеріального та випливає з юридичних фактів правонаступництва (заміни сторони в матеріальному правовідношенні її правонаступником). Процесуальне правонаступництво передбачене статтею 52 ГПК України, ст. 442 ЦПК України. Це перехід процесуальних прав та обов`язків сторони у справі до іншої особи у зв`язку з вибуттям особи у спірному матеріальному правовідношенні. У зв`язку із цим для вирішення судом питання щодо процесуальної заміни сторони у справі необхідна наявність відповідних первинних документів, які підтверджують факт вибуття особи з матеріального правовідношення та перехід її прав та обов`язків до іншої особи - правонаступника. Матеріальне правонаступництво реалізується в межах процесуального правонаступництва виключно за правилами останнього.
Підставою для заміни сторони виконавчого провадження (ст. 344 ГПК України, ст. 442 ЦПК України), тобто процесуального правонаступництва в межах виконавчого провадження як юридичного процесу, є правонаступництво в матеріальних правовідносинах, унаслідок якого відбувається вибуття сторони зі спірних або встановлених судом правовідносин і перехід до іншої особи прав чи обов`язків сторони, яка вибула, в цих правовідносинах.
Заміна сторони виконавчого провадження правонаступником у виконавчому провадженні, тобто здійснення процесуального правонаступництва після набрання судовим рішенням законної сили, полягає в поширенні на правонаступників законної сили судового рішення. При цьому на правонаступників законна сила судового рішення поширюється усіма своїми правовими наслідками - незмінністю, неспростовністю, виключністю, преюдиційністю, виконуваністю.
Аналогічна правова позиція викладена в постановах Великої Палати Верховного Суду від 18.01.2022 у справі № 34/425, від 08.02.2022 у справі № 2-7763/10, від 16.02.2021 у справі № 911/3411/14.
Частинами 1, 5 статті 104 ЦК України встановлено, що юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов`язки переходять до правонаступників. Юридична особа є такою, що припинилася, з дня внесення до Єдиного держаного реєстру запису про її припинення.
При реорганізації юридичної особи відбувається універсальне правонаступництво. При універсальному правонаступництві все майно особи як сукупність прав та обов`язків, які їй належать, переходить до правонаступника чи правонаступників. При цьому, в цій сукупності переходять усі окремі права та обов`язки, які належали на момент правонаступництва правопопереднику незалежно від їх виявлення на той момент.
Ухвалюючи рішення про реорганізацію, уповноважений орган юридичної особи спрямовує свою волю на передачу не окремого майна, прав або обов`язків, а усієї їх сукупності.
Статтями 104, 107 ЦК України не визначається момент переходу прав та обов`язків від юридичної особи, яка припиняється шляхом реорганізації у формі приєднання.
Положеннями ч. 8 ст. 4 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» передбачено, що, у разі приєднання юридичних осіб здійснюється державна реєстрація припинення юридичних осіб, що припиняються у результаті приєднання, та державна реєстрація змін до відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР), щодо правонаступництва юридичної особи, до якої приєднуються. Приєднання вважається завершеним з дати державної реєстрації змін до відомостей, що містяться в ЄДР, щодо правонаступництва юридичної особи, до якої приєднуються.
Як вбачається з відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо Комунального некомерційного підприємства «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради станом на час розгляду судом даної заяви про заміну сторони виконавчого провадження у справі № 908/183/21 дані, що Комунальне некомерційне підприємство «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради є правонаступником Комунальної установи «Запорізький обласний шкірно-венерологічний клінічний диспансер» Запорізької обласної ради ще не внесено до ЄДР.
Однак, Верховний Суд у складі Об`єднаної палати Касаційного цивільного суду в постанові від 14.09.2020 у справі № 296/443/16-ц з цього приводу зазначив, що момент переходу прав та обов`язків від юридичної особи, яка припиняється шляхом приєднання, не може пов`язуватися із внесення запису до державного реєстру про припинення юридичної особи, яка приєднується. При реорганізації шляхом приєднання немає значення, чи вказано в передавальному акті про правонаступництво щодо певного майна, прав чи обов`язків. Внаслідок приєднання правонаступником є лише одна особа і будь-який розподіл прав та обов`язків при такому виді реорганізації неможливий.
Також за правовим висновком Великої Палати Верховного Суду, який наведений у постанові від 16.06.2020 у справі № 910/5953/17, лише при припиненні суб`єкта господарювання шляхом поділу в розподільчому балансі визначається правонаступництво. Унаслідок же злиття, приєднання або перетворення правонаступником є лише одна особа і будь-який розподіл прав та обов`язків при таких видах реорганізації неможливий. Якщо припустити, що правонаступництво настає лише з моменту державної реєстрації припинення юридичної особи, то це призведе до можливостей порушення прав кредиторів, які протягом значного періоду часу не зможуть звернутися з вимогами до новоствореної юридичної особи, яка отримає все майно правопопередника, але не буде нести відповідальність за його зобов`язаннями.
Таким чином, матеріальне правонаступництво у разі припинення юридичної особи шляхом реорганізації у формі приєднання може виникнути до моменту внесення відомостей до ЄДР.
На підставі встановлених обставин справи, суд дійшов висновку, що перехід як прав, так і обов`язків (зобов`язань) Комунальної установи «Запорізький обласний шкірно-венерологічний клінічний диспансер» Запорізької обласної ради до Комунального некомерційного підприємства «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради відбувся та, відповідно, факт матеріального правонаступництва настав.
Підставою для заміни сторони виконавчого провадження, тобто процесуального правонаступництва, є правонаступництво у матеріальних правовідносинах, унаслідок якого відбувається вибуття сторони зі спірних або встановлених судом правовідносин і переходу до іншої особи прав і обов`язків вибулої сторони в цих правовідносинах.
За таких обставин, враховуючи встановлені вище обставини, наведені положення законодавства, суд дійшов висновку про обґрунтованість заяви Товариства з обмеженою відповідальністю «Запоріжжяелектропостачання» про заміну боржника у виконавчому документі у справі № 908/183/21 на Комунальне некомерційне підприємство «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради.
Стовно посилань заявника та нового боржника на гарантійний лист № 909 від 26.05.2020, то судом вже надана оцінка цьому документу при вирішенні спору у справі № 908/183/21.
Керуючись ст., ст. 52, 234, 235, 334 Господарського процесуального кодексу України, суд
УХВАЛИВ
1. Заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «Запоріжжяелектропостачання», м. Запоріжжя про заміну боржника у виконавчому документі наказі господарського суду Запорізької області від 13.05.2021 по справі № 908/183/21 задовольнити повністю.
2. Замінити боржника у виконавчому документі наказі господарського суду Запорізької області від 13.05.2021 по справі № 908/183/21 щодо стягнення 47632 грн. 42 коп. заборгованості за спожиту електричну енергію, 1250 грн. 30 коп. пені, 312 грн. 59 коп. 3 % річних, 383 грн. 83 коп. інфляційних втрат та 2270 грн. 00 коп. судового збору з Комунальної установи «Запорізький обласний шкірно-венерологічний клінічний диспансер» Запорізької обласної ради, (69063, м. Запоріжжя, вул. Академіка Амосова, буд. 67, ідентифікаційний код юридичної особи 05498878) на його правонаступника Комунальне некомерційне підприємство «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради, (69091, м. Запоріжжя, бул. Гвардійський, буд. 142, ідентифікаційний код юридичної особи 05498849).
3. Копію даної ухвали направити всім учасникам справи.
Повний текст ухвали складено та підписано 10.10.2023.Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена в апеляційному порядку.
Інформацію по справі можна отримати на офіційному веб-порталі судової влади України за адресою: http://zp.arbitr.gov.ua/sud5009/.
Телефон контакт-центру 0-800-501-492.
Суддя Н.Г.Зінченко
Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена в апеляційному порядку до Центрального апеляційного господарського суду.
Апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом десяти днів з дня складання повного судового рішення.
Учасник справи, якому ухвала суду не були вручені у день її проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: якщо апеляційна скарга подана протягом десяти днів з дня вручення йому відповідної ухвали суду. Строк на апеляційне оскарження може бути також поновлений в разі пропуску з інших поважних причин, крім випадків, зазначених у ч.2 ст. 261 цього Кодексу.
Суд | Господарський суд Запорізької області |
Дата ухвалення рішення | 28.09.2023 |
Оприлюднено | 13.10.2023 |
Номер документу | 114085382 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Запорізької області
Зінченко Н.Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні