СВЯТОШИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. КИЄВА
ун. № 759/8826/20
пр. № 1-кп/759/164/23
ВИРОК
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
13 жовтня 2023 року м. Київ
Святошинський районний суд м. Києва в складі:
головуючого - судді ОСОБА_1 ,
за участю секретаря ОСОБА_2 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні кримінальне провадження № 12019100080007304 внесене в Єдиний реєстр досудових розслідувань 12.10.2019 відносно:
ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженки м. Буча, Київської області, українки, громадянки України, з вищою освітою, пенсіонерки, зареєстрованої за адресою: АДРЕСА_1 , проживаючої за адресою: АДРЕСА_2 , не судимої,
обвинуваченої у вчиненні злочину, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України,
за участю сторін кримінального провадження:
прокурорів ОСОБА_4 , ОСОБА_5
обвинуваченої ОСОБА_3 ,
захисників ОСОБА_6 , ОСОБА_7
В С Т А Н О В И В:
Комунальний заклад Київської обласної ради «Київський обласний центр народної творчості та культурно-освітньої роботи» (ЄДРПОУ 38559458) (далі КЗ КОР «КОНЦНТКОР») здійснює свою діяльність відповідно до статуту (нова редакція 2016 року), який був затверджений Рішенням Київської обласної ради від 23.12.2016 № 217-11-VII.
Відповідно до Статуту КЗ КОР «КОНЦНТКОР» 2016 року, а саме:
КЗ КОР «КОНЦНТКОР» створено згідно із законодавством України, та здійснює свою діяльність на підставі чинного законодавства України та даного Статуту, який розроблено відповідно до Конституції України, Господарського кодексу України, Бюджетного кодексу України, Податкового кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
Центр народної творчості очолює директор, який призначається на посаду на контрактній основі за результатами конкурсу у відповідності вимог Закону України «Про культуру».
Директор Центру Народної творчості:
-Забезпечує виконання актів і доручень суб`єктів управління Центру народної творчості в межах їх компетенції та здійснює поточну і перспективну діяльність Центру народної творчості.
-На основі чинних штатних нормативів Міністерства культури формує пропозиції щодо штатного розпису та кошторису Центру народної творчості, які погоджуються засновником та затверджуються Структурним підрозділом. Встановлює працівникам розмір премій, винагород і доплат відповідно чинного законодавства та положення про преміювання Центру народної творчості. Положення про преміювання працівників Центру народної творчості затверджується Директором Центру народної творчості затверджується погодженням Структурного підрозділу.
-Несе персональну відповідальність за виконання покладених на Центр народної творчості функцій, повноважень, завдань, визначених цим Статутом, контрактом, а також за дотриманням чинного законодавства України.
- Надає звітність передбачену чинним законодавством ти цим Статутом.
-Діє від імені Центру народної творчості, представляє його інтереси в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, у підприємствах, організаціях та установах, у відносинах з фізичними особами.
-Розпоряджається коштами і майном Центру народної творчості відповідно до чинного законодавства, Положенням про повноваження в частині управління майном спільної власності територіальних громад, сіл, селищ, міст Київської області та цього Статуту.
-Видає у межах своєї компетенції накази, та дає вказівки, обов`язкові для виконання всіма працівниками Центру народної творчості, організовує і перевіряє їх виконання.
- Згідно з чинним законодавством та Положенням про повноваження в частині управління майном спільної власності територіальних громад, сіл, селищ, міст Київської області укладає угоди і контракти, видає довіреності, відкриває в установах банків рахунки, перерозподіляє у встановленому порядку фінанси за окремими статтями витрат.
-Призначає на посади та звільняє з посади заступників Директора, інших працівників Центру народної творчості. Заступники Директора призначаються на посади та звільняються з посад за погодженням із Засновником.
-Визначає компетенцію заступників Директора, інших працівників структурних підрозділів Центру народної творчості, вживає заходів щодо їх заохочення і накладає на них стягнення.
-Про свою діяльність звітує у встановленому порядку.
-Здійснює інші повноваження, передбачені законодавством України.
Наказом Київської обласної адміністрації управління культури, національностей та релігій № 07-в від 14.04.2018, ОСОБА_3 призначено виконуючою обов`язки директора Комунального закладу Київської обласної ради «Київський обласний центр народної творчості та культурно-освітньої роботи». Функціональні обов`язки директора КЗ КОР «КОЦНТКОР» передбачені Розділом 6 пунктом 6.2. Статуту КЗ КОР «КОЦНТКОР» в новій редакції 2016 року.
Окрім цього, відповідно до функціональних обов`язків, ОСОБА_3 як виконуюча обов`язки директора КЗ КОР «КОЦНТКОР» несе повну матеріальну відповідальність за збитки, завдані КЗ КОР «КОЦНТКОР».
Таким чином, ОСОБА_3 , займаючи посаду виконуючої обов`язки директора КЗ КОР «КОЦНТКОР», виконувала організаційно-розпорядчі функції, тому відповідно до ч. З ст. 18 КК України, являлась службовою особою.
В період часу з 12.12.2018 по 20.06.2019 ОСОБА_3 , перебуваючи на посаді в.о. директора Комунального закладу Київської обласної ради «Київський обласний центр народної творчості та культурно-освітньої роботи», будучи службовою особою, наділеною відповідно до Статуту організаційно- розпорядчими функціями, вчинила привласнення грошових коштів на загальну суму 18144 (вісімнадцять тисяч сто сорок чотири) гривень 08 (вісім) копійок, які належать Київській обласній державній адміністрації (ЄДРПОУ № 00022533), при наступних обставинах.
Так, наприкінці 2018 року у ОСОБА_3 , перебуваючи на займаній нею посаді в.о. директора Комунального закладу Київської обласної ради «Київський обласний центр народної творчості та культурно-освітньої роботи», виник злочинний умисел, спрямований на привласнення коштів, які належать Київській обласній державній адміністрації.
З метою реалізації свого злочинного умислу, ОСОБА_3 12.12.2018, перебуваючи на посаді в.о. директора КЗ КОР «КОЦНТКОР» підписала наказ № 74-к про прийняття ОСОБА_8 на посаду комірника КЗ КОР «КОЦНТКОР» з посадовим окладом згідно штатного розпису, при цьому завідомо знаючи та усвідомлюючи той факт, що ОСОБА_8 фактично не буде перебувати в трудових відносинах з КЗ КОР «КОЦНТКОР», заради привласнення її заробітної плати.
В подальшому, реалізуючи свій злочинний умисел, спрямований на привласнення чужого майна, ОСОБА_3 повідомила ОСОБА_8 , щоб остання відкрила банківський рахунок та отримала банківську картку для нарахування їй заробітної плати та дану банківську картку передала ОСОБА_3 , за що остання буде надавати ОСОБА_8 щомісячно по 1000 (одна тисяча) гривень, за те, що ОСОБА_8 буде формально призначена на посаду комірника, однак фактично не буде перебувати в трудових відносинах з КЗ КОР «КОЦНТКОР», і її заробітною платою буде розпоряджатись ОСОБА_3 . На вказану пропозицію ОСОБА_8 погодилась та відкрила банківську картку в «ПриватБанк», на яку нараховувалась заробітна плата останньої та надала її в.о. директора КЗ КОР «КОЦНТКОР» ОСОБА_3 .
В подальшому, ОСОБА_3 , займаючи посаду в.о. директора КЗ КОР «КОЦНТКОР», будучи службовою особою, діючи з корисливим мотивом, з метою особистого збагачення, діючи всупереч посадової інструкції та використовуючи надані їй повноваження, в період часу з 12.12.2018 по 20.06.2019 здійснила сім нарахувань заробітних плат особі, яка формально займала посаду комірника КЗ КОР «КОЦНТКОР», а саме гр. ОСОБА_8 , на загальну суму 18144 (вісімнадцять тисяч сто сорок чотири) гривні 08 (вісім) копійок, які ОСОБА_3 привласнила та використала на власний розсуд, при цьому заподіявши Київській обласній державній адміністрації збитку на загальну суму 18144 (вісімнадцять тисяч сто сорок чотири) гривні 08 (вісім) копійок.
Допитана в судовому засіданні обвинувачена ОСОБА_3 свою вину у вчиненні злочину, передбаченого ч.2 ст. 191 КК України не визнала та пояснила, що оформленням документів відносно ОСОБА_8 на прийом її на роботу вона не займалась, а тільки їх підписала як директор, коли принесли їх на підпис. Ніяких домовленостей з ОСОБА_8 не було і грошей з її карточки вона не одержувала.
Не зважаючи на те , що обвинувачена ОСОБА_3 не визнає своєї вини в інкримінованому їй злочині, її вина підтверджується:
-показаннями свідка ОСОБА_9 , яка під час судового провадження дала суду показання про те, що з обвинуваченою вона знайома, раніше перебували в робочих стосунках. 07.06.2019 вона була призначена на посаду виконуючої обов`язки директора «Київського обласного центру народної творчості та культурно-освітньої роботи». Через декілька днів, як вона попрацювала, вона з`ясувала, що не всі співробітники з`являються на роботі. В п`ятницю, коли вона вже йшла з роботи, вона попросила ОСОБА_3 зібрати на понеділок весь трудовий колектив. В понеділок, коли вона приїхала на роботу, то побачила в себе на столі заяву про звільнення від ОСОБА_3 . ОСОБА_10 повідомила їй, що є особа ОСОБА_8 , яка рахується на посаді комірника, проте на роботу не ходить, а її банківська картка, на яку нараховується заробітна плата, знаходиться у ОСОБА_3 . Так, як ОСОБА_3 в п`ятницю зрозуміла, що вказану ситуацію не приховати, вона прийшла до ОСОБА_10 , та сказала, щоб остання забрала банківську карту та щось зробила з нею. Коли ОСОБА_10 відмовилася, то ОСОБА_3 накинулася на неї .
ОСОБА_8 вона на роботі не бачила жодного разу. Заяву на звільнення ОСОБА_8 передала через бухгалтера, трудова книжка ОСОБА_8 відправлялася листом.
- показаннями свідка ОСОБА_10 , яка під час судового провадження дала суду показання про те, що вона працювала на посаді головного бухгалтера Комунального закладу Київської обласної ради «Київський обласний центр народної творчості та культурно-освітньої роботи». Нарахування заробітної плати до її обов`язків не входило, цим займався бухгалтер. Її безпосереднім керівником була ОСОБА_3 . Табелювання працівників відбувалося відділом кадрів згідно розпорядження директора. Нарахування заробітної плати відбувалося відповідно до табелю два рази на місяць на банківську карту. В табелях були дані відносно ОСОБА_8 . Табель підписували директор, вона та бухгалтер чи відділ кадрів, вона точно не пам`ятає. Чи здійснювала ОСОБА_8 роботу за межами КЗ КОР «Київський обласний центр народної творчості та культурно-освітньої роботи» вона не знає.
Пояснювальну записку на ім`я ОСОБА_9 вона написала після того, як ОСОБА_3 прийшла до неї та кинула на стіл якусь банківську картку, яку вона не погодилася взяти, після чого ОСОБА_3 застосувала відносно неї фізичну силу. Потім їй стало відомо, що карта належала ОСОБА_8
- показаннями свідка ОСОБА_11 , яка під час судового провадження дала суду показання про те, що з обвинуваченою вона не знайома. Їй відомо, що її мати працювала на посаді комірника в КЗ КОР «Київський обласний центр народної творчості та культурно-освітньої роботи». По словам її матері, їй потрібно було з`являтися на роботі два-три рази на місяць за потребою. Заробітну плату, по словам її матері, платили готівкою. Її банківська картка фігурує по справі, оскільки її мати попросила в неї номер карти, оскільки їй хтось був винний гроші. На карту два разу приходили гроші, які вона зняла та віддала матері.
- протоколом тимчасового доступу до речей і документів з описом та СD-R диском до нього від 22.05.2020, відповідно до якого було отримано доступ до поточного рахунку № НОМЕР_1 , який відкритий на ім`я ОСОБА_8 ;
- протоколом огляду предметів від 22.05.2020, відповідно до якого, оглянуто СD-R диск на якому міститься інформація щодо руху грошових коштів на рахунку № НОМЕР_1 ОСОБА_8 , а також адреси зняття грошових коштів;
- протоколом тимчасового доступу до речей і документів з описом та СD-R диском до нього від 25.05.2020, відповідно до якого було отримано доступ до абонентських номерів НОМЕР_2 , яким користується ОСОБА_8 та НОМЕР_3 , яким користується ОСОБА_3 ;
- рапортом старшого слідчого СВ Святошинського УП ГУНП у м. Києві ОСОБА_12 , відповідно до якого при огляді інформації отриманої під час тимчасового доступу до речей та документів щодо абонентського номеру НОМЕР_2 , встановлено, що ОСОБА_8 в період часу з 12.12.2018 по 19.06.2019 перебувала в районі вул. С.Петлюри, 16 в м. Києві 12.12.2018, 13.12.2018, 19.12.2018, 28.12.2018, 19.06.2019, 20.06.2019, 04.07.2019;
- статутом КЗ КОР «Київський обласний центр народної творчості та культурно-освітньої роботи»;
- положенням про відділ з культурно-освітньої роботи КЗ КОР «Київський обласний центр народної творчості та культурно-освітньої роботи», затвердженим в.о. директора КЗ КОР «Київський обласний центр народної творчості та культурно-освітньої роботи» ОСОБА_3 від 03.01.2018;
- штатним розписом КЗ КОР «Київський обласний центр народної творчості та культурно-освітньої роботи» за 2019 рік;
- штатним розписом КЗ КОР «Київський обласний центр народної творчості та культурно-освітньої роботи» за 2018 рік;
- заявою ОСОБА_8 про звільнення від 20.06.2019;
- зверненням начальника Управління культури, національностей та релігій від 23.09.2019 № 1910/01-04 до депутата Київської обласної ради щодо необхідності у вирішенні питання щодо повернення відсутнього комунального майна КЗ КОР «Київський обласний центр народної творчості та культурно-освітньої роботи»;
- доповідною запискою в.о. директора КЗ КОР «Київський обласний центр народної творчості та культурно-освітньої роботи» ОСОБА_9 № 122/01-09 від 26.09.2019 до начальника Управління культури, національностей та релігій щодо протиправних дій ОСОБА_3 ;
- пояснювальною запискою головного бухгалтера КЗ КОР «Київський обласний центр народної творчості та культурно-освітньої роботи» ОСОБА_10 від 20.06.2019 до в.о. директора ОСОБА_9 ;
- доповідною запискою головного бухгалтера КЗ КОР «Київський обласний центр народної творчості та культурно-освітньої роботи» ОСОБА_10 від 18.06.2019 до в.о. директора ОСОБА_9 ;
- електронним повідомленням в.о. директора КЗ КОР «Київський обласний центр народної творчості та культурно-освітньої роботи» ОСОБА_9 до ОСОБА_3 з проханням повернути транспортні засоби;
- електронним повідомленням в.о. директора КЗ КОР «Київський обласний центр народної творчості та культурно-освітньої роботи» ОСОБА_9 до ОСОБА_3 з проханням повідомити місцезнаходження транспортних засобів;
- електронним повідомленням в.о. директора КЗ КОР «Київський обласний центр народної творчості та культурно-освітньої роботи» ОСОБА_9 до ОСОБА_3 № 127/01-09 від 03.07.2019 з проханням повернути транспортні засоби;
- заявою ОСОБА_3 від 14.06.2019 до в.о. директора КЗ КОР «Київський обласний центр народної творчості та культурно-освітньої роботи» ОСОБА_9 , про звільнення із займаної посади;
- заявою ОСОБА_3 від 24.06.2019 до в.о. директора КЗ КОР «Київський обласний центр народної творчості та культурно-освітньої роботи» ОСОБА_9 про відкликання її заяви про звільнення від 14.06.2019;
- заявами ОСОБА_3 від 24.06.2019 до в.о. директора КЗ КОР «Київський обласний центр народної творчості та культурно-освітньої роботи» ОСОБА_9 , про надання відпустки з 24.06.2019;
- заявою ОСОБА_3 від 24.06.2019 до в.о. директора КЗ КОР «Київський обласний центр народної творчості та культурно-освітньої роботи» ОСОБА_9 , про надання матеріальної допомоги на оздоровлення;
- актом прийому-передачі КЗ КОР «Київський обласний центр народної творчості та культурно-освітньої роботи» від 03.07.2019;
- актом про результати вивчення діяльності КЗ КОР «Київський обласний центр народної творчості та культурно-освітньої роботи» від 03.07.2019;
- листом в.о. директора КЗ КОР «Київський обласний центр народної творчості та культурно-освітньої роботи» ОСОБА_9 від 27.06.2019 № 123/01-09 до ОСОБА_3 щодо надання пояснень та підтверджуючих документів про поважні причини відсутності на робочому місці;
- листом в.о. директора КЗ КОР «Київський обласний центр народної творчості та культурно-освітньої роботи» ОСОБА_9 від 12.07.2019 № 132/01-09 до ОСОБА_3 про звільнення останньої з займаної посади за прогули без поважних причин;
- актами КЗ КОР «Київський обласний центр народної творчості та культурно-освітньої роботи» про відсутність на роботі ОСОБА_3 18.06.2019, 20.06.2019, 21.06.2019, 24.06.2019, 25.06.2019, 26.06.2019, 27.06.2019, 01.07.2019, 02.07.2019, 03.07.2019, 04.07.2019, 05.07.2019, 08.07.2019, 09.07.2019, 10.07.2019, 11.07.2019, 12.07.2019;
- наказом в.о. директора КЗ КОР «Київський обласний центр народної творчості та культурно-освітньої роботи» ОСОБА_9 № 29-к від 12.07.2019 про звільнення ОСОБА_3 з посади заступника директора - завідувача відділу з народної творчості за прогул без поважних причин;
- протоколом тимчасового доступу до речей і документів з описом та СD-R диском до нього від 22.05.2020, відповідно до якого було отримано доступ до поточного рахунку № НОМЕР_1 , який відкритий на ім`я ОСОБА_8 ;
- протоколом огляду предметів від 22.05.2020, відповідно до якого, оглянуто СD-R диск на якому міститься інформація щодо руху грошових коштів на рахунку № НОМЕР_1 ОСОБА_8 , а також адреси зняття грошових коштів;
- розрахунковими листами ОСОБА_3 за період з січня 2018 по липень 2019 років;
- табелями обліку використання робочого часу КЗ КОР «Київський обласний центр народної творчості та культурно-освітньої роботи» за 2018-2019 роки;
- розрахунковими листами ОСОБА_8 за період роботи в КЗ КОР «Київський обласний центр народної творчості та культурно-освітньої роботи», з грудня 2018 по червень 2019;
- розрахунковими листами ОСОБА_3 за період роботи в КЗ КОР «Київський обласний центр народної творчості та культурно-освітньої роботи», з січня 2019 по червень 2019;
- розрахунковими листами ОСОБА_3 за період роботи в КЗ КОР «Київський обласний центр народної творчості та культурно-освітньої роботи», за 2018 рік;
- наказом № 29-К від 12.07.2019 про звільнення за прогул без поважних причин ОСОБА_3 ;
- наказом № 22-К від 20.06.2019 про звільнення ОСОБА_8 ;
- наказом № 20-к від 10.06.2019 про призначення Негоди в.о. директора КЗ КОР «Київський обласний центр народної творчості та культурно-освітньої роботи» з 10.06.2019;
- наказом № 74-К від 12.12.2018 про прийняття на роботу ОСОБА_8 ;
- наказом № 38-К від 01.06.2018 про перейменування посади завідувач відділу народної творчості на заступник директора - завідувач відділу народної творчості;
- наказом № 38/1-к від 01.06.2018 про вступ до виконання обов`язків заступника директора - завідувача відділу народної творчості ОСОБА_3 ;
Доводи сторони захисту, що під час досудового розслідування та в процесі судового розгляду даного кримінального провадження не було встановлено збитків та кому вони причинені, а також про вчинення злочину за ч.2 ст.191 КК України відомості не були внесенні до Єдиного реєстру досудових розслідувань не заслуговують на увагу, так як по даному кримінальному провадженні потерпілим визнано Київську обласну державну адміністрацію із зазначенням суми збитків, оскільки Київський обласний центр народної творчості та культурно-освітньої роботи є комунальним закладом Київської обласної ради.
Крім того відомості щодо правової кваліфікації кримінального правопорушення за ч.2 ст.191 КК України внесені 21.04.2020 року до ЄРДР відповідно до письмового повідомлення про підозру в процесі розслідування кримінального правопорушення від 12.10.2019 за №12019100080007304 . Діючим Кримінально-процесуальним кодексом не передбачено обов`язкове залучення до матеріалів кримінального провадження зазначених процесуальних документів, оскільки прокурор надає докази винуватості обвинуваченої.
Поряд з цим суд розцінює показання обвинуваченої про не причетність до інкримінованого їй злочину, як намагання її уникнути від кримінальної відповідальності за вчинене, оскільки вони повністю спростовуються вищенаведеними доказами.
Таким чином , суд за своїм внутрішнім переконанням, яке ґрунтується на всебічному, повному й неупередженому дослідженні всіх обставин кримінального провадження, керуючись законом, оцінивши кожний доказ з точки зору належності, допустимості, достовірності, а совокупність зібраних доказів - з точки зору достатності та взаємозв`язку, вважає, що вина обвинуваченої ОСОБА_3 повністю доведена, а кваліфікація її дій за ч.2 ст. 191 КК України вірна, оскільки вона, будучи службовою особою, вчинила привласнення чужого майна, шляхом зловживання своїм службовим становищем.
Призначаючи обвинуваченій ОСОБА_3 вид та міру покарання у відповідності до ст. 65 КК України, суд враховує ступінь тяжкості вчиненого злочину, який згідно ст. 12 КК України на даний час відносяться до категорії нетяжких злочинів, обставини скоєння злочину, враховує особу обвинуваченої, її позитивні характеристики, на обліку у лікаря-нарколога та лікаря-психіатра не перебуває, не судима, її відношення до скоєного. Згідно ст.ст. 66 ,67 КК України, обставин, що пом`якшують або обтяжують покарання обвинуваченої ОСОБА_3 , судом не встановлено. На підставі викладеного, суд приходить до висновку, що обвинуваченій ОСОБА_3 слід обрати міру покарання у виді позбавлення волі з позбавленням права обіймати посади, пов`язані з обліком, збереженням, управлінням та розпорядженням матеріальними цінностями.
При цьому суд враховує при призначенні покарання вимоги ст.ст. 45,69,75 КК України.
Суд вважає, що відповідно до вимог ч.2 ст.65 КК України дане покарання є достатнім для виправлення обвинуваченої та попередження вчинення нею нових злочинів.
Цивільний позов заявлений Святошинською окружною прокуратурою міста Києва в інтересах держави в особі Київської обласної адміністрації підлягає задоволенню,оскільки їй причиненено діями обвинуваченої ОСОБА_3 збитків на суму 18144 гривні та які підлягають стягненню з останної.
Питання про речові докази необхідно вирішити відповідно до вимог ч.9 ст. 100 КПК України.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 100, 368, 373-376, ч.15 ст.615 КПК України, суд -
У Х В А Л И В:
ОСОБА_3 визнати винуватою у вчиненні злочину, передбаченого ч.2 ст. 191 КК України і призначити покарання у виді 1 (одного) року позбавлення волі з позбавленням права обіймати посади, пов`язані з обліком, збереженням, управлінням та розпорядженням матеріальними цінностями строком на 1 рік.
Міру запобіжного заходу обвинуваченій ОСОБА_3 до вступу вироку в законну силу обрати - особисте зобов`язання.
Строк відбуття покарання ОСОБА_3 обраховувати з моменту фактичного звернення вироку до виконання.
Речові докази після набрання вироком законної сили:
- два СD-R диски - залишити в матеріалах кримінального провадження.
Цивільний позов задовольнити, стягнувши з обвинуваченої ОСОБА_3 на користь Київської обласної державної адміністрації 18144 гривні.
Вирок може бути оскаржений в апеляційному порядку до Київського апеляційного суду, шляхом подачі апеляції через Святошинський районний суд м. Києва протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
Вирок, якщо інше не передбачено цим Кодексом, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги вирок, якщо його не скасовано, набирає законної сили після прийняття рішення судом апеляційної інстанції.
Учасники судового провадження мають право отримати в суді копію вироку. Обвинуваченій та прокурору копія вироку вручається негайно після його проголошення. Учаснику судового провадження, який не був присутній в судовому засіданні, копія судового рішення надсилається не пізніше наступного дня після ухвалення.
Суддя: ОСОБА_1
Суд | Святошинський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 13.10.2023 |
Оприлюднено | 16.10.2023 |
Номер документу | 114148827 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Злочини проти власності Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем |
Кримінальне
Святошинський районний суд міста Києва
Ясельський А. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні