Постанова
від 18.10.2023 по справі 420/8670/23
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

18 жовтня 2023 р.м. ОдесаСправа № 420/8670/23

Перша інстанція: суддя Левчук О.А.,

повний текст судового рішення

складено 04.07.2023, м. Одеса

П`ятий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

доповідача судді Косцової І.П.,

суддів Осіпова Ю.В., Скрипченка В.О.,

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Одеської міської ради на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 04 липня 2023 року у справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Одеської міської ради, Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради, про визнання протиправною бездіяльність, зобов`язання вчинити дії, -

В С Т А Н О В И В:

Короткий зміст позовних вимог.

ОСОБА_1 звернулась суду першої інстанції з позовом, в якому просила:

визнати протиправною бездіяльність Одеської міської ради та Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради щодо не присвоєння їй, яка займає посаду головного спеціаліста сектору прийняття рішень відділу грошових виплат і компенсацій управління соціального захисту населення в Суворовському районі Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради 7 рангу посадової особи місцевого самоврядування;

зобов`язати Одеську міську раду внести зміни до розпорядження міського голови від 03.11.2022 року №1359К «Про призначення ОСОБА_2 та ОСОБА_1 », та присвоїти їй 7 ранг посадової особи місцевого самоврядування, про що зробити відповідний запис в трудовій книжці;

зобов`язати Департамент праці та соціальної політики Одеської міської ради внести зміни до наказу начальника Департаменту від 10.11.2022 року №444к «Про призначення» та присвоїти їй 7 ранг посадової особи місцевого самоврядування;

зобов`язати Одеську міську раду та Департамент праці та соціальної політики Одеської міської ради, з урахуванням присвоєного 7 рангу посадової особи органу місцевого самоврядування, провести перерахунок та виплату заробітної плати з 03.11.2022 року.

В обґрунтування своїх доводів позивач вказує, що до прийняття на посаду головного спеціаліста сектору прийняття рішень відділу грошових виплат і компенсацій управління соціального захисту населення в Суворовському районі Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради вона працювала на посаді головного спеціаліста відділу Великоновосілківської райдержадміністрації Донецької області, та мала 7 ранг державного службовця в межах посад державної служби категорії «В», про що в трудовій книжці зроблено відповідний запис.

Листом від 02.12.2022 року №237/6-04-04-22 Межрегіональне управління НАДС в Одеській, Миколаївський та Херсонській областях, АРК та м. Севастополі роз`яснило, що їй, як посадовій особі місцевого самоврядування, має бути залишено 7 ранг посадової особи місцевого самоврядування.

Короткий зміст рішення суду першої інстанції.

Рішенням Одеського адміністративного суду від 06 лютого 2023 року, ухваленим за правилами спрощеного позовного провадження, позов задоволено.

Вирішуючи спір по суті, суд першої інстанції послався на висновок Верховного Суду, викладений у постанові від 23.06.2022 року у справі №380/1721/20, відповідно до якого присвоєння особі при її прийнятті на посаду в органі місцевого самоврядування нижчого рангу, ніж вона мала відповідно до Закону України «Про державну службу», є дискримінаційним.

Крім того суд врахував лист Національного агентства України з питань державної служби в Одеській, Миколаївській та Херсонській областях, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі від 02.12.2022 року №237/6-04-04-22, адресований ОСОБА_1 , в якому зазначено, що оскільки головному спеціалісту Великоновосілкіської райдержадміністрації Донецької області ОСОБА_1 було присвоєно 7 ранг державного службовця в межах займаної посади державної служби категорії «В», їй, як посадовій особі місцевого самоврядування, має бути залишено (присвоєно) 7 ранг посадової особи органу місцевого самоврядування.

Також суд прийняв до уваги, що на офіційному веб-сайті Національного агентства України з питань державної служби оприлюднено роз`яснення від 23.10.2018 року №1-р/з-омс щодо присвоєння рангів посадових осіб місцевого самоврядування особам, які призначаються на посади в органи місцевого самоврядування та мають ранги державних службовців, відповідно до яких особі, яка призначається на посаду до органу місцевого самоврядування та має ранг державного службовця, присвоєний відповідно до вимог Закону України від 16.12.1993 року №3723-XII «Про державну службу» або Закону України від 10.12.2015 року №889-VIII «Про державну службу», присвоюється ранг посадової особи місцевого самоврядування на рівні рангу державного службовця, якщо Законом не передбачено присвоєння вищого рангу посадової особи місцевого самоврядування (https://nads.gov.ua/storage/app/sites/5/rozyasnennya/oms/1-r-z-oms.pdf).

Короткий зміст вимог апеляційної скарги.

Не погодившись із рішенням суду першої інстанції, посилаючись на невірне застосування норм матеріального права, порушення норм процесуального права, Одеська міська рада просить скасувати його та ухвалити нове рішення про відмову у задоволенні позову.

В обґрунтування наведених в апеляційній скарзі доводів апелянт зазначив, що відповідно до Порядку присвоєння рангів державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2016 року №306, співвідношення між рангами державних службовців та рангами посадових осіб місцевого самоврядування визначається з урахуванням категорії посад державної служби та посад в органах місцевого самоврядування. Оскільки категорії та ранги посадових осіб місцевого самоврядування та державних службовців не є співставними, для осіб, які вперше приймаються на службу, застосовується загальний порядок присвоєння рангів.

Враховуючи, що посада головного спеціаліста сектору прийняття рішень відділу грошових виплат і компенсацій управління соціального захисту населення в Суворовському районі Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради належить до шостої категорії, згідно з розпорядженням міського голови від 03.11.2022 року №1359К ОСОБА_1 присвоєно 13 ранг посадової особи місцевого самоврядування в межах зазначеної категорії, відповідно до норм законодавства. Чинним законодавством не передбачено при переході особи з посади державної служби на посаду в орган місцевого самоврядування присвоєння їй рангу посадової особи місцевого самоврядування на рівні присвоєного їй рангу державного службовця.

Також апелянт наголошує на тому, що суд першої інстанції розглянув справу з неналежним складом відповідачів, чим допустив порушення норм процесуального права. На переконання апелянта, Одеська міська рада не може бути відповідачем у даній справі, оскільки позивач проходить службу в Департаменті праці та соціальної політики Одеської міської ради, який є окремою юридичною особою, а питання призначення рангів, в даному випадку, віднесено до повноважень Одеського міського голови.

ОСОБА_1 подала відзив на апеляційну, у якому заперечує проти її задоволення та просить залишити без змін оскаржуване рішення суду першої інстанції.

Департамент праці та соціальної політики Одеської міської ради своїм правом на подання відзиву не скористався.

У відповідності до вимог п.3 ч.1 ст.311 КАС України справа розглядається в порядку письмового провадження.

Фактичні обставини справи.

Як вірно встановлено судом першої інстанції та вбачається з матеріалів справи, 03 листопада 2022 року Одеською міською радою винесено розпорядження №1359К, яким ОСОБА_1 призначено на посаду головного спеціаліста сектору прийняття рішень відділу грошових виплат і компенсацій управління соціального захисту населення в Суворовському районі Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради з 10 листопада 2022 року та присвоєно 13 ранг посадової особи місцевого самоврядування (т.1 а.с.17).

10 листопада 2022 року Департаментом праці та соціальної політики Одеської міської ради винесено наказ №444к, яким ОСОБА_1 призначено на посаду головного спеціаліста сектору прийняття рішень відділу грошових виплат і компенсацій управління соціального захисту населення в Суворовському районі Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради з 10 листопада 2022 року та присвоєно 13 ранг посадової особи місцевого самоврядування (т.1 а.с.18).

ОСОБА_1 звернулась до Одеської міської ради та Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради із заявою про внесення змін до наказу від 10.11.2022 року №444к в частині присвоєння відповідного рангу на рівні того, який вона мала відповідно до ЗУ «Про державну службу» (т.1 а.с.22-28).

12 квітня 2023 року Департаментом праці та соціальної політики Одеської міської ради надано відповідь та повідомлено, що оскільки категорії і ранги посадових осіб місцевого самоврядування та державних службовців не є співставними, а співвідношення рангів не встановлено, застосовується загальний порядок присвоєння рангів, визначений Законом для осіб, які вперше приймаються на службу. Розпорядженням від 03.11.2022 року №1359К та наказом від 10.11.2022 року №444к ОСОБА_1 , як головному спеціалісту, присвоєно 13 ранг в межах шостої категорії посад органів місцевого самоврядування (т.1 а.с.29-30).

Законність призначення відповідного рангу є предметом спору у справі, що розглядається.

Джерела правового регулювання (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) та оцінка суду апеляційної інстанції доводів апеляційної скарги і висновків суду першої інстанції.

Переглянувши справу за наявними у ній доказами та перевіривши законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги, колегія суддів дійшла висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, з огляду на таке.

Принципи, правові та організаційні засади забезпечення публічної, професійної, політично неупередженої, ефективної, орієнтованої на громадян державної служби, яка функціонує в інтересах держави і суспільства, а також порядок реалізації громадянами України права рівного доступу до державної служби, що базується на їхніх особистих якостях та досягненнях визначає Закон України «Про державну службу» від 10 грудня 2015 року №889-VIII (далі- Закон №889).

Згідно ст.3 Закону №889 цей Закон регулює відносини, що виникають у зв`язку із вступом на державну службу, її проходженням та припиненням, визначає правовий статус державного службовця. Дія цього Закону не поширюється, зокрема, на депутатів місцевих рад, посадових осіб місцевого самоврядування.

Відповідно до ст.39 Закону №889 ранги державних службовців є видом спеціальних звань. Встановлюється дев`ять рангів державних службовців. Порядок присвоєння рангів державних службовців та співвідношення між рангами державних службовців і рангами посадових осіб місцевого самоврядування, військовими званнями, дипломатичними рангами та іншими спеціальними званнями визначаються Кабінетом Міністрів України. Співвідношення між рангами державних службовців і рангами посадових осіб місцевого самоврядування, військовими званнями, дипломатичними рангами та іншими спеціальними званнями встановлюється для випадків призначення осіб, яким присвоєно такі спеціальні звання, на посади державних службовців, на яких може бути присвоєно нижчий ранг. У такому разі особі присвоюється ранг державного службовця на рівні рангу, який вона мала відповідно до спеціальних законів. Присвоюються такі ранги: державним службовцям, які займають посади державної служби категорії «В», - 6, 7, 8, 9 ранг.

За приписами п.3 Порядку присвоєння рангів державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2016 року №306 у разі призначення посадової особи органу місцевого самоврядування на посаду державного службовця, на якій може бути присвоєно нижчий ранг, особі присвоюється такий ранг державного службовця, який вона мала відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування». Співвідношення між рангами державних службовців та рангами посадових осіб місцевого самоврядування визначається з урахуванням категорії посад державної служби та посад в органах місцевого самоврядування.

Таким чином, у випадку призначення посадової особи органу місцевого самоврядування на посаду державного службовця їй присвоюється ранг державного службовця, не нижче того рангу, який вона мала відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування».

Відповідно до ст.15 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» при прийнятті на службу в органи місцевого самоврядування присвоюються ранги у межах відповідної категорії посад. Встановлюються такі ранги посадових осіб місцевого самоврядування: особам, які займають посади, віднесені до першої категорії, може бути присвоєно 3, 2 і 1 ранг; особам, які займають посади, віднесені до другої категорії, може бути присвоєно 5, 4 і 3 ранг; особам, які займають посади, віднесені до третьої категорії, може бути присвоєно 7, 6 і 5 ранг; особам, які займають посади, віднесені до четвертої категорії, може бути присвоєно 9, 8 і 7 ранг; особам, які займають посади, віднесені до п`ятої категорії, може бути присвоєно 11, 10 і 9 ранг; особам, які займають посади, віднесені до шостої категорії, може бути присвоєно 13, 12 і 11 ранг; особам, які займають посади, віднесені до сьомої категорії, може бути присвоєно 15, 14 і 13 ранг. Ранги, які відповідають посадам першої та другої категорій, а також ранги сільським, селищним, міським головам, головам районних, районних у містах рад, старостам присвоюються рішенням відповідної ради в межах відповідної категорії посад. Ранги, які відповідають посадам третьої - сьомої категорії, присвоюються відповідно сільським, селищним, міським головою, головою обласної, районної, районної у місті ради. Ранги присвоюються відповідно до займаної посади, рівня професійної кваліфікації, результатів роботи. Ранги присвоюються одночасно з обранням (прийняттям) на службу в органи місцевого самоврядування або обранням (призначенням) на вищу посаду. Особам, які призначаються на посади з випробувальним строком, ранги присвоюються після його закінчення, за результатами роботи. Особам, які призначені на посади і мають ранги посадових осіб місцевого самоврядування або ранги державного службовця, присвоєні за попереднім місцем роботи, надбавка за ранг у період випробувального строку виплачується відповідно до цих рангів.

Пунктом 3 розділу VII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» від 7 червня 2001 року №2493-ІІІ з набранням чинності цим Законом посадовим особам органів місцевого самоврядування присвоюються ранги на рівні тих, які вони мали відповідно до Закону України «Про державну службу».

При цьому, станом на дату прийняття Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» від 7 червня 2001 року №2493-ІІІ був чинним Закон України «Про державну службу» від 16 грудня 1993 року №3723-ХІІ.

В той же час, стаття 58 Конституції України передбачає, що закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом`якшують або скасовують відповідальність особи.

В рішенні від 09 лютого 1999 року № 1-рп/99 Конституційний Суд України зазначив, що за загальновизнаним принципом права закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі. Цей принцип закріплений у частині першій статті 58 Конституції України, за якою дію нормативно-правового акту в часі треба розуміти так, що вона починається з моменту набрання цим актом чинності і припиняється з втратою ним чинності, тобто до події, факту застосовується той закон або інший нормативно-правовий акт, під час дії якого вони настали або мали місце.

Таким чином, норма пункту третього Розділу VII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 2493-ІІІ на час виникнення спірних правовідносин була та є чинною, а тому підлягає застосуванню до спірних правовідносин, незалежно від прийняття 10 грудня 2015 року нового Закону України «Про державну службу» за №889-VIII.

Відповідно до ст.22 Конституції України права і свободи людини і громадянина, закріплені цією Конституцією, не є вичерпними. Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані. При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод.

Отже, з прийняттям Закону України «Про державну службу» №889-VIII передбачене пунктом третім Розділу VII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону №2493-ІІІ право посадової особи органів місцевого самоврядування на збереження рангу на рівні того, який вона мала відповідно до Закону України «Про державну службу», не може бути скасоване або звужене.

З матеріалів справи вбачається, що 22.11.2018 року ОСОБА_1 було присвоєно 7 ранг державного службовця (а.с. 118).

Таким чином, станом на дату призначення ОСОБА_1 на посаду головного спеціаліста сектору прийняття рішень відділу грошових виплат і компенсацій управління соціального захисту населення в Суворовському районі Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради з 10 листопада 2022 року застосуванню підлягали приписи пункту 3 розділу VII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», а тому доводи представників відповідачів щодо того, що позивачу правомірно присвоєно 13 ранг посадової особи місцевого самоврядування, є необґрунтованими та спростовуються зібраними по справі доказами.

Верховний Суд в постанові від 23.06.2022 року по справі №380/1721/20 зазначив, що оскільки частиною другою статті 39 Закону №889-VIII та пунктом 3 Порядку №306 передбачено право посадової особи органу місцевого самоврядування при призначенні її на посаду державного службовця на присвоєння їй такого рангу державного службовця, який вона мала відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», не зважаючи на те, що за цією посадою державного службовця може бути присвоєно нижчий ранг, дискримінаційним є присвоєння особі при її прийнятті на посаду в органі місцевого самоврядування нижчого рангу ніж вона мала відповідно до Закону України «Про державну службу» від 10 грудня 2015 року №889-VIII.

До того ж, в листі від 02.12.2022 року № 237/6-04-04-22 Національним агентством України з питань державної служби в Одеській, Миколаївській та Херсонській областях, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі, адресованому ОСОБА_1 , зазначено, головну спеціалісті Великоновосілкіської райдержадміністрації Донецької області ОСОБА_1 було присвоєно 7 ранг державного службовця в межах займаної посади державної служби категорії «В», а тому посадовій особі місцевого самоврядування ОСОБА_1 має бути залишено (присвоєно) 7 ранг посадової особи органу місцевого самоврядування (а.с.20-21).

Крім цього, на офіційному веб-сайті Національного агентства України з питань державної служби оприлюднено роз`яснення від 23.10.2018 року №1-р/з-омс щодо присвоєння рангів посадових осіб місцевого самоврядування особам, які призначаються на посади в органи місцевого самоврядування та мають ранги державних службовців, відповідно до яких особі, яка призначається на посаду до органу місцевого самоврядування та має ранг державного службовця, присвоєний відповідно до вимог Закону України від 16.12.1993 року №3723-XII «Про державну службу» або Закону України від 10.12.2015 року №889-VIII «Про державну службу», присвоюється ранг посадової особи місцевого самоврядування на рівні рангу державного службовця, якщо Законом не передбачено присвоєння вищого рангу посадової особи місцевого самоврядування (https://nads.gov.ua/storage/app/sites/5/rozyasnennya/oms/1-r-z-oms.pdf).

При цьому, відповідно до Положення про Національне агентство України з питань державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 року № 500, Національне агентство України з питань державної служби (НАДС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується i координується Кабінетом Мiнiстрiв України та який забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби, здійснює функціональне управління державною службою в органі державної влади, іншому державному органі, його апараті (секретаріаті).

Згідно п. 3, 4 вказаного Положення основними завданнями НАДС є: 1) забезпечення формування і реалізація державної політики у сфері державної служби та з питань управління персоналом у державних органах; 2) участь у формуванні державної політики у сфері служби в органах місцевого самоврядування; 3) здійснення функціонального управління державною службою.

НАДС відповідно до покладених на нього завдань, зокрема, забезпечує нормативно-правове регулювання у сфері державної служби та служби в органах місцевого самоврядування; оприлюднює на офіційному веб-сайті НАДС узагальнені роз`яснення з питань застосування Законів України «Про державну службу», «Про службу в органах місцевого самоврядування» та інших нормативно-правових актів у сфері державної служби та служби в органах місцевого самоврядування.

Таким чином, право позивача на присвоєння рангу посадової особи місцевого самоврядування на рівні рангу державного службовця підтверджено роз`ясненнями Національного агентства України з питань державної служби.

Стосовно доводів апелянта щодо необхідності залучення до участі у справі Одеського міського голову, як особу, що видав розпорядження від 03.11.2022 року № 1359К «Про призначення ОСОБА_2 та ОСОБА_1 » та відсутності у діях безпосередньо Одеської міської ради порушень прав позивача, колегія суддів зазначає наступне.

Згідно ст.ст.10, 11 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами. Представницькі органи місцевого самоврядування, сільські, селищні, міські голови, виконавчі органи місцевого самоврядування діють за принципом розподілу повноважень у порядку і межах, визначених цим та іншими законами.

У відповідності до статті 12 Закону сільський, селищний, міський голова є головною посадовою особою територіальної громади відповідного села (добровільного об`єднання в одну територіальну громаду жителів кількох сіл), селища, міста. Сільський, селищний, міський голова обирається відповідною територіальною громадою на основі загального, рівного, прямого виборчого права шляхом таємного голосування в порядку, визначеному законом, і здійснює свої повноваження на постійній основі.

Статтею 42 вказаного Закону встановлено, що до основних повноважень міського голови відноситься, серед іншого, наступне: призначає на посади та звільняє з посад керівників відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності відповідних територіальних громад, крім випадків, передбачених частиною другою статті 21 Закону України «Про культуру».

Таким чином, під час прийняття розпорядження від 03.11.2022 року №1359К «Про призначення ОСОБА_2 та ОСОБА_1 » Одеський міський голова діяв не як окрема особа, а як головна посадова особа Одеської міської ради, що виключає залучення його у якості окремого відповідача та підтверджує правомірність заявлення позовних вимог до міської ради.

Оскільки суд першої інстанції правильно встановив обставини справи, порушень матеріального та процесуального права при вирішенні справи не допустив, а наведені в скарзі доводи правильність висновків суду не спростовують, суд апеляційної інстанції відповідно до ст.316 КАС України залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін.

Зважаючи, що судом першої інстанції правомірно розглянуто дану справу за правилами спрощеного позовного провадження, відповідно до п.2 ч.5 ст.328 КАС України рішення суду апеляційної інстанції не підлягає касаційному оскарженню.

Керуючись статтями ст.ст.292, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 328, 329 КАС України, суд,-

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційну скаргу Одеської міської ради - залишити без задоволення.

Рішення Одеського окружного адміністративного суду від 04 липня 2023 року - залишити без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню в касаційному порядку не підлягає, за винятком випадків, перелічених у пункті 2 частини 5 статті 328 КАС України.

Суддя-доповідач І.П. КосцоваСудді Ю.В. Осіпов В.О. Скрипченко

СудП'ятий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.10.2023
Оприлюднено20.10.2023
Номер документу114268380
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного соціального страхування, у тому числі

Судовий реєстр по справі —420/8670/23

Ухвала від 11.03.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мартинюк Н.М.

Ухвала від 06.12.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мартинюк Н.М.

Постанова від 18.10.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Косцова І.П.

Ухвала від 15.08.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Косцова І.П.

Ухвала від 15.08.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Косцова І.П.

Ухвала від 07.08.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Косцова І.П.

Ухвала від 07.08.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Косцова І.П.

Рішення від 04.07.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О.А.

Ухвала від 25.05.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О.А.

Ухвала від 05.05.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні