Рішення
від 08.11.2023 по справі 300/5533/23
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"08" листопада 2023 р. справа № 300/5533/23

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Боброва Ю.О., розглянувши в письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області, Головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 звернувся до суду з адміністративним позовом до Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області про визнання бездіяльності протиправною щодо здійснення перерахунку розміру пенсії з врахуванням довідки про заробітну плату за час роботи на Севастопольському державному підприємстві Атлантика від 05.06.2006 №882 за період 1988-1991 роки та зобов`язання здійснити з 24.07.2023 перерахунок та виплату пенсії, з урахуванням вказаної довідки.

Позовні вимоги мотивовані тим, що на звернення позивача від 24.07.2023 про перерахунок пенсії, Головним управлінням Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області протиправно не враховано довідку від 05.06.2006 за № 882 про заробітну плату за час роботи на Севастопольському державному підприємстві Атлантика за період 1988-1991 роки. Відповідачем зазначено, що завірені в установлено порядку копії первинних документів, на підставі яких складена довідка не надані, а тому відсутні підстав для перерахунку пенсії позивача. Позивач вважає таку відмову у перерахунку пенсії протиправною, оскільки довідка належно оформлена, містять кутовий штамп організації, підписи посадових осіб та завірені мокрою печаткою установи. Просив позов задовольнити повністю.

Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду відкрито провадження в даній адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Представниця Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області скористалась правом на подання відзиву на позовну заяву, згідно якого заперечила щодо задоволення позовних вимог. Зазначає, що за принципом екстериторіальності заява позивача про перерахунок пенсії на підставі довідки про заробітну плату за час роботи на Севастопольському державному підприємстві Атлантика за період 1988-1991 роки від 05.06.2006 за № 882 розглянута Головним управління Пенсійного фонду України в Харківській області, рішенням якого від 26.07.2023 №092850003006 відмовлено у проведенні перерахунку. Відтак, належним відповідачем у даній справі є вказане управління. Просила відмовити у задоволенні позовних вимог.

Ухвалою суду від 12.09.2023 клопотання представника відповідача про залучення співвідповідача в адміністративній справі №300/5533/23 задоволено. Залучено до участі у справі №300/5533/23 як співвідповідача Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області.

Вказана ухвала отримана Головним управління Пенсійного фонду України в Харківській області 06.10.2023, що підтверджується довідкою Івано-Франківського окружного адміністративного суду про доставку електронного листа.

Головному управлінню Пенсійного фонду України в Харківській області також направлено на електронну адресу копію ухвали суду про відкриття провадження в даній адміністративній справі та копію позовної заяви з доданими до неї документами. Заяв чи клопотань відповідач суду не подав, правом на подання відзиву на позов, у п`ятнадцятиденний строк з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі, не скористався. Також, відповідачем не повідомлено суд про поважність причин ненадання такого відзиву.

Згідно з частиною 6 статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин, суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Розглянувши матеріали адміністративної справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) у відповідності до вимог статті 263 КАС України, дослідивши наявні в матеріалах адміністративної справи письмові докази та заперечення проти них, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності, судом установлено наступне.

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , з 14.07.2022 отримує пенсію за віком.

Рішенням Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 28.12.2022 у справі №300/4643/22 позов задоволено повністю. Визнано протиправною відмову Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області щодо врахування ОСОБА_1 заробітної плати для обчислення пенсії за період роботи з 01.01.1983 по 31.12.1987 в Севастопольському державному підприємстві Атлантика згідно довідки про заробіток для обчислення пенсії № 881 від 05.06.2006.

Зобов`язано Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області здійснити з 14.07.2022 перерахунок та виплату ОСОБА_1 пенсії за віком з врахуванням заробітної плати для обчислення пенсії за період роботи з 01.01.1983 по 31.12.1987 в Севастопольському державному підприємстві Атлантика згідно довідки про заробіток для обчислення пенсії №881 від 05.06.2006. Вирішено питання судових витрат.

24.07.2023 позивач звернувся до Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області із заявою в якій просив здійснити перерахунок пенсії із врахуванням заробітної плати за період роботи в Севастопольському державному підприємстві Атлантика з 1988 по 1991 роки згідно довідки від 05.06.2006 за № 882 (а.с. 8).

Листом від 27.07.2022 Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській повідомило позивача, що відповідно до рішення від 26.07.2023 №092850003006 позивачу відмовлено у перерахунку пенсії.

Так, відповідно до рішення Головного управлінню Пенсійного фонду України в Харківській області від 26.07.2023 №092850003006 пенсійним органом розглянуто матеріали пенсійної справи та довідку від 05.06.2006 за № 882 і зазначено, що завірені в установлено порядку копії первинних документів, на підставі яких складена довідка не надані, а тому відсутні підстав для перерахунку пенсії (а.с. 15).

Вважаючи протиправною відмову відповідача щодо врахування при визначенні розміру пенсії вказаної довідки про заробітну плату, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Вирішуючи даний спір, суд виходив з таких мотивів та норм права.

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Стаття 55 Конституції України гарантує кожному право на захист своїх прав і свобод у суді, а також на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.

Частиною першою статті 46 Конституції України визначено, що громадяни мають право на соціальний захист, який включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.

Водночас, принципи, засади і механізми функціонування системи загальнообов`язкового державного пенсійного страхування, призначення, перерахунку і виплати пенсій, надання соціальних послуг визначає Закон України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" № 1058-IV від 09.07.2003 (надалі Закон №1058-IV).

Порядок визначення заробітної плати (доходу) для обчислення пенсії регламентований статтею 40 Закону № 1058-IV (в редакції, чинній на час призначення позивачу пенсії за віком). Так, згідно з частиною першою статті 40 Закону №1058-IV для обчислення пенсії враховується заробітна плата (дохід) за весь період страхового стажу починаючи з 1 липня 2000 року. За бажанням пенсіонера та за умови підтвердження довідки про заробітну плату первинними документами або в разі, якщо страховий стаж починаючи з 1 липня 2000 року становить менше 60 місяців, для обчислення пенсії також враховується заробітна плата (дохід) за будь-які 60 календарних місяців страхового стажу підряд по 30 червня 2000 року незалежно від перерв.

У разі якщо страховий стаж становить менший період, ніж передбачено абзацом першим цієї частини, враховується заробітна плата (дохід) за фактичний страховий стаж.

За вибором особи, яка звернулася за призначенням пенсії, з періоду, за який враховується заробітна плата (дохід) для обчислення пенсії, виключаються періоди до 60 календарних місяців страхового стажу, з урахуванням будь-яких періодів незалежно від перерв, що включаються до страхового стажу згідно з абзацом третім частини першої статті 24 цього Закону, та будь-якого періоду страхового стажу підряд за умови, що зазначені періоди в сумі складають не більш як 10 відсотків тривалості страхового стажу, врахованого в одинарному розмірі. Додатково за бажанням особи можуть бути виключені періоди строкової військової служби, навчання, догляду за особою з інвалідністю I групи або дитиною з інвалідністю віком до 18 років, за пенсіонером, який за висновком медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, за період з 1 липня 2000 року до 1 січня 2005 року, а також періоди, коли особа підлягала загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню відповідно до пунктів 7, 8, 9 і 14 статті 11 цього Закону та періоди страхового стажу під час карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, з місяця запровадження карантину у 2020 році та шести календарних місяців після його завершення. У всіх випадках, крім випадку, передбаченого абзацом другим цієї частини, період, за який враховується заробітна плата, не може бути меншим, ніж 60 календарних місяців.

Для визначення розміру пенсії за віком відповідно до частини другої статті 27 цього Закону заробітна плата для обчислення частини пенсії за період страхового стажу до набрання чинності цим Законом визначається на умовах і в порядку, передбачених законодавством, що діяло раніше, а для обчислення частини пенсії за період страхового стажу після набрання чинності цим Законом на умовах, передбачених абзацом першим цієї частини.

Заробітна плата (дохід) за період страхового стажу до 1 липня 2000 року враховується для обчислення пенсії на підставі документів про нараховану заробітну плату (дохід), виданих у порядку, встановленому законодавством, за умови підтвердження довідки про заробітну плату первинними документами, а за період страхового стажу починаючи з 1 липня 2000 року за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку.

У разі якщо за період з 1 липня 2000 року по 31 грудня 2016 року в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування відсутні відомості, необхідні для призначення пенсії військовослужбовцям (крім військовослужбовців строкової військової служби), поліцейським, особам рядового і начальницького складу, заробітна плата (дохід) обчислюється на підставі довідки про нараховані суми грошового забезпечення та сплачені страхові внески.

Відповідно до частини першої статті 27 Закону № 1058 розмір пенсії за віком визначається за формулою: П = Зп * Кс, де: П - розмір пенсії, у гривнях; Зп - заробітна плата (дохід) застрахованої особи, визначена відповідно до статті 40 цього Закону, з якої обчислюється пенсія, у гривнях; Кс - коефіцієнт страхового стажу застрахованої особи, визначений відповідно до статті 25 цього Закону.

Частиною другою статті 40 Закону № 1058 встановлено, що заробітна плата (дохід) для обчислення пенсії визначається за формулою: Зп = Зс х (Ск : К), де: Зп - заробітна плата (дохід) застрахованої особи для обчислення пенсії, у гривнях; Зс - середня заробітна плата (дохід) в Україні, з якої сплачено страхові внески, за три календарні роки, що передують року звернення за призначенням пенсії. Порядок визначення показників зазначеної заробітної плати затверджується Пенсійним фондом України за погодженням з центральними органами виконавчої влади, що забезпечують формування державної фінансової політики, державної політики у сферах економічного розвитку, статистики. Ск - сума коефіцієнтів заробітної плати (доходу) за кожний місяць (Кз1 + Кз2 + Кз3 + ... + Кзn); К страховий стаж за місяці, які враховано для визначення коефіцієнта заробітної плати (доходу) застрахованої особи.

Згідно з підпунктом 3 пункту 2.1 Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування", затвердженого постановою Правління Пенсійного Фонду України від 25.11.2005 за №22-1 (надалі Порядок №22-1), для підтвердження заробітної плати за період страхового стажу з 01 липня 2000 року орган, що призначає пенсію, додає індивідуальні відомості про застраховану особу (додатки 3, 4 до Положення).

За бажанням пенсіонера ним може подаватись довідка про заробітну плату (дохід) по 30 червня 2000 року (додаток 5) із зазначенням у ній назв первинних документів, на підставі яких її видано, їх місцезнаходження та адреси, за якою можливо провести перевірку відповідності змісту довідки первинним документам.

У разі, якщо страховий стаж починаючи з 01 липня 2000 року становить менше 60 місяців, особою подається довідка про заробітну плату (дохід) за будь-які 60 календарних місяців страхового стажу підряд по 30 червня 2000 року (додаток 5).

Відповідно до пункту 2.10 Порядку №22-1 довідка про заробітну плату (дохід) особи видається на підставі особових рахунків, платіжних відомостей та інших документів про нараховану та сплачену заробітну плату підприємством, установою чи організацією, де працював померлий годувальник або особа, яка звертається за пенсією. Якщо такі підприємства, установи, організації ліквідовані або припинили своє існування з інших причин, то довідки про заробітну плату видаються правонаступником цих підприємств, установ чи організацій або архівними установами.

У випадках, коли архівні установи не мають можливості видати довідку за встановленою формою з розшифровкою виплачених сум за видами заробітку, вони можуть видавати довідки, що відповідають даним, наявним в архівних фондах, без додержання цієї форми.

Установлення заробітку для обчислення пенсії на підставі показань свідків не допускається. Виписка зі штатного розпису про посадовий оклад, профспілкові квитки, квитки партій та рухів, громадських об`єднань не є документами, що засвідчують фактичний заробіток для обчислення розміру пенсії.

Як встановлено судом вище, позивач разом із заявою про перерахунок пенсії від 24.07.2022 подав пенсійному органу довідку про заробіток для обчислення пенсії від 05.06.2006 за № 882 за період роботи в Севастопольському державному підприємстві Атлантика з січня 1988 року по грудень 1991 року.

Вказана довідка про заробітну плату для обчислення пенсії за № 882, містить відомості про суми заробітної плати за період з січня 1988 року по грудень 1991 року. В зазначену довідку для обчислення пенсії включено всі види оплати праці, на які відповідно до Закону України Про збір на обов`язкове державне пенсійне страхування нараховується збір на обов`язкове пенсійне страхування, в межах максимальної величини фактичних витрат на оплату праці найманих працівників, з яких справляються страхові внески до соціальних фондів, що діяли на день одержання зазначеного заробітку. Довідка видана на підставі особових рахунків за 1988-1991 роки, містить кутовий штамп та печатку Севастопольського державного підприємства Атлантика, підписи керівника та головного бухгалтера (а.с. 8).

Період роботи позивача в Севастопольському державному підприємстві Атлантика з 23.06.1982 по 01.03.1995 також підтверджується копіями: трудової книжки НОМЕР_1 ; довідки Севастопольського державного підприємства Атлантика від 24.02.2006 № 26/115, яка уточнює особливий характер роботи та умов праці, необхідних для призначення пенсії; довідки Севастопольського державного підприємства Атлантика від 24.02.2006 № 26/116, яка уточнює особливий характер роботи та умов праці, необхідних для призначення пенсії.

Зважаючи на зміст відомостей зазначених в довідці про заробіток для обчислення пенсії за №882, виданої 05.06.2006, та беручи до уваги положення підпункту 3 пункту 2.1 Порядку №22-1, якими встановлено вимоги до оформлення довідок про заробітну плату для обчислення пенсії, суд дійшов висновку, що така довідка відповідає вимогам законодавства, так як видана на підставі особових рахунків, містять чітко визначені періоди роботи, за які здійснювалась виплата заробітної плати, суми заробітної плати, а також містить інформацію щодо місцезнаходження і адресу підприємства, яким видано таку довідку, містить кутовий штамп та печатку Севастопольського державного підприємства Атлантика, підписи керівника та головного бухгалтера.

Так, у винесено рішенні пенсійним органом не зазначено необхідність надання копій первинних документів, на підставі яких складена довідка чи які відомості потрібно підтвердити, а тому зазначені посилання, на переконання суду, є безпідставними

За вказаних обставин, судом не встановлено жодних підстав, які б викликали сумнів у достовірності даних, зазначених в довідці про заробіток для обчислення пенсії за №882, виданої 05.06.2006 Севастопольським державним підприємством Атлантика.

Більше того, суд звертає увагу на те, що період роботи позивача в Севастопольському державному підприємстві Атлантика з 23.06.1982 по 01.03.1995 зарахований пенсійним органом до трудового стажу позивача.

Так, з огляду на зміст вказаної довідки, така містить ті ж відомості, що й вищевказана форма довідки про заробітну плату для обчислення пенсії, встановленої додатком 5 до Порядку №22-1, а саме: штамп органу, що видав довідку; кому видана довідка; розмір заробітної плати, яка враховується при обчисленні пенсії; сума заробітної плати з розшифруванням (грн.); відомості про нарахування страхових внесків; назва первинних документів, на підставі яких видана довідка; печатка підприємства; підписи керівника та головного бухгалтера.

При цьому, довідка №882 про заробіток для обчислення пенсії видана Севастопольським державним підприємством Атлантика 05.06.2006, тобто згідно вимог законодавства, чинного на час видачі такої довідки.

Окрім цього суд звертає увагу, що відповідно до частини третьої статті 44 Закону №1058, органи Пенсійного фонду мають право вимагати відповідні документи від підприємств, організацій і окремих осіб, видані ними для оформлення пенсії, а також в необхідних випадках перевіряти обґрунтованість їх видачі та достовірність поданих відомостей про осіб, які підлягають загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню, умови їх праці та інших відомостей, передбачених законодавством для визначення права на пенсію.

Пунктом 4.2. розділу ІV Порядку №22-1, при прийманні документів працівник сервісного центру: ідентифікує заявника (його представника); надає інформацію щодо умов та порядку призначення (перерахунку) пенсії; реєструє заяву, перевіряє зміст і належне оформлення наданих документів, відповідність викладених у них відомостей про особу даним паспорта; уточнює інформацію про факт роботи (навчання, служби, підприємницької діяльності) і про інші періоди діяльності до 01 січня 2004 року, що можуть бути зараховані до страхового стажу. У разі необхідності роз`яснює порядок підтвердження страхового стажу, повідомляє про право особи на здійснення доплати до мінімального страхового внеску відповідно до частини третьої статті 24 Закону, та/або на добровільну участь у системі загальнообов`язкового пенсійного страхування; з`ясовує наявність у заявника особливого (особливих) статусу (статусів), особливих заслуг, інших обставин, які можуть бути підставою для встановлення підвищень, надбавок, доплат; повідомляє про необхідність дооформлення документів або надання додаткових документів у тримісячний строк з дня подання заяви про призначення пенсії, у разі неналежного оформлення поданих документів або відсутності необхідних документів; сканує документи. На створені електронні копії накладає кваліфікований електронний підпис; надсилає запити про витребування з відповідних інформаційних систем необхідних відомостей, передбачених пунктом 2.28 розділу II цього Порядку; повідомляє про можливості подавати заяви через вебпортал; видає особі або посадовій особі розписку із зазначенням дати прийняття заяви, переліку одержаних і відсутніх документів, строку подання додаткових документів для призначення пенсії та пам`ятку пенсіонеру (додаток 6). Скановані розписка та пам`ятка пенсіонеру зберігаються в електронній пенсійній справі; повідомляє особу, у вибраний нею спосіб, про відсутність відомостей або/та наявність розбіжностей у відповідних інформаційних системах та строки подання необхідних документів для призначення пенсії, не пізніше двох робочих днів після отримання відповіді органу, який веде відповідний інформаційний реєстр.

Таким чином, органи Пенсійного фонду мають право перевіряти обґрунтованість видачі, зміст і належне оформлення наданих документів, проте пенсійним органом самостійно не витребувано та не перевірено необхідну інформацію, зокрема відповідність її первинним документам.

Відтак, доводи Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області про те, що за вказаних вище обставин, у нього відсутні будь-які правові підстави для перерахунку пенсії з врахуванням заробітної плати позивача, згідно довідки від 05.06.2006 за №882 є безпідставними.

Соціальний захист державою осіб, які мають право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом, охоплює комплекс заходів, які здійснює держава в межах її соціально-економічних можливостей.

Тобто в розрізі даної справи та за умови підтвердження трудового стажу, як громадянин України, позивач наділений правом на відповідний соціальний захист з боку держави, яка в особі своїх органів не може відмовляти у його наданні з формальних (надуманих) підстав.

У зв`язку з цим, на думку суду, неврахування відповідачем довідки про заробітну плату №882 від 05.06.2006 за період роботи в Севастопольському державному підприємстві Атлантика, є порушенням конституційних прав позивача на отримання належного пенсійного забезпечення.

Підсумовуючи, суд дійшов висновку, що відповідачем протиправно прийнято рішення від 26.07.2023 №092850003006 про відмову у перерахунку пенсії на підставі довідки про заробітну плату для обчислення пенсії за №882, видану 05.06.2006 Севастопольським державним підприємством Атлантика та яке підлягає скасуванню.

Відтак, слід зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області здійснити з 24.07.2023 перерахунок та виплату позивачу пенсії з врахуванням заробітної плати для обчислення пенсії за період роботи з 1988-1991 роки в Севастопольському державному підприємстві Атлантика згідно вказаної вище довідки.

Щодо вимоги про зобов`язання відповідача подати звіт про виконання судового рішення, то суд зазначає таке.

Відповідно до частини першої статті 382 Кодексу адміністративного судочинства України суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, може зобов`язати суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.

Таким чином, вказаною статтею КАС України встановлено право, а не обов`язок суду, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, зобов`язати суб`єкта владних повноважень, проти якого ухвалено рішення, подати у встановлений судом строк звіт про його виконання.

Разом з тим, на думку суду, в даному випадку підстави для встановлення (в порядку частини першої статті 382 КАС України) судового контролю за виконанням судового рішення у цій справі шляхом зобов`язання відповідача подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення відсутні, оскільки у суду немає обґрунтованих сумнівів щодо виконання відповідачем рішення у цій справі, а позивач не надав суду доказів ймовірного уникнення чи зволікання відповідачем у відновленні порушеного права.

Відповідно до частини 1 статті 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Враховуючи наведене, слід стягнути з відповідача, за рахунок його бюджетних асигнувань, на користь позивача судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 1073 гривень 60 коп.

На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 139, 241-246, 250, 263 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області від 26.07.2023 №092850003006 про відмову в перерахунку ОСОБА_1 пенсії.

Зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області здійснити з 24.07.2023 перерахунок та виплату ОСОБА_1 пенсії з врахуванням заробітної плати для обчислення пенсії за період роботи з 1988-1991 роки в Севастопольському державному підприємстві Атлантика згідно довідки від 05.06.2006 №882, з урахуванням раніше виплачених сум.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області на користь ОСОБА_1 сплачений судовий збір в розмірі 1073 (одна тисяча сімдесят три) гривні 60 копійок.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Учасники справи:

позивач ОСОБА_1 , РНОКПП НОМЕР_2 , АДРЕСА_1 .

відповідачі Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області, код ЄДРПОУ 20551088, вул. С. Стрільців, 15, м. Івано-Франківськ, 76018;

Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області, код ЄДРПОУ 14099344, майдан Свободи, 5, Держпром, 3 під., м. Харків, Харківська область, 65107.

Суддя Бобров Ю.О.

Дата ухвалення рішення08.11.2023
Оприлюднено10.11.2023
Номер документу114763181
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування

Судовий реєстр по справі —300/5533/23

Ухвала від 09.04.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Коваленко Н.В.

Постанова від 12.03.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ільчишин Надія Василівна

Ухвала від 12.01.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ільчишин Надія Василівна

Ухвала від 12.01.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ільчишин Надія Василівна

Ухвала від 28.12.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ільчишин Надія Василівна

Ухвала від 05.12.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ільчишин Надія Василівна

Рішення від 08.11.2023

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Бобров Ю.О.

Ухвала від 12.09.2023

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Бобров Ю.О.

Ухвала від 23.08.2023

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Бобров Ю.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні