ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
03 листопада 2023 рокусправа № 464/30/23
Львівський окружний адміністративний суд, у складі головуючого судді Кузана Р.І. розглянувши у письмовому провадженні в м.Львові в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити дії, стягнення моральної шкоди, -
в с т а н о в и в :
На розгляд Сихівського районного суду м.Львова надійшла позовна заява ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області, згідно з якою позивач просить суд:
- визнати протиправною бездіяльність Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області щодо неправильного нарахування та виплати пенсії за віком ОСОБА_1 , відповідно до чинного законодавства;
- зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області (Україна, 79016, Львівська обл., місто Львів, вулиця Митрополита Андрея, будинок 10, Код ЄДРПОУ 13814885) провести перерахунок та встановити пенсію за віком у належному розмірі, відповідно до індивідуального коефіцієнта заробітку ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , ідентифікаційний код: НОМЕР_1 ), згідно чинного законодавства;
- стягнути з Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області на користь ОСОБА_1 недоплачену суму пенсійних виплат за 2020-2022 роки в розмірі відповідно до індивідуального коефіцієнта заробітку з урахуванням років праці за 1985-1989 роки на ПАТ «Завод «Львівсільмаш» (код ЄДРПОУ 05786134);
- стягнути з Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області моральну компенсацію за бездіяльність працівників регіонального пенсійного фонду протягом 2020-2022 років, у розмірі 5000 грн.
Обґрунтовуючи позовні вимоги посилається на те, що в 2020 році йому було призначено пенсію за віком на підставі Закону України від 09.07.2003 № 1058-ІV «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування». При призначенні пенсії не було взято до уваги відомості про заробітну плату згідно з довідкою від 03.02.2020 №43, виданою ТОВ «Леополіс Конгрес Хол», з мотивів неможливості перевірки відомостей, що містяться у ній. У цій довідці міститься інформація про заробітну плату позивача за період з 1985-1989 за період роботи ПАТ «Завод «Львівсільмаш». Листом відповідача позивача було повідомлено про те, що ПАТ «Львівсільмаш» ліквідовано 20.01.2018. Відповідно до п.2.1.5 договору до обов`язків ТзОВ «Леополіс Конгрес Хол» також віднесено видачу довідок щодо стажу роботи, нарахованої заробітної плати тощо на запити колишніх працівників ПАТ «Завод «Львівсільмаш», органів Пенсійного фонду, інших органів державної влади. У зв`язку з неврахуванням відповідачем довідки про заробітну плату, позивач звернувся і вказаними позовними вимогами.
Ухвалою Сихівського районного суду м. Львова від 04.01.2023 справу за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області про зобов`язання вчинити дії передано для розгляду Львівському окружному адміністративному суду.
Ухвалою від 20.02.2023 суддею Сакалош В.М. прийнято позовну заяву до розгляду й відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.
Відповідач 13.03.2023 подав до суду відзив на позовну заяву, в якому просить суд відмовити в задоволенні позову. Відзив обґрунтований тим, що з 16.02.2020 позивач перебуває на обліку в Головному управлінні Пенсійного фонду України у Львівській області, як одержувач пенсії за віком відповідно до Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування». Пенсію обчислено при загальному стажі 40 років 11 місяців 09 днів, коефіцієнт стажу з урахуванням оцінки одного року роботи 1 0,40917. Середньомісячний заробіток для обчислення пенсії, який враховано за період роботи з 01.07.2000 по 31.01.2020, індивідуальний коефіцієнт заробітної плати 0,91171, із застосуванням середньої заробітної плати (7763,17 грн х 0,91171) становить 7077,76 грн. Розмір пенсійної виплати станом на 16.02.2020 становить 2977,91 грн.
Щодо проведення перевірки відомостей, відображених в довідці від 03.02.2020 №43 зазначає, що ТзОВ «Леополіс Конгрес Хол» не являється державною архівною установою та не є правонаступником ПАТ «Завод «Львівсільмаш», тому відсутні підстави для здійснення Головним управлінням Пенсійного фонду України у Львівській області відповідних перевірок щодо довідки про заробітну плату за 2000 рік.
Таким чином відповідач вважає, що питання щодо підтвердження достовірності відомостей, відображених в довідці про заробітну плату для обчислення пенсії від 03.02.2020 №43 може братись до уваги лише після передачі упорядкованих первинних документів ТзОВ «Леополіс Конгрес Хол» на зберігання архівної установи. Просить відмовити в задоволенні позовних вимог у повному обсязі.
Ухвалою від 16.03.2023 суддя Сакалош В.М. відмовив в задоволенні клопотання представника відповідача про залучення третьої особи.
Відповідно до Розпорядження керівника апарату Львівського окружного адміністративного суду від №55/р від 14.04.2023 «Щодо призначення повторного автоматизованого розподілу судових справ» та відповідно до Положення про автоматизовану систему документообігу суду, у зв`язку із досягненням 65 річного віку та закінченням повноважень судді Сакалоша Володимира Миколайовича.
Після автоматизованого розподілу для розгляду цієї справи визначено суддю Кузана Р.І.
Ухвалою від 17.04.2023 суддя Кузан Р.І. прийняв до провадження адміністративну справу №464/30/23.
Ухвалою судді від 19.04.2023 позовна заява залишена без руху
Ухвалою судді від 01.05.2023 розгляд справи продовжено.
Сторони належним чином повідомлялися про розгляд справи в порядку спрощеного позовного провадження.
Дослідивши подані сторонами документи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив таке.
ОСОБА_1 з 16.02.2020 перебуває на обліку в Головному управлінні Пенсійного фонду України у Львівській області, як одержувач пенсії за віком відповідно до Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування».
Розмір пенсії обчислено з урахуванням страхового стажу 40 років 11 місяців 09 днів. Стаж зарахований по 31.01.2020. Коефіцієнт страхового стажу, визначений відповідно до статті 25 Закону №1058 з урахуванням величини оцінки одного року страхового стажу в розмірі 1%, становить 0,40917.
Для визначення заробітної плати під час обчислення пенсії враховано заробіток за 220 місяців за всі періоди страхового стажу з 01.07.2000 по 31.01.2020 за даними персоніфікованого обліку. Індивідуальний коефіцієнт заробітної плати - 0,91171. При цьому середньомісячний заробіток для) обчислення пенсії (з урахуванням показника середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, за 2017, 2018 та 2019 роки - 7763,17 грн.) становить 7077,76 грн (7763,17 грн. х 0,91171).
Загальний розмір пенсійної виплати ОСОБА_1 з 16.02.2020 складає 2977,91 грн., в тому числі:
- 2896,01 грн. - основний розмір пенсії заліком, обчислений відповідно до статті 27 Закону № 1058 з урахуванням страхового стажу і заробітку (7077,76 грн.*0,40917);
- 81,90 грн. - доплата за 5 років понаднормового стажу понад 35 років (5% від 1638,00 грн.).
До заяви про призначення пенсії позивачем надано довідку про заробітну плату для обчислення пенсії від 03.02.2020 № 43 за період роботи в ПАТ «Завод «Львівсільмаш» з січня 1985 року по грудень 1989 року, видану ТзОВ «Леополіс конгрес Хол».
На звернення позивача Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області листами від 31.03.2021 та 31.05.2021 повідомило, що згідно з даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань ПАТ «Завод «Львівсільмаш» (код ЄДРПОУ 05786134) ліквідовано 20.01.2017 відповідно до ухвали Господарського суду Запорізької області від 21.12.2016. На запит Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області отримано відповідь Головного управління юстиції у Запорізькій області (лист від 05.11.2019 № 7493-13-16/13-12), яким повідомлено, що проведено позапланову перевірку діяльності арбітражного керуючого ОСОБА_2 та встановлено порушення вимог діючого законодавства України, а саме арбітражним керуючим ОСОБА_2 за два роки та 10 місяців не виконано вимоги ухвали господарського суду Запорізької області від 21.12.2016 у справі № 5009/2241/12 про банкрутство ПАТ «Завод «Львівсільмаш» в частині передання до архіву фінансово-господарських документів ПАТ «Завод «Львівсільмаш». У листі вказано, що питання щодо підтвердження достовірності відомостей, відображених у довідці про заробітну плату для обчислення пенсії від 10.01.2022 № 5 на ім`я ОСОБА_1 буде розглянуто після передачі упорядкованих первинних документів ПАТ «Завод «Львівсільмаш» на зберігання до архівної установи.
Не погодившись такою бездіяльністю відповідача щодо не врахування заробітної плати за період з січня 1985 року по грудень 1989 року, позивач звернувся до суду.
Вирішуючи спір суд застосовує такі норми права та виходить з таких мотивів.
Статтею 46 Конституції України визначено, що громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом. Це право гарантується загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням за рахунок страхових внесків громадян, підприємств, установ і організацій, а також бюджетних та інших джерел соціального забезпечення; створенням мережі державних, комунальних, приватних закладів для догляду за непрацездатними.
Пенсії, інші види соціальних виплат та допомоги, що є основним джерелом існування, мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму, встановленого законом.
Згідно з ч.1 ст.9 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» (далі - Закон №1058-IV), за рахунок коштів Пенсійного фонду в солідарній системі призначаються такі пенсійні виплати: пенсія за віком; пенсія по інвалідності внаслідок загального захворювання (у тому числі каліцтва, не пов`язаного з роботою, інвалідності з дитинства); пенсія у зв`язку з втратою годувальника.
Відповідно до п.9 ч.1 ст.16 Закону №1058-IV позивач, як застрахована особа, має право на отримання пенсійних виплат на умовах і в порядку, передбачених цим Законом.
Згідно з ч.1 ст.40 Закону №1058-IV для обчислення пенсії враховується заробітна плата (дохід) за весь період страхового стажу починаючи з 1 липня 2000 року. За бажанням пенсіонера та за умови підтвердження довідки про заробітну плату первинними документами або в разі, якщо страховий стаж починаючи з 1 липня 2000 року становить менше 60 місяців, для обчислення пенсії також враховується заробітна плата (дохід) за будь-які 60 календарних місяців страхового стажу підряд по 30 червня 2000 року незалежно від перерв.
У відповідності до ч.1 ст.44 Закону №1058-IV заява про призначення (перерахунок) пенсії та необхідні документи подаються до територіального органу Пенсійного фонду або до уповноваженого ним органу чи уповноваженій особі в порядку, визначеному правлінням Пенсійного фонду за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах трудових відносин, соціального захисту населення, особисто або через представника, який діє на підставі виданої йому довіреності, посвідченої нотаріально.
При цьому, відповідно до ч.3 ст.44 Закону №1058-IV органи Пенсійного фонду мають право вимагати відповідні документи від підприємств, організацій і окремих осіб, видані ними для оформлення пенсії, а також в необхідних випадках перевіряти обґрунтованість їх видачі та достовірність поданих відомостей про осіб, які підлягають загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню, умови їх праці та інших відомостей, передбачених законодавством для визначення права на пенсію.
Крім того, питання щодо подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій, відповідно до Закону №1058-IV врегульовано Порядком надання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсії відповідно до Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування», затвердженим постановою правління ПФ України від 25.11.2005 №22-1 (надалі по тексту - Порядок №22-1).
Пунктом 2.1 Порядку №22-1 передбачено, що до заяви про призначення пенсії за віком додаються, зокрема, такі документи: для підтвердження заробітної плати відділом персоніфікованого обліку надаються індивідуальні відомості про застраховану особу за період з 01 липня 2000 року (додатки 3, 4 до Положення). За бажанням пенсіонера ним може подаватись довідка про заробітну плату (дохід) по 30 червня 2000 року (додаток 1) із зазначенням у ній назв первинних документів, на підставі яких її видано, їх місцезнаходження та адреси, за якою можливо провести перевірку відповідності змісту довідки первинним документам. У разі якщо страховий стаж починаючи з 01 липня 2000 року становить менше 60 місяців, особою подається довідка про заробітну плату (дохід) за будь-які 60 календарних місяців страхового стажу підряд по 30 червня 2000 року (додаток 1).
Згідно з абз.1, 2 пункту 2.10 Порядку №22-1, довідка про заробітну плату (дохід) особи видається на підставі особових рахунків, платіжних відомостей та інших документів про нараховану та сплачену заробітну плату підприємством, установою чи організацією, де працював померлий годувальник або особа, яка звертається за пенсією. Якщо такі підприємства, установи, організації ліквідовані або припинили своє існування з інших причин, то довідки про заробітну плату видаються правонаступником цих підприємств, установ чи організацій або архівними установами. У випадках, коли архівні установи не мають можливості видати довідку за встановленою формою з розшифровкою виплачених сум за видами заробітку, вони можуть видавати довідки, що відповідають даним, наявним в архівних фондах, без додержання цієї форми.
Таким чином, обов`язковою умовою для обчислення пенсії з урахуванням заробітної плати за період роботи до 1 липня 2000 року є підтвердження нарахування такої заробітної плати первинними документами. Іншого законодавством, чинним на момент виникнення спірних правовідносин, не передбачено.
Відповідно до ч.1 ст.56 Закону України «Про пенсійне забезпечення», до стажу роботи зараховується робота, виконувана на підставі трудового договору на підприємствах, в установах, організаціях і кооперативах, незалежно від форм власності та господарювання, а також на підставі членства в колгоспах та інших кооперативах, незалежно від характеру й тривалості роботи і тривалості перерв.
До стажу роботи зараховується також будь-яка інша робота, на якій працівник підлягав державному соціальному страхуванню, або за умови сплати страхових внесків, період одержання допомоги по безробіттю, а також робота в`язнів і робота за угодами цивільно-правового характеру за умови сплати страхових внесків.
Таким чином, із системного аналізу вищенаведених законодавчих приписів вбачається, що Законом України «Про пенсійне забезпечення» передбачено зарахування періоду роботи на умовах трудового договору на підприємствах незалежно від форм власності та господарювання до загального трудового стажу особи.
Згідно з ст.62 Закону «Про пенсійне забезпечення», основним документом, що підтверджує стаж роботи, є трудова книжка. Порядок підтвердження наявного трудового стажу при відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Як встановив суд, позивач у період з 19.07.1978 по 06.04.1990 працював у ВО «Львівхімсільмаш» (правонаступником якого є ПАТ «Завод «Львівсільмаш»), що підтверджується записами у його трудовій книжці. В тому числі, позивач працював на зазначеному підприємстві і у спірний період з січня 1985 року по грудень 1989 року включно.
Факт отримання позивачем у спірний період заробітної плати підтверджується також довідкою про заробітну плату для обчислення пенсії №43 від 03.02.2020, виданою ТзОВ «Леополіс Конгрес Хол».
Згідно з договором доручення на зберігання та передання документів архівного фонду до уповноваженої архівної установи, який укладено між ПАТ «Завод «Львівсільмаш» в особі ліквідатора Чалаплюка С.В. (довіритель) та ТзОВ «Леополіс Конгрес Хол» (повірений) 08.12.2016, тобто напередодні ліквідації ПАТ, ТзОВ «Леополіс Конгрес Хол» на відповідальне зберігання було передано трудовий архів та інші особові справи ПАТ «Завод «Львівсільмаш» з кадрових питань у кількості 8132 архівних папок, накопичених впродовж діяльності даного товариства, які знаходяться за адресою: м.Львів, вул.Городоцька, 207.
Відповідно до п.2.1.4 цього договору, одним із обов`язків ТзОВ «Леополіс Конгрес Хол» є передання вищевказаних документів до архівної установи. Крім того, згідно з п.2.1.5 договору, до обов`язків ТзОВ «Леополіс Конгрес Хол» також віднесено видачу довідок щодо стажу роботи, нарахованої заробітної плати тощо на запити колишніх працівників ПАТ «Завод «Львівсільмаш», органів Пенсійного фонду, інших органів державної влади.
Суд враховує, що ні Порядком №22-1, ні іншим нормативним документом не визначено вичерпного переліку тих первинних документів, яким повинна підтверджуватись довідка про заробітну плату для обчислення пенсії, а також не передбачено порядок підтвердження довідки про заробіток первинними документами, якщо відомості про заробітну плату відсутні в архівній установі.
Відомості про розмір заробітної плати позивача за період з січня 1985 року по грудень 1989 року включно, яка враховується для обчислення пенсії, що відображені у виданій ТзОВ «Леополіс Конгрес Хол» довідці №43 від 03.02.2020 не є спірними. Зазначена довідка містить інформацію про первинні документи, на підставі яких її було видано, їх місцезнаходження та адреси, що надає змогу провести перевірку відповідності змісту довідки первинним документам.
Крім того, відповідач не спростував належними доказами відомостей, які містяться в довідці №43 від 03.02.2020.
Суд вважає, що право особи на пенсійне забезпечення не може ставитись в залежність від існування конкретного документу, оскільки збереження таких відомостей не може контролюватися пенсіонером, а значить на нього не може покладатись відповідальність за їх відсутність.
З урахуванням викладеного суд дійшов висновку, що надана позивачем довідка про заробітну плату для обчислення пенсії №43 від 03.02.2020, яка видана ТзОВ «Леополіс Конгрес Хол», відповідає вимогам Порядку №22-1 та положенням ч.1 ст.40 Закону №1058-IV, а відображені у ній відомості про заробітну плату є дійсними.
Таким чином, відповідач протиправно відмовив у проведенні перерахунку пенсії позивача на підставі такої довідки.
Щодо часу, з якого слід перерахувати пенсію позивачу, то суд зазначає, що оскільки в даному випадку право на перерахунок пенсії виникло не через її підвищення, а пов`язане з невірним обрахунком при її призначенні, то перерахунок пенсії позивачу на підставі довідки №43 від 03.02.2020, що видана ТзОВ «Леополіс Конгрес Хол», слід проводити з часу призначення пенсії, тобто з 16.02.2020.
Відтак, відновлення порушеного права позивача слід здійснити шляхом зобов`язання ГУ ПФ України у Львівській області провести позивачу перерахунок пенсії з 16.02.2020, з врахуванням довідки ТзОВ «Леополіс Конгрес Хол» про заробітну плату для обчислення пенсії №43 від 03.02.2020.
За таких обставин, суд вважає за необхідне визнати протиправними дії Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області щодо відмови здійснити позивачу перерахунок та виплату пенсії за віком, з урахуванням заробітної плати, згідно із довідкою Товариства з обмеженою відповідальністю «Леополіс Конгрес Хол» №43 від 03.02.2020 про заробітну плату за період роботи у Публічному акціонерному товаристві «Завод «Львівсільмаш» з січня 1985 року по грудень 1989 року включно та зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області здійснити позивачу перерахунок та виплату пенсії за віком з урахуванням заробітної плати згідно із довідкою Товариства з обмеженою відповідальністю «Леополіс Конгрес Хол» №43 від 03.02.2020 про заробітну плату за період роботи у Публічному акціонерному товаристві «Завод «Львівсільмаш» з січня 1985 року по грудень 1989 року включно, починаючи з часу призначення пенсії, з 16.02.2020 р.
Щодо вимоги позивача про стягнення з Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області на користь ОСОБА_1 недоплачену суму пенсійних виплат за 2020-2022 в розмірі відповідно до індивідуального коефіцієнта заробітку з урахуванням років праці за 1985-1989 роки на ПАТ «Завод «Львівсільмаш», суд зазначає таке.
Право на захист - це суб`єктивне право певної особи, тобто вид і міра її можливої (дозволеної) поведінки із захисту своїх прав. Воно випливає з конституційного положення: "Права і свободи людини і громадянина захищаються судом" (ст. 55 Конституції України).
Отже, кожна особа має право на захист свого права у разі його порушення, невизнання чи оспорювання у сфері цивільних, господарських, публічно-правових відносин та за наявності неврегульованих питань.
Порушення права означає необґрунтовану заборону на його реалізацію або встановлення перешкод у його реалізації, або значне обмеження можливостей його реалізації тощо.
Відповідно до частини першої статті 2 КАС України, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Із системного аналізу вказаних норм слідує, що суд захищає лише порушені, невизнані або оспорювані права, свободи та інтереси учасників адміністративних правовідносин, а не можливість їх порушення в майбутньому.
Крім того, що стосується стягнення недоплаченої пенсії, на час розгляду справи відсутні підстави вважати, що така заборгованість не буде виплачена.
Отже, зазначені вимоги на думку суду є передчасними, адже спір в цій частині фактично не існує, оскільки відповідний перерахунок з урахуванням висновків, викладених у цьому рішенні ще не проведено, відтак такі задоволенню не підлягають.
Щодо заявленої позивачем вимоги про стягнення з відповідача моральної компенсації за бездіяльність працівників регіонального пенсійного фонду протягом 2020-2022 років, у розмірі 5000 грн слід зазначити наступне.
Відповідно до загальних підстав відповідальності обов`язковому з`ясуванню при вирішенні спору про відшкодування моральної (немайнової) шкоди підлягають: наявність такої шкоди, протиправність діяння її заподіювача, наявність причинного зв`язку між шкодою і протиправним діянням заподіювача та вини останнього в її заподіянні.
Таким чином, обов`язок доказування спричиненої моральної шкоди, її розміру та інших обставин, покладається на особу, що позивається із таким позовом.
Розмір відшкодування моральної (немайнової) шкоди визначається залежно від характеру та обсягу страждань (фізичних, душевних, психічних тощо), яких зазнав позивач, характеру немайнових втрат (їх тривалості, можливості відновлення тощо) та з урахуванням інших обставин.
Суд зазначає, що позивачем не надано жодних належних та допустимих доказів завдання йому моральної шкоди, які повинні ґрунтуватися на відповідних доказах, що прямо чи опосередковано підтверджують заподіяння позивачу сильних душевних страждань, шкоди здоров`ю, чи інших втрат немайнового характеру, розміру моральної шкоди. Позивачем не зазначено, на яких критеріях розрахунку базується заявлена позивачем до відшкодування сума у розмірі 5000 грн.
Відповідно до ч.ч.1, 2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. А, згідно ч.1 ст.90 цього ж Кодексу, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Отже, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України, оцінки поданих сторонами доказів, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, суд приходить висновку про наявність підстав для часткового задоволення позову.
Відповідно до ст. 139 КАС України на користь позивача з відповідача за рахунок його бюджетних асигнувань необхідно стягнути судовий збір пропорційно до задоволених позовних вимог у розмірі 992,40 грн.
Керуючись ст.ст.2, 6, 8-10, 13, 14, 72-77, 139, 241-246, 250, 262, 291 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
в и р і ш и в :
позов задовольнити частково.
Визнати протиправними дії Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області щодо відмови здійснити ОСОБА_1 перерахунок та виплату пенсії за віком, з урахуванням заробітної плати згідно із довідкою Товариства з обмеженою відповідальністю «Леополіс Конгрес Хол» №43 від 03.02.2020 про заробітну плату за період роботи у Публічному акціонерному товаристві «Завод «Львівсільмаш» з січня 1985 року по грудень 1989 року включно.
Зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області (код ЄДРПОУ 13814885, місцезнаходження: 79016, м.Львів, вул. Митрополита Андрея, 10) здійснити ОСОБА_1 (місце проживання: АДРЕСА_2 , РНОКПП НОМЕР_1 ) перерахунок та виплату пенсії за віком з урахуванням заробітної плати згідно із довідкою Товариства з обмеженою відповідальністю «Леополіс Конгрес Хол» №43 від 03.02.2020 про заробітну плату за період роботи у Публічному акціонерному товаристві «Завод «Львівсільмаш» з січня 1985 року по грудень 1989 року включно починаючи з часу призначення пенсії з 16.02.2020.
В задоволенні решти позовних вимог відмовити.
Стягнути з Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області (код ЄДРПОУ 13814885, місцезнаходження: 79016, м.Львів, вул. Митрополита Андрея, 10) за рахунок бюджетних асигнувань на користь ОСОБА_1 (місце проживання: АДРЕСА_2 , РНОКПП НОМЕР_1 ) судовий збір в сумі 992 (дев`ятсот дев`яносто дві) грн. 40 коп.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
СуддяР.І. Кузан
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.11.2023 |
Оприлюднено | 06.11.2023 |
Номер документу | 114662022 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Затолочний Віталій Семенович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Затолочний Віталій Семенович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Затолочний Віталій Семенович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Затолочний Віталій Семенович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Затолочний Віталій Семенович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кузан Ростислав Ігорович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кузан Ростислав Ігорович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кузан Ростислав Ігорович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кузан Ростислав Ігорович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Сакалош Володимир Миколайович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні