РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
02 жовтня 2023 року справа № 580/7506/23
м. Черкаси
Черкаський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді - Руденко А.В.,
за участю:
секретаря Могили Ірини,
представника позивача Аніщенко Катерини (за ордером),
представника відповідача Пугач Людмили (за довіреністю),
розглянувши у відкритому судовому засіданні у спрощеному позовному провадженні в приміщенні суду адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Сервіс-Авто-2005» до Державної служби України з безпеки на транспорті, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Відділ державного нагляду (контролю) у Черкаській області Державної служби України з безпеки на транспорті про визнання протиправним та скасування постанови про застосування штрафу,
встановив:
21.08.2023 до Черкаського окружного адміністративного суду звернулося товариство з обмеженою відповідальністю «Сервіс-Авто-2005» з позовною заявою до Державної служби України з безпеки на транспортні, третя особа, яка не заявляє позовних вимог на предмет спору на стороні відповідача Відділ державного нагляду (контролю) у Черкаській області Державної служби України з безпеки на транспорті, в якій просить визнати протиправною постанову №031073 від 13.06.2023 про накладення на позивача штрафу.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що під час рейдової перевірки був складений акт щодо відсутності оригіналу витягу з дозволу на маршрут «Київ-Черкаси». Разом з тим, вказує позивач, автомобільний перевізник зобов`язаний забезпечити транспортний засіб, який здійснює регулярні пасажирські перевезення, зокрема реєстраційними документами на транспортний засіб, квитково-касовим листом, схемою маршруту, розкладом руху, таблицею вартості проїзду та іншими документами, що передбачені законодавством України, які мають бути у водія з собою. Витяг з дозволу на перевезення є невід`ємною частиною дозволу на перевезення пасажирів на міжобласному автобусному маршруті загального користування. У свою чергу пунктом 3.6 Порядку № 279 передбачено, що до Витягу з дозволу на перевезення вноситься розклад руху автобусів. Пунктом 1.3 Порядку № 278 встановлено, що автомобільний перевізник повинен забезпечити: водія автобуса копією затвердженого організатором перевезень розкладу руху. Під час здійснення перевірки посадовими особами Відділу державного нагляду (контролю) у Черкаській області Державної служби України з безпеки на транспорті, водієм транспортного засобу Mercedes-Benz Sprinter, номерний знак НОМЕР_1 , було надано інспектору на перевірку всі необхідні документи, що передбачені ст. 39 Закону № 2344-ІІІ, зокрема водієм було надано інспектору витяг з дозволу на перевезення, що підтверджується матеріалами, які були додані до акта проведення перевірки № 030154. Пунктом 30 Правил № 176 передбачено, що витяг з дозволу повинен перебувати в автобусі, але даною нормою не встановлено вимоги, щодо зберігання оригіналу даного документу в транспортному засобі. Тому спірне рішення підлягає скасуванню.
08.09.2023 представник відповідача та третьої особи подала до суду відзив на позовну заяву, в якому просила відмовити у задоволенні позову. Зазначила, що за результатами рейдової перевірки відносно позивача складено акт від 25.04.2023 № 030154, відповідно до якого під час перевірки виявлено порушення вимог ст. 39 Закону України «Про автомобільний транспорт», п. 30 ПКМУ № 176 від 18.02.1997, відповідальність за які передбачена ст. 60 зазначеного Закону, а саме перевезення пасажирів за відсутності на момент проведення перевірки документів, визначених ст. 39 цього Закону, а саме без оригіналу витягу з дозволу на маршрут «Київ-Черкаси».
Представник відповідача зазначає, що законодавцем при визначенні документів для здійснення внутрішніх перевезень не встановлено їх вичерпний перелік, а напроти, вимагається наявність інших документів, передбачених законодавством.
Вказує, що відповідно до пунктів 3.3-3.4 розділу ІІІ Порядку № 279 до кожного дозволу на перевезення оформлюються витяги з нього у кількості, необхідній для виконання перевезень, обумовлених об`єктом конкурсу.
Відповідно до п. 30 Правил № 176 витяг з дозволу повинен перебувати в автобусі.
Тобто, у водія повинен бути саме оригінал витягу з дозволу, форма бланку якого встановлена Порядком № 279, а не його копія чи електронна форма в додатках у телефоні. Отже, дозвіл на перевезення пасажирів на міжобласних маршрутах загального користування повинен перебувати у перевізника, тоді як витяг з дозволу повинен перебувати в автобусі. Отже, під час здійснення перевезення водій повинен мати при собі витяг з дозволу на перевезення пасажирів на міжміському міжобласному автобусному маршрутів загального користування затвердженого зразка, тобто, оригінал документу, виконаний на фірмовому бланку. Тобто на кожен рейс у водія при виконанні ним регулярних перевезень пасажирів обумовлених об`єктом конкурсу, повинен бути в наявності саме оригінал витягу з дозволу.
Натомість, при проведенні перевірки водієм не було надано оригіналу витягу з дозволу на перевезення пасажирів на міжміському міжобласному автобусному маршруті загального користування «Київ-Черкаси» затвердженого зразка, виконаного на фірмовому бланку та який би містив підпис та мокру печатку.
19.09.2023 позивач подав до суду відповідь на відзив, в якій просив задовольнити позовні вимоги в повному обсязі, посилаючись на необґрунтованість викладених у відзиві тверджень відповідача.
27.09.2023 представник відповідача та третьої особи подала до суду заперечення на відповідь на відзив, в якому просила відмовити повністю у задоволенні позовних вимог, посилаючись на правомірність винесення оскаржуваної постанови.
Ухвалою від 28.08.2023 суддя Черкаського окружного адміністративного суду прийняла позовну заяву до розгляду, відкрила спрощене позовне провадження та вирішила розпочати розгляд справи по суті з 28.09.2023 без виклику учасників справи.
Ухвалою від 12.09.2023 суд призначив судове засідання для розгляду справи по суті на 27.09.2023.
27.09.2023 суд оголосив перерву до 02.10.2023.
29.09.2023 в судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримала, позов просила задовольнити, представник відповідача заперечила проти позовних вимог та просила у задоволенні позову відмовити.
Заслухавши представників сторін, дослідивши доводи сторін, викладені в позовній заяві та відзиві, подані суду письмові докази, суд встановив таке.
Позивач ТОВ «Сервіс-Авто-2005» (код ЄДРПОУ 33363445) є суб`єктом господарювання, який діє на підставі ліцензії серія АЕ 187027 та має право на надання послуг з перевезення пасажирів на міжміському міжобласному автобусному маршруті загального користування.
Дозвіл на перевезення виданий Державною службою України з безпеки на транспорті серія НМ №000296, термін дії з 21 серпня 2017 року по 20 серпня 2022 року, назва маршруту Київ - Черкаси, номер рейсів 877/878 (а. с. 18-19).
На підставі направлення на рейдову перевірку (перевірку на дорозі) від 20.04.2023 № 012946 (а. с. 44) та щотижневого графіка проведення рейдових перевірок (а. с. 45) посадовими особами Відділу державного нагляду (контролю) у Черкаській області Державної служби України з безпеки на транспорті проведено перевірку додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом.
За наслідками перевірки складено акт від 25.04.2023 № 030154, в якому зафіксовано, що ТОВ «Сервіс-Авто-2005» за допомогою водія ОСОБА_1 , який керував транспортним засобом марки Mercedec-Benz, д.п. НОМЕР_2 , здійснювало перевезення пасажирів за регулярним автобусним маршрутом «Київ - Черкаси» за відсутності на момент проведення перевірки документів, визначених ст. 39 Закону України «Про автомобільний транспорт», а саме без оригіналу витягу з дозволу на маршрут «Київ - Черкаси», чим допустило порушення вимог ст. 39 зазначеного Закону та п. 30 Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту від 18.02.1997 № 176, відповідальність за які передбачена ст. 60 Закону № 2344-III. Водій з актом ознайомився, про що свідчить його підпис (а. с. 16).
У зв`язку з цим, постановою Відділу державного нагляду (контролю) у Черкаській області Державної служби України з безпеки на транспорті від 13.06.2023 № 031073 до позивача застосовано адміністративно-господарський штраф в сумі 17 000,00 грн.
Не погоджуючись з цим рішенням, позивач звернулась в суд з позовом.
Під час вирішення спору по суті суд зазначає таке.
Засади організації та діяльності автомобільного транспорту визначає Закон України Про автомобільний транспорт від 05.04.2001 № 2344-III (далі Закон № 2344-III).
Статтею 6 Закону № 2344-III передбачено, що центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, здійснює, зокрема, державний нагляд і контроль за дотриманням автомобільними перевізниками вимог законодавства, норм на автомобільному транспорті.
Відповідно до п. 1 Положення про Державну службу України з безпеки на транспорті, затвердженого Постановою КМУ від 11.02.2015 № 103, Державна служба України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Віце-прем`єр-міністра з відновлення України - Міністра розвитку громад, територій та інфраструктури (далі - Міністр) і який реалізує державну політику з питань безпеки на наземному транспорті.
Згідно з п. 8 вказаного Положення Укртрансбезпека здійснює свої повноваження безпосередньо, через утворені в установленому порядку територіальні органи.
Відповідно до пунктів 2, 4 Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затвердженому Постановою КМУ від 08.11.2006 № 1567 (далі Порядок № 1567), рейдовим перевіркам (перевіркам на дорозі) підлягають усі транспортні засоби вітчизняних та іноземних автомобільних перевізників (далі - транспортні засоби), що здійснюють автомобільні перевезення пасажирів та вантажів на території України.
Рейдові перевірки (перевірки на дорозі) на автомобільному транспорті проводяться посадовими особами Укртрансбезпеки та її територіальних органів (далі - посадові особи) у форменому одязі, які мають відповідне службове посвідчення, направлення на рейдову перевірку (перевірку на дорозі) згідно з додатком 1-1, сигнальний диск (жезл) та індивідуальну печатку.
Частинами 14, 17 статті 6 Закону № 2344-III передбачено, що державний контроль автомобільних перевізників на території України здійснюється шляхом проведення планових, позапланових і рейдових перевірок (перевірок на дорозі).
Рейдові перевірки (перевірки на дорозі) дотримання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом здійснюються шляхом зупинки транспортного засобу або без такої зупинки посадовими особами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, та його територіальних органів, які мають право зупиняти транспортний засіб у форменому одязі за допомогою сигнального диска (жезла) відповідно до порядку, затвердженого Кабінетом Міністрів України.
За визначенням, наведеним в абзаці 54 статті 1 Закону № 2344-III, рейдова перевірка (перевірка на дорозі) - перевірка транспортних засобів автомобільних перевізників на всіх видах автомобільних доріг на маршруті руху в будь-який час з урахуванням інфраструктури (автовокзали, автостанції, автобусні зупинки, місця посадки та висадки пасажирів, стоянки таксі і транспортних засобів, місця навантаження та розвантаження вантажних автомобілів, зони габаритно-вагового контролю, інші об`єкти, що використовуються автомобільними перевізниками для забезпечення діяльності автомобільного транспорту) щодо дотримання автомобільними перевізниками вимог законодавства про автомобільний транспорт).
Пунктами 12, 14 Порядку № 1567 передбачено, що рейдова перевірка (перевірка на дорозі) здійснюється на підставі щотижневого графіка.
Рейдовою перевіркою (перевіркою на дорозі) є перевірка транспортних засобів автомобільних перевізників на всіх видах автомобільних доріг на маршруті руху в будь-який час з урахуванням інфраструктури (автовокзали, автостанції, автобусні зупинки, місця посадки та висадки пасажирів, стоянки таксі і транспортних засобів, місця навантаження та розвантаження вантажних автомобілів, зони габаритно-вагового контролю, інші об`єкти, що використовуються автомобільними перевізниками для забезпечення діяльності автомобільного транспорту) щодо додержання автомобільними перевізниками вимог законодавства про автомобільний транспорт.
Згідно з пунктом 15 Порядку № 1567 під час проведення рейдової перевірки (перевірки на дорозі) перевіряється виключно: наявність визначених статтями 39 і 48 Закону документів, на підставі яких здійснюються перевезення автомобільним транспортом;додержання вимог статей 53, 56, 57 і 59 Закону; додержання водієм вимог Європейської угоди щодо роботи екіпажів транспортних засобів, які виконують міжнародні автомобільні перевезення (ЄУТР) (далі - Європейська угода); відповідність зовнішнього і внутрішнього спорядження (екіпірування) транспортного засобу встановленим вимогам; оснащення таксі справним таксометром; відповідність кількості пасажирів, що перевозяться, відомостям, зазначеним у реєстраційних документах, або нормам, передбаченим технічною характеристикою транспортного засобу; додержання водієм автобуса затвердженого розкладу та маршруту руху; наявність у всіх пасажирів квитків на проїзд та квитанцій на перевезення багажу, а у разі пільгового проїзду - відповідного посвідчення; додержання водієм режиму праці та відпочинку, а також вимоги щодо наявності в автобусі двох водіїв у разі перевезення пасажирів на відстань 500 і більше кілометрів або перевезення організованих груп дітей за маршрутом, який виходить за межі населеного пункту та має протяжність понад 250 кілометрів; виконання приписів щодо усунення порушень вимог законодавства про автомобільний транспорт, винесених за результатами розгляду справ про порушення вимог законодавства про автомобільний транспорт, які можливо перевірити під час проведення рейдової перевірки (перевірки на дорозі); виконання водієм інших вимог Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту та Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, інших нормативно-правових актів.
Пунктами 16, 17 Порядку № 1567 передбачено, що рейдова перевірка (перевірка на дорозі) може проводитися однією посадовою особою Укртрансбезпеки. Рейдова перевірка (перевірка на дорозі) проводиться із зупиненням транспортних засобів або без їх зупинення.
Суд врахував, що в силу статті 34 Закону № 2344-III автомобільний перевізник повинен: виконувати вимоги цього Закону та інших законодавчих і нормативно-правових актів України у сфері перевезення пасажирів та/чи вантажів.
Відповідно до частин 1, 2 статті 39 Закону № 2344-III автомобільні перевізники, водії, пасажири повинні мати і пред`являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконуються пасажирські перевезення.
Документи для регулярних пасажирських перевезень:
для автомобільного перевізника - ліцензія, договір із органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування чи їх дозвіл, паспорт маршруту, документ, що засвідчує використання автобуса на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством України;
для водія автобуса - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, квитково-касовий лист, схема маршруту, розклад руху, таблиця вартості проїзду (крім міських перевезень), інші документи, передбачені законодавством України.
Відповідно до ст. 31 Закону № 2344-III відносини автомобільного перевізника, що здійснює перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування приміських та міжміських, які виходять за межі території області (міжобласні маршрути), із органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування визначаються дозволом органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування на обслуговування автобусних маршрутів, у якому встановлюються: перелік маршрутів загального користування (рейсів), які буде обслуговувати автомобільний перевізник, умови організації перевезень, показники якості транспортного обслуговування населення, термін роботи автомобільного перевізника.
Згідно з абз. 2 ч. 2 ст. 40 Закону №2344-III водій автобуса зобов`язаний мати з собою і пред`являти для перевірки уповноваженим посадовим особам документи, передбачені законодавством.
Як встановив суд, підставою для застосування до позивача адміністративно-господарського штрафу стала відсутність під час перевірки водієм оригіналу витягу з дозволу на перевезення, передбаченого ст. 39 Закону України «Про автомобільний транспорт» за маршрутом «Київ-Черкаси».
До матеріалів позовної заяви позивач додав, зокрема, копії дозволу на здійснення перевезень №000296, виданого Державною службою України з безпеки на транспорті, та витягу з такого дозволу (а. с. 18-20).
Процедуру видачі та анулювання дозволу на перевезення пасажирів на приміських та міжміських автобусних маршрутах загального користування, які виходять за межі території області (міжобласні маршрути) (далі - міжміські та приміські маршрути), крім автобусного маршруту загального користування прямого сполучення місто Київ - міжнародний аеропорт «Бориспіль», організатором пасажирських перевезень на якому є Київська міська державна адміністрація визначає Порядок видачі та анулювання дозволу на перевезення пасажирів на міжобласних маршрутах загального користування, затверджений наказом Міністерства транспорту та зв`язку України 07.05.2010 № 279, який розроблений відповідно до статті 31 Закону України "Про автомобільний транспорт" (далі Порядок № 279).
Відповідно до п.2.3. Порядку № 279 дозвіл на перевезення видається, зокрема, на п`ять років - у випадку, передбаченому підпунктом "а" пункту 2.1 цього Порядку, у разі відповідності рухомого складу, запропонованого автомобільним перевізником, якого визнано переможцем, умовам конкурсу та у випадку, передбаченому підпунктом "б" пункту 2.1 цього Порядку, у разі відповідності умов обслуговування, запропонованих автомобільним перевізником, який посів друге місце, умовам конкурсу.
У відповідності до п. 3.3. Порядку № 279 до кожного дозволу на перевезення оформлюються витяги з нього у кількості, необхідній для виконання перевезень, обумовлених об`єктом конкурсу.
Враховуючи 3.6. Порядку № 279 До витягу з дозволу на перевезення вносяться: найменування, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті) або код згідно з ЄДРПОУ та місцезнаходження (місце проживання) перевізника; назва маршруту; номери рейсів; режим руху (приміські маршрути) або порядок здійснення перевезень (міжміські маршрути); термін дії дозволу на перевезення; дата видачі дозволу на перевезення; дата видачі витягу з дозволу на перевезення; розклад руху автобусів на маршруті (міжміські маршрути або приміські маршрути з кількістю оборотних рейсів до 40 включно протягом доби) або інтервали руху протягом доби (приміські маршрути з кількістю відправлень більше 40 протягом доби); інформація про транспортні засоби (рік виготовлення автобусів та параметри їх комфортності залежно від протяжності автобусного маршруту та видів сполучень), що використовуватимуться для перевезення пасажирів.
Дозвіл на здійснення перевезень НМ № 000296, виданий Державною службою України з безпеки на транспорті, та витяг з нього має термін дії з 21.08.2017 по 20.08.2022.
Відповідно до Постанови КМУ «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 18 лютого 1997 р. № 176 і від 3 грудня 2008 р. № 1081» від 29.04.2022 № 512 Правила надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 лютого 1997 р. № 176, доповнено пунктом 141 такого змісту: договір про організацію перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування міському, приміському та міжміському, які не виходять за межі території області (або дозвіл на перевезення пасажирів на міжобласних маршрутах загального користування), строк дії якого закінчується у період дії воєнного стану в Україні, вважається таким, дію якого продовжено на період дії воєнного стану в Україні і протягом одного року з дня його припинення чи скасування.
Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 № 64/2022, затвердженим Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ, у зв`язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, введено в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року, який продовжувався Указами Президента України та діє до тепер.
З огляду на те, що на разі в Україні триває період воєнного стану, дозвіл на здійснення перевезень № 000296 та витяг з такого дозволу не втратили чинність.
Відповідно до відеофіксації перевірки наданої до суду відповідачем, при проведенні перевірки водієм позивача надавались документи на право здійснення пасажирських перевезень.
Так, під час здійснення перевірки посадовими особами Укртрансбезпеки, водій транспортного засобу Mercedes-Benz Sprinter, д.н. НОМЕР_1 , надав інспектору на перевірку документи, що передбачені ст. 39 Закону № 2344-Ш, зокрема копію витягу з дозволу на перевезення, що підтверджується матеріалами, доданими до акта проведення перевірки № 030154.
При цьому, п. 30 Правил № 176 передбачено, що витяг з дозволу повинен перебувати в автобусі.
Разом з тим, суд наголошує, що зазначеною нормою не встановлено вимоги, щодо зберігання оригіналу такого документа в транспортному засобі.
Відповідач стверджував, що водій надав на перевірку не оригінал витягу з дозволу, проте не надав доказів того, що Законом № 2344-III чи іншим законодавчим актом зобов`язано водія автобуса мати оригінал витягу із дозволу.
Враховуючи зазначене, суд дійшов висновку, що інспектор Укртрансбезпеки на час проведення перевірки транспортного засобу позивача дійшов помилкових висновків, щодо відсутності витягу з дозволу на перевезення пасажирів на міжміському міжобласному автобусному маршруті загального користування та відповідно посадовими особами відділу державного нагляду (контролю) у Черкаській області Державної служби України з безпеки на транспорті безпідставно винесено оскаржувану постанову.
Згідно частини 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. При цьому в силу положень частини 2 статті 77 вказаного кодексу, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
За вказаних обставин, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку, що викладені в позовній заяві доводи позивача є обґрунтованими, а вимоги такими, що належить задовольнити.
Відповідно до частини 1 статті 139 вказаного Кодексу при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Зважаючи на те, що позовні вимоги позивача підлягають задоволенню, то судові витрати, які підлягають відшкодуванню, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.
Враховуючи викладене, керуючись статтями 9, 14, 73-77, 139, 242 246, 255, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
вирішив:
Позов задовольнити повністю.
Визнати протиправною та скасувати постанову Відділу державного нагляду (контролю) у Черкаській області Державної служби України з безпеки на транспорті від 13.06.2023 №031073 про застосування до товариства з обмеженою відповідальністю «Сервіс-Авто-2005» адміністративно-господарського штрафу у сумі 17 000 (сімнадцять тисяч) гривень.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної служби України з безпеки на транспорті (вул. Антоновича, 51, м. Київ, 03150, код ЄДРПОУ 39816845) на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Сервіс-Авто-2005» (вул. Героїв Дніпра, 65, кв. 61, м. Черкаси, код ЄДРПОУ 33363445) судові витрати зі сплати судового збору у сумі 2 584 (дві тисячі п`ятсот вісімдесят чотири) гривні 00 копійок.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. Апеляційна скарга може бути подана до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складенням повного тексту рішення.
Рішення складене у повному обсязі та підписане 27 жовтня 2023 року.
Головуючий Алла РУДЕНКО
Суд | Черкаський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.10.2023 |
Оприлюднено | 30.10.2023 |
Номер документу | 114492158 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо дорожнього руху, транспорту та перевезення пасажирів, з них транспорту та перевезення пасажирів |
Адміністративне
Черкаський окружний адміністративний суд
Алла РУДЕНКО
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні