Рішення
від 20.11.2023 по справі 914/2820/23
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

79014, м. Львів, вул. Личаківська, 128

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20.11.2023 Справа № 914/2820/23

Господарський суд Львівської області у складі судді Бортник О.Ю. розглянув матеріали справи за позовом: Львівської міської ради, м. Львів

до відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю «Арматекос», м. Львів

про стягнення 160742,42 грн.

За участі представників: не викликались, розгляд справи здійснювався в порядку спрощеного позовного провадження, без проведення судового засідання та без виклику сторін.

Суть спору: Львівська міська рада, м. Львів, звернулась до Господарського суду Львівської області з позовом про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю «Арматекос», м. Львів, 160742,42 грн. безпідставно збережених коштів за користування земельними ділянками комунальної власності (кадастровий номер: 4610136800:03:002:0024; 4610136800:03:002:0025; 4610136800:03:002:0026) на вул. Персенківка, 17 у м. Львові.

Стислий виклад позиції позивача.

Позовні вимоги мотивовані тим, що ухвалою Львівської міської ради від 28.04.2005 № 2271 «Про користування Львівською обласною асоціацією «Агропроменерго» земельною ділянкою на вул. Персенківка, 17 у м. Львові передано Львівській обласній асоціації «Агропроменерго» в оренду терміном на 10 років земельну ділянку площею 0,143 га на вул. Персенківка, 17 для обслуговування складських приміщень. Договір оренди укладено з Львівською міською радою 25.08.2005 № С-400 (договір зареєстрований в книзі записів реєстрації договорів оренди землі С-1 та у Львівському міському відділі регіональної філії Центру ДЗК 14.11.2005 за № 04:05:438:0233).

Пунктом 1 ухвали Львівської міської ради від 30.05.2013 № 2394 розірвано за згодою сторін договір оренди землі, укладений між Львівською міською радою та Львівською обласною асоціацією «Агропроменерго», який зареєстрований у Львівській міській раді 25.08.2005 за № С-400 (книга записів реєстрації Договорів оренди землі С-1) та у Львівському міському відділі регіональної філії Центру ДЗК 14.11.2005 за № 04:05:438:0233. Пунктом 2 цієї ухвали зобов`язано ТзОВ «Арматекос», покупцеві об`єктів нерухомого майна, розташованих на земельній ділянці на вул. Персенківка, 17, у встановленому порядку звернутися у Львівську міську раду для оформлення права користування цією земельною ділянкою.

Ухвал Львівської міської ради щодо відведення земельних ділянок з кадастровими номерами 4610136800:03:002:0024, 4610136800:03:002:0025, 4610136800:03:002:0026 не приймалося. Документи, які посвідчують право користування відповідача земельними ділянками з кадастровими номерами 4610136800:03:002:0024, 4610136800:03:002:0025, 4610136800:03:002:0026 на вул. Персенківка, 17 у м. Львові, відсутні.

11.11.2013 р. в Державному земельному кадастрі зареєстровано земельну ділянку з кадастровим номером 4610136800:03:002:0024 за адресою: м. Львів, вул. Персенківка, 17, 14.11.2013 р. земельну ділянку з кадастровим номером: 4610136800:03:002:0025 за адресою: м. Львів, вул. Персенківка, 17, та 15.11.2013р. - земельну ділянку з кадастровим номером 4610136800:03:002:0026 за адресою: м. Львів, вул. Персенківка, 17.

Відповідно до інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно від 24.07.2023 р. № 340210185 ТзОВ «Арматекос» (код ЄДРПОУ 13800446) на підставі Договору купівлі-продажу від 21.12.2012 № 1643, посвідченого приватним нотаріусом Львівського міського нотаріального округу Нор Н.М., є власником складських приміщень загальною площею 319,8 м кв. (реєстраційний номер майна: 4043179) на вул. Персенківка, 17, у м. Львові.

Управління державного контролю за використанням та охороною земель м. Львова департаменту містобудування Львівської міської ради 06.04.2023 року провело обстеження земельних ділянок на вул. Персенківка, 17 та суміжних з ними земельних ділянок. У ході обстеження встановлено, що ТзОВ «Арматекос» (код ЄДРПОУ: 13800446) фактично використовує земельну ділянку № 1 площею 0,1284 га (кадастровий номер:4610136800:03:002:0024) для обслуговування складського нежитлового приміщення та частини гілки залізничної колії, земельну ділянку № 2 площею 0,0118 га (кадастровий номер: 4610136800:03:002:0025) для обслуговування складського нежитлового приміщення та частини гілки залізничної колії, які розміщені на земельній ділянці № 1 та № 3 площею 0,0028 га (кадастровий номер: 4610136800:03:002:0026), для обслуговування складського нежитлового приміщення та частини гілки залізничної колії, які розміщені на земельній ділянці № 1, на вул. Персенківці, 17 у м. Львові, за відсутності відповідних рішень Львівської міської ради про надання її в користування (оренду) та за відсутності вчиненого правочину щодо такої земельної ділянки. За результатами зазначеного обстеження складено акт від 06.04.2023р. № 134 та вимогу від 08.05.2023 № 2412-вих-54669.

Відповідач використовував земельні ділянки без правових підстав, внаслідок чого зберіг у себе 160742,42грн., які мав сплатити позивачу за користування з 01.07.2020 р. по 30.05.2023 р. цими земельними ділянками.

Позивач стверджує, що земельні ділянки на вулиці Персенківка, 17 у м. Львові з кадастровими номерами 4610136800:03:002:0024, 4610136800:03:002:0025, 4610136800:03:002:0026 є комунальною власністю. На підтвердження наведеного позивач долучив до позову копії Витягів з Державного земельного кадастру про земельну ділянку № НВ-0001160792023 від 20.06.2023р., № НВ-0001161032023 від 20.06.2023, № НВ-0001161832023 від 20.06.2023р.

Відповідач відзиву на позов не подав, позовних вимог не спростував.

Ухвала про відкриття провадження у справі у справі скеровувалась відповідачу за його юридичною адресою, однак повернулась до суду з відміткою органу поштового зв`язку «за закінченням терміну зберігання».

Процесуальні дії у справі, заяви.

Ухвалою суду від 25.09.2023р. прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у справі, визнано справу № 914/2820/23 малозначною та ухвалено розгляд справи здійснювати в порядку спрощеного позовного провадження, без проведення судового засідання та без виклику сторін.

Мотивувальна частина рішення.

Враховуючи зміст позовної заяви та характер спірних правовідносин між учасниками справи, до переліку обставин, які є предметом доказування у справі, належить доказування факту фактичного використання відповідачем з 01.07.2020 р. по 30.05.2023 р. земельних ділянок комунальної власності площею 0,1284 га (кадастровий номер: 4610136800:03:002:0024), площею 0,0118 га (кадастровий номер: 4610136800:03:002:0025), площею 0,0028 га (кадастровий номер: 4610136800:03:002:0026) за адресою: м. Львів, вул. Персенківка, 17 без правовстановлюючих документів, а також обґрунтованості розміру заявленої до стягнення з відповідача суми, або ж спростування наявності наведених вище обставин учасником справи, який має протилежний процесуальний інтерес.

Вичерпний перелік доказів, якими позивач підтверджує наявність обставин, що є предметом доказування у справі, зазначено ним в додатках до позовної заяви та заяви.

Суд визнає встановленими, з огляду на вірогідність наявних у матеріалах справи доказів, такі обставини, що є предметом доказування у справі.

Згідно з пунктом 1 ухвали Львівської міської ради від 30.05.2013 № 2394 розірвано за згодою сторін договір оренди землі, укладений між Львівською міською радою та Львівською обласною асоціацією «Агропроменерго», який зареєстрований у Львівській міській раді 25.08.2005 за № С-400 (книга записів реєстрації Договорів оренди землі С-1) та у Львівському міському відділі регіональної філії Центру ДЗК 14.11.2005 за № 04:05:438:0233.

Пунктом 2 ухвали Львівської міської ради від 30.05.2013 № 2394 зобов`язано ТзОВ «Арматекос», покупця об`єктів нерухомого майна, розташованих на земельній ділянці на вул. Персенківка, 17, у встановленому порядку звернутися у Львівську міську раду для оформлення права користування земельною ділянкою.

У матеріалах справи немає доказів визнання цієї ухвали позивача недійсною у встановленому законом порядку.

Як стверджує позивач, Львівська міська рада не приймала ухвал про відведення земельних ділянок з кадастровими номерами 4610136800:03:002:0024, 4610136800:03:002:0025, 4610136800:03:002:0026 у користування відповідачу. Документи, які посвідчують право користування земельними ділянками, відсутні.

Витягами з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, які сформовано 20.06.2023, підтверджуються факти державної реєстрації земельних ділянок площею 0,1284 га з кадастровим номером 4610136800:03:002:0024, площею 0,0118 га з кадастровим номером 4610136800:03:002:0025, площею 0,0028 га з кадастровим номером 4610136800:03:002:0026 за адресою: м. Львів, вул. Персенківка, 17.

Інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна за номером 340210185 від 24.07.2023 р. підтверджується факт державної реєстрації 28.11.2012 р. права власності відповідача на складські приміщення загальною площею 319,8 м кв. (реєстраційний номер майна: 4043179) на вул. Персенківка, 17 у м. Львові.

У матеріалах справи немає доказів, які б підтверджували факт укладення між позивачем та відповідачем правочинів, що надають відповідачу право на користування спірними земельними ділянками, на яких розташоване належне йому нерухоме майно.

Актом обстеження земельних ділянок на вул. Персенківка, 17, у м. Львові за № 134 від 06.04.2023 р. підтверджується факт відсутності на дату складення цього акту відповідних рішень Львівської міської ради щодо надання в користування земельних ділянок та відсутності вчинених правочинів, які посвідчують право користування відповідачем земельними ділянками з кадастровими номерами: 4610136800:03:002:0024, 4610136800:03:002:0025 та 4610136800:03:002:0026.

Земельні ділянки на вул. Персенківка, 17, у м. Львові з кадастровим номером 4610136800:03:002:0024, площею 0,1284 га, з кадастровим номером 4610136800:03:002:0025, площею 0,0118 га, з кадастровим номером 4610136800:03:002:0026, площею 0,0028 га є комунальною власністю. Вказане підтверджується Витягами з Державного земельного кадастру про земельну ділянку.

Наявними у матеріалах справи Витягами із технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок від 25.05.2023 р. № НВ-4600445462023, від 25.05.2023 р. № НВ-4600445442023 та від 25.05.2023 р. № НВ-4600445472023 підтверджується той факт, що у 2023 р. нормативна грошова оцінка земельної ділянки з кадастровим номером 4610136800:03:002:0024 становила 1946441,28 грн., нормативна грошова оцінка земельної ділянки з кадастровим номером 4610136800:03:002:0025 становила 178878,56 грн. та нормативна грошова оцінка земельної ділянки з кадастровим номером 4610136800:03:002:0026 становила 42445,76 грн.

Згідно з п. 289.1, 289.2 та ст. 289 Податкового кодексу України, для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок, у тому числі земельних ділянок, право на які фізичні особи мають як власники земельних часток (паїв), з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до законодавства. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, за індексом споживчих цін за попередній рік щороку розраховує величину коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель (Кі), на який індексується нормативна грошова оцінка земель. Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно, залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель, зазначеної в технічній документації з нормативної грошової оцінки земель та земельних ділянок.

Згідно з висновком Верховного Суду, який викладено у його постанові від 18 грудня 2019 року у справі № 804/937/16, коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки завжди застосовується ретроспективно. Кожного року, після 01 січня, для розрахунку бази оподаткування земельним податком (орендної плати) враховується чинна нормативна грошова оцінка (яка проводиться раз на 5-7 років) з урахуванням кумулятивного (накопичувального) застосування коефіцієнтів індексації (який визначається щорічно).

Відповідно до листа Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру від 12.01.2023р. № 6-28-0.222-323/2-23, за інформацією Державної служби статистики України, індекс споживчих цін за 2022 рік становив 126,6%.

Пунктом 289.2 статті 289 Податкового кодексу України, зокрема, визначено, що у разі, якщо індекс споживчих цін перевищує 115 відсотків, такий індекс застосовується із значенням 115.

Відповідно значення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель і земельних ділянок за 2022 рік становить: для земель і земельних ділянок (крім сільськогосподарських угідь) 1,15. Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель. Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель у розрізі років становить: 2020 рік 1,0; 2021 рік 1,1 (для земель несільськогосподарського призначання).

Відтак у 2020 р. та у 2021 р. нормативна грошова оцінка земельної ділянки з кадастровим номером 4610136800:03:002:0024, якою фактично користувався відповідач (як власник нерухомого майна), з урахуванням відомостей про нормативну грошову оцінку земельної ділянки у 2023 р., зазначених у Витягу із технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки від 25.05.2023р. № НВ-4600445462023, становила 1538688,76 грн., а у 2022 р. - 1692557,63грн.

У 2020р. та у 2021 р. нормативна грошова оцінка земельної ділянки з кадастровим номером 4610136800:03:002:0025, якою фактично користувався відповідач (як власник нерухомого майна), з урахуванням відомостей про нормативну грошову оцінку земельної ділянки у 2023 р., зазначених у Витягу із технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки від 25.05.2023р. № НВ-4600445442023, становила 141405,98 грн., а у 2022р. - 155546,57грн.

У 2020р. та у 2021 р. нормативна грошова оцінка земельної ділянки з кадастровим номером 4610136800:03:002:0026, якою фактично користувався відповідач (як власник нерухомого майна), з урахуванням відомостей про нормативну грошову оцінку земельної ділянки у 2023 р., зазначених у Витягу із технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки від 25.05.2023р. № НВ-4600445472023, становила 33553,96 грн., а у 2022р. - 36909,36 грн.

Згідно з п. 7.5.1. Порядку продажу земельних ділянок комунальної власності та нарахування орендної плати за землю у м. Львові, який затверджено ухвалою Львівської міської ради № 1995 від 25.05.2017, річний розмір орендної плати встановлено у розмірі 3% від нормативно грошової оцінки земельної ділянки за винятком коли розмір орендної плати за землю визначений ухвалою міської ради про передачу земельної ділянки в оренду або протоколом аукціону (у разі набуття права оренди на земельну ділянку на конкурентних засадах) та для земельних ділянок використання яких вказано у пунктах 7.6 7.16 цього Порядку.

Наведені вище обставини підтверджують доводи позивача про те, що відповідач безпідставно зберіг кошти, які належали до сплати позивачу за користування відповідачем з 01.07.2020 р. до 30.05.2023 р. земельними ділянками в загальному розмірі 160586,83грн.

Решта позовних вимог задоволенню не підлягають у зв`язку з їх безпідставністю. Позивачем допущено арифметичні помилки при обчисленні суми безпідставно збережених відповідачем грошових коштів. Крім цього, нормативна грошова оцінка земельної ділянки з кадастровим номером 4610136800:03:002:0026 у 2023р. становила 42445,76грн. Вказане підтверджується Витягом із технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок від 25.05.2023р. № НВ-4600445472023.

Відповідно до листа ГУ ДПС у Львівській області від 27.04.2023р. № 1.8-12480-24 в Інформаційному порталі «Податковий блок» відсутні дані стосовно задекларованих та сплачених сум плати за землю ТзОВ «Арматекос» (код ЄДРПОУ: 13800446) за користування земельними ділянками з кадастровими номерами 4610136800:03:002:0024, 4610136800:03:002:0025, 4610136800:03:002:0026.

З листа Головного управління ДПС у Львівській області від 23.06.2023р. № 682615/13-01-04-07 вбачається, що від ТзОВ «Арматекос» (код ЄДРПОУ 13800446) протягом спірного періоду надійшла до бюджету сума земельного податку у розмірі 18464,48грн. Проте у матеріалах справи немає первинних доказів сплати відповідачем земельного податку у розмірі 18464,48 грн.

Згідно зі статтею 206 ЗК України використання землі в Україні є платним. Об`єктом плати за землю є земельна ділянка. Плата за землю справляється відповідно до закону.

Плата за землю - обов`язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку або орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності (підпункт 14.1.147 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України (далі - ПК України) в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин).

Земельним податком є обов`язковий платіж, що справляється з власників земельних ділянок та земельних часток (паїв), а також постійних землекористувачів, а орендною платою за земельні ділянки державної і комунальної власності - обов`язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою (підпункти 14.1.72, 14.1.136 пункту 14.1 статті 14 ПК України у вказаній редакції).

З наведеного вбачається, що чинним законодавством розмежовано поняття "земельний податок" і "орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності".

Оскільки відповідач не є власником або постійним землекористувачем спірних земельних ділянок, а тому не є суб`єктом плати за змелю у формі земельного податку, при цьому єдино можливою формою здійснення плати за землю для нього як землекористувача є орендна плата.

Вказаний висновок суду відповідає висновку Верховного Суду, який викладено у його постанові від 29.05.2020р. у справі № 922/2843/19.

Крім цього, відповідач є власником складських приміщень, які розміщені на спірних земельних ділянках, а відтак й фактично користується цими земельними ділянками з 2012 р. У матеріалах справи немає та відповідачем суду не надані докази того, що 18464,48 грн. сплачено в якості плати за користування спірними земельними ділянками за період з 01.07.2020 р. до 30.05.2023 р.

Доказів помилкового зазначення відповідачем в якості призначення платежу тієї обставини, що 18464,48грн. сплачено як земельний податок і вказану суму слід вважати платою за землю, у матеріалах справи немає.

Вирішуючи спір у справі, суд виходив з того, що відповідно до статті 13 Конституції України земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси і континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об`єктами права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією.

Суб`єктами права на землі комунальної власності, згідно статті 80 Земельного кодексу України, є територіальні громади, які реалізують це право безпосередньо або через органи місцевого самоврядування.

Статтями 7, 140, 142 Конституції України та ст. ст. 16, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» передбачено, що матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування, функціонування якого гарантується державою, є рухоме і нерухоме майно, доходи міських бюджетів, інші кошти, земля, природні ресурси, що є у комунальній власності територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах.

Згідно з ст. ст. 26, 33 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та ст. 12 Земельного кодексу України до компетенції сільських, селищних, міських рад та їх виконавчих органів належить вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин, зокрема розпорядження землями територіальних громад, здійснення контролю за додержанням земельного природоохоронного законодавства, використання і охороною земель, вирішення земельних спорів та інших питань у галузі земельних відносин відповідно до закону.

Частиною 5 ст. 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» визначено, що органи місцевого самоврядування від імені та в інтересах територіальних громад відповідно до закону здійснюють правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об`єктами права комунальної власності.

Відповідно до ст. 206 Земельного кодексу України та п. 14.1.147. ст.14 Податкового кодексу України використання землі в Україні є платним. Об`єктом плати за землю є земельна ділянка. Плата за землю справляється відповідно до закону.

Плата за землю - це обов`язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку або орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.

Відповідач є фактичним користувачем земельних ділянок проте плати за користування ними не сплачує.

Згідно зі ст.1212 ЦК України особа, яка набула майно або зберегла його у себе за рахунок іншої особи (потерпілого) без достатньої правової підстави (безпідставно набуте майно), зобов`язана повернути потерпілому це майно. Особа зобов`язана повернути майно і тоді, коли підстава на якій воно було набуте, згодом відпала. Положення цієї глави застосовуються незалежно від того, чи безпідставне набуття або збереження майна було результатом поведінки набувача майна, потерпілого, інших осіб чи наслідком події.

Кондикційні зобов`язання виникають за наявності одночасно таких умов: набуття чи збереження майна однією особою (набувачем) за рахунок іншої (потерпілого); набуття чи збереження відбулось за відсутності правової підстави або підстава, на якій майно набувалося, згодом відпала.

Для кондиційних зобов`язань наявність вини набувача (зберігача) майна не є необхідною обставиною. Визначальним є наявність факту неправомірного набуття (збереження) майна однією особою за рахунок іншої.

Таким чином обов`язок набувача повернути потерпілому безпідставно набуте (збережене) майно чи відшкодувати його вартість не є заходом відповідальності. Набувач має обов`язок повернути майно, яке він безпідставно набув (зберігав), або його вартість.

Кваліфікація спірних правовідносин як зобов`язань у зв`язку із набуттям, збереженням майна без достатньої правової підстави, означає необхідність застосування норм, передбачених ст.ст. 1212-1214 Цивільного кодексу України та правових наслідків дій/бездіяльності відповідача у вигляді збереження (заощадження) у себе відповідних сум орендної плати.

З огляду на викладене, відповідач, як фактичний користувач земельних ділянок у м. Львові, без достатньої правової підстави зберіг у себе кошти, які мав заплатити за користування нею її власнику. Такими діями відповідач порушив право позивача (власника земельної ділянки) на отримання вказаних коштів. Це право позивача підлягає захисту в судовому порядку на підставі ст.1212 Цивільного Кодексу України.

Такі висновки суду відповідають висновкам, викладеним у постановах Великої Палати Верховного Суду від 04.12.2019 р. у справі № 917/1739/17, від 23.05.2018 р. у справі № 629/4628/16-ц, від 20.11.2018 р. у справі № 922/3412/17, у постановах Верховного Суду від 12.04.2019 р. у справі № 922/981/18, від 05.08.2022 р. у справі № 922/2060/20.

На підставі ст. 129 ГПК України судові витрати у справі слід покласти на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

Платником судового збору у справі № 914/2820/23 є Департамент містобудування Львівської міської ради. Відтак стягненню з відповідача на користь Департаменту містобудування Львівської міської ради підлягає 2681,40 грн. судового збору.

Враховуючи наведене, керуючись ст.ст. 2, 3, 13, 74, 76, 77, 78, 79, 86, 129, 236, 238, 240, 241, 242, 247-252, 327 Господарського процесуального кодексу України, суд -

ВИРІШИВ:

1. Позов Львівської міської ради (79006, м. Львів, пл. Ринок,1, код ЄДРПОУ 04055896) до Товариства з обмеженою відповідальністю «Арматекос» (79057, м.Львів, вул.Перемиська, 11 Б, кв. 9, код ЄДРПОУ 13800446) задовольнити частково.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Арматекос» (79057, м.Львів, вул. Перемиська, 11 Б, кв. 9, код ЄДРПОУ 13800446) на користь Львівської міської ради (79006, м. Львів, пл. Ринок,1, код ЄДРПОУ 04055896) 160586,83грн. безпідставно збережених коштів за користування земельними ділянками комунальної власності.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Арматекос» (79057, м.Львів, вул. Перемиська, 11 Б, кв. 9, код ЄДРПОУ 13800446) на користь Департаменту містобудування Львівської міської ради (79008, м. Львів, площа Ринок,1, код ЄДРПОУ 34857473) 2681,40 грн. судового збору.

Накази видати після набрання рішенням суду законної сили.

2.У задоволенні решти позовних вимог відмовити.

3. Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

4. Рішення господарського суду може бути оскаржене в апеляційному порядку.

5. Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана безпосередньо до Західного апеляційного господарського суду протягом 20 днів з дня складення повного тексту рішення.

Суддя Бортник О.Ю.

СудГосподарський суд Львівської області
Дата ухвалення рішення20.11.2023
Оприлюднено23.11.2023
Номер документу115060158
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із земельних відносин

Судовий реєстр по справі —914/2820/23

Постанова від 26.03.2024

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Галушко Наталія Анатоліївна

Ухвала від 05.03.2024

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Галушко Наталія Анатоліївна

Ухвала від 13.02.2024

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Галушко Наталія Анатоліївна

Ухвала від 08.01.2024

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Галушко Наталія Анатоліївна

Ухвала від 18.12.2023

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Галушко Наталія Анатоліївна

Рішення від 20.11.2023

Господарське

Господарський суд Львівської області

Бортник О.Ю.

Ухвала від 25.09.2023

Господарське

Господарський суд Львівської області

Бортник О.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні