Справа № 461/8678/23
Провадження № 1-кс/461/6413/23
УХВАЛА
про арешт майна
14.11.2023 м. Львів
Слідчий суддя Галицького районного суду м. Львова ОСОБА_1 , секретар судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Львові клопотання слідчого відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого управління Головного управління Національної поліції у Львівській області ОСОБА_3 про накладення арешту на майно, -
в с т а н о в и в :
слідчий відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого управління Головного управління Національної поліції у Львівській області ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді із клопотанням, погодженим заступником начальникадругого відділупроцесуального керівництвапри провадженнідосудового розслідуваннятериторіальними органамиполіції тапідтримання публічногообвинувачення управліннянагляду задодержанням законів Національною поліцієюУкраїни таорганами, які ведутьборотьбу зорганізованою татранснаціональною злочинністю Львівської обласноїпрокуратури ОСОБА_4 , в якому просить накласти арешт на документи, вилучені 09.11.2023 в ході проведення обшуку в службових кабінетах «блоку Б» першого і другого поверху та «блоку Д» першого і другого поверху будівлі КНП ЛОР «Львівський обласний госпіталь ветеранів війни та репресованих ім. Юрія Липи», що знаходиться за адресою: м. Львів-Винники, вул. Івасюка, 31, та які визнанні речовими доказами у кримінальному провадженні відомості про яке внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12023140000000435 від 14.03.2023 з метою забезпечення збереження речових доказів, а саме на:
1.звіти передбачені постановою КМУ «Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій» від 25.04.2018 №410 за звітний період: 16.12.2022р-31.12.2022р на 12 арк;
2. звіти передбачені постановою КМУ «Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій» від 25.04.2018 №410 за звітний період: 01.12.2022р-15.12.2022р на 9 арк;
3. звіти передбачені постановою КМУ «Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій» від 25.04.2018 №410 за звітний період: 16.12.2022р-31.12.2022р на 5 арк;
4. звіти передбачені постановою КМУ «Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій» від 25.04.2018 №410 за звітний період: 01.02.2023р-28.02.2023р на 5 арк;
5. звіти передбачені постановою КМУ «Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій» від 25.04.2018 №410 за звітний період: лютий 2023 року, дата складання: 14.03.2023 на 5 арк;
6. звіти передбачені постановою КМУ «Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій» від 25.04.2018 №410 за звітний період: січень 2023 року, дата складання: 23.02.2023 на 5 арк;
7. звіти передбачені постановою КМУ «Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій» від 25.04.2018 №410 за звітний період: березень 2023 року, дата складання: 10.04.2023 на 5 арк;
8. звіти передбачені постановою КМУ «Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій» від 25.04.2018 №410 за звітний період: квітень 2023 року, дата складання: 10.05.2023 на 5 арк;
9. звіти передбачені постановою КМУ «Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій» від 25.04.2018 №410 за звітний період: травень 2023 року, дата складання: 14.06.2023 на 6 арк;
10. звіти передбачені постановою КМУ «Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій» від 25.04.2018 №410 за звітний період: червень 2023 року, дата складання: 14.07.2023 на 9 арк;
11. звіти передбачені постановою КМУ «Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій» від 25.04.2018 №410 за звітний період: липень 2023 року, дата складання 16.08.2023 на 10 арк;
12. звіти передбачені постановою КМУ «Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій» від 25.04.2018 №410 за звітний період: серпень 2023 року, дата складання: 17.09.2023 на 10 арк;
13. звіти передбачені постановою КМУ «Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій» від 25.04.2018 №410 за звітний період: вересень 2023 року, дата складання: 19.10.2023 на 10 арк;
14. відомості статистичних даних форми №007 «листки обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару» за 1 листопада 2023 року на 8 арк;
15. відомості статистичних даних форми №007 «листки обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару» за 1 листопада 2023 року на 8 арк;
16. відомості статистичних даних форми №007 «листки обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару» за 1 жовтня 2023 року на 30 арк;
17. відомості статистичних даних форми №007 «листки обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару» за 1 вересня 2023 року на 29 арк;
18. відомості статистичних даних форми №007 «листки обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару» за 1 серпня 2023 року на 31 арк;
19. відомості статистичних даних форми №007 «листки обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару» за 1 липня 2023 року на 31 арк;
20. відомості статистичних даних форми №007 «листки обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару» за 1 червня 2023 року на 30 арк;
21. відомості статистичних даних форми №007 «листки обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару» за 1 травня 2023 року на 31 арк;
22. відомості статистичних даних форми №007 «листки обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару» за 1 квітня 2023 року на 30 арк;
23. відомості статистичних даних форми №007 «листки обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару» за 1 березня 2023 року на 31 арк;
24. відомості статистичних даних форми №007 «листки обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару» за 1 лютого 2023 року на 29 арк;
25. відомості статистичних даних форми №007 «листки обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару» за 1 січня 2023 року на 31 арк;
26. відомості статистичних даних форми №007 «листки обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару» за 1 грудня 2022 року на 30 арк;
27. відомості статистичних даних форми №007 «листки обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару» за 1 листопада 2023 року на 8 арк;
28. акт наданих послуг № 21 від 11.09.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 8443 від 06.10.2023 на 1 арк;
29. акт наданих послуг № 22 від 20.09.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 8553 від 26.10.2023 на 1 арк;
30. акт наданих послуг № 23 від 30.09.2023 на 1 арк ;
31. акт наданих послуг № 18 від 09.08.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 8380 від 25.09.2023 на 1 арк;
32. акт наданих послуг № 19 від 21.08.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 8381 від 25.09.2023 на 1 арк;
33. акт наданих послуг № 20 від 31.08.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 8442 від 06.10.2023 на 1 арк;
34. акт наданих послуг № 14 від 30.06.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 8044 від 24.07.2023 на 1 арк;
35. акт наданих послуг № 15 від 10.07.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 8045 від 24.07.2023 на 1 арк;
36. акт наданих послуг № 16 від 20.07.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 8047 від 25.07.2023 на 1 арк;
37. акт наданих послуг № 17 від 31.07.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 8127 від 24.08.2023 на 1 арк;
38. акт наданих послуг № 12 від 10.06.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 7836 від 29.06.2023 на 1 арк;
39. акт наданих послуг № 13 від 20.06.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 7976 від 24.07.2023 на 1 арк;
40. акт наданих послуг № 6 від 10.04.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 7834 від 26.04.2023 на 1 арк;
41. акт наданих послуг № 7 від 20.04.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 7621 від 15.05.2023 на 1 арк;
42. акт наданих послуг № 8 від 30.04.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 7622 від 15.05.2023 на 1 арк;
43. акт наданих послуг № 9 від 10.05.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 7636 від 23.05.2023 на 1 арк;
44. акт наданих послуг № 10 від 20.05.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 7781 від 08.06.2023 на 1 арк;
45. акт наданих послуг № 11 від 31.05.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 7801 від 19.06.2023 на 1 арк;
46. акт наданих послуг № 3 від 10.03.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 7242 від 14.03.2023 на 1 арк;
47. акт наданих послуг № 4 від 20.03.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 7274 від 24.03.2023 на 1 арк;
48. акт наданих послуг № 5 від 31.03.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 7334 від 10.04.2023 на 1 арк;
49. акт наданих послуг № 2 від 09.02.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 7129 від 01.03.2023 на 1 арк;
50. акт наданих послуг № 1 від 20.02.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 7195 від 07.03.2023 на 1 арк;
51. акт наданих послуг № 2 від 28.02.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 7241від 14.03.2023 на 1 арк;
52. акт наданих послуг № 20 від 31.08.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 8442 від 06.10.2023 на 1 арк;
53. платіжна інструкція № 6955 від 26.01.2023 до акту 10.12 від 21.12.2022 на 1 арк;
54. акт наданих послуг № 11.12 від 29.12.2022 на 1 арк з платіжною інструкцією № 6960 від 27.01.2023 на 1 арк;
55. акт наданих послуг № 12.12 від 10.01.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 6973 від 31.01.2023 на 1 арк;
56. акт наданих послуг № 13.12 від 20.01.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 6974 від 31.01.2023 на 1 арк;
57. акт наданих послуг № 14.12 від 25.01.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 7178 від 06.03.2023 на 1 арк;
58. акт наданих послуг № 1 від 31.01.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 7134 від 01.03.2023 на 1 арк;
59. акт наданих послуг № 5.12 від 10.12.2022 на 1 арк з платіжною інструкцією № 233 від 13.12.2022 на 1 арк;
60. акт наданих послуг № 8.12 від 11.12.2022 на 1 арк з платіжною інструкцією № 239 від 15.12.2022 на 1 арк;
61. акт наданих послуг № 9.12 від 20.12.2022 на 1 арк з платіжною інструкцією № 265 від 23.12.2022 на 1 арк;
62. акт наданих послуг № 10.12 від 21.12.2022 на 1 арк з платіжною інструкцією № 266 від 26.12.2022 на 1 арк;
63. відповідна звітність за формою № 016/0 «Зведена відомість обліку руху хворих і ліжкового фонду в стаціонарі, відділенні або профілю ліжок по госпіталю» за 2022 рік по відділеннях на 27 арк;
64. відповідна звітність за формою № 016/0 «Зведена відомість обліку руху хворих і ліжкового фонду в стаціонарі, відділенні або профілю ліжок по госпіталю» за 2023 рік по відділеннях на 30 арк;
65. договір № 2-ОС від 10.02.2023 «ДК 021:2015:55520000-1Кейтерингові послуги» на 5 арк:
66. договір № 7/30 від 25.01.2023 «Кейтеингові послуги» на 6 арк;
67. договір № 12-в/с «ДК 021:2015-55520000-1 Кейтерингові послуги» на 16 арк;
68. тендерна документація «ДК 021:2015:55520000-1-Кейтерингові послуги (СРV) (Послуги по забезпеченню харчування пацієнтів)» на 51 арк;
69. документація щодо проведення тендерної закупівлі ( відритих торгів UA-2022-12-27-015429-а) на 23 арк;
70.Тендерна документація «ДК 02162015-55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги по забезпеченню харчування пацієнтів)» на 35 арк;
71. документація щодо проведення тендерної закупівлі UA-2022-09-01-007080-а на 7 арк;
72. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 01.11.2022 по 02.12.2022 на 101 арк;
73. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 02.12.2022 по 09.01.2023 на 101 арк;
74. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 09.01.2023 по 03.02.2023 на 100 арк;
75. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 04.02.2023 по 06.03.2023 на 101 арк;
76. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 06.03.2023 по 31.03.2023 на 101 арк;
77. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 01.04.2023 по 28.04.2023 на 101 арк;
78. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 28.04.2023 по 23.05.2023 на 101 арк;
79. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 23.05.2023 по 13.06.2023 на 99 арк;
80. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 13.06.2023 по 04.07.2023 на 99 арк;
81. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 04.07.2023 по 30.07.2023 на 99 арк;
82. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 31.07.2023 по 22.08.2023 на 103 арк;
83. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 06.08.2023 по 13.10.2023 на 99 арк;
84. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 22.08.2023 по 18.09.2023 на 99 арк;
85. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 18.09.2023 по 11.10.2023 на 99 арк;
86. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 11.10.2023 по 06.11.2023 на 99 арк;
87. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 29.11.2022 по 02.02.2023 на 101 арк;
88. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 02.02.2023 по 04.04.2023 на 99 арк;
89. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 04.04.2023 по 01.06.2023 на 99 арк;
90. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 01.06.2023 по 05.08.2023 на 99 арк;
91. належним чином завірена копія журналу обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 16.10.2023 по 09.11.2023 на 73 арк;
92. належним чином завірена копія журналу обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 06.11.2022 по 09.11.2023 на 44 арк;
93.замовлення на харчування за грудень 2022 року на 93 арк;
94. замовлення на харчування за січень 2023 року на 92 арк;
95.замовлення на харчування за лютий 2023 року на 85 арк;
96. замовлення на харчування за березень 2023 року на 93 арк;
97. замовлення на харчування за квітень 2023 року на 76 арк;
98. замовлення на харчування за травень 2023 року на 47 арк;
99. замовлення на харчування за червень 2023 року на 44 арк;
100. замовлення на харчування за липень 2023 року на 51 арк;
101. замовлення на харчування за серпень 2023 року на 44 арк;
102. замовлення на харчування за вересень 2023 року на 36 арк;
103. замовлення на харчування за жовтень 2023 року на 43 арк;
104. посадова інструкція генерального директора ОСОБА_5 на 6-ти арк;
105. посадова інструкція лікаря-дієтолога харчоблоку ОСОБА_6 на 6-ти арк;
106. посадова інструкція медичного директора ОСОБА_7 на 6-ти арк;
107. посадова інструкція заступника медичного директора з експертизи тимчасової непрацездатності ОСОБА_8 на 6-ти арк;
108. посадова інструкція заступника медичного директора з реабілітації ОСОБА_9 на 6-ти арк;
109. посадова інструкція заступника медичного директора з хірургічної роботи ОСОБА_10 на 6-ти арк;
110. посадова інструкція провідного економіста ОСОБА_11 на 2 арк;
111. положення про бухгалтерію КНП ЛОР «Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю.Липи» на 3 арк;
112.посадова інструкція головного бухгалтера Свириденко Н на 5-ти арк;
113. колективний договір між КНП ЛОР «Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю. Липи» та профспілковим комітетом первинної профспілкової організації КНП ЛОР «Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю. Липи» на 51 арк;
114. мобільний телефон у чохлі синього кольору, марки Samsung Galaxy A20s з наступними IMEI: НОМЕР_1 , IMEI: НОМЕР_2 з встановленою SIM- картою оператора Київстар з абонентським номером- НОМЕР_3 , яким користується дієт-лікар ОСОБА_6 .
В обґрунтування внесеного клопотання покликається на те, що слідчими відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого управління Головного управління Національної поліції у Львівській області проводиться досудове розслідування, відомості про яке внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12023140000000435 від 14.03.2023, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст.191 КК України.
В ході досудового розслідування встановлено, що ряд фізичних осіб-підприємців, за попередньою змовою зі службовими особами КНП ЛОР «Львівський обласний госпіталь ветеранів війни та репресованих ім.. Юрія Липи» (код ЄДРПОУ 01998161), КНП ЛОР «Львівський обласний клінічний перинатальний центр (код ЄДРПОУ 20761103) та КНП «Львівський обласний медичний центр превенції та терапії узалежнень» (код ЄДРПОУ 01997768) заволоділи бюджетними коштами в умовах воєнного стану в особливо великих розмірах, під час надання послуг з медичного харчування вищезазначеним комунальним медичним установам.
Так, з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, 09.11.2023 на підставі ухвали слідчого судді, було проведено обшук у службових кабінетах «блоку Б» першого і другого поверху та «блоку Д» першого і другого поверху будівлі КНП ЛОР «Львівський обласний госпіталь ветеранів війни та репресованих ім. Юрія Липи», що знаходиться за адресою: м. Львів-Винники, вул. Івасюка, 31.
В ході проведення обшуку у вищевказаному комунальному медичному закладі було виявлено та вилучено вищезазначені речі та документи.
09.11.2023 вилучене майно було оглянуто та постановою від 09.11.2023 визнано речовим доказом у вказаному кримінальному провадженні.
Беручи до уваги усе вищевикладене, з метою забезпечення збереження речових доказів, просить клопотання задоволити.
Також слідчий просить розглядати клопотання без його участі та без участі прокурора.
Представник власника майна КНП ЛОР «Львівський обласний госпіталь ветеранів війни та репресованих ім. Юрія Липи», будучи належним чином повідомленим про дату, час та місце розгляду справи, в судове засідання не з`явився, будь-яких заяв чи клопотань до суду не подав.
Згідно вимог ч.1 ст.172 КПК неприбуття цих осіб у судове засідання не перешкоджає розгляду клопотання.
Згідно ч.4 ст.107 КПК України у разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.
Дослідивши матеріаликлопотання,вирішуючи питаннящодо наявностічи відсутності підстав длязадоволення клопотання, а також здійснюючи судовийконтроль задотриманням прав,свобод таінтересів осібу кримінальномупровадженні, слідчий суддя виходить із наступного.
Слідчим суддею встановлено, що слідчим управлінням Головного управління Національної поліції у Львівській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні, внесеному 14.03.2023 до Єдиного реєстру досудових розслідувань №12023140000000435, за фактом заволодіння бюджетними коштами в умовах воєнного стану, шляхом зловживання службовим становищем, службовими особами комунальних підприємств спільно із суб`єктами господарської діяльності, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст.191 КК України.
Як вбачається із долученого до клопотання протоколу обшуку від 09.11.2023, старший слідчий слідчого управління Головного управління Національної поліції у Львівській області ОСОБА_12 , на підставі ухвали слідчого судді від 12.10.2023, в період часу з 10 год. 25 хв. до 16 год. 51 хв. 09.11.2023 провела обшук в приміщенніКНП ЛОР«Львівський обласнийгоспіталь ветераніввійни тарепресованих ім.Ю.Липи»у службовихкабінетах «блокуБ» першогоі другогоповерху та«блоку Д»першого ідругого поверхуза адресою:м.Львів-Винники,вул.Івасюка,31, в ході якого виявлено та вилучено речі та документи, а саме:
1.звіти передбачені постановою КМУ «Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій» від 25.04.2018 №410 за звітний період: 16.12.2022р-31.12.2022р на 12 арк;
2. звіти передбачені постановою КМУ «Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій» від 25.04.2018 №410 за звітний період: 01.12.2022р-15.12.2022р на 9 арк;
3. звіти передбачені постановою КМУ «Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій» від 25.04.2018 №410 за звітний період: 16.12.2022р-31.12.2022р на 5 арк;
4. звіти передбачені постановою КМУ «Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій» від 25.04.2018 №410 за звітний період: 01.02.2023р-28.02.2023р на 5 арк;
5. звіти передбачені постановою КМУ «Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій» від 25.04.2018 №410 за звітний період: лютий 2023 року, дата складання: 14.03.2023 на 5 арк;
6. звіти передбачені постановою КМУ «Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій» від 25.04.2018 №410 за звітний період: січень 2023 року, дата складання: 23.02.2023 на 5 арк;
7. звіти передбачені постановою КМУ «Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій» від 25.04.2018 №410 за звітний період: березень 2023 року, дата складання: 10.04.2023 на 5 арк;
8. звіти передбачені постановою КМУ «Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій» від 25.04.2018 №410 за звітний період: квітень 2023 року, дата складання: 10.05.2023 на 5 арк;
9. звіти передбачені постановою КМУ «Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій» від 25.04.2018 №410 за звітний період: травень 2023 року, дата складання: 14.06.2023 на 6 арк;
10. звіти передбачені постановою КМУ «Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій» від 25.04.2018 №410 за звітний період: червень 2023 року, дата складання: 14.07.2023 на 9 арк;
11. звіти передбачені постановою КМУ «Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій» від 25.04.2018 №410 за звітний період: липень 2023 року, дата складання 16.08.2023 на 10 арк;
12. звіти передбачені постановою КМУ «Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій» від 25.04.2018 №410 за звітний період: серпень 2023 року, дата складання: 17.09.2023 на 10 арк;
13. звіти передбачені постановою КМУ «Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій» від 25.04.2018 №410 за звітний період: вересень 2023 року, дата складання: 19.10.2023 на 10 арк;
14. відомості статистичних даних форми №007 «листки обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару» за 1 листопада 2023 року на 8 арк;
15. відомості статистичних даних форми №007 «листки обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару» за 1 листопада 2023 року на 8 арк;
16. відомості статистичних даних форми №007 «листки обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару» за 1 жовтня 2023 року на 30 арк;
17. відомості статистичних даних форми №007 «листки обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару» за 1 вересня 2023 року на 29 арк;
18. відомості статистичних даних форми №007 «листки обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару» за 1 серпня 2023 року на 31 арк;
19. відомості статистичних даних форми №007 «листки обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару» за 1 липня 2023 року на 31 арк;
20. відомості статистичних даних форми №007 «листки обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару» за 1 червня 2023 року на 30 арк;
21. відомості статистичних даних форми №007 «листки обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару» за 1 травня 2023 року на 31 арк;
22. відомості статистичних даних форми №007 «листки обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару» за 1 квітня 2023 року на 30 арк;
23. відомості статистичних даних форми №007 «листки обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару» за 1 березня 2023 року на 31 арк;
24. відомості статистичних даних форми №007 «листки обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару» за 1 лютого 2023 року на 29 арк;
25. відомості статистичних даних форми №007 «листки обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару» за 1 січня 2023 року на 31 арк;
26. відомості статистичних даних форми №007 «листки обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару» за 1 грудня 2022 року на 30 арк;
27. відомості статистичних даних форми №007 «листки обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару» за 1 листопада 2023 року на 8 арк;
28. акт наданих послуг № 21 від 11.09.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 8443 від 06.10.2023 на 1 арк;
29. акт наданих послуг № 22 від 20.09.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 8553 від 26.10.2023 на 1 арк;
30. акт наданих послуг № 23 від 30.09.2023 на 1 арк ;
31. акт наданих послуг № 18 від 09.08.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 8380 від 25.09.2023 на 1 арк;
32. акт наданих послуг № 19 від 21.08.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 8381 від 25.09.2023 на 1 арк;
33. акт наданих послуг № 20 від 31.08.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 8442 від 06.10.2023 на 1 арк;
34. акт наданих послуг № 14 від 30.06.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 8044 від 24.07.2023 на 1 арк;
35. акт наданих послуг № 15 від 10.07.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 8045 від 24.07.2023 на 1 арк;
36. акт наданих послуг № 16 від 20.07.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 8047 від 25.07.2023 на 1 арк;
37. акт наданих послуг № 17 від 31.07.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 8127 від 24.08.2023 на 1 арк;
38. акт наданих послуг № 12 від 10.06.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 7836 від 29.06.2023 на 1 арк;
39. акт наданих послуг № 13 від 20.06.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 7976 від 24.07.2023 на 1 арк;
40. акт наданих послуг № 6 від 10.04.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 7834 від 26.04.2023 на 1 арк;
41. акт наданих послуг № 7 від 20.04.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 7621 від 15.05.2023 на 1 арк;
42. акт наданих послуг № 8 від 30.04.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 7622 від 15.05.2023 на 1 арк;
43. акт наданих послуг № 9 від 10.05.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 7636 від 23.05.2023 на 1 арк;
44. акт наданих послуг № 10 від 20.05.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 7781 від 08.06.2023 на 1 арк;
45. акт наданих послуг № 11 від 31.05.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 7801 від 19.06.2023 на 1 арк;
46. акт наданих послуг № 3 від 10.03.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 7242 від 14.03.2023 на 1 арк;
47. акт наданих послуг № 4 від 20.03.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 7274 від 24.03.2023 на 1 арк;
48. акт наданих послуг № 5 від 31.03.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 7334 від 10.04.2023 на 1 арк;
49. акт наданих послуг № 2 від 09.02.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 7129 від 01.03.2023 на 1 арк;
50. акт наданих послуг № 1 від 20.02.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 7195 від 07.03.2023 на 1 арк;
51. акт наданих послуг № 2 від 28.02.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 7241від 14.03.2023 на 1 арк;
52. акт наданих послуг № 20 від 31.08.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 8442 від 06.10.2023 на 1 арк;
53. платіжна інструкція № 6955 від 26.01.2023 до акту 10.12 від 21.12.2022 на 1 арк;
54. акт наданих послуг № 11.12 від 29.12.2022 на 1 арк з платіжною інструкцією № 6960 від 27.01.2023 на 1 арк;
55. акт наданих послуг № 12.12 від 10.01.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 6973 від 31.01.2023 на 1 арк;
56. акт наданих послуг № 13.12 від 20.01.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 6974 від 31.01.2023 на 1 арк;
57. акт наданих послуг № 14.12 від 25.01.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 7178 від 06.03.2023 на 1 арк;
58. акт наданих послуг № 1 від 31.01.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 7134 від 01.03.2023 на 1 арк;
59. акт наданих послуг № 5.12 від 10.12.2022 на 1 арк з платіжною інструкцією № 233 від 13.12.2022 на 1 арк;
60. акт наданих послуг № 8.12 від 11.12.2022 на 1 арк з платіжною інструкцією № 239 від 15.12.2022 на 1 арк;
61. акт наданих послуг № 9.12 від 20.12.2022 на 1 арк з платіжною інструкцією № 265 від 23.12.2022 на 1 арк;
62. акт наданих послуг № 10.12 від 21.12.2022 на 1 арк з платіжною інструкцією № 266 від 26.12.2022 на 1 арк;
63. відповідна звітність за формою № 016/0 «Зведена відомість обліку руху хворих і ліжкового фонду в стаціонарі, відділенні або профілю ліжок по госпіталю» за 2022 рік по відділеннях на 27 арк;
64. відповідна звітність за формою № 016/0 «Зведена відомість обліку руху хворих і ліжкового фонду в стаціонарі, відділенні або профілю ліжок по госпіталю» за 2023 рік по відділеннях на 30 арк;
65. договір № 2-ОС від 10.02.2023 «ДК 021:2015:55520000-1Кейтерингові послуги» на 5 арк:
66. договір № 7/30 від 25.01.2023 «Кейтеингові послуги» на 6 арк;
67. договір № 12-в/с «ДК 021:2015-55520000-1 Кейтерингові послуги» на 16 арк;
68. тендерна документація «ДК 021:2015:55520000-1-Кейтерингові послуги (СРV) (Послуги по забезпеченню харчування пацієнтів)» на 51 арк;
69. документація щодо проведення тендерної закупівлі ( відритих торгів UA-2022-12-27-015429-а) на 23 арк;
70.Тендерна документація «ДК 02162015-55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги по забезпеченню харчування пацієнтів)» на 35 арк;
71. документація щодо проведення тендерної закупівлі UA-2022-09-01-007080-а на 7 арк;
72. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 01.11.2022 по 02.12.2022 на 101 арк;
73. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 02.12.2022 по 09.01.2023 на 101 арк;
74. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 09.01.2023 по 03.02.2023 на 100 арк;
75. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 04.02.2023 по 06.03.2023 на 101 арк;
76. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 06.03.2023 по 31.03.2023 на 101 арк;
77. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 01.04.2023 по 28.04.2023 на 101 арк;
78. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 28.04.2023 по 23.05.2023 на 101 арк;
79. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 23.05.2023 по 13.06.2023 на 99 арк;
80. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 13.06.2023 по 04.07.2023 на 99 арк;
81. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 04.07.2023 по 30.07.2023 на 99 арк;
82. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 31.07.2023 по 22.08.2023 на 103 арк;
83. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 06.08.2023 по 13.10.2023 на 99 арк;
84. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 22.08.2023 по 18.09.2023 на 99 арк;
85. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 18.09.2023 по 11.10.2023 на 99 арк;
86. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 11.10.2023 по 06.11.2023 на 99 арк;
87. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 29.11.2022 по 02.02.2023 на 101 арк;
88. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 02.02.2023 по 04.04.2023 на 99 арк;
89. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 04.04.2023 по 01.06.2023 на 99 арк;
90. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 01.06.2023 по 05.08.2023 на 99 арк;
91. належним чином завірена копія журналу обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 16.10.2023 по 09.11.2023 на 73 арк;
92. належним чином завірена копія журналу обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 06.11.2022 по 09.11.2023 на 44 арк;
93.замовлення на харчування за грудень 2022 року на 93 арк;
94. замовлення на харчування за січень 2023 року на 92 арк;
95.замовлення на харчування за лютий 2023 року на 85 арк;
96. замовлення на харчування за березень 2023 року на 93 арк;
97. замовлення на харчування за квітень 2023 року на 76 арк;
98. замовлення на харчування за травень 2023 року на 47 арк;
99. замовлення на харчування за червень 2023 року на 44 арк;
100. замовлення на харчування за липень 2023 року на 51 арк;
101. замовлення на харчування за серпень 2023 року на 44 арк;
102. замовлення на харчування за вересень 2023 року на 36 арк;
103. замовлення на харчування за жовтень 2023 року на 43 арк;
104. посадова інструкція генерального директора ОСОБА_5 на 6-ти арк;
105. посадова інструкція лікаря-дієтолога харчоблоку ОСОБА_6 на 6-ти арк;
106. посадова інструкція медичного директора ОСОБА_7 на 6-ти арк;
107. посадова інструкція заступника медичного директора з експертизи тимчасової непрацездатності ОСОБА_8 на 6-ти арк;
108. посадова інструкція заступника медичного директора з реабілітації ОСОБА_9 на 6-ти арк;
109. посадова інструкція заступника медичного директора з хірургічної роботи ОСОБА_10 на 6-ти арк;
110. посадова інструкція провідного економіста ОСОБА_11 на 2 арк;
111. положення про бухгалтерію КНП ЛОР «Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю.Липи» на 3 арк;
112.посадова інструкція головного бухгалтера Свириденко Н на 5-ти арк;
113. колективний договір між КНП ЛОР «Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю. Липи» та профспілковим комітетом первинної профспілкової організації КНП ЛОР «Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю. Липи» на 51 арк;
114. мобільний телефон у чохлі синього кольору, марки Samsung Galaxy A20s з наступними IMEI: НОМЕР_1 , IMEI: НОМЕР_2 з встановленою SIM- картою оператора Київстар з абонентським номером- НОМЕР_3 , яким користується дієт-лікар ОСОБА_6 .
Постановою слідчого відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого управління Головного управління Національної поліції у Львівській області ОСОБА_3 від 09.11.2023, вилучені в ході обшуку в приміщенніКНПЛОР«Львівський обласнийгоспітальветераніввійни тарепресованихім.Ю.Липи»услужбовихкабінетах «блокуБ»першогоі другогоповерхута«блоку Д»першогоідругого поверхузаадресою:м.Львів-Винники,вул.Івасюка,31,речі тадокументи визнано речовими доказами у даному кримінальному провадженні.
Статтею 131 КПК України, передбачено, що одним із заходів забезпечення кримінального провадження є арешт майна.
Відповідно доч.1ст.132КПК України , заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються на підставі ухвали слідчого судді або суду, за винятком випадків, передбачених цим Кодексом.
Відповідно дост.170 КПК України, арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом кримінального правопорушення, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому законом порядку.
Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, зокрема шляхом витребування необхідної інформації у Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, інших державних органів та органів місцевого самоврядування, фізичних і юридичних осіб. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, зокрема шляхом витребування необхідної інформації у Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, інших державних органів та органів місцевого самоврядування, фізичних і юридичних осіб.
Пунктом 1 ч.2 ст.170 КПК України визначено, що арешт майна допускається з метою забезпечення збереження речових доказів.
Згідно ч.3 ст.170 КПК України випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним устатті 98цього Кодексу
Відповідно до ч. 1 ст. 98 КПК України речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.
Відтак, слідчий суддя вважає, що слідчим та матеріалами клопотання доведено, що майно, на яке ініційоване накладення арешту, відповідає критеріям, наведеним уст.98 КПК України, а тому, з метою його збереження, підлягає арешту, оскільки таке має ознаки зазначені у п.1 ч.2 ст.167 КПК України, а саме засіб вчинення злочину та предмет, який зберіг на собі сліди правопорушення, тобто має значення речових доказів у кримінальному провадженні.
Крім цього, накладення арешту на майно не є припиненням права власності на нього або позбавленням таких прав, а тому слідчий суддя вважає, що застосування заходу забезпечення у вигляді арешту в даному випаду відповідає вимогам розумності та співрозмірності втручання у мирне володіння майном по відношенню до завдань кримінального провадження.
Слідчим доведено, що зазначене вище вилучене майно має суттєве значення для встановлення обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, тому повернення вищевказаного майна може призвести до його знищення, втрати, пошкодження або інших наслідків, які можуть перешкодити кримінальному провадженню, з метою встановлення всіх обставин кримінального правопорушення.
Даний захід забезпечення кримінального провадження є співмірним та пропорційним переслідуваній меті, втручання у власність буде виправданим за вказаних умов, таким, що здійснено в порядку передбаченому законом, а відтак не буде свавільним.
Керуючись ст.ст.2, 7, 98, 131, 132, 170-173, 309, 372, 376 КПК України, слідчий суддя,-
п о с т а н о в и в:
клопотання слідчого відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого управління Головного управління Національної поліції у Львівській області ОСОБА_3 про накладення арешту на майно задовольнити.
Накласти арешт на вилучені 09.11.2023 в ході проведення обшуку в службових кабінетах «блоку Б» першого і другого поверху та «блоку Д» першого і другого поверху будівлі КНП ЛОР «Львівський обласний госпіталь ветеранів війни та репресованих ім. Юрія Липи», що знаходиться за адресою: м. Львів-Винники, вул. Івасюка, 31, речі та документи, а саме на:
1.звіти передбачені постановою КМУ «Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій» від 25.04.2018 №410 за звітний період: 16.12.2022р-31.12.2022р на 12 арк;
2. звіти передбачені постановою КМУ «Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій» від 25.04.2018 №410 за звітний період: 01.12.2022р-15.12.2022р на 9 арк;
3. звіти передбачені постановою КМУ «Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій» від 25.04.2018 №410 за звітний період: 16.12.2022р-31.12.2022р на 5 арк;
4. звіти передбачені постановою КМУ «Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій» від 25.04.2018 №410 за звітний період: 01.02.2023р-28.02.2023р на 5 арк;
5. звіти передбачені постановою КМУ «Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій» від 25.04.2018 №410 за звітний період: лютий 2023 року, дата складання: 14.03.2023 на 5 арк;
6. звіти передбачені постановою КМУ «Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій» від 25.04.2018 №410 за звітний період: січень 2023 року, дата складання: 23.02.2023 на 5 арк;
7. звіти передбачені постановою КМУ «Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій» від 25.04.2018 №410 за звітний період: березень 2023 року, дата складання: 10.04.2023 на 5 арк;
8. звіти передбачені постановою КМУ «Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій» від 25.04.2018 №410 за звітний період: квітень 2023 року, дата складання: 10.05.2023 на 5 арк;
9. звіти передбачені постановою КМУ «Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій» від 25.04.2018 №410 за звітний період: травень 2023 року, дата складання: 14.06.2023 на 6 арк;
10. звіти передбачені постановою КМУ «Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій» від 25.04.2018 №410 за звітний період: червень 2023 року, дата складання: 14.07.2023 на 9 арк;
11. звіти передбачені постановою КМУ «Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій» від 25.04.2018 №410 за звітний період: липень 2023 року, дата складання 16.08.2023 на 10 арк;
12. звіти передбачені постановою КМУ «Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій» від 25.04.2018 №410 за звітний період: серпень 2023 року, дата складання: 17.09.2023 на 10 арк;
13. звіти передбачені постановою КМУ «Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій» від 25.04.2018 №410 за звітний період: вересень 2023 року, дата складання: 19.10.2023 на 10 арк;
14. відомості статистичних даних форми №007 «листки обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару» за 1 листопада 2023 року на 8 арк;
15. відомості статистичних даних форми №007 «листки обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару» за 1 листопада 2023 року на 8 арк;
16. відомості статистичних даних форми №007 «листки обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару» за 1 жовтня 2023 року на 30 арк;
17. відомості статистичних даних форми №007 «листки обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару» за 1 вересня 2023 року на 29 арк;
18. відомості статистичних даних форми №007 «листки обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару» за 1 серпня 2023 року на 31 арк;
19. відомості статистичних даних форми №007 «листки обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару» за 1 липня 2023 року на 31 арк;
20. відомості статистичних даних форми №007 «листки обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару» за 1 червня 2023 року на 30 арк;
21. відомості статистичних даних форми №007 «листки обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару» за 1 травня 2023 року на 31 арк;
22. відомості статистичних даних форми №007 «листки обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару» за 1 квітня 2023 року на 30 арк;
23. відомості статистичних даних форми №007 «листки обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару» за 1 березня 2023 року на 31 арк;
24. відомості статистичних даних форми №007 «листки обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару» за 1 лютого 2023 року на 29 арк;
25. відомості статистичних даних форми №007 «листки обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару» за 1 січня 2023 року на 31 арк;
26. відомості статистичних даних форми №007 «листки обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару» за 1 грудня 2022 року на 30 арк;
27. відомості статистичних даних форми №007 «листки обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару» за 1 листопада 2023 року на 8 арк;
28. акт наданих послуг № 21 від 11.09.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 8443 від 06.10.2023 на 1 арк;
29. акт наданих послуг № 22 від 20.09.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 8553 від 26.10.2023 на 1 арк;
30. акт наданих послуг № 23 від 30.09.2023 на 1 арк ;
31. акт наданих послуг № 18 від 09.08.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 8380 від 25.09.2023 на 1 арк;
32. акт наданих послуг № 19 від 21.08.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 8381 від 25.09.2023 на 1 арк;
33. акт наданих послуг № 20 від 31.08.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 8442 від 06.10.2023 на 1 арк;
34. акт наданих послуг № 14 від 30.06.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 8044 від 24.07.2023 на 1 арк;
35. акт наданих послуг № 15 від 10.07.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 8045 від 24.07.2023 на 1 арк;
36. акт наданих послуг № 16 від 20.07.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 8047 від 25.07.2023 на 1 арк;
37. акт наданих послуг № 17 від 31.07.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 8127 від 24.08.2023 на 1 арк;
38. акт наданих послуг № 12 від 10.06.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 7836 від 29.06.2023 на 1 арк;
39. акт наданих послуг № 13 від 20.06.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 7976 від 24.07.2023 на 1 арк;
40. акт наданих послуг № 6 від 10.04.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 7834 від 26.04.2023 на 1 арк;
41. акт наданих послуг № 7 від 20.04.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 7621 від 15.05.2023 на 1 арк;
42. акт наданих послуг № 8 від 30.04.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 7622 від 15.05.2023 на 1 арк;
43. акт наданих послуг № 9 від 10.05.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 7636 від 23.05.2023 на 1 арк;
44. акт наданих послуг № 10 від 20.05.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 7781 від 08.06.2023 на 1 арк;
45. акт наданих послуг № 11 від 31.05.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 7801 від 19.06.2023 на 1 арк;
46. акт наданих послуг № 3 від 10.03.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 7242 від 14.03.2023 на 1 арк;
47. акт наданих послуг № 4 від 20.03.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 7274 від 24.03.2023 на 1 арк;
48. акт наданих послуг № 5 від 31.03.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 7334 від 10.04.2023 на 1 арк;
49. акт наданих послуг № 2 від 09.02.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 7129 від 01.03.2023 на 1 арк;
50. акт наданих послуг № 1 від 20.02.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 7195 від 07.03.2023 на 1 арк;
51. акт наданих послуг № 2 від 28.02.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 7241від 14.03.2023 на 1 арк;
52. акт наданих послуг № 20 від 31.08.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 8442 від 06.10.2023 на 1 арк;
53. платіжна інструкція № 6955 від 26.01.2023 до акту 10.12 від 21.12.2022 на 1 арк;
54. акт наданих послуг № 11.12 від 29.12.2022 на 1 арк з платіжною інструкцією № 6960 від 27.01.2023 на 1 арк;
55. акт наданих послуг № 12.12 від 10.01.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 6973 від 31.01.2023 на 1 арк;
56. акт наданих послуг № 13.12 від 20.01.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 6974 від 31.01.2023 на 1 арк;
57. акт наданих послуг № 14.12 від 25.01.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 7178 від 06.03.2023 на 1 арк;
58. акт наданих послуг № 1 від 31.01.2023 на 1 арк з платіжною інструкцією № 7134 від 01.03.2023 на 1 арк;
59. акт наданих послуг № 5.12 від 10.12.2022 на 1 арк з платіжною інструкцією № 233 від 13.12.2022 на 1 арк;
60. акт наданих послуг № 8.12 від 11.12.2022 на 1 арк з платіжною інструкцією № 239 від 15.12.2022 на 1 арк;
61. акт наданих послуг № 9.12 від 20.12.2022 на 1 арк з платіжною інструкцією № 265 від 23.12.2022 на 1 арк;
62. акт наданих послуг № 10.12 від 21.12.2022 на 1 арк з платіжною інструкцією № 266 від 26.12.2022 на 1 арк;
63. відповідна звітність за формою № 016/0 «Зведена відомість обліку руху хворих і ліжкового фонду в стаціонарі, відділенні або профілю ліжок по госпіталю» за 2022 рік по відділеннях на 27 арк;
64. відповідна звітність за формою № 016/0 «Зведена відомість обліку руху хворих і ліжкового фонду в стаціонарі, відділенні або профілю ліжок по госпіталю» за 2023 рік по відділеннях на 30 арк;
65. договір № 2-ОС від 10.02.2023 «ДК 021:2015:55520000-1Кейтерингові послуги» на 5 арк:
66. договір № 7/30 від 25.01.2023 «Кейтеингові послуги» на 6 арк;
67. договір № 12-в/с «ДК 021:2015-55520000-1 Кейтерингові послуги» на 16 арк;
68. тендерна документація «ДК 021:2015:55520000-1-Кейтерингові послуги (СРV) (Послуги по забезпеченню харчування пацієнтів)» на 51 арк;
69. документація щодо проведення тендерної закупівлі ( відритих торгів UA-2022-12-27-015429-а) на 23 арк;
70.Тендерна документація «ДК 02162015-55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги по забезпеченню харчування пацієнтів)» на 35 арк;
71. документація щодо проведення тендерної закупівлі UA-2022-09-01-007080-а на 7 арк;
72. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 01.11.2022 по 02.12.2022 на 101 арк;
73. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 02.12.2022 по 09.01.2023 на 101 арк;
74. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 09.01.2023 по 03.02.2023 на 100 арк;
75. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 04.02.2023 по 06.03.2023 на 101 арк;
76. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 06.03.2023 по 31.03.2023 на 101 арк;
77. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 01.04.2023 по 28.04.2023 на 101 арк;
78. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 28.04.2023 по 23.05.2023 на 101 арк;
79. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 23.05.2023 по 13.06.2023 на 99 арк;
80. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 13.06.2023 по 04.07.2023 на 99 арк;
81. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 04.07.2023 по 30.07.2023 на 99 арк;
82. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 31.07.2023 по 22.08.2023 на 103 арк;
83. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 06.08.2023 по 13.10.2023 на 99 арк;
84. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 22.08.2023 по 18.09.2023 на 99 арк;
85. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 18.09.2023 по 11.10.2023 на 99 арк;
86. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 11.10.2023 по 06.11.2023 на 99 арк;
87. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 29.11.2022 по 02.02.2023 на 101 арк;
88. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 02.02.2023 по 04.04.2023 на 99 арк;
89. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 04.04.2023 по 01.06.2023 на 99 арк;
90. журнал обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 01.06.2023 по 05.08.2023 на 99 арк;
91. належним чином завірена копія журналу обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 16.10.2023 по 09.11.2023 на 73 арк;
92. належним чином завірена копія журналу обліку прийому хворих та відмов у госпіталізації від 06.11.2022 по 09.11.2023 на 44 арк;
93.замовлення на харчування за грудень 2022 року на 93 арк;
94. замовлення на харчування за січень 2023 року на 92 арк;
95.замовлення на харчування за лютий 2023 року на 85 арк;
96. замовлення на харчування за березень 2023 року на 93 арк;
97. замовлення на харчування за квітень 2023 року на 76 арк;
98. замовлення на харчування за травень 2023 року на 47 арк;
99. замовлення на харчування за червень 2023 року на 44 арк;
100. замовлення на харчування за липень 2023 року на 51 арк;
101. замовлення на харчування за серпень 2023 року на 44 арк;
102. замовлення на харчування за вересень 2023 року на 36 арк;
103. замовлення на харчування за жовтень 2023 року на 43 арк;
104. посадова інструкція генерального директора ОСОБА_5 на 6-ти арк;
105. посадова інструкція лікаря-дієтолога харчоблоку ОСОБА_6 на 6-ти арк;
106. посадова інструкція медичного директора ОСОБА_7 на 6-ти арк;
107. посадова інструкція заступника медичного директора з експертизи тимчасової непрацездатності ОСОБА_8 на 6-ти арк;
108. посадова інструкція заступника медичного директора з реабілітації ОСОБА_9 на 6-ти арк;
109. посадова інструкція заступника медичного директора з хірургічної роботи ОСОБА_10 на 6-ти арк;
110. посадова інструкція провідного економіста ОСОБА_11 на 2 арк;
111. положення про бухгалтерію КНП ЛОР «Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю.Липи» на 3 арк;
112.посадова інструкція головного бухгалтера Свириденко Н на 5-ти арк;
113. колективний договір між КНП ЛОР «Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю. Липи» та профспілковим комітетом первинної профспілкової організації КНП ЛОР «Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю. Липи» на 51 арк;
114. мобільний телефон у чохлі синього кольору, марки Samsung Galaxy A20s з наступними IMEI: НОМЕР_1 , IMEI: НОМЕР_2 з встановленою SIM- картою оператора Київстар з абонентським номером- НОМЕР_3 , яким користується дієт-лікар ОСОБА_6 .
Контроль за виконанням ухвали слідчого судді покласти на прокурора у кримінальному провадженні.
На ухвалу слідчого судді безпосередньо до Львівського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення може бути подана апеляційна скарга. Якщо ухвалу суду постановлено без виклику особи, яка її оскаржує, то строк апеляційного оскарження для такої особи обчислюється з дня отримання нею копії судового рішення.
Копія ухвалинегайно післяїї постановленнявручається слідчому,прокурору,а такожприсутнім підчас оголошенняухвали: фізичній або юридичній особі, щодо майна якої вирішувалося питання про арешт, - при вирішенні питання про арешт майна з метою забезпечення збереження речових доказів . У разі відсутності таких осіб під час оголошення ухвали копія ухвали надсилається їм не пізніше наступного робочого дня після її постановлення.
Ухвала може бути скасованою в порядку, що передбачений ст.174 КПК України.
Повний текст ухвали складено 16.11.2023.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Галицький районний суд м.Львова |
Дата ухвалення рішення | 14.11.2023 |
Оприлюднено | 29.04.2024 |
Номер документу | 114943992 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Кримінальне
Галицький районний суд м.Львова
Кротова О. Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні