Рішення
від 07.11.2023 по справі 300/6058/23
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"07" листопада 2023 р. справа № 300/6058/23

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:

судді Гомельчука С.В.,

при секретарі Лудчак А.В.,

за участю:

представника позивача - Грабовецького О.Б.,

представника відповідачів - Павліша О.Р.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Галичина - Табак", (вул. Максимовича, буд. 8, м. Івано-Франківськ, 76006) до Західного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків, (вул. Стрийська, 35, м. Львів, 79028), Державної податкової служби України, (пл. Львівська, 6-8, м. Київ-53, 04655) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії., -

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Галичина - Табак" (далі по тексту - позивач або ТОВ "Галичина - Табак") звернулося до суду з позовом до Західного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків (далі по тексту -відповідач-1), Державної податкової служби України (далі по тексту - відповідач 2, ДПС України) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії.

Позовні вимоги обґрунтовано тим, що ТОВ "Галичина-Табак" подано до контролюючого органу на реєстрацію податкову накладну № 22287 від 30.09.2022 щодо надання інших допоміжних комерційних послуг (КВЕД 82.99) за період липень, серпень, вересень 2022 року, згідно договору Ю-ТК-211793 від 01.01.2021 між постачальником (продавцем) ТОВ "Галичина-Табак" та отримувачем (покупцем) підприємством з іноземними інвестиціями "Імперіал Тобако Юкрейн", обсяг постачання 838000,00 грн .

14.10.2022 ТОВ "Галичина - Табак" отримано квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної № 22287 від 30.09.2022 з причини, що платник податку, яким подано до реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідає 8 Критерії ризиковості платника податку та запропонував надати пояснення та копії документів для підтвердження інформації вказаної в ПН/РК, при цьому, перелік необхідних документів не зазначено.

Для підтвердження дійсності та реальності господарських операцій ТОВ "Галичина - Табак" 01.08.2023 підготовлено пояснення №142-01 від 01.08.2023 стосовно підтвердження інформації зазначеної в податковій накладній та долучено наступні первинні документи: копія виписки з ЄДРПОУ ТОВ "Галичина-Табак", копія договору № Ю-ТК-211793 від 01.01.2021 та додатки до договору, копія додатку А до додатку № 1 до договір надання послуг №Ю- ТК-211793 від 01.07.2022, копія акту приймання - передачі послуг б/н від 30.09.2022, копія звіту до акту приймання передачі послуг б/н від 30.09.2022, копія платіжної інструкції №000001317 від 31.01.2023, копія акта звірки взаєморозрахунків станом на 25.07.2023 за період з 01.09.2022 по 25.07.2023. Податковим органом надіслано позивачу повідомлення від 07.08.2023 щодо необхідності надання додаткових документів.

Позивачем 14.08.2023, на підтвердження реальності операцій, надано податковому органу надання додаткових документів, а саме: банківські виписки, оборотно-сальдові відомості по 281, 361 та 631 рахунках за липень-вересень 2022 року №21242 від 30.09.2022 документи, що підтверджують придбання тютюнової продукції у П-ВА з II "Імперіал Тобако Юкрейн", ТТН на поставку сигарет від П-ВА з ІІ "Імперіал Тобако Юкрейн", а також повідомлено, що складський облік ведеться за оборотно-сальдовими відомостями по 281 рахунку, а також повідомлено, що інвентаризація в даний період не проводилася.

За результатами розгляду документів податковим органом прийнято оскаржуване рішення.

Позивач звернув увагу, що з 25.07.2023 його виключено з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку (п. 8 Критеріїв).

На думку позивача, ним надано всі необхідні документи на підтвердження реальності господарських операцій. На підставі вказаного просить:

- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкових накладних / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Західного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків № 9368093/36497264 від 17.08.2023;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №22287 від 30.09.2022.

Ухвалою суду від 08.09.2023 відкрито провадження у справі. Розгляд справи вирішено здійснювати за правилами загального позовного провадження. Підготовче судове засідання призначено на 28.09.2023.

Відповідач - 1 скористався правом на надання відзиву, який надійшов на адресу суду 25.09.2023. Відзив обґрунтовано тим, що реєстрацію спірного РК зупинено у зв`язку з тим, що позивач відповідає п,8 Критеріїв ризиковості платника податку (включено до Переліку ризикових суб`єктів господарювання). Запропоновано позивачу надати додаткові докази та за результатом наданих документів .

Зазначив, що пропозиція надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній, була викладена у відповідності до вимог пунктів 4,5 Порядку №520.

Щодо незазначення конкретного переліку документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію розрахунку коригування, вказав, що зупинення реєстрації ПН/РК відбувається в автоматичному режимі за наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування.

За результатами розгляду поданих позивачем пояснень та копій документів з метою розблокування реєстрації спірної податкової накладної відповідачем -1 по роботі з ВПП прийнято повідомлення від 07.08.2023 № 9311410/36497264 про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання щодо реєстрації такої ПН.

У зазначеному повідомленні контролюючим органом вказано, що для прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкових накладних платнику податку необхідно надати первинні документи щодо постачання, придбання товарів/ послуг, транспортування продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, рахунки-фактури, розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків, документи, що підтверджують придбання тютюнової продукції у П-ВО з ІІ "Імперіал Тобако Юкрейн"; ТТН на поставку сигарет від П-ВА з ІІ "Імперіал Тобако Юкрейн" на ТОВ "Галичина-Табак"; картки складського обліку, інвентаризаційні описи. У зв`язку з неповним наданням необхідних документів ТОВ "Галичина-Табак" прийнято рішення про відмову в реєстрації податкових накладних. На підставі вказаного просить відмовити в задоволенні позовних вимог.

28.09.2023 закінчено підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті на 26.10.2023.

26.10.2023 розгляд справи відкладено на 07.11.2023. Сторонам направлено повістки про виклик в судове засідання.

У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав. Представник відповідачів в судовому засіданні просив відмовити в задоволені позовних вимог.

Суд, розглянувши справу за правилами загального провадження, заслухавши представника позивача, представника відповідачів, дослідивши в сукупності письмові докази, якими сторони обґрунтовують позовні вимоги та заперечення на позов, встановив таке.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Галичина - Табак" є юридичною особою приватного права.

Основним видом діяльності є оптова торгівля тютюновими виробами (код КВЕД 46.35), а також ТОВ здійснює роздрібну торгівлю тютюновими виробами (а.с.7).

01.01.2021 між ТОВ "Галичина-Табак" (виконавець) та ПП з ІІ "Імперіал Тобако Юкрейн" (замовник) укладено договір № Ю-ТК-211793, згідно умов якого Виконавець зобов`язується надати Замовнику послуги, що споживаються в процесі ведення господарської діяльності Замовника. А Замовник - прийняти Послуги та оплатити їх на умовах даного Договору. Звітний період надання послуг - квартал. Виконавець забезпечує місце для розміщення Продукції в торгових точках на умовах, визначених в Додатку 1 до Договору. Факт надання Послуг у звітному періоді засвідчується сторонами в актах приймання-передачі наданих Послуг, складених на підставі погоджених Замовником Звітів виконавця. Після закінчення надання послуг у звітному періоді Виконавець протягом 15 календарних днів надає замовнику підписаний з його сторони акт у двох примірниках, рахунок на оплату, та інші, передбачені Договором документи, оформлені належним чином.

Вартість Послуг встановлюється у відповідних додатках до договору. Вартість фактично наданих послуг у звітному періоді визначається у порядку, передбаченому відповідним додатком 3 (звіт) та договором, та вказується в акті приймання-передачі наданих послуг.

Оплата наданих послуг здійснюється протягом 10 календарних днів з дати підписання відповідного Акту (а.с. 19-20, т. 1).

ТОВ "Галичина-Табак" подано до контролюючого органу на реєстрацію податкову накладну № 22287 від 30.09.2022 щодо надання інших допоміжних комерційних послуг (КВЕД 82.99) за період липень, серпень, вересень 2022 року, згідно договору Ю-ТК-211793 від 01.01.2021 між постачальником (продавцем) ТОВ "Галичина-Табак" та отримувачем (покупцем) підприємством з іноземними інвестиціями "Імперіал Тобако Юкрейн", обсяг постачання 838000,00 грн (а.с. 11 т. 1).

Згідно з квитанцією від 14.10.2022 Комісією з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Західного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків прийнято рішення № 22287 про зупинення реєстрації податкової накладної відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України. Вказано, що платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстарію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с. 12 т. 1).

01.08.2023 ТОВ "Галичина-Табак" надано відповідачу-1 пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній, реєстрація якої зупинена. До повідомлення додано документи: копія Виписки з ЄДРПОУ ТОВ "Галичина-Табак", копія договору № Ю-ТК-211793 від 01.01.2021, додатки до договору, копія додатку "а" до додатку № 1 до договору надання послуг № Ю-ТК-211793 від 01.07.2022, копія акту приймання - передачі послуг б/н від 30.09.2022, копія звіту до акту приймання передачі послуг б/н від 30.09.2022, копія платіжної інструкції №000001317 від 31.01.2023, копія акту звірки взаєморозрахунків станом на 25.07.2023 за період з 01.09.2022 по 25.07.2023.

За результатами розгляду пояснення позивачу надіслано повідомлення від 07.08.2023, у якому зазначено що для прийняття необхідно надати первинні документи щодо постачання, придбання товарів/послуг, транспортування продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, рахунки-фактури, розрахункові документи та/або банківські виписки (а.с. 9-10).

14.08.2023 ТОВ "Галичина-Табак" надано додаткові пояснення та долучено документи: оборотно-сальдові відомості по 281, 361, 631 рахунках за липень-вересень 2022 року, акт №21242 від 30.09.2022, документи, що підтверджують придбання тютюнової продукції у П-ВА з II "Імперіал Тобако Юкрейн", ТТН на поставку сигарет від П-ВА з ІІ "Імперіал Тобако Юкрейн" також повідомлено, що складський облік ведеться за оборотно-сальдовими відомостями по 281 рахунку, інвентаризація в даний період не проводилася (а.с. 141 т. 1).

17.08.2023 комісією Західного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків прийнято рішення про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування Єдиному реєстрі податкових накладних №№9368093/36497264 відмовлено у реєстрації податкової накладної від 30.09.2022 №22287 у зв`язку з ненаданням/частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів щодо підтвердження інформації, зазначеної у ПН, реєстрацію якої зупинено, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН, платником податку.

Позивач не погоджуючись із оскаржуваним рішенням, звернувся до суду із даним позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з такого.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Спеціальним нормативно-правовим актом з питань оподаткування, який встановлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків, визначені заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу є Податковий кодекс України (далі - ПК України).

Об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України та постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України Згідно пп."а", "б" п.185.1 ст.185 ПК України).

Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг згідно приписів норми п.187.1 ст.187 ПК України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів.

База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (крім акцизного податку, який нараховується відповідно до підпунктів 213.1.9 і 213.1.14 пункту 213.1 статті 213 цього Кодексу, збору на обов`язкове державне пенсійне страхування, що справляється з вартості послуг стільникового рухомого зв`язку, податку на додану вартість та акцизного податку на спирт етиловий, що використовується виробниками - суб`єктами господарювання для виробництва лікарських засобів, у тому числі компонентів крові і вироблених з них препаратів (крім лікарських засобів у вигляді бальзамів та еліксирів).(п.188.1 ст.188 ПК України).

Відповідно до п.201.1 ст.201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно п.201.7 ст.201 ПК України податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).

Відповідно до п 201.10 ст.201 ПК України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

Згідно з пунктом 12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 р. № 1246 (далі - Порядок № 1246) після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДПС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки:

- відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту);

- чинності кваліфікованого електронного підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування;

- реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування;

- дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу;

- наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 20.1 статті 201 Кодексу;

- наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.);

- наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується;

- факту реєстрації / зупинення реєстрації / відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами;

- наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування;

- дотримання вимог Законів України Про електронні довірчі послуги, Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до п. 13 Порядку № 1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДПС (п. 14 Порядку №1246).

Пункт 201.16 статті 201 ПК України містить аналогічні норми, згідно з якими реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів визначено Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 р. № 1165 (далі - Порядок № 1165 в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин).

Пунктами 4, 5 Порядку № 1165 встановлено, що у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Згідно з пунктами 6, 7, 10, 11 Порядку № 1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено та/або подано податкову накладну/розрахунок коригування для реєстрації в Реєстрі, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Платник податку отримує інформацію щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, через електронний кабінет.

Платник податку отримує розраховані показники позитивної податкової історії через електронний кабінет.

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:

1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;

2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;

3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

У ході розгляду справи встановлено, що реєстрацію податкової накладної позивача від 14.10.2022 зупинено з тих підстав, що платник податку відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку.

Так, додатком 1 до Порядку № 1165 визначено критерії ризиковості платника податку на додану вартість. Зокрема, п. 8 вказаного додатку зазначено одним із критеріїв ризиковості, що у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

У квитанції від 14.10.2022 запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстацію/відмову в реєстрації податкової накладної розрахунку/кригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Суд звертає увагу, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної на підставі пункту 8 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, контролюючий орган має витребувати від платника документи на спростування наявних у органу ДПС сумнівів, пов`язаних з легальністю діяльності юридичної особи, вказавши які саме аспекти належить висвітити платнику податків у своїх поясненнях.

Наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 № 520, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 13.12.2019 за № 1245/34216, затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 520), який визначає механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до пунктів 2-4 Порядку № 520 рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, приймають комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі територіальних органів ДПС (далі - комісія регіонального рівня).

Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі у терміни, визначені пунктом 9 цього Порядку, та надсилає його платнику податку на додану вартість (далі - платник податку) засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" і "Про електронні довірчі послуги".

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної розрахунку коригування в Реєстрі.

Пунктом 5 Порядку № 520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством; інші документи, що підтверджують інформацію, зазначену у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі.

Пунктами 6, 7 Порядку № 520 передбачено, що письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування.

Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних/розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні/розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних/розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).

Письмові пояснення та копії документів, зазначені у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".

Відповідно до пункту 10 Порядку № 520 комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання/часткового надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, при отриманні Повідомлення; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Пунктом 12 Порядку № 520 визначено, що рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Суд зазначає, що позивач на підтвердження реальності здійснення операції надав контролюючому органу пояснення за вих. №142-01 від 01.08.2023, до яких додано документи:

- копію виписки ЄДРПОУ ТОВ "Галичина - Табак";

- копію договору №Ю-ТК-211793 від 01.01.2021 та додатки до договору;

- копія додатку А до Додатку № 1 до договору №Ю-ТК-211793 від 01.07.2022;

- копію акту приймання передачі послуг б/н від 30.09.2022;

- копія платіжної інструкції №000001258 від 27.01.2023;

- копія платіжної інструкції №000001317 від 31.01.2023;

- копія платіжної інструкції №000005720 від 28.04.2023;

- копія платіжної інструкції №000008115 від 27.07.2023;

- копія акту звірки взаєморозрахунків станом на 25.07.2023 за період з 01.09.2022 по 25.07.2023.повідомленням № 142-01

07.08.2023 позивачу надіслано повідомленням № 9311410/36497264 про необхідність надання додаткових докуменів для прийняття комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС рішення про реєстрацію подткової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідно до якого необхідно надати первинні документи щодо постачання, придбання товарів/послуг, транспортування продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, рахунки-фактури, розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків, а саме:

- копію банківської виписки;

- оборотно-сальдову відомість по 361 рахунку за липень-вересень 2022;

-оборотно-сальдову відомість по 631 рахунку за липень-вересень 2022;

-оборотно -сальдову відомість по 281 рахунку за липень-вересень 2022;

-акт № 21242, який вказаний в платіжному дорученні № 000001317;

-документи, що підтверджують придбання тютюнової продукції П-ва з ІІ "Імперіал Тобако Юкрейн";

-ТТН на поставку сигарет від П-ВА з ІІ «Імперіал Тобако Юкрейн» на ТОВ "Галичина-Табак";

- картки складського обліку;

- інвентаризаційні описи.

14.08.2023 ТОВ "Галичина-Табак" за вих. №150-01 надано додаткові пояснення та документи:

- банківські виписки;

- оборотно-сальдову відомість по 361 рахунку за липень-вересень 2022; оборотно-сальдову відомість по 631 рахунку за липень-вересень 2022; оборотно -сальдову відомість по 281 рахунку за липень-вересень 2022;

- акт № 21242 від 30.09.2022;

- документи, що підтверджують придбання тютюнової продукції П-ва з ІІ «Імперіал Тобако Юкрейн»;

- ТТН на поставку сигарет від П-ВА з ІІ "Імперіал Тобако Юкрейн" на ТОВ "Галичина-Табак";

У поясненнях позивач зазначив, що картки складського обліку не надаються, оскільки складський облік ведеться за оборотно-сальдовими відомостями по 281 рахунку. Інвентаризаційні описи не надано, оскільки в даний період інвентаризація не проводилася.

Суд зазначає, що ч. 2 ст. 8 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність" визначено, що первинні документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов`язкові реквізити:

- назву документа (форми);

- дату складання;

- назву підприємства, від імені якого складено документ;

- зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;

- посади і прізвища (крім первинних документів, вимоги до яких встановлюються Національним банком України) осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;

- особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Залежно від характеру господарської операції та технології обробки облікової інформації до первинних документів можуть включатися додаткові реквізити (печатка, номер документа, підстава для здійснення операції тощо).

Первинні документи, створені автоматично в електронній формі програмним забезпеченням інформаційно-комунікаційної системи, застосовуються у бухгалтерському обліку за умови наявності накладеного електронного підпису чи печатки з дотриманням вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг.

Первинні документи, складені в електронній формі, застосовуються у бухгалтерському обліку за умови дотримання вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг.

Неістотні недоліки в документах, що містять відомості про господарську операцію, не є підставою для невизнання господарської операції, за умови, що такі недоліки не перешкоджають можливості ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, та містять відомості про дату складання документа, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції тощо.

Суд звертає увагу, що надані позивачем первинні документи відповідають вимогам ст.ст.187, 198, 201 ПК України, ч.2 ст.9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність" та мають відповідну юридичну силу.

За результатами розгляду вказаних документів відповідачем-1 прийнято рішення про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №9368093/3697264 від 17.08.2023.

Зі змісту прийнятого відповідачем-1 рішення від 17.08.2023 №9368093/36497264 про відмову у реєстрації податкової накладної слідує, що підставою для його прийняття слугувало "надання платником податку копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку".

Однак, які саме документи подано з порушенням законодавства та в чому ці порушення полягають, у рішенні про відмову в реєстрації податкової накладної не зазначено.

У відзиві на позовну заяву відповідач -1 вказав, що реєстрацію спірного РК зупинено у зв`язку з тим, що позивач відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку (включено до Переліку ризикових суб`єктів господарювання). Документами, необхідними для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, можуть бути:

- договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання- передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

- розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством;

- інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Зазначив, що для підтвердження придбання тютюнової продукції у П-Во ІІ "Імперіал Тобако Юкрейн" платником не надано договорів на придбання тютюнової продукції, банківські виписки на оплату продукції, не надано карток складського обліку. З ОСВ по рахунку 281 не можливо визначити, на яких складах та у якому періоді відбувався рух продукції. Крім цього, є розбіжність між даними рахунку 281 за липень-вересень 2022 року та даними ЄРПН. По ЄРПН придбання сигарет у вищевказаний період становить 3 580 890 пачок, а по рахунку 281 - 3 502 190,00 грн.

Стосовно посилання відповідача-1 у відзиві на те, що позивачем не надано договорів на придбання тютюнової продукції у П-Во ІІ Імперіал Тобако Юкрейн" суд зазначає, що вказаний договір надавався разом з поясненнями ТОВ "Галичина -Табак" від 14.08.2023, як і банківські виписки.

Щодо вимоги відповідача-1 в повідомленні про надання документів стосовно інвентаризації, суд зауважує, що Положенням про інвентаризацію активів та зобов`язань, затвердженим наказом Міністерства фінансів України 02.09.2014 № 879, визначено порядок проведення інвентаризації активів і зобов`язань та оформлення її результатів.

Відповідно до п. 7 вказаного Положення визначено, що проведення інвентаризації є обов`язковим за судовим рішенням або на підставі належним чином оформленого документа органу, який відповідно до закону має право вимагати проведення такої інвентаризації. При цьому, до суду не надано доказів, що позивачу надсилався належним чином оформлений документ щодо необхідності її проведення.

Вдповідач -1 у відзиві посилається на те, що реєстрацію спірного РК зупинено у зв`язку з тим, що позивач відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку (включено до Переліку ризикових суб`єктів господарювання). В матеріалах справи наявний лист Західного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 03.08.2023 №3047/6/33-00-18-08, відповідно до якого повідомлено позивача, що на виконання рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 26.01.2023 у справі № 300/4641/22 виключено з 25.07.2023 ТОВ "Галичина-Табак" з переліку ризикових платників податку.

Крім того, аналізуючи рішення про відмову в реєстрації податкової накладної, суд також враховує, що у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної не було зазначено перелік документів, необхідних для її реєстрації.

Суд звертає увагу, що загальними вимогами, яким повинен відповідати акт індивідуальної дії, як акт правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість. В разі не зазначення в індивідуальному акті підстав його прийняття (фактичних і юридичних), чітких та зрозумілих мотивів його прийняття, такий акт не може вважатися правомірним.

З огляду на неконкретність вимог контролюючого органу щодо надання документів, рішення про відмову в реєстрації податкової накладної не відповідає критерію обґрунтованості.

Аналогічна правова позиція викладена, зокрема, у постановах Верховного Суду від 05.01.2021 р. у справі № 640/11321/20, від 05.01.2021 р. у справі № 640/10988/20, від 16.04.2019 р. у справі № 826/10649/17, від 28.10.2019 р. у справі № 640/983/19.

У постановах від 12.11.2019 р. у справі № 816/2183/18, від 21.05.2019 р. у справі № 0940/1240/18, від 18.02.2020 р. у справі № 360/1776/19, від 27.04.2020 р. у справі № 360/1050/19, від 18.06.2020 р. у справі № 824/245/19-а Верховний Суд наголошував на тому, що здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення моніторингу не повинно підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.

При цьому, суд вважає за необхідне зазначити, що у випадку, коли контролюючий орган ставить під сумнів дотримання позивачем вимог податкового законодавства України під час здійснення господарської діяльності, зокрема дійсність операцій з надання послуг, то такі обставини повинні досліджуватися шляхом проведення перевірок такого платника податків, за умови наявності підстав для її проведення, визначених податковим кодексом України, а не під час реєстрації податкової накладної, за умови, коли платником податків подано первинні документи, що підтверджують підстави її складення.

Предметом розгляду, у даному випадку, є виключно стадія правильності та правомірності зупинення та відмови в реєстрації податкової накладної, а не реальність та товарність здійснення господарської операції між позивачем та його контрагентом.

Суд зазначає, що при реєстрації податкової накладної фактично проводиться моніторинг операції чи платника податків лише за зовнішніми (формальними) критеріями. А тому суд, за результатами розгляду справи, не робить висновків щодо реальності операції за участю позивача, а лише оцінює наявність чи відсутність підстав для реєстрації податкової накладної.

Так, проведення моніторингу відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення такого моніторингу не повинно підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок, як способу реалізації владних управлінських функцій контролюючого органу.

Зважаючи на те, що наданих контролюючому органу документів та письмових пояснень було достатньо для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної від 30.09.2022 №22287, суд робить висновок, що відповідач-1 не мав правових підстав для відмови позивачу у її реєстрації.

На підставі вказаного, суд вважає, що відповідачі, як суб`єкти владних повноважень, не надали суду доказів щодо правомірності прийняття рішення про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог позивача у частині визнання протиправним та скасування рішення від 17.08.2023 № 9368093/36497264 про відмову в реєстрації податкової накладної від 30.09.2022 № 22287.

Стосовно позовних вимог в частині зобов`язання ДПС України провести реєстрацію податкової накладної від 30.09.2022 № 22287 в Єдиному реєстрі податкових накладних, суд зазначає таке.

Відповідно до частини 4 статті 245 КАС України, у випадку, визначеному пунктом 4 частини другої цієї статті, суд може зобов`язати відповідача - суб`єкта владних повноважень прийняти рішення на користь позивача, якщо для його прийняття виконано всі умови, визначені законом, і прийняття такого рішення не передбачає права суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд.

Згідно з частиною 2 статті 5 КАС України захист порушених прав, свобод чи інтересів особи, яка звернулася до суду, може здійснюватися судом також в інший спосіб, який не суперечить закону і забезпечує ефективний захист прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Оскільки саме по собі скасування рішення про відмову в реєстрації податкової накладної не покладає на контролюючий орган обов`язок самостійно здійснити реєстрацію податкової накладної, для ефективного захисту порушеного права позивача необхідно зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати спірне податкову накладну № 22287 від 30.09.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою їх подання.

З цього приводу суд зазначає, що позивачем доведено належними та допустимими доказами здійснення господарських операцій ТОВ "Галичина-Табак", за результатами яких складено відповідну податкову накладну, разом з тим, у спірних правовідносинах ПК України не передбачено можливості контролюючого органу діяти на власний розсуд.

Отже, законодавством не передбачено іншого належного способу захисту порушеного права у спірних правовідносинах, ніж зобов`язання ДПС України зареєструвати податкову накладну в ЄРПН, у зв`язку з чим наявна обґрунтованість заявленого позивачем способу захисту права, що свідчить про обґрунтованість позовних вимог в цій частині.

Аналогічна правова позиція з цього питання викладена в постанові Верховного Суду від 03.11.2021 у справі № 360/2460/20.

Крім того, статтею 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (право на ефективний засіб юридичного захисту) передбачено, що кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.

При цьому, під ефективним засобом (способом) слід розуміти такий, що призводить до потрібних результатів, наслідків, дає найбільший ефект. Таким чином, ефективний спосіб захисту повинен забезпечити поновлення порушеного права.

Відтак, покладання на ДПС України обов`язку зареєструвати податкову накладну не вважатиметься втручанням у її дискреційні повноваження.

Зазначене також узгоджується з передбаченим пунктом 1 статті 1 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод правом особи на доступ до суду, що, зокрема, включає такий аспект, як право на розгляд справи судом із "повною юрисдикцією", тобто судом, що має достатні та ефективні повноваження щодо: повторної (після адміністративного органу) оцінки доказів; встановлення обставин, які були підставою для прийняття оскарженого адміністративного рішення; належного поновлення прав особи за результатами розгляду справи по суті (п.70 рішення Європейського суду з прав людини у справі "Обермайєр проти Австрії" (Obarmeier v. Austria) від 28 червня 1990 року (заява № 11761/85); п.155 рішення Європейського суду з прав людини у справі "Гранд Стівенс та інші проти Італії" (GrandeStevensandOthers v. Italy) від 4 березня 2014 року (заява № 18640/10).

За наведених підстав та вказаних правових норм, суд дійшов висновку про те, що позовні вимоги слід задовольнити.

Відповідно до частини 1 статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Позивачем при зверненні до суду з цим позовом сплачено судовий збір згідно з платіжною інструкцією №10812 від 30.08.2023 в розмірі 17768,00 грн (том 1, а.с. 1).

Отже, за рахунок бюджетних асигнувань відповідача-1, яким винесено оскаржувані рішення, на користь позивача належать до стягнення судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 17 768,00 грн.

На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Західного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків № 9368093/36497264 від 17.08.2023.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 22287 від 30.09.2022.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Галичина - Табак" (код ЄДРПОУ 33129683, вул. Максимовича, буд. 8, м. Івано-Франківськ, 76006) судові витрати в розмірі 17768 (сімнадцять тисяч сімсот шістдесят вісім) грн з Західного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків (вул. Стрийська, 35, м. Львів, 79028) за рахунок його бюджетних асигнувань.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя Гомельчук С.В.

Рішення складене в повному обсязі 15 листопада 2023 р.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.11.2023
Оприлюднено20.11.2023
Номер документу114967343
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —300/6058/23

Ухвала від 06.01.2025

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Ухвала від 05.12.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Ухвала від 18.11.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Ухвала від 09.05.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Ухвала від 17.04.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Постанова від 27.02.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Наталія Михайлівна

Ухвала від 15.01.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Наталія Михайлівна

Ухвала від 15.01.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Наталія Михайлівна

Ухвала від 11.12.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Наталія Михайлівна

Рішення від 07.11.2023

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Гомельчук С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні