Рішення
від 02.11.2023 по справі 160/22847/23
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02 листопада 2023 року Справа № 160/22847/23 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Юркова Е.О., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін у місті Дніпро адміністративну справу за позовною заявою Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської радаи до Східного офісу Держаудитслужби про визнання дій протиправними,-

УСТАНОВИВ:

07 вересня 2023 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської радаи до Східного офісу Держаудитслужби з вимогами:

- визнати протиправними дії Східного офісу Держаудитслужби по проведенню перевірки закупівель по Комунальному некомерційному підприємству «Міська клінічна лікарня № 6» Дніпровської міської ради понад встановлені законодавством граничні строки та по незаконному зупиненню проведення перевірки закупівель, внаслідок яких було складено Акт перевірки закупівель у КНП «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради від 06.02.2023р. №040417-33/02.

В обґрунтування позову позивач посилається на протиправність дій Східного офісу Держаудитслужби по проведенню перевірки закупівель по Комунальному некомерційному підприємству «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради понад встановлені законодавством граничні строки та по незаконному зупиненню проведення перевірки закупівель, внаслідок яких було складено акт перевірки закупівель у КНП «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради від 06.02.2023р. №040417-33/02.

Ухвалою суду від 25.09.2023 відкрито провадження у справі № 160/22847/23, призначено розгляд справи в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.

12.10.2023 відповідачем надано до суду відзив, в якому просив у задоволенні позову відмовити, посилаючись на те, що генеральний директор лікарні Чорний В.І. був завчасно ознайомлений з підставами проведення перевірки закупівель на підприємстві в повному обсязі, згідно вимог чинного законодавства. Зазначено, що твердження Позивача про те, що жодної зустрічної звірки Відповідачем не проводилося є хибними та спростовуються підтверджуючими документами. Також вказано, що процедури закупівель, які проведені Позивачем, що підлягали перевірці Офісом під час проведення ревізії фінансово-господарської діяльності Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради за період з 01.01.2019 по 31.05.2022 та перевірці закупівель під час проведення ревізії фінансово-господарської діяльності у період з 07.12.2022р. по 31.01.2023р. є відмінними та стосувалися різного обсягу питань, а отже не перевірялись відповідачем повторно. Таким чином перевірка закупівель у Комунальному некомернійному підприємстві «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради проведена відповідачем згідно вимог чинного законодавства, а саме на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Дослідивши матеріали справи, з`ясувавши всі фактичні обставини на яких ґрунтуються вимоги позову, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив такі обставини справи.

Судом встановлено, що відповідно до абзацу 1 пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року №631 (із змінами), наказу начальника Східного офісу Держаудитслужби від 07.12.2022 №352 та на підставі направлень від 07.12.2022 №644, №645, №646 в термін з 07.12.2022 по 30.01.2023 (20 робочих днів), з призупиненням з 13.12.2022 по 21.12.2022 та з 10.01.2023 по 25.01.2023, у Комунальному некомерційному підприємстві «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради проведені перевірки закупівель робіт з реконструкції мережі медичного киснепостачання КНП «МКЛ №6» ДМР за адресою вул. Ганни Барвінок, 1, м.Дніпро та реконструкції мережі медичного киснепостачання КНП «МКЛ №6» ДМР за адресою вул.Батумська, 13, м.Дніпро, а також робіт з виконання проектно-кошторисної документації, технічного та авторського нагляду (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номерами ID: UА-2021-12-16-009110-с, UА- 2021-12-23-010902-с, UА-2021-12-20-008005-с, UА-2022-08-30-004869-а, UА-2021-12-03-015274-с, UА-2021-12-15-022330-с, UА-2021-12-23-011007-с, UА- 2021 -1 2-03-014888-с,UА-2022-05-17-004285-а, UА-2021-12-20-007297-с), укладання договорів про закупівлі та їх виконання.

За результати перевірки закупівель Східним офісом Держаудитслужби складено в акті від 06.02.2023 №040417-33/02, який підписано генеральним директором Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради Чорним В.І. та головним бухгалтером Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради Підгайко З.С.

Листом від 22.03.2023 №040417-15/2110-2023 на адресу Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради направлено вимогу щодо усунення порушень законодавства в термін до 20.04.2023.

Позивач не погоджуючись з діями Східного офісу Держаудитслужби по проведенню перевірки закупівель звернувся за захистом своїх прав до суду.

Вирішуючи даний адміністративний спір суд виходить з такого.

Положенням про Державну аудиторську службу України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України № 43 від 03.02.2016 року (далі - Положення), визначено, що Державна аудиторська служба України (Держаудитслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів та який реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю.

Відповідно до підпункту 3 пункту 4 Положення Держаудитслужба реалізує державний фінансовий контроль через здійснення державного фінансового аудиту; перевірки державних закупівель; інспектування (ревізії); моніторингу закупівель.

Пунктом 7 Положення встановлено, що Держаудитслужба здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку міжрегіональні територіальні органи.

Правові та організаційні засади здійснення фінансового контролю в Україні, визначені Законом України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні (далі - Закон № 2939).

Згідно статті 5 Закону № 2939 контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України Про публічні закупівлі (далі - Закон № 922), проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування.

Перевірка закупівель у замовників проводиться за місцезнаходженням юридичної особи, що перевіряється, чи за місцем розташування об`єкта права власності, щодо якого проводиться перевірка, і полягає у документальному та фактичному аналізі дотримання замовником законодавства про закупівлі. Результати перевірки закупівель викладаються в акті перевірки закупівель.

Моніторинг закупівлі здійснюється за місцезнаходженням органу державного фінансового контролю.

Частиною 1 статті 8 Закону України Про публічні закупівлі (далі - Закон № 922) визначено, що моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю).

Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.

Моніторинг процедури закупівлі не проводиться на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 цього Закону.

Згідно з частиною 2 статті 8 Закону № 922 рішення про початок моніторингу процедури закупівлі приймає керівник органу державного фінансового контролю або його заступник (або уповноважена керівником особа) за наявності однієї або декількох із таких підстав:

1) дані автоматичних індикаторів ризиків;

2) інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;

3) повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;

4) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

5) інформація, отримана від громадських об`єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.

Для аналізу даних, що свідчать про ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, може використовуватися:

інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель;

інформація, що міститься в єдиних державних реєстрах;

інформація в базах даних, відкритих для доступу центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю.

Підстави та процедуру проведення Держаудитслужбою, її міжрегіональними територіальними органами (далі - орган державного фінансового контролю) перевірок закупівель визначено Порядком проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631 (далі - Порядок №631).

Відповідно до п. 2 Порядку № 631 перевірка закупівель - перевірка, яка проводиться за наявності підстав, передбачених цим Порядком, щодо замовника за його місцезнаходженням чи за місцем розташування об`єкта його права власності.

Відповідно до п.п. 25, 26, 27 Порядку № 631 у разі виявлення порушень законодавства у сфері закупівель посадові особи органу державного фінансового контролю, не чекаючи закінчення перевірки, мають право рекомендувати керівникові замовника вжити невідкладних заходів для усунення та недопущення їх у подальшому.

Результати перевірки закупівель викладаються в акті перевірки.

Складення акта перевірки закупівель, його підписання та реалізація результатів перевірки здійснюються за процедурами, передбаченими пунктами 35, 38-47, абзацами першим і другим пункту 48, пунктами 49-52 Порядку проведення інспектування, з урахуванням норм, установлених цим Порядком.

Як уже встановлено судом, Східним офісом Держаудитслужби, на підставі направлень від 07.12.2022 №644, №645, №646 в термін з 07.12.2022 по 30.01.2023 (20 робочих днів), з призупиненням з 13.12.2022 по 21.12.2022 та з 10.01.2023 по 25.01.2023, у Комунальному некомерційному підприємстві «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради проведені перевірки закупівель робіт з реконструкції мережі медичного киснепостачання КНП «МКЛ №6» ДМР за адресою вул. Ганни Барвінок, 1, м.Дніпро та реконструкції мережі медичного киснепостачання КНП «МКЛ №6» ДМР за адресою вул.Батумська, 13, м.Дніпро, а також робіт з виконання проектно-кошторисної документації, технічного та авторського нагляду (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номерами ID: UА-2021-12-16-009110-с, UА- 2021-12-23-010902-с, UА-2021-12-20-008005-с, UА-2022-08-30-004869-а, UА-2021-12-03-015274-с, UА-2021-12-15-022330-с, UА-2021-12-23-011007-с, UА- 2021-12-03-014888-с, UА-2022-05-17-004285-а, UА-2021-12-20-007297-с), укладання договорів про закупівлі та їх виконання.

Відповідно до п.8 Порядку №631 у ході підготовки до перевірки закупівель посадові особи органу державного фінансового контролю складають у двох примірниках програму перевірки закупівель, в якій зазначаються найменування замовника, тема, період перевірки та питання, що підлягають перевірці відповіднодо компетенції органу державного фінансового контролю. Програма затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником.

Один примірник програми перевірки закупівель (змін до неї) видається керівникові замовника чи його заступникові під розписку на примірнику органу державного фінансового контролю для ознайомлення. Якщо керівник замовника чи його заступник відмовляється ставити підпис, про це зазначається у вступній частині акта перевірки.

Пунктом 10 Порядку №631 визначено, що для проведення перевірки закупівель орган державного фінансового контролю оформляє на кожну посадову особу органу державного фінансового контролю та залученного кваліфікованого фахівця направлення у двох примірниках установленого Мінфіном зразка, яке підписує керівник органу державного фінансового контролю або його заступник.

Згідно з пунктом 13 Порядку №631 посадові особи органу державного фінансового контролю в разі проведення перевірки закупівель зобов`язані поставити підпис в журналі реєстрації перевірок замовника (у разі наявності такого журналу). Факт ненадання замовником зазначеного журналу фіксується в акті перевірки.

Відповідно до пункту 14 Порядку №631 перед початком перевірки закупівель посадові особи органу державного фінансового контролю та залучені кваліфіковані фахівці повинні видати керівникові замовника чи його заступникові направлення під розписку на примірнику органу державного фінансового контролю. Якщо керівник замовника чи його заступник відмовляється ставити підпис, про це зазначається у вступній частині акта перевірки.

Судом встановлено, що посадовими особами Східного офісу Держаудитслужби дотримано процедуру проведення перевірки закупівель визначену Порядком №631, оскільки керівництву Комунального некомерційного підприємстві «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради надано один примірник Програми перевірки, а також по одному примірнику направлень, що підтверджується підписом генерального директора лікарні Чорного В. І. на примірниках направлень від 07.12.2022 №644, №645, №646, що в свою чергу підтверджує обізнаність відповідача з підставами проведення перевірки закупівель на підприємстві в повному обсязі.

Крім того як зазначено відповідачем та не спростовано позивачем у ході перевірки Комунальним некомерційним підприємством «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради надано журнал реєстрації перевірок, в якому здійснені відповідні записи перевіряючих осіб.

Щодо строків проведення перевірки закупівель суд зазначає наступне.

Відповідно до пункту 20 Порядку №631 перевірка закупівель може бути зупинена у разі необхідності проведення значної кількості зустрічних звірок, без завершення яких неможливе проведення на належному рівні перевірки, а також за обґрунтованим зверненням замовника. У такому разі загальна тривалість перевірки становить не більш як 40 робочих днів з дня її початку, а в разі проведення перевірки закупівель,щодо яких проводився моніторинг закупівель, передбачений Законом України Про публічні закупівлі, - 20 робочих днів. При цьому строк, на який зупинено перевірку, не включається до строку проведення перевірки, визначеного пунктом 11 цього Порядку.

З матеріалів перевірки вбачається, що перевірку закупівель у Комунальному підприємстві проведено в термін з 07.12.2022 по 30.01.2023 (20 робочих днів), з призупиненням з 13.12.2022 по 21.12.2022 та з 10.01.2023 по 25.01.2023 у відповідності до питань програми перевірки закупівель.

Так, Східним офісом Держаудитслужби листом №040417-15/70814 від 12.12.2022 було повідомлено Комунальне підприємство про призупинення перевірки закупівель з 13.12.2022 року, який містить відмітку про реєстрацію у Комунальному підприємстві вказаного повідомлення за № 11/302 від 13.12.2022.

На підставі направлень від 13.12.2022 №661, 662 виданих начальнику відділу контролю у сфері будівництва Східного офісу Держаудитслужби Альтшулер Я.Б, та головному державному фінансовому інспектору відділу контролю у сфері будівництва Східного офісу Держаудитслужби Галицькій А.В., передбачено проведення зустрічної звірки в Товаристві з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДОРПРОЕКТ БУД» з метою документального та фактичного підтвердження виду, обсягу і якості операції та розрахунків для з`ясування їх реальності та повноти відображення в обліку Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради.

Під час виходу на проведення зустрічної звірки за юридичною адресою, а саме: Україна, 49000, м. Дніпро, вул. Борброва,12, кабінет 4, проведення зустрічної звірки не відбулося, встановлено відсутність Товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДОРПРОЕКТ БУД» за юридичною адресою місце знаходження.

Відтак, за результатами виходу посадовими особами відповідача, складено акт про неможливість проведення зустрічної звірки від 14.12.2022 №б/н з фотозвітом за результатом виїзду.

Також з наданих матеріалів вбачається, що відповідачем було направлено лист до Головного управління національної Поліції в Дніпропетровський області №040417-17/7177-2022 від 15.12.2022 щодо вжиття відповідних заходів та сприяння у проведенні зустрічної звірки в Товаристві з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДОРПРОЕКТ БУД» та лист на адресу Комунального підприємства №040417-15/7181 від 15.12.2022 про сприяння у проведені зустрічної звірки в Товаристві з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДОРПРОЕКТ БУД», який містить відмітку про реєстрацію у Комунальному підприємстві 16.12.2022 № 11/306.

22.12.2022 відповідачем було поновлено перевірку закупівель у Комунальному підприємстві та повідомлено позивача, що підтверджується листом Офісу від 21.12.2022 №040417-15/7270-2022, який містить відмітку про реєстрацію у Комунальному підприємстві 22.12.2022 № 11/310.

Також з метою документального підтвердження виду, обсягу і якості операцій та розрахунків для з`ясування їх реальності та повноти відображення в обліку замовника виникла необхідність у отримані інформації від ФОП ОСОБА_1 у зв`язку з чим Східним офісом Держаудитслужби листом від 09.01.2023№040417-15/289-2023 було повідомлено відповідача про призупинення перевірки закупівель з 10.01.2023, який містить відмітку про реєстрацію у Комунальному підприємстві 10.01.2023 № 11/18.

На запити відповідача до ФОП ОСОБА_1 №040417-15/293-2023 від 10.01.2023 та № 040417-15/588-2023 від 19.01.2023 останній листами від 17.01.2023 №1 та від 23.01.2023 №2 надав відповідь стосовно запитуваної інформації.

Відтак, за результатами наданої інформації було поновлено проведення перевірки закупівель з 26.01.2023 року, про що повідомлено позивача листом від 25.01.2023 №040417-15/701-2023.

З урахуванням зазначеного суд доходить висновку, що Східним офісом Держаудитслужби при проведенні перевірки закупівель по Комунальному некомерційному підприємству «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради не порушено встановлені законодавством граничні строки проведення перевірки закупівель.

Стосовно твердження позивача проте, що позиваяем при здійсненні перевірки закупівель у період з 07.12.2022р. по 31.01.2023р., відповідачем фактично повторно перевірявся значний обсяг питань, які стосувалися період часу до 31.05.2022, що є незаконним, оскільки раніше відповідач вже висловив свою думку щодо здійснення позивачем фінансово-господарської діяльності у період по 31.05.2022 суд зазначає наступне.

Так судом встановлено, що відповідно до п.1.3.2.1 Плану проведення заходів державного фінансового контролю Східного офісу Держаудитслужби на II квартал 2022, відповідачем проведено ревізію фінасово-господарської діяльності Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради за період з 01.01.2019 по 31.05.2022.

Результати ревізії зафіксовано в акті від 02.08.2022 № 04.04-20/01.

Відповідно до п.1.12. Дотримання законодавства про державні закупівлі Акту ревізію дотримання вимог чинного законодавства при проведенні КНП «МКЛ №6» ДМР закупівель товарів, робіт та послуг проведено вибірковим способом за період, який підлягає ревізії, зокрема: процедур закупівлі товару ID: UА-2019-07-09-0033757-b, UА-2019-11-15-000335-b, UА-2020-02-11-004722-b, UА-2020-11-09-008527-c, UА-2021-02-08-007295-а, UА-2021-08-10-012195-а, UА-2021-10-20-009471-b, UА-2021-10-20-009471-b, ID: UА-2021-10-27-009510-а, UА-2021-12-16-009110-с.

Натомість у Комунальному некомерційному підприємстві «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради проведені перевірки закупівель робіт з реконструкції мережі медичного киснепостачання КНП «МКЛ №6» ДМР за адресою вул. Ганни Барвінок, 1, м.Дніпро та реконструкції мережі медичного киснепостачання КНП «МКЛ №6» ДМР за адресою вул.Батумська, 13, м.Дніпро, а також робіт з виконання проектно-кошторисної документації, технічного та авторського нагляду (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номерами ID: UА-2021-12-16-009110-с, UА- 2021-12-23-010902-с, UА-2021-12-20-008005-с, UА-2022-08-30-004869-а, UА-2021-12-03-015274-с, UА-2021-12-15-022330-с, UА-2021-12-23-011007-с, UА- 2021 -1 2-03-014888-с,UА-2022-05-17-004285-а, UА-2021-12-20-007297-с) укладання договорів про закупівлі та їх виконання.

Отже суд вважає, що процедури закупівель, які проведені позивачем, що підлягали перевірці Офісом під час проведення ревізії фінансово-господарської діяльності Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради за період з 01.01.2019 по 31.05.2022 та перевірці закупівель під час проведення ревізії фінансово-господарської діяльності у період з 07.12.2022р. по 31.01.2023р. є відмінними та стосувалися різного обсягу питань, а отже не перевірялись відповідачем повторно.

Крім того недоречним є посилання позивача на Висновок експерта №17/08/2-23 від 25.08.2023 за результатами проведення експертного економічного дослідження, тому що даний Висновок не стосується предмета спору, так як у даному випадку відповідачем оскаржується правомірність дій органу державного фінансового контролю щодо проведення перевірки закупівель Комунального некомерційного підприємства.

З урахуванням вищезазначеного суд доходить висновку, що перевірка закупівель у Комунальному некомернійному підприємстві «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради проведена відповідачем згідно вимог чинного законодавства, а саме на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, а тому позовні вимоги Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської рада про визнати протиправними дії Східного офісу Держаудитслужби по проведенню перевірки внаслідок яких було складено Акт перевірки закупівель від 06.02.2023р. №040417-33/02 не підлягають задоволенню.

Відповідно до частини 1 статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України, доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Частинами 1, 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Враховуючи викладене, позовні вимоги Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської радаи не підлягають задоволенню.

Керуючись ст.ст. 9, 72-77, 139, 242-243, 245-246, 258, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

УХВАЛИВ:

Позов Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської радаи (вул. Батумська, буд. 13, м.Дніпро, 49100; ІК в ЄДРПОУ01984441) до Східного офісу Держаудитслужби (вул. Володимира Антоновича, буд. 22, корп. 2, м. Дніпро, 49101; ІК в ЄДРПОУ 40477689) про визнання дій протиправними залишити без задоволення.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст рішення суду складений 02 листопада 2023 року.

Суддя Е.О. Юрков

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.11.2023
Оприлюднено06.11.2023
Номер документу114624603
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо здійснення публічних закупівель, з них

Судовий реєстр по справі —160/22847/23

Рішення від 02.11.2023

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Юрков Едуард Олегович

Ухвала від 25.09.2023

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Юрков Едуард Олегович

Ухвала від 12.09.2023

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Юрков Едуард Олегович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні