Рішення
від 27.11.2023 по справі 620/14524/23
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

27 листопада 2023 року м. Чернігів Справа № 620/14524/23

Чернігівський окружний адміністративний суд у складі:

Головуючого судді - Бородавкіної С.В.,

розглянувши у спрощеному позовному провадженні без повідомлення (виклику) сторін справу за адміністративним позовом Комунального підприємства «АТП-2528» Чернігівської міської ради до Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача, Товариство з обмеженою відповідальністю «Чернігівагрошляхбуд» про визнання протиправним та скасування висновку,

У С Т А Н О В И В:

Комунальне підприємство «АТП-2528» Чернігівської міської ради (далі КП «АТП-2528», позивач) 27.09.2023 звернулось до суду з адміністративним позовом до Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі Управління, відповідач), у якому просить визнати протиправним та скасувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-13-009013-а від 14.09.2023.

Позовні вимоги мотивовані тим, що тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Чернігівагрошляхбуд» (далі ТОВ «Чернігівагрошляхбуд») відповідала вимогам тендерної документації по закупівлі, у зв`язку з чим на засіданні тендерного комітету товариство було визнано переможцем вказаної закупівлі.

Ухвалою суду від 29.09.2023 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.

Ухвалою суду від 12.10.2023 у задоволенні клопотання про розгляд справи в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін Управлінню відмовлено.

У встановлений судом строк відповідач надав відзив на позов, у якому позовні вимоги не визнав, просив відмовити в їх задоволенні та зазначив, що в порушення вимог тендерної документації учасником ТОВ «Чернігівагрошляхбуд» в тендерній пропозиції не надано сертифікат відповідності на бітум нафтовий дорожній БНД 70/100. Також не надано документи, які підтверджують відповідність емульсії бітумної ЕКШ 60 ДСТУ Б.В.2.7-129:2013. За наведених обставин, відповідач вважає, що КП «АТП-2528» в порушення вимог Закону №992-VIII не відхилено тендерну пропозицію вказаного учасника та визначено його переможцем процедури закупівлі. У зв`язку з наведеним, позивача зобов`язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку.

Представник позивача подав відповідь на відзив, у якій позовні вимоги підтримав, позов просив задовольнити.

Від третьої особи пояснення по суті спору не надійшли.

Розглянувши подані документи і матеріали, суд враховує такі обставини.

КП «АТП-2528» є юридичною особою, зареєстрованою у встановленому порядку, про що до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено відповідний запис (а.с. 206).

Відповідно до річного плану закупівель на 2023 рік рішенням уповноваженої особи, оформленим протоколом від 13.07.2023 №130723.1, підприємством оголошено та затверджено тендерну документацію щодо проведення відкритих торгів на закупівлю «Суміш асфальтобетонна дрібнозерниста тип А, Б, В, бітум нафтовий дорожній БНД 70/100, бітумна емульсія ЕКШ 60 (код за ЄЗС ДК 021:2015: код 44110000-4 Конструкційні матеріали) (Суміш асфальтобетонна дрібнозерниста тип А, Б, В код за ЄЗС ДК 021:2015:44113620-7 Асфальт: Бітум нафтовий дорожній код за ЄЗС ДК 021:2015: код 44113610-4 Бітум; Бітумна емульсія ЕКШ 60 код за ЄЗС ДК 021:2015:44113310-1 Бітумні матеріали для покриття доріг)» (а.с. 12-56).

Пропозицію щодо предмету закупівлі було подано ТОВ «Чернігівагрошляхбуд».

Відповідно до рішення уповноваженої особи, оформленого протоколом від 26.07.2023 №260/723, учасника ТОВ «Чернігівагрошляхбуд» визначено переможцем закупівлі; вирішено прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем закупівлі; оприлюднити вказане рішення в електронній системі закупівель (а.с. 191-193).

09.08.2023 позивачем із ТОВ «Чернігівагрошляхбуд» укладено договір №09/08/23-4411 про закупівлю товару (з додатками) (а.с. 195-201).

Згідно із наказом від 28.08.2023 №44-3 Управлінням проведено моніторинг проведеної КП «АТП-2528» процедури закупівлі, за наслідками якого складено висновок UA-2023-07-13-009013-а, затверджений 14.09.2023, оприлюднений в електронній системі закупівель (а.с. 225-226).

Відповідно до змісту вказаного висновку відповідачем проаналізовано тендерну документацію, пропозиції учасника та зазначено, що відповідно до вимог абзацу другого пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовником вимагається надання у складі тендерної пропозиції учасника, у тому числі, інформації про маркування, протоколів випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовникам вимогам згідно Додатку 2 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації. Проте, в порушення вищенаведених вимог тендерної документації замовника, учасником ТОВ «Чернігівагрошляхбуд» в тендерній пропозиції не надано сертифікат відповідності на бітум нафтовий дорожній БНД 70/100. Також не надано документи, які підтверджують відповідність емульсії бітумної ЕКШ 60 ДСТУ Б.В.2.7-129:2013.

За наведених обставин, Управління дійшло висновку, що тендерна пропозиція ТОВ «Чернігівагрошляхбуд» не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, однак позивачем не відхилено тендерну пропозицію та визначено його переможцем процедури закупівлі.

З огляду на встановлені порушення, Управлінням зобов`язано КП «АТП-2528» вжити заходів щодо їх усунення в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов`язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.

Вважаючи вказаний висновок Управління протиправним, КП «АТП-2528» звернулось до суду з відповідним адміністративним позовом.

Надаючи правову оцінку обставинам справи, суд зважає на таке.

Відповідно до положень статті 1 Закону України від 26.01.1993 №2939-XII «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (далі Закон №2939-ХІІ), здійснення державного фінансового контролю забезпечує центральний орган виконавчої влади, уповноважений Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у сфері державного фінансового контролю (далі - орган державного фінансового контролю).

Згідно пункту 1 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 №43 (далі - Положення №43), Державна аудиторська служба України (Держаудитслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів та який реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю.

Відповідно до статті 2 Закону №2939-ХІІ головними завданнями органу державного фінансового контролю є: здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов`язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності у міністерствах та інших органах виконавчої влади, державних фондах, фондах загальнообов`язкового державного соціального страхування, бюджетних установах і суб`єктах господарювання державного сектору економіки, в тому числі суб`єктах господарювання, у статутному капіталі яких 50 і більше відсотків акцій (часток) належить суб`єктам господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах, в установах та організаціях, які отримують (отримували у періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів, державних фондів та фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно (далі - підконтрольні установи), за дотриманням бюджетного законодавства, дотриманням законодавства про закупівлі, діяльністю суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені законодавством до підконтрольних установ, за судовим рішенням, ухваленим у кримінальному провадженні. Відповідно до абзацу 2 статті 2 Закону №2939 державний фінансовий контроль забезпечується органом державного фінансового контролю шляхом проведення державного фінансового аудиту, інспектування, перевірки закупівель та моніторингу закупівлі.

Відповідно до частини першої статті 10 Закону №2939-ХІІ органу державного фінансового контролю надається право перевіряти в ході державного фінансового контролю грошові та бухгалтерські документи, звіти, кошториси й інші документи, що підтверджують надходження і витрачання коштів та матеріальних цінностей, документи щодо проведення закупівель, проводити перевірки фактичної наявності цінностей (коштів, цінних паперів, сировини, матеріалів, готової продукції, устаткування тощо).

Відповідно до статті 5 Закону №2939-ХІІ контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі", проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування.

У свою чергу, частиною першою статті 1 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922-VIII) визначено, що:

моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель;

тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель;

тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.

Згідно із частиною четвертою статті 7 Закону №922-VIII контроль у сфері публічних закупівель здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю в межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України.

Такий порядок здійснення моніторингу публічних закупівель регламентовано положеннямистатті 8 Закону №922-VIII.

Так, частиною першою статті 8 зазначеного Закону закріплено, що моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, його міжрегіональні територіальні органи.

Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.

Підстави для проведення моніторингу публічних закупівель передбачені частиною другою статті 8 Закону №922-VIII, а саме: дані автоматичних індикаторів ризиків; інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; інформація, отримана від громадських об`єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.

Для аналізу даних, що свідчать про ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, може використовуватися: інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель; інформація, що міститься в єдиних державних реєстрах; інформація в базах даних, відкритих для доступу центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю.

Відповідно до матеріалів справи під час моніторингу проведеної позивачем закупівлі «Суміш асфальтобетонна дрібнозерниста тип А, Б, В, бітум нафтовий дорожній БНД 70/100, бітумна емульсія ЕКШ 60 (код за ЄЗС ДК 021:2015: код 44110000-4 Конструкційні матеріали) (Суміш асфальтобетонна дрібнозерниста тип А, Б, В код за ЄЗС ДК 021:2015:44113620-7 Асфальт: Бітум нафтовий дорожній код за ЄЗС ДК 021:2015: код 44113610-4 Бітум; Бітумна емульсія ЕКШ 60 код за ЄЗС ДК 021:2015:44113310-1 Бітумні матеріали для покриття доріг)» відповідачем було проаналізовано: річний план закупівель КП «АТП-2528» на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Чернігівагрошляхбуд», протокол уповноваженої особи від 26.07.2023 №260723, повідомлення про намір укласти договір, договір на закупівлю/поставку товару, звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель.

Відповідно до частини шостої статті 8 Закону №922-VIII за результатами моніторингу закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок, який затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання.

У висновку обов`язково зазначаються:

1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;

2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) та його очікувана вартість;

3) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі;

4) опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі;

5) зобов`язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Судом встановлено, що за наслідком моніторингу проведеної позивачем закупівлі відповідачем складено висновок, у якому зазначено про порушення КП «АТП-2528» чинного законодавства при проведенні тендеру, а саме: відповідно до вимог абзацу другого пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовником вимагається надання у складі тендерної пропозиції учасника, у тому числі, інформації про маркування, протоколів випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовникам вимогам згідно Додатку 2 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації. Проте, в порушення вищенаведених вимог тендерної документації замовника, учасником ТОВ «Чернігівагрошляхбуд» в тендерній пропозиції не надано сертифікат відповідності на бітум нафтовий дорожній БНД 70/100. Також не надано документи, які підтверджують відповідність емульсії бітумної ЕКШ 60 ДСТУ Б.В.2.7-129:2013.

Судом проаналізовано матеріали справи, досліджено тендерну документацію по спірній закупівлі та при наданні правової оцінки щодо дотримання позивачем законодавства при проведенні процедури закупівлі, враховано таке.

Відповідно до наявної матеріалах справи тендерної документації на закупівлю абзацом другим пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» замовником визначено зміст і спосіб подання учасниками тендерної пропозиції: подання тендерної пропозиції в електронній формі через електронну форму закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх(його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження недохідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам згідно з Додатком 2 тендерної документації (а.с. 20-21, 41).

На виконання умов тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надано заповнену відповідно до Додатку 2 таблицю «Технічні вимоги до предмета закупівлі», у якій у пункті 1 підтверджено, у тому числі, що: бітум нафтовий дорожній БНД 70/100 30 т відповідає ДСТУ 4044:2019 відповідно до своєї марки та має сертифікат відповідності; емульсія бітумна ЕКШ 60 30 т відповідає ДСТУ Б.В.2.7-129:2013 (а.с. 145-146).

Крім того, для підтвердження відповідності предмета закупівлі встановленим замовником вимогам учасником було надано копію Атестату виробництва, зареєстрованого в реєстрі за №АВ.ВА.038-23, дійсного до 22.02.2024, про відповідність продукції, яку виробляє ТОВ «Чернігівагрошляхбуд» вимогам ДСТУ, вказаним у тендерній документації, та копію свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO10012:2005 (реєстраційний №14/2021, чинне до 04.04.2024) (а.с. 150-155).

Також умовами укладеного сторонами договору від 09.08.2023 №09/08/23-4411 установлено, що постачальник зобов`язаний на кожну партію товару, що є предметом поставки за цим договором, надати паспорт якості, який посвідчує відповідність товару діючим Державним стандартам (ДСТУ Б.В.2.7-119-2011, ДСТУ Б.В.2.7-129:2013 та ДСТУ 4044:2019) (пункт 2.2 Договору).

Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, пунктом 44 яких передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.

Разом з тим, оскільки тендерна пропозиція ТОВ «Чернігівагрошляхбуд» відповідала технічним вимогам предмета закупівлі та була заповнена учасником з урахуванням особливостей, встановлених тендерною документацією, суд погоджується із позицією позивача, що у КП «АТП-2528» були відсутні підстави для відхилення його тендерної пропозиції.

Згідно частин 1, 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

При цьому судом враховується, що згідно пункту 41 висновку №11 (2008) Консультативної ради європейських суддів щодо якості судових рішень обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення. Згідно з практикою Європейського суду з прав людини очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах. З тим, щоб дотриматися принципу справедливого суду, обґрунтування рішення повинно засвідчити, що суддя справді дослідив усі основні питання, винесені на його розгляд.

Частинами 1-3 статті 90 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо.

З огляду на сукупність викладених обставин, суд дійшов висновку про обґрунтованість КП «АТП-2528» належними і допустимими доказами позовних вимог та необхідності їх задоволення.

Відповідно до частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись статтями 227, 241-246, 250, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Комунального підприємства «АТП-2528» Чернігівської міської ради до Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача, Товариство з обмеженою відповідальністю «Чернігівагрошляхбуд» про визнання протиправним та скасування висновку задовольнити у повному обсязі.

Визнати протиправним та скасувати висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 14.09.2023 про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2023-07-13-009013-а.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області на користь Комунального підприємства «АТП-2528» судові витрати в сумі 2684 (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири) грн. 00 коп.

Рішення суду може бути оскаржене до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня виготовлення повного тексту. Апеляційна скарга подається безпосередньо до адміністративного суду апеляційної інстанції.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повний текст рішення виготовлено 27 листопада 2023 року.

Позивач: Комунальне підприємство «АТП-2528» Чернігівської міської ради (код ЄДРПОУ 03358216, просп. Михайла Грушевського, 173, м. Чернігів, 14034).

Відповідач: Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (код ЄДРПОУ 40919597, вул. Єлецька, 11, м. Чернігів, 14000).

Третя особа: Товариство з обмеженою відповідальністю «Чернігівагрошляхбуд» (код ЄДРПОУ 03582480, вул. П. Тичини, 69, м. Чернігів, 14007).

Суддя С.В. Бородавкіна

Дата ухвалення рішення27.11.2023
Оприлюднено29.11.2023
Номер документу115210125
СудочинствоАдміністративне
Сутьобґрунтованість КП «АТП-2528» належними і допустимими доказами позовних вимог та необхідності їх задоволення. Відповідно до частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа. Керуючись статтями 227, 241-246, 250, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

Судовий реєстр по справі —620/14524/23

Постанова від 13.03.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Собків Ярослав Мар'янович

Ухвала від 25.01.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Собків Ярослав Мар'янович

Ухвала від 25.01.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Собків Ярослав Мар'янович

Ухвала від 14.12.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Собків Ярослав Мар'янович

Рішення від 27.11.2023

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Бородавкіна С.В.

Ухвала від 12.10.2023

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Бородавкіна С.В.

Ухвала від 29.09.2023

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Бородавкіна С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні