Рішення
від 23.10.2023 по справі 160/15945/23
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 жовтня 2023 рокуСправа № 160/15945/23

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Верба І.О., розглянувши у письмовому провадженні у місті Дніпрі адміністративну справу за адміністративним позовом Інформаційного агентства Громадська організація «Антикорупційна правозахисна рада» до Дніпровської міської ради, Департаменту по роботі з активами Дніпровської міської ради про визнання протиправною відмови та зобов`язання надати публічну інформацію, -

ВСТАНОВИВ:

І. ПРОЦЕДУРА

1.06.07.2023 до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшла направлена 01.07.2023 засобами поштового зв`язку позовна заява Інформаційного агентства Громадська організація «Антикорупційна правозахисна рада» до Дніпровської міської ради, Департаменту по роботі з активами Дніпровської міської ради про:

-визнання протиправними відмов Департаменту по роботі з активами Дніпровської міської ради від 02.01.2023 № 5/3-4, від 02.01.2023 № 5/3-5, від 03.01.2023 № 7/3-38 в наданні публічної інформації за запитами Інформаційного агентства Громадська організація «Антикорупційна правозахисна рада» від 06.12.2022 № 20221207_7, від 06.12.2022 № 20221207_6, від 06.12.2022 № 20221207_47, з посиланням на те, що розпорядчі документи міської ради рішення про передачу земельних ділянок в користування (оренду) прийняті до 2008 року, знаходяться в іншому структурному підрозділі Дніпровської міської ради;

-зобов`язання Дніпровської міської ради надати публічну інформацію (копії документів) за запитами Інформаційного агентства Громадська організація «Антикорупційна правозахисна рада» від 06.12.2022 № 20221207_7, від 06.12.2022 № 20221207_6, від 06.12.2022 № 20221207_47.

2.Ухвалою суду від 10.07.2023 позовну заяву залишено без руху з наданням строку для усунення недоліків.

3.11.07.2023 позивачем подано до суду заяву про усунення недоліків з виправленою позовною заявою, у якій заявлений наступний зміст позовних вимог:

-визнати протиправною відмову Департаменту по роботі з активами Дніпровської міської ради від 02.01.2023 № 5/3-4 в наданні публічної інформації за запитом Інформаційного агентства Громадська організація «Антикорупційна правозахисна рада» від 06.12.2022 № 20221207_7, з посиланням на те, що розпорядчі документи міської ради рішення про передачу земельних ділянок в користування (оренду) прийняті до 2008 року, знаходяться в іншому структурному підрозділі Дніпровської міської ради;

-зобов`язати Дніпровську міську раду надати публічну інформацію (копії документів) за запитом Інформаційного агентства Громадська організація «Антикорупційна правозахисна рада» від 06.12.2022 № 20221207_7.

4.Ухвалою суду від 17.07.2023 прийнято позов до розгляду, відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін, учасникам справи надано строк для подання заяв по суті спору.

5.31.07.2023 Департаментом по роботі з активами Дніпровської міської ради подано до суду відзив на позов з додатками та доказами його направлення сторонам.

ІІ. ДОВОДИ ПОЗИВАЧА

6.В рамках здійснення Статутної діяльності, керуючись статтею 34 Конституції України, нормами Закону України «Про доступ до публічної інформації» Інформаційне агентство Громадська організація «Антикорупційна правозахисна рада» звернулась до Дніпровської міської ради з інформаційним запитом від 06.12.2022 №20221207_7, де просило надати інформацію (копії документів з додатками), щодо надання в користування (оренду) земельної ділянки, розташованої за адресою: м. Дніпро, вул. Жуковського, 37.

7.Запитувана у Дніпровської міської ради інформація (документи) безпосередньо стосуються розпорядження комунальним майном (землями) та здійснення забудови на земельній ділянці територіальної громади в межах історичного ареалу міста без отримання необхідних дозволів, погоджень.

8.Листом від 02.01.2023 №5/3-4 уповноважена особа Дніпровської міської ради в особі в.о. директора Департаменту по роботі з активами Д.Волика відмовила позивачу в наданні запитуваного документа, що має суспільний інтерес.

9.Таку відмову позивач вважає незаконною, оскільки вона протирічить статті 34 Конституції України та прямо суперечить нормам Закону України «Про доступ до публічної інформації».

10.Крім того, порушено наші громадянські права та права мешканців територіальної громади (запитувачів інформації) в питаннях отримання суспільно важливої публічної інформації, що стосується діяльності органу місцевого самоврядування в особі Дніпровської міської ради, в тому числі щодо розпорядження комунальним майном (землею) територіальної громади.

11.Неправомірна відмова в доступі до запитуваної інформації порушує права позивача, перешкоджає здійсненню Статутної діяльності організації.

12.Зазначені обставини є підставою для звернення до суду з позовом за захистом порушених прав та інтересів ГО «Антикорупційна правозахисна рада».

ІІІ. ДОВОДИ ВІДПОВІДАЧІВ

Дніпровська міська рада

13.Відповідач заяв по суті спору не надав.

Департамент по роботі з активами Дніпровської міської ради

14.Відповідач проти позову заперечив повністю, зазначивши, що на виконання доручення міського голови департаментом по роботі з активами Дніпровської міської ради, в межах наданих повноважень, розглянуто запит позивача від 06.12.2022 вх. № 37/839 (вих. № 20221206_7) стосовно земельної ділянки по вул. Жуковського, 37, та надано запитувану інформацію у відповідності до Закону України «Про доступ до публічної інформації».

15.Твердження позивача щодо відмови у наданні інформації на запит не відповідає дійсності.

16.Запит на публічну інформацію відповідачем розглянуто у відповідності до норм Закону України «Про доступ до публічної інформації» та надано інформацію.

17.Надання копії рішення міської ради від 31.03.2004 № 80/16 «Про передачу земельних ділянок по вул. Жуковського, 37 в оренду Товариству з обмеженою відповідальністю виробничо-будівельній фірмі «Рікі, ЛТД», код 19435509, по фактичному розміщенню торгівельного комплексу продовольчих товарів» не підпадає під дію Закону України «Про доступ до публічної інформації» так як саме рішення знаходиться на зберіганні в архіві, про що повідомлено позивача та додатково проінформовано, що діяльність архівних установ здійснюється у порядку, визначеному Законом України «Про Національний архівний фонд та архівні установи», Правил роботи архівних установ України, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 08.04.2013 № 656/5, Положеннями про організацію роботи архівів, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 27.05.2015 № 797/5, інструкціями, затвердженими Міністерством юстиції України, державними стандартами та іншими нормативно-правовими актами.

18.Враховуючи наведене відповідач вважає позовні вимоги необґрунтованими та такими, що суперечать вимогам чинного законодавства. При наданні відповіді на запит відповідач діяв у відповідності до норм чинного законодавства та зокрема Закону України «Про доступ до публічної інформації».

ІV. ОБСТАВИНИ СПРАВИ

19.06.12.2022 Інформаційне агентство Громадська організація «Антикорупційна правозахисна рада» звернулось до Дніпровської міської ради з інформаційним запитом за вих. № 20221206_7, яким у зв`язку з проведенням об`єктивного журналістського розслідування, на підставі статей 34, 40 Конституції України, відповідно до статей 3, 4, 5, 6, 13, 14, пункту 2 статті 17, статей 19, 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації», статей 2, 3, 5, 6, 29 Закону України «Про інформацію», статті 5 Закону України «Про інформаційні агентства», пункту 11 статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 21 Закону України «Про запобігання корупції», та відповідно підпункту 12 пункту 6.4 частини 6 Постанови Пленуму Вищого адміністративного суду України від 29.09.2016 № 10 «Про практику застосування адміністративними судами законодавства про доступ до публічної інформації», просило:

-надати копії документів, передбачених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», щодо надання дозволу на будівництво (реконструкцію) за адресою: вулиця Жуковського, 37;

-надати інформацію (копії з додатками) щодо містобудівних умов і обмежень, технічних умов, проектної документації, проведення експертизи проектної документації на території, розташованій за адресою: вулиця Жуковського, 37;

-надати інформацію (копії документів з додатками), декларації про початок будівельних робіт/реконструкції, експертні висновки, щодо обґрунтування здійснення будівельних робіт за адресою: вулиця Жуковського, 37;

-надати інформацію (копії документів з додатками) про рішення Дніпровської міської ради щодо надання в користування (оренду) земельної ділянки, розташованої за адресою: вулиця Жуковського, 37.

20.На виконання доручення міського голови Департаментом по роботі з активами Дніпровської міської ради розглянуто запит позивача від 06.12.2022 вх. № 37/839 (вих. № 20221206_7) стосовно земельної ділянки по вул. Жуковського, 37, про що надано лист від 02.01.2023 № 5/3-4 «Про розгляд запиту», яким повідомлено:

-модуль «Розпорядча діяльність» програмного забезпечення «Електронне самоврядування» (далі - Модуль) дозволяє здійснювати пошук, спираючись на інформацію, яка є у заголовку до рішення (адреса земельної ділянки, назва землекористувача, ідентифікаційний код або код ЄДРПОУ, цільове призначення земельної ділянки та інші) або містить номер і дату прийняття рішення;

-при здійсненні пошуку в Модулі за критеріями, зазначеними у запиті, виявлено:

- - рішення міської ради від 31.03.2004 № 80/16 «Про передачу земельних ділянок по вул. Жуковського, 37 в оренду Товариству з обмеженою відповідальністю виробничо-будівельній фірмі «Рікі, ЛТД», код ЄДРПОУ 19435509, по фактичному розміщенню торгівельного комплексу продовольчих товарів»;

- - рішення міської ради від 25.07.2018 № 327/34 «Про припинення ТОВ ВБФ «Рікі, ЛТД», код ЄДРПОУ 19435509, права користування земельними ділянками по вул. Василя Жуковського, 37 (Соборний район)» (копія додається);

-необхідно зазначити, що розпорядчі документи міської ради та її виконавчого комітету, прийняті до 2008 року, знаходяться в архівному управлінні департаменту забезпечення діяльності виконавчих органів Дніпровської міської ради (далі - Архівне управління);

-згідно з пунктом 3.7 Постанови Пленуму Вищого адміністративного суду України від 29.09.2016 № 10 «Про практику застосування адміністративними судами законодавства про доступ до публічної інформації» запити з питань отримання відомостей за архівними документами не відносяться до категорії запитів, що підпадають під дію Закону України «Про доступ до публічної інформації», а відносяться, згідно з законодавством, до архівних послуг;

-діяльність архівних установ здійснюється у порядку, визначеному Законом України «Про Національний архівний фонд та архівні установи», Правил роботи архівних установ України, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 08.04.2013 № 656/5, Положеннями про організацію роботи архівів, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 27.05.2015 № 797/5, інструкціями, затвердженими Міністерством юстиції України, державними стандартами та іншими нормативно-правовими актами;

-архівне управління виконує архівні послуги на платній основі та у визначений законодавством термін. Копіювання архівних документів здійснюється після оплати вартості замовлення;

-на виконання розпорядження міського голови від 16.03.2020 № 266-р «Про запровадження протиепідемічних заходів у Дніпровській міській раді» (із змінами) для звернення до Архівного управління заявнику необхідно звернутися до управління за телефоном: 720 70 09;

-відповідно до інформації, наданої головним архітектурно-планувальним управлінням Департаменту згідно з даними інформаційної бази містобудівного кадастру, містобудівні умови та обмеження для проектування об`єктів будівництва за адресою: вул. Жуковського, 37 управлінням не надавались;

-відповідно до пункту 9-1 розділу V «Прикінцеві положення» Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» функції державного архітектурно-будівельного контролю на території м. Дніпро здійснюються Управлінням Державного архітектурно-будівельного контролю Дніпровської міської ради (далі - Управління) з 28.10.2016;

-за інформацією Управління згідно з інформацією реєстру будівельної діяльності, а також з даними акту-прийому передачі дозвільної документації Департаментом державної архітектурно-будівельної інспекції Дніпропетровської області від 27.10.2016 станом на час надання відповіді відомості щодо дозвільної документації (повідомлення про початок будівельних робіт або дозвіл) чи документи, які засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів (декларації про готовність об`єкта до експлуатації або сертифікат), по вул. Жуковського, 37, відсутні.

V. ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ СПІРНИХ ПРАВОВІДНОСИН

21.Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

22.Статтею 40 Конституції України визначено, що усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов`язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

23.Згідно положень статті 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.2011 № 2939-VI (далі Закон № 2939-VI) публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб`єктами владних повноважень своїх обов`язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб`єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом. Публічна інформація є відкритою, крім випадків, встановлених законом.

24.Частиною першою статті 2 Закону № 2939-VI передбачено, що метою цього Закону є забезпечення прозорості та відкритості суб`єктів владних повноважень і створення механізмів реалізації права кожного на доступ до публічної інформації.

25.Відповідно до частини першої статті 3 Закону № 2939-VI право на доступ до публічної інформації гарантується:

1)обов`язком розпорядників інформації надавати та оприлюднювати інформацію, крім випадків, передбачених законом;

2)визначенням розпорядником інформації спеціальних структурних підрозділів або посадових осіб, які організовують у встановленому порядку доступ до публічної інформації, якою він володіє;

3)максимальним спрощенням процедури подання запиту та отримання інформації;

4)доступом до засідань колегіальних суб`єктів владних повноважень, крім випадків, передбачених законодавством;

5)здійсненням парламентського, громадського та державного контролю за дотриманням прав на доступ до публічної інформації;

6)юридичною відповідальністю за порушення законодавства про доступ до публічної інформації.

26.Згідно статті 4 Закону № 2939-VI доступ до публічної інформації відповідно до цього Закону здійснюється на принципах:

1)прозорості та відкритості діяльності суб`єктів владних повноважень;

2)вільного отримання, поширення та будь-якого іншого використання інформації, що була надана або оприлюднена відповідно до цього Закону, крім обмежень, встановлених законом;

3)рівноправності, незалежно від ознак раси, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак.

27.Пунктом 2 частини першої статті 5 Закону № 2939-VI визначено, що доступ до інформації забезпечується шляхом: надання інформації за запитами на інформацію.

28.Відповідно до частини п`ятої статті 6 Закону № 2939-VI не може бути обмежено доступ до інформації про складання, розгляд і затвердження бюджетів, кошторисів розпорядників бюджетних коштів та плани використання бюджетних коштів одержувачів бюджетних коштів, а також їх виконання за розписами, бюджетними програмами та видатками (крім таємних видатків відповідно до статті 31 Бюджетного кодексу України), взяття розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів бюджетних зобов`язань або здійснення розпорядження бюджетними коштами у будь-який інший спосіб, планування, формування, здійснення та виконання закупівлі товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, у тому числі оборонних закупівель (крім випадків, якщо окрема інформація про закупівлі товарів, робіт і послуг становить державну таємницю відповідно до Закону України «Про державну таємницю»), володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно (крім випадків, передбачених частиною другою статті 23 Закону України «Про основи національного спротиву»). Не може бути також обмежено доступ до інформації про наявність у фізичних осіб податкового боргу. Не підлягає обмеженню також доступ до інформації про стан і результати перевірок та службових розслідувань фактів порушень, допущених у сферах діяльності, зазначених у цій частині. Доступ до зазначеної інформації забезпечується розпорядниками інформації відповідно до положень статті 5 цього Закону.

29.Згідно положень статті 12 Закону № 2939-VI суб`єктами відносин у сфері доступу до публічної інформації є: 1) запитувачі інформації - фізичні, юридичні особи, об`єднання громадян без статусу юридичної особи, крім суб`єктів владних повноважень; 2) розпорядники інформації - суб`єкти, визначені у статті 13 цього Закону; 3) структурний підрозділ або відповідальна особа з питань доступу до публічної інформації розпорядників інформації.

30.Пунктом 1 частини першої статті 13 Закону № 2939-VI визначено, що розпорядниками інформації для цілей цього Закону визнаються: суб`єкти владних повноважень - органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, органи влади Автономної Республіки Крим, інші суб`єкти, що здійснюють владні управлінські функції відповідно до законодавства та рішення яких є обов`язковими для виконання.

31.Усі розпорядники інформації незалежно від нормативно-правового акта, на підставі якого вони діють, при вирішенні питань щодо доступу до інформації мають керуватися цим Законом (частина четверта статті 13 Закону № 2939-VI).

32.Відповідно до статті 14 Закону № 2939-VI розпорядники інформації зобов`язані:

1)оприлюднювати інформацію, передбачену цим та іншими законами;

2)систематично вести облік документів, що знаходяться в їхньому володінні;

3)вести облік запитів на інформацію;

4)визначати спеціальні місця для роботи запитувачів з документами чи їх копіями, а також надавати право запитувачам робити виписки з них, фотографувати, копіювати, сканувати їх, записувати на будь-які носії інформації тощо;

5)мати спеціальні структурні підрозділи або призначати відповідальних осіб для забезпечення доступу запитувачів до інформації та оприлюднення інформації;

6)надавати та оприлюднювати достовірну, точну та повну інформацію, а також у разі потреби перевіряти правильність та об`єктивність наданої інформації і оновлювати оприлюднену інформацію.

33.Згідно положень частин першої-четвертої статті 19 Закону № 2939-VI запит на інформацію - це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні.

34.Запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.

35.Запит на інформацію може бути індивідуальним або колективним. Запити можуть подаватися в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою) на вибір запитувача. Письмовий запит подається в довільній формі.

36.Розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п`яти робочих днів з дня отримання запиту (частина перша статті 20 Закону № 2939-VI).

37.Частиною третьою статті 22 Закону № 2939-VI визначено, що розпорядник інформації має право відмовити в задоволенні запиту в таких випадках:

1)розпорядник інформації не володіє і не зобов`язаний відповідно до його компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит;

2)інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом відповідно до частини другої статті 6 цього Закону;

3)особа, яка подала запит на інформацію, не оплатила передбачені статтею 21 цього Закону фактичні витрати, пов`язані з копіюванням або друком;

4)не дотримано вимог до запиту на інформацію, передбачених частиною п`ятою статті 19 цього Закону.

38.Розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов`язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня отримання запиту належним розпорядником (частина третя статті 22 Закону № 2939-VI).

VІ. ОЦІНКА СУДУ

39.Надаючи оцінку доводам сторін, суд виходить з того, що заявлений у цій справі спір стосується надання розпорядником інформації публічної інформації на відповідний запит.

40.Наведені норми права дають підстави для висновку про те, що отримувати або створювати таку інформацію може виключно суб`єкт владних повноважень у процесі виконання своїх обов`язків. При цьому, законодавець зобов`язує розпорядника інформації надати відповідь на письмовий запит запитувача інформації не пізніше п`яти робочих днів з дня отримання запиту, яка має бути повною, достовірною та точною або мотивовану відмову у наданні запитуваної інформації, у разі наявності підстав, визначених статтею 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

41.Згідно статуту позивач є добровільною, неприбутковою громадською організацією, що об`єднує на добровільних засадах громадян України, іноземних громадян та осіб без громадянства на основі єдності інтересів для спільної реалізації своїх прав і свобод, мети та напрямів діяльності, передбачених цим статутом. Основною метою діяльності організації є сприяння консолідації суспільства для запобігання та протидії корупції в Україні, сприяння забезпеченню неухильного дотримання конституційних прав і свобод людини і громадянина, реалізація та захист прав і свобод членів організації, задоволення суспільних, економічних, соціальних, культурних та інших інтересів.

42.Дніпровська міська рада, у свою чергу, є суб`єктом владних повноважень та відповідно розпорядником запитуваної інформації, яка знаходиться у її розпорядженні.

43.Запитувана у Дніпровської міської ради інформація (документи) безпосередньо стосуються розпорядження комунальним майном (землями) та здійснення забудови на земельній ділянці територіальної громади в межах історичного ареалу міста без отримання необхідних дозволів, погоджень.

44.Таким чином, з урахуванням вищевикладеного, суд доходить висновку, що запитувана позивачем інформація є публічною, та такою, що не може бути обмеженою у відповідності до вимог закону, а відповідач є належним розпорядником вказаної інформації.

45.Аналізуючи наведені норми у співставленні до обставин справи, суд зазначає, що позивач як запитувач публічної інформації мав правомірні очікування щодо її надання на відповідний запит, направлений до Дніпровської міської ради.

46.Вирішуючи питання щодо надання запитуваної інформації на відповідний запит, відповідач, - Дніпровська міська рада, як розпорядник інформації мав залучити до виконання такого запиту відповідні структурні підрозділи, у розпорядженні яких знаходиться запитувана інформація та/або відповідні документи.

47.Натомість, доручення виконання запиту Департаменту по роботі з активами Дніпровської міської ради мало наслідком відмову у наданні запитуваних документів з посиланням на їх знаходження в іншому структурному підрозділі та вказівку на необхідність звернення до такого структурного підрозділу, що в розумінні частини другої статті 22 Закону № 2939-VI вважається неправомірною відмовою в наданні інформації.

48.Отже, з урахуванням вищевикладеного, судом встановлено, що відповідачем в межах наданих йому законом повноважень та у встановленому законом порядку не надано документів, які запитувалися у запиті про отримання публічної інформації позивача від 06.12.2022 вх. № 37/839 (вих. № 20221206_7), що в свою чергу суперечить нормам Конституції України, Закону України «Про доступ до публічної інформації», яким встановлено обов`язок розпорядника інформації, яким є відповідач, надавати та оприлюднювати достовірну, точну та повну інформацію.

VІІ. ВИСНОВКИ СУДУ

49.З системного аналізу матеріалів справи та наведених норм, суд дійшов висновку про обґрунтованість заявлених позовних вимог та наявність підстав для задоволення позову, у зв`язку із чим присуджує на користь позивача понесені ним судові втрати по сплаті судового збору за рахунок відповідача.

50.Керуючись статтями 241-246 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

51.Адміністративний позов Інформаційного агентства Громадська організація «Антикорупційна правозахисна рада» (код 42243548; юридична адреса: вул. М. Грушевського, м. Дніпро, 49101; адреса для листування: пл. Десантників, 1, м. Дніпро, 49038) до Дніпровської міської ради (код 26510514; проспект Яворницького, 75, м. Дніпро, 49000), Департаменту по роботі з активами Дніпровської міської ради (код 37454258; проспект Яворницького, 75А, м. Дніпро, 49000) про визнання протиправною відмови та зобов`язання надати публічну інформацію задовольнити повністю.

52.Взнати протиправною відмову Департаменту по роботі з активами Дніпровської міської ради від 02.01.2023 № 5/3-4 в наданні публічної інформації за запитом Інформаційного агентства Громадська організація «Антикорупційна правозахисна рада» від 06.12.2022 №20221207_7, з посиланням на те, що розпорядчі документи міської ради рішення про передачу земельних ділянок в користування (оренду) прийняті до 2008 року, знаходяться в іншому структурному підрозділі Дніпровської міської ради.

53.Зобов`язати Дніпровську міську раду надати публічну інформацію (копії документів) за запитом Інформаційного агентства Громадська організація «Антикорупційна правозахисна рада» від 06.12.2022 № 20221207_7.

54.Стягнути на користь Інформаційного агентства Громадська організація «Антикорупційна правозахисна рада» за рахунок бюджетних асигнувань Департаменту по роботі з активами Дніпровської міської ради судові витрати на сплату судового збору у розмірі 2684 грн.

55.Рішення суду набирає законної сили відповідно до статті 255 КАС України та може бути оскаржено в порядку та у строки, встановлені статтями 295, 297 КАС України.

Суддя І.О. Верба

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.10.2023
Оприлюднено25.10.2023
Номер документу114358281
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо захисту політичних (крім виборчих) та громадянських прав, зокрема щодо забезпечення права особи на доступ до публічної інформації

Судовий реєстр по справі —160/15945/23

Постанова від 30.05.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

Ухвала від 11.04.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

Ухвала від 07.03.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

Ухвала від 30.01.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

Ухвала від 08.01.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

Ухвала від 18.12.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

Рішення від 23.10.2023

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Верба Ірина Олександрівна

Ухвала від 17.07.2023

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Верба Ірина Олександрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні