Рішення
від 20.11.2023 по справі 420/15203/22
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/15203/22

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20 листопада 2023 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Завальнюка І.В., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Національного університету «Одеська морська академія», третя особа - Міністерство освіти і науки України, про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до суду із вказаним позовом, в якому просить суд визнати протиправною бездіяльність Національного університету «Одеська морська академія» щодо встановлення і виплати щомісячної додаткової винагороди у розмірі 30 000 грн. за період з 24.02.2022 року по 18.07.2022 року та додаткової винагороди у розмірі 30 000 грн. пропорційно в розрахунку на місяць за період з 19.07.2022 року і до теперішнього часу; зобов`язати відповідача встановити і виплатити щомісячну додаткову винагороду у розмірі 30 000 грн. за період з 24.02.2022 року по 18.07.2022 року та додаткову винагороду у розмірі 30 000 грн. пропорційно в розрахунку на місяць за період з 19.07.2022 року і до теперішнього часу.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що виплата йому грошового забезпечення у період з 24.02.2022 по 18.07.2022 проводилася відповідачем із порушенням вимог чинного законодавства, оскільки йому не виплачувалася додаткова винагорода у розмірі 30000 грн., як військовослужбовцю Збройних Сил України, встановлена п.1 постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 №168 «Питання деяких виплат військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім`ям під час дії воєнного стану».

Ухвалою судді від 28.10.2022 позовну заяву прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі; постановлено справу розглядати за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін.

Ухвалою суду від 05.12.2022 клопотання Національного університету «Одеська морська академія» про залишення адміністративного позову без руху задоволено; позовну заяву ОСОБА_1 залишено без руху із наданням десятиденного строку з дня отримання ухвали для усунення зазначених вище недоліків.

Ухвалою суду від 13.12.2022 ОСОБА_1 поновлено строк на звернення до суду із позовними вимогами до Національного університету «Одеська морська академія», третя особа Міністерство освіти і науки України, про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії.

13.12.2022 до суду від Національного університету «Одеська морська академія» надійшов відзив на позовну заяву, відповідно до якого відповідач позовні вимоги не визнав у повному обсязі, в задоволенні позову просив відмовити, зазначивши, що позивач посилається на постанову КМУ № 793 від 07.07.20222, якою внесені зміни до постанови КМУ № 168. Відповідно до змін Постанови № 793, розмір додаткової винагороди змінено з розміру « 30000 грн» на розмір «до 30000 грн пропорційно в розрахунку на місяць». Проте позивачем при визначенні вимог не враховано п. 2 Постанови № 793, яким визначено, що вона набирає чинності з дня її опублікування (19.07.2022) та застосовується з 24.02.2022. Тобто, з аналізу положень цих постанови випливає висновок, що військовослужбовці ЗСУ мають право на щомісячну додаткову винагороду у розмірі 30000 грн пропорційно в розрахунку на місяць з 24.02.2022. Університет, керуючись листами-відповідями, на звернення заяв офіцерів щодо виплати їм додаткової винагороди за постановою КМУ № 168, усно проінформував про неможливість її виплати через відсутність відповідного фінансування. Університет вживав всіх залежних від нього заходів щодо збільшення бюджетних асигнувань звернувся до МОН з питанням щодо порядку і умов виплати додаткової винагороди. За наведених обставин відповідач вважає, що жодними своїми рішеннями, діями чи бездіяльністю не порушував прав і законних інтересів позивача. Позивач є військовослужбовцем Збройних Сил України, проте він відноситься до категорії інших осіб, - військовослужбовець, відряджений до державної установи - цивільного закладу вищої освіти, і така категорія військовослужбовців не визначена Постановою 168. Отже позивачу не може бути нарахована і виплачена додаткова винагорода.

26.12.2022 до суду від сторони позивача надійшла відповідь на відзив.

Ухвалою суду від 03.01.2023 зупинено провадження по справі до набрання законної сили рішенням Верховного Суду по зразковій справі № 260/3564/22.

03.10.2023 до суду від Національного університету «Одеська морська академія» надійшли додаткові пояснення, згідно з якими відповідач просить суд врахувати діючу судову практику та особливості і відмінності, які є в цій справі - підстави та умови, за яких позивач проходить службу в Університеті, підстави та законодавство щодо грошового забезпечення військовослужбовців, відряджених до державних органів, установ.

01.11.2023 до суду від позивача надійшли додаткові пояснення, згідно з якими виключно відповідач зобов`язаний нараховувати та виплачувати позивачу додаткову грошову винагороду, визначену постановою КМУ № 168. У начальника Інституту відсутні законні підстави для нарахування та виплати додаткової грошової винагороди військовослужбовцям, які перебувають на грошовому забезпеченні в іншому навчальному закладі. Крім того, окреме доручення Міністра оборони України від 23.06.2022 № 912/з/29 не поширює свою дію на Університети Міністерства освіти і науки України та не адресувалося відповідачу.

08.11.2023 до суду від позивача надійшли додаткові пояснення, згідно з якими у справі № 420/15203/22 не підлягає застосуванню ані наказ Міністерства оборони України від 07.06.2018 № 260, із доповненнями внесеними згідно з наказом Міністерства оборони України від 25.01.2023 № 44, ані окреме доручення Міністра оборони України № 912/з/29 від 23.06.2022.

14.11.2023 до суду від Національного університету «Одеська морська академія» надійшли додаткові пояснення, згідно з якими грошове забезпечення виплачується виходячи з окладів за посадами, інших виплат, установлених для відповідних працівників, а також окладів за військовими (спеціальними) званнями і надбавки за вислугу років у розмірах і порядку, визначених законодавством для військовослужбовців... Таким законодавством є постанова КМУ від 30.09.2017 № 704 "Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб". Постанови 104 та 704 не передбачають у складі грошового забезпечення щомісячну додаткової винагороди на час дії воєнного стану, змін до них у зв`язку із прийняттям постанови 168 не вносились. Окрім цього, щомісячна додаткова винагорода на час дії воєнного стану носить тимчасовий характер, і не має постійного характеру, а тому не є складовою грошового забезпечення. Це також вбачається із самої назви та змісту постанови 168 Питання деяких виплат.... під час дії воєнного стану. Ще однією з умовою для нарахування додаткової винагороди є наявність наказу/розпорядження про бойове (спеціальне) завдання. До червня 2022 року чітких та ясних роз`яснень виконання постанови 168 закладами вищої надано не було, проте Міністра оборони України надав Окреме дорученням за № 912/з/29 від 23.06.2022, яке позивач надав суду. Цим Окремим дорученням Міністр оборони окреслив підстави та умови нарахування та виплати додаткової винагороди, зокрема, підставою є наказ/розпорядження командира (начальника) про бойове (спеціальне) завдання позивачу, рапорт командира підрозділу, журнал бойових дій. Позивач є військовослужбовцем, відрядженим до закладу вищої освіти. Водночас, приписами Постанови № 168 не передбачено щомісячне нарахування додаткової винагороди особам, які відряджені до закладу вищої освіти. Порядок виплати додаткової винагороди на період дії воєнного стану військовослужбовцям Збройних Сил України на сьогодні визначений розділом XXXIV Порядку виплати грошового забезпечення військовослужбовцям Збройних Сил України та деяким іншим особам, затвердженого наказом Міністерства оборони України від 07.06.2018 № 260 (далі - Порядок - 260). При цьому, цей новий розділ з`явився та застосовується лише з 01.02.2023 року (наказ Міністерства оборони № 44 від 25.01.2023 ). Право на щомісячну додаткову винагороду у розмірі до 30000 гривень пропорційно в розрахунку на місяць починаючі з 24.02.2022, мають військовослужбовці Збройних Сил України, які виконують бойові (спеціальні) завдання згідно з бойовими наказами (розпорядженнями) (в розрахунку на місяць пропорційно часу виконання бойових (спеціальних) завдань). Таким чином, підхід Міністерства оборони України в частині виплати додаткової винагороди зводиться до наявності та виконання військовослужбовцем ЗСУ то бойові (спеціальні) завдання згідно з бойовими наказами (розпорядженнями). Чи виконував/виконує позивач бойовий наказ, чи був в зоні бойових дій, чи був він задіяний в інших бойових операціях тощо, в період з 24.02.2022 по теперішній час невідомо. Позивачем відповідних копій документів суду не надано, тому адміністративного суду відсутні будь-які правові підстави для задоволення даного адміністративного позову. Позивач працює в Університеті на цивільній посаді, а для отримання додаткової винагороди мав би проходити військову службу у військових формуваннях або брати участь у бойових діях, здійснювати відповідні заходи.

Ухвалою суду від 14.11.2023 провадження у справі поновлено.

Дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку про обґрунтованість адміністративного позову та наявність підстав для його задоволення, з огляду на наступне.

Судом встановлено, що ОСОБА_1 перебуває на посаді курсового офіцеру з 07.08.2012, де отримує грошове забезпечення, як військовослужбовець Збройних Сил України.

Згідно наказу начальника Інституту Військово-Морських Сил Університету (відноситься до сфери управління Міністерства оборони України) від 10.03.2022 виданого на підставі розпорядження командування Військово-Морських Сил Збройних Сил України від 09.03.2022 (додані позивачем до позову), позивач перебуває в оперативному підпорядкуванні начальника Інституту.

12.08.2022 ОСОБА_1 подав письмове звернення до Національного університету «Одеська морська академія» з проханням виконати вимоги п. 1 постанови КМУ № 168, а саме виплатити йому щомісячну додаткову винагороду в розмірі 30000 грн за період з 24.02.2022 по 18.07.2022 та до 30000 грн пропорційно в розрахунку на місяць за період з 19.07.2022.

Національний університет «Одеська морська академія» зазначає, що не надав відповіді на це звернення у зв`язку із тим, що в усному порядку усі офіцери були проінформовані про те, що Національний університет «Одеська морська академія» не має можливості здійснити виплату додаткової винагороди на підставі відповідей МОН та Мінфіну (додаткових бюджетних призначень та асигнувань на виконання постанови КМУ № 168 Університет не отримував).

Так, Національного університету «Одеська морська академія» від 10.05.2022 № 60/589 повідомлено Міністерство освіти і науки України та Кабінет Міністрів України щодо необхідності вирішення питання щодо виділення додаткового фінансування на 2022 рік за кодом економічної класифікації видатків 2112 «грошове забезпечення військовослужбовців» та 2120 «нарахування на заробітну плату» для виплати грошового забезпечення військовослужбовцям організаційно-стройового відділу Національного університету «Одеська морська академія».

Листом Міністерства освіти і науки України від 26.05.2022 № 1/5590-22 повідомлено Національний університет «Одеська морська академія» про відсутність у міністерства видатків для виплати додаткової винагороди військовослужбовцям Збройних Сил України.

Зважаючи на те, що посилання відповідача на відсутність відповідних бюджетних призначень, як підстави для невинесення наказів, суперечать п. 3 постанови КМУ № 168 від 28.02.2022, а невиплата позивачу додаткової щомісячної винагороди суперечить діючому законодавству, позивач звернувся за судовим захистом із даним позовом.

Оцінивши належність, допустимість, достовірність наданих сторонами доказів, а також достатність та взаємний зв`язок у їх сукупності, суд вважає позовні вимоги підлягаючими задоволенню у зв`язку з наступним.

Відповідно до ч. 1-3 ст. 1 Закону України «Про військовий обов`язок і військову службу» від 25.03.1992р. № 2232-XII (надалі - Закон №2232-XII) захист Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України є конституційним обов`язком громадян України. Військовий обов`язок установлюється з метою підготовки громадян України до захисту Вітчизни, забезпечення особовим складом Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, а також правоохоронних органів спеціального призначення та Державної спеціальної служби транспорту, посади в яких комплектуються військовослужбовцями. Військовий обов`язок включає у тому числі проходження військової служби.

Статтею 2 Закону №2232-XII встановлено, що проходження військової служби здійснюється громадянами України - у добровільному порядку (за контрактом) або за призовом.

Положеннями ст. 3 Закону № 2232-XII передбачено, що правовою основою військового обов`язку і військової служби є Конституція України, цей Закон, Закон України «Про оборону України», Закон України «Про Збройні Сили України», Закон України «Про мобілізаційну підготовку і мобілізацію», інші закони України, а також прийняті відповідно до них укази Президента України та інші нормативно-правові акти щодо забезпечення обороноздатності держави, виконання військового обов`язку, проходження військової служби, служби у військовому резерві та статусу військовослужбовців, а також міжнародні договори України, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України.

Відповідно до п. 2, 3 постанови Кабінету Міністрів України № 704 від 30.08.2017р. «Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб» грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу складається з посадового окладу, окладу за військовим (спеціальним) званням, щомісячних (підвищення посадового окладу, надбавки, доплати, винагороди, які мають постійний характер, премії) та одноразових додаткових видів грошового забезпечення.

Виплату грошового забезпечення військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу здійснювати в порядку, що затверджується Міністерством оборони, Міністерством внутрішніх справ, Міністерством фінансів, Міністерством інфраструктури, Міністерством юстиції, Службою безпеки, Управлінням державної охорони, розвідувальними органами, Адміністрацією Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації (далі - державні органи).

Згідно з Інструкцією про порядок виплати грошового забезпечення військовослужбовцям Державної прикордонної служби України, затвердженою наказом Міністерства внутрішніх справ України 25.06.2018 № 558 грошове забезпечення означає гарантоване державою грошове забезпечення в обсязі, що відповідає умовам проходження військової служби та стимулює закріплення кваліфікованих військових кадрів.

Грошове забезпечення визначається залежно від посади, військового звання, тривалості, інтенсивності та умов військової служби, кваліфікації, наукового ступеня і вченого звання військовослужбовця.

Грошове забезпечення складається із: посадового окладу; окладу за військовим званням; щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (підвищення посадового окладу, надбавки, доплати, винагороди, які мають постійний характер, премії); одноразових додаткових видів грошового забезпечення.

На виконання Указів Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану в Україні» та № 69 «Про загальну мобілізацію» Кабінет Міністрів України 28.02.2022 прийняв постанову №168 «Питання деяких виплат військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім`ям під час дії воєнного стану» (надалі -Постанова № 168).

Так, пунктом п.1 Постанови №168 (у редакцій на момент виникнення спірних правовідносин) передбачено, що на період дії воєнного стану військовослужбовцям Збройних Сил, Служби безпеки, Служби зовнішньої розвідки, Головного управління розвідки Міністерства оборони, Національної гвардії, Державної прикордонної служби, Управління державної охорони, Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації, Державної спеціальної служби транспорту, військовим прокурорам Офісу Генерального прокурора, особам рядового і начальницького складу Державної служби з надзвичайних ситуацій, співробітникам Служби судової охорони, особам начальницького складу управління спеціальних операцій Національного антикорупційного бюро та поліцейським, а також особам рядового і начальницького складу Державної кримінально-виконавчої служби, які несуть службу в органах і установах зазначеної Служби в межах територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), виплачується додаткова винагорода в розмірі до 30000 гривень щомісячно (крім військовослужбовців строкової служби), а тим з них, які беруть безпосередню участь у бойових діях або забезпечують здійснення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії, перебуваючи безпосередньо в районах у період здійснення зазначених заходів (у тому числі військовослужбовцям строкової служби), - розмір цієї додаткової винагороди збільшується до 100000 гривень в розрахунку на місяць пропорційно часу участі у таких діях та заходах.

Виплата такої додаткової винагороди здійснюється на підставі наказів командирів (начальників).

Відповідно до п. 2-1 Постанови № 168 порядок і умови виплати додаткової винагороди, а також одноразової грошової допомоги, передбачених цією постановою, визначаються керівниками відповідних міністерств та державних органів.

Таким чином, Постановою №168 передбачено, що виплату на період дії воєнного стану військовослужбовцям Збройних Сил додаткової винагороди в розмірі до 30000грн. щомісячно (крім військовослужбовців строкової служби).

З огляду на матеріали справи, відповідач у справі вчиняв дії щодо вирішення питання щодо виділення додаткового фінансування на 2022 рік за кодом економічної класифікації видатків 2112 «грошове забезпечення військовослужбовців» та 2120 «нарахування на заробітну плату» для виплати грошового забезпечення військовослужбовцям організаційно-стройового відділу Національного університету «Одеська морська академія» (у якому проходив службу позивач).

Водночас, листом Національного університету «Одеська морська академія» від 17.08.2022 №01/868 повідомлено Міністерство освіти і науки України про неможливість виплати військовослужбовцям додаткової винагороди в розмірі 30000грн. у зв`язку із відсутністю відповідного фінансування.

Таким чином, фактично відповідачем не нараховано та не виплачено позивачу за період з 24.02.2022 по 18.07.2022 додаткову винагороду у розмірі 30000 грн на підставі п.1 постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 № 168 у зв`язку із відсутністю відповідного фінансування.

Статтею 43 Конституції України, зокрема, визначено, що кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Кожен має право на належні, безпечні і здорові умови праці, на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом. Право на своєчасне одержання винагороди за працю захищається законом.

Пунктом 3 ст.116 Конституції України передбачено, що до повноважень Кабінету Міністрів України належить забезпечення проведення фінансової, цінової, інвестиційної та податкової політики; політики у сферах праці й зайнятості населення, соціального захисту, освіти, науки і культури, охорони природи, екологічної безпеки і природокористування.

Рішеннями Конституційного Суду України від 26.12.2011р. № 0-рп/2011 та від 25.01.2012р. № 3-рп/2012 підтверджена конституційність повноважень Кабінету Міністрів України щодо реалізації політики у сфері соціального захисту, в тому числі регулювання порядку та розмірів соціальних виплат і допомоги, які фінансуються за рахунок коштів Державного бюджету України виходячи з фінансових можливостей держави.

За змістом правової позиції ЄСПЛ у справі «Кечко проти України» (рішення від 08.11.2005р.) у межах свободи дій держави визначати, які надбавки виплачувати своїм робітникам з державного бюджету. Держава може вводити, призупиняти чи закінчити виплату таких надбавок, вносячи відповідні зміни в законодавство. Однак якщо чинне правове положення передбачає виплату певних надбавок і дотримано всі вимоги, необхідні для цього, органи державної влади не можуть свідомо відмовляти в цих виплатах, доки відповідні положення є чинними. Тобто органи державної влади не можуть посилатися на відсутність коштів як на причину невиконання своїх зобов`язань.

З огляду на викладене, суд визнає необґрунтованими посилання відповідача на відсутність відповідного фінансування, оскільки гарантовані законом виплати, пільги тощо неможливо поставити в залежність від видатків бюджету.

Отже, оскільки положення Постанови №168 є чинним, органи державної влади не можуть свідомо відмовляти в такій виплаті. Тобто органи державної влади не можуть посилатися на відсутність коштів як на причину невиконання своїх зобов`язань (рішення ЄСПЛ від 08.11.2005р. у справі «Кечко проти України»).

Пунктом 1 Постанови №168 передбачено, що виплата такої додаткової винагороди здійснюється на підставі наказів командирів (начальників).

Таким чином, саме на керівника Національного університету «Одеська морська академія» покладено обов`язок щодо видання наказу про виплату робітнику університету - військовослужбовцю Збройних Сил України додаткової винагороди в розмірі 30000грн.

Крім того, зміст внесених постановою Кабінету Міністрів України від 07.07.2022 №793 змін до постанови №168 в частині визначення розміру додаткової винагороди «до 30000 гривень пропорційно в розрахунку на місяць» замість « 30000 гривень щомісячно» не свідчить про те, що такі зміни вплинули на розмір додаткової винагороди, адже за загальним правилом заробітна плата (грошове забезпечення) виплачується щомісячно за фактично відпрацьований час, тому визначена Урядом «пропорційність» із прив`язкою до місячного періоду фактично передбачає виплату додаткової винагороди в розмірі 30000 гривень на місяць за умови відпрацювання норми робочого часу відповідного місяця.

Правило щодо пропорційності розміру грошового забезпечення співробітників Служби судової охорони до виконаної норми праці закріплено й у пункті 14 Порядку №384, згідно з яким при виплаті співробітникам грошового забезпечення за неповний місяць розмір виплати за кожний календарний день визначається шляхом ділення сум щомісячних основних, додаткових видів грошового забезпечення та премії за повний місяць на кількість календарних днів у місяці, за який здійснюється виплата.

З огляду на викладене, вказані зміни у правовому регулюванні спірних правовідносин не змінили обсягу права позивача на отримання додаткової винагороди в розмірі 30000 грн на місяць, передбаченому постановою №168 у первинній редакції.

Таким чином, позов підлягає задоволенню шляхом визнання протиправною бездіяльності Національного університету «Одеська морська академія» щодо ненарахування і невиплати йому додаткової винагороди, передбаченої постановою Кабінету Міністрів України №168, та зобов`язання Національного університету «Одеська морська академія» нарахувати і виплатити позивачу вказану додаткову винагороду в розмірі 30000 грн на місяць за період з 24.02.2022 по 18.07.2022, а починаючи з 19.07.2022 по дату ухвалення судом рішення - у розмірі до 30000 грн пропорційно часу проходження служби в розрахунку на місяць.

Перевіряючи обґрунтованість та законність дій та рішень суб`єкта владних повноважень, суд враховує наведене нормативне регулювання та вимоги частини 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, які певною мірою відображають принципи адміністративної процедури.

Суд також враховує встановлений ст.3 Конституції України, ст. 6 КАС України принцип верховенства права, який в адміністративному судочинстві зобов`язує суд надавати законам та іншим нормативно-правовим актам тлумачення у спосіб, який забезпечує пріоритет прав людини при вирішенні справи. Тлумачення законів та нормативно-правових актів не може спричиняти несправедливих обмежень прав людини.

Вирішуючи спір, суд також враховує, що орган влади зобов`язаний виправдати свої дії, навівши обґрунтування своїх рішень (див. рішення у справі Суомінен проти Фінляндії (Suominen v. Finland), № 37801/97, п. 36, від 1 липня 2003 року).

Суд акцентує увагу на приписах ч. 2 ст. 77 КАС України, відповідно до якої в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Зважаючи на встановлені у справі обставини та з огляду на приписи норм чинного законодавства, які регулюють спірні правовідносини, суд дійшов висновку про обґрунтованість адміністративного позову та наявність підстав для його задоволення.

Судові витрати розподілити відповідно до ст. 139 КАС України.

Керуючись ст.ст. 139, 242-246, 262 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ; РНОКПП НОМЕР_1 ) до Національного університету «Одеська морська академія» (65052, м. Одеса, вул. Дідріхсона, буд. 8; ЄДРПОУ 01127799), третя особа - Міністерство освіти і науки України (01135, м. Київ, просп. Перемоги, 10; ЄДРПОУ 38621185), про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії, задовольнити.

Визнати протиправною бездіяльність Національного університету «Одеська морська академія» щодо встановлення і виплати ОСОБА_1 щомісячної додаткової винагороди у розмірі 30000 грн за період з 24.02.2022 по 18.07.2022 та додаткової винагороди у розмірі 30000 грн пропорційно в розрахунку на місяць за період з 19.07.2022 по 20.11.2023.

Зобов`язати Національний університет «Одеська морська академія» встановити і виплатити ОСОБА_1 щомісячну додаткову винагороду у розмірі 30000 грн за період з 24.02.2022 по 18.07.2022 та додаткову винагороду у розмірі 30 000 грн. пропорційно в розрахунку на місяць за період з 19.07.2022 по 20.11.2023.

Рішення суду набирає законної сили в порядку ст. 255 КАС України.

Рішення може бути оскаржене до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складання повного судового рішення.

Суддя І.В. Завальнюк

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.11.2023
Оприлюднено22.11.2023
Номер документу115034385
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо

Судовий реєстр по справі —420/15203/22

Ухвала від 16.12.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Жук А.В.

Постанова від 28.11.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 03.10.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 09.04.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 02.04.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 19.12.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Рішення від 20.11.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Завальнюк І.В.

Ухвала від 14.11.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Завальнюк І.В.

Ухвала від 03.01.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Завальнюк І.В.

Ухвала від 13.12.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Завальнюк І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні