Ухвала
від 16.10.2023 по справі 913/282/23
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

просп. Науки, 5, м. Харків, 61022, телефон/факс (057)702 10 79, inbox@lg.arbitr.gov.ua


УХВАЛА

16 жовтня 2023 року м.ХарківСправа № 913/282/23

Провадження № 14/913/282/23

Господарський суд Луганської області у складі судді Лісовицького Є.А., розглянувши матеріали справи за позовом виконувача обов`язків керівника Сєвєродонецької окружної прокуратури, м. Сєвєродонецьк Луганської області, в інтересах держави в особі органу, уповноваженого здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах:

позивача: Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України, м. Харків

до відповідача-1: Відділу освіти Кремінської районної державної адміністрації Луганської області, м. Кремінна Луганської області

відповідача-2: ОСОБА_1 , м. Кремінна Луганської області

про визнання недійсними рішення тендерного комітету, договору про закупівлю та застосування наслідків відповідної недійсності

за участі секретаря судового засідання Бойко О.Н.

У засіданні брали участь:

від органу прокуратури: прокурор відділу Харківської обласної прокуратури Полякова С.О., службове посвідчення № 072827 від 01.03.2023;

від позивача: представник не прибув;

від відповідача-1: представник не прибув;

від відповідача-2: представник не прибув.

В С Т А Н О В И В:

Виконувач обов`язків керівника Сєвєродонецької окружної прокуратури звернувся до Господарського суду Луганської області з позовною заявою в інтересах держави в особі органу, уповноваженого здійснювати функції держави у відповідних правовідносинах Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України до Відділу освіти Кремінської районної державної адміністрації Луганської області та ОСОБА_1 з вимогами:

-Визнати недійсним рішення тендерного комітету Відділу освіти Кремінської районної державної адміністрації Луганської області, оформлене протоколом його засідання від 12.05.2017, про визначення Фізичної особи-підприємця Соловей Карини Сергіївни переможцем тендеру на закупівлю згідно державного класифікатора продукції та послуг товар ДК 021:2015:15110000-2 М`ясо» (яловичина, печінка яловича, печінка куряча, сало, м`ясо куряче).

- Визнати недійсним договір про закупівлю № 72 від 25.05.2017 укладений між Відділом освіти Кремінської районної державної адміністрації Луганської області та Фізичною особою-підприємцем Соловей Кариною Сергіївною.

- Стягнути з ОСОБА_1 на користь Відділу освіти Кремінської районної державної адміністрації Луганської області 357732,77 грн, а з Відділу освіти Кремінської районної державної адміністрації Луганської області одержані ним за рішенням суду 357732,77 грн стягнути в дохід держави.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 19.04.2017 Відділом освіти Кремінської районної державної адміністрації Луганської області в електронній системі закупівель опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів із закупівлі яловичини, печінки яловичої, печінки курячої, сала, м`яса курячого «ДК 021:2015:15110000-2 М`ясо», ідентифікатор публічної закупівлі UA-2017-04-19-000226-b. Очікувана вартість предмета закупівлі становила 561691,00 грн.

За результатом проведення торгів переможцем визнано ФОП Соловей К.С. з остаточною пропозицією 379998,00 грн, з якою було укладено договір про закупівлю № 72 від 25.05.2017, за яким учасник зобов`язаний у 2017 році поставити замовнику товар «ДК 021:2015:15110000-2 М`ясо» (яловичина, печінка яловича, печінка куряча, сало, м`ясо куряче).

Згідно з п.п. 3.1 договору ціна договору становить 379998,00 грн, в т.ч. ПДВ 0,00 грн.

18.12.2017 укладено доповнення № 4 до договору про закупівлю № 72 від 25.05.2017, відповідно до якого замовник і виконавець домовились зменшити суму договору на 12832,13 грн.

Прокурор зазначає, що на виконання умов договору ФОП Соловей К.С. було поставлено м`ясо (яловичина, печінка яловича, печінка куряча, сало, м`ясо куряче), а Відділом освіти Кремінської районної державної адміністрації Луганської області сплачено кошти в сумі 357732,77 грн.

Рішенням Адміністративної колегії Східного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 11.08.2020 № 70/73-р/к у справі № 28 визнано, що фізична особа-підприємець Соловей Карина Сергіївна та фізична особа-підприємець Нестеренко Юлія Миколаївна вчинили порушення, передбачене п. 1 ст. 50 та п. 4 ч. 2 ст. 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді антиконкурентних дій, які стосуються спотворення результатів торгів шляхом погодження своєї поведінки під час підготовки конкурсних пропозицій та участі у процедурі закупівлі проведеної відділом освіти Кремінської районної державної адміністрації Луганської області. Предмет закупівлі: яловичина, печінка яловича, печінка куряча, сало, м`ясо куряче (ідентифікатор закупівлі в системі Prozzoro: UA-2017-04-19-000226-b).

Прокурор звертає увагу, що дії ФОП Соловей К.С. спрямовані на порушення встановленого юридичного господарського порядку з метою одержання права на укладення договорів про закупівлю № 72 від 25.05.2017 не на конкурентних засадах, не узгоджуються із законною господарською діяльністю у сфері публічних закупівель, а отже суперечать інтересам держави та суспільства, оскільки порушують правові та економічні засади функціонування вказаної сфери суспільних відносин, не сприяють, а навпаки, обмежують розвиток конкуренції у державі.

Отже, в діях ФОП Соловей К.С. вбачається наявність умислу на вчинення правочину, який завідомо суперечить інтересам держави та суспільства, у зв`язку з чим рішення тендерного комітету Відділу освіти Кремінської районної державної адміністрації Луганської області, оформлене протоколом його засідання від 12.05.2017, завідомо суперечить інтересам держави та суспільства з умислу однієї сторони ФОП Соловей К.С. і підлягає визнанню недійсним на підставі ч. 1ст. 215, ч. 1 ст. 203 і ч. 3 ст. 228 ЦК України.

Оскільки поведінка ФОП Соловей К.С. під час участі в тендері явно несумісна з добросовісністю та принципами здійснення публічних закупівель, тому договір про закупівлю № 72 від 25.05.2017, укладений за підсумками тендеру, результати якого спотворено антиконкурентними узгодженими діями його учасників, підлягає визнанню недійсним, як такий, що завідомо суперечить інтересам держави та суспільства з умислу ФОП Соловей К.С. на підставі ст.ст. 203, 215, 228 ЦК України, а одержані нею грошові кошти в розмірі 357732,77 грн за цим правочином повинні бути повернуті Відділу освіти Кремінської районної державної адміністрації Луганської області як іншій стороні договору, а останньою за рішенням суду кошти повинні бути стягнуті в дохід держави.

Згідно з протоколом автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 15.08.2023 позовну заяву передано на розгляд судді Лісовицькому Є.А.

Ухвалою від 17.08.2023 Господарський суд Луганської області зобов`язав Міністерство соціальної політики України надати суду відомості із Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб щодо ОСОБА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 : дані про фактичне місце проживання на дату звернення; адресу, за якою із внутрішньо переміщеною особою може вестися офіційне листування або вручення офіційної кореспонденції; номер телефону.

Ухвалою суду від 15.09.2023 підтверджено підстави представництва виконувачу обов`язків керівника Сєвєродонецької окружної прокуратури Луганської області інтересів держави в особі Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України за заявленими позовними вимогами; прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі № 913/282/23. Суд ухвалив справу розглядати за правилами загального позовного провадження. Підготовче засідання суд призначив на 16.10.2023 об 11 год. 00 хв.

16.10.2023 на адресу електронної пошти суду надійшло клопотання виконувача обов`язків керівника Сєвєродонецької окружної прокуратури від 13.10.2023 № 52/1-1331 вих-23, яким прокурор просить замінити у справі № 913/282/23 первісного відповідача - Відділ освіти Кремінської районної державної адміністрації Луганської області (код ЄДРПОУ 02142023) на його правонаступника, належного відповідача Сєвєродонецьку районну державну адміністрацію районну військову адміністрацію Луганської області (код ЄДРПОУ 44107075).

Прокурор обґрунтовує подане клопотання тим, що замовником закупівлі UA-2017-04-19-000226-b є Відділ освіти Кремінської районної державної адміністрації Луганської області, який згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань перебуває в стані припинення. Запис до реєстру зроблено відповідно до розпорядження голови Кремінської районної державної адміністрації про припинення діяльності шляхом ліквідації відділу освіти Кремінської РДА Луганської області № 15 від 30.03.2021.

Розпорядженням голови Кремінської районної державної адміністрації Луганської області від 15.05.2018 № 601 «Про затвердження структури Кремінської районної державної адміністрації», Відділ освіти входить до структури Кремінської районної державної адміністрації Луганської області.

Постановою Верховної Ради України від 17.07.2020 № 807-ІХ «Про утворення та ліквідацію районів», утворено в Луганській області Сєвєродонецький район (з адміністративним центром у місті Сєвєродонецьк) у складі території Гірської міської, Кремінської міської, Лисичанської міської, Попаснянської міської, Рубіжанської міської, Сєвєродонецької міської територіальних громад, затверджених Кабінетом Міністрів України (п.п. 12 п. 1постанови), разом з тим ліквідовано Кремінський район (п.п. 12 л. 3 постанови).

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1635-р «Про реорганізацію та утворення районних державних адміністрацій» утворено Сєвєродонецьку райдержадміністрацію Луганської області.

Разом з тим, вказаним розпорядженням здійснено реорганізацію районних державних адміністрацій районів, ліквідованих постановою Верховної Ради України від 17.07.2020 № 807-ІХ «Про утворення та ліквідацію районів», шляхом їх приєднання до утворених районних державних адміністрації, а саме Кремінську та Попаснянську райдержадміністрацію реорганізовано шляхом приєднання до Сєвєродонецької районної державної адміністрації.

Юрисдикція районних державних адміністрацій, розташованих в адміністративних центрах районів, утворених постановою Верховної Ради України від 17.07.2020 № 807-ІХ, поширюється на всю територію відповідних новоутворених районів.

Таким чином, юрисдикція Сєвєродонецької райдержадміністрації Луганської області поширюється на всю територію Сєвєродонецького району Луганської області.

Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1321 затверджено Порядок здійснення заходів щодо утворення та реорганізації районних державних адміністрацій, а також правонаступництва щодо майна, прав та обов`язків районних державних адміністрацій, що припиняються (далі Порядок) відповідно до п. 7 якого перехід повноважень, прав та обов`язків (публічно-владне правонаступництво) райдержадміністрацій, що припиняються, до райдержадміністрацій новоутворених районів здійснюється у разі утворення на території новоутвореного району райдержадміністрації, в адміністративному центрі якого була відсутня така райдержадміністрація, - з моменту державної реєстрації райдержадміністрації як юридичної особи публічного права та утворення комісії з реорганізації.

Відповідно до п. 8 Порядку перехід майна, майнових прав та обов`язків райдержадміністрацій, що припиняються, до райдержадміністрацій новоутворених районів здійснюється у разі утворення райдержадміністрації на території новоутвореного району, в адміністративному центрі якого була відсутня така райдержадміністрація, - з моменту державної реєстрації райдержадміністрації як юридичної особи публічного права та затвердження передавального акта комісії з реорганізації.

Передавальний акт складається комісією з реорганізації та затверджується головою облдержадміністрації (п. 9 Порядку).

Прокурор зазначає, що розпорядженням голови обласної державної адміністрації керівника обласної військово цивільної адміністрації від 15.01.2021 № 7 «Про створення комісії з реорганізації (приєднання) районних державних адміністрацій Луганської області» створено комісію з реорганізації (приєднання) Кремінської та Попаснянської райдержадміністрацій та затверджено їх склад.

10.03.2021 здійснено державну реєстрацію Сєвєродонецької районної державної адміністрації Луганської області.

Зазначене свідчить про виконання вимог п. 7 Порядку та переходу повноважень, прав та обов`язків, у тому числі передбачених ст. 22 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», зокрема, у сфері освіти (публічно-владне правонаступництво) Кремінської райдержадміністрації до Сєвєродонецької районної державної адміністрації Луганської області.

Розпорядженням голови обласної державної адміністрації керівника обласної військовоцивільної адміністрації від 31.08.2021 № 567 «Про затвердження передавального акту», затверджено передавальний акт балансових, позабалансових рахунків, матеріальних цінностей, активів та зобов`язань Кремінської районної державної адміністрації Луганської області, відповідно до якого всі балансові, позабалансові рахунки, матеріальні цінності, активи та зобов`язання Кремінської районної державної адміністрації Луганської області (код ЄДРПОУ 01051520) переходять до правонаступника Сєвєродонецької районної державної адміністрації Луганської області (код ЄДРПОУ 44107075).

Вказане підтверджує виконання вимог п. 8 Порядку.

Пунктом 10 Порядку встановлено, що райдержадміністрація, розташована в ліквідованому районі, продовжує здійснювати свої повноваження до моменту виникнення відповідного правонаступництва, передбаченого пунктами 7 і 8 цього Порядку.

Також, прокурор зазначив, що Сєвєродонецька районна державна адміністрація Луганської області набула статусу «районної військової адміністрації» на підставі Указу Президента України № 68/2022 від 24.02.2022 «Про утворення військових адміністрацій», відповідно до якого на базі існуючих районних державних адміністрацій утворено відповідні районні військові адміністрації. У зв`язку з утворенням районних військових адміністрацій відповідні районні державні адміністрації та голови таких адміністрацій набувають статусу відповідних районних військових адміністрацій та начальників таких військових адміністрацій.

Факт правонаступництва Сєвєродонецькою районною державною адміністрацією районною військовою адміністрацією Луганської області усього майна, майнових прав та обов`язків Кремінської районної державної адміністрації Луганської та її структурного підрозділу відділу освіти Кремінської районної державної адміністрації Луганської області прокурор вважає підтвердженим оскільки розпорядженням голови Луганської обласної державної адміністрації керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 31.08.2021 № 567 затверджений відповідний передавальний акт балансових, позабалансових рахунків, матеріальних цінностей, активів та зобов`язань Кремінської РДА.

На підставі викладеного, прокурор просить замінити відповідача у справі - Відділ освіти Кремінської районної державної адміністрації Луганської області на його правонаступника Сєвєродонецьку районну державну адміністрацію районну військову адміністрацію Луганської області.

Слід зазначити, що при зверненні до господарського суду з позовом прокурором у позовній заяві було заявлено клопотання, яким прокурор просив залучити Сєвєродонецьку районну державну адміністрацію - районну військову адміністрацію Луганської області до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача-1. Дане клопотання судом не було розглянуто, про що було зазначено в ухвалі від 15.09.2023 у справі № 913/282/23.

У судове засідання 16.10.2023 прибув прокурор, який заявив усне клопотання про залишення без розгляду раніше заявленого клопотання про залучення Сєвєродонецької районної державної адміністрації - районної військової адміністрації Луганської області до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача-1.

Крім того, прокурор підтримав клопотання прокуратури про заміну відповідача-1 - Відділу освіти Кремінської районної державної адміністрації Луганської області на його правонаступника Сєвєродонецьку районну державну адміністрацію районну військову адміністрацію Луганської області.

З огляду на викладене, суд залишає без розгляду клопотання прокуратури про залучення до участі у справі третьою особою, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача-1 Сєвєродонецької районної державної адміністрації - районної військової адміністрації Луганської області.

Розглянувши клопотання прокурора про заміну відповідача-1, суд зазначає наступне.

Частиною 2 ст. 48 ГПК України встановлено, що якщо позов подано не до тієї особи, яка повинна відповідати за позовом, суд до закінчення підготовчого провадження, а у разі розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження - до початку першого судового засідання, за клопотанням позивача замінює первісного відповідача належним відповідачем, не закриваючи провадження у справі.

З матеріалів справи вбачається, що відповідач-1 Відділ освіти Кремінської районної державної адміністрації Луганської області є замовником закупівлі UA-2017-04-19-000226-b. Даний Відділ освіти входить до структури Кремінської районної державної адміністрації Луганської області, що підтверджується розпорядженням голови Кремінської районної державної адміністрації Луганської області від 15.05.2018 № 601 «Про затвердження структури Кремінської районної державної адміністрації».

Розпорядженням голови Кремінської районної державної адміністрації Луганської області від 30.03.2021 № 15 «Про припинення діяльності шляхом ліквідації відділу освіти Кремінської районної державної адміністрації», у зв`язку з утворенням Сєвєродонецького району та враховуючи відсутність з 01 січня 2021 року видатків районного бюджету на утримання установ закладів освіти, припинено шляхом ліквідації юридичну особу Відділ освіти Кремінської районної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 02142023, місцезнаходження: вул. Банкова, буд. 2, м. Кремінна, Луганська область, 92900.

10.03.2021 здійснено державну реєстрацію Сєвєродонецької районної державної адміністрації Луганської області.

Указом Президента України № 68/2022 від 24.02.2022 «Про утворення військових адміністрацій» утворено на базі існуючих районних державних адміністрацій відповідні районні військові адміністрації. У зв`язку з утворенням районних військових адміністрацій відповідні районні державні адміністрації та голови таких адміністрацій набувають статусу відповідних районних військових адміністрацій та начальників таких військових адміністрацій.

Прокурор стверджує, що Сєвєродонецька районна державна адміністрація - районна військова адміністрація Луганської області є правонаступником Відділу освіти Кремінської районної державної адміністрації Луганської області та в якості доказів надав суду Передавальний акт балансових, позабалансових рахунків, матеріальних цінностей, активів та зобов`язань Кремінської районної державної адміністрації Луганської області, затверджений розпорядженням голови обласної держадміністрації керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 31.08.2021 № 567 (далі Передавальний акт).

Проте, суд звертає увагу на те, що згідно вказаного Передавального акту всі балансові, позабалансові рахунки, матеріальні цінності, активи та зобов`язання Кремінської районної державної адміністрації Луганської області (ЄДРПОУ 04051520) переходять до правонаступника Сєвєродонецької районної державної адміністрації Луганської області (код ЄДРПОУ 44107075).

Отже, зазначений Передавальний акт свідчить про те, що до Сєвєродонецької районної державної адміністрації Луганської області, як до правонаступника Кремінської районної державної адміністрації Луганської області, перейшли всі балансові, позабалансові рахунки, матеріальні цінності, активи та зобов`язання Кремінської районної державної адміністрації Луганської області.

Як вже було зазначено, що Відділ освіти входить до складу Кремінської районної державної адміністрації Луганської області, проте даний відділ є самостійною юридичною особою.

Станом на дату розгляду клопотання прокурора, Відділ освіти Кремінської районної державної адміністрації перебуває в стані припинення, що підтверджується відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Згідно листа Сєвєродонецької районної державної адміністрації - районної військової адміністрації Луганської області від 08.08.2023 № 01.01-38/1261, який міститься в матеріалах справи, ліквідаційну процедуру Відділу освіти Кремінської районної державної адміністрації Луганської області не було завершено у зв`язку з повномасштабним вторгненням 24.02.2022 Російської Федерації на територію України та активними бойовими діями на території Луганської області.

Крім того, з вищевказаного листа суду стало відомо, що передача активів та зобов`язань, майна, майнових прав, документів від Кремінської райдержадміністрації, зокрема, від Відділу освіти, як її структурного підрозділу, до Сєвєродонецької районної державної адміністрації - районна військова адміністрація Луганської області не відбувалась.

Також, слід зазначити, що згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Сєвєродонецька районна державна адміністрація (код ЄДРПОУ 44107075) є правонаступником Попаснянської районної державної адміністрації Луганської області. Інформації, що Сєвєродонецька районна державна адміністрація є правонаступником Відділу освіти Кремінської районної державної адміністрації Луганської області Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не містить.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що прокурором не надано належних та допустимих доказів, що Сєвєродонецька районна державна адміністрація - районна військова адміністрація Луганської області є правонаступником Відділу освіти Кремінської районної державної адміністрації Луганської області, у зв`язку з чим клопотання прокурора про заміну відповідача правонаступником не підлягає задоволенню.

Позивач у судове засідання 16.10.2023 не прибув.

Відповідачі правом на участь у судовому засіданні своїх уповноважених представників не скористались, відзиви на позовну заяву у встановлений судом строк не надали.

Згідно з ч. 1 ст. 177 ГПК України завданнями підготовчого провадження є остаточне визначення предмета спору та характеру спірних правовідносин, позовних вимог та складу учасників судового процесу; з`ясування заперечень проти позовних вимог; визначення обставин справи, які підлягають встановленню, та зібрання відповідних доказів; вирішення відводів; визначення порядку розгляду справи; вчинення інших дій з метою забезпечення правильного, своєчасного і безперешкодного розгляду справи по суті.

Відповідно до приписів ч. 2 ст. 183 ГПК України суд відкладає підготовче засідання в межах визначеного цим Кодексом строку підготовчого провадження у випадках, коли питання, визначені частиною другою статті 182 цього Кодексу, не можуть бути розглянуті у даному підготовчому засіданні.

З метою повного з`ясування обставин справи та надання можливості сторонам подати по справі необхідні докази і клопотання, суд дійшов висновку відкласти підготовче засідання та встановити відповідачам додатковий строк для подання відзивів на позовну заяву

Суд звертає увагу, що згідно з ч. 2 ст. 207 ГПК України суд залишає без розгляду заяви та клопотання, які без поважних причин не були заявлені в підготовчому провадженні або в інший строк, визначений судом.

З огляду на викладене, керуючись ст.ст. 120, 183, 234, 235 ГПК України, суд

У Х В А Л И В:

1. Відкласти підготовче засідання на 06.11.2023 об 11 год. 00 хв.

2. Засідання відбудеться у приміщенні господарського суду за адресою: м. Харків, проспект Науки, 5, в залі судових засідань № 108.

3. Явку представників сторін та прокурора визнати необов`язковою.

4. Встановити Північно-східному офісу Державної аудиторської служби України строк для надання письмових пояснень з викладом власної правової позиції щодо заявленого позову до 06.11.2023, докази направлення пояснень іншим учасникам надати суду.

5. Встановити відповідачам додатковий строк для подання відзивів на позовну заяву з урахуванням вимог ст. 165 ГПК України протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення даної ухвали, копію відзивів та доданих до них доказів надіслати учасникам справи одночасно з надісланням відзивів до суду, докази на підтвердження такого направлення надати суду.

6. Встановити прокурору та позивачу строк для подання відзивів на позовну заяву з урахуванням вимог ст. 166 ГПК України - протягом п`яти днів з дня їх отримання, копію відзивів на позовну заяву направити відповідачам, докази на підтвердження такого направлення надати суду.

7. Встановити відповідачам строк для подання заперечень - протягом п`яти днів з дня отримання відповідей на відзиви.

8. З урахуванням положень ст. 3 Конституції України про те, що людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканість і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю рекомендувати у випадку загрози життю, здоров`ю та безпеці представників учасників справи подавати до суду заяви про розгляд справи в їхній відсутності за наявними матеріалами в порядку ч. 3 ст. 196 ГПК України.

9. Рекомендувати учасникам справи для прискорення документообігу в межах цієї справи, подавати заяви по суті справи, заяви з процесуальних питань, клопотання, пояснення в електронному вигляді з накладеним кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи на електронну пошту суду (inbox@lg.arbitr.gov.ua) або через особистий кабінет в підсистемі «Електронний суд».

10. Роз`яснити, що участь у судовому засіданні можлива для учасників справи виключно в режимі відеоконференції поза межами приміщення суду за окремим клопотанням, поданим в порядку, визначеному процесуальним законом, та відбудеться лише за умови наявності об`єктивних обставин, які забезпечать безпеку проведення судового засідання у приміщенні суду.

Інформацію у справі можна отримати на сторінці суду на офіційному вебпорталі судової влади України в мережі Інтернет за вебадресою: https://court.gov.ua/fair/sud5014.

Ухвала набирає законної сили з моменту її оголошення та не підлягає оскарженню.

Суддя Євген ЛІСОВИЦЬКИЙ

СудГосподарський суд Луганської області
Дата ухвалення рішення16.10.2023
Оприлюднено20.10.2023
Номер документу114258164
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема, договорів Визнання договорів (правочинів) недійсними купівлі-продажу поставки товарів, робіт, послуг

Судовий реєстр по справі —913/282/23

Ухвала від 08.01.2025

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Лакіза Валентина Володимирівна

Ухвала від 15.11.2024

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Лакіза Валентина Володимирівна

Ухвала від 03.04.2024

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Лакіза Валентина Володимирівна

Ухвала від 12.03.2024

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Лакіза Валентина Володимирівна

Ухвала від 01.03.2024

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Лакіза Валентина Володимирівна

Ухвала від 15.02.2024

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Лакіза Валентина Володимирівна

Рішення від 12.01.2024

Господарське

Господарський суд Луганської області

Лісовицький Є.А.

Ухвала від 14.12.2023

Господарське

Господарський суд Луганської області

Лісовицький Є.А.

Ухвала від 04.12.2023

Господарське

Господарський суд Луганської області

Лісовицький Є.А.

Ухвала від 30.11.2023

Господарське

Господарський суд Луганської області

Лісовицький Є.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні