Рішення
від 23.11.2023 по справі 340/7036/23
КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 листопада 2023 року м. Кропивницький Справа № 340/7036/23

Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі судді Казанчук Г.П., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Соколівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області та Центру соціального захисту населення та надання соціальних послуг Соколівської сільської ради Кіровоградської області про визнання протиправним та скасування рішення, визнання бездіяльності протиправною, зобов`язання вчинити певні дії, а також стягнення моральної шкоди,

В И К Л А Д О Б С Т А В И Н:

ОСОБА_1 , через свого представника адвоката Суліменко Т.А., звернувся з позовом до Соколівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області про:

- визнання протиправним та скасувати рішення Соколівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області №2334 "Про відмову в наданні грошової допомоги громадянину ОСОБА_1 ";

- визнання протиправною бездіяльність посадових осіб виконавчого органу Соколівської сільської ради - Управління соціального захисту населення та надання соціальних послуг Соколівської сільської ради Кіровоградської області та Комісії з питань надання одноразових грошових допомоги та соціальних послуг за рахунок місцевого бюджету, які полягають у не розгляді та не прийнятті рішення за наслідками розгляду заяви ОСОБА_1 ;

- зобов`язання відповідача розглянути заяву ОСОБА_1 подану до Управління соціального захисту населення та надання соціальних послуг Соколівської сільської ради Кіровоградської області 14.02.2022 року про надання одноразової грошової допомоги за рахунок коштів сільського бюджету для операції на оці та лікування гемодіалізного хворого інваліда I групи (катаракта очей після короновірусної хвороби) з врахуванням обставин встановлених рішенням суду;

- стягнути з Соколівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області в рахунок відшкодування моральної шкоди ОСОБА_1 у розмірі 10000 грн.

Позовна заява мотивована тим, що позивач, у зв`язку з погіршенням стану здоров`я, звернувся до Соколівської сільської ради, як до суб`єкта владних повноважень, щодо отримання одноразової грошової допомоги за рахунок коштів сільського бюджету для лікування (операції) катаракти очей. Однак на свою заяву позивач отримав відмову в наданні такої грошової допомоги через те, що остання була внесена до Комплексної цільової програми соціального захисту населення Соколівської сільської ради на 2021-2025 роки з 19.04.2022 року. Дана відмова оформлена рішенням від 09.06.2022 року №2334. Також тільки після отримання адвокатом відповіді га свій запит позивачу та його представнику стало відомо, що позивачу відмовлено у наданні грошової допомоги через невідповідність поданої позивачем заяви Порядку надання одноразової грошової допомоги та соціальних послуг громадянам, які перебувають у складних життєвих обставинах.

Відтак, як на переконання представника позивача, позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсязі, оскільки рішення Соколівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області №2334 "Про відмову в наданні грошової допомоги громадянину ОСОБА_1 " є незаконним та має бути судом скасоване.

Ухвалою судді від 13.09.2023 року відкрито провадження у справі, розгляд справи призначено в порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін, сторонам встановлено строк на подання процесуальних заяв.

На позовну заяву відповідачі подали відзиви, в яких заперечували проти заявлених позовних вимог та просили відмовити в їх задоволенні.

Представником позивача суду подана відповідь на відзиви відповідачів (а.с.154-157).

Представниками Соколівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області та Центру соціального захисту населення та надання соціальних послуг Соколівської сільської ради Кіровоградської області подані заперечення на відповідь на їх відзиви на позовну заяву (а.с.161-166, 194-199).

В судове засідання призначене на 31.10.2023 року сторони не з`явились, подали клопотання про розгляд справи без їх участі в порядку письмового провадження.

Частиною 9 статті 205 КАС України передбачено, що якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Через неявку сторін в судове засідання суд протокольною ухвалою від 31.10.2023 року вирішив провести розгляд справи у порядку письмового провадження.

Дослідивши докази і письмові пояснення, викладені сторонами у заявах по суті справи, з`ясувавши всі фактичні обставини, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи та вирішення спору по суті, суд

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , є особою з інвалідністю 1 групи (захворювання пов`язане з проходженням служби в органах внутрішніх справ), що підтверджується довідкою до акта огляду МСЕК серії 10 ААА № 450892 виданою 11.01.2011 року (а.с.9).

14.02.2022 року до Центру соціального захисту населення та надання соціальних послуг Соколівської сільської ради Кіровоградської області надійшла заява від ОСОБА_1 , що надається жителями громади, які опинилися в складних життєвих обставинах про надання одноразової грошової допомоги за рахунок коштів місцевого бюджету, у якій громадянин ОСОБА_1 просив надати одноразову грошову допомогу на проведення операції на очах та лікування гемодіалізного хворого інваліда 1 групи (катаракта очей після коронавірусної хвороби) (а.с.92).

Відповідно до рішення Соколівської сільської ради від 09 червня 2022 року №2334 "Про відмову в наданні грошової допомоги громадянину ОСОБА_1 " позивачу було відмовлено у надані грошової допомоги у зв`язку з тим, вказана допомога внесена до Комплексної цільової програми соціального захисту населення Соколівської сільської ради на 2021 - 2025 роки з 19 квітня 2022 р. (а.с.17-зв).

Не погоджуючись із таким рішенням Соколівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області про відмову в наданні грошової допомоги, а також бездіяльністю посадових осіб виконавчого органу Соколівської сільської ради - Управління соціального захисту населення та надання соціальних послуг Соколівської сільської ради Кіровоградської області та Комісії з питань надання одноразових грошових допомоги та соціальних послуг за рахунок місцевого бюджету, позивач звернувся до суду з цим позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам суд зазначає наступне.

Частиною другою статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до статті 1 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", представницький орган місцевого самоврядування - виборний орган (рада), який складається з депутатів і відповідно до закону наділяється правом представляти інтереси територіальної громади і приймати від її імені рішення.

Згідно пункту другому частини 1 статті 34 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать, зокрема: вирішення відповідно до законодавства питань про подання допомоги особам з інвалідністю, ветеранам війни та праці, сім`ям загиблих (померлих або визнаних такими, що пропали безвісти) військовослужбовців, а також військовослужбовців, звільнених у запас (крім військовослужбовців строкової служби та військової служби за призовом осіб офіцерського складу) або відставку, особам з інвалідністю з дитинства, багатодітним сім`ям у будівництві індивідуальних жилих будинків, проведенні капітального ремонту житла, у придбанні будівельних матеріалів; відведення зазначеним особам у першочерговому порядку земельних ділянок для індивідуального будівництва, садівництва та городництва.

Рішенням Соколівської сільської ради від 30 червня 2021 року за № 102 затверджений Порядок надання одноразової грошової допомоги та соціальних послуг громадянам, які перебувають у складних життєвих обставинах (далі Порядок) (а.с.77-83).

Вказаний Порядок розроблений відповідно до статті 34 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Комплексної цільової програми соціального захисту населення Соколівської сільської ради на 2021-2025 роки, затвердженої рішенням Соколівської сільської ради від 22 грудня 2020 року №72, Статуту Соколівської сільської ради пункт (1.1).

Відповідно до пункту 1.2 Порядку одноразова грошова допомога надається громадянам, які зареєстровані та постійно проживають (не менше 6 місяців) на території "Соколівської сільської ради на подолання складних життєвих обставин, а саме:

на дороговартісні хірургічні операції (вартість перевищує 15 тисяч гривень);

на довготривале та дороговартісне лікування (реабілітацію) (вартість лікування (реабілітації) перевищує 10 тисяч гривень на місяць);

на усунення наслідків знищення (пошкодження) власних матеріальних цінностей заявника, що настали не з його вини (пожежа, стихійне лихо, тощо) та сума збитків яких перевищує 25 тисяч гривень;

на хірургічне або терапевтичне лікування онкологічних захворювань;

на поховання працездатних не застрахованих B системі загальнообов`язкового державного соціального страхування осіб;

в інших випадках, не передбачених даним Порядком за рішенням сільської ради.

Одноразова грошова допомога надається на підставі особистих письмових звернень громадян один раз на рік (пункт 1.3).

Відповідно до пункту 1.4 Розгляд звернень громадян про надання грошової допомоги та надання соціальних послуг громадянам, за рахунок бюджетних коштів здійснює комісія з питань надання одноразових грошових допомог та соціальних послуг за рахунок коштів місцевого бюджету (далі Комісія).

Згідно до пункту 2.1 Порядку надання одноразової грошової допомоги громадянам, які перебувають у складних життєвих умовах, визначених у п.1.2 цього Порядку, здійснюється на підставі їх звернень в Центр соціального захисту населення та надання соціальних послуг Соколівської сільської ради Кіровоградської області. До Заяви про надання одноразової грошової допомоги за рахунок коштів місцевого бюджету (додаток №l до Порядку) з резолюцією на заяві (висновком) депутата відповідного округу додаються:

копія паспорта (сторінки 1, 2 та сторінки де зазначено останнє місце реєстрації) або копія ID-карти з обох сторін (до неї копія витягу з єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання);

копія номера облікової картки платника податків або серія та номер паспорта з відміткою про відмову від прийняття такого номера;

довідка про склад сім`ї;

акт обстеження матеріально-побутових умов сім`ї, складений комісією виконавчого комітету Соколівської сільської ради (в акті обов`язково вказується наявність, призначення та розмір земельних ділянок, які перебувають у власності чи користуванні кожного члена сім`ї);

довідки про доходи кожного члена сім`ї (при потребі);

довідка з лікувального закладу (при потребі);

копія акту з пожежної частини про пожежу (при потребі);

документи, що підтверджують витрати на хірургічні операції, лікування реабілітацію (чеки, квитанції, рахунки тощо);

інформація про рахунок, відкритий заявником в банківській установі для виплати допомоги (допомога може бути перерахована на рахунок в банківській установі або шляхоМ грошового переказу через AT "Укрпошта");

інші документи на вимогу посадової особи, яка приймає заяву (свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб, довідки різного характеру).

Для отримання допомоги на поховання разом із заявою надає:

копію паспорту чи іншого документу, що посвідчує особу виконавця волевиявлення померлого або особи, яка зобов`язалася поховати померлого;

копію довідки про смерть.

Згідно пункту 2.2 Порядку одноразова грошова допомога громадянам надається один раз протягом календарного року, якщо середньомісячний сукупний дохід заявника не перевищує двох розмірів прожиткового мінімуму для відповідної категорії осіб. Середньомісячний сукупний дохід заявника визначається шляхом ділення середньомісячного сукупного доходу сім`ї на кількість членів сім`ї.

Пункт 2.2. не застосовується для випадків передбачених абзацами 5-7 пункту 2.1. цього Порядку.

Пунктом 2.3 Порядку визначено, що звернення громадян про необхідність надання одноразової грошової допомоги направляються голові комісії, який після перевірки їх повноти і правильності виносить заяву на розгляд комісії. Персональний склад комісії визначається та затверджується виконавчим комітетом сільської ради.

Основною організаційною формою роботи комісії є засідання, які проводяться не менше одного разу на місяць у разі подання громадянами заяв про надання одноразової матеріальної допомоги.

Засідання комісії є правомочним, якщо на ньому присутні не менше половини її складу.

Рішення комісії приймається шляхом голосування та вважається прийнятим, коли за нього проголосувало більшість від присутніх на засіданні членів комісії.

Рішення комісії оформляється протоколом.

В разі незгоди з колегіальним рішенням комісії, її голова передає заяву на розгляд виконавчого комітету сільської ради із зазначенням мотивів.

Відповідно до пункту 2.4 Порядку комісія приймає рішення щодо надання одноразової грошової допомоги та її обсягу або вмотивовану відмову і висновок подає до ЦСЗННСПІ Соколівської сільської ради.

Розмір одноразової грошової допомоги остаточно визначається Комісією в кожному конкретному випадку.

Розмір одноразової грошової допомоги громадянам на проведення хірургічних операцій, довготривале та дороговартісне лікування, на підтримку потерпілих внаслідок пожежі, стихійного лиха, на подолання складних життєвих обставин, становить від 1000,00 гривень до 5000,00 гривень.

Розмір одноразової грошової допомоги громадянам на лікування онкологічних захворювань та подальшу реабілітацію становить від 2500,00 гривень до 10000,00 гривень. Розмір допомоги на поховання становить від 2500,00 гривень до 5000,00 гривень.

Відмова у наданні одноразової грошової допомоги приймається на засіданні комісії з обов`язковим повідомленням заявника у випадках:

невідповідності поданих документів; подання неповного пакету документів та/або ненадання документів, необхідних для вирішення питання комісією про надання одноразової грошової допомоги;

повторного звернення особи протягом поточного року; в інших випадках визначених умовами даного Порядку.

Пунктом 2.5 Порядку встановлено, що підставою для здійснення виплати одноразової грошової допомоги, є наказ начальника ЦСЗННСП Соколівської сільської ради про надання зазначеної допомоги даним особам, яке приймається з врахуванням рішення комісії, прийнятим згідно з цим Порядком.

Виплата грошової допомоги здійснюється згідно наказу начальника ЦСЗННСП Соколівської сільської ради протягом тридцяти календарних днів з дня прийняття рішення комісією про виділення коштів шляхом перерахування їх на рахунок, відкритий у банківській установі або через поштове відділення та при наявності відповідних бюджетних асигнувань.

Згідно з пунктом 2.6 Порядку в разі, якщо заявнику необхідна сума допомоги, що перевищує затверджену Комплексною цільовою програмою соціального захисту населення Соколівської сільської ради на 2021-2025 роки, голова комісії передає заяву з доданими документами на розгляд сільської ради шляхом подання службової записки на ім`я сільського голови.

Судом встановлено, що до заяви від 14.02.2022 року позивач додав копію свого паспорту та копію ідентифікаційного коду, копію довідки до акту МСЕК, копію виписки із медкарти від 04.01.2021 року, копію виписки із медкарти від 09.07.2021 року, копію картки реквізитів для зарахування коштів в установі банку АТ "Ощадбанк" (а.с.92, 93-98).

Після перевірки повноти і правильності поданої заяви від ОСОБА_1 та пакету доданих до неї документів, комісією було виявлено надання не повного пакету документів, а саме відсутність довідки про доходи кожного члена сім`ї та документів, що підтверджують витрати на лікування, які надаються при потребі, що відображено в протоколі №2 від 07.03.2022 року (а.с.90-91).

Суд зауважує, що Порядком також не визначена процедура ''донесення документів'' чи залишення заяви про надання допомоги без розгляду через неповний пакет документів.

Відтак, оскільки позивачем при поданні заяви про надання одноразової грошової допомоги за рахунок коштів сільського бюджету та додатки до неї не надано повний пакет документів, який передбачений пунктом 2.1 Порядку Комісія не мала можливості встановити середньомісячний дохід заявника та витрати на лікування та прийняти позитивне рішення щодо надання одноразової грошової допомоги, оскільки такі підстави були відсутні.

При цьому суд убачає, що комісією було прийнято рішення направити дану заяву та доданий пакет документів до неї на розгляд сесії Соколівської сільської ради, що підтверджується протоколом, з огляду на те, що саме сільська рада уповноважена приймати рішення про надання допомоги чи відмови у її наданні.

Відповідно до підпункту 2 пункту а частини 1 статті 34 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать вирішення відповідно до законодавства питань про подання допомоги особам з інвалідністю, ветеранам війни та праці, сім`ям загиблих (померлих або визнаних такими, що пропали безвісти) військовослужбовців, а також військовослужбовців, звільнених у запас (крім військовослужбовців строкової служби та військової служби за призовом осіб офіцерського складу) або відставку, особам з інвалідністю з дитинства, багатодітним сім`ям у будівництві індивідуальних жилих будинків, проведенні капітального ремонту житла, у придбанні будівельних матеріалів; відведення зазначеним особам у першочерговому порядку земельних ділянок для індивідуального будівництва, садівництва та городництва.

Згідно частин 1 та 8 статті 51 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" виконавчим органом сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради є виконавчий комітет ради, який утворюється відповідною радою на строк її повноважень. Після закінчення повноважень ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної у місті ради її виконавчий комітет здійснює свої повноваження до сформування нового складу виконавчого комітету.

Виконавчий комітет ради є підзвітним і підконтрольним раді, що його утворила, а з питань здійснення ним повноважень органів виконавчої влади - також підконтрольним відповідним органам виконавчої влади.

З огляду на викладене, суд дійшов висновку, що протиправна бездіяльність посадових осіб виконавчого органу Соколівської сільської ради, яка полягала у не розгляді заяви позивача та не прийнятті рішення за наслідками розгляду не знайшла свого підтвердження у ході розгляду справи, а тому позов в цій частині позовних вимог задоволенню не підлягає.

Разом з цим, суд зазначає, що згідно з частиною першою статті 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Відповідно до частини першої статті 5 КАС України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутись до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом визнання протиправним та нечинним нормативно-правового акта чи окремих його положень; визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень.

Таким чином, нормативно-правові акти чи індивідуальні акти, прийняті суб`єктом владних повноважень з порушенням закону, підлягають визнанню нечинними чи скасування лише у разі порушення прав, свобод чи інтересів фізичної особи і необхідності судового захисту з метою поновлення порушеного права.

Рішенням Соколівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області №2334 від 09.06.2022 року було відмовлено позивачу у наданні грошової допомоги у зв`язку з тим, що остання була внесена до Комплексної цільової програми соціального захисту населення Соколівської сільської ради на 2021-2025 роки з 19.04.2022 року.

Так, зокрема 19.04.2022 року виконавчим комітетом Соколівської сільської ради прийнято рішення №30, яким внесено зміни до Комплексної цільової програми соціального захисту населення Соколівської сільської ради на 2021-2025 роки (а.с.84-85).

Відповідно до вказаних змін Програму доповнили зокрема пунктом "30", яким передбачено надання щомісячної допомоги хворим з хронічною норковою недостатністю, які проживають на території Соколівської сільської ради та отримають програмний гемодіаліз в розмірі 1000,00 грн. на одну особу.

Судом установлено, що відповідно до наказу Центру соціального захисту населення та надання соціальних послуг Соколівської сільської ради Кіровоградської області "Про надання допомоги хворим з хронічною нирковою недостатністю" №55 від 29.04.2022 року вирішено надавати ОСОБА_1 щомісячну матеріальну допомогу в розмірі 1000 грн., як особі, що має хронічну ниркову недостатність (а.с.137).

Таким чином з огляду на вище викладені обставини, суд дійшов висновку, що позивач грошову допомогу на його лікування як гемодіалізного хворого інваліда I групи, за отриманням якої він звернувся до відповідачів у лютому 2022 року, отримує з травня 2022 року.

Відтак, позовні вимоги в частині надання відповідачами грошової допомоги за рахунок коштів сільського бюджету для лікування хронічної ниркової недостатності є необґрунтованими.

Щодо вимог позивача в частині надання відповідачами грошової допомоги для операції на оці, оскільки після короновірусної хвороби у нього розвинулась катаракта очей, суд зазначає, що в ході розгляду справи вказані обставини не знайшли свого підтвердження.

Як зазначено судом вище до заяви від 14.02.2022 року позивач окрім копії свого паспорту та копії ідентифікаційного коду, він додав копію виписки із медкарти від 04.01.2021 року та копію виписки із медкарти від 09.07.2021 року, в яких вказаний діагноз полікістоз правої нирки в поєднані з подагричною нефропатією (а.с.93-98). При цьому, жодних доказів (виписок з медкарток, медичних довідок, виписок з медобстежень, тощо), які б підтверджували виникнення, перебіг та лікування хвороби очей ні до заяви від 14.02.2022 року, ні до суду позивачем не надано.

Отже, підсумовуючи встановлені у цій справі обставини, дослідивши усі подані докази, суд дійшов до висновку, що Соколівська сільська рада Кропивницького району Кіровоградської області, приймаючи 09.06.2022 року рішення №2334 "Про відмову в наданні грошової допомоги громадянину ОСОБА_1 " діяла правомірно, а відтак, позовні вимоги і в цій частині задоволенню не підлягають.

Так, суд зазначає, що доводи представника позивача зводяться до певних процедурних недоліків відповідачів, які за своєю суттю жодним чином не вплинули на зміст спірних рішень, з огляду на те, що позивачем при зверненні із заявою про отримання допомоги не було надано усіх необхідних документів.

Доводи представника позивача на необізнаність позивача про необхідність надання усього переліку документів спростовуються поясненнями представників відповідачів, які зазначали про те, що уся інформація наявна на стендах сільської ради. Більш того, представник відповідача в суді особисто вказав, що заява про отримання допомоги була надана дружиною позивача, оскільки сам позивач обмежений у пересуванні, і при прийомі документів їй було роз`яснено про необхідність надання інших документів.

Принагідно суд зауважує, що позивач не позбавлений права повторного звернення із заявою про отримання грошової допомоги саме у зв`язку з необхідність проведення медичної операції із наданням усіх необхідних документів.

Враховуючи висновку суду щодо необґрунтованості зазначених вище позовних вимог та відмові у їх задоволені, суд зазначає, що похідна вимога позивача про стягнення на його користь моральної шкоди також задоволенню не підлягає.

Вказані вище обставини є підставою для відмови у задоволенні позову в повному обсязі.

Відповідно до положень статті 139 КАС України розподіл судових витрат не здійснюється.

Керуючись статтями 9, 90, 242-246, 250, 251, 255, 257 - 262, 295 КАС України, суд,

В И Р І Ш И В:

Відмовити у задоволені адміністративного позову ОСОБА_1 до Соколівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області та Центру соціального захисту населення та надання соціальних послуг Соколівської сільської ради Кіровоградської області про визнання протиправним та скасування рішення, визнання бездіяльності протиправною, зобов`язання вчинити певні дії, а також стягнення моральної шкоди.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржене до Третього апеляційного адміністративного суду, шляхом подачі апеляційної скарги через Кіровоградський окружний адміністративний суд, у 30-денний строк, установлений статтею 295 КАС України.

Суддя Кіровоградського

окружного адміністративного суду Г.П. КАЗАНЧУК

СудКіровоградський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.11.2023
Оприлюднено30.11.2023
Номер документу115242381
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо захисту політичних (крім виборчих) та громадянських прав, зокрема щодо забезпечення права особи на звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів

Судовий реєстр по справі —340/7036/23

Рішення від 23.11.2023

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Г.П. КАЗАНЧУК

Ухвала від 13.09.2023

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Г.П. КАЗАНЧУК

Ухвала від 28.08.2023

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Г.П. КАЗАНЧУК

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні