П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
13 листопада 2023 р.м. ОдесаСправа № 420/12918/23
Перша інстанція: суддя Лебедєва Г.В.,
П`ятий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
судді-доповідача Федусика А.Г.,
суддів: Бойка А.В. та Шевчук О.А.,
розглянувши в порядку письмового провадження в м.Одесі апеляційну скаргу Головного управління ДПС в Одеській області на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 11 вересня 2023 року по справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Спецтехцентр ЛТД» до Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України, про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,-
В С Т А Н О В И В:
В червні 2023 року Товариство з обмеженою відповідальністю «Спецтехцентр ЛТД» звернулось з позовною заявою до ГУ ДПС в Одеській області (далі ГУДПС), ДПС України (далі ДПС), в якій просило:
- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН ГУДПС №3841681/42359900 від 22.02.2022 р., №6874800/42359900 від 27.05.2022 р., №6874802/42359900 від 27.05.2022 р., №8487262/42359900 від 23.03.2022 р., №8303016/42359900 від 21.02.2022 р., №8303022/42359900 від 21.02.2023 р., №8303017/42359900 від 21.02.2023 р., № 8303021/42359900 від 21.02.2023 р., № 8303023/42359900 від 21.02.2023 р., № 8487260/42359900 від 23.03.2022 р., №8303024/42359900 від 21.02.2023 р.;
- зобов`язати ДПС зареєструвати податкові накладні ТОВ «Спецтехцентр ЛТД» №13 від 18.01.2022р., №19 від 25.01.2022р., №26 від 31.01.2022р., №7 від 08.02.2022р., №8 від 08.02.2022р., №9 від 10.02.2022р., №11 від 14.02.2022р., №13 від 15.02.2022р., №21 від 22.02.2022р., №22 від 28.02.2022р., №9 від 29.03.2022р. в ЄРПН датою їх подання.
Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 11 вересня 2023 року позов задоволено.
Не погоджуючись з даним рішенням суду, ГУДПС подало апеляційну скаргу, в якій зазначено, що рішення судом першої інстанції ухвалене з порушенням норм матеріального та процесуального права, у зв`язку з чим апелянт просив його скасувати та ухвалити нове про відмову у задоволенні позову повністю.
Розглянувши матеріали справи, доводи апеляційної скарги, заслухавши суддю-доповідача, перевіривши законність і обґрунтованість судового рішення в межах позовних вимог і доводів апеляційної скарги, колегія суддів приходить до висновку про наявність підстав для її задоволення в частині з огляду на таке.
Судом першої інстанції встановлено, що позивач є юридичною особою, яка зареєстрована у встановленому законодавством порядку у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, з 06.08.2018 року взяте на облік в органах ДПС як платник податків, юридична адреса: вул.Новікова, буд.3, м.Одеса, 65098, місцезнаходження: Україна, 65098, Одеська обл., м.Одеса, вул.Новікова, будинок 3.
ТОВ «Спецтехцентр ЛТД» здійснює наступні види економічної діяльності:
45.31 Оптова торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів (основний);
45.32 Роздрібна торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів;
45.20 Технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів;
49.41 Вантажний автомобільний транспорт.
01 липня 2021 року у межах здійснення господарської діяльності між ТОВ «Спецтехцентр ЛТД» (Замовник) та ТОВ «АНТЕЙ ТРАНС ЛОГІСТИК» (Виконавець) було укладено договір №202107-01 на організацію перевезень автомобільним транспортом.
Відповідно до п.1.1., 1.2. вказаного договору Замовник доручає, а Виконавець зобов`язується доставити вантажним автомобільним транспортом довірений йому Замовником вантаж до пункту призначення на умовах, погоджених сторонами. Надання послуг підтверджується складанням СМR (міжнародна товарно-транспортна накладна), товарно-транспортних накладних, актів надання послуг.
18 січня 2022 року ТОВ «Спецтехцентр ЛТД» (Виконавець) та ТОВ «АНТЕЙ ТРАНС ЛОГІСТИК» (Замовник) складено акт надання послуг №13 на виконання договору №202107-01 від 01 липня 2021 року на загальну суму 214430,63 грн., в тому числі ПДВ.
ТОВ «Спецтехцентр ЛТД» було сформовано на підставі та в межах господарських взаємовідносин з ТОВ «АНТЕЙ ТРАНС ЛОГІСТИК» податкову накладну №13 від 18 січня 2022 року на загальну суму 214430,63 грн., в тому числі ПДВ, та направлено для реєстрації в ЄРПН.
Відповідно до квитанції від 04 лютого 2022р. №9018264516 про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування, документ доставлено до центрального рівня ДПС України. Документ прийнято. Реєстрація зупинена. У квитанції зазначено, що відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 18.01.2022 №13 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 49.41, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН. Додатково повідомлено показник "D"=10.9692%, "Р"-36637.82.
22 лютого 2022 року рішенням про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН №3841681/42359900 відмовлено в реєстрації ПН від 18 січня 2022 року №13 у зв`язку з ненаданням платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування: навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
25 січня 2022 року ТОВ «Спецтехцентр ЛТД» (Виконавець) та ТОВ «АНТЕЙ ТРАНС ЛОГІСТИК» (Замовник) складено акт надання послуг №22 на виконання договору №202107-01 від 01 липня 2021 року на загальну суму 283522,81 грн.
ТОВ «Спецтехцентр ЛТД» було сформовано на підставі та в межах господарських взаємовідносин з ТОВ «АНТЕЙ ТРАНС ЛОГІСТИК» податкову накладну №19 від 25 січня 2022 року на загальну суму 283522,81 грн., в тому числі ПДВ, та направлено для реєстрації в ЄРПН.
Відповідно до квитанції від 07 лютого 2022р. №9019304018 про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування, документ доставлено до центрального рівня ДПС України. Документ прийнято. Реєстрація зупинена. У квитанції зазначено, що відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 25.01.2022 № 19 в ЄРПН зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 49.41, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН. Додатково повідомлено: показник "D " =10.9692%, "Р " =62490.31.
27 травня 2022 року рішенням про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН №6874800/42359900 відмовлено в реєстрації ПН від 25 січня 2022 року №19 у зв`язку з ненаданням платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування: навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
31 січня 2022 року ТОВ «Спецтехцентр ЛТД» (Виконавець) та ТОВ «АНТЕЙ ТРАНС ЛОГІСТИК» (Замовник) складено акт надання послуг №26 на виконання договору №202107-01 від 01 липня 2021 року на загальну суму 250286,32 грн., в тому числі ПДВ.
ТОВ «Спецтехцентр ЛТД» було сформовано на підставі та в межах господарських взаємовідносин з ТОВ «АНТЕЙ ТРАНС ЛОГІСТИК» податкову накладну №26 від 31 січня 2022 року на загальну суму 250286,32 грн., в тому числі ПДВ, та направлено для реєстрації в ЄРПН.
Відповідно до квитанції від 09 лютого 2022р. №9022197586 про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування, документ доставлено до центрального рівня ДПС України. Документ прийнято. Реєстрація зупинена. У квитанції зазначено, що відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 31.01.2022 №26 в ЄРПН зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 49.41 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН. Додатково повідомлено: показник "D" =10.9692%, "Р"=70020.31. Додатково повідомлено - Особистий ключ електронного підпису розміщено на незахищеному носії інформації, при цьому відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» - особистий ключ кваліфікованого електронного підпису повинен зберігатись у захищеному носії інформації (у кваліфікованому засобі електронного підпису).
27 травня 2022 року рішенням про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН №6874802/42359900 відмовлено в реєстрації ПН від 31 січня 2022 року №26 у зв`язку з ненаданням платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування: навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
08 лютого 2022 року ТОВ «Спецтехцентр ЛТД» (Виконавець) та ТОВ «АНТЕЙ ТРАНС ЛОГІСТИК» (Замовник) складено акт надання послуг №36 на виконання договору №202107-01 від 01 липня 2021 року на загальну суму 114701,03 грн., в тому числі ПДВ.
ТОВ «Спецтехцентр ЛТД» було сформовано на підставі та в межах господарських взаємовідносин з ТОВ «АНТЕЙ ТРАНС ЛОГІСТИК» податкову накладну №7 від 08 лютого 2022 року на загальну суму 114701,03 грн., в тому числі ПДВ, та направлено для реєстрації в ЄРПН.
Відповідно до квитанції від 18 лютого 2022 р. №9034897682 про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування, документ доставлено до центрального рівня ДПС України. Документ прийнято. Реєстрація зупинена. У квитанції зазначено, що відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України, реєстрація ПН/РК від 08.02.2022 №7 в ЄРПН зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 49.41, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН. Додатково повідомлено: показник "D " =10.6858%, "Р=12626,49.
23 березня 2023 року рішенням про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН №8487262/42359900 відмовлено в реєстрації ПН від 08 лютого 2022 року №7 у зв`язку з наданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства.
08 лютого 2022 року ТОВ «Спецтехцентр ЛТД» (Виконавець) та ТОВ «АНТЕЙ ТРАНС ЛОГІСТИК» (Замовник) складено акт надання послуг №35 на виконання договору №202107-01 від 01 липня 2021 року на загальну суму 166842,88 грн., в тому числі ПДВ.
ТОВ «Спецтехцентр ЛТД» було сформовано на підставі та в межах господарських взаємовідносин з ТОВ «АНТЕЙ ТРАНС ЛОГІСТИК» податкову накладну №8 від 08 лютого 2022 року на загальну суму 166842,88 грн., в тому числі ПДВ, та направлено для реєстрації в ЄРПН.
Відповідно до квитанції від 18 лютого 2022р. №9034896701 про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування, документ доставлено до центрального рівня ДПС України. Документ прийнято. Реєстрація зупинена. У квитанції зазначено, що відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України, реєстрація ПН/РК від 08.02.2022 №8 в ЄРПН зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 49.41, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН. Додатково повідомлено: показник "D"=10.6858%, "Р"=12626.49.
21 лютого 2023 року рішенням про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН №8303016/42359900 відмовлено в реєстрації ПН від 08 лютого 2022 року №8 у зв`язку з ненаданням платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування: навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
15 лютого 2022 року ТОВ «Спецтехцентр ЛТД» (Виконавець) та ТОВ «АНТЕЙ ТРАНС ЛОГІСТИК» (Замовник) складено акт надання послуг №42 на виконання договору №202107-01 від 01 липня 2021 року на загальну суму 234077,83 грн., в тому числі ПДВ.
ТОВ «Спецтехцентр ЛТД» було сформовано на підставі та в межах господарських взаємовідносин з ТОВ «АНТЕЙ ТРАНС ЛОГІСТИК» податкову накладну №13 від 15 лютого 2022 року на загальну суму 234077,83 грн., в тому числі ПДВ, та направлено для реєстрації в ЄРПН.
Відповідно до квитанції від 01 листопада 2022р. №9227975365 про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування, документ доставлено до центрального рівня ДПС України. Документ прийнято. Реєстрація зупинена. У квитанції зазначено, що відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України, реєстрація ПН/РК від 15.02.2022 №13 в ЄРПН зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 49.41, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН. Додатково повідомлено: показник "D"=.0000%, "Р"=21677.49.
21 лютого 2023 року рішенням про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН №8303021/42359900 відмовлено в реєстрації ПН від 15 лютого 2022 року №13 у зв`язку з ненаданням платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування: навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
22 лютого 2022 року ТОВ «Спецтехцентр ЛТД» (Виконавець) та ТОВ «АНТЕЙ ТРАНС ЛОГІСТИК» (Замовник) складено акт надання послуг №51 на виконання договору №202107-01 від 01 липня 2021 року на загальну суму 243930,12 грн., в тому числі ПДВ.
ТОВ «Спецтехцентр ЛТД» було сформовано на підставі та в межах господарських взаємовідносин з ТОВ «АНТЕЙ ТРАНС ЛОГІСТИК» податкову накладну №21 від 22 лютого 2022 року на загальну суму 243930,12 грн., в тому числі ПДВ, та направлено для реєстрації в ЄРПН.
Відповідно до квитанції від 02 листопада 2022р. №9228646179 про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування, документ доставлено до центрального рівня ДПС України. Документ прийнято. Реєстрація зупинена. У квитанції зазначено, що відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України, реєстрація ПН/РК від 22.02.2022 №21 в ЄРПН зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 49.41, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН. Додатково повідомлено: показник "D"=10.6740%, "Р"=39056.66. Додатково повідомлено - Особистий ключ електронного підпису розміщено на незахищеному носії інформації, при цьому відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» - особистий ключ кваліфікованого електронного підпису повинен зберігатись у захищеному носії інформації (у кваліфікованому засобі електронного підпису).
21 лютого 2023 року рішенням про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН №8303023/42359900 відмовлено в реєстрації ПН від 22 лютого 2022 року №21 у зв`язку з ненаданням платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування: навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
28 лютого 2022 року ТОВ «Спецтехцентр ЛТД» (Виконавець) та ТОВ «АНТЕЙ ТРАНС ЛОГІСТИК» (Замовник) складено акт надання послуг №52 на виконання договору №202107-01 від 01 липня 2021 року на загальну суму 78671,22 грн., в тому числі ПДВ.
ТОВ «Спецтехцентр ЛТД» було сформовано на підставі та в межах господарських взаємовідносин з ТОВ «АНТЕЙ ТРАНС ЛОГІСТИК» податкову накладну №22 від 28 лютого 2022 року на загальну суму 78671,22 грн., в тому числі ПДВ, та направлено для реєстрації в ЄРПН.
Відповідно до квитанції від 02 листопада 2022р. №9228665844 про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування, документ доставлено до центрального рівня ДПС України. Документ прийнято. Реєстрація зупинена. У квитанції зазначено, що відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України, реєстрація ПН/РК від 28.02.2022 №22 в ЄРПН зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 49.41, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН. Додатково повідомлено: показник "D"=10.6740%, "Р"=39056.66. Додатково повідомлено - Особистий ключ електронного підпису розміщено на незахищеному носії інформації, при цьому відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» - особистий ключ кваліфікованого електронного підпису повинен зберігатись у захищеному носії інформації (у кваліфікованому засобі електронного підпису).
23 березня 2023 року рішенням про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН №8487260/42359900 відмовлено в реєстрації ПН від 28 лютого 2022 року №22 у зв`язку наданням платником податку копій документів , складених із порушенням законодавства.
29 березня 2022 року ТОВ «Спецтехцентр ЛТД» (Виконавець) та ТОВ «АНТЕЙ ТРАНС ЛОГІСТИК» (Замовник) складено акт надання послуг №61 на виконання договору №202107-01 від 01 липня 2021 року на загальну суму 43741,60 грн., в тому числі ПДВ.
ТОВ «Спецтехцентр ЛТД» було сформовано на підставі та в межах господарських взаємовідносин з ТОВ «АНТЕЙ ТРАНС ЛОГІСТИК» податкову накладну №9 від 29 березня 2022 року на загальну суму 43741,60 грн., в тому числі ПДВ, та направлено для реєстрації в ЄРПН.
Відповідно до квитанції від 03 листопада 2022р. №9229606010 про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування, документ доставлено до центрального рівня ДПС України. Документ прийнято. Реєстрація зупинена. У квитанції зазначено, що відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України, реєстрація ПН/РК від 29.03.2022 №9в ЄРПН зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 49.41, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН. Додатково повідомлено: показник "D"=11.5256%, "Р"=48064.93.
21 лютого 2023 року рішенням про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН №8303024/42359900 відмовлено в реєстрації ПН від 29 березня 2022 року №9 у зв`язку з ненаданням платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
Крім цього, 01 квітня 2021 року у межах здійснення господарської діяльності між ТОВ «Спецтехцентр ЛТД» (Виконавець) та ФГ «Джондір-Б» (Замовник) було укладено договір №202104-01 про технічне обслуговування та ремонт транспортного засобу.
Відповідно до п.1.1., 1.2. 1.3. вказаного договору Виконавець бере на себе зобов`язання надати Замовнику послуги з технічного обслуговування та/або ремонту автомобільного транспортного засобу чи його складових частин, у тому числі з використанням матеріалів (запасних частин) як Замовника, так і спеціально замовлених Виконавцем. Замовник бере на себе зобов`язання прийняти й оплатити ці послуги, а також вартість використаних матеріалів (запасних частин) Виконавця в розмірі, строки та в порядку, що передбачені умовами цього договору. Перелік робіт з технічного обслуговування та/або ремонту, а також перелік матеріалів, що використовуються, вказуються в акті виконаних робіт.
ТОВ «Спецтехцентр ЛТД» було сформовано на підставі та в межах господарських взаємовідносин з ФГ «Джондір-Б» податкову накладну №9 від 10 лютого 2022 року на загальну суму 79520,00 грн., в тому числі ПДВ, та направлено для реєстрації в ЄРПН.
18 лютого 2022 року ТОВ «Спецтехцентр ЛТД» (Виконавець) та ФГ «Джондір-Б» (Замовник) складено акт виконаних робіт №13 на виконання договору №202104-01 від 01 квітня 2021 року на загальну суму 79520,00 грн., в тому числі ПДВ.
Відповідно до квитанції від 02 листопада 2022р. № 9228439570 про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування, документ доставлено до центрального рівня ДПС України. Документ прийнято. Реєстрація зупинена. У квитанції зазначено, що відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України, реєстрація ПН/РК від 10.02.2022 №9 в ЄРПН зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 45.20, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН. Додатково повідомлено: показник "D"=10.6740%, "Р"=36209.16. Додатково повідомлено - Особистий ключ електронного підпису розміщено на незахищеному носії інформації, при цьому відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» - особистий ключ кваліфікованого електронного підпису повинен зберігатись у захищеному носії інформації (у кваліфікованому засобі електронного підпису).
21 лютого 2022 року рішенням про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН №8303022/42359900 відмовлено в реєстрації ПН від 10 лютого 2022 року №9 у зв`язку з ненаданням платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування: навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
09 серпня 2019 року у межах здійснення господарської діяльності між ТОВ «Спецтехцентр ЛТД» (Виконавець) та ТОВ «Крафт» (Замовник) було укладено договір №201908-03 про технічне обслуговування та ремонт транспортного засобу.
Відповідно до п.1.1., 1.2. 1.3. вказаного договору Виконавець бере на себе зобов`язання надати Замовнику послуги з технічного обслуговування та/або ремонту автомобільного транспортного засобу чи його складових частин, у тому числі з використанням матеріалів (запасних частин) як Замовника, так і спеціально замовлених Виконавцем. Замовник бере на себе зобов`язання прийняти й оплатити ці послуги, а також вартість використаних матеріалів (запасних частин) Виконавця в розмірі, строки та в порядку, що передбачені умовами цього договору. Перелік робіт з технічного обслуговування та/або ремонту, а також перелік матеріалів, що використовуються, вказуються в акті виконаних робіт.
ТОВ «Спецтехцентр ЛТД» було сформовано на підставі та в межах господарських взаємовідносин з ТОВ «Крафт» податкову накладну №11 від 14 лютого 2022 року на загальну суму 13110,00 грн., в тому числі ПДВ, та направлено для реєстрації в ЄРПН.
18 лютого 2022 року ТОВ «Спецтехцентр ЛТД» (Виконавець) та ТОВ «Крафт» (Замовник) складено акт виконаних робіт №48 на виконання договору №201908-03 від 09 серпня 2021 року на загальну суму 13110,00 грн., в тому числі ПДВ.
Відповідно до квитанції від 22 лютого 2022р. №9038475810 про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування, документ доставлено до центрального рівня ДПС України. Документ прийнято. Реєстрація зупинена. У квитанції зазначено, що відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України, реєстрація ПН/РК від 14.02.2022 №11 в ЄРПН зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 45.20,8412, , відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН. Додатково повідомлено: показник "D"=10.6858%, "Р"=14210.82. Додатково повідомлено - Особистий ключ електронного підпису розміщено на незахищеному носії інформації, при цьому відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» - особистий ключ кваліфікованого електронного підпису повинен зберігатись у захищеному носії інформації (у кваліфікованому засобі електронного підпису).
21 лютого 2022 року рішенням про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН № 8303017/42359900 відмовлено в реєстрації ПН від 14 лютого 2022 року №11 у зв`язку з ненаданням платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування: навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
Винесення вказаних рішень про відмову в реєстрації ПН і стало підставою для звернення з даним позовом до суду.
Приймаючи оскаржуване рішення та задовольняючи позов, суд першої інстанції зазначав, що зміст переліку документів, встановлений п.5 Порядку №520, свідчить про те, що він є загальним і повинен диференціюватися в залежності від того, яка господарська операція покладена в основу виникнення податкових зобов`язань з ПДВ, тобто узгоджуватися з вимогами, як п.185.1 ст.185, так і п.187.1 ст.187 ПКУ.
При таких обставинах, суд вважав, що контролюючий орган повинен при зупиненні реєстрації податкової накладної не лише запропонувати надати документи, а навести їх конкретний перелік, оскільки в п.5 Порядку №520 наведений приблизний та не вичерпний («може включати») перелік документів необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено.
В іншому випадку, така підстава для прийняття рішення про відмову в реєстрації ПН/РК в Реєстрі як ненадання платником податку копій документів відповідно до п.5 цього Порядку не може бути застосована.
Судом також встановлено, що реєстрація податкових накладних позивача була зупинена з пропозицією надання додаткових документів без визначення його переліку, що неможливо вважати мотивованою вимогою контролюючого органу. Оскільки така вимога є передумовою подальшого дослідження наданих документів та прийняття рішення про реєстрацію або про відмову в реєстрації податкової накладної прийняття оскаржуваного рішення про відмову в реєстрації податкової накладної не є правомірними. Позивач зазначив, що він надав необхідні документи, які на його думку є достатніми для реєстрації ПН.
Суд також вважав, що відсутність в оскаржуваному рішенні мотивів його прийняття позбавляє взагалі можливості позивача навести аргументи щодо їх неправомірності. Акт індивідуальної дії не відповідає вимогам обґрунтованості та вмотивованості. Проте, саме невідповідність акту індивідуальної дії вимогам обґрунтованості та вмотивованості призводить до його протиправності. Вказана правова позиція викладена в постановах Верховного Суду (від 04.12.2018 року по справі №821/1173/17, від 09.07.2019 року у справі №140/2093/18).
Факт зупинення реєстрації податкової накладної не позбавляє обов`язку контролюючого органу діяти на підставі, у межах повноважень та у спосіб визначений законодавством, зокрема при зупиненні податкової накладної у рішенні визначити перелік документів, як і платнику податків необхідно надати для реєстрації податкової накладної.
Колегія суддів частково погоджується з вказаними висновками суду першої інстанції і вважає їх такими, що відповідають вимогам статей 2, 6, 8, 9, 73, 74, 75, 76, 77, 78 КАС України лише в частині, з огляду на таке.
Відповідно до ст.201.16 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених КМУ.
Так, Постановою КМУ від 11 грудня 2019 року №1165 було затверджено Порядок з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, п.1 якого передбачено, що цей Порядок визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.
У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації (п.10 Порядку).
Крім того, вказаним Порядком затверджено Критерії ризиковості здійснення операції, одним з яких передбачено наступний критерій (1): «Відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 року в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 року у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС».
Також, наказом Мінфіну від 12 грудня 2019 року №520 було затверджено "Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в ЄРПН", п.1-5 якого передбачено, що цей Порядок визначає механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України (далі-Кодекс) зупинено в порядку та на підставах, визначених КМУ.
Прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь ДПС України в областях, м.Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).
Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.
У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.
Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:
- договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
- розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством (п.5).
Крім того, пунктом 11 вказаного порядку передбачено підстави прийняття рішення про відмову в реєстрації податкової накладної. Так, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:
- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;
- та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;
- та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
З матеріалів справи вбачається, що підставою для зупинення реєстрації спірних ПН було те, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій та запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній для розгляду питання про прийняття рішення про реєстрацію/відмову у реєстрації податкової накладної.
Разом з тим, зупиняючи реєстрацію ПН/РК, податковим органом не враховано та не надано оцінку тому, що видами діяльності позивача є: 45.31 Оптова торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів (основний); 45.32 Роздрібна торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів; 45.20 Технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів; 49.41 Вантажний автомобільний транспорт.
При цьому, підставою для прийняття рішень про відмову в реєстрації ПН/РК стало ненаданням платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування: навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
Колегія суддів, з урахуванням матеріалів справи, частково не погоджується з вказаними висновками податкового органу, з огляду на таке.
Положеннями ст.1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» передбачено, що первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію.
Відповідно до ст.4 вказаного бухгалтерський облік та фінансова звітність ґрунтуються, зокрема, на принципах повного висвітлення - фінансова звітність повинна містити всю інформацію про фактичні та потенційні наслідки господарських операцій та подій, здатних вплинути на рішення, що приймаються на її основі; превалювання сутності над формою - операції обліковуються відповідно до їх сутності, а не лише виходячи з юридичної форми.
Відповідно до ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.
Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов`язкові реквізити:
- назву документа (форми);
- дату складання;
- назву підприємства, від імені якого складено документ;
- зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;
- посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;
- особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Враховуючи надану позивачем документацію по здійсненню господарської операції з ФГ «Джондір-Б» на виконання договору про технічне обслуговування та ремонт транспортного засобу №202104-01 від 01 квітня 2021 року, з ТОВ «Крафт» на виконання договору про технічне обслуговування та ремонт транспортного засобу №201908-03 від 09 серпня 2019 року, зокрема, акти виконаних робіт, накази про прийняття на роботу відповідних фахівців (слюсар по ремонту колісних ТЗ), договір поставки позивачу від ТОВ «КПП Центр» запасних частин від 25 вересня 2020 року №261521, колегія суддів приходить до висновку, що подана позивачем первинна документація (в цілому, на даній стадії податкового контролю та виключно щодо взаємовідносин з вказаними контрагентами) відповідає вимогам закону за формою, змістом та обсягом (іншого в ході розгляду справи відповідачами доведено не було), а тому податковий орган не мав правових підстав для відмови в реєстрації ПН та винесення спірних рішень про відмову в їх реєстрацій
Водночас, стосовно спірних правовідносин щодо господарських операцій між позивачем та ТОВ «АНТЕЙ ТРАНС ЛОГІСТИК» колегія суддів зазначає про наявність підстав для відмови в реєстрації відповідних ПН: №13 від 18.01.2022р., №19 від 25.01.2022р., №26 від 31.01.2022р., №7 від 08.02.2022р., №8 від 08.02.2022р., №13 від 15.02.2022р., №21 від 22.02.2022р., №22 від 28.02.2022р., №9 від 29.03.2022р. в ЄРПН з огляду на таке.
Так, справа містить договір №202107-01 на організацію перевезень автомобільним транспортом від 01 липня 2021 року, який у межах здійснення господарської діяльності укладено між позивачем (Замовник) та ТОВ «АНТЕЙ ТРАНС ЛОГІСТИК» (Виконавець).
Відповідно до п.1.1. та 1.2. вказаного договору Замовник доручає, а Виконавець зобов`язується доставити вантажним автомобільним транспортом довірений йому Замовником вантаж до пункту призначення на умовах, погоджених сторонами. Надання послуг підтверджується складанням СМR (міжнародна товарно-транспортна накладна), товарно-транспортних накладних, актів надання послуг.
З наведеного договору вбачається, що саме позивач є замовником послуг з перевезення та, відповідно, саме вказана особа сплачує у вартості послуги ПДВ, натомість саме ТОВ «АНТЕЙ ТРАНС ЛОГІСТИК», як виконавець та подальший (можливий) платник вказаного податку до бюджету, повинен скласти та надати позивачу ПН.
Вказані висновки узгоджуються зі ст.201 ПК України, за якою на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в ЄРПН у встановлений цим Кодексом термін.
Суд також зазначає, що позивачем на підтвердження власної позиції надано ТТН, водночас, на думку суду, вказані ТТН не підтверджують надання позивачем послуг з перевезення, оскільки перевізником зазначено саме ТОВ «АНТЕЙ ТРАНС ЛОГІСТИК», в той час як позивач взагалі не є учасником перевезення по вказаним ТТН.
Верховний Суд в постанові від 18 лютого 2020 року у справі №360/1776/19 вказав, що здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства.
Здійснення моніторингу не повинне підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.
Колегія суддів зазначає, що на даному етапі податкового контролю, та з урахуванням його виду та способу не/належна якість первинної документації дійсно не завжди є вирішальною та ключовою при здійсненні моніторингу відповідності ПН/РК критеріям оцінки ступеня ризиків, водночас, в межах даної справи, подана первинна документація щодо відносин (можливих) позивача з ТОВ «АНТЕЙ ТРАНС ЛОГІСТИК» містить грунтовні протиріччя, що унеможливлюють реєстрацію вказаних ПН.
З огляду на наведене, колегія суддів вважає, що позовні вимоги про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню лише в частині.
З огляду на зазначене, колегія суддів доходить висновку, що при розгляді справи судом першої інстанції частково неправильно надана оцінка фактичним обставинам справи та допущено порушення норм матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи в частині, тому оскаржуване рішення підлягає частковому скасуванню.
Керуючись статтями 308, 309, 315, 321, 322, 325 КАС України, суд апеляційної інстанції -
П О С Т А Н О В И В:
Апеляційну скаргу Головного управління ДПС в Одеській області задовольнити частково.
Рішення Одеського окружного адміністративного суду від 11 вересня 2023 року скасувати в частині задоволених позовних вимог про визнання протиправними та скасування рішень Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС в Одеській області:
- №3841681/42359900 від 22.02.2022 р.;
- №6874800/42359900 від 27.05.2022 р.;
- №6874802/42359900 від 27.05.2022 р.;
- №8487262/42359900 від 23.03.2022 р.;
- №8303016/42359900 від 21.02.2022 р.;
- № 8303021/42359900 від 21.02.2023 р.;
- № 8303023/42359900 від 21.02.2023 р.;
- № 8487260/42359900 від 23.03.2022 р.;
- № 8303024/42359900 від 21.02.2023 р. та зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати податкові накладні Товариства з обмеженою відповідальністю «Спецтехцентр ЛТД» №13 від 18.01.2022р., №19 від 25.01.2022р., №26 від 31.01.2022р., №7 від 08.02.2022р., №8 від 08.02.2022р., №13 від 15.02.2022р., №21 від 22.02.2022р., №22 від 28.02.2022р., №9 від 29.03.2022р. в Єдиному реєстрі податкових накладних датою їх подання.
Прийняти в цій частині позовних вимог постанову про відмову в їх задоволенні.
Викласти абзац 14 резолютивної частини рішення Одеського окружного адміністративного суду від 11 вересня 2023 року наступним чином: «Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС в Одеській області (вул.Семінарська,5, м.Одеса, 65044, код ЄДРПОУ ВП 44069166) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Спецтехцентр ЛТД» (вул.Новікова, буд.3, м.Одеса, 65098, код ЄДРПОУ 42359900) судові витрати в розмірі 5368 грн. (п`ять тисяч триста шістдесят вісім гривні 00 коп.).
В решті рішення Одеського окружного адміністративного суду від 11 вересня 2023 року залишити без змін.
Постанова апеляційного суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена до Верховного Суду протягом тридцяти днів у випадках, передбачених підпунктами а), б), в), г) пункту 2 частини 5 статті 328 КАС України.
Суддя-доповідач А.Г. ФедусикСудді А.В. Бойко О.А. Шевчук
Суд | П'ятий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 13.11.2023 |
Оприлюднено | 16.11.2023 |
Номер документу | 114891364 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
П'ятий апеляційний адміністративний суд
Федусик А.Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні