Постанова
від 22.11.2023 по справі 916/2619/21
ПІВДЕННО-ЗАХІДНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ПІВДЕННО-ЗАХІДНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД


П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22 листопада 2023 рокум. ОдесаСправа № 916/2619/21

м. Одеса, проспект Шевченка, 29, зал судових засідань Південно-західного апеляційного господарського суду №1

Південно-західний апеляційний господарський суд у складі:

головуючого судді Савицького Я.Ф.,

суддів: Колоколова С.І.,

Разюк Г.П.,

секретар судового засідання Андрущенко В.В.,

за участю представників учасників судового процесу:

від позивача: Райлян Н.Д., у порядку самопредставництва;

від відповідача-1: Нєдов О.С., за ордером;

від відповідача-2: Попкова Ю.П., у порядку самопредставництва;

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційні скарги Саф`янівської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області

на рішення Господарського суду Одеської області

від 27 червня 2023 року (повний текст складено 07.07.2023)

у справі №916/2619/21

за позовом: Саф`янівської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області

до відповідачів:

1. Криничненської сільської ради Болградського району Одеської області

2. Головного управління Держгеокадастру в Одеській області

про: визнання протиправними та скасування наказів, скасування державної реєстрації права власності та зобов`язання повторно розглянути питання передачі до комунальної власності земельних ділянок,-

суддя суду першої інстанції: Волков Р.В.

місце винесення рішення: м. Одеса, проспект Шевченка, 29, Господарський суд Одеської області

Сторони належним чином повідомлені про час і місце засідання суду.

В судовому засіданні 22.11.2023 відповідно до ст. 240 Господарського процесуального кодексу України проголошено вступну та резолютивну частини постанови.

В С Т А Н О В И В:

У серпні 2021 року Саф`янівська сільська рада Ізмаїльського району Одеської області (позивач, Саф`янівська сільська рада ) звернулась до Господарського суду Одеської області з позовною заявою до Криничненської сільської ради Болградського району Одеської області (відповідач-1, Криничненська сільська рада) та Головного управління Держгеокадастру в Одеській області (відповідач-2, Держгеокадастр) про (з урахуванням уточненої позовної заяви):

1) визнання протиправними та скасування:

- наказу Головного управління Держгеокадастру в Одеській області ,,Про передачу земельних ділянок державної власності у комунальну власність від 22.01.2021 №37-ОТГ повністю;

- наказу Головного управління Держгеокадастру в Одеській області ,,Про передачу земельних ділянок державної власності у комунальну власність від 14.01.2021 №22-ОТГ в частині передачі Криничненській сільській раді Болградського району Одеської області земельних ділянок з кадастровими номерами: 5122084800:01:003:0222, 5122084800:01:003:0226, 5122084800:01:003:0224, 5122084800:01:003:0236, 5122084800:01:003:0225;

2) зобов`язання Головного управління Держгеокадастру в Одеській області повторно розглянути питання передачі до комунальної власності територіальних громад земельних ділянок з кадастровими номерами: 5122084800:01:003:0222, 5122084800:01:003:0226, 5122084800:01:003:0224, 5122084800:01:003:0236, 5122084800:01:003:0225, 5122084800:01:003:0240;

3) скасування державної реєстрації права власності Криничненської сільської ради Болградського району Одеської області на земельні ділянки з кадастровими номерами: 5122084800:01:003:0222, 5122084800:01:003:0226, 5122084800:01:003:0224, 5122084800:01:003:0236, 5122084800:01:003:0225, 5122084800:01:003:0240 в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.

Позовні вимоги обґрунтовані протиправністю дій Головного управління Держгеокадастру в Одеській області щодо передачі Криничненській сільській раді Болградського району Одеської області земельних ділянок загальною площею 303,6367 га.

Так, позивач послався на те, що у зв`язку з існуючим в Україні процесом децентралізації, розпорядженням Кабінету Міністрів України Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Одеської області від 12.06.2020 №720-р затверджено склад території Саф`янівської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області та Криничненської сільської ради Болградського району Одеської області.

До складу Саф`янівської сільської ради увійшли: Саф`янівська, Матроська, Бросківська, Лощинівська, Багатянська, Ларжанська, Новонекрасівська, Старонекрасівська, Озерненська (у складі с. Озерне), Комишівська, Кислицька, Першотравнева, Муравлівська, Кам`янська, Утконосівська, Каланчацька сільські ради Ізмаїльського району Одеської області.

До складу Криничненської сільської ради увійшли: Криничненська сільська рада Болградського району, Озерненська сільська рада (у складі с. Новоозерне, Ізмаїльський район).

Звертаючи увагу на Указ Президента України від 15.10.2020 №449/2020 Про деякі заходи щодо прискорення реформ у сфері земельних відносин, Постанову Кабінету Міністрів України від 16.11.2020 №1113 Деякі заходи щодо прискорення реформ у сфері земельних відносин, ст.ст. 83, 117 Земельного кодексу України, ч. 3 ст. 8 Закону України Про добровільне об`єднання територіальних громад, позивач вказує, що наказами від 09.12.2020 №47-ОТГ та від 22.01.2021 №69-ОТГ Головним управлінням Держгеокадастру в Одеській області передано Саф`янівській сільській раді у комунальну власність із земель сільськогосподарського призначення державної власності, що розташовані на території колишньої Озерненської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області (за межами населених пунктів), земельні ділянки загальною площею 682,3925 га.

Відповідно до рішення Саф`янівської сільської ради від 09.12.2020 №101-VІІІ вона є правонаступником активів та пасивів, всіх майнових прав та обов`язків Озерненської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області.

Проте, на підставі оспорюваних наказів Головного управління Держгеокадастру в Одеській області від 14.01.2021 №22-ОТГ та від 22.01.2021 №37-ОТГ, із земель сільськогосподарського призначення державної власності, що розташовані на території колишньої Озерненської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області (за межами населених пунктів), Криничненській сільській раді Болградського району Одеської області передано у комунальну власність земельні ділянки загальною площею 303,6367 га.

Зазначені накази, разом з актами приймання-передачі земельних ділянок, стали підставою для державної реєстрації права власності Криничненської сільської ради Болградського району Одеської області на вказані земельні ділянки.

Позивач зауважує, що рішенням №974/А-VІІ від 19.06.2020 Про приєднання до об`єднаної територіальної громади Криничненська сільська рада приєднала територіальну громаду села Новоозерне Озерненської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області до свого складу та визначила, що Криничненська сільська рада є правонаступником всього майна, прав та обов`язків села Новоозерне Озерненської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області.

Таким чином, своїм рішенням Криничненська сільська рада, межею с. Новоозерне, визначила обсяг прав та обов`язків, які переходять до неї від Озерненської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області.

Відповідно до довідки Головного управління статистики в Одеській області від 15.07.2021 №05.1-03/56-21 чисельність населення с. Озерне складає 4 918 осіб. Чисельність с. Новоозерне - 172 особи, що дорівнює лише близько 3,5 % населення с. Озерне, у зв`язку з чим у позивача виникає питання, за яким принципом Головним управлінням Держгеокадастру в Одеській області здійснювався поділ та передача земель сільськогосподарського призначення державної власності, розташованих на території Озерненської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області, та у зв`язку з чим Криничненській сільській раді передано більше 30% зазначених земель.

На переконання позивача, Головне управління Держгеокадастру в Одеській області мало передати відповідачу-1 лише земельну ділянку з кадастровим номером 5122084800 01:003:0235, площею 38,3798 га, яка дорівнює близько 3,9 % від загальної кількості земель державної власності сільськогосподарського призначення, розташованих на території колишньої Озерненської сільської ради, що є співрозмірним до чисельності населення сіл Озерне та Новоозерне, оскільки у зв`язку із відсутністю в чинному законодавстві чітких критеріїв поділу земель державної власності при їх передачі у комунальну власність територіальним громадам, Головне управління Держгеокадастру в Одеській області, при видачі оскаржуваних наказів, мало керуватися загальними принципами права, зокрема принципом справедливості, та здійснити поділ земель між Криничненською сільською радою та Саф`янівською сільською радою, враховуючи чисельність їх населення, та з урахуванням того, що саме Саф`янівська сільська рада стала правонаступником Озерненської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області.

Рішенням Господарського суду Одеської області від 27.06.2023 у справі №916/2619/21 (суддя Р.В. Волков) у задоволенні позову Саф`янівської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області до Криничненської сільської ради Болградського району Одеської області та Головного управління Держгеокадастру в Одеській області про визнання протиправними та скасування наказів, скасування державної реєстрації права власності та зобов`язання повторно розглянути питання передачі до комунальної власності земельних ділянок відмовлено повністю.

Рішення суду першої інстанції мотивовано тим, що судом не встановлено порушення з боку Криничненської сільської ради, яка діяла в межах своїх дискреційних повноважень, приписів чинного законодавства при прийнятті спірних наказів. Водночас, місцевий господарський суд дійшов висновку, що позивачем не доведено належними та допустимими доказами порушення Головним управлінням Держгеокадастру в Одеській області приписів законодавства при прийнятті оскаржуваних наказів.

Не погоджуючись з рішенням суду першої інстанції, Саф`янівська сільська рада Ізмаїльського району Одеської області звернулась до Південно-західного апеляційного господарського суду з апеляційною скаргою, в якій просить рішення Господарського суду Одеської області від 27.06.2023 у справі №916/2619/21 скасувати та ухвалити нове рішення, яким задовольнити позовні вимоги повністю.

Апелянт вважає, що при винесенні оскаржуваного рішення,судом першої інстанції не було враховано всі обставини, що мають значення для вирішення даної справи, не досліджено оскаржувані накази на предмет додержання Головним управлінням Держгеокадастру в Одеській області принципів здійснення дискреційних повноважень.

Здебільшого доводи апеляційної скарги Саф`янівської сільської ради є аналогічними доводам позовної заяви останньої та зводяться до того, що поділ території колишньої Озерненської сільської ради між двома територіальними громадами - Саф`янівською та Криничненською мав бути здійснений, з урахуванням принципу пропорційності, однак, за рахунком позивача, на одного мешканця села Новоозерне, яке увійшло до складу Криничненської сільської ради, передано 1,7653 га (303,6367 га / 172 особи), а на одного мешканця села Озерне, яке увійшло до складу Саф`янівської сільської ради, передано 0,1387 га (682,3925 га / 4 918 осіб). При цьому, апелянт також посилається на свій розрахунок, за яким Головне управління Держгеокадастру в Одеській області із земель сільськогосподарського призначення державної власності, розташованих на території колишньої Озерненської сільської ради, мало передати Криничненській сільській раді Болградського району Одеської області лише 33,3164 га замість переданих 303,6367 га.

Водночас, Саф`янівська сільська рада, обґрунтовуючи апеляційну скаргу, наголошує на зловживанні Головним управлінням Держгеокадастру своїми дискреційними повноваженнями та невідповідності оскаржуваних наказів принципам, визначеним у ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України та висновкам, що не було враховано судом першої інстанції. А також, апелянт вважає, що позиція місцевого господарського суду у даній справі не узгоджується із наведеними положеннями Кодексу адміністративного судочинства України, Рекомендаціями Комітету Міністрів Ради Європи № R(80)2 та висновками Верховного суду у постанові від 18 липня 2018 року по справі №826/3520/15, зі змісту яких вбачається, що завданням суду є належний та ефективний контроль відповідності таких дій закону й принципам права задля забезпечення дотримання таким органом прав особи, що звернулася за захистом.

Ухвалою Південно-західного апеляційного господарського суду від 12.09.2023 відкрито апеляційне провадження за апеляційною скаргою Саф`янівської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області на рішення Господарського суду Одеської області від 27.08.2023 у справі №916/2619/21, розгляд справи призначено на 02 листопада 2023 року о 12:50 год.

27.09.2023 до Південно-західного апеляційного господарського суду від Головного управління Держгеокадастру в Одеській області надійшов відзив на апеляційну скаргу, у якому відповідач-2 не погоджується з її доводами та просить у задоволенні останньої відмовити повністю, а оскаржуване рішення суду першої інстанції залишити без змін з огляду на те, що останнє винесено із дотриманням норм матеріального та процесуального права, з дослідженням та аналізом усіх обставин даної справи.

Зокрема, посилаючись на п.п. 5, 6 ч. 2 ст. 258 Господарського процесуального кодексу України, Головне управління Держгеокадастру в Одеській області звертає увагу на те, що Саф`янівська сільська рада в апеляційній скарзі не вказує жодного аргументу та не надає будь-якого доказу на підтвердження порушень чинного законодавства відповідачами, або таких, що не були розглянути в суді першої інстанції. Усі обставини справи були досліджені місцевим господарським судом повністю, а під час судових дебатів позивачем було підтверджено факт того, що Держгеокадастром прийнято оспорювані накази в порядку та у спосіб, визначеним законодавством.

На переконання відповідача-2, апелянтом некоректно застосовані норми Кодексу адміністративного судочинства України в частині обґрунтування апеляційної скарги стосовно дискреційних повноважень під час розгляду господарської справи.

Водночас, відповідач-2 вважає, що посилання апелянта стосовно чисельності населення територіальної громади щодо потреби отримання земельної ділянки носить формальний характер та жодним чином не відноситься до предмета спору.

За твердженням відповідача-2, інших вагомих обґрунтувань або нових підтверджених документів, як підстав апеляційного оскарження апелянтом не наведено.

28.09.2023 до Південно-західного апеляційного господарського суду надійшов відзив на апеляційну скаргу від Криничненської сільської ради, в якому відповідач-1 зазначає про необґрунтованість та безпідставність доводів останньої та просить залишити апеляційну скаргу без задоволення, а рішення суду першої інстанції залишити в силі.

Відповідач-2 звертає увагу на те, що ні в позовній заяві, ні в апеляційній скарзі позивачем не наведено жодного доказу та не викладено жодної норми, яку порушило Головне управління Держгеокадастру в Одеській області, при прийнятті спірних наказів, у зв`язку із чим їх можна було б оскаржувати та скасовувати. Також позивачем не наведено доводів та не надано жодного доказу, які б довели, що земельні ділянки, право власності на які намагається оскаржити Саф`янівська сільська рада, належали йому, чи яким саме чином його права були порушені.

Криничненська сільська рада наполягає на тому, що земельні ділянки були передані з державної до комунальної власності Криничненській сільській раді на підставі діючого законодавства України, та не порушуючи норми ст. 117 Земельного кодексу України; Головне управління Держгеокадастру України в Одеській області діяло в межах повноважень та з дотриманням вимог чинного законодавства України, а отже, земельні ділянки на законних підставах перейшли до власності Криничненської сільської ради.

01.11.2023 від позивача до суду надійшли письмові пояснення.

Ухвалою суду апеляційної інстанції від 02.11.2023 у судовому засіданні оголошено перерву до 22 листопада 2023 року о 11:30 год.

У судовому засіданні 22.11.2023 представник Саф`янівської сільської ради підтримав доводи апеляційної скарги, просив її задовольнити та скасувати оскаржуване рішення суду першої інстанції від 27.06.2023 у даній справі. Представники Криничненської сільської ради та Головного управління Держгеокадастру України в Одеській області, виклавши свою правову позицію, заперечували проти доводів апеляційної скарги та просили суд відмовити у задоволенні останньої.

У судовому засіданні 22.11.2023 у справі №916/2619/21 було оголошено вступну та резолютивну частини постанови.

Згідно зі ст. 269 Господарського процесуального кодексу України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги. Суд апеляційної інстанції досліджує докази, що стосуються фактів, на які учасники справи посилаються в апеляційній скарзі та (або) відзиві на неї. Докази, які не були подані до суду першої інстанції, приймаються судом лише у виняткових випадках, якщо учасник справи надав докази неможливості їх подання до суду першої інстанції з причин, що об`єктивно не залежали від нього. Суд апеляційної інстанції не обмежений доводами та вимогами апеляційної скарги, якщо під час розгляду справи буде встановлено порушення норм процесуального права, які є обов`язковою підставою для скасування рішення, або неправильне застосування норм матеріального права. У суді апеляційної інстанції не приймаються і не розглядаються позовні вимоги та підстави позову, що не були предметом розгляду в суді першої інстанції.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши представників сторін, розглянувши доводи та вимоги апеляційної скарги, колегія суддів Південно-західного апеляційного господарського суду встановила наступне.

Наказом Головного управління Держгеокадастру в Одеській області від 14.01.2021 №22-ОТГ передано Криничненській сільській раді Болградського району Одеської області у комунальну власність земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності загальною площею 199,5639 га, які розташовані на території Болградського району Одеської області згідно з актом приймання-передачі.

Згідно з актом приймання-передачі земельних ділянок сільськогосподарського призначення з державної у комунальну власність від 14.01.2021, Головне управління Держгеокадастру в Одеській області відповідно до наказу Головного управління Держгеокадастру в Одеській області від 14.01.2021 №22-ОТГ передає із державної власності, а Криничненська сільська рада Болградського району Одеської області приймає у комунальну власність Криничненської сільської ради Болградського району Одеської області земельні ділянки згідно з додатком.

В додатку до акта від 14.01.2021 зазначено кадастрові номери земельних ділянок, що передаються з державної власності у комунальну власність Криничненської сільської ради Болградського району Одеської області, а саме: 5122084800:01:003:0222 площею 29,9663 га, 5122084800:01:003:0226 площею 50,0000 га, 5122084800:01:003:0224 площею 20,0000 га, 5122084800:01:003:0235 площею 38,3798 га, 5122084800:01:003:0236 площею 11,2175 га, 5122084800:01:003:0225 площею 50,0003 га, а всього 199,5639 га.

Наказом Головного управління Держгеокадастру в Одеській області від 22.01.2021 №37-ОТГ передано Криничненській сільській раді Болградського району Одеської області у комунальну власність земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності загальною площею 104,0728 га, які розташовані на території Болградського району Одеської області згідно з актом приймання-передачі.

Згідно з актом приймання-передачі земельних ділянок сільськогосподарського призначення з державної у комунальну власність від 22.01.2021, Головне управління Держгеокадастру в Одеській області відповідно до наказу Головного управління Держгеокадастру в Одеській області від 22.01.2021 № 37-ОТГ передає із державної власності, а Криничненська сільська рада Болградського району Одеської області приймає у комунальну власність Криничненської сільської ради Болградського району Одеської області земельні ділянки згідно з додатком.

В додатку до акта від 22.01.2021 зазначено кадастровий номер земельної ділянки, що передається з державної власності у комунальну власність Криничненської сільської ради Болградського району Одеської області, а саме: 5122084800:01:003:0240 площею 104,0728 га.

Проаналізувавши доводи апеляційної скарги, перевіривши правильність юридичної оцінки встановлених фактичних обставин справи, застосування господарським судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права при винесені рішення, колегія суддів Південно-західного апеляційного господарського суду дійшла наступних висновків.

За змістом положень п. 5 ч. 2 ст. 258 Господарського процесуального кодексу України в апеляційній скарзі має бути зазначено у чому полягає незаконність і (або) необґрунтованість рішення або ухвали (неповнота встановлення обставин, які мають значення для справи, та (або) неправильність установлення обставин, які мають значення для справи, внаслідок необґрунтованої відмови у прийнятті доказів, неправильного їх дослідження чи оцінки, неподання доказів з поважних причин та (або) неправильне визначення відповідно до встановлених судом обставин правовідносин тощо).

Проте, скаржником в його апеляційній скарзі взагалі не вказано жодної з передбаченої п. 5 ч. 2 ст. 258 Господарського процесуального кодексу України підстав, апелянт не зазначає жодного аргументу про незаконність та/або необгрунтованість оскаржуваного рішення в частині вирішення спору по суті.

Позивач не наводить обставин, які були неправильно оцінені судом, а також не вказує норми матеріального права, які були помилково застосовані або не застосовані судом першої інстанції при розгляді спірних правовідносин сторін.

Викладені в апеляційній скарзі доводи фактично свідчать про незгоду апелянта з висновками суду, проте по суті їх не спростовують.

Зміст апеляційної скарги позивача фактично дублює зміст позовної заяви, а в обґрунтування незаконності оскаржуваного судового рішення зазначено лише, що позиція місцевого господарського суду у даній справі не узгоджується, зокрема, із положеннями ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України та висновками Верховного суду у постанові від 18.07.2018 у справі №826/3520/15.

Проте, частиною 1 ст. 170 Господарського процесуального кодексу України передбачено, що будь-яка письмова заява, клопотання, заперечення повинні містити підстави.

Відповідно до ст. 1 Господарського процесуального кодексу України, вказаний Кодекс визначає юрисдикцію та повноваження господарських судів, встановлює порядок здійснення судочинства.

Отже, для розгляду апеляційних заперечень позивача у даній господарській справі, вони мають містити підстави, передбачені Господарським процесуальним кодексом України.

Водночас, дослідивши матеріали наявні у справі, апеляційний суд робить висновок, що суд першої інстанції дав належну оцінку доказам по справі та виніс законне обґрунтоване судове рішення, яке відповідає чинному законодавству, фактичним обставинам і матеріалам справи.

Тому, судова колегія погоджується із висновком суду першої інстанції, що з огляду на обставини даної справи та наявні у матеріалах справи докази вбачається, що Держгеокадастром не було порушено норм чинного законодавства станом на час видачі останнім наказу від 22.01.2021 №37-ОТГ та наказу від 14.01.2021 №22-ОТГ, що не оспорюється та не спростовується позивачем. Відповідно, підстав для зобов`язання Головного управління Держгеокадастру в Одеській області повторно розглянути питання передачі до комунальної власності територіальних громад земельних ділянок з кадастровими номерами: 5122084800:01:003:0222, 5122084800:01:003:0226, 5122084800:01:003:0224, 5122084800:01:003:0236, 5122084800:01:003:0225, 5122084800:01:003:0240 не має, як і не має підстав для скасування в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно державної реєстрації права власності Криничненської сільської ради Болградського району Одеської області на земельні ділянки із зазначеними кадастровими номерами.

Згідно ст. 276 Господарського процесуального кодексу України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції ухвалив судове рішення з дотриманням норм матеріального і процесуального права.

Судова колегія, з урахуванням відсутності належних доводів апеляційної скарги, з якими апелянт пов`язує наявність підстав для скасування судового рішення місцевого господарського суду, перевіривши дотримання судом норм матеріального та процесуального права, норм щодо оцінки усіх наданих доказів при винесенні оскаржуваного судового рішення, дійшла висновку, що апелянтом не доведено підстав для скасування судового рішення місцевого господарського суду, у зв`язку з чим судове рішення Господарського суду Одеської області від 27.06.2023 у справі №916/2619/21 підлягає залишенню без змін.

З огляду на те, що апеляційна скарга задоволенню не підлягає, в порядку ст. 129 Господарського процесуального кодексу України судові витрати зі сплати судового збору за подання та розгляд апеляційної скарги покладаються на апелянта.

Керуючись ст. ст. 269, 270, 275, 276, 281-284 Господарського процесуального кодексу України, Південно-західний апеляційний господарський суд,

П О С Т А Н О В И В:

Рішення Господарського суду Одеської області від 27.06.2023 у справі №916/2619/21 залишити без змін, апеляційну скаргу без задоволення.

Постанова відповідно до вимог ст. 284 Господарського процесуального кодексу України набирає законної сили з дня її прийняття та може бути оскаржена до Верховного Суду у 20-денний строк.

Повний текст постанови складений 24.11.2023

Головуючий суддяСавицький Я.Ф.

СуддяКолоколов С.І.

СуддяРазюк Г.П.

СудПівденно-західний апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення22.11.2023
Оприлюднено29.11.2023
Номер документу115228207
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із земельних відносин про припинення права власності на земельну ділянку

Судовий реєстр по справі —916/2619/21

Постанова від 22.11.2023

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Савицький Я.Ф.

Ухвала від 02.11.2023

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Савицький Я.Ф.

Ухвала від 12.09.2023

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Савицький Я.Ф.

Ухвала від 28.08.2023

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Савицький Я.Ф.

Ухвала від 09.08.2023

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Савицький Я.Ф.

Ухвала від 12.04.2023

Господарське

Господарський суд Одеської області

Волков Р.В.

Ухвала від 20.03.2023

Господарське

Господарський суд Одеської області

Волков Р.В.

Ухвала від 22.02.2023

Господарське

Господарський суд Одеської області

Волков Р.В.

Ухвала від 20.02.2023

Господарське

Господарський суд Одеської області

Волков Р.В.

Ухвала від 25.01.2023

Господарське

Господарський суд Одеської області

Волков Р.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні