Постанова
від 16.04.2024 по справі 464/30/23
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 квітня 2024 рокуЛьвівСправа № 464/30/23 пров. № А/857/24367/23

Восьмий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого судді:Затолочного В.С.,

суддів:Гудима Л.Я., Качмара В. Я.,

розглянувши у порядку письмового провадження апеляційну скаргу Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 03 листопада 2023 року у справі № 464/30/23 за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити дії, (рішення суду першої інстанції ухвалене суддею Кузаном Р.І. у м. Львів Львівської області 03 листопада 2023 року в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження (без виклику учасників справи), дата складення повного тексту судового рішення не зазначена), -

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 (далі також ОСОБА_1 , позивач) звернувся до суду з адміністративним позовом до Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області (далі також ГУ ПФУ, відповідач), в якому просив суд:

- визнати протиправною бездіяльність ГУ ПФУ щодо неправильного нарахування та виплати пенсії за віком ОСОБА_1 , відповідно до чинного законодавства;

- зобов`язати відповідача провести перерахунок та встановити пенсію за віком у належному розмірі, відповідно до індивідуального коефіцієнта заробітку позивача згідно чинного законодавства;

- стягнути з ГУ ПФУ на користь ОСОБА_1 недоплачену суму пенсійних виплат за 2020-2022 роки в розмірі відповідно до індивідуального коефіцієнта заробітку з урахуванням 1985-1989 років роботи у Публічному акціонерному товаристві «Завод «Львівсільмаш» (далі також ПАТ «Завод «Львівсільмаш»);

- стягнути з відповідача моральну компенсацію за бездіяльність працівників регіонального пенсійного фонду протягом 2020-2022 років, у розмірі 5000 грн.

Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 03 листопада 2023 року адміністративний позов задоволено частково.

Визнано протиправними дії ГУ ПФУ щодо відмови здійснити ОСОБА_1 перерахунок та виплату пенсії за віком, з урахуванням заробітної плати згідно із довідкою Товариства з обмеженою відповідальністю «Леополіс Конгрес Хол» (далі також ТОВ «Леополіс Конгрес Хол») від 03.02.2020 № 43 про заробітну плату за період роботи у ПАТ «Завод «Львівсільмаш» з січня 1985 року по грудень 1989 року включно.

Зобов`язано відповідача здійснити позивачу перерахунок та виплату пенсії за віком з урахуванням заробітної плати згідно із довідкою ТОВ «Леополіс Конгрес Хол» від 03.02.2020 № 43 про заробітну плату за період роботи у ПАТ «Завод «Львівсільмаш» з січня 1985 року по грудень 1989 року включно, починаючи з часу призначення пенсії з 16.02.2020.

У задоволенні решти позовних вимог відмовлено.

Не погодившись із вказаним рішенням в частині задоволених позовних вимог, його оскаржив відповідач, оскільки вважає його незаконним, прийнятим з неповним з`ясуванням обставин справи та неправильним застосуванням норм матеріального права, просить оскаржуване рішення скасувати та прийняти нове, яким у задоволенні позовних вимог відмовити повністю.

В обґрунтування апеляційних вимог вказує, що ТОВ «Леополіс Конгрес Хол» не є державною архівною установою та не є правонаступником ПАТ «Завод «Львівсільмаш», тому відсутні підстави для здійснення ГУ ПФУ відповідних перевірок щодо довідки про заробітну плату. Вважає, що питання щодо підтвердження достовірності відомостей, відображених в довідці про заробітну плату для обчислення пенсії від 03.02.2020 № 43, може братись до уваги лише після передачі упорядкованих первинних документів ТОВ «Леополіс Конгрес Хол» на зберігання архівної установи.

Тобто, вимоги апеляційної скарги обґрунтовані тими ж доводами, що й відзив на позовну заяву.

У відповідь на подану апеляційну скаргу позивач подав відзив, у якому заперечує проти вимог скарги, вважає її безпідставною та необґрунтованою, просить відмовити у задоволенні вимог апелянта, а рішення суду першої інстанції залишити без змін.

У відповідності до вимог частини першої статті 308 Кодексу адміністративного судочинства України (далі також - КАС України) суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Рішення суду першої інстанції в частині відмовлених позовних вимог учасниками справи не оскаржується, а тому в силу приписів частини першої статті 308 КАС України не є предметом перегляду судом апеляційної інстанції.

Враховуючи те, що апеляційну скаргу подано на рішення суду першої інстанції, ухвалене в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи (у письмовому провадженні), суд вважає за можливе розглядати справу в порядку письмового провадження відповідно до положень пункту 3 частини першої статті 311 КАС України.

Перевіривши за наявними у справі матеріалами доводи, викладені у апеляційній скарзі, правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права і правової оцінки обставин у справі у межах, визначених статтею 308 КАС України, колегія суддів приходить до висновку про те, що апеляційна скарга задоволенню не підлягає з наступних підстав.

Судом першої інстанції встановлено та підтверджується матеріалами справи, що ОСОБА_1 з 16.02.2020 перебуває на обліку в ГУ ПФУ, як одержувач пенсії за віком відповідно до Закону України від 09.07.2003 № 1058-IV «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» (далі також Закон № 1058-IV).

Розмір пенсії обчислено з урахуванням страхового стажу 40 років 11 місяців 09 днів. Стаж зарахований по 31.01.2020. Коефіцієнт страхового стажу, визначений відповідно до статті 25 Закону № 1058-IV з урахуванням величини оцінки одного року страхового стажу в розмірі 1%, становить 0,40917.

Для визначення заробітної плати під час обчислення пенсії враховано заробіток за 220 місяців за всі періоди страхового стажу з 01.07.2000 по 31.01.2020 за даними персоніфікованого обліку. Індивідуальний коефіцієнт заробітної плати - 0,91171. При цьому середньомісячний заробіток для) обчислення пенсії (з урахуванням показника середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, за 2017, 2018 та 2019 роки - 7763,17 грн.) становить 7077,76 грн (7763,17 грн. х 0,91171).

Загальний розмір пенсійної виплати ОСОБА_1 з 16.02.2020 складає 2977,91 грн., в тому числі:

- 2896,01 грн. - основний розмір пенсії заліком, обчислений відповідно до статті 27 Закону № 1058 з урахуванням страхового стажу і заробітку (7077,76 грн.*0,40917);

- 81,90 грн. - доплата за 5 років понаднормового стажу понад 35 років (5% від 1638,00 грн.).

До заяви про призначення пенсії позивачем надано довідку про заробітну плату для обчислення пенсії від 03.02.2020 № 43 за період роботи в ПАТ «Завод «Львівсільмаш» з січня 1985 року по грудень 1989 року, видану ТОВ «Леополіс конгрес Хол».

На звернення позивача ГУ ПФУ листами від 31.03.2021 та 31.05.2021 повідомило, що згідно з даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ПАТ «Завод «Львівсільмаш» (код ЄДРПОУ 05786134) ліквідовано 20.01.2017 відповідно до ухвали Господарського суду Запорізької області від 21.12.2016. На запит відповідача отримано відповідь Головного управління юстиції у Запорізькій області (лист від 05.11.2019 № 7493-13-16/13-12), яким повідомлено, що проведено позапланову перевірку діяльності арбітражного керуючого Чалаплюка С.В. та встановлено порушення вимог діючого законодавства України, а саме арбітражним керуючим Чалаплюком С.В. за два роки та 10 місяців не виконано вимоги ухвали господарського суду Запорізької області від 21.12.2016 у справі № 5009/2241/12 про банкрутство ПАТ «Завод «Львівсільмаш» в частині передання до архіву фінансово-господарських документів ПАТ «Завод «Львівсільмаш». У листі вказано, що питання щодо підтвердження достовірності відомостей, відображених у довідці про заробітну плату для обчислення пенсії від 10.01.2022 № 5 на ім`я ОСОБА_1 буде розглянуто після передачі упорядкованих первинних документів ПАТ «Завод «Львівсільмаш» на зберігання до архівної установи.

Не погодившись з такою бездіяльністю відповідача щодо неврахування заробітної плати за період з січня 1985 року по грудень 1989 року, позивач звернувся до суду.

Приймаючи оскаржуване рішення, суд першої інстанції дійшов висновку, що надана позивачем довідка про заробітну плату для обчислення пенсії від 03.02.2020 № 43, яка видана ТОВ «Леополіс Конгрес Хол», відповідає вимогам Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування», затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 № 22-1 (далі також Порядок № 22-1), та положенням частини першої статті 40 Закону № 1058-IV, а відображені у ній відомості про заробітну плату є дійсними.

Апеляційний суд погоджується з таким висновком суду першої інстанції і, надаючи правову оцінку обставинам справи та доводам апелянта, зазначає наступне.

Громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.

Це право гарантується загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням за рахунок страхових внесків громадян, підприємств, установ і організацій, а також бюджетних та інших джерел соціального забезпечення; створенням мережі державних, комунальних, приватних закладів для догляду за непрацездатними (частина перша та друга статті 46 Конституції України).

Відповідно до статті 3 Основ законодавства України про загальнообов`язкове державне соціальне страхування від 14 січня 1998 року № 16/98-ВР право на забезпечення за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням згідно з цими Основами мають застраховані громадяни України, іноземні громадяни, особи без громадянства та члени їх сімей, які проживають в Україні, якщо інше не передбачено законодавством України, а також міжнародним договором України, згода на обов`язковість якого надана Верховною Радою України.

Принципи, засади і механізми функціонування системи загальнообов`язкового державного пенсійного страхування, призначення, перерахунку і виплати пенсій, надання соціальних послуг з коштів Пенсійного фонду, порядок формування Накопичувального пенсійного фонду та фінансування за рахунок його коштів видатків на оплату договорів страхування довічних пенсій або одноразових виплат застрахованим особам, членам їхніх сімей та іншим особам регулює Закон № 1058-IV.

Умови і порядок пенсійного забезпечення громадян України визначаються законодавством про пенсійне забезпечення, яке базується на Конституції України, складається з Основ законодавства України про загальнообов`язкове державне соціальне страхування, закону про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, закону про недержавне пенсійне забезпечення, законів, якими встановлюються умови пенсійного забезпечення, відмінні від загальнообов`язкового державного пенсійного страхування та недержавного пенсійного забезпечення, міжнародних договорів з пенсійного забезпечення, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, а також інших законів та нормативно-правових актів, прийнятих відповідно до законів про пенсійне забезпечення, що регулюють відносини у сфері пенсійного забезпечення в Україні (частина перша статті 4 Закону № 1058-IV).

Статтею 5 Закону № 1058-IV передбачено, що дія інших нормативно-правових актів може поширюватися на ці відносини лише у випадках, визначених цим Законом, або в частині, що не суперечить цьому Закону. Виключно цим Законом визначаються, зокрема, види пенсійних виплат; умови набуття права та порядок визначення розмірів пенсійних виплат; порядок здійснення пенсійних виплат за загальнообов`язковим державним пенсійним страхуванням; організація та порядок здійснення управління в системі загальнообов`язкового державного пенсійного страхування.

Згідно з пунктом 16 розділу XV «Прикінцеві положення» Закону № 1058-ІV до приведення законодавства України у відповідність із цим Законом закони України та інші нормативно-правові акти застосовуються в частині, що не суперечить цьому Закону.

Принципи, засади і механізми функціонування системи загальнообов`язкового державного пенсійного страхування, призначення, перерахунку і виплати пенсій, надання соціальних послуг з коштів Пенсійного фонду до прийняття Закону № 1058-IV регулював Закон України від 05.11.1991 № 1788-XII «Про пенсійне забезпечення» (далі також - Закон № 1788-ХІІ).

В силу приписів частини першої статті 66 Закону № 1788-ХІІ до заробітку для обчислення пенсії включаються всі види оплати праці (виплат, доходу), на які відповідно до Закону України «Про збір на обов`язкове державне пенсійне страхування» нараховується збір на обов`язкове державне пенсійне страхування, в межах максимальної величини фактичних витрат на оплату праці найманих працівників, оподатковуваного доходу (прибутку), сукупного оподатковуваного доходу (граничної суми заробітної плати (доходу), з яких справляються страхові внески (збори) до соціальних фондів, що діяла на день одержання зазначеного заробітку (виплат, доходу).

Порядок визначення заробітної плати (доходу) для обчислення пенсії врегульований також статтею 40 Закону № 1058-IV.

Згідно з частиною 1 статті 40 Закону № 1058-IV для обчислення пенсії враховується заробітна плата (дохід) за весь період страхового стажу починаючи з 1 липня 2000 року. За бажанням пенсіонера та за умови підтвердження довідки про заробітну плату первинними документами або в разі, якщо страховий стаж починаючи з 1 липня 2000 року становить менше 60 місяців, для обчислення пенсії також враховується заробітна плата (дохід) за будь-які 60 календарних місяців страхового стажу підряд по 30 червня 2000 року незалежно від перерв.

Заробітна плата (дохід) за період страхового стажу до 1 липня 2000 року враховується для обчислення пенсії на підставі документів про нараховану заробітну плату (дохід), виданих у порядку, встановленому законодавством, за умови підтвердження довідки про заробітну плату первинними документами, а за період страхового стажу починаючи з 1 липня 2000 року - за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку.

Отже, заробітна плата для обчислення пенсії враховується за увесь час, починаючи з 1 липня 2000 року, та, за бажанням пенсіонера, за будь-які 60 місяців страхового стажу підряд за періоди до 1 липня 2000 року. Тобто, на підставі довідок про заробітну плату (підтверджених первинними документами) враховується заробітна плата за будь-які 5 років страхового стажу до 1 липня 2000 року.

Порядком № 22-1 передбачено, що право особи на одержання пенсії установлюється на підставі всебічного, повного і об`єктивного розгляду всіх поданих документів органом, що призначає пенсію.

Пунктом 2.1 Порядку № 22-1 визначено перелік документів, необхідних для призначення та перерахунку пенсії за віком.

Згідно з підпунктом 3 пункту 2.1 цього Порядку № 22-1 для підтвердження заробітної плати відділом персоніфікованого обліку надаються індивідуальні відомості про застраховану особу за період з 01 липня 2000 року. За бажанням пенсіонера ним може подаватись довідка про заробітну плату (дохід) по 30 червня 2000 року із зазначенням у ній назв первинних документів, на підставі яких її видано, їх місцезнаходження та адреси, за якою можливо провести перевірку відповідності змісту довідки первинним документам.

Відповідно до пункту 2.10 Порядку № 22-1 довідка про заробітну плату (дохід) особи видається на підставі особових рахунків, платіжних відомостей та інших документів про нараховану та сплачену заробітну плату підприємством, установою чи організацією, де працював померлий годувальник або особа, яка звертається за пенсією. Якщо такі підприємства, установи, організації ліквідовані або припинили своє існування з інших причин, то довідки про заробітну плату видаються правонаступником цих підприємств, установ чи організацій або архівними установами. У випадках, коли архівні установи не мають можливості видати довідку за встановленою формою з розшифровкою виплачених сум за видами заробітку, вони можуть видавати довідки, що відповідають даним, наявним в архівних фондах, без додержання цієї форми.

Системний аналіз зазначених норм свідчить про те, що за загальним правилом підставою для проведення розрахунку/перерахунку пенсії на підставі заробітної плати є первинні документи про нарахування такої заробітної плати. Видача довідок про заробітну плату проводиться підприємством, відповідно до первинних документів за нормативними документами, які дійсні на момент видачі довідки.

Як передбачено частиною третьою статті 44 Закону № 1058-IV органи Пенсійного фонду мають право вимагати відповідні документи від підприємств, організацій і окремих осіб, видані ними для оформлення пенсії, а також в необхідних випадках перевіряти обґрунтованість їх видачі та достовірність поданих відомостей про осіб, які підлягають загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню, умови їх праці та інших відомостей, передбачених законодавством для визначення права на пенсію. На такі перевірки не поширюється дія положень законодавства про здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності.

За змістом підпункту 3 пункту 4.2 Порядку № 22-1 орган, що призначає пенсію, має право вимагати від підприємств, установ та організацій, фізичних осіб дооформлення у тримісячний строк з дня подання заяви прийнятих і подання додаткових документів, передбачених законодавством, а також перевіряти обґрунтованість їх видачі.

Не пізніше 10 днів після надходження заяви та за наявності документів, необхідних для призначення, перерахунку, переведення з одного виду пенсії на інший та поновлення виплати пенсії (у тому числі документів, одержаних відповідно до абзацу другого підпункту 3 пункту 4.2 цього розділу), орган, що призначає пенсію, розглядає подані документи та приймає рішення щодо призначення, перерахунку, переведення з одного виду пенсії на інший, поновлення раніше призначеної пенсії без урахування періоду, за який відсутня інформація про сплату страхових внесків до Пенсійного фонду України (пункт 4.3 Порядку № 22-1).

Аналіз вказаних норм дає підстави дійти висновку, що пенсіонер має подати саме довідку про заробітну плату, в якій мають бути зазначені первинні документи, на підставі яких вона видана, а орган пенсійного фонду має право вимагати від підприємств, установ та організацій, її дооформлення у тримісячний строк з дня подання заяви, а також перевіряти обґрунтованість її видачі. Після надходження документів пенсійний орган вирішує питання про перерахунок пенсії.

Аналогічний правовий висновок викладений Верховним Судом у постанові від 30.10.2018 у справі № 667/4633/15-а.

Колегією суддів досліджено, що позивачем при поданні заяви про призначення пенсії надано, серед іншого, довідку ТОВ «Леополіс Конгрес Хол» від 03.02.2020 № 43 про заробітну плату за період роботи у ПАТ «Завод «Львівсільмаш» з січня 1985 року по грудень 1989 року, однак відповідачем вказана довідка для обчислення розміру пенсії не врахована, з посиланням на не підтвердження відомостей у них первинними документами.

Судом першої інстанції встановлено, що згідно з договором доручення на зберігання та передання документів архівного фонду до уповноваженої архівної установи, який укладено між ПАТ «Завод «Львівсільмаш» в особі ліквідатора Чалаплюка С.В. (довіритель) та ТОВ «Леополіс Конгрес Хол» (повірений) 08.12.2016, тобто напередодні ліквідації ПАТ «Завод «Львівсільмаш», ТОВ «Леополіс Конгрес Хол» на відповідальне зберігання було передано трудовий архів та інші особові справи ПАТ «Завод «Львівсільмаш» з кадрових питань у кількості 8132 архівних папок, накопичених впродовж діяльності даного товариства, які знаходяться за адресою: м. Львів, вул. Городоцька, 207.

Відповідно до пункту 2.1.4 цього договору, одним із обов`язків ТОВ «Леополіс Конгрес Хол» є передання вищевказаних документів до архівної установи. Крім того, згідно з пунктом 2.1.5 договору, до обов`язків ТОВ «Леополіс Конгрес Хол» також віднесено видачу довідок щодо стажу роботи, нарахованої заробітної плати тощо на запити колишніх працівників ПАТ «Завод «Львівсільмаш», органів Пенсійного фонду, інших органів державної влади.

У справі, що розглядається, судами встановлено, що довідка про заробітну плату для обчислення пенсії від 03.02.2020 № 43 видана ТОВ «Леополіс Конгрес Хол» на підставі особових рахунків за період з 1985 по 1989, також завірена печаткою вказаного підприємства, містить відомості про фактичну суму заробітної плати позивача за період з 1985 року по 1989 року, а також відомості про відрахування страхових внесків.

Тобто, дані про заробітну плату для обчислення пенсії позивача та підстава видачі вказаної довідки, підтверджені уповноваженим ТОВ «Леополіс Конгрес Хол», яке не заперечує проти проведення перевірки первинних документів за період, зазначений у цій довідці.

Таким чином, апеляційний суд погоджується з висновком суду першої інстанції, що зазначена довідка містить інформацію про первинні документи, на підставі яких її було видано, їх місцезнаходження та адреси, що надає змогу провести перевірку відповідності змісту довідки первинним документам.

Правильним також є твердження суду першої інстанції, що ні Порядком № 22-1, ні іншим нормативним документом не визначено вичерпного переліку тих первинних документів, яким повинна підтверджуватись довідка про заробітну плату для обчислення пенсії, а також не передбачено порядок підтвердження довідки про заробіток первинними документами, якщо відомості про заробітну плату відсутні в архівній установі.

Крім того, Верховний Суд, зокрема, у постанові від 21.02.2020 у справі № 291/99/17 дійшов висновку про те, що перевірка достовірності виданих документів покладається на Пенсійний орган, а сумніви останнього щодо обґрунтованості їх видачі самі по собі не можуть бути підставою для відмови у неврахуванні заробітної плати при призначенні позивачу пенсії.

Таким чином, доводи відповідача про те, що він позбавлений можливості провести перевірку відповідності записів довідки первинним документам, є безпідставними та покладають надмірний тягар та обов`язок на позивача.

У постанові від 12.04.2021 у справі № 219/4550/17 Верховний Суд дійшов висновку, що посилання відповідача в обґрунтування касаційної скарги на неможливість врахування заробітної плати в зв`язку з неможливістю проведення перевірки обґрунтованості її видачі є безпідставним і висновки судів попередніх інстанцій не спростовує, оскільки надана позивачем довідка містила посилання на особові рахунки, як на первинні документи, на підставі яких вона видана, підприємство яке її видало на той час перебувало на обліку, а тому підстави для проведення перевірки поданої довідки у відповідача були відсутні.

Така позиція Верховного Суду підтримана також у постановах від 26 жовтня 2022 року у справі № 808/1735/18, від 14 липня 2021 року у справі № 398/932/16-а(2-а/398/92/16), від 24 червня 2021 року у справі № 233/179/17.

Таким чином, враховуючи викладене, дії відповідача щодо відмови здійснити ОСОБА_1 перерахунок та виплату пенсії за віком, з урахуванням заробітної плати згідно із довідкою, є протиправними.

У розрізі наведеного, суд першої інстанції дійшов правильного висновку про обґрунтованість позовних вимог щодо зобов`язання відповідача здійснити перерахунок та виплату пенсії позивачу з урахуванням заробітної плати згідно із довідкою ТОВ «Леополіс Конгрес Хол» від 03.02.2020 № 43 про заробітну плату за період роботи у ПАТ «Завод «Львівсільмаш» з січня 1985 року по грудень 1989 року включно.

Оцінюючи наведені відповідачем доводи, колегія суддів виходить з того, що всі аргументи скаржника, викладені в апеляційній скарзі, були ретельно перевірені та проаналізовані судами, їм була надана належна правова оцінка. Жодних нових аргументів, які б доводили порушення норм матеріального або процесуального права, в апеляційній скарзі не зазначено.

Перевіривши мотивування судового рішення та доводи апеляційної скарги, відповідно до вимог статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод щодо справедливого судового розгляду, врахувавши статтю 6 КАС України, відповідно до якої суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського Суду з прав людини, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга задоволенню не підлягає.

Відповідно до пункту 1 статті 315 КАС України за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін.

Згідно зі статтею 316 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Враховуючи вимоги наведених правових норм, суд апеляційної інстанції приходить до висновку, що при ухваленні оскаржуваного рішення суд першої інстанцій правильно встановив обставини справи, не допустив неправильного застосуванням норм матеріального права чи порушень норм процесуального права, які могли б бути підставою для його скасування, а тому апеляційну скаргу слід залишити без задоволення.

Керуючись статтями 241, 242, 308, 311, 315, 316, 321, 325, 370 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області залишити без задоволення, рішення Львівського окружного адміністративного суду від 03 листопада 2023 року у справі № 464/30/23 - без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку лише з підстав, визначених в статті 328 Кодексу адміністративного судочинства України, протягом тридцяти днів з дня складання повного судового рішення шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції.

Головуючий суддя В. С. Затолочний судді Л. Я. Гудим В. Я. Качмар

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.04.2024
Оприлюднено18.04.2024
Номер документу118402109
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них

Судовий реєстр по справі —464/30/23

Постанова від 16.04.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Затолочний Віталій Семенович

Ухвала від 16.04.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Затолочний Віталій Семенович

Ухвала від 23.01.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Затолочний Віталій Семенович

Ухвала від 23.01.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Затолочний Віталій Семенович

Ухвала від 22.12.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Затолочний Віталій Семенович

Рішення від 03.11.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кузан Ростислав Ігорович

Ухвала від 01.05.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кузан Ростислав Ігорович

Ухвала від 19.04.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кузан Ростислав Ігорович

Ухвала від 17.04.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кузан Ростислав Ігорович

Ухвала від 16.03.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сакалош Володимир Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні