Постанова
від 11.10.2023 по справі 600/1424/20-а
СЬОМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 600/1424/20-а

Головуючий у 1-й інстанції: Григораш Віталій Олександрович

Суддя-доповідач: Кузьмишин В.М.

11 жовтня 2023 року

м. Вінниця

Сьомий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого судді: Кузьмишина В.М.

суддів: Сапальової Т.В. Сушка О.О.

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційні скарги ОСОБА_1 та Головного управління ДПС у Чернівецькій області на ухвалу Чернівецького окружного адміністративного суду від 17 травня 2022 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Мамаївський агропромисловий комбінат" до Головного управління ДПС у Чернівецькій області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії,

В С Т А Н О В И В :

Описова частина.

Короткий зміст позовних вимог.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Мамаївський агропромисловий комбінат" (далі ТОВ "Мамаївський агропромисловий комбінат") звернулось до суду з позовом до Головного управління ДПС у Чернівецькій області (далі ГУ ДПС у Чернівецькій області), в якому просило: визнати протиправною бездіяльність ГУ ДПС у Чернівецькій області щодо ненадання висновку про повернення ТОВ "Мамаївський агропромисловий комбінат" надміру сплаченого податку на додану вартість у розмірі 1 000 000,00 грн; зобов`язати ГУ ДПС у Чернівецькій області підготувати та направити до казначейства разом з іншими передбаченими законодавством документами висновок органу про повернення ТОВ "Мамаївський агропромисловий комбінат" надміру сплаченого податку на додану вартість у розмірі 1 000 000,00 грн.

Короткий зміст судового рішення суду першої інстанції.

Рішенням Чернівецького окружного адміністративного суду від 22 лютого 2021 року, залишеним без змін постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 1 червня 2021 року, позов задоволено в повному обсязі.

21.09.2021 позивач звернувся до суду першої інстанції з заявою про встановлення судового контролю за виконанням судового рішення, в якій просив встановити відокремленому підрозділу Державної податкової служби України Головному управлінню ДПС у Чернівецькій області строк у 10 (десять) календарних днів для подання звіту про виконання судового рішення у справі №600/1424/20-а.

Ухвалою Чернівецького окружного адміністративного суду від 06 жовтня 2021 року заяву ТОВ "Мамаївський агропромисловий комбінат" задоволено частково: встановлено ГУДПС у Чернівецькій області 15 денний строк для подання безпосередньо до Чернівецького окружного адміністративного суду звіту про виконання рішення Чернівецького окружного адміністративного суду від 22.02.2021 по справі №600/1424/20-а, який обраховується з дня отримання копії даної ухвали.

Надалі позивач звернувся до суду першої інстанції з заявою про застосування наслідків до неподання звіту про виконання судового рішення, в якій товариство просило за невиконання рішення Чернівецького окружного адміністративного суду від 22 лютого 2021 року №600/1424/20-а впродовж одинадцяти місяців накласти на керівника ГУ ДПС у Чернівецькій області штраф у розмірі сорока розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, згідно з п. 2 ст. 382 КАС України.

Ухвалою Чернівецького окружного адміністративного суду від 17 травня 2022 року до начальника ГУ ДПС у Чернівецькій області Шпака В.П. застосовано захід процесуального примусу у вигляді штрафу; накладено на начальника ГУ ДПС у Чернівецькій області ОСОБА_1 штраф у розмірі двадцяти прожиткових мінімумів для працездатних осіб, що становить 49 620 грн.; половину суми штрафу у розмірі 24 810 грн. стягнуто на користь ТОВ "Мамаївський агропромисловий комбінат", половину суми штрафу у розмірі 24 810 грн. стягнуто до Державного бюджету України.

Вказана ухвала оскаржена податковим органом в апеляційному порядку.

Постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 16 серпня 2022 року ухвалу Чернівецького окружного адміністративного суду від 17 травня 2022 року визнано нечинною; провадження за заявою ТОВ "Мамаївський агропромисловий комбінат" про застосування наслідків до неподання звіту про виконання судового рішення у справі за адміністративним позовом ТОВ "Мамаївський агропромисловий комбінат" до ГУ ДПС у Чернівецькій області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії закрито.

Постановою Верховного Суду від 30.11.2022 постанову Сьомого апеляційного адміністративного суду від 16 серпня 2022 року скасовано, а справу направлено для продовження розгляду до Сьомого апеляційного адміністративного суду.

Постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 01 березня 2023 року ухвалу Чернівецького окружного адміністративного суду від 17 травня 2022 року у справі скасовано.

Постановою Верховного Суду від 29.06.2023 постанову Сьомого апеляційного адміністративного суду від 01 березня 2023 року скасовано, а справу направлено до Сьомого апеляційного адміністративного суду на новий розгляд.

Рух справи у суді апеляційної інстанції.

Ухвалою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 25 липня 2023 року справу призначено до судового розгляду у відкритому судовому засіданні.

Ухвалою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 13 вересня 2023 року розгляд справи продовжено у порядку письмового провадження.

Фактичні обставини справи, встановлені судом першої інстанції.

Як встановлено судом першої інстанції та підтверджується матеріалами справи, під час виконання судового рішення №600/1424/20-а Головне управління ДПС у Чернівецькій області не могло його виконати у повному обсязі у зв`язку з відсутністю ТОВ "Мамаївський агропромисловий комбінат" на обліку у Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області, оскільки Державним реєстратором 2 липня 2020 року в ЄДР по ТОВ "Мамаївський агропромисловий комбінат" проведено реєстраційну дію: внесення змін до відомостей про юридичну особу (зміна місцезнаходження).

Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області постійно вживалися заходи з метою виконання рішення Чернівецького окружного адміністративного суду від 22 лютого 2021 року у справі №600/1424/20-а.

Для надання технічної можливості виконання рішення суду у справі №600/1424/20-а, Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області на адресу ДПС України було направлено лист за №6542/8/24-13-20-02 від 23 жовтня 2021 року з проханням надати правову та практичну допомогу у вирішенні питання щодо виконання рішення Чернівецького окружного адміністративного суду від 22 лютого 2021 року у справі № 600/1424/20-а, із залученням фахівців Державної податкової служби України та Головного управління ДПС у Дніпропетровській області.

ДПС України листом № 27797/7/99-00-06-02-02-07 від 15 грудня 2021 року повідомило, що відповідно до наказу Державної податкової служби України від 18 червня 2020 року № 286 «Про затвердження Порядку роботи та Складу робочої групи з вирішення питань щодо застування положень нормативно - правових актів» (зі змінами) та з метою вирішенням питань щодо практичного застосування положень нормативно-правових актів та забезпечення захисту прав і законних інтересів платників податків, оперативного прийняття рішень керівництвом ДПС, відбулися засідання робочої групи щодо підготовки та направлення до казначейства висновку про повернення ТОВ "Мамаївський агропромисловий комбінат" надміру сплаченого податку на додану вартість.

Надалі Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області направлено лист від 25 січня 2022 року №471/8/24-13-20 на адресу Державної податкової служби України з проханням надати інформацію з питання надання технічної можливості Головному управлінню ДПС Чернівецькій області щодо формування та направлення до органу казначейства висновку про повернення ТОВ "Мамаївський агропромисловий комбінат" надміру сплаченого податку на додану вартість у розмірі 1 000 000,00грн.

Державною податковою службою України листом від 3 лютого 2022 року №2141 /7/99-00-06-02-07 повідомлено ГУ ДПС у Чернівецькій області про те, що з метою вирішення порушеного питання щодо ТОВ "Мамаївський агропромисловий комбінат" ДПС повторно скликались засідання робочих груп.

За результатами зазначених вище засідань ДПС розроблено алгоритм дій, які направлено на погодження структурним підрозділам ДПС. Станом на 3 лютого 2022 року вживалися заходи щодо узгодження дій структурних підрозділів ДПС з метою вирішення питання, порушеного у листі ГУ ДПС у Чернівецькій області.

Надалі Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області з метою виконання рішення суду від 22 лютого 2021 року у справі №600/1424/20-а, упередження звернення до органів досудового розслідування з повідомленням про вчинення кримінального правопорушення та повторного накладення штрафу згідно зі ст.382 КАС України на адресу ДПС України направлено листи: за №2202/8/24-13-20 від 18 травня 2022 року, за №2203/8/24-13-20 від 18 травня 2022 року за №2237/8/24-13-12-09-05 від 20 травня 2022 року за № 2296/8/24-13-12-09-06 від 26 травня 2022 року з проханням сприяти у вирішенні питання щодо формування та направлення до органу казначейства висновку про повернення вказаному платнику надміру сплаченої суми податку на додану вартість у розмірі 1000000,00 грн.

28 липня 2022 року ДПС України надала можливість Головному управління ДПС у Чернівецькій області провести коригуючі операції в інтегрованій картці з податку на додану вартість платника податків ТОВ "Мамаївський агрорпромисловий комбінат", створити та сформувати виснок про повернення Товариству з обмеженою відповідальністю "Мамаївський агропромисловий комбінат" надміру сплаченого податку на додану вартість у розмірі 1 000 000,00 грн.

На підставі вищенаведеного Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області сформовано електронний висновок за №000084585/2406 на повернення Товариству з обмеженою відповідальністю "Мамаївський агропромисловий комбінат" надміру сплаченого податку па додану вартість у розмірі 1 000 000,00 грн та направлено його на адресу Казначейства 28 липня 2022 року.

Згідно з витягу з реєстру електронних висновків про повернення АІС «Податковий блок»: дата передачі електронного висновку до Казначейства - 28 липня 2022 року; статус електронного висновку - «виконано Казначейством»; дата виконання Казначейством електронного висновку - 4 серпня 2022 року.

Як встановлено судом апеляційної інстанції, на час прийняття оскаржуваної ухвали в суді першої інстанції рішення Чернівецького окружного адміністративного суду від 22 лютого 2021 року №600/1424/20-а Головним управління ДПС у Чернівецькій області не було виконано, але станом на час розгляду в суді апеляційної інстанції, а саме 28 липня 2022 року це рішення виконано у повному обсязі

У матеріалах справи знаходиться звіт ГУ ДПС у Чернівецькій області на виконання рішення Чернівецького окружного суду від 22.02.2021, який згідно з відомостями на поштовому конверті направлений відповідачем 18.02.2021 (зареєстрований в суді 22.02.2022).

Крім того, 13.09.2023 позивачем подано клопотання про доручення доказів, до якого додано звіт про виконання рішення Чернівецького окружного суду від 22.02.2021 у справі №600/1424/20-а, який зареєстрований судом першої інстанції 05.08.2022.

Зі змісту вказаних звітів встановлено, що після надання додаткового строку для подання звіту, ГУ ДПС у Чернівецькій області з метою виконання рішення суду від 22.02.2021 у справі №600/1424/20-а, упередження накладання штрафу згідно зі ст. 382 КАС України, для проведення відповідних операцій по ТОВ "Мамаївський агропромисловий комбінат" в ІКП, формування та направлення до органу казначейства висновку про повернення надміру сплаченої суми по податку па додану вартість у розмірі 1000000,00 грн на адресу ДПС України направлено листи за №917/8/24-13-20-03-05 від 10.02.2022, за №1126/824-13-20-03 від 21.02.2022 з проханням згідно з алгоритмом надати доступ до ІТС "Податковий блок" розділ "Облік платежів" п. "Початкова організація" п.п. "Ведення операцій" ТА5012 "Розрахунок" для проведення відповідних операцій" по ТОВ "Мамаївський агропромисловий комбінат" для формування та направлення органу казначейства висновку про повернення вказаному платнику надміру сплаченої суми по податку на додану вартість у розмірі 1 000 000 грн.

Мотивувальна частина.

Відповідно до ст.129-1 Конституції України судове рішення є обов`язковим до виконання. Держава забезпечує виконання судового рішення у визначеному законом порядку. Контроль за виконанням судового рішення здійснює суд.

Частиною 2 статті 19 Конституції України закріплено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

За приписами ч. 2, 3 ст. 14 КАС України судові рішення, що набрали законної сили, є обов`язковими до виконання всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними і юридичними особами та їх об`єднаннями на всій території України. Невиконання судового рішення тягне за собою відповідальність, встановлену законом.

Невиконання судового рішення тягне за собою відповідальність, встановлену законом.

Аналогічні положення містяться в статті 370 КАС України, відповідно до якої судове рішення, яке набрало законної сили, є обов`язковим для учасників справи, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України, а у випадках, встановлених міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, або за принципом взаємності, - за її межами. Невиконання судового рішення тягне за собою відповідальність, встановлену законом.

Отже, обов`язковість виконання судового рішення є важливою складовою права особи на справедливий суд, що гарантоване статтею 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, та однією з основних засад судочинства, визначених статтею 129-1 Конституції України, статтею 6 Конвенції про захист прав людини та основоположних свобод, статтями 14, 370 КАС України.

Право на судовий захист є конституційною гарантією прав і свобод людини і громадянина, а обов`язкове виконання судових рішень - складовою права на справедливий судовий захист.

Головна мета судового контролю за виконанням рішень в адміністративних справах полягає, насамперед, у реалізації основних завдань адміністративного судочинства при здійсненні адміністративними судами правосуддя, оскільки воно не обмежується винесенням судового рішення, а також передбачає його виконання.

Порядок встановлення судового контролю за виконанням судових рішень визначений статтею 382 КАС України.

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 382 КАС України суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, може зобов`язати суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.

За наслідками розгляду звіту суб`єкта владних повноважень про виконання рішення суду або в разі неподання такого звіту суддя своєю ухвалою може встановити новий строк подання звіту, накласти на керівника суб`єкта владних повноважень, відповідального за виконання рішення, штраф у сумі від двадцяти до сорока розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

При цьому зобов`язання суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення, або встановлення нового строку подання звіту, або накладення на керівника суб`єкта владних повноважень, відповідального за виконання рішення, штрафу є правом суду, а не його обов`язком.

Половина суми штрафу стягується на користь позивача, інша половина - до Державного бюджету України.

Вказана правова норма має на меті забезпечити належне виконання судового рішення, і підставами її застосування є саме невиконання судового рішення, ухваленого на користь особи-позивача.

Аналіз вищенаведених правових норм дає підстави для висновку, що право на судовий захист є конституційною гарантією прав і свобод людини і громадянина, а обов`язкове виконання судових рішень - складовою права на справедливий судовий захист.

Отже, обов`язок виконати судове рішення виникає з моменту набрання ним законної сили незважаючи на те, чи погоджується учасник справи з висновками суду викладеними в цьому рішенні, яке набрало законної сили.

Так, Верховний Суд у постанові від 20 лютого 2019 року у справі №806/2143/15 (адміністративне провадження № К/9901/5159/18) звертав увагу, що статті 382 і 383 Кодексу адміністративного судочинства України мають на меті забезпечити належне виконання судового рішення. Підставами їх застосування є саме невиконання судового рішення, ухваленого на користь особи-позивача, та обставини, що свідчать про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень, пов`язаних з невиконанням судового рішення в цій справі.

Разом з тим, у постанові Верховного Суду від 30.04.2020 у справі №804/2076/17 висловлено позицію, що наявність самого лише факту відсутності певного результату не може бути достатнім підтвердженням того, що суб`єкт владних повноважень допустив саме протиправну бездіяльність.

Таким чином, певні наслідки, встановлені нормами статті 382 КАС України, можуть настати у разі невиконання боржником рішення суду лише без поважних на те причин.

Вирішуючи питання про обґрунтованість поданої апеляційної скарги, колегія суддів вважає за необхідне звернути увагу на наступне.

З метою виконання рішення Чернівецького окружного адміністративного суду від 22 лютого 2021 року, залишеного без змін постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 1 червня 2021 року, Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області на адресу ДПС України було направлено лист за № 6542/8/24-13-20-02 від 23.10.2021 з проханням надати правову та практичну допомогу у вирішенні питання щодо виконання рішення Чернівецького окружного адміністративного суду від 22.02.2021 у справі № 600/1424/20-а із залученням фахівців Державної податкової служби України та Головного управління ДПС у Дніпропетровській області.

Своєю чергою, ДПС України листом № 27797/7/99-00-06-02-02-07 від 15.12.2021 повідомило, що відповідно до наказу Державної податкової служби України від 18 червня 2020 року № 286 «Про затвердження Порядку роботи та Складу робочої групи з вирішення питань щодо застування положень нормативно - правових актів» (зі змінами), та з метою вирішенням питань щодо практичного застосування положень нормативно-правових актів та забезпечення захисту прав і законних інтересів платників податків, оперативного прийняття рішень керівництвом ДПС, відбулися засідання робочої групи щодо підготовки та направлення до казначейства висновку про повернення ТОВ "Мамаївський агропромисловий комбінат" надміру сплаченого податку на додану вартість.

Надалі Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області направлено лист від 25.01.2022 № 471/8/24-13-20 на адресу Державної податкової служби України з проханням надати інформацію з питання надання технічної можливості Головному управлінню ДПС Чернівецькій області щодо формування та направлення до органу казначейства висновку про повернення ТОВ "Мамаївський агропромисловий комбіна" надміру сплаченого податку на додану вартість у розмірі 1 000 000,00грн.

Державною податковою службою України листом від 03.02.2022 № 2141/7/99-00-06-02-07 повідомлено ГУ ДПС у Чернівецькій області про те, що з метою вирішення порушеного питання щодо ТОВ "Мамаївський агропромисловий комбінат" ДПС повторно скликались засідання робочих груп. За результатами зазначених вище засідань ДПС розроблено Алгоритм дій, які направлено на погодження структурним підрозділам ДПС. Станом на 03.02.2022 вживалися заходи щодо узгодження дій структурних підрозділів ДПС з метою вирішення питання, порушеного у листі ГУ ДПС у Чернівецькій області.

Надалі Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області з метою виконання рішення суду від 22.02.2021 у справі №600/1424/20-а, упередження звернення до органів досудового розслідування з повідомленням про вчинення кримінального правопорушення та повторного накладання штрафу згідно ст.382 КАС України на адресу ДПС України направлено листи: за № 917/8/24-13-20-03-05 від 10.02.2022, за № 1126/8/24-13-20-03 від 21.02.2022, за № 2202/8/24-13-20 від 18.05.2022, за № 2203/8/24-13-20 від 18.05.2022, за № 2237/8/24-13-12-09-05 від 20.05.2022, за № 2296/8/24-13-12-09-06 від 26.05.2022 з проханням сприяти у вирішення питання щодо формування та направлення до органу казначейства висновку про повернення вказаному платнику надміру сплаченої суми по податку на додану вартість у розмірі 1000000,00 грн. 28.07.2022, ДПС України надала можливість Головному управління ДПС у Чернівецькій області провести коригуючі операції в інтегрованій картці з податку на додану вартість платника податків ТОВ "Мамаївський агропромисловий комбінат", створити та сформувати висновок про повернення Товариству з обмеженою відповідальністю "Мамаївський агропромисловий комбінат" надміру сплаченого податку на додану вартість у розмірі 1 000 000,00 грн.

Крім того, Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області сформовано електронний висновок за

№ 000084585/2406 на повернення Товариству з обмеженою відповідальністю "Мамаївський агропромисловий комбінат" надміру сплаченого податку на додану вартість у розмірі 1 000 000,00 грн. та 28.07.2022 направлено на Казначейство.

Згідно з витягу з реєстру електронних висновків про повернення АІС «Податковий блок»: дата передачі електронного висновку до Казначейства - 28.07.2022., статус електронного висновку - «виконано Казначейством», дата виконання Казначейством електронного висновку - 04.08.2022.

Вищевикладені обставини спростовують висновок суду першої інстанції про систематичне ухилення відповідачем від виконання судового рішення.

При цьому колегія суддів звертає увагу, що на підтвердження своїх доводів скаржник надав до суду звіт про виконання судового рішення.

Враховуючи наведене, колегія суддів вважає, що відповідачем було вчинено конкретні, необхідні та можливі заходи, спрямовані на виконання рішення Чернівецького окружного адміністративного суду від 22.02.2021 у справі №600/1424/20-а, а тому суд вважає, що поданий ним звіт необхідно прийняти.

Висновок за результатами розгляду апеляційної скарги.

Враховуючи встановлені в ході розгляду справи обставини та приписи ст. 382 КАС України, судова колегія вважає за можливе прийняти звіт відповідача про виконання судового рішення в даній справі.

Відповідно до п. 3, 4 ч.1 ст.317 КАС України підставами для скасування судового рішення суду першої інстанції повністю або частково та ухвалення нового рішення у відповідній частині або зміни рішення є невідповідність висновків, викладених у рішенні суду першої інстанції, обставинам справи, порушення норм процесуального права.

З урахуванням правових висновків суду апеляційної інстанції, ухвала суду першої інстанції підлягає скасуванню, з ухваленням постанови про відмову в задоволенні клопотання про накладення штрафу за невиконання рішення суду та прийняття звіту Головного управління ДПС України у Чернівецькій області про виконання рішення Чернівецького окружного адміністративного суду від 22.02.2021 у справі №600/1424/20-а.

Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 310, 315, 317, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В:

апеляційні скарги ОСОБА_1 та Головного управління ДПС у Чернівецькій області задовольнити повністю.

Рішення Чернівецького окружного адміністративного суду від 17 травня 2022 року скасувати.

Прийняти звіт Головного управління ДПС України у Чернівецькій області про виконання рішення Чернівецького окружного адміністративного суду від 22.02.2021 у справі №600/1424/20-а.

Постанова суду набирає законної сили з моменту прийняття та оскарженню не підлягає, крім випадків передбачених пп. "а"-"г" п.2 ч.5 ст. 328 КАС України.

Головуючий Кузьмишин В.М. Судді Сапальова Т.В. Сушко О.О.

СудСьомий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.10.2023
Оприлюднено13.10.2023
Номер документу114096858
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних)

Судовий реєстр по справі —600/1424/20-а

Ухвала від 28.05.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 03.04.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Ухвала від 20.02.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Ухвала від 28.11.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Постанова від 11.10.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишин В.М.

Ухвала від 13.09.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишин В.М.

Ухвала від 25.07.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишин В.М.

Постанова від 29.06.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Ухвала від 28.06.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Ухвала від 02.05.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні