Ухвала
від 14.11.2023 по справі 461/8678/23
ГАЛИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЛЬВОВА

Справа № 461/8678/23

Провадження № 1-кс/461/6419/23

УХВАЛА

про арешт майна

14.11.2023 м. Львів

Слідчий суддя Галицького районного суду м. Львова ОСОБА_1 , секретар судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Львові клопотання слідчого відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого управління Головного управління Національної поліції у Львівській області ОСОБА_3 про накладення арешту на майно, -

в с т а н о в и в :

слідчий відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого управління Головного управління Національної поліції у Львівській області ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді із клопотанням, погодженим заступником начальникадругого відділупроцесуального керівництвапри провадженнідосудового розслідуваннятериторіальними органамиполіції тапідтримання публічногообвинувачення управліннянагляду задодержанням законів Національною поліцієюУкраїни таорганами, які ведутьборотьбу зорганізованою татранснаціональною злочинністю Львівської обласноїпрокуратури ОСОБА_4 , в якому просить накласти арешт на документи, вилучені 09.11.2023 в ході проведення обшуку за місцем здійснення господарської діяльності ФОП ОСОБА_5 , ФОП ОСОБА_6 та ФОП ОСОБА_7 у приміщенні площею 138,8 кв., яке знаходиться на першому поверсі та кабінету №211, який знаходиться на другому поверсі будівлі АДРЕСА_1 , та які визнанні речовими доказами у кримінальному провадженні відомості про яке внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12023140000000435 від 14.03.2023 з метою забезпечення збереження речових доказів, а саме:

1.Договір суборенди №1 від 15.12.2020;

2.Форма «Пропозиція» №25 від 21.12.2020;

3.Довідка №2 від 21.12.2020;

4.Технічне завдання №1 від 21.12.2020;

5.Довідка №27-5 від 21.12.2020;

6.Форма «Відомості про учасника» №11/2 від 21.12.2020;

7.Лист-гарантія №13 від 21.12.20;

8.Лист-підтвердження №16 від 21.12.2020;

9.Лист-гарантія №15 від 21.12.2020;

10.Довідка №17 від 21.12.2020;

11.Довідка-згода №18 від 21.12.2020;

12.Довідка про наявність механізмів і обладнання для надання послуг №29-96 від 21.12.2020;

13.Лист-згода №8 від 21.12.2020;

14.Лист гарантія №12 від 21.12.2020;

15.Лист-підтвердження №6 від 21.12.2020;

16.Лист згода на обробку персональних даних №6 від 21.12.2020;

17.Лист-гарантія №5 від 21.12.2020;

18.Лист-гарантія №4 від 21.12.2020;

19.Лист-повідомлення №3/1 від 21.12.2020;

20.Договір №4 від 14.01.2021 з додатком;

21.Акти виконаних послуг з харчування пацієнтів №29д4 від 21.03.2022, №28д4 від 15.03.2022, №27д4 від 28.02.2022, №26д4 від 15.02.2022, №25д4 від 31.01.2022, №24д4 від 15.01.2022, №23д4 від 30.12.2021, №22д4 від 15.12.2021, №21д4 від 30.11.2021, №20д4 від 15.11.2021, №19д4 від 31.10.2021, №18д4 від 15.10.2021, №17д4 від 30.09.2021, №16д4 від 15.09.2021, №15д4 від 31.08.2021, №14д4 від 16.08.2021, №13д4 від 31.07.2021, №12д4 від 15.07.2021, №11д4 від 30.06.2021, №10д4 від 15.06.2021, №9д4 від 31.05.2021, №8д4 від 15.05.2021, №7д4 від 30.04.2021, №6/д4 від 15.04.2021, №5/д4 від 31.03.2021, №4/д4 від 15.03.2021, №3/д4 від 28.02.2021, №2/д4 від 15.02.2021, №1/д4 від 31.01.2021;

22.Договір поставки №01/21022 від 21.01.2022;

23.Договір №22/7 від 22.07.2022;

24.Акт №11/22 від 22.07.2022;

25.Протокол погодження сторін щодо виправлення помилки документа при укладенні додаткової угоди та визнання її формальної від 31.12.2020 та від 26.02.2021;

26.Акт звірки взаємних розрахунків від 02.08.2022;

27.Рахунок на сплату №4 від 21.01.2022;

28.Договір №4д від 23.02.2022;

29.Договір №21/04-01 від 21.04.2022;

30.Акти наданих послуг №17 від 28.10.2022, №16 від 17.10.2022, №15 від 30.09.2022, №14 від 15.09.2022, №13 від 01.09.2022, №12 від 15.08.2022, №11 від 01.08.2022, №10 від 18.07.2022, №9 від 01.07.2022, №8 від 15.06.2022, №7 від 31.05.2022, №6 від 16.05.2022, №5 від 30.04.2022, №4 від 15.04.2022, №3 від 01.04.2022, №2 від 15.03.2022, №1 від 28.02.022, №1 від 21.04.2022;

31.Договір №4д/1 від 05.12.2022 з додатком;

32.Договір №23/1 від 23.12.2022;

33.Договір №06/1 від 06.12.2022;

34.Акти №1 від 23.12.2022, №06/1 від 06.12.2022, №3 віл 29.12.2022, №01 від 12.12.2022, №20 від 01.11.2023, № 2 від 20.12.2022 №20 від 01.12.2022;

35.Договір суборенди №2 від 02.09.2022;

36.Додаткова угода №3 від 03.01.2023 до Договору №10/2022 від 27.01.2022;

37.Акти звірки взаємних розрахунків від 03.01.2023;

38.Акти наданих послуг №23 від 03.01.2023, №18 від 02.10.2023, №17 від 11.09.2023, №16 від 01.09.2023 №15 від 16.08.2023, №14 від 31.07.2023, №13 від 12.07.2023, №12 від 30.06.2023, №11 від 16.06.2023, №10 від 01.06.2023, №9 від 16.05.2023, №8 від 01.05.2023, №7 від 17.04.2023, №06 від 03.04.2023, №05 від 16.03.2023, №04 від 01.03.2023, №3 від 16.02.2023, №02 від 01.02.2023, №01 від 16.01.2023;

39.Договір №13 від 04.01.2023 з додатком;

40.Карточки-розкладки на 44 арк.;

41.Договір №4/23 від .27.12.2022 з додатком;

42.Акти наданих послуг №22 від 24.10.2023, №21 від 10.10.2023, №20 від 30.09.2023, №19 від 20.09.2023, №18 від 11.09.2023, № 17 від 31.08.2023, №16 від 15.08.2023, №15 від 31.07.2023, №14 від 18.07.2023,№13 від 12.07.2023, №12 від 30.06.2023, №11 від 15.06.2023, №10 від 31.05.2023, №9 від 15.05.2023, №8 від 01.05.2023, №7 від 17.04.2023, №6 від 31.03.2023, №5 від 15.03.2023, №4 від 28.02.2023, №3 від 15.02.2023, №2 від 31.01.2023, №1 від 16.01.2023;

43.Акт приймання передачі наданих послуг №1 від 13.01.2023 (послуги з дератизації та дезінсекції)

44.Рахунок №425 від січня 2023;

45.Рахунок на оплату та Акт наданих послуг №223 від 20.03.2023;

46.Рахунок на оплату та Акт наданих послуг №224 від 03.04.2023;

47. Рахунок на оплату №9 від 10.01.2023;

48.Договір №/6/2/20 про проведення дезінфекційних, дезінсекційних та дератизаційних робіт від 16.02.2020;

49.Рішення про державну реєстрацію потужностей оператора ринку від 10.06.2020 ;

50.Копія листа від 14.06.2022 №947;

51.Блокнот №4823099904860 із чорновими записами «Журнал поштучного замовлення кількості людей по харчуванню КНП ЛОР «Львівський обласний медичний центр превенції та терапії узалежнень»

52.Зошит №4820168950216 із чорновими записами поштучного замовлення кількості людей по харчуванню КНП ЛОР «Львівський обласний клінічний перинатальний центр»;

53.Копія 5 (п`яти) аркушів зошиту у клітинку із калькуляцією харчової цінності продуктів;

54.Медична книжка серії 10ЯЯЯЮ №922766 на ім`я ОСОБА_8 ;

55.Медична книжка серії 10ЯЯЯЩ №237538 на ім`я ОСОБА_9 ;

56.Карточки-розкладки у кількості 365 арк.

В обґрунтування внесеного клопотання покликається на те, що слідчими відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого управління Головного управління Національної поліції у Львівській області проводиться досудове розслідування, відомості про яке внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12023140000000435 від 14.03.2023, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст.191 КК України.

В ході досудового розслідування встановлено, що ряд фізичних осіб-підприємців, за попередньою змовою зі службовими особами КНП ЛОР «Львівський обласний госпіталь ветеранів війни та репресованих ім.. Юрія Липи» (код ЄДРПОУ 01998161), КНП ЛОР «Львівський обласний клінічний перинатальний центр (код ЄДРПОУ 20761103) та КНП «Львівський обласний медичний центр превенції та терапії узалежнень» (код ЄДРПОУ 01997768) заволоділи бюджетними коштами в умовах воєнного стану в особливо великих розмірах, під час надання послуг з медичного харчування вищезазначеним комунальним медичним установам.

Так, з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, 09.11.2023 на підставі ухвали слідчого судді, було проведено обшук за місцем здійснення господарської діяльності ФОП ОСОБА_5 , ФОП ОСОБА_6 та ФОП ОСОБА_7 у приміщенні площею 138,8 кв., яке знаходиться на першому поверсі та кабінету №211, який знаходиться на другому поверсі будівлі АДРЕСА_1 .

В ході проведення обшуку у вищевказаному приміщенні було виявлено та вилучено вищезазначені документи.

09.11.2023 вилучене майно було оглянуто та постановою від 09.11.2023 визнано речовим доказом у вказаному кримінальному провадженні.

Беручи до уваги все вищевикладене, з метою забезпечення збереження речових доказів, просить клопотання задоволити.

Також слідчий просить розглядати клопотання без його участі та без участі прокурора.

Власники майна, будучи належним чином повідомленими про дату, час та місце розгляду справи, в судове засідання не з`явилися, будь-яких заяв чи клопотань до суду не подали.

Згідно вимог ч.1 ст.172 КПК неприбуття цих осіб у судове засідання не перешкоджає розгляду клопотання.

Згідно ч.4 ст.107 КПК України у разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.

Дослідивши матеріаликлопотання,вирішуючи питаннящодо наявностічи відсутності підстав длязадоволення клопотання, а також здійснюючи судовийконтроль задотриманням прав,свобод таінтересів осібу кримінальномупровадженні, слідчий суддя виходить із наступного.

Слідчим суддею встановлено, що слідчим управлінням Головного управління Національної поліції у Львівській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні, внесеному 14.03.2023 до Єдиного реєстру досудових розслідувань №12023140000000435, за фактом заволодіння бюджетними коштами в умовах воєнного стану, шляхом зловживання службовим становищем, службовими особами комунальних підприємств спільно із суб`єктами господарської діяльності, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст.191 КК України.

Як вбачається із долученого до клопотання протоколу обшуку від 09.11.2023, слідчий відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого управління Головного управління Національної поліції у Львівській області ОСОБА_3 , на підставі ухвали слідчого судді від 12.10.2023, в період часу з 09 год. 10 хв. до 13 год. 19 хв. 09.11.2023 провів обшук за місцем здіснення господарської діяльності ФОП ОСОБА_5 , ФОП ОСОБА_6 та ФОП ОСОБА_7 , у приміщенні, яке знаходиться на першому поверсі та кабінету №211, який знаходиться на другому поверсі будівлі АДРЕСА_1 , в ході якого виявлено та вилучено документи, а саме:

1. Договір суборенди №1 від 15.12.2020;

2. Форма «Пропозиція» №25 від 21.12.2020;

3. Довідка №2 від 21.12.2020;

4. Технічне завдання №1 від 21.12.2020;

5. Довідка №27-5 від 21.12.2020;

6. Форма «Відомості про учасника» №11/2 від 21.12.2020;

7. Лист-гарантія №13 від 21.12.20;

8. Лист-підтвердження №16 від 21.12.2020;

9. Лист-гарантія №15 від 21.12.2020;

10. Довідка №17 від 21.12.2020;

11. Довідка-згода №18 від 21.12.2020;

12. Довідка про наявність механізмів і обладнання для надання послуг №29-96 від 21.12.2020;

13. Лист-згода №8 від 21.12.2020;

14. Лист гарантія №12 від 21.12.2020;

15. Лист-підтвердження №6 від 21.12.2020;

16. Лист згода на обробку персональних даних №6 від 21.12.2020;

17. Лист-гарантія №5 від 21.12.2020;

18. Лист-гарантія №4 від 21.12.2020;

19. Лист-повідомлення №3/1 від 21.12.2020;

20. Договір №4 від 14.01.2021 з додатком;

21. Акти виконаних послуг з харчування пацієнтів №29д4 від 21.03.2022, №28д4 від 15.03.2022, №27д4 від 28.02.2022, №26д4 від 15.02.2022, №25д4 від 31.01.2022, №24д4 від 15.01.2022, №23д4 від 30.12.2021, №22д4 від 15.12.2021, №21д4 від 30.11.2021, №20д4 від 15.11.2021, №19д4 від 31.10.2021, №18д4 від 15.10.2021, №17д4 від 30.09.2021, №16д4 від 15.09.2021, №15д4 від 31.08.2021, №14д4 від 16.08.2021, №13д4 від 31.07.2021, №12д4 від 15.07.2021, №11д4 від 30.06.2021, №10д4 від 15.06.2021, №9д4 від 31.05.2021, №8д4 від 15.05.2021, №7д4 від 30.04.2021, №6/д4 від 15.04.2021, №5/д4 від 31.03.2021, №4/д4 від 15.03.2021, №3/д4 від 28.02.2021, №2/д4 від 15.02.2021, №1/д4 від 31.01.2021;

22. Договір поставки №01/21022 від 21.01.2022;

23. Договір №22/7 від 22.07.2022;

24. Акт №11/22 від 22.07.2022;

25. Протокол погодження сторін щодо виправлення помилки документа при укладенні додаткової угоди та визнання її формальної від 31.12.2020 та від 26.02.2021;

26. Акт звірки взаємних розрахунків від 02.08.2022;

27. Рахунок на сплату №4 від 21.01.2022;

28. Договір №4д від 23.02.2022;

29. Договір №21/04-01 від 21.04.2022;

30. Акти наданих послуг №17 від 28.10.2022, №16 від 17.10.2022, №15 від 30.09.2022, №14 від 15.09.2022, №13 від 01.09.2022, №12 від 15.08.2022, №11 від 01.08.2022, №10 від 18.07.2022, №9 від 01.07.2022, №8 від 15.06.2022, №7 від 31.05.2022, №6 від 16.05.2022, №5 від 30.04.2022, №4 від 15.04.2022, №3 від 01.04.2022, №2 від 15.03.2022, №1 від 28.02.022, №1 від 21.04.2022;

31. Договір №4д/1 від 05.12.2022 з додатком;

32. Договір №23/1 від 23.12.2022;

33. Договір №06/1 від 06.12.2022;

34. Акти №1 від 23.12.2022, №06/1 від 06.12.2022, №3 віл 29.12.2022, №01 від 12.12.2022, №20 від 01.11.2023, № 2 від 20.12.2022 №20 від 01.12.2022;

35. Договір суборенди №2 від 02.09.2022;

36. Додаткова угода №3 від 03.01.2023 до Договору №10/2022 від 27.01.2022;

37. Акти звірки взаємних розрахунків від 03.01.2023;

38. Акти наданих послуг №23 від 03.01.2023, №18 від 02.10.2023, №17 від 11.09.2023, №16 від 01.09.2023 №15 від 16.08.2023, №14 від 31.07.2023, №13 від 12.07.2023, №12 від 30.06.2023, №11 від 16.06.2023, №10 від 01.06.2023, №9 від 16.05.2023, №8 від 01.05.2023, №7 від 17.04.2023, №06 від 03.04.2023, №05 від 16.03.2023, №04 від 01.03.2023, №3 від 16.02.2023, №02 від 01.02.2023, №01 від 16.01.2023;

39. Договір №13 від 04.01.2023 з додатком;

40. Карточки-розкладки на 44 арк.;

41. Договір №4/23 від .27.12.2022 з додатком;

42. Акти наданих послуг №22 від 24.10.2023, №21 від 10.10.2023, №20 від 30.09.2023, №19 від 20.09.2023, №18 від 11.09.2023, № 17 від 31.08.2023, №16 від 15.08.2023, №15 від 31.07.2023, №14 від 18.07.2023,№13 від 12.07.2023, №12 від 30.06.2023, №11 від 15.06.2023, №10 від 31.05.2023, №9 від 15.05.2023, №8 від 01.05.2023, №7 від 17.04.2023, №6 від 31.03.2023, №5 від 15.03.2023, №4 від 28.02.2023, №3 від 15.02.2023, №2 від 31.01.2023, №1 від 16.01.2023;

43. Акт приймання передачі наданих послуг №1 від 13.01.2023 (послуги з дератизації та дезінсекції)

44. Рахунок №425 від січня 2023;

45. Рахунок на оплату та Акт наданих послуг №223 від 20.03.2023;

46. Рахунок на оплату та Акт наданих послуг №224 від 03.04.2023;

47. Рахунок на оплату №9 від 10.01.2023;

48. Договір №/6/2/20 про проведення дезінфекційних, дезінсекційних та дератизаційних робіт від 16.02.2020;

49. Рішення про державну реєстрацію потужностей оператора ринку від 10.06.2020 ;

50. Копія листа від 14.06.2022 №947;

51. Блокнот №4823099904860 із чорновими записами «Журнал поштучного замовлення кількості людей по харчуванню КНП ЛОР «Львівський обласний медичний центр превенції та терапії узалежнень»

52. Зошит №4820168950216 із чорновими записами поштучного замовлення кількості людей по харчуванню КНП ЛОР «Львівський обласний клінічний перинатальний центр»;

53. Копія 5 (п`яти) аркушів зошиту у клітинку із калькуляцією харчової цінності продуктів;

54. Медична книжка серії 10ЯЯЯЮ №922766 на ім`я ОСОБА_8 ;

55. Медична книжка серії 10ЯЯЯЩ №237538 на ім`я ОСОБА_9 ;

56. Карточки-розкладки у кількості 365 арк.

Постановою слідчого відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого управління Головного управління Національної поліції у Львівській області ОСОБА_3 від 09.11.2023, вилучені в ході обшуку за місцем здіснення господарської діяльності ФОП ОСОБА_5 , ФОП ОСОБА_6 та ФОП ОСОБА_7 , у приміщенні, яке знаходиться на першому поверсі та кабінету №211, який знаходиться на другому поверсі будівлі АДРЕСА_1 , документи визнано речовими доказами у даному кримінальному провадженні.

Статтею 131 КПК України, передбачено, що одним із заходів забезпечення кримінального провадження є арешт майна.

Відповідно доч.1ст.132КПК України , заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються на підставі ухвали слідчого судді або суду, за винятком випадків, передбачених цим Кодексом.

Відповідно дост.170 КПК України, арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом кримінального правопорушення, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому законом порядку.

Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, зокрема шляхом витребування необхідної інформації у Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, інших державних органів та органів місцевого самоврядування, фізичних і юридичних осіб. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, зокрема шляхом витребування необхідної інформації у Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, інших державних органів та органів місцевого самоврядування, фізичних і юридичних осіб.

Пунктом 1 ч.2 ст.170 КПК України визначено, що арешт майна допускається з метою забезпечення збереження речових доказів.

Згідно ч.3 ст.170 КПК України випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним устатті 98цього Кодексу

Відповідно до ч. 1 ст. 98 КПК України речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

Відтак, слідчий суддя вважає, що слідчим та матеріалами клопотання доведено, що майно, на яке ініційоване накладення арешту, відповідає критеріям, наведеним уст.98 КПК України, а тому, з метою його збереження, підлягає арешту, оскільки таке має ознаки зазначені у п.1 ч.2 ст.167 КПК України, а саме засіб вчинення злочину та предмет, який зберіг на собі сліди правопорушення, тобто має значення речових доказів у кримінальному провадженні.

Крім цього, накладення арешту на майно не є припиненням права власності на нього або позбавленням таких прав, а тому слідчий суддя вважає, що застосування заходу забезпечення у вигляді арешту в даному випаду відповідає вимогам розумності та співрозмірності втручання у мирне володіння майном по відношенню до завдань кримінального провадження.

Слідчим доведено, що зазначене вище вилучене майно має суттєве значення для встановлення обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, тому повернення вищевказаного майна може призвести до його знищення, втрати, пошкодження або інших наслідків, які можуть перешкодити кримінальному провадженню, з метою встановлення всіх обставин кримінального правопорушення.

Даний захід забезпечення кримінального провадження є співмірним та пропорційним переслідуваній меті, втручання у власність буде виправданим за вказаних умов, таким, що здійснено в порядку передбаченому законом, а відтак не буде свавільним.

Керуючись ст.ст.2, 7, 98, 131, 132, 170-173, 309, 372, 376 КПК України, слідчий суддя,-

п о с т а н о в и в:

клопотання слідчого відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого управління Головного управління Національної поліції у Львівській області ОСОБА_3 про накладення арешту на майно задовольнити.

Накласти арешт на вилучені 09.11.2023 в ході проведення обшуку за місцем здійснення господарської діяльності ФОП ОСОБА_5 , ФОП ОСОБА_6 та ФОП ОСОБА_7 у приміщенні площею 138,8 кв., яке знаходиться на першому поверсі та кабінету №211, який знаходиться на другому поверсі будівлі АДРЕСА_1 , документи, а саме:

1.Договір суборенди №1 від 15.12.2020;

2.Форма «Пропозиція» №25 від 21.12.2020;

3.Довідка №2 від 21.12.2020;

4.Технічне завдання №1 від 21.12.2020;

5.Довідка №27-5 від 21.12.2020;

6.Форма «Відомості про учасника» №11/2 від 21.12.2020;

7.Лист-гарантія №13 від 21.12.20;

8.Лист-підтвердження №16 від 21.12.2020;

9.Лист-гарантія №15 від 21.12.2020;

10.Довідка №17 від 21.12.2020;

11.Довідка-згода №18 від 21.12.2020;

12.Довідка про наявність механізмів і обладнання для надання послуг №29-96 від 21.12.2020;

13.Лист-згода №8 від 21.12.2020;

14.Лист гарантія №12 від 21.12.2020;

15.Лист-підтвердження №6 від 21.12.2020;

16.Лист згода на обробку персональних даних №6 від 21.12.2020;

17.Лист-гарантія №5 від 21.12.2020;

18.Лист-гарантія №4 від 21.12.2020;

19.Лист-повідомлення №3/1 від 21.12.2020;

20.Договір №4 від 14.01.2021 з додатком;

21.Акти виконаних послуг з харчування пацієнтів №29д4 від 21.03.2022, №28д4 від 15.03.2022, №27д4 від 28.02.2022, №26д4 від 15.02.2022, №25д4 від 31.01.2022, №24д4 від 15.01.2022, №23д4 від 30.12.2021, №22д4 від 15.12.2021, №21д4 від 30.11.2021, №20д4 від 15.11.2021, №19д4 від 31.10.2021, №18д4 від 15.10.2021, №17д4 від 30.09.2021, №16д4 від 15.09.2021, №15д4 від 31.08.2021, №14д4 від 16.08.2021, №13д4 від 31.07.2021, №12д4 від 15.07.2021, №11д4 від 30.06.2021, №10д4 від 15.06.2021, №9д4 від 31.05.2021, №8д4 від 15.05.2021, №7д4 від 30.04.2021, №6/д4 від 15.04.2021, №5/д4 від 31.03.2021, №4/д4 від 15.03.2021, №3/д4 від 28.02.2021, №2/д4 від 15.02.2021, №1/д4 від 31.01.2021;

22.Договір поставки №01/21022 від 21.01.2022;

23.Договір №22/7 від 22.07.2022;

24.Акт №11/22 від 22.07.2022;

25.Протокол погодження сторін щодо виправлення помилки документа при укладенні додаткової угоди та визнання її формальної від 31.12.2020 та від 26.02.2021;

26.Акт звірки взаємних розрахунків від 02.08.2022;

27.Рахунок на сплату №4 від 21.01.2022;

28.Договір №4д від 23.02.2022;

29.Договір №21/04-01 від 21.04.2022;

30.Акти наданих послуг №17 від 28.10.2022, №16 від 17.10.2022, №15 від 30.09.2022, №14 від 15.09.2022, №13 від 01.09.2022, №12 від 15.08.2022, №11 від 01.08.2022, №10 від 18.07.2022, №9 від 01.07.2022, №8 від 15.06.2022, №7 від 31.05.2022, №6 від 16.05.2022, №5 від 30.04.2022, №4 від 15.04.2022, №3 від 01.04.2022, №2 від 15.03.2022, №1 від 28.02.022, №1 від 21.04.2022;

31.Договір №4д/1 від 05.12.2022 з додатком;

32.Договір №23/1 від 23.12.2022;

33.Договір №06/1 від 06.12.2022;

34.Акти №1 від 23.12.2022, №06/1 від 06.12.2022, №3 віл 29.12.2022, №01 від 12.12.2022, №20 від 01.11.2023, № 2 від 20.12.2022 №20 від 01.12.2022;

35.Договір суборенди №2 від 02.09.2022;

36.Додаткова угода №3 від 03.01.2023 до Договору №10/2022 від 27.01.2022;

37.Акти звірки взаємних розрахунків від 03.01.2023;

38.Акти наданих послуг №23 від 03.01.2023, №18 від 02.10.2023, №17 від 11.09.2023, №16 від 01.09.2023 №15 від 16.08.2023, №14 від 31.07.2023, №13 від 12.07.2023, №12 від 30.06.2023, №11 від 16.06.2023, №10 від 01.06.2023, №9 від 16.05.2023, №8 від 01.05.2023, №7 від 17.04.2023, №06 від 03.04.2023, №05 від 16.03.2023, №04 від 01.03.2023, №3 від 16.02.2023, №02 від 01.02.2023, №01 від 16.01.2023;

39.Договір №13 від 04.01.2023 з додатком;

40.Карточки-розкладки на 44 арк.;

41.Договір №4/23 від .27.12.2022 з додатком;

42.Акти наданих послуг №22 від 24.10.2023, №21 від 10.10.2023, №20 від 30.09.2023, №19 від 20.09.2023, №18 від 11.09.2023, № 17 від 31.08.2023, №16 від 15.08.2023, №15 від 31.07.2023, №14 від 18.07.2023,№13 від 12.07.2023, №12 від 30.06.2023, №11 від 15.06.2023, №10 від 31.05.2023, №9 від 15.05.2023, №8 від 01.05.2023, №7 від 17.04.2023, №6 від 31.03.2023, №5 від 15.03.2023, №4 від 28.02.2023, №3 від 15.02.2023, №2 від 31.01.2023, №1 від 16.01.2023;

43.Акт приймання передачі наданих послуг №1 від 13.01.2023 (послуги з дератизації та дезінсекції)

44.Рахунок №425 від січня 2023;

45.Рахунок на оплату та Акт наданих послуг №223 від 20.03.2023;

46.Рахунок на оплату та Акт наданих послуг №224 від 03.04.2023;

47. Рахунок на оплату №9 від 10.01.2023;

48.Договір №/6/2/20 про проведення дезінфекційних, дезінсекційних та дератизаційних робіт від 16.02.2020;

49.Рішення про державну реєстрацію потужностей оператора ринку від 10.06.2020 ;

50.Копія листа від 14.06.2022 №947;

51.Блокнот №4823099904860 із чорновими записами «Журнал поштучного замовлення кількості людей по харчуванню КНП ЛОР «Львівський обласний медичний центр превенції та терапії узалежнень»

52.Зошит №4820168950216 із чорновими записами поштучного замовлення кількості людей по харчуванню КНП ЛОР «Львівський обласний клінічний перинатальний центр»;

53.Копія 5 (п`яти) аркушів зошиту у клітинку із калькуляцією харчової цінності продуктів;

54.Медична книжка серії 10ЯЯЯЮ №922766 на ім`я ОСОБА_8 ;

55.Медична книжка серії 10ЯЯЯЩ №237538 на ім`я ОСОБА_9 ;

56.Карточки-розкладки у кількості 365 арк.

Контроль за виконанням ухвали слідчого судді покласти на прокурора у кримінальному провадженні.

На ухвалу слідчого судді безпосередньо до Львівського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення може бути подана апеляційна скарга. Якщо ухвалу суду постановлено без виклику особи, яка її оскаржує, то строк апеляційного оскарження для такої особи обчислюється з дня отримання нею копії судового рішення.

Копія ухвалинегайнопісляїї постановленнявручаєтьсяслідчому,прокурору,атакожприсутнім підчасоголошенняухвали: фізичнійабо юридичнійособі,щодо майнаякої вирішувалосяпитання проарешт,-при вирішенніпитання проарешт майназ метоюзабезпечення збереженняречових доказів . У разі відсутності таких осіб під час оголошення ухвали копія ухвали надсилається їм не пізніше наступного робочого дня після її постановлення.

Ухвала може бути скасованою в порядку, що передбачений ст.174 КПК України.

Повний текст ухвали складено 16.11.2023.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудГалицький районний суд м.Львова
Дата ухвалення рішення14.11.2023
Оприлюднено29.04.2024
Номер документу114946074
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —461/8678/23

Ухвала від 16.11.2023

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Кротова О. Б.

Ухвала від 14.11.2023

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Кротова О. Б.

Ухвала від 14.11.2023

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Кротова О. Б.

Ухвала від 14.11.2023

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Кротова О. Б.

Ухвала від 14.11.2023

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Кротова О. Б.

Ухвала від 14.11.2023

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Кротова О. Б.

Ухвала від 14.11.2023

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Кротова О. Б.

Ухвала від 12.10.2023

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Кротова О. Б.

Ухвала від 12.10.2023

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Кротова О. Б.

Ухвала від 12.10.2023

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Кротова О. Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні