Справа № 420/22637/23
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
16 листопада 2023 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі
головуючого судді: Юхтенко Л.Р.,
розглянувши в порядку письмового провадження в приміщенні Одеського окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовною заявою Приватного підприємства «ЕНЕРГОБУДСЕРВІС ПЛЮС» (код ЄДРПОУ 35154140, місце знаходження: 68702, Одеська область, м. Болград, вул. Східна, 27) до Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ ВП 44069166, місце знаходження: 65044, м. Одеса, вул.. Семінарська, 5) та Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ 43005393, місце знаходження: 04053, м. Київ, пл. Львівська, 8) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,-
ВСТАНОВИВ:
До Одеського окружного адміністративного суду 30 серпня2023 року надійшла позовна заява Приватного підприємства «ЕНЕРГОБУДСЕРВІС ПЛЮС» (код ЄДРПОУ 35154140, місце знаходження: 68702, Одеська область, м. Болград, вул.. Східна, 27) до Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ44069166, місце знаходження: 65044, м. Одеса, вул.. Семінарська, 5) та Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ 43005393, місце знаходження: 04053, м. Київ, пл. Львівська, 8), в якій позивач просить:
-Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 27.07.2023 року за № 9262920/35154140 про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 8 від 19.06.2023 року, складеної Приватним підприємством ЕНЕРГОБУДСЕРВІС ПЛЮС;
-Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних складену Приватним підприємством ЕНЕРГОБУДСЕРВІС ПЛЮС (код ЄДРПОУ 35154140, адреса: 68702, Одеська обл., м. Болград, вул. Східна, буд. 27) податкову накладну № 8 від 19.06.2023 року датою її фактичного надходження до контролюючого органу 10.07.2023 року;
-Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ ВП 44069166, адреса: 65044, Одеська обл., м. Одеса, вул. Семінарська, буд. 5) від 27.07.2023 року за № 9262919/35154140 про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 10 від 20.06.2023 року, складеної Приватним підприємством ЕНЕРГОБУДСЕРВІС ПЛЮС;
-Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних складену Приватним підприємством ЕНЕРГОБУДСЕРВІС ПЛЮС податкову накладну № 10 від 20.06.2023 року датою ЇЇ фактичного надходження до контролюючого органу 10.07.2023 року.
Ухвалою від 04 вересня 2023 року позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито спрощене позовне провадження без повідомлення (виклику) учасників справи в порядку ч. 5 ст. 262 КАС України.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що оскаржувані рішення, якими відмовлено у реєстрації податкових накладних є протиправними, в зв`язку з чим підлягають скасуванню.
Так, на обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що Приватне підприємство ЕНЕРГОБУДСЕРВІС ПЛЮС надає електромонтажні послуги, а саме: комплекс заходів щодо розробки проекту, організації, а також проведенню монтажу, встановлення різноманітного електрообладнання у приміщеннях або на відкритому повітрі, в тому числі і електропроводки (код згідно з КВЕД 43.21).
Згідно з штатного розпису має достатньо кваліфікованих співробітників для виконання електромонтажних робіт, в тому числі електрики та головний інженер.
Крім того, ПП «Енергобудсервіс плюс» має ліцензію видану Держбудінспекцією, наказ № 32-Л від 12.06.2019 р.
Основним видом діяльності ПП ЕНЕРГОБУДСЕРВІС ПЛЮС є: 43.21. Електромонтажні роботи.
Так, на виконання умов договорів, укладених між ПП«ЕНЕРГОБУДСЕРВІС ПЛЮС» та ТОВ «СВІТОЧ» та Фірмою «ВЕГА», позивачем було надано електромонтажні роботи та відповідно до норм податкового законодавства сформовано податкові накладні та направлено їх на реєстрацію до ЄРПН.
Відповідно до отриманих квитанцій, реєстрацію податкових накладних було зупинено з підстав відповідності платника п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій та запропоновано надати додаткові документи та пояснення.
Позивач зі свого боку направив повідомлення про надання додаткових документів.
Проте документи не були прийняті податковим органом до уваги та у зв`язку з цим прийняті рішення про відмову у реєстрації податкових накладних з підстав ненадання первинних документів.
Позивач не погодившись із прийнятими рішення регіонального рівня, оскаржив їх до ДПС України, проте у задоволенні скарг було відмовлено, що стало підставою для звернення до суду із цим позовом.
Позивач вважає оскаржувані рішення протиправними, оскільки можливість надання платником податків вичерпаного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від зазначення у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної чіткого переліку документів.
При цьому позивач звертає увагу, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної на підставі п. 1 Критеріїв ризиковості контролюючий орган повинен вимагати від платника податків документи на спростування наявних у органа ДПС сумнівів, пов`язаних з легальністю діяльності юридичної особи, вказавши які саме аспекти належать висвітлювати платнику податків у своїх поясненнях.
Позивач зазначив, що він надав контролюючому органу копії необхідних документів для реєстрації податкових накладних, тому просить задовольнити позовні вимоги.
У встановлений судом строк уповноважена особа ГУ ДПС в Одеській області та ДПС України надала відзив на позовну заяву (вхід. №ЕП/37328/22 від 19.09.2023 року), відповідно до якого представник відповідачів проти задоволення позову заперечував та просив відмовити в задоволенні позову повністю, зазначивши, що рішення комісії про відмову в реєстрації податкових накладних є правомірними та не підлягають скасуванню, оскільки платником податків не надано разом з повідомленням всіх необхідних документів, які є достатніми для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних.
Так, уповноважена особа відповідачів зазначила, що підставою зупинення, відповідно до квитанцій є: обсяг постачання товару/послуги 43.21.10-00.90, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій».
Також представник відповідачів звернув увагу, що квитанція про зупинення реєстрації ПН та оскаржуване рішення містить всю обов`язкову інформацію передбачену чинним податковим законодавством, та які документи слід було надати.
Поряд з цим, хоча такі документи й не зазначені у переліку, що наведений у пункті 5 Порядку № 520, однак позивачем ПП «ЕНЕРГОБУДСЕРВІС ПЛЮС» в підтвердження реальності відображених у податкових накладних господарських операцій також не було надано бухгалтерського документа (наприклад, оборотно- сальдових відомостей, аналізів або карток по субрахункам рахунків 15, 30, 31, 36, 66, 90, 93 тощо Плану рахунків бухгалтерського обліку (або їх аналогів відповідно до Спрощеного плану рахунків), які б свідчили про зміну активів та пасивів підприємства внаслідок проведення зазначених господарських операцій, що б сприяло підтвердженню настання реального економічного ефекту для позивача від господарських операцій, відображуваних у ПН позивача (наявність ділової мети).
Крім того, представник відповідачів зазначив, що проаналізувавши пакет наданих позивачем документів, податковим органом було направлено на адресу позивача повідомлення про необхідність надання додаткових документів від 18.07.2023 року щодо ПН №8 та 18.07.2023 року щодо ПН №10.
А тому, у зв`язку з тим, що додаткових первинних документів/пояснень щодо ПН з боку позивача до податкового органу не надходило, були прийняті рішення про відмову у реєстрації податкових накладних у зв`язку з не наданням/ частковим ненаданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у ПН/РК.
Таким чином, на думку відповідача, відсутні правові підстави для задоволення позову.
Через канцелярію суду 28.09.2023 року (вхід. № 32900/23) від представника позивача надійшла відповідь на відзив, в якій представник підтримав заявлені позовні вимоги та наполягав на їх задоволенні.
Заперечень на відповідь на відзив до суду не надходило.
Ухвалою від 16 листопада 2023 року у задоволенні клопотання представника відповідача про розгляд справи в порядку спрощеного провадження з повідомленням (викликом) учасників справи відмовлено.
Вивчивши матеріали справи, а також обставини, якими обґрунтовуються вимоги, докази, якими вони підтверджуються, суд встановив таке.
Так, судом встановлено, що Приватне підприємство «ЕНЕРГОБУДСЕРВІС ПЛЮС» зареєстроване 15.10.2007 року, номер запису № 15321020000000544, перебуває на обліку в Головному управлінні ДПС в Одеській області, Ізмаїльське управління, Болградська державна податкова інспекція.
Основний вид економічної діяльності: 43.21 електромонтажні роботи.
Відповідно до витягу з реєстру платників єдиного податку від 25.06.2019 року № 1915113400262, позивач є платником єдиного податку 3 групи.
Судом встановлено, що позивач має дійсну ліцензію № 32-Л від 12.06.2019 року видану ДАБІ України «господарська діяльність з будівництва об`єктів що за класом наслідків (відповідальності) належить до об`єктів з середніми та значними наслідками».
Також, судом встановлено, що позивачем до податкового органу була подана таблиця даних платника податку на додану вартість, яка відповідно до рішення № 9262019/35154150 від 27.07.2023 року, яка врахована податковим органом.
Так, судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що між ПП «ЕНЕРГОБУДСЕРІВС ПЛЮС» (підрядник) та ТОВ «СВІТОЧ» (замовник), 05.05.2023 року було укладено договір підряду № 05.05-23/В-2, відповідно до умов якого замовник доручає, а підрядник власними та/або залученими силами бере на себе зобов`язання виконати комплекс електромонтажних робіт в «нежитлових приміщеннях універсального магазину з продажу продовольчих та непродовольчих товарів» за адресою: України, м. Івано-Франківськ, вул. С.Височана, 18 (ТЦ Київський), відповідно до затвердженої замовником договірної ціни і діючими в Україні будівельними нормами і правилами, а замовник зобов`язується забезпечити фінансування зазначених робіт, прийняти та оплатити якісно виконані роботи (п. 1.1 договору)
Ціна за договором становить 1 300 000,00 грн з урахуванням ПДВ 20%. (п. 2.1 договору)
Відповідно до п. 4.2 Договору, замовник для забезпечення своєчасного виконання підрядником прийнятих на себе справжнім договором зобов`язань, перераховує на поточний рахунок підрядника грошові кошти в наступному порядку і розмірі:
- 11.05.2023 року 500 000,00 грн (п. 4.2.1 договору)
- 08.06.2023 року 300 000,00 грн (п. 4.2.2 договору)
- 06.07.2023 року 200 000,00 грн (п. 4.2.3 договору)
- 10.08.2023 року 200 000,00 грн (п. 4.2.4 договору)
- 14.09.2023 року 100 000,00 грн (п. 4.2.5 договору)
Акт виконаних підрядних робіт складається підрядником на підставі фактичних виконаних фізичних обсягів робіт з урахуванням витрат, матеріалів, виробів, конструкцій, допоміжних машин і механізмів і витрат праці робітників відповідно до узгодженої сторонами кошторисом. (п. 4.3 Договору)
Здача-приймання робіт після закінчення робіт здійснюється відповідно до діючого порядку і оформлюється Актом приймання-передачі виконаних робіт.(п.11.1 договору)
Судом встановлено, що на виконання вказаного договору замовником було сплачено авансові платежі, а підрядником надано послуги та сформовано Акт приймання-передачі виконаних робіт №1 від 06.06.2023 року, підписаний сторонами договору на суму наданих послуг в розмірі 420 051,00 грн, ПДВ 84010,20 грн, всього: 504 061,20 грн та Акт приймання-передачі виконаних робіт №2 від 20.06.2023 року, також підписаний обома сторонами на суму 253 011,50 грн, ПДВ 20 602,30 грн, всього: 303 613,80 грн.
У зв`язку з надходженням авансових платежів ПП «ЕНЕРГОБУДСЕРВІС ПЛЮС» було сформовано та направлено на реєстрацію до ЄРПН податкові накладні № 1 від 02.02.2023 року на суму 200 000,00 грн, № 11 від 15.03.2023 року на суму 200 000,00 грн, № 9 від 22.05.2023 року на суму 500 000,00 грн та № 8 від 19.06.2023 року на суму 300 000,00 грн.
Реєстрацію вказаних податкових накладних відповідно до отриманих позивачем квитанцій було зупинено, з підстав: обсяг постачання товару/послуги 43.21.10-00.90, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбаннятакого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, та запропоновано надати додаткові документи та пояснення.
Представником позивача зі свого боку були надані повідомлення про надання додаткових документів та за результатами їх розгляду податкові накладні № 1 від 02.02.2023 року, № 11 від 15.03.2023 року та № 9 від 22.05.2023 року зареєстровано.
Стосовно податкової накладної №8 від 19.06.2023 року судом встановлено, що податковим органом 18.07.2023 року було направлено на адресу позивача повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією з питань зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН № 9210665/35154140. (додаткова інформація не зазначена), та 27.07.2023 року прийнято рішення № 9262920/35154140 про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН у зв`язку з: ненаданням/частковим ненаданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в ЄРПН, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, платником податку. (Додаткова інформація не зазначена)
Позивач не погодившись із прийнятим рішенням про відмову у реєстрації ПН оскаржив його до центрального органу, та відповідно до рішення № 61920/35154140/2 від 03.08.2023 року прийнятого ДПС України, скаргу залишено без задоволення, а рішення регіонального рівня без змін.
Також, судом встановлено, що 08.06.2023 року між ПП «ЕНЕРГОБУДСЕРВІС ПЛЮС» (підрядник) та Фірма «ВЕГА» (замовник) було укладено договір підряду № 08.06-23/С-4 відповідно до умов якого замовник доручає, а підрядник власними та/або залученими силами бере на себе зобов`язання виконати комплекс електромонтажних робіт в «нежитлових приміщеннях універсального магазину продовольчих та непродовольчих товарів» за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Сухий Лиман, вул. Чорноморців, 100-А, відповідно до затвердженої замовником договірною ціною (кошторисом) і діючими в Україні будівельними нормами і правилами, а замовник зобов`язується забезпечити фінансування зазначених робіт, прийняти та оплатити якісно виконані роботи (п. 1.1 договору)
Ціна за цим договором становить 650 000,00 грн із урахуванням ПДВ 20%. (п. 2.1 Договору)
Замовник для забезпечення своєчасного виконання підрядником прийнятих на себе справжнім договором зобов`язань, перераховує на поточний рахунок підрядника грошові кошти в наступному порядку і розмірі:
- 16.06.2023 року 300 000,00 грн,
- 14.07.2023 року 200 000,00 грн,
- 18.08.2023 року 100 000,00 грн,
- 22.09.2023 року - 50 000,00 грн.
Акт виконаних підрядних робіт складається підрядником на підставі фактичних виконаних фізичних обсягів робіт з урахуванням витрат, матеріалів, виробів, конструкцій, допоміжних машин і механізмів і витрат праці робітників відповідно до узгодженої сторонами кошторисом. (п. 4.3 Договору)
Здача-приймання робіт після закінчення робіт здійснюється відповідно до діючого порядку і оформлюється Актом приймання-передачі виконаних робіт.(п.11.1 договору)
Так, судом встановлено, що на виконання вказаного договору замовником було сплачено авансовий платіж, а підрядником надано послуги та сформовано Акт приймання-передачі виконаних робіт №1 від 21.06.2023 року, підписаний сторонами договору на суму наданих послуг в розмірі 250 275,00 грн, ПДВ 50 055,00 грн, всього: 300 330,00 грн
У зв`язку з надходженням авансового платежу та підписанням Акту приймання-передачі ПП «ЕНЕРГОБУДСЕРВІС ПЛЮС» було сформовано та направлено на реєстрацію до ЄРПН податкову накладну № 10 від 20.06.2023 року на суму 300 000,00 грн.
Проте її реєстрацію було зупинено з підстав: обсяг постачання товару/послуги 43.21.10-00.90, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбаннятакого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Та запропоновано надати додаткові документи та пояснення.
Позивачем на пропозицію податкового органу було подано повідомлення №2 від 16.07.2023 року про подання пояснень та копій документів щодо ПН/РК, реєстрацію яких зупинено.
Судом встановлено, що податковим органом 18.07.2023 року було направлено на адресу позивача повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією з питань зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН № 9210664/35154140. (додаткова інформація не зазначена), та 27.07.2023 року прийнято рішення № 9262919/35154140 про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН у зв`язку з: ненаданням/частковим ненаданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в ЄРПН, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, платником податку. (Додаткова інформація не зазначена)
Позивач не погодившись із прийнятим рішенням про відмову у реєстрації ПН оскаржив його до центрального органу, та відповідно до рішення № 61919/35154140/2 від 03.08.2023 року прийнятого ДПС України, скаргу залишено без задоволення, а рішення регіонального рівня без змін.
Не погоджуючись з прийнятими рішеннями позивач звернувся до суду з даним позовом.
Судом досліджені первинні документи надані позивачем контролюючому органу та суду на підтвердження реальності даних господарських операцій, а саме:
-Видаткові накладні на закупівлю необхідних матеріалів для виконання договорів,
-ТТН щодо доставки матеріалів для виконання робіт за договорами,
-Платіжні інструкції щодо сплати за матеріали, які накуповувались для виконання робіт передбачених договорами.
Дослідивши матеріали справи, проаналізувавши норми матеріального права, що регулюють спірні правовідносини, суд дійшов висновку, що позовні вимоги належать задоволенню повністю, з огляду на таке.
Частиною 2 статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч. 2 ст. 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено).
Аналізуючи правомірність прийняття оскаржуваного рішення, що є змістом правовідносин у цій справі, відповідно до приписів ст. 2 КАС України, суд виходить із такого.
Спірні правовідносини врегульовано нормами Податкового кодексу України.
Згідно з пп. «а», «б» п. 185.1 ст. 185 ПК України, об`єктом оподаткування є операції платників податку з: постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю; постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.
Пунктом 187.1 статті 187 ПК України встановлено, що датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (п. 188.1 ст. 188 ПК України).
Пунктом 201.10 ст. 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Відповідно до п.п.14.1.60 п. 14.1 ст. 14 ПК України, єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.
Пунктом 201.16 статті 201 ПК України встановлено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Згідно з п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 року № 1246 «Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних» (далі - Порядок № 1246) (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2017 р. № 341) податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Пунктом 7 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 2245-VIII Кабінету Міністрів України доручено до 1 березня 2018 року визначити порядок зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування, прийняти нормативно-правові акти, необхідні для реалізації цього Закону, привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом та забезпечити перегляд та приведення центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.
З 01.02.2020 року діє новий Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019р. №1165.
Відповідно до п. 1 вказаного Порядку №1165, критерій оцінки ступеня ризиків, достатній для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі,- визначений показник автоматизованого моніторингу, що характеризує ризик.
Згідно з п. 3 Порядку №1165, податкові накладні/розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених у разі зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, та розрахунків коригування, складених на неплатника податку), що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності ознакам безумовної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування.
Відповідно до п. 5, п.6 Порядку №1165, платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку, показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку. Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій.
У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.
У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Відповідно до п. 10, п. 11 Порядку №1165, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації. У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
Суд встановив, що у зв`язку з надходженням авансових платежів ПП «ЕНЕРГОБУДСЕРВІС ПЛЮС» за договором укладеним з ТОВ «СВІТОЧ» було сформовано та направлено на реєстрацію до ЄРПН податкові накладні № 1 від 02.02.2023 року на суму 200 000,00 грн, № 11 від 15.03.2023 року на суму 200 000,00 грн, № 9 від 22.05.2023 року на суму 500 000,00 грн та № 8 від 19.06.2023 року на суму 300 000,00 грн.
А також, у зв`язку з надходженням авансового платежу та підписанням Акту приймання-передачі ПП «ЕНЕРГОБУДСЕРВІС ПЛЮС» за договором з фірмою «ВЕГА» було сформовано та направлено на реєстрацію до ЄРПН податкову накладну № 10 від 20.06.2023 року на суму 300 000,00 грн
Реєстрацію вказаних податкових накладних відповідно до отриманих позивачем квитанцій було зупинено, з підстав: обсяг постачання товару/послуги 43.21.10-00.90, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Та запропоновано надати додаткові документи та пояснення.Та запропоновано надати пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК.
У Додатку 3 до Порядку № 1165 встановлено Критерії ризиковості здійснення операцій.
Пунктом 1 зазначених Критеріїв визначено такі критерії ризиковості здійснення операцій: «Відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС».
При цьому суд зазначає, що у квитанціях зазначено лише посилання на відповідність Критеріїв, визначених в п. 1 та не зазначено документів, які слід надати для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в реєстрі або відмову в такій реєстрації.
Таким чином, зупинення податкових накладних, виписаних ПП ЕНЕРГОБУДСЕРВІС ПЛЮС не відповідає умовам критеріїв ризиковості платника податку та/або критерій ризиковості здійснення операцій та контролюючим органом, чим порушено вимоги Порядку № 1165.
Окрім того, суд зазначає, що податкові накладні № 1 від 02.02.2023 року на суму 200 000,00 грн, № 11 від 15.03.2023 року на суму 200 000,00 грн, № 9 від 22.05.2023 року на суму 500 000,00 грн після отримань пояснень від позивача були зареєстровані податковим органом в ЄРПН.
Відповідно до п. 2, 3, 4, 5, 6 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом міністерства фінансів України від 12.12.2019 року № 520 (далі - Порядок № 520) прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня). Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі у терміни, визначені пунктом 9 цього Порядку, та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II Кодексу.
У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.
Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування. Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних/розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні/розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних/розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).
Відповідно до п. 9, 10 Порядку № 520 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня. За результатами розгляду поданих письмових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку:
-або приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II Кодексу, за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку;
-або направляє повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - Повідомлення), за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку з пропозицією щодо надання платником податку додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/ розрахунку коригування;
-або приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі у разі надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства, та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II Кодексу, за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.
Платник податку має право подати до контролюючого органу додаткові пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання Повідомлення.
Додаткові письмові пояснення та копії документів, зазначені в абзаці шостому цього пункту, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
За результатами розгляду поданих додаткових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем їх отримання, приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку. Якщо платник податку не надав додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі протягом 5 робочих днів, що настають за днем граничного строку їх подання, визначеного абзацом шостим цього пункту.
Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання/часткового надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, при отриманні Повідомлення; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Згідно з додатку до Порядку № 520 в повідомленні про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та в рішенні про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних обов`язково зазначаються конкретні документи.
Так, судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що податковим органом 18.07.2023 року було направлено на адресу позивача повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією з питань зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН № 9210664/35154140 та № 9210665/35154140.
При цьому, у формі повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних міститься графа «додаткова інформація», що не позбавляло комісію Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних обов`язку зазначити конкретні документи, які слід надати ПП ЕНЕРГОБУДСЕРВІС ПЛЮС для розгляду питання прийняття комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Також, судом встановлено, що 27.07.2023 року податковим органом було прийнято рішення № 9262919/35154140 та № 9262920/35154140 про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування в ЄРПН № 8 та № 10 у зв`язку з: ненаданням/частковим ненаданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в ЄРПН, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, платником податку. (Додаткова інформація не зазначена).
Аналізуючи форму оскаржуваних рішень, суд зазначає, що сама форма передбачає, що у разі відмови в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН через надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства, контролюючий орган повинен зазначити конкретні документи, які складені із порушенням законодавства.
Тобто, оскаржувані рішення, повинні були містити мотиви врахування та/або неврахування надісланих позивачем пояснень та доданих до нього документів, а саме: врахування поданих позивачем документів.
Таким чином, ненаведення мотивів прийняття оскаржуваних рішень не дають змоги суду встановити дійсні підстави та причини, за яких податковий орган дійшов саме таких висновків.
Разом з цим судом встановлено, що Приватне підприємство ЕНЕРГОБУДСЕРВІС ПЛЮС надає електромонтажні послуги, а саме: комплекс заходів щодо розробки проекту, організації, а також проведенню монтажу, встановлення різноманітного електрообладнання у приміщеннях або на відкритому повітрі, в тому числі і електропроводки (код згідно з КВЕД 43.21).
Згідно з штатного розпису має достатньо кваліфікованих співробітників для виконання електромонтажних робіт, в тому числі електрики та головний інженер.
Крім того, ПП «Енергобудсервіс плюс» має ліцензію - видану Держбудінспекцією наказ N0 32-Л від 12.06.2019 р.
Основним видом діяльності Приватного підприємства ЕНЕРГОБУДСЕРВІС ПЛЮС є: 43.21. Електромонтажні роботи.
З метою здійснення господарської діяльності позивачем було укладено договори на надання електромонтажних робіт.
Замовниками, відповідно до умов договорів, були сплачені авансові платежі та підрядником, тобто позивачем, було надано відповідні роботи, що підтверджується Актами приймання-передачі наданих послуг.
На підтвердження закупівлі всіх необхідних матеріалів для здійснення передбачених договором робіт позивачем надано видаткові накладні, товарно-транспортні накладі та платіжні доручення про закупівлю всіх необхідних товарів.
Таким чином, аналізуючи надані документи, можна дійти висновку, що у позивача були наявні необхідні можливості для здійснення господарської діяльності та зазначеного об`єму робіт.
Однак, як встановлено судом, таким документам та наданим позивачем поясненням не було надано податковим органом належної оцінки.
Посилання відповідача на те, що позивачем в підтвердження відображених у податкових накладних господарських операцій також не було надано бухгалтерського документа (наприклад, оборотно-сальдових відомостей, аналізів або карток по субрахункам рахунків 10,15, 30,31, 36, 66, 90, 93 тощо, Плану рахунків бухгалтерського обліку або х аналогів), які б свідчили про зміну активів та пасивів підприємства внаслідок проведення зазначених операцій, відхиляються судом, оскільки п. 5 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 року № 520 містить вичерпний перелік документів, які можуть бути подані платником податків необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, та в цьому переліку відсутні наведені відповідачем документи.
Таким чином, суд доходить висновку, що матеріали справи не містять належних і достатніх доказів спростування відповідачами тверджень позивача, наведення відповідних мотивів прийняття спірного рішення та неврахування наданих позивачем документів, а відтак, підтверджень правомірності рішення податкового органу, у зв`язку з чим, такі рішення про відмову реєстрації податкових накладних в ЄРПН є протиправними та підлягають скасуванню.
Стосовно позовних вимог про зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №8 від 19.06.2023 року та №10 від 20.06.2023 року, суд зазначає таке.
Приписами пункту 20 Порядку № 1246 передбачено, що у разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.
В даному випадку, зобов`язання відповідача зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних подану позивачем податкову накладну є дотриманням судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений, та належним способом захисту порушеного права, а тому суд доходить висновку, що вказані позовні вимоги є правомірними та належать задоволенню повністю.
Відповідно до ч.1,3 ст.90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.
Таким чином, оцінюючи встановлені факти, суд дійшов висновку, що відповідачі, заперечуючи проти позову не довели, з посиланням на відповідні докази, правомірності своїх рішень, а тому позовні вимоги належать задоволенню повністю.
Відповідно до ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
У свою чергу, згідно з ч. 2 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
Враховуючи викладене, судовий збір підлягає стягненню з відповідача Головного управління ДПС в Одеській області на користь позивача.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 6, 12, 72, 77,90, 139, 246, 255,295,297 КАС України, суд -
В И Р І Ш И В:
Позовну заяву Приватного підприємства «ЕНЕРГОБУДСЕРВІС ПЛЮС» (код ЄДРПОУ 35154140, місце знаходження: 68702, Одеська область, м. Болград, вул. Східна, 27) до Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ ВП 44069166, місце знаходження: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5) та Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ 43005393, місце знаходження: 04053, м. Київ, пл. Львівська, 8) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії, - задовольнити в повному обсязі.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС в Одеській області про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 9262920/35154140 від 27.07.2023 року.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС в Одеській області про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 9262919/35154140 від27.07.2023 року.
Зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393, місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа,8) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №8 від 19.06.2023 року, подану Приватним підприємством «ЕНЕРГОБУДСЕРВІС ПЛЮС» (код ЄДРПОУ 35154140, місце знаходження: 68702, Одеська область, м. Болград, вул.. Східна, 27) днем її подання.
Зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393, місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа,8) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №10 від 20.06.2023 року, подану Приватним підприємством «ЕНЕРГОБУДСЕРВІС ПЛЮС» (код ЄДРПОУ 35154140, місце знаходження: 68702, Одеська область, м. Болград, вул. Східна, 27) днем її подання.
Стягнути з Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ ВП 44069166, місцезнаходження 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5) на користь Приватного підприємства «ЕНЕРГОБУДСЕРВІС ПЛЮС» (код ЄДРПОУ 35154140, місце знаходження: 68702, Одеська область, м. Болград, вул. Східна, 27) судовий збір в розмірі 5368,00 грн. (п`ять тисяч триста шістдесят вісім гривень 00 копійок).
Рішення суду може бути оскаржено в порядку та в строки, встановлені ст.ст. 295,297 КАС України, з урахуванням п.п.15.5 п. 15 ч. 1 Перехідних положень КАС України.
Рішення суду набирає законної сили в порядку та в строки, встановлені ст. 255 КАС України.
Суддя Л.Р. Юхтенко
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.11.2023 |
Оприлюднено | 20.11.2023 |
Номер документу | 114968470 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Юхтенко Л.Р.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні