Постанова
від 26.10.2023 по справі 914/1737/23
ЗАХІДНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ЗАХІДНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"26" жовтня 2023 р. Справа №914/1737/23

м. Львів

Західний апеляційний господарський суд в складі колегії суддів:

Гриців В.М. (доповідач),Зварич О.В., Орищин Г.В.

секретар судового засідання Гілевич С.Р.

за участі представника боржника Середи Р.С.

розглянув у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Державної служби України з надзвичайних ситуацій на ухвалу Господарського суду Львівської області (суддя Чорній Л.З.) від 13 червня 2023 року у справі №914/1737/23 про затвердження плану досудової санації Товариства з обмеженою відповідальністю Торговий дім ЕГРІТЕК

ВСТАНОВИВ:

01 червня 2023 року Товариство з обмеженою відповідальністю Торговий дім ЕГРІТЕК звернулося до Господарського суду Львівської області із заявою про затвердження плану санації боржника до відкриття провадження у справі про банкрутство на підставі статті 5 Кодексу України з процедур банкрутства. (т.1, а.с.1-195, т.2 а.с.1-216).

Господарський суд Львівської області ухвалою від 05 червня 2023 року у справі №914/1737/23 прийняв заяву Товариства з обмеженою відповідальністю Торговий дім ЕГРІТЕК про затвердження плану досудової санації до розгляду; увів мораторій на задоволення вимог кредиторів, що включені до плану санації, який передбачає зупинення виконання боржником грошових зобов`язань і зобов`язань щодо сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), термін виконання яких настав до дня введення мораторію, і припинення заходів, спрямованих на забезпечення виконання цих зобов`язань та зобов`язань щодо сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), застосованих до дня введення мораторію; вказав здійснити оприлюднення на офіційному веб-порталі судової влади України повідомлення про прийняття до розгляду заяви про затвердження плану санації до відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю Торговий дім ЕГРІТЕК (79026, м. Львів, вул.Стрийська, буд. 45; код ЄДРПОУ 41072621), із зазначенням повного найменування боржника, його ідентифікаційного коду, номер справи, найменування та адреси господарського суду, дату першого судового засідання у справі; призначив судове засідання.

Господарський суд Львівської області ухвалою від 13 червня 2023 року у справі №914/1737/23 постановив:

1. Задовольнити заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «ЕГРІТЕК» про затвердження плану санації до відкриття провадження у справі про банкрутство.

2. Затвердити план санації Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «ЕГРІТЕК» (79026, м. Львів, вул.Стрийська, буд. 45; код ЄДРПОУ 41072621) до відкриття провадження у справі про банкрутство, схвалений рішенням загальних зборів кредиторів, яке оформлено протоколом від 31.05.2023.

3. Ввести досудову санацію боржника на строк, передбачений планом санації Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «ЕГРІТЕК» (79026, м. Львів, вул.Стрийська, буд. 45; код ЄДРПОУ 41072621).

4. Затверджений судом план санації Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «ЕГРІТЕК» (79026, м. Львів, вул.Стрийська, буд. 45; код ЄДРПОУ 41072621) є обов`язковим для всіх кредиторів, вимоги яких включено до плану санації.

5. Зобов`язати керівника боржника раз на два квартали звітувати про хід виконання плану санації перед кредиторами, звіти разом з балансами боржника і іншою фінансовою звітністю надавати суду, а в результаті закінчення виконання плану санації надати кредиторам та суду звіт щодо послідовної виконання плану санації.

6. Скасувати мораторій, введений ухвалою від 05.06.2023.

7. Скасувати арешти, накладені на майно Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «ЕГРІТЕК» (79026, м. Львів, вул.Стрийська, буд. 45; код ЄДРПОУ 41072621) та арешт коштів на його рахунках в банках, накладені Дніпровським відділом державної виконавчої служби у місті Києві Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) в межах виконавчого провадження № 69596865.

Проаналізувавши матеріали справи, дослідивши позиції кредиторів, суд першої інстанції не знайшов підстав, передбачених абзацом 4 ч. 8 ст. 5 КУзПБ для відмови у затвердженні плану санації боржника. Зазначив, що Державною службою України з надзвичайних ситуацій чи іншими кредиторами не надано доказів для спростування висновків ліквідаційного аналізу щодо переваги застосування процедури санації боржника до відкриття провадження у справі про банкрутство над ліквідаційною процедурою банкрутства.

Також суд вказав, що арешти, накладені на майно та грошові кошти боржника унеможливлюють належне виконання взятих на себе планом санації та поточних зобов`язань та скасував арешти, накладені на майно Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «ЕГРІТЕК» та арешт коштів на його рахунках в банках, накладені Дніпровським відділом державної виконавчої служби у місті Києві Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Київ) в межах виконавчого провадження № 69596865.

В апеляційній скарзі Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС) просить скасувати ухвалу Господарського суду Львівської області від 13 червня 2023року у справі №914/1737/23 та відмовити у затвердження плану досудової санації Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «ЕГРІТЕК».

Зазначає, що ДСНС є єдиним кредитором боржника, заборгованість якого підтверджена рішеннями суду та в якого виникло право на стягнення індексу інфляції час прострочення та трьох процентів річних від простроченої суми. Оскаржуваною ухвалою порушено право ДСНС на отримання індексу інфляції за весь час прострочення, а також трьох процентів річних від простроченої суми за несвоєчасне виконання рішень у справах №910/17383/21 та №910/4018/22, що порушує ч.1,2 ст.18 ГПК України та ч.1,2 ст. 625 ЦК України.

Ухвала Господарського суду Львівської області від 05 червня 2023року у справі №914/1737/23 про призначення заяви Товариства про затвердження плану досудової санації до розгляду 13 червня 2023 року не була отримана скаржником. Тому ДСНС була позбавлена права, передбаченого ч.8 ст. 5 КзПБ, надати заперечення щодо плану санації у судовому засіданні 13 червня 2023 року. Оскаржувана ухвала прийнята без врахування позиції ДСНС, яка заперечувала щодо плану досудової санації до відкриття провадження у справі про банкрутство та проголосувала проти схвалення плану досудової санації.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «ЕГРІТЕК» (ТОВ «ЕГРІТЕК») у відзиві на апеляційну скаргу просить суд відмовити ДСНС в поновленні пропущеного строку на апеляційне оскарження, як такого, що пропущений з підстав які необгрунтовані, оскільки скаржнику була надіслана копія оскаржуваної ухвали у порядку ст.242 ГПК України; залишити апеляційну скаргу ДСНС без задоволення, а ухвалу Господарського суду Львівської області від 13 червня 2023року у справі №914/1737/23 без змін, з таких підстав:

ТОВ «ТД «ЕГРІТЕК» прострочив строки поставки, а не порушив грошове зобов`язання, грошові суми, які стягнуті судовими рішеннями з ТОВ «ТД «ЕГРІТЕК» на користь ДСНС не є грошовим зобов`язанням в розумінні ст. 625 ЦК України.

У листі ДСНС зазначає про нанесення збитків Державному бюджету України на запропонованих умовах плану досудової санації. Проте, проценти за користування коштами, інфляційні втрати та 3% річних не є збитками.

ТОВ «ТД «ЕГРІТЕК» вказує, що навіть при форс-мажорних обставинах боржником виконано в повному обсязі умови договору і постановлено всю продукцію ДСНС. За умов плану санації штраф, пеня та проценти за користування коштами будуть погашені на користь ДСНС в повному обсязі, і списанню не підлягають.

Державна служба України з надзвичайних ситуацій у запереченнях на відзив на апеляційну скаргу вказує, що право на отримання 3% річних та інфляційних втрат передбачене ст.625 ЦК України, а не договором поставки.

У силу ст.530, 625 ЦК України, ст. 18, 326 ГПК України, ст.1 Закону України «Про виконавче провадження» нарахування інфляційних втрат на суму боргу та 3% річних входять до складу грошового зобов`язання і є особливою мірою відповідальності боржника за прострочення грошового зобов`язання. Така правова позиція викладена у постановах Верховного Суду від 05 липня 2019 року у справах 905/600/18 та від 15 квітня 2021 року у справі №914/923/17. Підтримує апеляційну скаргу у повному обсязі.

Західний апеляційний господарський суд ухвалою від 18 липня 2023 року визнав причини пропуску строку на апеляційне оскарження поважними та поновив Державній службі України з надзвичайних ситуацій строк на апеляційне оскарження ухвали Господарського суду Львівської області від 13 червня 2023року у справі №914/1737/23, відкрив апеляційне провадження за апеляційною скаргою Державної служби України з надзвичайних ситуацій на ухвалу Господарського суду Львівської області від 13 червня 2023року у справі №914/1737/23, витребував матеріали справи№914/1737/23.

Розгляд справи у судовому засіданні призначено на 14 вересня 2023 року.

За клопотанням Державної служби України з надзвичайних ситуацій суд відклав розгляд справи на 26 жовтня 2023 року.

Відповідно до статті 269 ГПК України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги. Суд апеляційної інстанції досліджує докази, що стосуються фактів, на які учасники справи посилаються в апеляційній скарзі та (або) відзиві на неї. Суд апеляційної інстанції не обмежений доводами та вимогами апеляційної скарги, якщо під час розгляду справи буде встановлено порушення норм процесуального права, які є обов`язковою підставою для скасування рішення, або неправильне застосування норм матеріального права. У суді апеляційної інстанції не приймаються і не розглядаються позовні вимоги та підстави позову, що не були предметом розгляду в суді першої інстанції.

Згідно з частиною першою статті 271 ГПК України, апеляційні скарги на ухвали суду першої інстанції розглядаються в порядку, передбаченому для розгляду апеляційних скарг на рішення суду першої інстанції з урахуванням особливостей, визначених цією статтею.

Західний апеляційний господарський суд розглянув апеляційну скаргу, матеріали справи, заслухав представника боржника і вважає, що у задоволенні апеляційної скарги належить відмовити.

Обставини справи:

01 червня 2023 року Товариство з обмеженою відповідальністю Торговий дім ЕГРІТЕК подало на розгляд Господарського суду Львівської області заяву про затвердження плану санації до відкриття провадження у справі про банкрутство на підставі статті 5 Кодексу України з процедур банкрутства з доказами на обгрунтування цієї заяви.

Так, 31 травня 2023 року відбулись загальні збори учасників ТОВ «Торговий дім «ЕГРІТЕК» на яких ухвалено наступні рішення:

- прийняти до відома аналіз фінансового становища ТОВ «Торговий дім «ЕГРІТЕК» з можливістю виконання грошових зобов`язань, строк виконання яких настав;

- схвалити рішення щодо вжиття заходів з метою відновлення платоспроможності ТОВ «Торговий дім «ЕГРІТЕК» шляхом ініціювання процедури санації до відкриття провадження у справі про банкрутство;

- надати повноваження директору ТОВ «Торговий дім «ЕГРІТЕК» на розробку плану санації, фінансового аналізу та ліквідаційного аналізу щодо ТОВ «Торговий дім «ЕГРІТЕК»;

- надати повноваження директору ТОВ «Торговий дім «ЕГРІТЕК» скликати збори кредиторів для схвалення плану санації;

- надати повноваження директору ТОВ «Торговий дім «ЕГРІТЕК» після схвалення кредиторами плану санації подати до господарського суду заяву про затвердження плану санації.

На виконання рішення зборів учасників розроблено план санації ТОВ «Торговий дім «ЕГРІТЕК» за участі кредиторів: ТОВ «Промислова компанія «Пожмашина», ТОВ «Інвестиційна компанія «А Груп», Державна служба України з надзвичайних ситуацій.

15 травня 2023 року оприлюднено оголошення про проведення 31 травня 2023 року загальних зборів кредиторів ТОВ «Торговий дім «ЕГРІТЕК» (код ЄДРПОУ 41072621) на офіційному веб-порталі судової влади України за № 70604. Про скликання загальних зборів кредиторів листом від 15 травня 2023 року додатково повідомлено кредиторам вимоги яких включено до плану санації: ТОВ «Промислова компанія «Пожмашина», ТОВ «Інвестиційна компанія «А Груп», Державну службу України з надзвичайних ситуацій.

31 травня 2023 року проведені загальні збори кредиторів ТОВ «Торговий дім «ЕГРІТЕК», на яких були присутні всі кредитори, вимоги яких включені до плану санації, а саме: ТОВ «Промислова компанія «Пожмашина» (13 708 голосів), ТОВ «Інвестиційна компанія «А Груп» (12 450 голосів), Державна служба України з надзвичайних ситуацій (2 269 голосів).

Рішення зборів кредиторів від 31 травня 2023 року оформлене протоколом №31-05/23. Збори кредиторів ТОВ «Торговий дім «ЕГРІТЕК» більшістю голосів (92,02%) прийняли рішення про схвалення плану санації до відкриття провадження у справі про банкрутство ТОВ «Торговий дім «ЕГРІТЕК»; зобов`язали директора ТОВ «Торговий дім «ЕГРІТЕК» протягом п`яти днів з дня схвалення кредиторами плану досудової санації подати до господарського суду за місцезнаходженням Товариства заяву про затвердження плану санації.

До Протоколу № 31-05/23 додано письмові заяви присутніх на засіданні кредиторів про надання/ненадання згоди на проведення досудової санації боржника та схвалення/несхвалення плану досудової санації з копіями довіреностей, що засвідчують повноваження представників.

Державна служба України з надзвичайних ситуацій голосувала проти схвалення плану санації до відкриття провадження у справі.

Напередодні Державна служба України з надзвичайних ситуацій листом № 04-9692/081 від 30.05.2023 заперечила щодо схвалення плану санації до відкриття провадження у справі про банкрутство ТОВ «Торговий дім «ЕГРІТЕК» з тих підстав, що запропоновані умови плану досудової санації є неприйнятними для ДСНС, реалізація плану санації призведе до нанесення збитків Державному бюджету України в частині недоотримання надходжень у вигляді процентів за користування коштами, 3% річних та інфляційних втрат у зв`язку із розстроченням наявної заборгованості.

Зміст цього листа оголошено на зборах кредиторів 31 травня 2023 року.

За умовами плану санації, до реєстру кредиторів ТОВ «Торговий дім «ЕГРІТЕК» внесено вимоги кредиторів:

- ТОВ «Інвестиційна компанія «А ГРУП» (код ЄДРПОУ 38259913) з вимогами за основним зобов`язанням в розмірі 12 450 000,00 грн;

- Державна служба України з надзвичайних ситуацій (код ЄДРПОУ 38516849) з вимогами на суму 11 088 380,06 грн, що складається з: процентів за користування коштами в сумі 2 269 776,24 грн, пені в сумі 4 387 399,84 грн, штрафу в сумі 4 158 053,80 грн, судовий збір в сумі 273 150,18 грн;

- ТОВ "Промислова компанія "ПОЖМАШИНА" (код ЄДРПОУ 33742637) з вимогами на суму 21 247 631,54 грн, що складається з суми заборгованості у розмірі 13 708 149,38 грн та штрафу у розмірі 7 539 482,16 грн.

Заборгованість ТОВ «ТД «ЕГРІТЕК» перед Товариством ТОВ «Інвестиційна компанія «А ГРУП» виникла на підставі договору відступлення права вимоги від 03 січня 2023, укладеного між Товариством з обмеженою відповідальністю «СІНЕГРІ», код ЄДРПОУ 40848587 (далі Первісний кредитор), з однієї сторони і Товариством з обмеженою відповідальністю «Інвестиційна компанія «А ГРУП», код ЄДРПОУ 38259913 (далі - Новий кредитор), з другої сторони і Товариством з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «ЕГРІТЕК», код ЄДРПОУ 41072621 (далі Боржник), з третьої сторони, відповідно до п. 1.1, якого Первісний кредитор відступає за оплату Новому кредитору право вимоги за договором № ФД-1/2022 про надання поворотної безвідсоткової фінансової допомоги від 04.02.2022, який укладений між Первісним кредитором та Боржником.

Відповідно до Акту звірки взаємних розрахунків по стану за період 01.01.2023-01.05.2023 між ТОВ «Торговий дім «ЕГРІТЕК» та ТОВ «Інвестиційна компанія «А ГРУП» за Договором відступлення права вимоги, заборгованість ТОВ «ТД «ЕГРІТЕК» перед ТОВ «Інвестиційна компанія «А ГРУП» станом на 01.05.2023 становить 12 450 000,00 грн.

Заборгованість ТОВ «ТД «ЕГРІТЕК» перед Державною службою України з надзвичайних ситуацій підтверджується рішенням Господарського суду міста Києва від 29.06.2022 у справі № 910/17383/21 стягнуто з ТОВ «ТД «ЕГРІТЕК» на користь Державної служби України з надзвичайних ситуацій 1 545 554 грн. 44 коп. процентів за користування коштами, 4 681 688 грн. 94 коп. пені, 3 908 053 грн. 80 коп. штрафу, а також 152 029 грн. 46 коп. судового збору. Постановою Північного апеляційного господарського суду від 24.01.2023 рішення Господарського суду міста Києва від 29.06.2022 у справі № 910/17383/21 залишено без змін. 23 липня 2022 ТОВ «ТД «ЕГРІТЕК» сплатило частину заборгованості за рішенням Господарського суду міста Києва від 29.06.2022 у справі № 910/17383/21 на користь Дніпровського ВДВЄ у м. Києві у сумі 544 289,10 грн.

Загальна сума заборгованості ТОВ «ТД «ЕГРІТЕК» перед Державною службою України з надзвичайних ситуацій за рішенням Господарського суду міста Києва від 29.06.2022 у справі № 910/17383/21 становить 9 743 037, 54 грн., що складається з: процентів за користування коштами в сумі 1 545 554,44 грн.; пені в сумі 4 137 399,84 грн.; штрафу в сумі 3 908 053,80 грн.; судовий збір в сумі 152 029,46 грн.

Рішенням Господарського суду міста Києва від 06.10.2022 у справі № 910/4018/22 стягнуто з ТОВ «ТД «ЕГРІТЕК» на користь Державної служби України з надзвичайних ситуацій пеню у розмірі 3 788 419 грн 50 коп., штраф у розмірі 3 349 760 грн 40 коп., проценти за користування коштами у розмірі 936 534 грн 46 коп. та судовий збір у розмірі 121 120 грн 72 коп. Постановою Північного апеляційного господарського суду від 25.04.2023 у справі № 910/4018/22 змінено рішення Господарського суду міста Києва від 06 жовтня 2022 року, та стягнуто з ТОВ «ТД «ЕГРІТЕК» на користь Державної служби України з надзвичайних ситуацій пеню у розмірі 250 000 грн 00 коп., штраф у розмірі 250 000 грн. 00 коп., проценти за користування коштами у розмірі 724 221 грн 80 коп. та судовий збір у розмірі 121 120 грн 72 коп.

Загальна сума заборгованості ТОВ «ТД «ЕГРІТЕК» перед Державною службою України з надзвичайних ситуацій присуджена судовими рішеннями, які набрали законної сили, становить 11 088 380,06 грн, яка складається з:

- процентів за користування коштами в сумі 2 269 776,24 грн.;

- пені в сумі 4 387 399,84 грн.;

- штрафу в сумі 4 158 053,80 грн.;

- судовий збір в сумі 273 150,18 грн.

Заборгованість ТОВ «ТД «ЕГРІТЕК» перед ТОВ «Промислова компанія «ПОЖМАШИНА» виникла на підставі Договору поставки № 01/06/22, укладеного 01 червня 2022 року між ТОВ «Промислова компанія «ПОЖМАШИНА» (далі - Постачальник) та ТОВ «ТД «ЕГРІТЕК» (далі - Покупець), підтверджується Актом звірки взаємних розрахунків за період 2022 рік між ТОВ «Промислова компанія «ПОЖМАШИНА» та ТОВ «ТД «ЕГРІТЕК» за Договором поставки № 01/06/22 від 01.06.2022, станом на 01.05.2023 заборгованість ТОВ «ТД «ЕГРІТЕК» складає 21 247 631,54 грн, що складається з: - суми заборгованості у розмірі 13 708 149,38 грн; - штрафу у розмірі 7 539 482,16 грн.

Загальний розмір заборгованості, включеної до плану санації, становить 44 786 011,60 грн, з яких основний борг в сумі 28 701 075,80 грн, штраф в сумі 11 697 535,96 грн, пеня в сумі 4 387 399,84 грн.

Станом на кінець І кв. 2023 року балансова поточна кредиторська заборгованість ТОВ «ТД «ЕГРІТЕК» становила 122 933,8 тис.грн, яка складається на 24,1% з короткострокових кредитів банків в сумі 29 670,0 тис. грн., на 36,8 % з кредиторської заборгованості за товари, роботи, послуги в сумі 45 191,3 тис. грн., на 2,9 % з кредиторської заборгованості з бюджетом на суму 35 15,8 тис. грн., на 0,5 % з кредиторської заборгованості за страхуванням на суму 584,0 тис. грн., на 1,7 % з кредиторської заборгованості з оплати праці в сумі 2 133,6 тис.грн. та на 34,0 % з інших поточних зобов`язань - 41 839,1 тис. грн.

Відповідно до даних бухгалтерського обліку ТОВ «ТД «ЕГРІТЕК» станом 15.05.2023, інші поточні зобов`язання складали 43 131 672,48 грн.

Сума інших поточних зобов`язань кредиторів, які не включені в план санації ТОВ «ТД «ЕГРІТЕК» не перевищує 50% загальної кредиторської заборгованості, яку включено до плану санації. Крім того, зобов`язання інших кредиторів не є простроченими, а є поточними і будуть виконані (погашені) в процесі здійснення ТОВ «Торговий дім «Егрітек» своєї господарської діяльності.

У Плані санації усі кредитори віднесені до однієї категорії. Заставою майна боржника вимоги кредиторів не забезпечені. Участь забезпечених кредиторів у Плані санації відсутня. Внесені до плану санації вимоги не є такими, що задовольняються в першу та другу чергу задоволення вимог кредиторів, визначених Кодексом України з питань банкрутства.

Штраф в сумі 7 539 482,16 грн перед ТОВ «Промислова компанія «ПОЖМАШИНА» підлягає списанню. Інша заборгованість на загальну суму 37 246 529,44 грн підлягає розстроченню на період дії процедури санації боржника:

кредиторська заборгованість перед ТОВ "Інвестиційна компанія "А ГРУП" в розмірі 12 450 000,00 грн підлягає погашенню протягом 12 років з моменту затвердження господарським судом плану санації рівними частинами, щороку, відповідно до Графіку погашення кредиторської заборгованості;

кредиторська заборгованість перед ТОВ "Промислова компанія "ПОЖМАШИНА" в розмірі 13 708 149,38 грн. підлягає погашенню протягом 12 років з моменту затвердження господарським судом плану санації рівними частинами, щороку, відповідно до Графіку погашення кредиторської заборгованості;

кредиторська заборгованість перед Державною службою України з надзвичайних ситуацій в розмірі 10 815 229,88 грн (проценти за користування коштами, штраф та пеня) підлягає погашенню протягом 10 років з моменту затвердження господарським судом плану санації рівними частинами, щороку, відповідно до Графіку погашення кредиторської заборгованості. Судовий збір в сумі 273 150,18 грн підлягає погашенню протягом 30 днів з моменту затвердження господарським судом плану санації.

Відповідно до даних бухгалтерського обліку ТОВ «Торговий дім «Егрітек» станом 15.05.2023 дебіторська заборгованість за товари, роботи, послуги складала 3 812 718,11 грн.

Відповідно до даних бухгалтерського обліку ТОВ «Торговий дім «Егрітек» станом 15.05.2023 інша поточна дебіторська заборгованість складала 11 886 879,87 грн.

За планом санації, протягом процедури санації необхідним заходом відновлення платоспроможності є здійснення претензійно-позовної діяльності з метою стягнення дебіторської заборгованості та погашення заборгованості перед кредиторами.

Згідно форми № 1-м «Баланс» станом на кінець І кв. 2023 року, у ТОВ «Торговий дім «Егрітек» обліковується готова продукція в загальному розмірі 1 859,6 тис. грн. Тому ще одним заходом відновлення платоспроможності є реалізація готової продукції з метою погашення частини кредиторської заборгованості.

Протягом процедури санації до порушення справи про банкрутство, ТОВ «Торговий дім «Егрітек» продовжує вести господарську діяльність та отримувати доходи.

У 2020 році Товариство отримало чистий дохід від реалізації продукції в сумі 282 181,7 тис. грн (чистий прибуток в розмірі 22,0 тис. грн.).

У 2021 році ТОВ «Торговий дім «Егрітек» отримало чистий дохід від реалізації продукції в сумі 338 323,3 тис. грн (чистий прибуток в розмірі 4 103,1 тис. грн.).

У 2022 році ТОВ «Торговий дім «Егрітек» отримало чистий дохід від реалізації продукції в сумі 39 587,1 тис. грн. (чистий збиток в розмірі 11 014,5 тис. грн.). Зменшення чистого доходу від реалізації продукції в 2022 році зумовлено кризовим становищем в Україні. Військова агресія Російської Федерації проти України та введення військового стану значно вплинуло на неплатоспроможність ТОВ «Торговий дім «Егрітек», призвело до збоїв у виробництві продукції та її реалізації.

Продовження господарської діяльності ТОВ «Торговий дім «Егрітек» протягом дії процедури санації з метою відновлення платоспроможності та погашення кредиторської заборгованості теж названо одним із заходів відновлення платоспроможності.

Згідно Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта за № 332244346 від 15.05.2023, за ТОВ «ТД «ЕГРІТЕК» жодного нерухомого майна не зареєстровано.

Необоротні активи товариства використовуються у його господарській діяльності.

Тому продаж частини майна боржника не може бути застосований як захід відновлення його платоспроможності.

Таким чином, за планом санації ефективними заходами відновлення платоспроможності боржника є: списання та розстрочення кредиторської заборгованості, ліквідація дебіторської заборгованості, ведення господарської діяльності та продаж готової продукції.

Планом санації передбачено, що вимоги ТОВ «Інвестиційна компанія «А Груп» на суму 12 450 000,00 грн погашаються протягом 1-144 місяців з моменту затвердження плану санації; Державної служби України з надзвичайних ситуацій на суму 11 088 380,06 грн погашаються протягом 1-120 місяців з моменту затвердження плану санації; ТОВ «Промислова компанія «Пожмашина» на суму 13 708 149,38 грн погашаються протягом 1-144 місяців з моменту затвердження плану санації.

Доданий до Плану санації Звіт за результатами проведення аналізу фінансово-господарської діяльності ТОВ «ТД «ЕГРІТЕК» містить аналіз усіх фінансових показників підприємства, за наслідком якого встановлено, що здійснення фінансового оздоровлення підприємства та погашення існуючої кредиторської заборгованості можливе шляхом проведення санаційних заходів до відкриття провадження у справі про банкрутство. У звіті зазначено, що під час проведення аналізу не встановлено наявності ознак дій з доведення, фіктивного або приховування банкрутства ТОВ «ТД «ЕГРІТЕК». Станом на 31.12.2022 коефіцієнт покриття становив 0,91, а коефіцієнт забезпечення власними засобами -0,11, що нижче їх нормативних значень - 1,0 та 0,1 відповідно. При цьому, за результатами 2021 року коефіцієнт покриття становив 1,47, а коефіцієнт забезпечення власними засобами 0,32, що відповідає нормативному значенню, а також підприємство отримало чистий прибуток у розмірі 4103,1 тис. грн. Таким чином, має місце поточна неплатоспроможність, викликана введенням воєнного стану в Україні. Здійснення фінансового оздоровлення підприємства та погашення існуючої кредиторської заборгованості можливе шляхом проведення санаційних заходів до відкриття провадження у справі про банкрутство.

Ліквідаційний аналіз до плану санації містить обґрунтування яким чином реалізація заходів плану санації створить для кредиторів більш сприятливі умови повернення заборгованості ніж процедура банкрутства, зокрема, але не виключно:

- санація забезпечує додаткові джерела погашення вимог кредиторів, зокрема, дохід від господарської діяльності боржника, при банкрутстві ж господарська діяльність підприємства завершується та виготовлення нової продукції припиняється;

- в процедурі санації до відкриття провадження у справі про банкрутство вдасться зберегти господарську діяльність боржника та робочі місця працівникам товариства, які змушені будуть стати на облік в Центр зайнятості, а на державу ляже тягар виплати звільненим особам допомоги по безробіттю;

- план санації боржника передбачає повне збереження необоротних активів підприємства та реалізацію запасів, а також погашення дебіторської заборгованості;

- санація передбачає повне погашення вимог кредиторів, а при банкрутстві коштів від продажу майна може не вистачити для задоволення вимог всіх кредиторів, оскільки реалізація майна боржника у процедурі банкрутства здійснюється у стислі строки, без врахування ринкової кон`юктури;

- під час процедур банкрутства з`являються додаткові затрати на виплату винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого, витрат по збереженню майна боржника, та інші поточні витрати;

- вчинення заходів відновлення платоспроможності боржника призведе до отримання товариством прибутку та задоволення вимог кредиторів;

- виконання умов плану санації дозволить підвищити виробничий потенціал та рентабельність підприємства, що в часові перспективі матиме довготривалий позитивний фінансовий ефект.

Суд апеляційної інстанції за апеляційною скаргою Державної служби України з надзвичайних ситуацій переглядає ухвалу Господарського суду Львівської області від 13 червня 2023року у справі №914/1737/23, якою суд затвердив план санації Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «ЕГРІТЕК» до відкриття провадження у справі про банкрутство, схвалений рішенням загальних зборів кредиторів, яке оформлено протоколом від 31.05.2023; увів досудову санацію боржника на строк, передбачений планом санації Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «ЕГРІТЕК»; вказав, що затверджений судом план санації Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «ЕГРІТЕК» є обов`язковим для всіх кредиторів, вимоги яких включено до плану санації; Зобов`язав керівника боржника раз на два квартали звітувати про хід виконання плану санації перед кредиторами, звіти разом з балансами боржника і іншою фінансовою звітністю надавати суду, а в результаті закінчення виконання плану санації надати кредиторам та суду звіт щодо послідовної виконання плану санації; скасував мораторій, введений ухвалою від 05.06.2023; скасував арешти, накладені на майно Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «ЕГРІТЕК» та арешт коштів на його рахунках в банках, накладені Дніпровським відділом державної виконавчої служби у місті Києві Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) в межах виконавчого провадження № 69596865.

За визначенням частини 5 статті 4 статті 4 Кодексу України з процедур банкрутства санація боржника до відкриття провадження у справі про банкрутство - це система заходів щодо відновлення платоспроможності боржника, які може здійснювати засновник (учасник, акціонер) боржника, власник майна (орган, уповноважений управляти майном) боржника, інші особи з метою запобігання банкрутству боржника шляхом вжиття організаційно-господарських, управлінських, інвестиційних, технічних, фінансово-економічних, правових заходів відповідно до законодавства до відкриття провадження у справі про банкрутство.

Статтею 5 Кодексу України з процедур банкрутства унормовано питання санації боржника до відкриття провадження у справі про банкрутство (порядок, підстави, умови звернення боржника із заявою про затвердження плану санації; коло учасників санації; вимоги до змісту плану санації; підстави відмови у затвердженні плану санації), зокрема:

1. Боржник за рішенням засновників (учасників, акціонерів) боржника має право ініціювати процедуру санації до відкриття провадження у справі про банкрутство. Санація боржника до відкриття провадження у справі про банкрутство здійснюється відповідно до плану санації боржника до відкриття провадження у справі про банкрутство (далі - план санації).

2. У плані санації визначаються: розміри, порядок і строки погашення вимог кредиторів, які беруть участь у санації; заходи щодо виконання плану санації та нагляду за виконанням плану санації; обсяг повноважень керуючого санацією (у разі його призначення).

Планом санації може бути передбачено: поділ кредиторів, які беруть участь у санації, на категорії залежно від виду вимог та наявності (відсутності) забезпечення вимог таких кредиторів; різні умови задоволення вимог для кредиторів різних категорій; заходи з отримання позик чи кредитів; умови, передбачені частиною другою статті 51 цього Кодексу.

До плану санації додається ліквідаційний аналіз, який свідчить про вигідність для кредиторів виконання плану санації порівняно з ліквідацією боржника. До плану санації може додаватися фінансовий аналіз, який підтверджує здатність боржника виконувати умови плану санації.

3. У разі якщо план санації передбачає розстрочення чи відстрочення або прощення (списання) боргів чи їх частини, план санації вважається схваленим органом стягнення в частині задоволення вимог з податків, зборів (обов`язкових платежів) на умовах плану санації без необхідності голосування органу стягнення. При цьому податковий борг, який виник у строк, що передував трьом рокам до дня проведення зборів кредиторів, визнається безнадійним та списується, а податковий борг, який виник пізніше, розстрочується (відстрочується) або списується на умовах плану санації, що мають бути не гіршими, ніж умови задоволення вимог кредиторів, які проголосували за схвалення плану санації. Умови плану санації щодо задоволення вимог кредиторів, які не брали участі в голосуванні або проголосували проти схвалення плану санації боржника, повинні бути не гіршими, ніж умови задоволення вимог кредиторів, які проголосували за схвалення плану санації. До плану санації не включаються вимоги першої та другої черг задоволення вимог кредиторів, визначених цим Кодексом. Вимоги кредиторів, які не були змінені або реструктуризовані боржником, можуть бути виключені боржником із плану санації. Погодження та реалізація плану санації не вважаються порушенням договору між боржником та будь-яким кредитором, який не бере участі в плані санації.

4. Для схвалення плану санації боржник скликає збори кредиторів шляхом письмового повідомлення всіх кредиторів, які відповідно до плану санації беруть участь у санації. Одночасно боржник надає цим кредиторам план санації та розміщує оголошення про проведення зборів кредиторів на офіційному веб-порталі судової влади України. Збори кредиторів скликаються не раніше ніж через 10 днів після розміщення такого оголошення. План санації має бути схвалений у кожній категорії незабезпеченими кредиторами, які володіють більше ніж 50 відсотками від загальної суми незабезпечених вимог, включених до плану санації, у такій категорії. При цьому вимоги незабезпечених кредиторів, які є заінтересованими особами стосовно боржника, не враховуються для цілей голосування при схваленні плану санації. Якщо план санації передбачає задоволення вимог окремого кредитора негайно після затвердження плану санації, такі вимоги не враховуються для цілей голосування при схваленні плану санації. План санації не впливає на вимоги кредитора до третіх осіб, якщо кредитор з такими вимогами проголосував проти схвалення плану санації. Затвердження судом плану санації щодо первісного зобов`язання не припиняє пов`язаних з ним додаткових зобов`язань згідно зі статтею 604 Цивільного кодексу України, якщо заставодержатель проголосував проти такого плану.

5. Боржник протягом п`яти днів з дня схвалення кредиторами плану санації подає до господарського суду за місцезнаходженням боржника заяву про затвердження плану санації.

До заяви про затвердження плану санації додаються: план санації; документи, що підтверджують схвалення плану санації; список кредиторів із зазначенням їх найменування або ім`я, місцезнаходження або місця проживання чи перебування, ідентифікаційного коду або реєстраційного номера облікової картки платника податків (за наявності) та суми заборгованості. За подання заяви про затвердження плану санації справляється судовий збір.

6. Господарський суд виносить ухвалу про прийняття або відмову у прийнятті заяви про затвердження плану санації протягом п`яти днів з дня її отримання.

В ухвалі про прийняття заяви до розгляду зазначаються час і місце проведення судового засідання у справі та введення мораторію на задоволення вимог кредиторів, які включені до плану санації. Копія ухвали надсилається боржнику, кредиторам та інвесторам, які відповідно до плану санації беруть участь у санації.

Господарський суд відмовляє у прийнятті заяви про затвердження плану санації, якщо: план санації не відповідає вимогам цього Кодексу; справа не підсудна даному господарському суду; стосовно боржника відкрито провадження у справі про банкрутство; юридичну особу - боржника припинено в установленому законодавством порядку.

7. Господарський суд публікує повідомлення про прийняття до розгляду заяви про затвердження плану санації на офіційному веб-порталі судової влади України. Повідомлення має містити найменування боржника і його ідентифікаційний код, номер справи, найменування господарського суду, у провадженні якого перебуває справа, та дату судового засідання у справі.

8. Господарський суд розглядає заяву про затвердження плану санації не пізніше одного місяця з дня прийняття відповідної заяви до розгляду. Господарський суд зобов`язаний заслухати кожного присутнього на засіданні кредитора, який має заперечення щодо плану санації, навіть якщо такий кредитор проголосував за схвалення плану санації. За відсутності підстав для відмови в затвердженні плану санації господарський суд виносить ухвалу про затвердження плану санації. Цією ухвалою скасовується мораторій. Ухвала про затвердження плану санації набирає чинності з моменту її постановлення.

Господарський суд постановляє ухвалу про відмову в затвердженні плану санації, якщо: при схваленні плану санації були допущені порушення законодавства, що могли вплинути на результат голосування загальних зборів кредиторів; кредитор, який не брав участі в голосуванні або проголосував проти схвалення плану санації, доведе, що в разі ліквідації боржника у порядку, визначеному цим Кодексом, його вимоги були б задоволені в розмірі, що перевищує розмір вимог, які будуть задоволені відповідно до умов плану санації; боржником були надані недостовірні відомості, що є суттєвими для визначення успішності плану санації.

10. Затверджений господарським судом план санації є обов`язковим для всіх кредиторів, вимоги яких включені до плану санації. Зміни до плану санації вносяться у порядку, встановленому для його затвердження. Боржник і кредитор шляхом укладення договору можуть змінити свої права і обов`язки, передбачені планом санації, зокрема, передбачити відстрочення чи розстрочення виконання, якщо така зміна не надає переваги кредитору порівняно з умовами плану санації. За заявою боржника або кредитора господарський суд може припинити процедуру санації у разі порушення виконання плану санації, за наявності підстав вважати, що такий план санації не буде виконаний. Ухвала господарського суду про припинення процедури санації скасовує заходи, вжиті судом, а план санації вважається розірваним. У такому разі вимоги кредиторів відновлюються в повному розмірі у незадоволеній частині.

З обставин справи видно, що у плані санації ТОВ «Торговий дім «ЕГРІТЕК» визначено розміри, порядок і строки погашення вимог кредиторів, які беруть участь у санації - ТОВ «Промислова компанія «Пожмашина», ТОВ «Інвестиційна компанія «А Груп», Державної служби України з надзвичайних ситуацій; заходи щодо виконання плану санації та нагляду за виконанням плану санації; повноваження керівника боржника щодо нагляду за виконанням плану санації. До плану санації додано ліквідаційний аналіз ТОВ «Торговий дім «ЕГРІТЕК» до відкриття провадження у справі про банкрутство; фінансовий аналіз, який підтверджує здатність боржника виконувати умови плану санації.

Звіт за результатами проведення аналізу фінансово-господарської діяльності ТОВ «ТД «ЕГРІТЕК» містить аналіз усіх фінансових показників підприємства, за наслідком якого встановлено, що здійснення фінансового оздоровлення підприємства та погашення існуючої кредиторської заборгованості можливе шляхом проведення санаційних заходів до відкриття провадження у справі про банкрутство. У звіті зазначено, що під час проведення аналізу не встановлено наявності ознак дій з доведення, фіктивного або приховування банкрутства ТОВ «Торговий дім «ЕГРІТЕК». Має місце поточна неплатоспроможність, викликана введенням воєнного стану в Україні. Здійснення фінансового оздоровлення підприємства та погашення існуючої кредиторської заборгованості можливе шляхом проведення санаційних заходів до відкриття провадження у справі про банкрутство.

Ліквідаційний аналіз до плану санації містить обґрунтування яким чином реалізація заходів плану санації створить для кредиторів більш сприятливі умови повернення заборгованості ніж процедура банкрутства ТОВ «Торговий дім «ЕГРІТЕК».

Як вже зазначено, Державна служба України з надзвичайних ситуацій листом від 30 травня 2023 року вих. №04-9692/081 повідомила боржника, що запропоновані умови плану досудової санації є неприйнятними для ДСНС, оскільки їх реалізація призведе до нанесення збитків Державному бюджету України, зокрема, в частині недоотримання ДСНС надходжень у вигляді процентів за користування коштами, 3 % річних та інфляційних витрат у зв`язку з розстроченням наявної заборгованості. Як наслідок, ДСНС не надає згоди на проведення досудової санації Товариства згідно з запропонованими умовами та не схвалює план санації Товариства у запропонованій редакції.

Представник Державної служби України з надзвичайних ситуацій приймав участь у зборах кредиторів ТОВ «Торговий дім «ЕГРІТЕК» 31 травня 2023 року та голосував проти схвалення плану санації до відкриття провадження у справі про банкрутство ТОВ «Торговий дім «ЕГРІТЕК».

Державна служба України з надзвичайних ситуацій вказує й на те, що є єдиним кредитором боржника, заборгованість якого підтверджена рішеннями суду та в якого виникло право на стягнення індексу інфляції час прострочення та трьох процентів річних від простроченої суми. Оскаржуваною ухвалою порушено право ДСНС на отримання індексу інфляції за весь час прострочення, а також трьох процентів річних від простроченої суми за несвоєчасне виконання судових рішень у справах №910/17383/21 та №910/4018/22, що порушує ч.1,2 ст.18 ГПК України та ч.1,2 ст. 625 ЦК України.

Загальна сума присуджена до стягнення з боржника на користь ДСНС становить 11 088 380,06 грн, яка складається з: процентів за користування коштами - 2 269 776,24 грн; пені - 4 387 399,84 грн; штрафу - 4 158 053,80 грн; судовий збір - 273 150,18 грн.

Представник ТОВ «ТД «ЕГРІТЕК» вказав, що навіть при форс-мажорних обставинах боржник виконав у повному обсязі умови договору і поставив продукцію ДСНС. Боржник не уникає відповідальності та негативних наслідків за несвоєчасну поставку продукції і включив кредиторські вимоги Державної служби України з надзвичайних ситуацій до плану досудової санації. За умовами плану санації штрафи, пеня та проценти за користування коштами будуть погашені на користь ДСНС в повному обсязі, і списанню не підлягають.

У частині 8 статті 5 Кодексу України з процедур банкрутства визначено, що господарський суд постановляє ухвалу про відмову в затвердженні плану санації, якщо:

при схваленні плану санації були допущені порушення законодавства, що могли вплинути на результат голосування загальних зборів кредиторів;

кредитор, який не брав участі в голосуванні або проголосував проти схвалення плану санації, доведе, що в разі ліквідації боржника у порядку, визначеному цим Кодексом, його вимоги були б задоволені в розмірі, що перевищує розмір вимог, які будуть задоволені відповідно до умов плану санації;

боржником були надані недостовірні відомості, що є суттєвими для визначення успішності плану санації.

За результатами розгляду апеляційної скарги суд апеляційної інстанції констатує, що в матеріалах справи відсутні докази порушення законодавства при схваленні плану санації ТОВ «Торговий дім «ЕГРІТЕК», що могли вплинути на результат голосування загальних зборів кредиторів. Немає й доказів надання боржником недостовірних відомостей, що є суттєвими для визначення успішності плану санації. Про наявність таких порушень не вказано й в апеляційній скарзі Державної служби України з надзвичайних ситуацій.

Також, Державна служба України з надзвичайних ситуацій не довела, що в разі ліквідації боржника у порядку, визначеному Кодексом України з процедур банкрутства, її вимоги були б задоволені в розмірі, що перевищує розмір вимог, які будуть задоволені відповідно до умов плану санації.

За наведених обставин справи і приписів закону, відсутні законні підстави для відмови у затвердженні плану санації до відкриття провадження у справі про банкрутство ТОВ «Торговий дім «ЕГРІТЕК».

Суд першої інстанції правомірно виснував, що план санації ТОВ «Торговий дім «ЕГРІТЕК» відповідає вимогам чинного законодавства, порушень при його затвердженні, які б вплинули на результати голосування, не встановлено. Жодним кредитором не доведено, що в разі ліквідації боржника у порядку, визначеному цим законом, його вимоги були б задоволені в розмірі, що перевищує розмір вимог, які будуть задоволені відповідно до умов плану санації.

Доводи апеляційної скарги Державної служби України з надзвичайних ситуацій цього висновку не спростовують.

Адже стверджуючи про порушення права Державної служби України з надзвичайних ситуацій на отримання індексу інфляції за весь час прострочення, а також трьох процентів річних від простроченої суми за несвоєчасне виконання рішень у справах №910/17383/21 та №910/4018/22, скаржник не враховує фінансового стану боржника (поточна неплатоспроможність), ліквідаційного аналізу до плану санації в контексті оцінки можливості (в разі ліквідації боржника в порядку, визначеному Кодексом України з процедур банкрутства, з урахуванням активів і пасивів боржника та черговості погашення вимог кредиторів), задоволення вимог Державної служби України з надзвичайних ситуацій до боржника у загальній сумі 11 088 380,06 грн, а саме: 2 269 776,24 грн процентів за користування коштами; 4 387 399,84 грн пені; 4 158 053,80 грн штрафу, 273 150,18 грн судового збору.

Щодо доводів скаржника про неотримання ним ухвали Господарського суду Львівської області від 05 червня 2023 року про прийняття заяви ТОВ «Торговий дім «ЕГРІТЕК» і призначення судового засідання на 13 червня 2023 року та у зв`язку із цим позбавлення права надати заперечення щодо плану санації у судовому засіданні.

Названу ухвалу суд першої інстанції надіслав на офіційну електронну адресу Державної служби України з надзвичайних ситуацій, яка вказана у листі від 30 травня 2023 року вих. №04-9692/081. Інших доказів повідомлення Державної служби України з надзвичайних ситуацій про розгляд справи у матеріалах справи немає.

Поряд з цим, суд першої інстанції дав оцінку цим запереченням Державної служби України з надзвичайних ситуацій та обгрунтовано відхилив, про що вказано вище.

В апеляційній скарзі Державна служба України з надзвичайних ситуацій не називає заперечень щодо затвердження плану санації інших, ніж які вказані нею у листі від 30 травня 2023 року вих. №04-9692/081, скерованому боржнику на його повідомлення про скликання зборів кредиторів.

Відповідно до статті 276 ГПК України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Ухвала Господарського суду Львівської області від 13 червня 2023 року у справі №914/1737/23 постановлена з додержанням норм матеріального і процесуального права, підстави для задоволення апеляційної скарги Державної служби України з надзвичайних ситуацій відсутні.

Керуючись ст. 129, 269, 270, 271, 275, 276, 281, 282, 283, 284 Господарського процесуального кодексу України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Ухвалу Господарського суду Львівської області від 13 червня 2023 року у справі №914/1737/23 залишити без змін, апеляційну скаргу Державної служби України з надзвичайних ситуацій - без задоволення.

Судовий збір за подання апеляційної скарги покласти на Державну службу України з надзвичайних ситуацій

Постанова набирає законної сили з дня її прийняття.

Постанову може бути оскаржено у касаційному порядку.

Повний текст постанови складено 10 листопада 2023 року.

СуддяВ.М. Гриців

СуддяО.В. Зварич

СуддяГ.В. Орищин

СудЗахідний апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення26.10.2023
Оприлюднено17.11.2023
Номер документу114952685
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: затвердження плану санації або плану реструктуризації боргів боржника

Судовий реєстр по справі —914/1737/23

Постанова від 20.03.2024

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Огороднік К.М.

Ухвала від 06.03.2024

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Огороднік К.М.

Ухвала від 24.01.2024

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Огороднік К.М.

Ухвала від 20.12.2023

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Огороднік К.М.

Постанова від 26.10.2023

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Гриців Віра Миколаївна

Ухвала від 14.09.2023

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Гриців Віра Миколаївна

Ухвала від 01.08.2023

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Гриців Віра Миколаївна

Ухвала від 18.07.2023

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Гриців Віра Миколаївна

Ухвала від 13.06.2023

Господарське

Господарський суд Львівської області

Чорній Л.З.

Ухвала від 05.06.2023

Господарське

Господарський суд Львівської області

Чорній Л.З.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні