Ухвала
від 24.11.2023 по справі 638/18140/23
ДЗЕРЖИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

Справа № 638/18140/23

Провадження № 1-кс/638/3031/23

УХВАЛА

Іменем України

24 листопада 2023 року м. Харків

Слідчий суддя Дзержинського районного суду м.Харкова ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судових засідань у приміщенні суду в м. Харкові клопотання прокурора Шевченківської окружної прокуратури м. Харкова ОСОБА_3 , у межах кримінального провадження за № 42023222060000202 від 02.10.2023 ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, про тимчасовий доступ до речей і документів, -

ВСТАНОВИВ:

До Дзержинського районного суду м. Харкова надійшло клопотання прокурора Шевченківської окружної прокуратури м. Харкова ОСОБА_3 , у межах кримінального провадження за № 42023222060000202 від 02.10.2023 ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, про тимчасовий доступ до належним чином завірених копій документів ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 (фактична адреса: АДРЕСА_2 ), за договори на проведення будівельних робіт, укладених з зазначеними підприємствами, та супутню інформацію щодо укладення та виконання зазначених договорів та осіб, що відповідальні за їх виконання.

На обґрунтування клопотання прокурором зазначено, що в провадженні СВ Харківського районного управління поліції №3 ГУ НП в Харківській області перебувають матеріали досудового розслідування, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42023222060000202 від 02.10.2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.

В ході досудового розслідування встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) протягом 2022-2023 років укладено договори з рядом підприємств на проведення аварійно - відновлювальних робіт по усуненню аварій, спричинених наслідками збройної агресії російської федерації навчальних закладів та закладів освіти, розташованих в м. Харкові.

Так, УОА Шевченківського району ХМР наприкінці 2022 року та на початку 2023 року укладено договори з:

1) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ( НОМЕР_2 ) з проведення відновлювальних робіт з ліквідації аварійної ситуації, спричиненої наслідками збройної агресії російської федерації у ІНФОРМАЦІЯ_3 (капітальнийремонт) за адресою: АДРЕСА_3 на суму 972 414 грн., договір на проведення робіт у приміщенні ІНФОРМАЦІЯ_4 для використання як найпростішого укриття на суму 455 175 грн., договір на проведення відновлювальних робіт з ліквідації аварійної ситуації, спричиненої наслідками збройної агресії російської федерації у ІНФОРМАЦІЯ_3 за адресою: АДРЕСА_4 на суму 514 951 грн.

2)ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ( НОМЕР_3 ) на проведення ремонтних робіт з усунення аварій бюджетних установ: Капітальний ремонт системи опалення у ІНФОРМАЦІЯ_6 за адресою: АДРЕСА_5 на суму 968 921 грн.

3)ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » ( НОМЕР_4 ) договір КР-01-109-22 від 10.10.2022 з проведення аварійно-відновлювальних робіт бюджетної установи ІНФОРМАЦІЯ_8 (капітальний ремонт) за адресою: АДРЕСА_6 .

4)ФОП « ОСОБА_4 » договір № КР-01-150-22 від 18.10.2022 з проведення аварійно-відновлювальних робіт бюджетної установи ІНФОРМАЦІЯ_8 (капітальний ремонт) за адресою: АДРЕСА_7 на суму 4 057 820 грн. Договір № КР-02-135-22 від 07.10.2022 з проведення аварійно-відновлювальних робіт бюджетної установи ІНФОРМАЦІЯ_8 (капітальний ремонт) за адресою: АДРЕСА_8 , Харків на суму 1 622 146 грн.

5)ПП « ОСОБА_5 » ( НОМЕР_5 ) договір № КР-02-89-22 від 03.10.2022 2022 з проведення аварійно-відновлювальних робіт бюджетної установи ІНФОРМАЦІЯ_9 (капітальний ремонт) за адресою: АДРЕСА_9 на суму 2 241 817 грн.

6)ПОГ " ІНФОРМАЦІЯ_10 " ( НОМЕР_6 ) договір № КР-01-135-22 від 08.08.2022 з проведення аварійно-відновлювальних робіт будівлі Харківської загально освітньої школи № 135 (капітальний ремонт) за адресою: АДРЕСА_8 на суму 1 427 322 грн. Договір № ПР- 01-109-22 від 08.12.2022 з проведення аварійно-відновлювальних робіт будівлі ІНФОРМАЦІЯ_8 (поточний ремонт) за адресою: АДРЕСА_6 на суму 664 215 грн.

7)ФОП « ОСОБА_6 » договір № КР-01-6-22 від 09.09.2022 з проведення аварійно-відновлювальних робіт будівлі ІНФОРМАЦІЯ_11 (капітальний ремонт) за адресою: АДРЕСА_10 , Харків на суму 1 858 919 грн.

8)ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » ( НОМЕР_7 ) договір № ТР-03-135-22 від 18.10.2022 (поточний ремонт) на суму 213 660 грн., договір № ПР-01-135- 22 від 15.03.2023 (поточний ремонт) на суму 199 420 грн., договір №ТР-01- 135-22 від 06.09.2022 (поточний ремонт системи опалення) на суму 181 671 грн. бюджетної установи ІНФОРМАЦІЯ_8 за адресою: АДРЕСА_8 .

В ході вивчення стану обґрунтованості, ефективності та доцільності, а також цільового використання бюджетних коштів під час проведення будівельних, ремонтних та аварійно - відновлювальних робіт на територіїміста Харкова з метою ліквідації наслідків, спричинених збройною агресією російської федерації встановлено наступне.

ІНФОРМАЦІЯ_13 укладає підряди, характерною рисою яких є завищені у рази ціни на будівельні матеріали. Під час торгів не дотримується принцип економії, а ціни на матеріали та устаткування завищені.

Під час освоєння зазначених бюджетних коштів за рахунок завищення вартості та обсягів виконаних робіт, вартості використаних матеріалів, залучення некваліфікованих низькооплачуваних працівників заволодіння бюджетними коштами може сягати від 20 до 30% від загальної суми укладених договорів.

Так, вартість одного віконного блоку за взаємовідносинами з підконтрольними суб`єктами господарювання становить 8 200 грн. за 1 квадратний метр. Згідно попереднього аналізу вартості вказаних віконних блоків на території України встановлено, що вартість їх закупівлі у інших виробників в період 2022 року становить від 3 до 5,5 тис. грн. за 1 квадратний метр, тобто ціна, за якою фактично придбану зазначену продукцію під час виконання аварійно-відновлювальних робіт вища за середньоринкову на 65 - 140 відсотків.

Крім того, при виконанні господарських операцій комерційними структурами з метою подальшої конвертації безготівкових коштів у готівку та мінімізації податкових зобов`язань здійснює «ризикові операції», а саме: придбання робіт та послуг у контрагентів, які мають ознаки «фіктивності» (невідповідність номенклатури товару, відсутні основні засоби та трудові ресурси тощо).

Вказані обставини можуть свідчити про можливість привласнення бюджетних коштів посадовими особами підприємств-підрядників при виконанні робіт з аварійного відновлення будівель бюджетних установ, закладів освіти за договорами, укладеними з ІНФОРМАЦІЯ_13 .

Враховуючи викладене та той факт, що обсяги проведених будівельних робіт та вартість використаних матеріалів, які включаються до актів виконаних робіт, на підставі чого в подальшому здійснюється перерахування бюджетних коштів, є завищеними, в діях посадових осіб суб`єктів господарської діяльності вбачаються ознаки кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.

ІНФОРМАЦІЯ_1 є окремою юридичною особою, яка має повноваження вчиняти дії та діяти як самостійний суб`єкт правовідносин. Крім того, ІНФОРМАЦІЯ_1 є стороною укладених з підприємствами договорів та відповідно володіє документами, складеними на виконання умов цих договорів.

У зв`язку із зазначеним вище, з метою отримання вищевказаних документів для призначення та проведення ряду судових експертиз для з`ясування фактичних обсягів виконаних робіт на їх відповідність актам приймання будівельних робіт та з метою повного та всебічного проведення досудового розслідування існує необхідність в отриманні ухвали слідчого судді про тимчасовий доступ до документів, або належним чином завірених копій документів, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 (фактична адреса: АДРЕСА_2 ), а саме:

договори на проведення будівельних робіт, укладених з наступними підприємствами: 1) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ( НОМЕР_2 ) з проведення відновлювальних робіт з ліквідації аварійної ситуації, спричиненої наслідками збройної агресії російської федерації у ІНФОРМАЦІЯ_3 (капітальний ремонт) за адресою: АДРЕСА_3 на суму 972 414 грн., договір на проведення робіт у приміщенні ІНФОРМАЦІЯ_4 для використання як найпростішого укриття на суму 455 175 грн., договір на проведення відновлювальних робіт з ліквідації аварійної ситуації, спричиненої наслідками збройної агресії російської федерації у ІНФОРМАЦІЯ_3 за адресою: АДРЕСА_4 на суму 514 951 грн. 2) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ( НОМЕР_3 ) на проведення ремонтних робіт з усунення аварій бюджетних установ: Капітальний ремонт системи опалення у ІНФОРМАЦІЯ_6 за адресою: АДРЕСА_5 на суму 968 921 грн. 3) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » ( НОМЕР_4 ) договір КР-01-109-22 від 10.10.2022 з проведення аварійно- відновлювальних робіт бюджетної установи ІНФОРМАЦІЯ_8 (капітальний ремонт) за адресою: АДРЕСА_6 . 4) ФОП « ОСОБА_4 » договір № КР-01-150-22 від 18.10.2022 з проведення аварійно-відновлювальних робіт бюджетної установи ІНФОРМАЦІЯ_8 (капітальний ремонт) за адресою: АДРЕСА_7 на суму 4 057 820 грн. Договір № КР-02-135-22 від 07.10.2022 з проведення аварійно-відновлювальних робіт бюджетної установи ІНФОРМАЦІЯ_8 (капітальний ремонт) за адресою: АДРЕСА_8 , Харків на суму 1 622 146 грн. 5) ПП « ОСОБА_5 » ( НОМЕР_5 ) договір № КР-02-89-22 від 03.10.2022 2022 з проведення аварійно-відновлювальних робіт бюджетної установи ІНФОРМАЦІЯ_9 (капітальний ремонт) за адресою: АДРЕСА_9 на суму 2 241 817 грн. 6) ПОГ " ІНФОРМАЦІЯ_10 " ( НОМЕР_6 ) договір № КР-01-135-22 від 08.08.2022 з проведення аварійно-відновлювальних робіт будівлі Харківської загально освітньої школи № 135 (капітальний ремонт) за адресою: АДРЕСА_8 на суму 1 427 322 грн. Договір № ПР-01-109-22 від 08.12.2022 з проведення аварійно-відновлювальних робіт будівлі ІНФОРМАЦІЯ_8 (поточний ремонт) за адресою: АДРЕСА_6 на суму 664 215 грн. 7) ФОП « ОСОБА_6 » договір № КР-01-6-22 від 09.09.2022 з проведення аварійно-відновлювальних робіт будівлі ІНФОРМАЦІЯ_11 (капітальний ремонт) за адресою: АДРЕСА_10 на суму 1 858 919 грн. 8) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » 3-469062) договір № ТР-03-135-22 від 18.10.2022 (поточний ремонт) на суму 213 660 грн., договір № ПР-01-135-22 від 15.03.2023 (поточний ремонт) на суму 199 420 грн., договір №ТР-01-135-22 від 06.09.2022 (поточний ремонт системи опалення) на суму 181 671 грн. бюджетної установи ІНФОРМАЦІЯ_8 за адресою: АДРЕСА_8 ; додаткові угоди до вказаних договорів, додатки, графіки, специфікації; затверджений обсяг фінансування та кошторисних призначень на 2022 та 2023 рік та інші накази/розпорядження про виділення коштів з бюджету, на підставі яких здійснювались розрахунки за договорами; дозвільна документація на виконання робіт та ліцензії на будівництво об`єктів; проектна документація в повному' обсязі, акти на приховані роботи та акти проміжного приймання окремих відповідальних конструкцій; договори, додатки до них, журнали авторського нагляду проектної організації, журнали виконання робіт; акти форми КБ-2в в повному обсязі на вказані роботи, акти форми КБ-3, журнали форми КБ-6 на підставі яких складено акти виконаних робіт по кожному об`єкту за договорами; відомості ресурсів, відомості матеріалів, відомості устаткування, локальні кошториси, об`єктні кошториси, дефектні акти до договорів; проектно-кошторисна документація в повному обсязі, інформацію коли та яким чином замовником передано проектно - кошторисну документацію за договорами; акти обстеження будівель та споруд пошкоджених під час проведення бойових дій на території Харківської області, спричиненої збройною агресією російської федерації; договори субпідряду при виконанні договорів з додатками, додатковими угодами, графіками, специфікаціями, платіжні доручення, акти приймання виконаних робіт; розрахунки за вищезазначеними договорами, платіжні доручення; виконавча документація в повному обсязі, сертифікати, технічні паспорти та інші документи, що засвідчують якість матеріалів, конструкцій та обладнання, які застосовані при виконанні будівельних робіт, монтажних робіт за договорами; специфікації, податкові накладні, прибуткові накладні, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, акти на оприбуткування матеріалів, рахунки - фактури, прибуткові ордери, оборотно - сальдові відомості з придбання будівельних матеріалів, виробів, конструкцій, необхідних для виконання робіт за договорами; договір, акти приймання робіт, платіжні доручення із спеціалістом з технічного нагляду, що здійснював технічний нагляд при виконанні робіт за вищевказаними договорами; розпорядчий документ про покладення обов`язків, наказ про призначення на посаду, копію посадової інструкції особи відповідальної за виконання робіт за договорами.

Прокурор зазначає, що під час проведення досудового розслідування в рамках вказаного кримінального провадження планується проведення перевірки усіх вимог законодавства щодо повноти, об`єму та якості придбаних робіт, повноти, об`єму та якості придбаних будівельних матеріалів, у тому числі шляхом витребування відомостей з державних установ, організацій, відомостей щодо дозвільних документів (ліцензій) виданих СПД, що здійснює діяльність, призначення ряду судових експертиз, щодо додержання законодавства у сфері публічних закупівель, для чого необхідно отримати первісні документи щодо закупівлі та в подальшому призначити судову будівельно-технічну експертизу та в подальшому провести огляд об`єкту де виконувалися роботи, товарознавчу експертизу по матеріалам, які придбанні за результатами проведення процедур закупівлі.

У зв`язку з викладеним, а також тим, що документи щодо вище перелічених взаємовідносин містять у собі, у тому числі, і комерційну таємницю та доступ до таких документів в силу ст. 155 Господарського кодексу України та ст. 862 Цивільного кодексу України є обмежений, під час досудового розслідування у кримінальному провадженні прокурор просить надати тимчасовий доступ до документів, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ).

Прокурор в судове засідання не з`явився, надав до суду заяву, про розгляд клопотання за його відсутності. Клопотання підтримав.

Відповідно до клопотання прокурор просить провести розгляд клопотання за відсутності представника юридичної особи, у володінні якої знаходяться відшукуванні документи, що відповідає положенням ч. 2 ст. 163 КПК України.

Впорядку ч. 4ст. 107 КПК України, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження під час розгляду клопотання слідчим суддею не здійснювалось, у зв`язку з неприбуттям в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні.

Слідчий суддя, дослідивши матеріали клопотання, Витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань, надані докази, приходить до наступного.

В провадженні СВ Харківського районного управління поліції №3 ГУ НП в Харківській області перебувають матеріали досудового розслідування, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42023222060000202 від 02.10.2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, що підтверджується витягом з ЄРДР.

20.10.2023 з метою отримання документів, складених на виконання вищевказаних договорів в межах кримінального провадження процесуальним керівником було направлено запит на адресу ІНФОРМАЦІЯ_1 .

Однак, документи перелічені у вимозі надані не були та у відповіді від 26.10.2023 за № 01-27/1250/23 ІНФОРМАЦІЯ_1 було вказано, що листи правоохоронних органів адресуються через ІНФОРМАЦІЯ_14 на ім`я міського голови, не зазначивши при цьому причин не надання документів або інших будь-яких обставин.

17.10.2023 процесуальним керівником - прокурором у кримінальному провадженні за вих. № 55-3474-23 направлялась аналогічна вимога і на адресу ІНФОРМАЦІЯ_15 на ім`я міського голови також, однак відповіді окрім вказаної вище не отримано, документів не надано.

Статтею 160 КПК Українипередбачено, що сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених устатті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.

Згідно з ч.5,6ст.163 КПК Українислідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Слідчий суддя, дослідивши Витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань, надані докази, вважає клопотання таким, що підлягає задоволенню, враховуючи, що відповідно до змісту клопотання, під час проведення досудового розслідування в рамках вказаного кримінального провадження планується проведення перевірки усіх вимог законодавства щодо повноти, об`єму та якості придбаних робіт, повноти, об`єму та якості придбаних будівельних матеріалів, у тому числі шляхом витребування відомостей з державних установ, організацій, відомостей щодо дозвільних документів (ліцензій) виданих СПД, що здійснює діяльність, призначення ряду судових експертиз, щодо додержання законодавства у сфері публічних закупівель, та в подальшому призначити судову будівельно-технічну експертизу та в подальшому провести огляд об`єкту де виконувалися роботи, товарознавчу експертизу по матеріалам, які придбанні за результатами проведення процедур закупівлі, слідчий суддя вважає доведеним, що ці документи перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 ; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Відповідно до вимог ч.1 ст. 165 КПК України - особа, яка зазначена в ухвалі слідчого судді, суду про тимчасовий доступ до речей і документів як володілець речей або документів, зобов`язана надати тимчасовий доступ до зазначених в ухвалі речей і документів особі, зазначеній у відповідній ухвалі слідчого судді, суду.

Керуючись ст.ст. 107, 131, 159- 166, 372 КПК України, слідчий суддя,-

УХВАЛИВ:

Клопотання прокурора Шевченківської окружної прокуратури м. Харкова ОСОБА_3 , у межах кримінального провадження за № 42023222060000202 від 02.10.2023 ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, про тимчасовий доступ до речей і документівзадовольнити.

Надатинадати прокурорам Шевченківської окружної прокуратури міста Харкова: ОСОБА_7 , ОСОБА_3 , ОСОБА_8 , слідчим групи слідчих у кримінальному провадженні, а також за дорученням слідчого чи прокурора в порядку ст. ст. 36, 40 КПК України оперативному підрозділу, тимчасовий доступ до належним чином завірених копій документів ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 (фактична адреса: АДРЕСА_2 ), а саме:- договори на проведення будівельних робіт, укладених з наступними підприємствами: 1) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ( НОМЕР_2 ) з проведення відновлювальних робіт з ліквідації аварійної ситуації, спричиненої наслідками збройної агресії російської федерації у ІНФОРМАЦІЯ_3 (капітальний ремонт) за адресою: АДРЕСА_3 на суму 92 414 грн., договір на проведення робіт у приміщенні ІНФОРМАЦІЯ_4 для використання як найпростішого укриття на суму 455 175 грн., договір на проведення відновлювальних робіт з ліквідації аварійної ситуації, спричиненої наслідками збройної агресії російської федерації у ІНФОРМАЦІЯ_3 за адресою: АДРЕСА_4 на суму 514 951 грн. 2) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ( НОМЕР_3 ) на проведення ремонтних робіт з усунення аварій бюджетних установ: Капітальний ремонт системи опалення у ІНФОРМАЦІЯ_6 за адресою: АДРЕСА_5 на суму 968 921 грн. 3) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » ( НОМЕР_4 ) договір КР-01-109-22 від 10.10.2022 з проведення аварійно- відновлювальних робіт бюджетної установи ІНФОРМАЦІЯ_8 (капітальний ремонт) за адресою: АДРЕСА_6 . 4) ФОП « ОСОБА_4 » договір № КР-01-150-22 від 18.10.2022 з проведення аварійно-відновлювальних робіт бюджетної установи ІНФОРМАЦІЯ_8 (капітальний ремонт) за адресою: АДРЕСА_7 на суму 4 057 820 грн. Договір № КР-02-135-22 від 07.10.2022 з проведення аварійно-відновлювальних робіт бюджетної установи ІНФОРМАЦІЯ_8 (капітальний ремонт) за адресою: АДРЕСА_8 , Харків на суму 1 622 146 грн. 5) ПП « ОСОБА_9 » ( НОМЕР_5 ) договір № КР-02-89-22 від 03.10.2022 2022 з проведення аварійно-відновлювальних робіт бюджетної установи ІНФОРМАЦІЯ_9 (капітальний ремонт) за адресою: АДРЕСА_9 на суму 2 241 817 грн. 6) ПОГ " ІНФОРМАЦІЯ_10 " ( НОМЕР_6 ) договір № КР-01-135-22 від 08.08.2022 з проведення аварійно-відновлювальних робіт будівлі Харківської загально освітньої школи № 135 (капітальний ремонт) за адресою: АДРЕСА_8 на суму 1 427 322 грн. Договір № ПР-01-109-22 від 08.12.2022 з проведення аварійно-відновлювальних робіт будівлі ІНФОРМАЦІЯ_8 (поточний ремонт) за адресою: АДРЕСА_6 на суму 664 215 грн. 7) ФОП « ОСОБА_6 » договір № КР-01-6-22 від 09.09.2022 з проведення аварійно-відновлювальних робіт будівлі ІНФОРМАЦІЯ_11 (капітальний ремонт) за адресою: АДРЕСА_10 на суму 1 858 919 грн. 8) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » ( НОМЕР_7 ) договір № ТР-03-135-22 від 18.10.2022 (поточний ремонт) на суму 213 660 грн., договір № ПР-01-135-22 від 15.03.2023 (поточний ремонт) на суму 199 420 грн., договір №ТР-01-135-22 від 06.09.2022 (поточний ремонт системи опалення) на суму 181 671 грн. бюджетної установи ІНФОРМАЦІЯ_8 за адресою: АДРЕСА_8 ;

-додаткові угоди до вказаних договорів, додатки, графіки, специфікації;

-затверджений обсяг фінансування та кошторисних призначень на 2022 та 2023 рік та інші накази/розпорядження про виділення коштів з бюджету, на підставі яких здійснювались розрахунки за договорами;

-дозвільна документація на виконання робіт та ліцензії на будівництво об`єктів;

-проектна документація в повному обсязі, акти на приховані роботи та акти проміжного приймання окремих відповідальних конструкцій;

-договори, додатки до них, журнали авторського нагляду проектної організації, журнали виконання робіт;

-акти форми КБ-2в в повному обсязі на вказані роботи, акти форми КБ- S. журнали форми КБ-6 на підставі яких складено акти виконаних робіт по кожному об`єкту за договорами;

-відомості ресурсів, відомості матеріалів, відомості устаткування, локальні кошториси, об`єктні кошториси, дефектні акти до договорів;

-проектно-кошторисна документація в повному обсязі, інформацію коли та яким чином замовником передано проектно - кошторисну документацію за договорами;

-акти обстеження будівель та споруд пошкоджених під час проведення бойових дій на території Харківської області, спричиненої збройною агресією російської федерації;

-договори субпідряду при виконанні договорів з додатками, додатковими угодами, графіками, специфікаціями, платіжні доручення, акти приймання виконаних робіт;

-розрахунки за вищезазначеними договорами, платіжні доручення;

-виконавча документація в повному обсязі, сертифікати, технічні паспорти та інші документи, що засвідчують якість матеріалів, конструкцій та обладнання, які застосовані при виконанні будівельних робіт, монтажних робіт за договорами;специфікації, податкові накладні, прибуткові накладні, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, акти на оприбуткування матеріалів, рахунки - фактури, прибуткові ордери, оборотно - сальдові відомості з придбання будівельних матеріалів, виробів, конструкцій, необхідних для виконання робіт за договорами;

-договір, акти приймання робіт, платіжні доручення із спеціалістом з технічного нагляду, що здійснював технічний нагляд при виконанні робіт за вищевказаними договорами;

-розпорядчий документ про покладення обов`язків, наказ про призначення на посаду, копію посадової інструкції особи відповідальної за виконання робіт за договорами.

Встановити строк дії цієї ухвали строком сім днів.

Роз`яснити особі, у володінні якої перебувають документи, що у разі невиконання ухвали слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудДзержинський районний суд м.Харкова
Дата ухвалення рішення24.11.2023
Оприлюднено26.04.2024
Номер документу115197514
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —638/18140/23

Ухвала від 03.10.2024

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Харкова

Тимченко А. М.

Ухвала від 03.10.2024

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Харкова

Тимченко А. М.

Ухвала від 24.05.2024

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Харкова

Латка І. П.

Ухвала від 10.05.2024

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Харкова

Тимченко А. М.

Ухвала від 01.05.2024

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Харкова

Латка І. П.

Ухвала від 24.04.2024

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Харкова

Тимченко А. М.

Ухвала від 04.04.2024

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Харкова

Тимченко А. М.

Ухвала від 07.03.2024

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Харкова

Тимченко А. М.

Ухвала від 24.11.2023

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Харкова

Тимченко А. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні