Рішення
від 02.11.2023 по справі 905/1450/21
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

61022, м. Харків, пр. Науки, 5, тел.:(057) 702-07-99, факс: (057) 702-08-52,

гаряча лінія: (096) 068-16-02, E-mail: inbox@dn.arbitr.gov.ua,

код ЄДРПОУ: 03499901,UA368999980313151206083020649


Р І Ш Е Н Н Я

іменем України

02.11.2023 Справа №905/1450/21

Господарський суд Донецької області у складі головуючого судді Сковородіної О.М., судді Чернової О.В., судді Аксьонової К.І.,

секретар судового засідання Фурсов Я.О.,

у справі за позовом: ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ; ІПН НОМЕР_1 )

до відповідача-1: Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (61022, м. Харків, вул. Ярослава Мудрого, 16; код ЄДРПОУ 433116700)

до відповідача-2: Всеукраїнської профспілки "Народна солідарність" (03150, м. Київ, вул. Анрі-Барбюса, 22-26, кв. 125; код ЄДРПОУ 39011947)

до відповідача-3: Маріупольської первинної профспілкової організації № 141-2 Всеукраїнської профспілки "Народна солідарність" (87502, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Єдності, 62А; код ЄДРПОУ 40270461)

про визнання незаконним та скасування рішення №1002741070001012187 від 29.09.2020

представники сторін у судове засідання не з`явились

ОСОБА_1 звернулась до Господарського суду Донецької області з позовною заявою до відповідача-1: Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції; відповідача-2: Всеукраїнської профспілки "Народна солідарність" про визнання незаконним та скасування рішення державного реєстратора №1002741070001012187 від 29.09.2020 та реєстраційні дії, вчинені на підставі цього рішення.

30.08.2021 через канцелярію суду надійшла заява позивачки про зміну предмета позову, в якій остання просить суд: 1) визнати незаконним та скасувати прийняте державним реєстратором Шевчук Я.В. рішення №1002741070001012187 від 29.09.2020 про державну реєстрацію змін до відомостей Маріупольської первинної профспілкової організації № 141-2 Всеукраїнської профспілки "Народна солідарність" в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а саме: зміну інформації для здійснення зв`язку з юридичною особою, зміну відомостей про членів керівних органів громадського формування, зміну керівника або відомостей про керівника юридичної особи; 2) скасувати державну реєстрацію змін до відомостей Маріупольської первинної профспілкової організації № 141-2 Всеукраїнської профспілки "Народна солідарність" в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а саме: зміну інформації для здійснення зв`язку з юридичною особою, зміну відомостей про членів керівних органів громадського формування, зміну керівника або відомостей про керівника юридичної особи; 3) визнати незаконним та скасувати рішення, оформлене протоколом засідання Центрального координаційного комітету Всеукраїнської профспілки "Народна солідарність" № 26-08-20-1-ЦКК від 26.08.2020 про: призначення ОСОБА_2 тимчасовим профгрупоргом Маріупольської первинної профспілкової організації № 141-2 Всеукраїнської профспілки "Народна солідарність", призначення ОСОБА_3 заступником тимчасового профгрупоргу Маріупольської первинної профспілкової організації № 141-2 Всеукраїнської профспілки "Народна солідарність", доручення ОСОБА_2 вчинити певні дії для внесення відповідних змін до відомостей Маріупольської первинної профспілкової організації № 141-2 Всеукраїнської профспілки "Народна солідарність" в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Звертаючись з даним позовом ОСОБА_1 посилається на те, що вона починаючи з 21.12.2015 була головою профспілкового комітету Маріупольської первинної профспілкової організації № 141-2 Всеукраїнської профспілки "Народна солідарність".

За змістом наведеного у позові протоколу засідання Центрального координаційного комітету № 26-08-20-1-ЦКК від 26.08.2020, на підставі якого відповідачем-2 прийнято оскаржуване рішення, не відповідає статуту Всеукраїнської профспілки "Народна солідарність", затвердженого Наказом Мін`юсту України № 1255/5 від 04.05.2011.

Відповідачем-1 було надано відзив на позовну заяву, в якому останній заперечував щодо позовних вимог, вказуючи на те, що документи, подані державному реєстратору, відповідали вимогам закону, надійшли поштовим відправленням, справжність підпису заявника нотаріально посвідчена.

Відповідачем-2 було надано відзив на позовну заяву, в якому останній вказує на те, що з боку позивачки, як керівника Маріупольської первинної профспілкової організації №141-2 ВП «Народна солідарність» мали місце чисельні порушення з виконання статутних функцій, покладених на неї, документи, які подані на підтвердження позовних вимог за своєю суттю є підробними, зібрання громадян були вдаваними, фіктивними, що проводилися позивачкою та кількома її спільниками з метою введення в оману довірливих громадян та виманювання в них грошей. Членські внески вищестоящому профспілковому органу, первинна профспілкова організація №141-2 ВП «Народна солідарність» не сплачувала.

Відповідачем-3 було надано відзив на позовну заяву. Позиція останнього по суті спору є тотожньою позиції відповідача-2, у зв`язку з чим, категорично заперечуються позовні вимоги.

Ухвалою суду від 13.10.2021 було залучено до участі у справі співвідповідача - Маріупольську первинну профспілкову організацію № 141-2 Всеукраїнської профспілки "Народна солідарність" (87502, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Єдності, 62А; код ЄДРПОУ 40270461).

Ухвалою суду від 03.10.2023 було закрито підготовче провадження та призначено розгляд справи по суті.

Надсилання вищезазначеної ухвали здійснювалось шляхом електронного листування на електронні адреси учасників справи (ІНФОРМАЦІЯ_6, ІНФОРМАЦІЯ_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , ІНФОРМАЦІЯ_4 ).

Дослідивши документи, наявні в матеріалах справи, заслухавши позиції представників сторін, судом встановлено наступне.

ОСОБА_1 (далі - позивачка) було обрано профспілковим організатором та головою профспілкового комітету Маріупольської первинної профспілкової організації № 141-2 Всеукраїнської профспілки «Народна солідарність», що підтверджується протоколом установчих зборів від 21.12.2015р. Позивач є одним з засновників цієї первинної профспілки.

12 липня 2020 року позивача було переобрано головою первинної профспілкової організації відповідно до рішення конференції Маріупольської первинної профспілкової організації № 141- 2 Всеукраїнської профспілки «Народна солідарність» від 12.07.2020р.

15 липня 2020 до Центрального Координаційного Комітету звернулася група з дев`яти мешканців Маріуполя, які стверджували, що були введені в оману ОСОБА_1 та протягом тривалого часу помилково вважали себе членами Профспілкового Комітету Маріупольської первинної профспілкової організації № 141-2, за що сплачували ОСОБА_1 гроші.

В подальшому, 26.08.2020 відбулось засідання Центрального координаційного комітету Всеукраїнської профспілки "Народна солідарність" з порядком денним: «Про ситуацію у Маріупольській первинній профспілковій організації № 141-2 Всеукраїнської профспілки "Народна солідарність"» та результатами засідання, було прийнято рішення, оформлене протоколом засідання Центрального координаційного комітету Всеукраїнської профспілки "Народна солідарність" № 26-08-20-1-ЦКК від 26.08.2020, щодо: призначення ОСОБА_2 тимчасовим профспілковим груповим організатором Маріупольської первинної профспілкової організації № 141-2 Всеукраїнської профспілки "Народна солідарність", призначення ОСОБА_3 заступником тимчасового профгрупоргу Маріупольської первинної профспілкової організації № 141-2 Всеукраїнської профспілки "Народна солідарність", доручення ОСОБА_2 вчинити певні дії для внесення відповідних змін до відомостей Маріупольської первинної профспілкової організації № 141-2 Всеукраїнської профспілки "Народна солідарність" в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Як вказано вище відповідачами 2 та 3, підставами для відсторонення позивачки від керівництва Маріупольською первинною профспілковою організацією № 141-2 Всеукраїнської профспілки "Народна солідарність" були чисельні порушення з виконання статутних функцій, покладених на неї, документи, які подані на підтвердження позовних вимог за своєю суттю є підробними, зібрання громадян були вдаваними, фіктивними, що проводилися позивачкою та кількома її спільниками з метою введення в оману довірливих громадян та виманювання в них грошей. Членські внески вищестоящому профспілковому органу, первинна профспілкова організація №141-2 ВП «Народна солідарність» не сплачувала.

29 вересня 2020 року відповідачем-1, в особі державного реєстратора Шевчук Я.В. у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за № 1002741070001012187 прийнято рішення про здійснення наступних реєстраційних дій, а саме:

- зміна інформації для здійснення зв`язку з юридичною особою;

- зміна відомостей про членів керівних органів громадського формування;

- зміна керівника або відомостей про керівника юридичної особи.

В результаті голову Маріупольської первинної профспілкової організації № 141-2 Всеукраїнської профспілки «Народна солідарність» ОСОБА_1. було змінено на ОСОБА_2., який є головою центрального координаційного комітету Всеукраїнської профспілки «Народна солідарність».

Під час перевірки документів державним реєстратором відповідно до пункту 3-3 частини другої статті 6 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» № 755 від 15.05.2003р. (далі - Закон № 755) перевірено використання спеціальних бланків нотаріальних документів, на яких викладені документи, що подані для здійснення реєстраційних дій, за допомогою Єдиного реєстру спеціальних бланків нотаріальних документів, а саме: заяви про державну реєстрацію від 03.09.2020 та протоколу засідання Центрального координаційного комітету № 26-08-20-1-ЦКК від 26.08.2020 (відповідні скріншоти долучено до документів реєстраційної справи).

Державним реєстратором перевірено документи на відповідність вимогам Статуту ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ПРОФСПІЛКИ "НАРОДНА СОЛІДАРНІСТЬ", на підставі якого діє МАРІУПОЛЬСЬКА ПЕРВИННА ПРОФСПІЛКОВА ОРГАНІЗАЦІЯ № 141-2 ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ПРОФСПІЛКИ "НАРОДНА СОЛІДАРНІСТЬ". Так, рішення, прийняті на засіданні уповноваженого органу управління, відповідають пункту 5.10 Статуту ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ПРОФСПІЛКИ "НАРОДНА СОЛІДАРНІСТЬ" та прийняті складом, які відповідають документам, що містяться в реєстраційній справі МАРІУПОЛЬСЬКОЇ ПЕРВИННОЇ ПРОФСПІЛКОВОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ № 141-2 ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ПРОФСПІЛКИ "НАРОДНА СОЛІДАРНІСТЬ" з урахуванням реєстраційних дій в Єдиному державному реєстрі.

Розгляд документів, поданих для державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій, здійснено у строки, визначені пунктом 6 частини першої статті 26 Закону № 755.

Відповідно до частини 3 статті 36 Конституції України, громадяни мають право на участь у професійних спілках з метою захисту своїх трудових і соціально-економічних прав та інтересів. Професійні спілки є громадськими організаціями, що об`єднують громадян, пов`язаних спільними інтересами за родом їх професійної діяльності. Професійні спілки утворюються без попереднього дозволу на основі вільного вибору їх членів. Усі професійні спілки мають рівні права. Обмеження щодо членства у професійних спілках встановлюються виключно цією Конституцією і законами України.

Відповідно до частини 1 статті 14 Закону України «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності» № 1045 від 15.09.1999 (далі - Закон № 1045), профспілки діють відповідно до законодавства та своїх статутів.

Відповідно до частини 2 цієї статті, статути (положення) профспілок приймаються з`їздами, конференціями, установчими або загальними зборами членів профспілки відповідного рівня і не повинні суперечити законодавству України.

Так, наказом Міністерства юстиції України № 1255\5 від 04.05.2011 легалізовано затверджений установчими зборами статут Всеукраїнської профспілки «Народна солідарність» (далі - Статут).

Відповідно до пункту 4.9. розділу 4 Статуту, голови профкомів, обрані зборами (конференціями), звільняються з посади за ініціативою членів профспілки зборами (конференцією) відкритим або таємним голосуванням більшістю голосів учасників зборів (делегатів конференції), які взяли участь у голосуванні, за наявності кворуму.

Відповідно до пункту 8.4. Статуту, в період між Конференціями вищим керівним органом Профспілки є її Центральний координаційний комітет, який формується шляхом делегування представників територіальних, галузевих та інших організацій Профспілки відповідно до розподілу місць, затвердженого Конференцією Профспілки.

Пунктом 5.10. розділу 5 Статуту передбачено, що у разі, коли виборний орган первинної профспілкової організації з будь-яких причин не виконує свої статутні обов`язки або не проводить своїх засідань протягом більше як трьох місяців, для реалізації його статутних завдань центральний координаційний комітет може терміном не більше ніж на три місяці призначити тимчасового профорга та його заступника.

Як вбачається з протоколу засідання Центрального координаційного комітету № 26-08-20-1-ЦКК від 26.08.2020р., в ньому констатується факт, що виборний орган Маріупольської первинної профспілкової організації № 141-2 Всеукраїнської профспілки «Народна солідарність» протягом більш як трьох місяців не виконує свої статутні обов`язки.

Отже, виходячи з п. 5.10 розділу 5 Статуту, наявність фактів невиконання впродовж певного часу статутних обов`язків узгоджується з правом центрального координаційного комітету призначити тимчасового профорга та його заступника, але ж строк такого призначення має становити не більше, ніж 3 місяці.

Такі статутні положення, за висновком суду, зокрема, направлені на перевірку діяльності виборного органу Маріупольської первинної профспілкової організації № 141-2 Всеукраїнської профспілки «Народна солідарність», з метою достеменного встановлення обставин, які призвели до невиконання ним своїх обов`язків та, як наслідок, вчинити дії, направлені на усунення порушення (наприклад, довести до відома членів профспілкової організації про порушення, для подальшого переобрання виборного органу).

Суд звертає увагу, що п. 5.10 Статуту вказує на те, що невиконання виборним органом статутних обов`язків або непроведення засідань, може бути наслідком як винних дій або бездіяльності, так і будь-яких інших причин невиконання (які можуть не залежати від самого виборного органу).

Разом з цим, саме трьохмісячний термін призначення тимчасових профорга та заступника, покликаний на виявлення та усунення обставин, за яких, виборний орган не виконував статутні завдання або не проводив засідання.

В даному випадку позивачка, намагаючись спростувати факт порушень, надала суду протоколи засідань від 12.07.2020, від 24.07.2020, від 28.08.2020.

В свою чергу відповідач 2 та 3, заперечуючи справжність поданих документів, вказували на їх підроблення. Проте, у встановленому законом порядку відповідачі 2 та 3 не спростували чинність цих рішень, в тому числі через звернення до суду з вимогами про визнання їх недійсними, ані під час трьохмісячного строку, який передбачений Статутом для керівництва організацією тимчасовим профоргом, ані під час слухання цієї справи.

Також, відповідач-2, як доказ протиправної поведінки позивачки надав показання свідків (том 3 а.с. 190-191). В свою чергу, на спростування цих показів стороною позивачки також були надані заяви свідків (том 3 а.с. 214-217), які по суті повністю є протилежними свідченням відповідача-2.

Слід зазначити, що в заявах свідків сторони відповідача-2, вказується про те, що вони проставляли підписи на порожніх аркушах. При цьому, свідки не зазначають про те, які саме документи первинної організації в подальшому були складені позивачкою з використанням їх підписів та чи були використані взагалі.

Також, на підтвердження висловлювань відповідача-2 про відкриття кримінального провадження відносно ОСОБА_1 не було надано жодного доказу.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку про те, що не зважаючи на відсутність безумовного підтвердження або спростування винних дій (бездіяльності) з боку позивачки, ухвалення спірного рішення без встановлення обмежень строку призначення тимчасових керівних органів є таким, що суперечить Статуту. А подальша (після спливу трьохмісячного строку після ухвалення цього рішення) відсутність врегулювання питання щодо відновлення повноважень позивачки або ініціювання у встановлений Статутом спосіб переобрання останньої та фактичне продовження керування первинною організацією тимчасовим органом свідчить про те, що у ОСОБА_1 були обґрунтовані підстави для звернення до суду з даним позовом.

Отже, наявність вказаних порушень є підставою для задоволення позову щодо визнання незаконним та скасування рішення, оформленого протоколом засідання Центрального координаційного комітету Всеукраїнської профспілки "Народна солідарність" № 26-08-20-1-ЦКК від 26.08.2020 про: призначення ОСОБА_2 тимчасовим профгрупоргом Маріупольської первинної профспілкової організації № 141-2 Всеукраїнської профспілки "Народна солідарність", призначення ОСОБА_3 заступником тимчасового профгрупоргу Маріупольської первинної профспілкової організації № 141-2 Всеукраїнської профспілки "Народна солідарність", доручення ОСОБА_2 вчинити певні дії для внесення відповідних змін до відомостей Маріупольської первинної профспілкової організації № 141-2 Всеукраїнської профспілки "Народна солідарність" в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Що стосується вимог про скасування державної реєстрації, суд зазначає наступне.

Вимоги до відповідача-1 сформульовані позивачкою, як визнання незаконним та скасування прийнятого державним реєстратором Шевчук Я.В. рішення №1002741070001012187 від 29.09.2020 про державну реєстрацію змін до відомостей Маріупольської первинної профспілкової організації № 141-2 Всеукраїнської профспілки "Народна солідарність" в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а саме: зміну інформації для здійснення зв`язку з юридичною особою, зміну відомостей про членів керівних органів громадського формування, зміну керівника або відомостей про керівника юридичної особи, так і скасування і визнання незаконною реєстрації вказаних змін.

Тобто, такі вимоги фактично направлені на скасування відомостей про державну реєстрацію змін щодо юридичної особи, які були проведені на підставі рішення, оформленого протоколом засідання Центрального координаційного комітету Всеукраїнської профспілки "Народна солідарність" № 26-08-20-1-ЦКК від 26.08.2020.

Згідно з частиною 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з преамбулою Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» № 755 від 15.05.2003р. (далі - Закон № 755), цей Закон регулює відносини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, їхньої символіки (у випадках, передбачених законом), громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб-підприємців.

Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 1 Закону № 755, громадські формування - політичні партії, структурні утворення політичних партій, громадські об`єднання, місцеві осередки громадського об`єднання із статусом юридичної особи, професійні спілки, їх об`єднання, організації профспілки, передбачені статутом профспілки та їх об`єднання, творчі спілки, місцеві осередки творчих спілок, постійно діючі третейські суди, організації роботодавців, їх об`єднання, відокремлені підрозділи іноземних неурядових організацій, представництва, філії іноземних благодійних організацій.

Згідно з частиною 1 статті 3 Закону № 755, дія цього Закону поширюється на відносини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб незалежно від організаційно-правової форми, форми власності та підпорядкування, їхньої символіки (у випадках, передбачених законом), громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб-підприємців.

Як вбачається зі змісту статті 5 Закону № 755, відповідач-1 належить до суб`єктів державної реєстрації.

Отже, саме Законом № 755 регулюються відносини щодо здійснення відповідачем-1 реєстраційних дій, у тому числі відносно і профспілкових організацій.

Відповідно до пунктів 7 та 8 частини 1 статті 4 Закону № 755, державна реєстрація базується на таких основних принципах як об`єктивність, достовірність та повнота відомостей у Єдиному державному реєстрі; внесення відомостей до Єдиного державного реєстру виключно на підставі та відповідно до цього Закону.

Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 28 Закону № 755, підставою для відмови у державній реєстрації є відсутність повноважень у особи, яка подала документи.

Тобто, подані стороною відповідача-2 документи для реєстрації були достатніми для проведення реєстраційних дій. Але, зазначена вимога є похідною від вимоги про визнання недійсним рішення, оформленого протоколом засідання Центрального координаційного комітету Всеукраїнської профспілки "Народна солідарність" № 26-08-20-1-ЦКК від 26.08.2020, а тому, визнаючи факт порушення прав позивачки в частині незазначення трьохмісячного строку, в оспорюваному рішенні та подальше не врегулювання питання повноважень позивачки після спливу цього строку є підставою для скасування державної реєстрації, проведеної за рішенням державного реєстратора №1002741070001012187 від 29.09.2020.

При цьому, в даному випадку, позовна вимога про визнання недійсним рішення державного реєстратора є зайвою, та такою, що не направлена на відновлення прав позивачки, а тому, не підлягає задоволенню.

Відповідно до ст. 129 Господарського процесуального кодексу України витрати на оплату судового збору покладаються на відповідача у разі задоволення позову.

У зв`язку з тим, що спір виник через неправомірні дії відповідача-2, тому, витрати на оплату судового збору, покладаються на відповідача-2.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 129, 236-241 Господарського процесуального кодексу України, суд -

ВИРІШИВ:

Позовні вимоги ОСОБА_1 до відповідача-1: Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції; до відповідача-2: Всеукраїнської профспілки "Народна солідарність"; до відповідача-3: Маріупольської первинної профспілкової організації № 141-2 Всеукраїнської профспілки "Народна солідарність" про: 1) визнання незаконним та скасування рішення, оформленого протоколом засідання Центрального координаційного комітету Всеукраїнської профспілки "Народна солідарність" № 26-08-20-1-ЦКК від 26.08.2020 про: призначення ОСОБА_2 тимчасовим профгрупоргом Маріупольської первинної профспілкової організації № 141-2 Всеукраїнської профспілки "Народна солідарність", призначення ОСОБА_3 заступником тимчасового профгрупоргу Маріупольської первинної профспілкової організації № 141-2 Всеукраїнської профспілки "Народна солідарність", доручення ОСОБА_2 вчинити певні дії для внесення відповідних змін до відомостей Маріупольської первинної профспілкової організації № 141-2 Всеукраїнської профспілки "Народна солідарність" в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань - задовольнити; 2) скасування державної реєстрації змін до відомостей Маріупольської первинної профспілкової організації № 141-2 Всеукраїнської профспілки "Народна солідарність" в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а саме: зміну інформації для здійснення зв`язку з юридичною особою, зміну відомостей про членів керівних органів громадського формування, зміну керівника або відомостей про керівника юридичної особи - задовольнити; 3) визнання незаконним та скасування прийнятого державним реєстратором Шевчуком Я.В. рішення №1002741070001012187 від 29.09.2020 про державну реєстрацію змін до відомостей Маріупольської первинної профспілкової організації № 141-2 Всеукраїнської профспілки "Народна солідарність" в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а саме: зміну інформації для здійснення зв`язку з юридичною особою, зміну відомостей про членів керівних органів громадського формування, зміну керівника або відомостей про керівника юридичної особи - відмовити.

Визнати незаконним та скасувати рішення, оформлене протоколом засідання Центрального координаційного комітету Всеукраїнської профспілки "Народна солідарність" № 26-08-20-1-ЦКК від 26.08.2020 про: призначення ОСОБА_2 тимчасовим профгрупоргом Маріупольської первинної профспілкової організації № 141-2 Всеукраїнської профспілки "Народна солідарність"; призначення ОСОБА_3 заступником тимчасового профгрупоргу Маріупольської первинної профспілкової організації № 141-2 Всеукраїнської профспілки "Народна солідарність"; доручення ОСОБА_2 вчинити певні дії для внесення відповідних змін до відомостей Маріупольської первинної профспілкової організації № 141-2 Всеукраїнської профспілки "Народна солідарність" в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Скасувати державну реєстрацію змін до відомостей Маріупольської первинної профспілкової організації № 141-2 Всеукраїнської профспілки "Народна солідарність" в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а саме: зміну інформації для здійснення зв`язку з юридичною особою, зміну відомостей про членів керівних органів громадського формування, зміну керівника або відомостей про керівника юридичної особи.

В задоволенні решти позовних вимог - відмовити.

Стягнути з Всеукраїнської профспілки "Народна солідарність" на користь ОСОБА_1 витрати на оплату судового збору в сумі 4 540,00 грн.

Видати наказ після набрання рішенням законної сили.

Повний текст рішення складено та підписано 07.11.2023.

Згідно з ст.241 Господарського процесуального кодексу України рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга відповідно до ст.256 Господарського процесуального кодексу України на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга може бути подана учасниками справи до Східного апеляційного господарського суду.

Позивачка: ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ; ІПН НОМЕР_1 ; дата народження - ІНФОРМАЦІЯ_5 )

Відповідач-1: Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (61022, м. Харків, вул. Ярослава Мудрого, 16; код ЄДРПОУ 433116700).

Відповідач-2: Всеукраїнська профспілка "Народна солідарність" (03150, м. Київ, вул. Анрі-Барбюса, 22-26, кв. 125; код ЄДРПОУ 39011947).

Відповідач-3: Маріупольська первинна профспілкова організація № 141-2 Всеукраїнської профспілки "Народна солідарність" (87502, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Єдності, 62А; код ЄДРПОУ 40270461).

Головуючий суддя О.М. Сковородіна

Суддя О.В. Чернова

Суддя К.І. Аксьонова

Дата ухвалення рішення02.11.2023
Оприлюднено20.11.2023
Номер документу114953234
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —905/1450/21

Судовий наказ від 25.12.2023

Господарське

Господарський суд Донецької області

Сковородіна Олена Миколаївна

Рішення від 02.11.2023

Господарське

Господарський суд Донецької області

Сковородіна Олена Миколаївна

Рішення від 02.11.2023

Господарське

Господарський суд Донецької області

Сковородіна Олена Миколаївна

Ухвала від 26.10.2023

Господарське

Господарський суд Донецької області

Сковородіна Олена Миколаївна

Ухвала від 03.10.2023

Господарське

Господарський суд Донецької області

Сковородіна Олена Миколаївна

Ухвала від 19.07.2023

Господарське

Господарський суд Донецької області

Сковородіна Олена Миколаївна

Ухвала від 26.06.2023

Господарське

Господарський суд Донецької області

Сковородіна Олена Миколаївна

Ухвала від 06.06.2023

Господарське

Господарський суд Донецької області

Сковородіна Олена Миколаївна

Ухвала від 28.03.2023

Господарське

Господарський суд Донецької області

Сковородіна Олена Миколаївна

Ухвала від 08.03.2023

Господарське

Господарський суд Донецької області

Сковородіна Олена Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні