Рішення
від 15.11.2023 по справі 724/2204/23
ХОТИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 724/2204/23 Провадження № 2/724/543/23

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

07 листопада 2023 року Хотинський районний суд Чернівецької області в складі:

головуючого судді: Єфтеньєва О.Г.

за участі секретаря судового засідання: Банарюк К.Б.

розглянувши у відкритому підготовчому засіданні в порядку загального позовного провадження в залі суду в місті Хотин Чернівецької області цивільну справу за позовом керівника Дністровської окружної прокуратури Чернівецької області в інтересах держави в особі Управління соціального захисту населення Дністровської районної державної адміністрації до ОСОБА_1 про відшкодування шкоди заподіяної внаслідок вчинення кримінального правопорушення, стягнення надмірно виплачених коштів за призначеною соціальною допомогою.

В С Т А Н О В И В:

05.10.2023 року до Хотинського районного суду Чернівецької області надійшла позовна заява керівника Дністровської окружної прокуратури Чернівецької області в інтересах держави в особі Управління соціального захисту населення Дністровської районної державної адміністрації до ОСОБА_1 про відшкодування шкоди заподіяної внаслідок вчинення кримінального правопорушення, стягнення надмірно виплачених коштів за призначеною соціальною допомогою.

В обґрунтування позовної заяви позивач зазначає, що у провадженні підрозділу дізнання відділення поліції № 2 (м. Хотин) Дністровського районного відділення поліції ГУНП в Чернівецькій області перебувало кримінальне провадження № 12023263160000120 внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 08.09.2023, за фактом вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 190 КК України.

В ході досудового розслідування встановлено, що ОСОБА_1 , достовірно знаючи, що її двоє неповнолітніх дітей: ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 та ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , починаючи приблизно із кінця березня початку квітня 2022 року, перебувають разом із бабусею ОСОБА_4 за межами України, а саме в м. домодево московської області російської федерації, переслідуючи єдину мету заволодіння бюджетними коштами, шляхом обману, 04.07.2023 звернулася до Управління соціального захисту населення Дністровської РДА, що за адресою вул. Свято-Покровська, 116А/5 м. Хотин Дністровського району Чернівецької області, де особисто заповнила заяву про надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам, для призначення їй вказаної допомоги, а також 21.07.2023 звернулась до Управління соціального захисту населення Дністровської РДА, де особисто заповнила документи на призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям та допомоги на дітей одиноким матерям, а саме «Декларацію про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів державної соціальної допомоги», в яких зазначила недостовірні дані про осіб, які входять до складу її сім`ї, а саме: малолітніх доньку ОСОБА_2 та сина ОСОБА_3 , які нібито проживають разом із нею за адресою АДРЕСА_1 .

На підставі поданих документів, Управлінням соціального захисту населення Дністровської РДА ОСОБА_1. було призначено та здійснено відповідні виплати і в порушення:

- «Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2003 р. №250 переплачено виплату бюджетних коштів в сумі 22097,40 гри.;

-«Порядку надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2022 року №332 переплачено виплату бюджетних коштів в сумі 18000,00 грн.;

-«Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги сім`ям з дітьми», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1751 переплачено виплату бюджетних коштів в сумі 987,84 грн., а всього своїми протиправними діями, ОСОБА_1 за період часу з 01.07.2023 по вересень 2023 року заволоділа бюджетними коштами на загальну суму 41085,24 грн.

За результатами досудового розслідування, 28.09.2023 обвинувальний акт у кримінальному провадженні скеровано для розгляду до Хотинського районного суду.

Враховуючи вище викладене позивач просить суд стягнути з ОСОБА_1 на користь управління соціального захисту населення Дністровської районної державної адміністрації Чернівецької області - 41085,24 грн.

Ухвалою Хотинського районного суду Чернівецької області від 16.10.2023 року відкрито провадження у справі та призначено розгляд справи у порядку загального позовного провадження.

Представник позивача в судове засідання не з`явився, подав до суду заяву в якій просить суд слухати справу у його відсутності, позовні вимоги підтримує та просить їх задовольнити.

Відповідач ОСОБА_1 в судове засідання не з`явилася подала до суду заяву в якій просить суд слухати справу у її відсутності, позовні вимоги визнає.

Відповідно до п 1ч. 2 ст. 49 ЦПК України відповідач має право визнати позов (всі або частину позовних вимог) на будь-якій стадії судового процесу.

Згідно до ч. 3 ст. 200 ЦПК України за результатами підготовчого провадження суд ухвалює рішення у випадку визнання позову відповідачем.

Відповідно до ч. 1 ст. 206 ЦПК України відповідач може визнати позов на будь-якій стадії провадження у справі, зазначивши про це в заяві по суті справи або в окремій письмовій заяві.

Відповідно до ч. 2 ст. 247 ЦПК України у разі неявки в судове засідання всіх учасників справи чи в разі якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється судом за відсутності учасників справи, фіксування судового процесу за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Суд, дослідивши письмові докази, наявні у матеріалах справи, всебічно перевіривши обставини, на яких вони ґрунтуються у відповідності з нормами матеріального права, що підлягають застосуванню до даних правовідносин, встановив наступні обставини та дійшов до наступних висновків.

Так судом встановлено, що ОСОБА_1 перебуває на обліку як одержувач державних соціальних допомог, а саме:

-допомоги малозабезпеченим сім`ям на дітей ОСОБА_5 ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_6 ІНФОРМАЦІЯ_3 , ОСОБА_7 ІНФОРМАЦІЯ_1 та ОСОБА_8 ІНФОРМАЦІЯ_4 з 01.07.2023 року по даний час одержала допомогу на суму 34 355,46 грн.;

-допомоги одиноким матерям на дітей ОСОБА_6 ІНФОРМАЦІЯ_3 та ОСОБА_8 ІНФОРМАЦІЯ_4 з 01.07.2023 року по даний час одержала допомогу за період з 01.07.2023 року по 30.09.2023 року на загальну суму 987,84 грн.

-допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам з 01.07.2023 року на заявницю дітей ОСОБА_5 ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_6 ІНФОРМАЦІЯ_3 , ОСОБА_7 ІНФОРМАЦІЯ_1 та ОСОБА_8 ІНФОРМАЦІЯ_4 в сумі 42 000 грн.

Управлінням соціального захисту населення було встановлено, що діти ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 та ОСОБА_3 ІНФОРМАЦІЯ_2 не проживають біля матері. Згідним з цим було припинено соціальні виплати та вирахувано суму надмірно виплачених коштів, а саме на загальну суму 41085,24 грн. Зазначене підтверджується листом від 19.09.2023 року № 05-02/362/2.

Відповідно до заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та декларації про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів державної соціальної допомоги (а.с.12-16) ОСОБА_1 , в розділі склад сім`ї вказано дітей ОСОБА_5 ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_6 ІНФОРМАЦІЯ_3 , ОСОБА_7 ІНФОРМАЦІЯ_1 та ОСОБА_8 ІНФОРМАЦІЯ_4 .

Згідно до обвинувального акту (а.с.8-11) ОСОБА_1 обвинувачується у вчиненні кримінального правопорушення (проступку) передбаченого ч.1 ст. 190 КК України внесеного 09.08.2023 року до ЄРДР № 12023263160000120. Розмір шкоди який був заподіяно становить 41 085,24 грн.

Відповідно до ст.1 ЗУ «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям» сім`я - особи, які разом проживають, пов`язані спільним побутом, мають взаємні права та обов`язки. Права члена сім`ї має одинока особа. До складу сім`ї включаються чоловік, дружина; рідні та усиновлені діти зазначених осіб віком до 18 років, а також діти, які навчаються за денною формою навчання у закладах загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти (у тому числі у період між завершенням навчання в одному із зазначених навчальних закладів та вступом до іншого навчального закладу або у період між завершенням навчання за одним освітньо-кваліфікаційним рівнем та продовженням навчання за іншим, за умови що такий період не перевищує чотири місяці) до досягнення 23 років і не мають власних сімей; неодружені повнолітні діти, які визнані особами з інвалідністю з дитинства I та II групи або особами з інвалідністю I групи і проживають разом із батьками; непрацездатні батьки чоловіка та дружини, які проживають разом з ними і перебувають на їхньому утриманні у зв`язку з відсутністю власних доходів; особа, яка проживає разом з одинокою особою з інвалідністю I групи і доглядає за нею; жінка та чоловік, які проживають однією сім`єю та не перебувають у шлюбі, але мають спільних дітей. При цьому до складу сім`ї включаються незалежно від місця проживання (перебування) або реєстрації діти, які навчаються за денною формою навчання у закладах загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти до досягнення 23 років і не мають власних сімей. До складу сім`ї не включаються особи, які перебувають на повному державному утриманні;

Малозабезпечена сім`я - це сім`я, яка з поважних або незалежних від неї причин має середньомісячний сукупний дохід нижчий, ніж прожитковий мінімум для сім`ї.

Згідно до ст. 3 ЗУ «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям» право на державну соціальну допомогу мають малозабезпечені сім`ї, які постійно проживають на території України, а також інші малозабезпечені сім`ї у випадках, встановлених законом.

Згідно до ст. 4 ЗУ «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям» призначення і виплата державної соціальної допомоги здійснюються структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад (далі - органи соціального захисту населення) за місцем проживання уповноваженого представника сім`ї.

Порядок призначення, умови виплати та підстави для припинення виплати державної соціальної допомоги, перелік документів, необхідних для призначення допомоги згідно із цим Законом, встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до «Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям» державна соціальна допомога призначається і виплачується малозабезпеченим сім`ям, які постійно проживають на території України, а також іншим малозабезпеченим сім`ям у випадках, установлених законом, які з поважних або незалежних від них причин мають середньомісячний сукупний дохід менший від прожиткового мінімуму для сім`ї.

Призначення і виплата державної соціальної допомоги здійснюються структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій (військових адміністрацій), виконавчими органами міських рад міст обласного значення, районних у містах (у разі їх утворення) рад (далі - органи соціального захисту населення) за задекларованим (зареєстрованим) місцем проживання (перебування) уповноваженого представника малозабезпеченої сім`ї.

Для призначення державної соціальної допомоги уповноважений представник малозабезпеченої сім`ї, особа якого посвідчується паспортом громадянина України або іншим документом, що підтверджує право на постійне проживання в Україні (для іноземця та особи без громадянства), подає такі документи: заяву, складену за формою, встановленою Мінсоцполітики; декларацію про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги, складену за формою, встановленою Мінсоцполітики (далі - декларація); довідку про доходи у разі зазначення в декларації доходів, інформація про які відсутня в ДПС, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування тощо та згідно із законодавством не може бути отримана за відповідним запитом органу соціального захисту населення. У разі неможливості підтвердження таких доходів довідкою до декларації додається письмове пояснення із зазначенням їх розміру.

Інформація про склад малозабезпеченої сім`ї заявника зазначається в декларації.

До складу малозабезпеченої сім`ї заявника включаються чоловік, дружина, рідні та усиновлені діти віком до 18 років, а також діти, які навчаються за денною або дуальною формою здобуття освіти в закладах загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти (в тому числі у період між завершенням навчання в одному із зазначених закладів освіти і вступом до іншого закладу або в період між завершенням навчання за одним освітньо-кваліфікаційним рівнем і продовженням навчання за іншим за умови, що такий період не перевищує чотирьох місяців) до досягнення 23 років і не мають власних сімей; неодружені повнолітні діти, визнані особами з інвалідністю з дитинства I та II групи або особами з інвалідністю I групи, які проживають разом з батьками; непрацездатні батьки чоловіка та дружини, які проживають разом з ними і перебувають на їх утриманні у зв`язку з відсутністю власних доходів; особа, яка проживає разом з одинокою особою з інвалідністю I групи та доглядає за нею; жінка та чоловік, які не перебувають у шлюбі, але проживають однією сім`єю і мають спільних дітей. При цьому діти, які навчаються за денною або дуальною формою здобуття освіти в закладах загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти до досягнення 23 років і не мають власних сімей, включаються до складу сім`ї незалежно від задекларованого (зареєстрованого) місця проживання (перебування). Особи, які перебувають на повному державному утриманні, до складу сім`ї не включаються. Права члена сім`ї має одинока особа. Склад малозабезпеченої сім`ї заявника визначається на дату звернення за призначенням державної соціальної допомоги.

Державна соціальна допомога призначається у разі, коли малозабезпечена багатодітна сім`я виховує трьох і більше дітей віком до 18 років (якщо діти навчаються за денною або дуальною формою здобуття освіти в закладах загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти, - до закінчення такими дітьми закладів освіти, але не довше ніж до досягнення ними 23 років) та у її власності є друга квартира (будинок), за винятком житла, зазначеного у підпункті 3 цього пункту, за умови, що загальна площа такого житла не перевищує 13,65 кв. метра на одного члена сім`ї та додатково 35,22 кв. метра на сім`ю.

Виплата призначеної державної соціальної допомоги припиняється: якщо малозабезпеченою сім`єю подано недостовірні відомості чи приховано відомості, що вплинули або могли вплинути на встановлення права на отримання державної соціальної допомоги та на визначення її розміру, або встановлено фактичну зайнятість особи, що приносить дохід (винагороду), без оформлення, реєстрації в установленому законодавством порядку, - з місяця, що настає за місяцем, у якому виявлено порушення. В такому разі на наступний строк державна соціальна допомога може бути призначена не раніше ніж через шість місяців починаючи з першого числа місяця, в якому виявлено порушення.

Якщо малозабезпеченою сім`єю приховано або подано недостовірні дані про доходи та майновий стан або органом соціального захисту населення отримано інформацію про обставини, що вплинули на встановлення права на призначення державної соціальної допомоги та визначення її розміру, внаслідок чого надміру виплачено кошти, органи соціального захисту населення: визначають обсяг надміру виплачених коштів з місяця призначення державної соціальної допомоги та встановлюють строки їх повернення залежно від матеріального стану малозабезпеченої сім`ї; повідомляють уповноваженому представнику малозабезпеченої сім`ї про обсяг надміру виплачених коштів та строки їх повернення.

Суми надміру виплаченої державної соціальної допомоги повертаються: отримувачем державної соціальної допомоги самостійно; за згодою отримувача державної соціальної допомоги у повному обсязі за рахунок її наступних виплат; за рішенням органу соціального захисту населення за рахунок суми наступних виплат державної соціальної допомоги у розмірі, що не перевищує 20 відсотків щомісячної суми призначеної допомоги.

У разі неможливості добровільного повернення або утримання надміру виплачених сум державної соціальної допомоги такі суми стягуються в судовому порядку.

Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про державну допомогу сім`ям з дітьми» до видів державної допомоги сім`ям з дітьми входять допомога на дітей одиноким матерям.

Згідно до ст.18-1 «Про державну допомогу сім`ям з дітьми» право на допомогу на дітей одиноким матерям мають одинокі матері (які не перебувають у шлюбі), одинокі усиновлювачі, якщо у свідоцтві про народження дитини або документі про народження дитини, виданому компетентними органами іноземної держави, за умови його легалізації в установленому законодавством порядку (рішенні про усиновлення дитини), відсутній запис про батька (матір) або запис про батька (матір) проведено в установленому порядку органом державної реєстрації актів цивільного стану за вказівкою матері (батька, усиновлювача) дитини.

Право на допомогу на дітей одиноким матерям (батькам) має мати (батько) дітей у разі смерті одного з батьків, які не одержують на них пенсію в разі втрати годувальника, соціальну пенсію або державну соціальну допомогу дитині померлого годувальника, передбачену Законом України "Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю".

Якщо одинока мати, одинокий усиновлювач, мати (батько) у разі смерті одного з батьків зареєстрували шлюб, то за ними зберігається право на отримання допомоги на дітей, які народилися чи були усиновлені до шлюбу, якщо такі діти не були усиновлені чоловіком (дружиною).

Жінка, яка має дітей від особи, з якою вона не перебувала і не перебуває в зареєстрованому шлюбі, але з якою вона веде спільне господарство, разом проживає і виховує дітей, права на одержання допомоги, встановленої на дітей одиноким матерям, не має. При реєстрації цією жінкою шлюбу з особою, від якої вона має дітей, допомога на дітей, народжених від цієї особи, не призначається.

Відповідно до ст. 1212 ЦК України, особа, яка набула майно або зберегла його у себе за рахунок іншої особи (потерпілого) без достатньої правової підстави (безпідставно набуте майно), зобов`язана повернути потерпілому це майно. Особа зобов`язана повернути майно і тоді, коли підстава, на якій воно було набуте, згодом відпала.

Відповідно до ст. 1166 ЦК України майнова шкода, завдана неправомірними рішеннями, діями чи бездіяльністю особистим немайновим правам фізичної або юридичної особи, а також шкода, завдана майну фізичної або юридичної особи, відшкодовується в повному обсязі особою, яка її завдала.

Особа, яка завдала шкоди, звільняється від її відшкодування, якщо вона доведе, що шкоди завдано не з її вини.

Шкода, завдана каліцтвом, іншим ушкодженням здоров`я або смертю фізичної особи внаслідок непереборної сили, відшкодовується у випадках, встановлених законом.

Шкода, завдана правомірними діями, відшкодовується у випадках, встановлених цим Кодексом та іншим законом.

Отже, оскільки відповідач визнала позовні вимоги у повному обсязі тому фактично факт подання відповідачем недостовірної інформації до органу управління соціального захисту населення не підлягає доведенню позивачем. Суд вважає, що дії відповідача призвели або могли призвести до надмірно виплачених коштів їй державних соціальних допомог.

Враховуючи вище вкладне суд оцінивши докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів вважає, що позов керівника Дністровської окружної прокуратури Чернівецької області в інтересах держави в особі Управління соціального захисту населення Дністровської районної державної адміністрації до ОСОБА_1 про відшкодування шкоди заподіяної внаслідок вчинення кримінального правопорушення, стягнення надмірно виплачених коштів за призначеною соціальною допомогою слід задовольнити та стягнути з ОСОБА_1 на користь Управління соціального захисту населення Дністровської районної державної адміністрації заподіяну шкоду у розмірі 41 085,24 грн. (сорок одна тисяча вісімдесят п`ять гривень 24 коп.).

Щодо судових витрат.

Відповідно до ч.1 ст. 142 ЦПК України у разі укладення мирової угоди до прийняття рішення у справі судом першої інстанції, відмови позивача від позову, визнання позову відповідачем до початку розгляду справи по суті суд у відповідній ухвалі чи рішенні у порядку, встановленому законом, вирішує питання про повернення позивачу з державного бюджету 50 відсотків судового збору, сплаченого при поданні позову.

Згідно до ч. 6 ст. 141 ЦПК України якщо сторону, на користь якої ухвалено рішення, звільнено від сплати судових витрат, з другої сторони стягуються судові витрати на користь осіб, які їх понесли, пропорційно до задоволеної чи відхиленої частини вимог, а інша частина компенсується за рахунок держави.

Відповідно до п.6 ч. 1 ст.5 ЗУ «Про судовий збір» позивач звільняється від сплати судового збору за подання позовної заяви до суду позивачі у справах про відшкодування матеріальних збитків, завданих внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

Таким чином оскільки позивач звільнений від спалити судового збору та відповідач визнав позов у повному обсязі на стадії підготовчого засідання тому з відповідача на користь держави слід стягнути судовий збір у розмірі у розмірі 50 відсотків, а саме: 536,80 грн.

На підставі викладеного та керуючись 1212, 1166 ЦК України ст.ст. 1-23, 76-89, 142, 206, 258-259, 265, ст. ст. 352, 354, Цивільного процесуального кодексу України, суд, -

У Х В А Л И В:

Позов керівника Дністровської окружної прокуратури Чернівецької області в інтересах держави в особі Управління соціального захисту населення Дністровської районної державної адміністрації до ОСОБА_1 про відшкодування шкоди заподіяної внаслідок вчинення кримінального правопорушення, стягнення надмірно виплачених коштів за призначеною соціальною допомогою - задовольнити.

Стягнути з ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_5 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) на користь Управління соціального захисту населення Дністровської районної державної адміністрації (зареєстроване місце знаходження: площа Центральна, будинок 2 смт. Кельменці, Дністровського району, Чернівецької області, код ЄДРПОУ 03196340, МФО 820172, р/р 248201720343180011000018606, Головне управління Державної казначейської служби України в Чернівецькій області) заподіяну шкоду у розмірі 41 085,24 грн. (сорок одна тисяча вісімдесят п`ять гривень 24 коп.).

Стягнути з ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_5 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) на користь держави судовий збір у розмірі 536,80 грн.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Чернівецького апеляційного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повний текст рішення виготовлено 15.11.2023 року.

Суддя: Олександр Георгійович ЄФТЕНЬЄВ

Дата ухвалення рішення15.11.2023
Оприлюднено17.11.2023
Номер документу114921481
СудочинствоЦивільне
Сутьвідшкодування шкоди заподіяної внаслідок вчинення кримінального правопорушення, стягнення надмірно виплачених коштів за призначеною соціальною допомогою

Судовий реєстр по справі —724/2204/23

Рішення від 15.11.2023

Цивільне

Хотинський районний суд Чернівецької області

Єфтеньєв О. Г.

Рішення від 07.11.2023

Цивільне

Хотинський районний суд Чернівецької області

Єфтеньєв О. Г.

Ухвала від 16.10.2023

Цивільне

Хотинський районний суд Чернівецької області

Єфтеньєв О. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні